Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Manipulacja Radia Watykańskiego

Posted by Dzieckonmp w dniu 30 Kwiecień 2016

Sami zobaczcie jak Radio Watykańskie manipuluje. Pierwsza tytułowa wiadomość dotycząca dzisiejszego wydarzenia w Watykanie mówi inaczej w jezyku polskim a inaczej w jezyku angielskim choć tytuł jest bardzo podobny.

Tytuł w jezyku polskim:

Papież na audiencji jubileuszowej: pojednanie, budowa mostów

Tytuł w jezyku angielskim:

Papież pozdrawia członków Rotary Club na specjalnej audiencji Jubileuszowej

Sami poczytajcie co pisze radio Watykańskie

w jezyku polskim:

http://pl.radiovaticana.va/news/2016/04/30/papie%C5%BC_na_audiencji_jubileuszowej_pojednanie,_budowa_most%C3%B3w/1226693

w jezyku angielskim tłumaczone translatorem:

http://translate.google.com/translate?hl=pl&sl=auto&tl=pl&u=http%3A%2F%2Fvoxcantor.blogspot.com%2F2016%2F04%2Fbishop-of-rome-welcomes-his-fellow.html%3Fspref%3Dfb

 

Na koniec dodam iż w 1951 roku, Święte Oficjum, obecnie Kongregacja Nauki Wiary, z upoważnienia papieża Piusa XII wydała dekret zakazujący księżom przynależności w Rotary Club . Nie respektując dekretu  Świętego Oficjum, w 1999 roku, Jorge Bergoglio, arcybiskup Buenos Aires łaskawie przyjął członkostwo honorowe w „prestiżowej organizacji.”

mason

 

Papież Franciszek – honorowy członek RC Buenos Aires potwierdza to również polska strona Rotary Club

http://rotary.org.pl/papiez-franciszek/

Odpowiedzi: 210 to “Manipulacja Radia Watykańskiego”

  1. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!!!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”
    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3 x Zdrowaś Maryjo!!

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

  2. Dana said

    2 maja – Dzień Polonii i Polaków za Granicą

    Szanowni Państwo,

    2 maja obchodzimy Dzień Polonii i Polaków za Granicą. To święto ma wzmocnić poczucie polskiej wspólnoty narodowej ponad granicami państw i ponad wszelkimi podziałami. Ma również przypomnieć Rodakom żyjącym na obczyźnie o ich korzeniach. Chcemy by tego dnia Polacy w Libanie, na całym świecie z dumą pomyśleli o tym, że należą do narodu o wspaniałej kulturze i historii. Należą do narodu, który wydał Chopina, Kopernika, św. Jana Pawła II.

    • Dana said

      Wszystkim Polakom za granicą życzymy nieustającej miłości do Ojczyzny.

      • Pokój Wam drodzy Polacy za granicą, wyruszyliście na misję, by dać Świadectwo Prawdzie i nieść Dobrą Nowinę o Królestwie Bożym Światu. Życzę (my) wytrwałości i cierpliwości w drodze do Wiecznej Ojczyzny w Niebie. Chce się rzec – do zobaczenia🙂

    • Dana said

    • Dana said

      • Dana said

        „Statystyka nie uwzględnia tzw.emigracji zarobkowej od 2004 roku.”

  3. Wiesia said

    KP 04 .03.2015.
    Moja szczerze umiłowana córko, Mój Głos został stłumiony przez ducha ciemności w czasie, gdy ludzkość najbardziej Mnie potrzebuje.
    Walka duchowa jest zacięta i Moje Królestwo toczy ją przeciwko siłom złego ducha. Jednak wiele osób nie jest świadomych tego faktu, ponieważ zły duch rozlewa nową fałszywą doktrynę, która z pozoru będzie wyglądała na popularną, podziwianą, gorąco przyjmowaną i oklaskiwaną przez tych, którzy twierdzą, że głoszą Moje Słowo,
    ale którzy nie należą do Mnie.

    Zły duch jest ostrożny, sprytny i przebiegły, więc gdy jego pomocnicy przedstawiają nowe podejście do Mojego Nauczania, możecie być pewni,
    że zostanie to opakowane w godny podziwu sposób, tak by było ono postrzegane jako słuszne.

    Moc Moich wrogów dławi wiarę Mojego ludu i nie widzą oni tego, co mają przed sobą.

    Zamieszanie nie pochodzi ode Mnie. Moje Słowo jest jasne, Moje Nauczanie jest na wieczność.

    Ludzkość przyjęła humanizm i ateizm jako substytut Mnie. Zostałem odrzucony, a Moje Słowo jest tolerowane tylko częściowo, a pozostałe części zostały przekręcone, by dopasować je do potrzeb grzeszników, którzy chcą usprawiedliwić swoje winy.

    Mogą oni pośród siebie akceptować herezję, ale Ja Jestem wszechwidzący i będę sądził chrześcijan stosowne do sposobu, w jaki odrzucili oni Moje Słowo i zaakceptowali działania, które są przeciwko Mnie.

    Chrześcijanie w świecie są szybko wykluczani ze społeczeństwa i będą cierpieli wielkie trudności ze względu na nienawiść, która istnieje w świecie wobec Mnie. Ja Jestem pogardzany przez tych, którzy kiedyś Mnie znali, ale teraz Mnie odrzucają.

    Ja Jestem ledwo tolerowany przez tych, którzy wiedzą, Kim Ja Jestem, ale którzy odrzucają niektóre z Moich Nauk, ponieważ Prawda jest dla nich niewygodna.

    Wielu mnie unikało podczas Mojego Czasu na ziemi, a zwłaszcza te pyszne dusze, które kierowały Moją Owczarnią w świątyniach.
    Głosili Słowo Boże, ale nie lubili słuchać Prawdy z Moich Ust, Prawdziwego Mesjasza.
    I dziś istnieją tacy Moi niewierni słudzy, którzy nie trzymają się Prawdy. Wielu z nich już nie akceptuje Mojego Świętego Słowa, które jak woda źródlana pozostaje krystalicznie czyste.

    Oni zamulają tę wodę, która tryska z Ducha Świętego, a niewinne dusze będą ją piły.

    Prawda zostanie zniekształcona i wielu będzie musiało przełknąć doktrynę ciemności, która będzie świeciła jasno, jak błyszcząca gwiazda. Ta nowa fałszywa doktryna nie będzie miała nic wspólnego ze Mną i tylko ci, którzy wierzą w Świętą Ewangelię i którzy nie godzą się od niej odstąpić, znajdą Życie Wieczne.

    Przyszedłem przynieść wam Prawdę, by was uratować, a wy ukrzyżowaliście Mnie za to. Jednak przez Moją Śmierć na Krzyżu, pokonałem śmierć. Wszystko, co zrobiłem, było dla was i wszystko, co pochodzi z Mojego Zwycięstwa nad śmiercią jest wasze. Życie ciała staje się wasze, kiedy uwierzycie we Mnie, a wasze dusze żyć będą wiecznie.

    Gdy odrzucicie Mnie przed Moim Powtórnym Przyjściem, nie będziecie gotowi, by Mnie przyjąć. Gdy przyjmiecie kłamstwa, choć znacie już Prawdę Mojego Słowa, wpadniecie w rozpacz.

    A teraz Ja mam być krzyżowany ponownie i tym razem prawie nie będzie żałoby po Moim Ciele – Moim Kościele – bo do czasu, kiedy przyjdę tego Wielkiego Dnia, opuścicie Mnie. Zostanę zapomniany, ale oszust będzie wielbiony, czczony i witany po królewsku, gdy Ja będę leżał w rynsztoku i będą po Mnie deptali.

    Tylko przez Moc Ducha Świętego Moi prawdziwi naśladowcy będą w stanie wytrwać w walce o dusze i Ja daję wam wszelkie Łaski, by otworzyć wam oczy na Prawdę i nie dopuścić, byście padli ofiarą oszustwa.
    Moi wierni wyświęceni słudzy, którzy pozostaną wierni Mojemu Słowu, powstaną i poprowadzą was Drogą Prawdy. Ci Moi dzielni wyświęceni słudzy otrzymają nadzwyczajne Łaski, aby umożliwić chrześcijanom wyraźnie dostrzeżenie różnicy między dobrem a złem. Wy wszyscy nabierzcie otuchy i wiedzcie, że Łaski te są obecnie wylewane na te Moje sługi, ponieważ bez ich przywództwa trudno będzie wam głosić Prawdę.
    Kocham was wszystkich. Nigdy was nie opuszczę.

    Przyciągam was do Siebie i zachęcam do odmawiania Moich Modlitw Krucjaty, by otrzymać Błogosławieństwa, które są konieczne w tej wędrówce, która was czeka. Duch Święty spoczywa na was i zostaniecie napełnieni każdym możliwym Darem, dla podtrzymania waszego oddania dla Mnie.
    Zawsze wołajcie do Mnie o pomoc; żebym dał wam odwagę, siłę i zdolność do traktowania waszych wrogów z miłością i współczuciem, co jest niezbędne, jeśli chcecie stać się Moimi prawdziwymi uczniami. Kochać Moich wrogów, nie znaczy przyjąć herezję. Proszę także, abyście nie brali udziału w czymkolwiek, co łączyłoby się z nienawiścią w Moje Święte Imię.
    Głoście Moje Słowo. Nie ma żadnej potrzeby go bronić.
    Wasz umiłowany Jezus Chrystus
    Zbawiciel i Odkupiciel całej Ludzkości

    Któż,jak BÓG!

  4. Spłycając Ewangelię tylko do głoszenia Miłosierdzia Bożego, a nie upominając grzeszników, ciągle przypominając o konsekwencjach grzechu, trwania w grzechu, nie przestrzegając o życiu wiecznym w swojej rzeczywistości czyli w piekle, zarażania grzechem innych i nie wyrównaniu win czyli Sprawiedliwości Bożej popełnia się jakby grzech przeciw Duchowi Świętemu, czcząc (nie) święty spokój.

    Wychowując dzieci bez przykładu, nauki wraz konsekwencjami kary poczynienia zła, dzieci same się wychowują w swawoli, własnego nieukształtowanego chcenia i stają się nieposłuszne swoim rodzicom przez co niezdatne do życia we wspólnocie, bratają się z podobnymi sobie w chceniu.

    W prawie ludzkim, morderca jest ścigany i surowo karany (oprócz rodziców najmniejszych dzieci i aniołów śmierci w niektórych krajach), aby pomóc nie tylko społeczeństwu, ale i samemu mordercy, by powrócił do wspólnoty ludzi, z którymi żył, by żałował z serca, gdyż popełnił zło wykluczając się z tej wspólnoty. Nie macha się rękę i mówi, mu: „jesteśmy wspaniałomyślni i miłosierni, przebaczamy i zapominamy, ciesz się wolnością” bo zło ma swój ciężar wartości moralnej. Bez rozumu i pamięci szybko się unicestwimy, bo każde zło rodzi jeszcze większe zło, a nam bardzo ciężko, pojedynczo zatrzymać stadny pęd, gdy jeden człowiek patrzy i uczy się od drugiego. Bez Jezusa to niemożliwe.

    Dlatego gdy apostołowi czy kapłanowi, przyjdzie myśl z lenistwa i postanowi zbliżyć się by podobać się ludziom, – pasterz zechce stać się owieczką -, zapominając chwilami o Bogu nie naśladując Jezusa, to buduje dom na piasku.
    Tylko pasterz może przekazać laskę i namaścić pasterza, nie owce.

    • Dana said

      Jak idziesz do spowiedzi św. to czego pragniesz ?

      • Idę do Sakramentu Spowiedzi spotkać się z żywym Jezusem, z żalu popełnienia czynu przeciw Miłości. Pragnę potępić zło, by go więcej świadomie nie popełniać. Szukam pomocy w zmierzeniu się z prawdą o mnie i wyznaniu tego czego się dopuściłem. Pragnę też naprawić i wyrównać zło, które popełniłem, co jest bardzo trudne lub wręcz niemożliwe naprawić kompletnie zniszczone.

        Krótko mówić – Pragnę nawrócić się.

  5. pio0 said


    Zamiast Anioł Pański – Antyfonę odmawia się od Wielkiej Soboty do Świętej Trójcy wyłącznie.
    Antyfonę odmawia się zawsze na stojąco.

    ———————— Regina Caeli laetare – Królowo nieba wesel się ————————

    Królowo nieba, wesel się, alleluja,
    Bo Ten, któregoś nosiła, alleluja,
    Zmartwychwstał jak powiedział, alleluja,
    Módl się za nami do Boga, alleluja.

    V. Raduj się i wesel, Panno Maryjo, alleluja
    R. Bo zmartwychwstał Pan prawdziwie, alleluja.

    Módlmy się.
    Boże, któryś przez zmartwychwstanie Syna swojego, Pana naszego Jezusa Chrystusa świat uweselić raczył, daj nam, prosimy, abyśmy przez Jego Rodzicielkę Pannę Maryję dostąpili radości życia wiecznego. Przez tegoż Chrystusa Pana naszego.
    R. Amen.
    ——————–
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    3x Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…


    • pio0 said

      W intencjach Maryi + (można jeszcze dodać swoje własne intencje)

      • pio0 said

        Intencja własna:
        Za Polaków i Polonię, aby Bóg połączył w jedności wszystkich.
        Królowo Polski – módl się za nami.

  6. pio0 said

    EWANGELIA – 2 MAJA 2016 – Poniedziałek

    (J 15,26-16,4a)
    Jezus powiedział do swoich uczniów: Gdy jednak przyjdzie Pocieszyciel, którego Ja wam poślę od Ojca, Duch Prawdy, który od Ojca pochodzi, On będzie świadczył o Mnie. Ale wy też świadczycie, bo jesteście ze Mną od początku. To wam powiedziałem, abyście się nie załamali w wierze. Wyłączą was z synagogi. Owszem, nadchodzi godzina, w której każdy, kto was zabije, będzie sądził, że oddaje cześć Bogu. Będą tak czynić, bo nie poznali ani Ojca, ani Mnie. Ale powiedziałem wam o tych rzeczach, abyście, gdy nadejdzie ich godzina, pamiętali o nich, że Ja wam to powiedziałem.

    • pio0 said

      Komentarz do Ewangelii

      Wspomożyciel

      Uczniowie nie potrzebują Ducha Świętego, dopóki ich Mistrz jest z nimi. Jego moc będzie im potrzebna dopiero wtedy, gdy Jezus od nich odejdzie. Żegnając się z uczniami, przygotowuje ich na Jego przyjęcie. Oni rzeczywiście będą potrzebowali Wspomożyciela i Ducha Prawdy, ponieważ spotkają ich prześladowania za to, że będą wierni swojemu Mistrzowi. Duch Święty uczyni z nich wówczas autentycznych świadków, i to w podwójnym wymiarze. Po pierwsze, uczniowie, Mając Ducha Prawdy, staną się świadkami prawdomównymi. On poprowadzi ich ku pełni prawdy, a więc pogłębi ich znajomość z Ojcem i Synem. Po drugie, Wspomożyciel pomoże wytrwać w prześladowaniach, dzięki czemu staną się oni świadkami-męczennikami.

      Modlitwa
      Chryste, dar Ducha Świętego daje mi pełniejsze zrozumienie Twoich słów i uzdalnia mnie do mężnego wyznawania wiary. Otwieram się na Jego działanie, abym mądrze świadczył o Tobie.Amen.

    • Kasia1 said

      Matko Boża i nasza ,ja razem z patronami dnia dzisiejszego zanoszę swe prośby do Ciebie,o ciągłą opiekę nad naszą Ojczyzną ,ludżmi którzy sprawują rządy,nad naszym Świętym Kościołem. Proszę ,o cud uleczenia oczu Mariuszowi,o godną pracę dla syna,o zmniejszenie ,jeżeli to możliwe bólu mojemu mężowi.Pobłogosław wszystkim na tym blogu.Proszę.

    • Leszek said

      W nawiązaniu do dzisiejszej św. Ewangelii – to mówi, Pan Jezus w „Prawdziwym Życiu w Bogu” V. Ryden:
      http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=96
      … Ja Sam przyszedłem na świat, aby służyć, a nie po to, aby Mi służono. Choć byłem Bogiem, ogołociłem Siebie, stając się niewolnikiem (Flp 2,6). Mój Ojciec dał Mnie wam wszystkim jako dar dla waszego odkupienia, również za [zgodą] Mojej całej Woli. Ja zaś w waszych dniach, dla Mego celu, przywołuję Moich Wybranych i wychowuję ich dla Mego Zbawczego Planu, przemieniając ich w podobizny Mnie samego. Wybrałem ich na długo przed ich stworzeniem (por. Jr 1,5; Ga 1,15n), z zamiarem uczynienia z nich prawdziwych obrazów Mnie Samego i współpracowników Mojego Planu Miłości (por. Ef 1,4nn). Obdarzam ich zaszczytem, znacząc ich tymi samymi znakami, jakimi Ja zostałem naznaczony (J 15,20; 2Kor 4,8nn), aby ich uczynić całkowicie Moimi i pokazać światu, że są naprawdę Moi; że są Moim ziarnem…
      Kiedy więc są wystawieni na prześladowanie, na oplwanie, na groźby… kiedy się ich nie rozumie, kiedy są oczerniani i atakowani, wiedzcie, że pochodzą ode Mnie i że są kością z Moich kości i ciałem z Mojego ciała. Te szlachetne dusze – naznaczone wszystkimi tymi szlachetnymi znakami, jakie Ja otrzymałem dla waszego odkupienia – z powodu ciebie, o bezbożne pokolenie, są deptane, codziennie niszczone i prowadzone na sąd nawet przez dostojników Mego Kościoła! (J 16,1nn). Są prowadzone – właśnie tak jak owce na rzeź (Ps 44,23) – przez fałszywe oskarżenia tych, którzy dziś uczestniczą w zabijaniu Moich świętych i Moich proroków wszelkich czasów (por. Mt 23,29nn). A z jaką pomysłowością wykrzywiają Moje słowa, aby usprawiedliwić swe niedowierzanie!(Mt 7,15n)
      Ich zachowanie nie podoba Mi się, gdyż stają się wrogami całej rasy ludzkiej, przeszkadzając Moim wybranym wypowiadać Moją Wolę Mojemu ludowi i odbudowywać Mój Dom (por. 1Tes 2,15n)… (12.11.1998)

  7. OSTOJA said

    https://forumemjot.wordpress.com/2013/10/13/elity-iii-rp-przeksztalcic-narod-genetycznie-czyli-zlikwidowac-inteligencje-polska-cz-2-wladyslaw-gauza-radze-czytelnikowi-to-zapamietac-czytajac-te-dokumenty/

  8. Wiesia said

    • Wiesia said

      Mam wrażenie,że na blogu jest cała gazeta wyborcza.Pilnują nas katolików ile wlezie,aby potem mieć gotowy temat.Ciekawe,czy ich też ktoś tak pilnuje??Zawsze,jak na zawołanie ze swoimi wywodami ,aby przeciwko było.Co masz @Go (zapewne Gossja),a więc,co masz przeciwko temu,że Polska walczy o swoje?,co masz przeciwko takim Księżom,jak ten tutaj.Jest takim samym obywatelem tej Ojczyzny,jak my świeccy.Wyraża swoje poglądy nie naruszając Twego bycia tutaj,skoro jeszcze tu jesteś.
      To właśnie takie ataki,zaczepki zakłamanych ,….ale przy sporej mamonie w kieszeni doprowadzają do tego,że rozebrano mój Kraj.Patriotyzm Wam przeszkadza?Nacjonalizmem go nazywacie,a w takim razie,kim wy jesteście tutaj??strasznie płaczecie,krzywda wam się dzieje.Każdy kraj dba o swoje sprawy,nie rozumiem dlaczego nam się to zarzuca,w co sami lokujecie.Gdyby nie wrogość i pazerność tych,co korzystają z naszej gościnności,to nie musielibyśmy sie mobilizować do waszych kontrataków.Co zobaczyłaś @G na tej Mszy Św.Widziałam tę Mszę.Specjalnie się fatygujesz,aby Księdza atakować i to na blogu katolickim,ejże!Nikt w swoje gniazdo nie pluje,kim jesteś zatem??,bo jakiś czas temu pisałaś tutaj.”Nacjonalizm” przeszkadza innym nacjonalistom.Zatem niech wyjadą,bo to nasz „nacjonalizm”,nasza ziemia.

      • Wiesia said

        Adminie ,proszę Cię w takim razie, usuń moją tę wypowiedz,bo wygląda to, jakbym rozmawiała sama ze sobą,przy pewnej przypadłości psychicznej.😀
        Dziękuję i pozdrawiam

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
