Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Cud słońca w Fatimie w 2016 roku podczas procesji z Figurką

Posted by Dzieckonmp w dniu 27 Maj 2016

 

Dziwne że w dobie cyfrowej nikt nie nagrał tego.

.

Odpowiedzi: 62 to “Cud słońca w Fatimie w 2016 roku podczas procesji z Figurką”

  1. Moher said

    Jeśli to miało miejsce to znaczy ze niebawem ostrzezenie.

    • Cichykatolik said

      Gdzieś była o tym mowa? W oredziach fatimskich badz innych?
      Być mozę będę tego po ludzku żalował po ostrzeżeniu, ale teraz bardzo go wyczekuję. Że zobacze wreszcie wszystko co robie źle, że wielu wokół mnie też to zobaczy, i że dla wielu będzie to zwrot

      • krystynka said

        Ostrzeżenie jak sama nazwa mówi, to pokazanie co zrobił do tej pory człowiek przez akt miłosierdzia Bożego, to wstrząs sumienia ludzkiego, to ma na celu uświadomienie do czego dąży w tym momencie człowiek. To taki mały sąd dla człowieka, że jesli sie nie zmieni czeka go piekło,czysciec, bądz także niebo. Mało tego dobry Bóg mówi nam abysmy sie tego zjawiska nie bali, słyszycie , nie bali !!!! to spotkanie z Panem tak blisko jak nigdy w życiu naszym tego nie doswiadczylismy. Mamy oczekiwac tego spotkania z wielka radoscia serca, tak jakbysmy oczekiwali przyjścia najlepszego przyjaciela, a czyz Bóg nie jest naszym najlepszym przyjacielem ? Niech sie nie trwozy nasze serce, nie truchlejcie, mamy radowac sie w Panu zawsze, słyszycie zawsze !!!
        Truchleć bedą ludzie , którzy świadomie z premedytacja grzeszą , popełniaja grzechy smiertelne, tym ludziom serce stanie z przerażenia, oni przerażą sie swoich grzechów !!!.Może ten akt ocali jednak ich i trafia do czyśca, tego nie wiem, wiem, że my mamy sie modlic za wszystkich , aby przez miłosierdzie Boże nikt nie był potepiony, może przez nasze cichutkie jedno Zdrowas Mario ci ludzie badą ocaleni, nie znamy zamiarów samego Boga.

        Panie miej nas wszystkich w Swojej opiece. Amen

        • Halina said

          Podczas ostrzeżenia
          człowiek zobaczy jak oceniany jest w kryteriach Bożej Sprawiedliwości .
          Jak wygląda jego życie w Bożej Jasności

          Odczuje po raz pierwszy
          to Boże działanie ,
          które jest cały czas ,
          Tylko w tym wymiarze materii go nie odczuwa , bo zamkniety jest w ciemności i zniewoleniu szatańskim ,
          który chce za wszelką ceną odciąc od zjednoczenia z Bogiem i pozbawic człowieka prawa do korzystania z tego szczęścia i radości do jakiego ma prawo .Do życia w Bożej Jasności ,
          w Bożej Sprawiedliwości i
          Bożej Miłosci
          w Bożej Prawdzie .

          Bo do tej pory o tym działaniu człowiek dowiadywał sie w chwili śmierci ,
          i był zaaskoczony że w takich innych kryteriach jest oceniane teraz jego życie ,
          bo oceniany jest z miłości ,
          bo dostaje sie do wymiaru
          w którym panuje Miłosc Prawda Sprawiedliwośc Stwórcy Wszechrzeczy

          .I aby wejśc do tego Królestwa Miłości , trzeba zmieścic sie w kryteriach Bożej Sprawiedliwości .

          Ci którzy umierają zostaja sami z tymi problemami które sobie zrobili trwając w błedzie zagubieniu dezorientacji zepsuciu zniewoleniu szatańskim .

          A teraz w ostrzeżeniu człowiek będzie miał szanse wrócic jak po śmierci klinicznej, i dać świadectwo swym życiem że chce zapracować na przynależnośc do Królestwa Miłości po śmierci .
          Pojmie i zrozumie bład w jakim trwał do tej pory .Naprawi wszystko to co było złe żeby nie mieć żadnych przewinień względem Boga .

          Przekona sie
          że życie po śmierci jest ,
          że tam jest radośc szczęście o jakim wogóle mu sie nie śniło .

          A potem wróci do normalnosci
          i będzie miał zadanie i na to czas
          aby naprawic to co było źle ,
          i zacząć świadomie pracowac dla Prawowitego Króla i Pana Króla Miłosci i Miłosierdzia , by osiągac cel wyznaczony przez Stwórce Wszech rzeczy .

          Bo do tej pory człowiekowi z piekielną mocą przeszkadzał szatan .
          A teraz przychodząca do człowieka i świata Boża Sprwiedliwośc spowoduje oddzielenie od człowieka szatanaa .
          Bo szatan ucieka przed Boża Sprawiedliwością i Miłością .
          Nie może przebywać szatan tam gdzie jest Boża Sprawiedliwość , bo szatan bardzo cierpi w tym działaniu .

          A my żyjący na ziemi
          współpracujący z Mateńką Królową i Chrystusem Królem oraz z Duchem św , czyniliśmy wszystko by to co człowieka jest było otoczone modlitwą i miłością tak, by przychodząca Boża Sprawiedliwośc włączyła to co otoczone jest wolą i świadomościa człowieka miłością , było włączone w skład Królestwa Miłości .
          Jesteśmy bowiem okryci Promieniami wychodzącymi z przebitego Serca Jezusa ,i to On nas tłumczy i chroni przed Boża Sprawiedliwością .
          I teraz zobaczymy ile zdołalismy uratować dla Jezusa , a ile szatan będzie mógł zabrać ze sobą .

          Ja wciąz otaczałam miłością i modlitwą każdego człowieka i cały swiat .
          By w tym co dał człowiekowi w posiadanie Bóg Wszechmogący budowało sie Królestwo Jezusa ,
          by to należało do Chrystusa Króla .
          By było odcięte od szatana .

          Gdy przyjdzie to co ma przyjśc , każdy zobaczy w jakiej sytuacji jest wszystko .

          I chciałabym aby w tej chwili przebudzenia sie z tego letargu szatańskiego człowiek,
          każdy był na drodze prawidłowej współpracy z Bogiem .
          By otrzymał pomoc i łaske
          aby wyjsc z tego,
          w czym sie uwikłał bo był nieświadomy tego że sprawy tak sie mają .

          Od lat robię wszystko co sercem odczuję że to powinien człowiek wykonać , aby mogło wszystko powrócić do stanu w jakim było gdy Bóg Ojciec umiaszczał człowieka w raju .
          Do stanu w którym nie ma szatana i tego co on wprowadził i spowodował .
          By człowiek miał drugą szansę do pracy dla radości i chwały Boga ,
          by już nikt i nic nie przeszkadzało człowiekowi w wywiązywaniu sie z zadań i obowiązków spoczywających na człowieku
          By wymiar człowieka i każdy człowiek został włączony w skład Królestwa Niebieskiego ,
          przez to , że wypełniony i prowadzony jest przez Ducha św

          Życzeniem Boga było to by na czas ostrzeżenia człowiek z swojego wymiaru wyrzucił szatana ile sie tylko da ,
          bo po ostrzeżeniu bedzie on grasował jeszcze mocniej niszcząc to co Bóg chce wprowadzic w świat .
          i to czynił będzie rekami człowieka .
          A gdy teraz przed ostrzeżeniem wypracowaliśmy taką przestrzeń,
          którą bronilismy wolą i swiadomoscia przed szatanem ,
          to będzie to miejsce ,które wypełni Duch św i poprowadzi tak, by mogło w tym budować sie Królestwo Jezusa Chrystusa Króla ,
          i w budowie jego nie będzie mógł przeszkadzać szatan .

      • Beata said

        O ty była mowa w Orędziach MBM. Pisałam o tym cudzie tydzień temu:

        Beata said

        20 Maj 2016 @ 08:01

        Niebo zawsze dotrzymuje słowa!!!

        Wielu, którzy uwierzyli Słowu Pana Jezusa danemu w Księdze Prawdy odeszło. Dlaczego? Bo przecież było mówione, że …. a się nie wydarzyło, dlatego nie warto zajmować się dłużej jakimiś proroctwami.

        A przecież o Księdze Prawdy w Piśmie Św. wspomina Bóg niejednokrotnie. Tylko dumny człowiek nie potrafi okazać pokory i odrzuca to co Bóg chciał przekazać ludziom, aby ratować wszystkich przed tym co przed nami, co obiecał Bóg widzimy od dawna, że krok po kroku, proroctwo za proroctwem się wypełnia.

        Dziś możemy po raz kolejny przekonać się o prawdziwości proroctw zawartych w Księdze Prawdy.

        MATKA ZBAWIENIA: CUDA TE WYDARZĄ SIĘ W PRZECIĄGU 3 LAT.

        czwartek, 19 czerwca 2014, godz. 13.48

        „Moje dziecko, Cuda, do których ma dojść z rozkazu Mojego Przedwiecznego Ojca, wkrótce staną się widoczne we wszystkich częściach Ziemi. Cuda te zadadzą kłam wszelkiemu ludzkiemu rozumowaniu, naukowej wiedzy i doświadczeniu. Ziemia, słońce i księżyc będą tak reagowały, że będą kreowały bardzo niezwykłe widowiska — i wielu będzie wiedzieć, że one mogło do nich dojść jedynie za sprawą Bożej Ręki. Cuda te wydarzą się w przeciągu trzech lat, a to, że do nich dojdzie, będzie miało swój powód. Mają one pomóc ludzkości rozniecić wiarę, aby ludzkość sobie uświadomiła, że wszystko jest kontrolowane przez Bożą Rękę.

        Mój własny udział w tych Cudach uwidoczni się poprzez znaki, które umieszczę w Miejscach Moich objawień dookoła świata. Nie lękajcie się tych Cudów, gdyż one są Darem od Boga. Bądźcie wdzięczni za Jego Miłosierdzie, gdyż nie ma takiego wielkiego zadania, którego by On się nie podjął, aby sprawić, żeby rasa ludzka została przebudzona, aby móc Go przyjąć. Taka jest bowiem Wola Boga, gdyż On kocha każdego jednego z was.

        Wasza umiłowana Matka

        Matka Zbawienia”

        • Basia B said

          „…żeby rasa ludzka została przebudzona, aby móc Go przyjąć. ”
          Tu Matka Boża używa słowa -rasa ludzka- a o tym cudzie ta rasa ludzka nic nie wie.W Fatimie było ok 70 000 ludzi,które oglądało cud.

        • Halina said

          Basia B ….
          Ty to masz zawsze takie ciekawe spojrzenie na sprawy związane z oredziami .

          Dla widoku wszystkich ludzi ma być wydarzenie na niebie .

          A w tych miejscach do których przychodziła Mateńka Maryja,
          ma byc widoczny znak dla tych,
          którzy są tam i trwają w wierności
          i wierze że Ona tam przychodzi .
          To jest dla umocnienia wiary wierzących i pielgrzymujących do tych miejsc .

          Albo Ty mało rozumiesz ,
          albo szukasz wytłumaczenia dla siebie
          że dobrze zrobiłas odrzucając orędzia .

          Ja Tobie mówię z swojego przekonania ,
          że źle zrobiłaś odrzucając przekazy z Nieba .
          Ale Ty masz wolna wole daną Ci od Boga ,
          i Ty decydujesz ,
          a swoimi decyzjami i czynami piszesz historie swojego życia .
          Życzę Ci byś napisała wspaniałą historie swojego życia .
          Byś patrząc za siebie widziała wstęge czynów sprawiających radośc Bogu .

          Niechaj Duch św poprowadzi Cie
          drogami życia tak
          byś wiele radości mogła sprawic Bogu swoimi czynami .
          Niechaj Cie Bóg błogosławi i strzeże .

        • Basia B said

          @Halina,
          dziękuję Ci za dobre życzenia.Może i mało rozumiem,ale ta pojemność pojmowania jest zapewne z woli Bożej.Nie szukam wytłumaczenia dla siebie ,że dobrze robię odrzucając orędzia takie, czy inne.Mnie wystarczy jedno zdanie w orędziu sprzeczne z nauką Kościoła,czy Pisma Św, by je odrzucić i się więcej nim nie zajmować.O tym cudzie słońca się nie wypowiadam,bo nic nie rozumiem z tego filmiku.Nawiązuję do MBM w wypowiedzi Beaty,w które to orędzia nie wierzę,tak jak nie wierzę w przekazy od Gosi3,Muszelki,Żywego Płomienia itp.
          Robisz mi wykład o swoim przekonaniu,że źle robię,ale to jest Twoje przekonanie i pozwól,że przy nim zostanę.Mnie też się wydaję,że źle robisz wierząc we wszystko,co tu się pojawia i jeszcze piszesz do tego długie wykłady.Z Bogiem Halino.

        • krystynka said

          Basiu, Halino i inne dziewczyny, chłopaki tez wypowiadający a raczej piszący w temacie różnych czy to przekazów, orędzi, nie
          usiłujcie na siłe udowadniać ich prawdziwości.jeśli cos jest od Pana Boga to samo sie obroni , jak coś jest od człowieka szybko przepadnie. Po co te dąsy, gniewy, niesnaski, w Pismie Świetym nie ma nic napisanego ,że nasze zbawienie jest uzależnione od uznania czy tez czytania czegokolwiek. Mamy zyc słowem Bozym, które jest naszym prawdziwym pokarmem dla duszy oczywiście, ale zawartym w Biblii, która jest natchnionym słowem Boga Żywego. Amen

  2. pio0 said

    Nie znam tego języka, ale też dziwne, że nic nie zostało nagrane. Czy ten cud opisywany w filmiku, to coś podobnego jak w Medjugorje? Jak ktoś zna język niech choć streści co i jak.

  3. Cichykatolik said

    Co z tą abdykacją papieża? Co o tym sądzicie? Mi tam ulży jeśli on odejdzie, ale odchody niestety w postaci lewackich dekretow pozostaną.

  4. mentronik said

  5. TadeuszTT said

    Coś nowego dziś dostałem na e-maila – czyje to ??

    Kochane dzieci Boże, otwórzcie swoje serca, oczyśćcie swoje sumienia, by wielbić Boga czystym sercem. Już niedługo całkowicie odnowię Kościół tak, że ponownie stanie się On czysty i święty. Szatan w tym czasie jest już prawie pewny, że zwalczył, zniszczył, pokonał Kościół Święty, zagarniając bardzo liczne sługi Boga spośród całej hierarchii. Jeszcze trochę, a wkroczy na arenę dziejów Niepokalana! Będzie Ona straszna dla demonów i ich sług, a łagodnością i nadzieją dla tych, co w Bogu położyli swoją nadzieję.
    O polskie dzieci, nie opuszczajcie rąk, nie zaprzestawajcie waszej modlitwy, bo nadchodzi wielkimi krokami chwila oczyszczenia Polski. Pozostaną jedynie ci, co wierni są Bogu i ci, co zdołają się nawrócić. Oczyszczenie, które przejdzie Polski Naród, będzie krótkie, ale bardzo, bardzo intensywne i bardzo bolesne. Wrogowie wasi będą was niszczyć z pasją, lecz z Woli Trójcy Świętej Niepokalana stanie w waszej obronie i wyda rozkaz, aby Aniołowie odwrócili działanie użytej przez wrogów broni, która zacznie masowo niszczyć tych, którzy jej użyli.
    Zacznie się realizować wkrótce to wszystko, co wielokrotnie było zapowiadane. Zniszczonych będzie wiele miejsc strategicznych. Zginie mnóstwo ludzi, w tym wielu polskich biskupów, zwłaszcza tych, którzy służyli w ukryciu demonom. To co się wydarzy, oczyści was. Ci co przeżyją, ustanowią w Polsce Boże Prawo i dopiero wtedy Polska stanie się mocna, potężna, a ci co was niszczyli przez całe wieki, sami teraz doświadczać będą wielu zniszczeń.
    W międzyczasie zacznie oficjalnie działać Antychryst. Jednak nie będzie miał wielkiej mocy nad Królestwem Maryi Niepokalanej. Wydarzenia, które przetoczą się przez cały kraj, nawrócą wszystkich, bo każdy Polak doświadczy osobiście mocy i potęgi działania Maryi, Niepokalanej Królowej Korony Polskiej.
    Kto z was o Polacy będzie chciał otrzeć łzy waszej Królowej? Tylko z miłością codziennie odmawiany cały Różaniec w każdej polskiej parafii, przed wystawionym Najświętszym Sakramentem dostatecznie ukoi Boży Gniew, a nade wszystko wasze szczere, dogłębne nawrócenie.
    Już w niedługim czasie Antychryst do końca przejmie zwierzchność Kościoła, a Bestia na krótko obejmie w Kościele swoje rządy. Po upadku i pokonaniu Antychrysta, zagładzie ulegnie prawie cały grzeszny Rzym. Kościół na krótki czas będzie bez głowy Kościoła, bez Papieża. Kres panowaniu zła na całym świecie, zakończy wielka bitwa, która rozegra się na Niebie i na Ziemi. Do walki staną wszystkie demony i wszystkie chóry Anielskie. W tym czasie ziemię ogarną nieprzeniknione ciemności ( trzy dni ciemności).
    Ludzie wierni Bogu, schronią się na modlitwie w wielu wybranych domach. Po wszystkim, Aniołowie pomogą uporządkować Ziemię tak, aby dało się ponownie na niej żyć ocalałym.

    A tu jeszcze inny e-mail kogoś innego – czyje to ??

    13.05.2016; piątek, g.17:37

    DZISIAJ 99 ROCZNICA OBJAWIEŃ FATIMSKICH , KIEDY MATKA BOŻA PRZYSZŁA OBJAWIĆ ŚWIATU TO CO NIE DŁUGO SIĘ DOPEŁNI.

    O DZIECKO! MOJE DZIĘKUJĘ CI , ŻE W TYM TYGODNIU POMOGŁAŚ MI DŹWIGAĆ MÓJ KRZYŻ , KTÓRY ZNOWU MUSZE NIEŚĆ, KIEDY ŚWIAT JEST TAK ODE MNIE ODDALONY. POMOGŁAŚ MI TYM CIERPIENIEM DUCHOWYM WIELE DZIECI DOPROWADZIĆ DO MOJEGO MIŁOSIERDZIA , KTÓRE NIE DŁUGO ZEŚLĘ DLA ŚWIATA. PROMIENIE MOJEGO MIŁOSIERDZIA WYLEJĘ W OBFITOŚCI ŁASK ABY DZIECI MOGŁY JESZCZE BARDZIEJ PRZYLGNĄĆ DO MNIE A TE KTÓRE ZUPEŁNIE MNIE NIE ZNAJĄ MIAŁY SZANSĘ POZNANIA MNIE – JAKO JEDYNEGO PRZEZ KTÓREGO MOŻNA PRZEKROCZYĆ BRAMĘ NIEBIESKĄ.

    TO WSZYSTKO …………..! CO ZROBIŁAŚ ZAPLANOWAŁEM. CELOWO ZOSTAŁYŚCIE TAM POSŁANE , ABY ŚWIAT ZOBACZYŁ JAK NISZCZY SIĘ PROROKÓW , KTÓRYCH POSŁAŁEM PO TO ABY PRZYPROWADZILI ZAGUBIONE DUSZE. MĄDRE I ROZTROPNE DZIECI ROZPOZNAŁY PRZEZ TO ,ŻE JESTEŚ PRAWDZIWYM POSŁAŃCEM BOŻYM , KTÓRY MA ZANIEŚĆ DO MOICH DZIECI TO MIŁOSIERDZIE , KTÓRE MA NADEJŚĆ.

    PRZEZ TA CAŁA DROGĘ CO CIĘ PROWADZIŁEM POKAZAŁEM CI I MOIM DZIECIOM , ŻE FATIMA MIAŁA NA CELU POKAZANIE JAK BĘDĄ WYGLĄDAŁY CZASY OSTATECZNE I ŻE DO KOŚCIOŁA WKRADŁ SIĘ WRÓG , KTÓRY PRZEZ TE LATA NISZCZYŁ I BURZYŁ JEGO PODWALINY. PONIEWAŻ 3 TAJEMNICA FATIMSKA NIE ZOSTAŁA POKAZANA DO KOŃCA MOIM DZIECIOM DLATEGO POSŁAŁEM MOJĄ MAMĘ DO GARABANDAL , ABY ONA ZNOWU PRZEKAZAŁA PRAWDĘ OBJAWIONĄ. JEDNAK ŚWIAT NIE CHCIAŁ WIERZYĆ I W TE OBJAWIENIA MARYJNE TO MARYJA ZACZĘŁA MÓWIĆ W MEDJUGORJE . DZIECI WIERZCIE W TE OBJAWIENIA I OCZEKUJCIE ICH WYPEŁNIENIA DO KOŃCA. PROWADZĘ WAS PRZEZ TEGO PROROKA , ABYŚCIE UWIERZYLI , ŻE TO MY DO WAS MÓWIMY OD WIELU LAT ABY DOPROWADZIĆ WAS DO KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO., KIEDY JUŻ NIE DŁUGO NIEBO POŁĄCZY SIĘ Z ZIEMIĄ I NIE BĘDZIE JUŻ TEGO CIERPIENIA, BÓLU , ZABIJANIA DZIECI NIE NARODZONYCH, ZWAD RODZINNYCH ORAZ MORDERSTW I KRZYWDY LUDZKIEJ. ALE PRZEDTEM PRZEJDZIECIE PRZEZ OCZYSZCZENIE ABY SZATAN MÓGŁ BYĆ STRĄCONY I ZWIĄZANY NA 1000 LAT. 1000 LAT TO NIE ODBIERAJCIE TEGO DOSŁOWNIE , BO TRZEBA BADAĆ I CZYTAĆ PISMO ŚWIĘTE ABY TO ZROZUMIEĆ. ROZTROPNI TO ZROZUMIEJĄ I DAM IM TO POZNAĆ TAKŻE.

    ZIEMIA JEST JUŻ TAK BRUDNA I ZANIECZYSZCZONA GRZECHEM , ŻE DZIECI BOŻE NIE ZNAJDUJĄ JUŻ MIEJSCA CZYSTEGO ABY PO NIEJ STĄPAĆ.

    ……………………………………………( bardzo długi fragment jednak nie do opublikowania)

    A TERAZ USPOKÓJCIE SWOJE SERCA I POMYŚLCIE JAK DALEJ PRZEKAZYWAĆ MOJE SŁOWO. JA BĘDĘ WAM PODPORĄ A PO ODMÓWIENIU NOWENNY DO DUCHA ŚWIĘTEGO PRZYJDZIEMY WAM Z POMOCĄ CO DO OPIEKUNA DUCHOWEGO.

    ( i Jezus dotrzymał słowa, w Cudowny zresztą sposób odnalazła się karteczka gdzie moja znajoma miała zapisanych trzech teologów . Tę karteczkę otrzymała właśnie od Specjalisty ( kapłana) od rozeznań, zresztą też teologa, i 2 lata temu gdzie robił jedno z pierwszych rozeznań wypisał tych teologów. Jednak Pan Bóg najpierw pokierował do innego kapłana i egzorcysty. I tak trzeba by było do egzorcysty na pewno pojechać. Bóg tak to zaplanował by umocnić nas w tej drodze nie ponosząc jakiegoś ogromnego zranienia, że to ktoś inny odsyła nas tam do egzorcysty. On po prostu od razu tak nas pokierował. To Jezus nam go wyznaczył w przesłaniu i w cudowny sposób i przez nikogo innego nie byłyśmy tam kierowane. Ponieważ opiekun duchowy już był, karteczka wydawała się nam, że nie jest już potrzebna, ostatni raz widziałam ją u mnie w kalendarzyku i tak zapamiętałam, bo znajoma mi ją dała jak jechałyśmy z figurką Maryi ze ściekającego wosku do kapłana. Obszukałam wszystkie kalendarzyki , religijne książki, zapiski i od m-ca jak kamień w wodę. Z młodym kapłanem modliliśmy się w tej intencji Nowenną do Ducha Świętego, którą zamieściłam na blogu MS. Korzystajcie z tej modlitwy kochani. We wtorek , dwa dni po Uroczystości Zesłania Ducha Świętego kapłan udzielił mi błogosławieństwa. Wieczorem odmówiłam Różaniec bolesny żaląc się Jezusowi gdzie jest jego słowo dane co do naszego następnego opiekuna duchowego. Natychmiast po modlitwie wstałam poszłam kierowana jakąś siłą do przedpokoju. Otworzyłam szafę wnękową i sięgnęłam na półkę gdzie mam ze 30 torebek. Powiecie 30 – większość do odrzutu ale każda jest mi oczywiście potrzebna . Otworzyłam jedną i zamknęłam nie wiedząc zupełnie po co przyszłam. Sięgnęłam po 2 torebkę i jej nie otworzyłam , lecz ona miała boczną kieszonkę i tam zajrzałam i wyciągnęłam poszukiwaną od ponad m-ca karteczkę z 3 nazwiskami księży. Wszystko trwało ze 2 minuty i gdy wróciłam do kuchni to pomyślałam , przecież ja nawet o tej karteczce dzisiaj nie pomyślałam, bo dawno dałam sobie z nią spokój wiedząc, że jej nie znajdę w takiej ilości papierów co ja mam w domu. Teraz , który z 3 teologów?. Jezus pomoże na pewno!

    ………………………………………………( długi fragment bardzo osobisty do członka rodziny).

    KOCHAM WSZYSTKIE DZIECI , LECZ GDY WRACAJĄ DO GRZECHÓW TO ODTRĄCAM I JUŻ NIE CHCĘ ABY MNIE ZNOWU RANIŁY.

    DROGIE DZIECI ! PRZYSZEDŁ CZAS NA PRZYGOTOWANIE DUSZ I MAŁYCH ZAPASÓW.

    JEZUS , KTÓRY KOCHA WASZĄ RODZINĘ I PROSI O MODLITWĘ RÓŻAŃCOWĄ ZA WASZĄ OJCZYZNĘ , KTÓRA ZNALAZŁA SIĘ W NIEBEZPIECZEŃSTWIE.

    NIECH WAM BŁOGOSŁAWI CAŁA TRÓJCA ŚWIĘTA! –

    JEZUS ZBROCZONY KRWIĄ I PŁACZĄCY NAD NARODEM POLSKIM , KTÓRY Z TAKIM WIELKIM OPOREM WCIĄŻ NIE DOPROWADZA DO ŻĄDANIA PŁYNĄCEGO Z NIEBA.

    • Donald said

      Pierwsze to Żywy Płomień, drugie – orędzia „Heleny”. Obawiam się, że obydwa przekazy są nieautentyczne.

    • Basia B said

      Tadeusz TT,a czemu Ty stawiasz dziwne pytania?Wstawiłeś orędzie od znajomej Gosi 3 i udajesz,że nie wiesz czyje to?

    • krystynka said

      A wiecie , że z tego tez trzeba będzie zdać sprawę Bogu, czyli za rozpowszechnianie różnych słów i mówienie, że to słowa samego Boga, poczekamy do ostrzeżenia.

      • Basia B said

        „KOCHAM WSZYSTKIE DZIECI , LECZ GDY WRACAJĄ DO GRZECHÓW TO ODTRĄCAM I JUŻ NIE CHCĘ ABY MNIE ZNOWU RANIŁY.”
        Co to znaczy,że Pan Jezus odtrąca?

        • krystynka said

          Pan Jezus nigdy, ale to przenigdy nie odtrącił żadego dziecka !!! ktos kto wstawia takie farmazony, albo raczej kto pisze takie dyrdymały, niech kupi sobie tabletki na odciski i leczy je,bo na głowe to jest za póxno !!!

        • Leszek said

          Być może chodzi tu o ten fragment z 2-go Listu św. Piotra Apostoła:
          „20 Jeżeli bowiem uciekają od zgnilizny świata przez poznanie Pana i Zbawcy, Jezusa Chrystusa, a potem/na nowo oddając się (pozwolili się opęta) jej ponownie zostają pokonani, to koniec ich jest gorszy od początków. 21 Lepiej bowiem byłoby im (wcale) nie znać (poznać) drogi sprawiedliwości, aniżeli poznawszy ją odwrócić się od podanego im świętego przykazania” (2P 2,20n)

          Odtrącać – znaczy tu (i w ogóle w Piśmie Św.) respektując ich nastepstwem daru wolnej woli postępowanie/wybór odwrócić od nich swoje oblicze czyli wydać w moc złego ducha w celu ich nawrócenia, opamiętania się, porzucenia drogi grzechu, niegodziwości (zob. kontekst np.: 1Krl 9,7; 2Krl 23,27, ale Lm 3,31!; Ps 88).

          W cz. 1″Bożego Wychowania”, w Rozmowie V (8.XI.1982r.) Pan zapewnił Annę o tym, że: „Nie zdarzyło się i zdarzyć nie może, bym odmówił miłosierdzia temu, który zawoła: ‚Zgrzeszyłem.zmiłuj się nade mną!’ (por. Ps 51,3.11).
          Ale też powie: „Moją największą karą jest pozostawienie człowiekowi jego woli, jeśli pomimo wszelkich prób Moich i usiłowań trwa on w opornym mniemaniu o swojej wielkości i samowystarczalności. Dla ducha człowieczego może stać się to zgubą, więc czuwam i do ostatniej sekundy życia czekam, czy człowiek wezwie Mnie. Staram się go uratować od zguby wieczystej (czego najlepszym przykładem jest historia młodszego syna, który żyjąc w grzechu, nie odszedł jeszcze tak daleko, tj. nie miał tak zatwardziałego serca (por. Hbr 4,12n), by nie móc zawołać do Pana i powrócić do Niego zwanego marnotrawnym z Ewangelii Łukaszowej), ale jego życie już zmarnowane zostało, puste lub pełne odrażającego brudu krzywdy ludzkiej, niskich namiętności, przewrotności i zdrady. Oto, jakie są plony pychy.
          To tak na gorąco tyle. Napisałbym bym jeszcze coś więcej, ale już b. późno. Więc Dobranoc.

    • Tomasz said

      Apel do admina: usunąć zwłaszcza drugie „orędzie”. Wszelkie minusy z tej „publikacji” przeważają plusy.

    • Dana said

      Tadek jaki pomysłowy.

  6. mentronik said

    Ja­kub Wła­dy­sław Wo­je­wódz­ki to syn Bo­gu­sła­wa Wo­je­wódz­kie­go, funk­cjo­na­riu­sza SB i pro­ku­ra­to­ra PRL-owskie­go wy­mia­ru spra­wie­dli­wo­ści.

    Wo­je­wódz­ki se­nior za­pi­sał się w hi­sto­rii, peł­niąc ro­lę pro­ku­ra­to­ra z ra­mie­nia Pro­ku­ra­tu­ry Ge­ne­ral­nej w spra­wie tzw. „pro­wo­ka­cji byd­go­skiej” z 19 mar­ca 1981 ro­ku.
    (Do zdarzenia doszło podczas sesji Wojewódzkiej Rady Narodowej w Bydgoszczy, w której brał udział wicepremier Stanisław Mach, a jako zaproszeni goście przybyli przedstawiciele bydgoskiej Solidarności z szefem regionu Janem Rulewskim na czele.

    Uczestników zaatakowały bojówki SB i MO, sprawa nie została do dziś wyjaśniona a sprawcy nie zostali ukarani. Winę za to ponosi m.in. prokurator Wojewódzki, który ochraniał w ten sposób przestępców komunistycznych.)

    Ku­ba za­czy­nał ka­rie­rę od har­cer­skiej roz­gło­śni ra­dio­wej w la­tach 80-tych, a po­tem roz­wi­jał ją w pry­wat­nych mediach syjonistycznych będących na usługach służb specjalnych.

    • Tomasz said

      Po za esbecką historią rodziny „Wojewódzkiego” (takich nazwisk w Polsce nie było, nadawała je sobie żydokomuna po wojnie Wojewódzki, Poznański, Krzysztofowicz itp.) gość ma wyraźny rys satanistyczny i stąd zdaje się tajemnica jego „sukcesu”. Jak sam mówi wypluł Pierwszą Komunię Św. Oddał się szatanowi/ Nienawidzi Kościoła i pluje na niego w każdej mozliwej chwili.

      • krystynka said

        Skoro swiadomie wyparł sie Pana Jezusa i oddał sie szatanowi, nie przeżyje ostrzeżenia, ale to jest jego wybór,wiec lepiej aby tacy ludzie zginęli niz przez takich ludzi inni byliby potepieni.

        • Leszek said

          p. Kuba Wojewódzki jest jednym z wielu, którzy się zagubili i wpadli w w sidła złego ducha. Gdy mówi, tak, jak mówi (gdy się go słyszy), to trzeba nad nim koniecznie wypowiadać egzorcyzm/słowa Pana Jezusa: „Ojcze ratuj go i przebacz mu, bo nie wie/nie zdaje sobie sprawy w swej malignie, co mówi/co czyni” (Łk 23,44a).
          Tak tez mówi Matka Boża w Orędziu nr 186 {z 28.11.1979r.} do swych (ale też i do nas, bo wszyscy jesteśmy Jej dziećmi) umiłowanych synów, Kapłanów:
          http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/79.htm
          … Miłujcie Moim Sercem wszystkich waszych braci – szczególnie tych, którzy się zagubili i znajdują się w bardzo wielkim niebezpieczeństwie wiecznego potępienia.
          Miłujcie przede wszystkim tych, którzy się oddalili, grzeszników, ateistów, osoby przez wszystkich odrzucane. Miłujcie też prześladowców i oprawców. Z miłością mówcie: «Ojcze, przebacz im, bo nie wiedzą, co czynią».
          Kochajcie zawsze i mówcie: Ojcze, przebacz tym, którzy nienawidzą, zabijają, stosują przemoc; przebacz tym którzy czynią zło, bluźnią i sieją zgorszenie. Kiedyś w Raju spotkacie wielu braci, sprowadzonych na drogę zbawienia dzięki nieprzepartej sile waszej miłości!…
          Nikt, absolutnie nikt – bo za wszystkich oddał swe życie w strasznych duchowych i fizycznych mękach i przelał swoją Krew Pana Jezus – nie jest przeznaczony na potępienie i póki żyje w ciele może być uratowany od niewyobrażalnej dla nas wieczystej agonii ducha. Więc nie można.nie wolno tak mówić Krystynko! (por. Łk 9,54n: zgromił ich mówiąc: „Nie wiecie, jakiego jesteście ducha! Syn Człowieczy nie przyszedł, aby zatracać dusze, lecz aby je zbawić!”). co więc trzeba robić? To, co powiedział Pana Jezus, w Pozwólcie ogarnąć się miłości” Anny, o czym pisałem w poz. 13 (w cz. 4-ej mojego wpisu, 27.05., g. 15.41) w Gł. Wpisie zatyt. „Orędzie z Medjugorje 25 maja 2016 r. Posted by Dzieckonmp w dniu 26 Maj 2016.
          Na zakończenie może jeszcze przytoczę ten oto, jakże ważny fragment z cz.2 „Świadków Bożego Miłosierdzia” Anny, z rozdz. VI ‚Świadectwa dane na życzenie Pana’, ze świadectwa Eugeniusza:
          16.V.1988r.
          „`Bóg do ostatniej sekundy życia człowieka oczekuje na jeden błysk żalu, jedno: „zgrzeszyłem przeciw Tobie”, „przebacz”. Dlatego piekło jest skutkiem świadomego wyboru człowieka, który znał prawdę, lecz ją odrzucał, gardził nią i szkodził jej – nienawidził Boga lub Jego odbicia w bliźnich swoich. Ale są tu, u nas i wielcy zbrodniarze, ci, nad którymi ulitował się Bóg, bo nie wiedzieli, co czynią. Wie pani, gdybyśmy się więcej w życiu modlili, ofiarowywali swoje cierpienia za innych ludzi, gorliwiej prosili za nich Maryję i Chrystusa Pana, można by uratować – chociaż w ostatniej godzinie – bardzo wielu tych, którzy giną na wieczność. Oni nas nienawidzą, ale my żałujemy ich, bo wiemy, czym jest istnienie poza Miłością i wiemy, że zbyt mała była nasza miłość bliźniego, nasze miłosierdzie, nasza dobroć i współczucie. Nie umieliśmy przebaczać tak jak Jezus ani tak się ofiarowywać. Nie umieliśmy kochać naszych katów, a wobec ich nieustannej tragedii nasze przejściowe cierpienia były niczym”.

        • Leszek said

          Zapomniałem dopisać na koniec mego nocnego wpisu (a przecież miałem już pójść spać, oj ciężko się będzie rano wstawało!) z g. 1.25 adresu do przytaczanego fragmentu z cz. 2 „ŚBM” Anny – więc już się poprawiam:
          http://www.objawienia.pl/anna/anna/sbm-6a.html
          Tym razem na pewno już i nieodwołalnie Dobranoc!!!

        • krystynka said

          Leszku, dziekuję ci bardzo, że zatrzymałes sie nad tym moim skromnym wpisem i zredagowałes pare swoich przemyslen. Nie miej jednak napisze ci sprostowanie, bo zauważ, w tym moim jednym zdaniu napisane jest, że jesli J.W. świadomie oddał swoje zycie szatanowi, to…Dla przekory to napisałam, ponieważ Tomasz napisał wyżej, że Kuba oddał sie szatanowi. Zeby dodać temu jeszcze większej pikanterii Metronik jeszcze wyżej wstawił zdjecie, jak Kuba stoi pod sciana płaczu, jak to satanista w takim miejscu ? Czy naprawdę Kuba jest niewierzący, albo satanista tego nie wiem, w tym moim zdaniu chciałam pokazac, że jesli oddał swiadomie zycie złu i się nie nawróci, uparcie bedzie twierdził nawet podczas ostrzeżenia, że nalezy do …to zginie.
          Miejmy nadzieję, że tak sie z nim nie stanie, a także z innymi ludzmi, ale o tym wie tylko sam Bóg. Ja mysle osobiście, że Kuba tak tylko sobie papla jezorem i nie mówi tego na powaznie, bo czego to on nie robi aby być celebryta.

  7. Donald said

    Wygląda, że faktycznie coś jest na rzeczy odnośnie Papieża Benedykta. Tutaj http://choosing-him.blogspot.com/2016/05/rumors-about-benedict-xvi.html można przeczytać np. coś takiego. 16 maja na Twiterze z fałszywego konta przypisywanego do kard. Pietro Paloiniego, został opublikowany wpis mówiący o tym, że Benedykt… właśnie zmarł. Wpis został jednak szybko usunięty wraz z fałszywym kontem. Taka informacja nie pojawiała się jednak po raz pierwszy. Ten sam „news” pojawił się już 29 stycznia na fałszywym koncie przypisywanym kard. Bertone, z kolei 31 marca informacja ta została powtórzona z fałszywego konta mającego należeć do kard.Taurana. Tydzień później, rzecznik prasowy Watykanu, fr. F. Lombardii oznajmił, że w grotach Watykańskich znajduje się nowy nagrobek, przeznaczony dla następnego zmarłego Papieża…. Autorzy artykułu informują również, że poprzez swoje kontakty otrzymują najbardziej dziwne i niewiarygodne plotki odnośnie Benedykta. Na razie nie ośmielają się jednych ich opublikować. Dodają, że Benedykta nie widziano publicznie już od pewnego czasu. W artykule autorzy przywołują też słynne (a właściwie dziwne, noszące znamiona nieprawdy) „dementi” Watykanu odnośnie wypowiedzi prof. I. Dollingera, który ujawnił słowa kard. Ratzingera o tym, że III Tajemnica Fatimska nie została w pełni ujawniona.

    • Leszek said

      Dobrywieczór Donaldzie! Jest dla Ciebie ode mnie wiadomość w poz. 22 Gł. Wpisu zatyt. „Lewacki burmistrz Wadowic wstrzymał wypłatę 500+
      z 24 Maja 2016

      • Donald said

        Bardzo dziękuję Leszku za wiadomość i b. istotne uzupełnienie!

  8. 2 Sm 7, 7: Przez czas, gdy wędrowałem z całym Izraelem, czy choćby do jednego z sędziów izraelskich, którym nakazałem paść mój lud, Izraela, przemówiłem kiedykolwiek słowami: Dlaczego nie zbudowaliście Mi domu cedrowego?

  9. Leszek said

    Signs Of The Times: 2016 is STRANGE // April /Niezwykle znaki końca, kwiecień 2016

  10. Ewa said

    28 maja – wedlug Mszalu Rzymskiego (przedsoborowego)

    SW. AUGUSTYNA Z CANTERBURY – Biskupa i Wyznawcy

    Augustyn, nazywany apostołem Anglii, żył w VI w. Będąc opatem benedyktyńskiego klasztoru św. Andrzeja w Rzymie, został wysłany przez Grzegorza Wielkiego wraz z 40 mnichami do Brytanii (596). Sakrę biskupią Augustyn otrzymał za zezwoleniem papieża z rąk biskupa Arles w Galii, prawdopodobnie jeszcze w drodze do Anglii. Król Kentu, św. Etelbert, wraz z małżonką Bertą (córką chrześcijańskiego władcy Paryża), przyjął ich życzliwie w Wielkanoc 597 r. Dzięki pomocy króla w jego stolicy, Canterbury, zaistniało biskupstwo i opactwo benedyktyńskie pw. świętych Piotra i Pawła. Wraz z królem i jego dworem chrzest przyjęło w Anglii około 10 tys. Sasów.
    Praca ewangelizacyjna postępowała tak szybko, że już w roku 601 papież przysłał na pomoc nową grupę zakonników. Równocześnie ustanowił 2 metropolie i 24 sufraganie. Jako pierwszy prymas Anglii i metropolita Canterbury Augustyn otrzymał od papieża paliusz arcybiskupi. Druga metropolia na ziemiach angielskich powstała w Yorku dopiero po śmierci Augustyna. W 602 r. Augustyn ufundował pierwszą w Anglii katedrę w Canterbury, która obecnie znajduje się na liście Światowego Dziedzictwa UNESCO.

    Augustyn zmarł 26 maja 604 lub 605 r. Został pochowany obok św. Etelberta w ufundowanym przez siebie opactwie benedyktyńskim w Canterbury. W roku 1091 jego relikwie zostały przeniesione do rozbudowanej świątyni opactwa. Miały wtedy miejsce liczne cuda, podobnie jak za życia biskupa. Wspomnienie przeniesienia relikwii obchodzone jest w Anglii 6 września. Na miejscu, gdzie św. Augustyn miał, wraz ze swoimi towarzyszami, po raz pierwszy stanąć na ziemi angielskiej w Ebbsfleet, wystawiono na pamiątkę oryginalny, do dziś stojący obelisk-krzyż. Canterbury było stolicą katolickich prymasów przez prawie 1000 lat – do czasu, kiedy król Henryk VIII wprowadził anglikanizm. Odtąd katedra w Canterbury jest stolicą tego właśnie Kościoła (od roku 1534), a katedra prymasów katolickich przeniosła się do Londynu (w wieku XIX).

    W ikonografii Augustyn przedstawiany jest w stroju biskupim lub jako benedyktyn.

    Boze, ktory raczyles oswiecic ludy Anglii swiatlem prawdziwej wiary przez naucznie i cuda sw. Augustyna, Twego Wyznawcy i Biskupa, spraw, by za jego wstawiennictwem serca zblakane wrocily do jednosci Twej prawdy, a my bysmy sie zjednoczyli w pelnieniu Twojej woli. Przez Pana.

    • Ewa said

      MODLITWA DO NAJSWIETSZEJ MARYI PANNY – sw. Bernarda

      Pomnij, najmilosierniejsza Maryjo Panno, iz nigdy nie slyszano, aby od Ciebie zostal opuszczony ten, co sie Twojej opiece oddaje, wsparcia Twego blaga i o przyczyne Cie prosi. Taka ufnoscia ozywiony, do Ciebie, Panno nad pannami i Matko biegne, do Ciebie sie uciekam i przed Toba nedzny grzesznik ze lzami sie korze. O Matko slowa wcielonego, nie racz gardzic wolaniem mojem, ale uslysz je laskawie i wysluchaj. Amen.

      (300 dni odpustu na kazdy raz, Pius IX, 25 lipca 1846 r.)

      TRZYDZIESCI CZTERY MODLITWY W ROZNYCH POTRZEBACH

      8. Za rzadzacych Panstwami

      Wszechmogacy, wieczny Boze, w Twoim reku jest wszelka wladza i prawa wszystkich ludow; wejrzyj laskawie na tych, ktorzy nami rzadza, aby pod opieka Twojej prawicy religia nieustannie cieszyla sie wolnoscia, a Ojczyzna bezpieczenstwem. Przez Pana.

      • Beza said

        Amen.

      • Krystyna said

        Amen. Intencje na Aniol Panski: Ukochana Matko Boza, dziekuje za wszystkie laski. Prosze ochraniaj i blogoslaw Ojczyzne, Kosciol Swiety, rzadzacych, Kaplanow, obdarz Ich i Nas zdrowiem i Swiatlem Ducha Swietego.
        Prosze, ulecz cudownie oczy Mariusza, Alicje, Moniczke, Weronisie, Alicje c. Gosc, Pawelka,Piotrusia, Stasia, Luize, p. Zofie, Zygmunta, Henryka, Lucynke, Piotra, siostrzenice, Krzysztofa, o prace dla Tomasza, pociesz strapionych,o pokoj w Polsce i na swiecie, o Intronizacje Jezusa Chrystusa na Krola Polski wg. objawien Rozalii Celakowny, za dusze w Czyscu,

        Prosze, pomoz, abysmy kochali kazdego czlowieka.
        Wysluchaj wszystkich prosb naszych, poblogoslaw Blogowiczom i Ich rodzinom.
        „…Panie, Panie, daj nam swietych Kaplanow. Ty sam utrzymuj Ich w swietosci…., bo Ty wszystko mozesz…. ”
        Matko Boza, modl sie za nami.
        Kochani, Bog zaplac za modlitwe.

  11. Henryk said

    Grzegorz Braun o Ustroju, Karze Śmierci i o Prawie do posiadania broni

  12. krystynka said

    Nawiązuje do Święta Bożego Ciała sprzed 2 dni…filmik z 1937 roku z Myszyńca… tłumy , tłumy,ale zobaczcie jak to wyglądało 80 lat temu na Kurpiowszczyźnie.

  13. Beza said

    Módlmy się o pokój w Polsce i na świecie !!!!

    Krucjata Modlitwy (27) Modlitwa o pokój na świecie

    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat! Amen

    Krucjata Modlitwy (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny

    O Mój Słodki Jezu,
    ukróć wojny,
    które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują
    wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych,
    których dotknęło
    spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,
    których życie
    zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich,
    drogi Jezu –
    tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci –
    i obdarz nas Łaską,
    aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane
    w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię,
    zatrzymaj szerzenie się wojny
    i doprowadź dusze
    do Najświętszej Ostoi
    Twojego Serca.
    Amen
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    INTENCJA :” ZA NASZE POLSKIE DUCHOWIEŃSTWO”
    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu

    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie. Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    Modlitwa Różańcowa za Pana Prezydenta i Rząd wg własnych możliwości. Chociaż 3 x Zdrowaś Maryjo!!

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI

    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagam Cię i proszę, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

    Potężny egzorcyzm Świętego Michała Archanioła

    BOŻE W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNY,
    błagam Cię pokornie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi,
    Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych
    o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie.
    Odwołujemy się do zasług MĘKI PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA,
    Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran,
    Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki
    i przez całe ŻYCIE PANA NASZEGO I ZBAWCY.
    Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów,
    aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych,
    aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało BOŻE KRÓLESTWO.
    Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce,
    aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć BOŻEGO POKOJU.
    Nasza PANI I KRÓLOWO, błagamy Cię gorąco,
    poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych,
    wszystkie te złe duchy, które mają być strącone.
    A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła,
    aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć.
    Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie,
    aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych.
    Użyj całej Swej mocy, aby pokonać Lucyfera i jego aniołów,
    którzy się sprzeniewierzyli Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie.
    Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę a nam wyproś łaskę pokoju
    i Bożej Miłości abyśmy podążali za CHRYSTUSEM do KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO.
    AMEN

  14. Dana said

    Droga Krzyżowa ze św. Charbelem – stacja II
    Marta Wielek

    STACJA II

    Jezus bierze krzyż na swoje ramiona

    K: Kłaniamy Ci się, Panie Jezu Chryste, i błogosławimy Tobie. W: Żeś przez Krzyż i Mękę swoją świat odkupić raczył.
    Jezus sam wziął krzyż – to była Jego decyzja i Jego wola, by przyjąć na Siebie nasze grzechy i zanieść je na Golgotę. Modlitwa w Ogrodzie Oliwnym pokazuje, że wcale nie chciał cierpienia, nie pragnął go, ale wziął je ze względu na nas.

    Po śmierci ojca Charbela, jego współbracia odkryli na jego plecach rany świadczące o umartwieniach, jakie sobie zadawał, by wybłagać przebaczenie za czyjeś grzechy. Nosił włosienicę, pościł, karmił się odpadkami… Zawsze jednak towarzyszyła tym czynom bardzo konkretna intencja – człowiek potrzebujący pomocy. Jak np. wtedy, gdy przyszła do niego kobieta, która w młodości została wraz z małym dzieckiem porzucona przez męża. Oddawała się kolejnym mężczyznom w zamian za opiekę i utrzymanie. Po kilku latach takiego życia czuła do siebie wstręt i obrzydzenie. Przyszła się wyspowiadać do o. Charbela, a on jej powiedział: „Możesz odejść spokojna – twoje dawne grzechy nie będą cię już prześladować, biorę je na siebie”. Niech o. Charbel będzie dla nas przewodnikiem w przyjmowaniu cierpienia, które nas spotyka.

    K: Któryś za nas cierpiał rany W: Jezu Chryste, zmiłuj się nad nami.

  15. Mariusz said

    Sobota, 28 maja 2016

    (Jud 17.20b-25)
    Przypomnijcie sobie słowa, które były zapowiedziane przez apostołów Pana naszego Jezusa Chrystusa. Budując samych siebie, na fundamencie waszej najświętszej wiary, w Duchu Świętym się módlcie i w miłości Bożej strzeżcie samych siebie, oczekując miłosierdzia Pana naszego Jezusa Chrystusa, które wiedzie ku życiu wiecznemu. Dla jednych miejcie litość, dla tych, którzy mają wątpliwości: ratujcie ich, wyrywając z ognia, dla drugich zaś miejcie litość z obawą, mając w nienawiści nawet chiton zbrukany przez ciało. Temu zaś, który może was ustrzec od upadku i postawić nienagannymi i rozradowanymi wobec swej chwały, jedynemu Bogu, Zbawcy naszemu przez Jezusa Chrystusa, Pana naszego, chwała, majestat, moc i władza przed wszystkimi wiekami i teraz, i na wszystkie wieki. Amen.

    (Ps 63,2-6)
    REFREN: Ciebie, mój Boże, pragnie moja dusza.

    Boże mój, Boże, szukam Ciebie
    i pragnie Ciebie moja dusza.
    Ciało moje tęskni za Tobą,
    jak ziemia zeschła i łaknąca wody.

    Oto wpatrują się w Ciebie w świątyni,
    by ujrzeć Twą potęgą i chwałę.
    Twoja łaska jest cenniejsza od życia,
    więc sławić Cię będą moje wargi.

    Będę Cię wielbił przez całe me życie
    i wzniosę ręce w imię Twoje.
    Moja dusza syci się obficie,
    a usta Cię wielbią radosnymi wargami.

    Żywe jest słowo Boże i skuteczne, zdolne osądzić pragnienia i myśli serca.

    (Mk 11,27-33)
    Jezus wraz z uczniami przyszli znowu do Jerozolimy. Kiedy chodził po świątyni, przystąpili do Niego arcykapłani, uczeni w Piśmie i starsi i pytali Go: „Jakim prawem to czynisz? I kto Ci dał tę władzę, żeby to czynić?”. Jezus im odpowiedział: „Zadam wam jedno pytanie. Odpowiedzcie Mi na nie, a powiem wam, jakim prawem to czynię. Czy chrzest Janowy pochodził z nieba czy też od ludzi? Odpowiedzcie Mi”. Oni zastanawiali się między sobą: „Jeśli powiemy: , to nam zarzuci: Powiemy: „. Lecz bali się tłumu, ponieważ wszyscy uważali Jana rzeczywiście za proroka. Odpowiedzieli więc Jezusowi: „Nie wiemy”. Jezus im rzekł: „Więc i Ja nie powiem wam, jakim prawem to czynię”.

    • Mariusz said

      Życie Ewangelią nie oznacza przyjmowania uległej postawy. Nasza wiara budzi niekiedy u innych opór, skłania rodzinę lub znajomych do stawiania pytań. Pan Jezus uczy nas właściwie reagować nie tylko na czyjeś szczere szukanie prawdy, ale również na pytania zadawane dla zaczepki, bez oczekiwania odpowiedzi. Prowokowany przez przeciwników, Jezus zachowuje królewską godność oraz spokojną pewność siebie. W walce o prawdę i miłość ostatecznie to On jest zwycięzcą – i nie musi się przed nikim tłumaczyć.

    • Mariusz said

  16. Mariusz said

    O INTRONIZACJĘ
    Ks. Piotr Natanek
    Proszę Cię więc, przyjmij moją miłość.
    Wysłuchaj nas, którzy Cię kochamy
    i codziennie na kolanach wzywamy z miłości.
    Wysłuchaj nas, którzy skłaniamy przed Tobą czoła.
    Wysłuchaj nas, którzy służymy Ci w modlitwach i postach.
    Wysłuchaj nas, którzy Cię kochamy.
    Rządź nad nami.
    Wybieramy Cię i ogłaszamy Królem jako mniejszość,
    ale jako mniejszość decydująca, bo biorąca odpowiedzialność za losy Ojczyzny.
    Decydujemy za tych, którzy są ślepi i głusi.
    Decydujemy w imieniu całego narodu,
    bo mamy do tego prawo, prawo jakie daje nam miłość.
    Uznaj nas za delegację tego narodu,
    który choć zgrzeszył i słusznie jest teraz tak samotny,
    wyznaje swój grzech i błaga Cię, abyś wrócił jako Król
    i zasiadł na tronie Tobie jednemu przeznaczonym.
    Błagamy Cię o to co dnia,
    a Ty zdajesz się chętniej słuchać naszych przeciwników
    i powtarzasz wciąż: „Oni nie chcą”.
    Ale my chcemy! Wysłuchaj nas!
    Pozwól decydować temu, kto jest największy i najważniejszy,
    a to nie jest rozsądek i władza, ale miłość,
    i my jesteśmy tą miłością, która tęskni i pragnie, i powtarza:
    „Przyjdź, bo umieram z tęsknoty.
    Przyjdź i zapanuj”.
    Powiedz, co mamy robić?
    Jak przygotować drogę?
    Ale słuchaj nas, słuchaj głosu miłości.
    Amen.

  17. pio0 said


    ———————————————————- ANIOŁ PAŃSKI ——————————————————–

    Anioł Pański zwiastował Pannie Maryi.
    I poczęła z Ducha Świętego.
    -Zdrowaś Maryjo…

    Oto ja Służebnica Pańska.
    Niech mi się stanie według słowa twego.
    -Zdrowaś Maryjo…

    A Słowo Ciałem się stało.
    I mieszkało między nami.
    -Zdrowaś Maryjo…

    Módl się za nami święta Boża Rodzicielko, abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.

    Módlmy się
    Łaskę Twoją prosimy Cię Panie racz wlać w serca nasze, abyśmy, którzy przez Zwiastowanie anielskie, Wcielenie Chrystusa Syna Twojego poznali przez mękę Jego i krzyż do chwały zmartwychwstania zostali doprowadzeni. Przez Chrystusa Pana naszego. Amen.
    ————————————-
    3x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
    3x Wieczne odpoczywanie raz zmarłym dać Panie…

    • pio0 said

      W intencjach Maryi + (można jeszcze dodać swoje własne intencje)

      • pio0 said

        Intencja własna:
        W intencji małżeństw, aby zawsze kroczyli i opierali swe małżeństwo na Jezusie Chrystusie.

      • Mariusz said

        Umiłowana Matko Boża i Polski Królowo, dziękuję za wszelkie dotychczas otrzymane łaski. Okryj Płaszczem Swej Opieki naszą Ojczyznę, Prezydenta, rząd i nas samych; proszę o Ducha Świętego dla Kapłanów i nas samych. Proszę Cię Maryjo o pokój w Polsce i na świecie | O zdrowie i błogosławieństwo Boże dla Krysi i Jej rodziny, Luizy o łaskę zdrowia dla Jej córeczki, małej Moniczki, Wandzi, Pawełka, Alicji, Ksawerego, Krzysztofa, Ewy, Alicji Gościa, synka Piotra, Stasia, Bożenki, Lucynki, Piotra i siostrzenicy, Marcina, taty Iwony Józefa, o uzdrowienie Zygmunta na duszy i ciele z nowotworu na płucu, Jana i pocieszenie dla rodziny, Anety 1, o zdrowie dla córki i poczętego dziecka, Sławika i Jego mamy, Henryka, Lidki i Jej mamy, Grażyny, Basiaka, Andrzeja, Moni, męża i ich dzieci, za Szafirka i rodziny | O łaski dla Gosi 3 i całej rodziny, Małgosi, zdrowie dla Jej męża i dzieci, Bezy, Bryzy, Kasi1 i pracę dla syna Tomasza, Wiesi i Jej rodziny, Dagi i Jej dzieci, Powiewa, Adriana, o rozwiązanie kłopotów rodzinnych Mohera, Ewy, Floriana, Bozeny, Barbary, Bożeny2, Mariusza (tego drugiego), Millki, Milli, EwyK, Marysi, Edytki, Zosi, Mietka, Stanisława, Aleksandra, Stokrotki, Gwiazdki, Hanny, Małgosi MK, Dany, Znakinaniebie, DSM, o ratunek dla małżeństwa Oli, Coxa21, o uratowanie małżeństwa Joanny i Andrzeja, Pio0 i w pewnej sprawie Jego żony, Admina z rodziną | Innych którzy potrzebują wsparcia modlitewnego. Za dusze cierpiące w czyśćcu. O miłość wzajemną i wzajemny szacunek nawet do nieprzyjaciół. O Intronizację Osoby Jezusa Chrystusa na Króla Polski wg. wskazań Sł. Bożej Rozalii Celakówny, oraz we wszystkich intencjach blogowych. Amen.

        Dodatkowo w w/w intencjach odmawiany jest codziennie wieczorem różaniec św.

        • Lucyna said

          +++

        • cox21 said

          Amen.

        • Dana said

          +

        • Oli said

          Bardzo Wam, Tobie Mariusz dziękuję za pomoc modlitewną…. U mnie sytuacja jest tragiczna dlatego żadko teraz tu zaglądam. moje małżeństwo może uratować tylko cud… Bardzo proszę o modlitwę, bo diabelskie siły założyły straszną pułapkę na mojego męża…. Dziękuję za modlitewne wsparcie.

  18. pio0 said

    EWANGELIA – 28 MAJA 2016 – Sobota

    (Mk 11,27-33)
    Jezus wraz z uczniami przyszli znowu do Jerozolimy. Kiedy chodził po świątyni, przystąpili do Niego arcykapłani, uczeni w Piśmie i starsi i pytali Go: „Jakim prawem to czynisz? I kto Ci dał tę władzę, żeby to czynić?”. Jezus im odpowiedział: „Zadam wam jedno pytanie. Odpowiedzcie Mi na nie, a powiem wam, jakim prawem to czynię. Czy chrzest Janowy pochodził z nieba czy też od ludzi? Odpowiedzcie Mi”. Oni zastanawiali się między sobą: „Jeśli powiemy: «Z nieba», to nam zarzuci: «Dlaczego więc nie uwierzyliście mu?» Powiemy: «Od ludzi»”. Lecz bali się tłumu, ponieważ wszyscy uważali Jana rzeczywiście za proroka. Odpowiedzieli więc Jezusowi: „Nie wiemy”. Jezus im rzekł: „Więc i Ja nie powiem wam, jakim prawem to czynię”.

    • pio0 said

      Komentarz do Ewangelii

      Autorytet Jezusa

      Postawa Jezusa była prawdziwie królewska, kiedy przechadzał się po świątyni. Przychodził do niej i z mocą dokonywał oczyszczenia, usuwając to, co ją bezcześciło. Zapewne za każdym razem, gdy Jezus przychodził do świątyni, gromadziły się wokół Niego tłumy, które z wielkim podziwem witały Go, gdy triumfalnie wjeżdżał do Jerozolimy. Jego autorytet potwierdzały dokonywane cuda oraz nauka z mocą. Nic więc dziwnego, że obecność Jezusa zaniepokoiła poważnie przełożonych Izraela. Ich pytanie o legitymizację władzy nie jest przejawem troski, lecz zazdrości. Kapłani i starsi ludu widzą, że lud zwraca się ku Jezusowi, jak niegdyś szedł za Janem. Skoro jednak nie uwierzyli oni prorokowi, to tym bardziej nie przyjmą Mesjasza.

      Modlitwa
      Chryste, uznaję każde słowo Pisma, które mówi o Tobie, bo wiem, że ono prowadzi mnie do Ciebie i pozwala poznać Cię przez wiarę. Dzięki niej wprowadzisz mnie do świątyni wiecznej. Amen.

  19. pio0 said

    Mt 6
    Zbytnie troski
    25 Dlatego powiadam wam: Nie troszczcie się zbytnio o swoje życie, o to, co macie jeść i pić, ani o swoje ciało, czym się macie przyodziać. Czyż życie nie znaczy więcej niż pokarm, a ciało więcej niż odzienie? 26 Przypatrzcie się ptakom w powietrzu: nie sieją ani żną i nie zbierają do spichrzów, a Ojciec wasz niebieski je żywi. Czyż wy nie jesteście ważniejsi niż one? 27 Kto z was przy całej swej trosce może choćby jedną chwilę dołożyć do wieku swego życia? 28 A o odzienie czemu się zbytnio troszczycie? Przypatrzcie się liliom na polu, jak rosną: nie pracują ani przędą. 29 A powiadam wam: nawet Salomon w całym swoim przepychu nie był tak ubrany jak jedna z nich. 30 Jeśli więc ziele na polu, które dziś jest, a jutro do pieca będzie wrzucone, Bóg tak przyodziewa, to czyż nie tym bardziej was, małej wiary? 31 Nie troszczcie się więc zbytnio i nie mówcie: co będziemy jeść? co będziemy pić? czym będziemy się przyodziewać? 32 Bo o to wszystko poganie zabiegają. Przecież Ojciec wasz niebieski wie, że tego wszystkiego potrzebujecie. 33 Starajcie się naprzód o królestwo i o Jego sprawiedliwość, a to wszystko będzie wam dodane. 34 Nie troszczcie się więc zbytnio o jutro, bo jutrzejszy dzień sam o siebie troszczyć się będzie. Dosyć ma dzień swojej biedy.

  20. przeklejka said

    Tel wizyjna prasówka
    Chłodnym Okiem 2016-05-27

  21. przeklejka said

    Polska Kuwejtem Europy
    Działka nr 1 na świecie dana Polakom od Boga
    Od 220 Polska i Polacy jest łupiona bezwzględnie i systematycznie a
    wciąż jest co kraść wiecie dlaczego cały czas jest co kraść.

    https://omon.pl/biznes-i-finanse/545-polska-kuwejtem-europy-jestesmy-najbogatszym-krajem-swiata-zobacz-o-jakie-zloza-toczy-sie-iii-wojna-swiatowa

    Największym problemem złodziei zarówno zewnętrznych jak i wewnętrznych są sami
    Polacy. Dlatego że jeszcze są

  22. Dana said

    Płomień Miłości
    Niepokalanego Serca Maryi

    Objawienie Maryi i Jezusa (1961-1981r) Elżbieta Szanta (Karolina Kindelmann) – Węgry

    NOWY DAR ŁASKI MARYI DLA RATOWANIA ŚWIATA

    Płomień Miłości Jej Niepokalanego Serca

    Jest Pierwszy Piątek miesiąca.
    NAJŚWIĘTSZA PANNA : Tak wiele grzechów jest na ziemi! Pomóżcie mi ratować dusze! Ja dam wam promień światła do ręki. Jest to Płomień Miłości mojego Serca. Ja jestem waszą dobrotliwą i kochającą Matką, zjednoczoną z wami – ręka w rękę – uratuję was…! Moja córko tutaj przekazuję ci Płomień Miłości mojego Serca. Zapal nim swoje serce i podaj go dalej, przynajmniej jednej duszy!…
    Elżbieta : W tym momencie zaszlochała Matka Boża tak bardzo, że nie wiedziałam co mam uczynić. W imieniu wszystkich przyrzekłam Jej wszystko, gdyż moje serce było bliskie pęknięcia.

    Na czym polega tajemnica Jej Płomienia Miłości ?

    MATKA BOŻA : Ten pełen łaski Płomień, który Ja wam z mojego Niepokalanego Serca udzielę, ma być przekazywany z serca do serca. To będzie tym wielkim cudem, którego światło oślepi szatana. Ten Płomień jest ogniem miłości i zgody. Tak więc ogień będziemy gasić ogniem: ogień nienawiści ogniem miłości! – Tę łaskę uzyskałam poprzez pięć najświętszych ran mojego Boskiego Syna od Przedwiecznego Ojca Niebieskiego.
    Elżbieta : Maryja przekazując każdemu Płomień Miłości Swojego Serca mówi :
    MATKA BOŻA : Ten Płomień Miłości w połączeniu z wami unicestwi grzech. Szatan zostanie oślepiony w takim stopniu, w jakim się do tego przyczynicie swoją gorliwością.(…) Pomóżcie Mi ratować dusze! Ja dam wam Płomień Miłości do ręki.

    http://www.duchprawdy.com/plomien_milosci_NSM.htm

    • Dana said

      Prośby i obietnice Jezusa i Maryi

      Moją pierwszą i najważniejszą prośbą jest:Oddawajcie publicznie część, uwielbiajcie pięć Świętych Ran Mojego Boskiego Syna! To nie ma być jakieś prywatne nabożeństwo, lecz publiczne oddawanie wielkiej czci.
      Odnośnie do czci pięciu Świętych Ran brzmią zgodnie słowa Jezusa i Maryi następująco: Ku uczczeniu Moich pięciu Świętych Ran czyńcie kolejno pięć razy znak Krzyża Świętego. Jednocześnie ofiarujcie siebie w Moich Świętych Ranach Miłosierdziu Ojca Niebieskiego. Gdy czynisz znak Krzyża Świętego, wpatruj się w Moje zakrwawione oczy, pogrążaj się w nich i pomyśl o tych razach, które Ja także od ciebie otrzymałem.
      Odbywajcie Godzinę Świętą w rodzinie! Uważajcie czwartki i piątki jako osobliwe dni łaski. W te dni właśnie ofiarujecie pokutne zadośćuczynienie Memu Boskiemu Synowi! Tę Świętą Godzinę niech wypełnią nabożne pieśni, rozważania, różne modlitwy, szczególnie Różaniec, Drogę Krzyżową. Rozpoczynajcie tę Godzinę ku czci pięciu Świętych Ran pięciokrotnym przeżegnaniem się, w taki też sposób należy tę Godzinę zakończyć. Zapalcie np. świecę dla przypomnienia Mojej Obietnicy. Odwiedzajcie często Najświętszy Sakrament Ołtarza.
      Proszę Ojca Świętego, by Uroczystość Płomienia Miłości Mego Niepokalanego Serca była obchodzona 2 lutego, w Święto Matki Boskiej Gromnicznej.
      Moje szczególne błogosławieństwo daję poprzez Ojca Świętego tym rodzinom, które przyjmując Moją Boską Wolę współdziałają w Moim stwórczym dziele.
      Jeżeli w stanie łaski bierzecie udział we Mszy Św. nieobowiązkowej, wtedy Płomień Mojej Miłości ogarnie ową osobę, za którą tę Mszę Św. ofiarujecie. W czasie udziału w tej Mszy Św. oślepienie szatana wzrasta, zależnie od stopnia waszej gorliwości.
      Działanie łaski Mojego Płomienia Miłości obejmuje także konających i dusze w czyśćcu cierpiące! Moja prośba jest, byście się tak zorganizowali i podzielili między siebie nocne czuwanie, żeby nie brakowało żadnej minuty czuwania. Jak długo ktokolwiek – powołując się na Mój Płomień Miłości – trwać będzie na nocnej modlitwie, tak długo nikt z umierających z jego otoczenia nie zostanie potępiony, to przyrzekam. (Jeśli stanowicie liczne grono osób pokutnego zadośćuczynienia, wtedy zadowolę się nawet 5-minutowym czuwaniem każdej osoby). Im gorliwsza jest modlitwa, tym większe będzie oślepienie szatana, a biedny konający zaczerpnie nowej siły, aby mógł zadecydować o swym przyszłym losie.
      Kto powołując się na Mój Płomień Miłości odmówi 3 razy Zdrowaś Maryjo…- uwalnia w ten sposób jedną biedną duszę z Czyśćca. – Kto w listopadzie, powołując się na Mój Płomień Miłości, odmówi 1 raz Zdrowaś Maryjo…- uwalnia 10 biednych dusz z czyśćca.

      https://gloria.tv/?media=562461&language=YiwzPCkSG6u

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
