Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Watykan przejmie Medjugorje?

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Lipiec 2016

medjugo

Według doniesień prasy chorwackiej, Franciszek mianuje specjalnego administratora z Watykanu do Medjugorje, który przejmie władzę kościelną nad parafią.

Franciszek podobno wkrótce mianuje specjalnego administratora Stolicy Apostolskiej do Medziugorja. Nieoficjalna informacja nie została jeszcze potwierdzona, ale zakłada się, że Watykan może przejąć Medjugorje w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Oznaczałoby to, że Medziugorje dostanie status sanktuarium które będzie zarządzane przez administratora wysłanego przez Franciszka, a parafia Medziugorje i działalność duszpasterska pozostanie w rękach franciszkanów z franciszkańskiej prowincji w Hercegowinie, pisze gazeta Vecernji List w dniu 3 lipca 2016 r.

Hercegowińska prowincja franciszkanów straci część swojej autonomii w podejmowaniu decyzji, ale nie będą mieć w sprawie objawień do czynienia z miejscowym biskupem, ponieważ Watykan przejmie wszystkie obowiązki. Međugorje stałaby się „eksterytorialne” , co oznaczałoby koniec 35 lat problemów w stosunkach między lokalnymi biskupami i fenomenem Medziugorja.

Jeszcze jedna fotka z Medjugorje.

medjug

Proszę o modlitwę w  intencjach Królowej Pokoju by zrealizowały się Jej plany.

Odpowiedzi: 36 to “Watykan przejmie Medjugorje?”

  1. bobi said

    http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2016/06/wyznanie-agenta-cia-dostalismy-miliony-na-rozbicie-jugoslawii/

    • Znawca 2012 said

      Plany NNWWOO są przed ludźmi ukryte. Powoli jednak ludzie je odkrywają. Prawdopodobnie chodzi o przejęcie dróg aby nikt nie mógł szkodzić przemarszom. Pamiętam wypowiedź starego buszmena. Czy wam się podoba czy nie to nnoowwyy ppoorrzząąddeekk śśwwiiaattaa i tak będzie.

    • krystynka said

      ciekawe ile kasy wpompowali juz do tej pory na rozbicie Polski ???, bo nie powiecie, że nic nie widzicie….

  2. Dzieckonmp said

    Chcę się podzielić z wami zdarzeniem które miało miejsce kilka dni temu. Spotkałem zakonnika który głosił konferencje dla innych braci z zakonu. Przez przypadek wdałem się z nim w prywatną rozmowę. W pewnej chwili wyciągnął z kieszeni Pieczęć Boga Żywego i powiedział mi że tą modlitwa trzeba sie modlić. Stwierdził że jest to wspaniała modlitwa. Może tyle, resztę zachowam dla siebie.

    • Dana said

      A co mówią „widzący ” na temat Orędzi MBM z Irlandii.Czy nikt tam o nich nie słyszał ? Proszę o odpowiedź.

      • Dzieckonmp said

        niemądre pytanie gdy załozymy że widzący sa porządnymi ludźmi.

        • Bożena said

          Adminie dlaczego nie odpisałeś na moje pytanie dotyczące czy drogi do Medjugorje są przejezdne czy nie chodzą po nich uchodźcy jeśli nie chcesz przy wszystkich tu pisać to napisz na mojego meila co prawda to jest emeil mojego męża ale ja też go używam bo nie mamy tajemnic przed sobą .Bardzo nie lubię jak ktoś nie odpowiada na pytania moje Ty chyba adminie też tego nie lubisz a tym bardziej że chce jechać do Medjugorje i nie wiem czy dojadę tam w tych obecnych czasach i chce się po prostu dowiedzieć od kogoś kto tam był .Jeśli odpowiesz mi na meila to nie będę o tym pisać tu na stronie bo chyba o to Ci chodzi.

        • Dzieckonmp said

          Przeczytałem Twój komentarz i zbierałem się do odpisania ale czasu brakowało. Na całej drodze która prowadzi przez słowiańskie kraje jest spokojnie, nie widać ciapatych, ludzie są mili i słońce wszędzie mono grzeje. Nie ma się czego obawiać. W samym Medjugorje człowieka dotyka spokój i brak zdenerwowania. Wszystko się układa jak w innym świecie, tak jakby ktoś się za człowieka troszczył. Śmiało jechać póki nie ma żadnych przeszkód.

        • Bożena said

          Dziękuje panie Bronku za odpowiedź no to czas pomyśleć o wyjeżdzie.

      • Halina said

        Widzący maja inną prace
        ta która zleca im Maryja .
        Oni nie wdają sie w takie rzeczy jak potwierdzenie czy zaprzeczenie tego czy tamtego .

        Kazdy człowiek ma wolna wole
        i ma wybrac sam ,
        co wpusci do swego serca
        co zaakceptuje
        a co odrzuci .
        I potem zbiera konsekwencje na swojej skórze z tego jaką decyzje podjał .

        Gdyby widzący wypowiadali sie na temat orędzi , byłby młyn napedzany przez podstep i kłamstwo szatana , aby je obarczyc potępieniem tak aby zostały odrzucone .
        I uległośc temu szatańskiemu działaniu byłoby swiadomym działaniem na szkodę planów Bożych . Bo mimo zapewnień że sa dobre człowiek w nie nie uwierzył ….

        Zdaj sie więc
        na odczucie swojego serca .
        Wybierz to
        co Ci serce podpowiada ,
        bo sama swoimi decyzjami piszesz historie swojego zycia .

        Daj Boże
        by była ona dobra i miła dla Boga .
        Daj Boże by Twoje życie było wstegą radości dla Boga .
        I bądz szczęsliwa tym szczęściem które daje pełnienie Woli Boga
        i pomoc Mu tu w świecie w budowie tego co On chce aby zbudowanym było .

      • cox21 said

        Dlaczego jedni ,,widzący” mieliby oceniać innych?

    • Zorrro said

      Modlę się modlitwa Pieczęci Boga Żywego od smego początku codziennie, to już jest ok 4 lat

    • Wiesia said

      07.05.2013, 17:00 – MATKA BOŻA: MISJA, KTÓRĄ OTRZYMALIŚCIE JEST OSTATNIM OGNIWEM OSTATECZNEGO PRZYMIERZA

      Moje drogie dziecko, objawiam ci dzisiaj, w tym bardzo szczególnym widzeniu, tajemnicę mojego Serca i jak jest ono splecione z Najświętszym Sercem mojego Ukochanego Syna. Moje serce jako Współodkupicielki, bije w jedności z Jego sercem. Będę pracowała, aby przyprowadzić bardzo wiele dzieci Bożych do Nowej Ery Pokoju.
      Jako Matka Boga, otrzymałam władzę nad bestią i tym wszystkim, którzy wzywają mojej pomocy zostanie przydzielona doskonała ochrona przed nim.

      Z powodu tej szczególnej mocy danej mi przez mojego Syna, zrobią wszystko, by zhańbić moje Imię w czasie panowania bestii. Zostaną zorganizowane publiczne spotkania, aby uhonorować moje życzenie zjednoczenia wszystkich dzieci Bożych. Niestety, nie wszystkie z nich uszanują Prawdę.
      Ujawniłam Prawdę w La Salette, we Francji i w Fatimie, w Portugalii, ale wielu nie rozumie, co wyjaśniałam. Wkrótce przepowiedziane proroctwa staną się rzeczywistością, a potem nienawiść, jaką zły duch ma przeciwko mnie, objawi się w specjalnych uroczystościach, które będą obrażały Boga.
      Mój Syn stworzył bardzo szczególny plan, który został przygotowany w każdym szczególe, aby upewnić się, że świat otrzyma Prawdę o wrogach Boga. On to robi, ponieważ tylko Prawda może uratować ludzką rasę. Jeżeli dzieci Boże pójdą za kłamstwami i włączą się do oszustwa, zrodzonego z planu antychrysta, wtedy odwrócą się oni od mojego Syna i swojego własnego zbawienia.

      +++Misja, którą otrzymaliście jest ostatnim ogniwem ostatecznego Przymierza, które mój Syn musi wypełnić z posłuszeństwa do mojego Ojca, Boga Najwyższego. Będzie ona narzędziem za pomocą którego dusze zostaną uratowane z rąk szatana i jego armii zła na Ziemi.
      +++Z tego powodu nienawiść okazywana ci poprzez słowa, czyny i działania innych, będzie bezlitosna i niepohamowana. Gniew okazywany tobie będzie jak żaden inny i musisz zrozumieć, że tego należy się spodziewać.

      +++W tych czasach nastąpi ostry sprzeciw wobec Dzieła mojego Syna i On oraz Jego Kościół na ziemi będą musieli znosić ostateczne Ukrzyżowanie zanim nastąpi zmartwychwstanie, obiecane wszystkim, którzy wierzą w mojego Syna.

      +++++Nienawiść jest prawdziwa,
      a zły duch zmieni umysły
      nawet wybranych dusz i
      WIZJONERÓW PRZECIWKO TOBIE ,MOJE DZIECKO.

      Nigdy nie smuć się z powodu siebie ani tych dusz, ponieważ cierpienie mojego Syna jest dziesięć razy gorsze. Tu chodzi o mojego Syna, Zbawiciela i Odkupiciela ludzkości, Który umarł za grzechy człowieka, Który wciąż jest nienawidzony z furią, która rodzi się ze złości wprowadzonej przez szatana. Mój Syn jest przedmiotem takich ataków, a kiedy rzucają na ciebie obelgi, moje dziecko, to ponownie Go biczują.
      Musicie powstać, wszyscy z was i robić tak, jak mój Syn wam powie, gdyż zostaliście wybrani do tworzenia Jego Armii Reszty. Kiedy cierpicie w Jego Imię, jest to na chwałę Boga i dla zbawienia ludzkości. Kiedy Nowe Niebo i Nowa Ziemia staną się jednym, to cierpienie ustanie i wszyscy będą śpiewać chwałę Bogu.
      Wasza Ukochana Matka
      Matka Boża
      Matka Zbawienia

      • Wiesia said

        Umieściłam to Orędzie tutaj,ponieważ jest mowa na temat wykorzystania innych wizjonerów z innej Misji,którą mają,aby wypowiadali się w sprawach innych wizjonerów,czy nawet proroka.
        Ponieważ jest to ostatnia Misja,to nie będzie inaczej,jak było kiedyś i prorocy oraz wizjonerzy będą mocno atakowani,jak kiedyś.Wizjoner i prorok jeżeli nie będzie trzymał się zaleceń Pana Boga,to zabłądzi,a jak wiadomo szatan depcze po piętach nie swoim,a tym od Boga.Wizjoner i prorok,to zwykły człowiek,lecz należy pamiętać także,że nie jest to wróżka.
        Każdy wie,a przynajmniej POWINIEN wiedzieć,że jedyny sposób,aby otrzymać odpowiedz,czy dane Orędzie i wizjoner lub prorok,…jakim jest MBM,
        powinien
        ZWRACAĆ SIĘ JEDYNIE BEZPOŚREDNIO DO PANA BOGA
        O ROZEZNANIE.
        Nie wolno nam pokusić się o wywyższanie wizjonera lub proroka,bo chwała należy się tylko Panu Bogu.
        Niestety człowiek,a nawet wierzący zapomina o tym i pomimo,że mówi,że wierzy w Boga,zamiast się modlić,to ucieka się do traktowania wizjonerów,jako osób,które są upoważnione,aby zabierać głos w sprawach innych Misji,danych od Boga.
        W ten sposób zaczyna się kuszenie,aby człowiek interpretował coś,co do niego nie należy.
        Jest to Misja Boga i do Boga należy się tylko zwracać,a nie człowieka.

  3. teska said

    Czyli jednak sprawdza się proroctwo św. Malachiasza o tzw czarnym papieżu. Ludzie myśleli, że chodzi o kolor skóry a to określenie czarny kryło się raczej w jego działalności i związkach z jezuitami. Jeśli tak to szary człowiek może mieć problem w określeniu z kim i z czym się styka. To szok !!!

    • Zorrro said

      Święty Malachiasz nic nie mówił o czarnym papieżu. Jedynie przedostatni Gloria oliwae – o chwale oliwki, niektórym kojarzył się z ciemną skórą -odnosi się do BXVI. Chodziło raczej o symbol benedyktynow- galązka oliwki
      lub i – murzynek w herbie BXVI
      Ostatni Petrus Romanus – Franciszek fałszywy prorok podobnie jak 36 innych papiezy z listy Malachiasza, zostali zdefiniowani przez historyków jako antypapieże.
      F. Ma korzenie we Włoszech – Rom, Romanus. Jednak idzie o jedynego w dziejach papiestwa „papieża” Jezuitów. Samych zaś Jezuitów nazywano w historii: Petrus Romanus Institutum
      Madremu dość.
      Są doniesienia, że ma umowę z masonami na kadencje 5 lat. Kiedy to się ujawniło, zrozumiana została jedna z centurii Nostradamusa, w której jest mowa o BXVI i wieku jakiego dożyje w trakcie gdy będzie się wypełniać kadencja 5 lat biskupa Rzymu Franciszka.
      Czas się dopełnia:
      Będzie on, Petrus Romanus, rzadził pośród wielu utrapien.miasto na siedmiu wzgórzach zostanie zburzone a Surowy Sędzia osadzi swój lud. – To jedyny dopisek na sam koniec listy św Malachiasz.

    • szach42 said

      nie polecam oglądania tego filmu. Szkoda czasu na takie bajanie.Tendencja, kłamstwo ii ogłupianie .

      • szach42 said

        Nie spodziewałam się , że będziecie propagować protestantyzm i bezpardonowo zwalczać jedyną prawdziwą = katolicką wiarę propagując takie bezczelne kłamstwa .

    • Dana said

      Ciekawe czy Zorrro jak idzie do Kościoła na MSZĘ ŚWIĘTĄ TO W SERCU ŚPIEWA PIEŚŃ.

      Czy wszystkie jego myśli krążą wokół tego co czytał ostatnio .

      • Zorrro said

        @DANA
        W TRAKCE niedzielnej, jak i codziennej.mszy staram się rozmawiac z Panem Jezusem, Bogiem Ojcem, NMP. Często więcej kleczę by przez postawę ciała bardziejnoddac Bogu hołd.
        Jednak skupiam się najbardziej na świętej obecności Chrystusa…niestety rozproszenia też przychodzą.
        Zdarza się, że myślę, że tak niewiele trzeba zrobić by świat doświadczył prawdziwego pokoju i Miłości… Ale jest tyle przeszkód, także we mnie.
        Kiedyś po nawroceniu 26 lat temu miałem więcej doświadczeń mistycznych, niestety teraz to się zdarza dużo rzadziej…tęsknię za tym ale wiem że teraz mam fazę twardego doswiadczania…
        Może Bóg mnie już teraz przygotowuje na trudne czasy?

      • Dana said

        „…Zapamiętajcie, mój Syna zawsze nagradza wiarę i miłość. Proszę was, byście szczególnie modlili się za tych, których mój Syn powołał, aby żyli podług Niego i miłowali swoją trzódkę. Dziękuje wam! „

  4. J 10, 26: Ale wy nie wierzycie, bo nie jesteście z moich owiec.

  5. Znawca 2012 said

    Benedykt XVI nie przejął Medjugorie to dlaczego chce go przejąć nienazwany. Muszelki przekazy są aprobowane przez Benedykta XVI. Odsyłam do strony http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_index.html-gdzie po przeszukaniu widać oboje. Czyżby chodziło o oszukańcze plany panowania nad Watykanem i stworzenie wspólnej religii, gdy „coś” tam na górze Podbrdo ma się pojawić. Może liczą na to, że zanim powiadomienie (pojawi się na pustej kartce na 7 dni wcześniej) zdążą zablokować tę informację i zrobić kant.

    • krystynka said

      Cenzura i jeszcze raz cenzura,przecież to było do przewidzenia, że położą łapę na Medjugorje, Kościół a raczej jego tajni ludzie śledzą lepiej wszystko niż ….uważajcie zatem co komu mówicie, a nawet piszecie.
      Blogi tez sa pod bacznym obstrzałem, niby nikt nie patrzy, nie czyta, nie komentuje….pozory mogą mylić.

      • Bożena said

        Właśnie Krystynka mnie ta wiadomość nie ucieszyła .

        • Krystyna said

          Bozenko, Krystynko, mnie tez to zmartwilo i takze dziekuje za zwrocenie uwagi na czujnosc.
          Serdecznie Was i Wszystkich pozdrawiam.

        • Bożena said

          Pozdrawiam Cię Krystyna i wszystkich ludzi kochanych co tu są na tej stronie.

        • Moher said

          Ja mysle ze ci wszyscy co mają watpliwosci i probuja sie nimi dzielic w swoich parafiach sa juz namierzeni, mówię tu o tych najbardziej świadomych katolikach i zwolennikach orędzi MBM. Mysle, ze nie ma co rozmawiac z nowymi ksiezmi jedynie z zaufanymi. ci nowi ksieża moga sie okazac tymi grajacymi w druzynie nienazwanego.

      • Znawca 2012 said

        Dziękuję za zwrócenie uwagi o czujnosci.

        • krystynka said

          Znawco nie dziwi cie to, że objawienia sa w Medjugorje od …ponad grubo 30 lat i jakos tak do tej pory kosciół ich nie nagłasniał, mało tego, zdania kleru do tej pory sa podzielone, jedni sa za a drudzy wiadomo przeciw.
          Cóz niewygodne fakty wychodza z tego miejsca dla kościoła oczywiście, nie zdziwiło by mnie także podsłuchiwanie widzących przez słuzby.
          Znacie przysłowie,,pańskie oko konia tuczy,, lepiej więc to miejsce objąć solidna obserwacja Watykanu, coś sie grubego szykuje, miejcie oczy szeroko otwarte, ale cóz plany ludzkie znacza dla Pana Boga ???

          ps. pamiętam pare lat temu , jak znajoma powiedziała , że robi po cichu wyjazd autokarem do ….Medjugorje, ksiądz jej podpowiedział, zeby to zrobiła osoba swiecka, bo kuria nie była temu przychylna…. czego sie boją ???

        • Znawca 2012 said

          Byłem specjalnie w Medjugorie z cała rodziną mojej córki jak ukończyłem 65 lat i jeszcze nie przeszedłem na emeryturę (bo była ustawa 67/67). Pojechałem w określonych intencjach kamperem, który prowadził cały czas mój zięć. Wszystko załatwiał za co mu wszyscy po powrocie podziękowaliśmy. Modliliśmy się na wszystkich stacjach umieszczonych na górze Podrbdo. Do chwili obecnej to wspominam. Nigdy nie miałem wątpliwości o Medjugorie. Wiem doskonale, że ci co spróbują skłamać nie będzie im to odpuszczone. Dlatego tak ważne są przekazy od „widzących”. Prawdopodobnie czas uciszania wszystkich przekazów się zbliża w związku z planami NWO.

  6. Boży plan wydarzeń „końca czasów” na świecie opisany jest szczegółowo Apokalipsie Św. Jana i precyzyjnie na naszych oczach się wypełnia. Starajmy się tylko wszystko właściwie zrozumieć.
    https://kodapokalipsy.wordpress.com/2016/05/03/kod-apokalipsy/

  7. barbara said

    Przypominajka o Nowennie od dzisiaj
    Jezus Do Ludzkości.
    Krucjata Modlitwy (130)

    Nowenna Zbawienia
    Krucjaty Modlitwy

    (Proszę was, abyście teraz rozpoczęli
    Nowennę Zbawienia. Musicie ją rozpocząć
    natychmiast oraz kontynuować,
    tak jak was pouczam, do końca czasu.
    Musicie odmawiać tę Modlitwę
    przez pełnych siedem dni z rzędu,
    podczas każdego miesiąca kalendarzowego,
    rozpoczynając ją w poniedziałek
    w godzinach porannych.
    Musicie ją odmawiać trzy razy dziennie
    podczas każdego z tych siedmiu dni,
    a w ciągu jednego z tych dni musicie pościć.
    Kiedy pościcie, wymagane jest od was,
    abyście w czasie tego dnia spożywali
    tylko jeden główny posiłek, a następnie
    jako dwa pozostałe posiłki
    przyjmowali wyłącznie chleb i wodę.)

    Moja umiłowana Matko Zbawienia,
    proszę, pozyskaj dla wszystkich dusz
    Dar wiecznego zbawienia —
    dzięki Miłosierdziu Twojego Syna,
    Jezusa Chrystusa.

    Błagam Cię, abyś
    poprzez Twoje wstawiennictwo
    wymodliła uwolnienie wszystkich dusz
    z niewoli szatana.

    Proszę,
    zwróć się do Twojego Syna z prośbą,
    aby okazał Miłosierdzie i przebaczenie
    tym duszom,
    które Go odrzucają,
    które Go ranią swoją obojętnością
    i które oddają hołd
    fałszywym doktrynom
    i fałszywym bożkom.

    Błagamy Cię ponad wszystko,
    droga Matko,
    wypraszaj łaskę otwarcia serca
    dla tych dusz,
    które najbardziej potrzebują
    Twojej pomocy.

    Amen.

  8. Wiesia said

    08.08.2012, 23:20 – POPRZEZ GŁOSZENIE, ŻE GŁOS DUCHA ŚWIĘTEGO, TO GŁOS ZŁEGO DUCHA, JESTEŚCIE WINNI BARDZO WIELKIEGO BLUŹNIERSTWA

    Moja szczerze umiłowana córko, kiedy ludzie pytają co rozumiem przez Słowo Boże,
    pozwól Mi wyjaśnić.

    Słowo Boże zawarte w Piśmie Świętym,
    zarówno Starego jak i Nowego Testamentu,
    Słowo Boże, Prawda,
    jest przekazywana światu poprzez te Orędzia
    przez Dar Ducha Świętego.

    Orędzia te są przedstawiane przez Trójcę Świętą
    i są jedynymi w swoim rodzaju,
    jakie kiedykolwiek były przekazywane ludzkości przez proroka.
    Powodem tego jest to,
    że jest to ostatnia misja,
    ostateczna forma Bożej komunikacji i interwencji przedstawianej światu z powodu Mojego Powtórnego Przyjścia.

    Nigdy nie przeszkadzajcie mocy Ducha Świętego,
    gdyż jest to bardzo poważny grzech.

    W tych Orędziach Głos Ducha Świętego wylewa się,
    aby uratować ludzkość od wiecznego potępienia.

    +++Możecie odrzucać Mnie, waszego Jezusa,
    albo Boskie Orędzia przekazywane wam przez Moją Ukochaną Matkę i będzie wam odpuszczone.

    +++++Bowiem wszyscy macie prawo do rozeznawania takich Świętych Orędzi ze względu na wasz dar wolnej woli.
    ———————————————————————————
    +++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Jednak,
    gdy odrzucacie Ducha Świętego
    i publicznie bluźnicie przeciwko Niemu, jest to wieczny grzech i tylko cud zatwierdzony przez Boga Ojca, może uratować waszą duszę.
    Musicie milczeć w razie wątpliwości dotyczących jakiegokolwiek Boskiego Orędzia przekazywanego światu i modlić się za wizjonera.
    ===============================================
    Módlcie się i postępujcie zgodnie z waszą wiarą i nie przestawajcie na swój sposób oddawać czci Bogu. Ważne jest, abyście tak czynili.
    ———————————————————————————
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    Poprzez głoszenie, że Głos Ducha Świętego, to głos złego ducha, jesteście winni bardzo wielkiego bluźnierstwa, które jest uznawane za grzech niemożliwy do odpuszczenia.
    Musicie prosić Boga, aby wam teraz przebaczył, ponieważ jeśli dalej będziecie z premedytacją prowadzić kampanię w celu powstrzymania głosu Ducha Świętego, Głosu Trójcy Świętej i twierdzić, że jest to głos złego ducha, ani nie będzie wam to wybaczone, ani też nie będziecie mogli otrzymać takiej możliwości, gdyż to jest grzechem ciężkim.
    ===============================================
    Wielu chrześcijan w dobrych intencjach odrzuca to Dzieło od siebie.

    +++Orędzia, jak mówią, nie są zgodne z Pismem Świętym.
    Jeżeli tak mówią,
    to nie znają Prawdy, która jest zawarta w Piśmie Świętym.

    Oni albo atakują te Orędzia na podstawie pogłosek rozpowszechnianych przez innych, którzy twierdzą, że znają Prawdę albo uznają je za nieprawdziwe w oparciu o swoją błędną interpretację Prawdy.

    Co gorsza, oni przeinaczają prawdę i porównuję te Orędzia z nowymi i niedorzecznymi interpretacjami Pisma Świętego.

    +++++Posłuchajcie teraz Mnie, waszego Jezusa, gdy wam to mówię.
    Arcykapłani za Moich czasów na ziemi próbowali przeinaczyć Prawdę o Bożych Prawach, aby usprawiedliwić odrzucenie Mnie przez siebie.
    Użyli kłamstw, aby powstrzymać ludzi od słuchania Mojego Głosu.
    Ogłosili Mnie kłamcą, fałszywym prorokiem i oskarżali Mnie o Herezję.
    Mówili, że bluźnię przeciwko Prawom Kościoła i że pogwałciłem Szabat, sprawując Paschę w inny dzień niż ten, który uważali za właściwy.
    Nie tylko źle Mnie zrozumieli, ale otwarcie Mnie odrzucili, ponieważ nie byli przygotowani na przyjęcie prawdziwego Mesjasza w tamtym czasie.
    Oni nie byli gotowi.
    Nigdy nie przypuszczali, że w swoim życiu będą świadkami nadejścia prawdziwego Mesjasza.
    Byli tak mocno pochłonięci byli swoimi ceremoniami, swoimi hierarchicznymi przepisami – które w tamtym czasie wywyższały ich przywódców i umieszczały ich na cokołach, jako prawdziwych królów ich kościoła, że nie było miejsca w ich sercach dla Mnie, Odkupiciela Ludzkości.
    To samo stanie się ponownie, gdy przygotowuję świat na Moje Powtórne Przyjście.
    Faryzeusze nie mogli zrozumieć znaczenia pokory.
    Nie mogli zaakceptować tego, jak działa Bóg, że nie wywyższa potężnych czy najbardziej doświadczonych przywódców religijnych w Jego Kościele, aby przez nich ujawnić swoje plany lub ostrzec swoje dzieci.
    Bóg wybrał proste, pokorne i szczodre serca, aby przekazać swoje ostrzeżenia dla ludzkości.
    Podniósł słabych i wywyższył ich przez cierpienie, którym oczyścił ich serce, aby mógł się z nimi porozumiewać. Dzięki temu jest mało prawdopodobne, aby ludzka pycha ze strony proroka przeszkadzała w przekazywaniu Prawdy.
    Odrzucili Jana Chrzciciela i zamordowali go. Zamordowali dawnych proroków. Znęcali się nad wybranymi duszami przez które Bóg się porozumiewał z ludźmi.
    Czy myślicie, że w waszym, dzisiejszym świecie będzie cokolwiek inaczej?
    Czy wy, Moi oddani naśladowcy i wy, którzy uważacie się za ekspertów w Moim, Chrześcijańskim Kościele lub innych Kościołach, którzy wierzycie w Mojego Ojca Przedwiecznego, przyjmiecie dzisiaj Słowo Boże?
    Nie. Zrobicie dokładnie to z prorokami, prawdziwymi prorokami, co od początku z nimi robiono. Będziecie oczerniać ich w Imię Mojego Ojca.
    Ale pamiętajcie o tym. Gdy Prawda zostanie wam ostatecznie objawiona, nie będzie odwrotu, jeśli zostaniecie uznani za winnych tego jednego grzechu wiecznego. To znaczy, jeśli będziecie bluźnili przeciwko Duchowi Świętemu.
    Gdybyście bluźnili przeciwko Mnie, Jezusowi Chrystusowi, będzie wam odpuszczone.
    Jeśli zaprzeczacie darowi prorokowania, także będzie wam odpuszczone.
    Ale, jeśli będziecie powstrzymywać ostateczny plan zbawienia przez ośmieszanie go w sposób otwarty i gromadzenie wierzących z Mojego Kościoła, aby konsekwentnie głosić, że Głos Ducha Świętego jest fałszywy i zły, będziecie cierpieć wieczne potępienie.
    Wasz Jezus

    WARTO O TYM PAMIĘTAĆ.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
