Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Komunikat o Medalikach -Jezus Król Wszystkich Narodów

Posted by Dzieckonmp w dniu 14 Lipiec 2016

Dziś zadzwonił do mnie jubiler i powiedział że wysyła do mnie wszystkie zamówione medaliki. Tak wiec jutro lub najpóźniej w poniedziałek wszystkie medaliki będą u mnie w domu.

Koperty już mam przygotowane wiec postaram się wysłać w poniedziałek lub najpóźniej we wtorek medaliki do każdego kto wpłacił pieniądze. Wszystkie medaliki wyślę listami poleconymi, dlatego mogą iść 2 dni do niektórych osób. Wreszcie będę miał spokój bo niesłowność ludzi z którymi przyszło mi coś zrobić(chodzi o jubilera) jest dla mnie katorgą. Chcę jeszcze raz przeprosić że wszystkich że  tak długo to trwało. Przyczyna leży całkowicie po stronie jubilera. No ale wreszcie uwolnię się od niego gdyż już więcej nie będę zamawiał.

Cały pomysł podsunął mi ksiądz który bardzo pragnął mieć taki medalik i który jadąc daleko przyjechał osobiście po nie w ostatni dzień czerwca. Dzięki pragnieniu księdza aż 160 osób miało szansę nabyć medalik jedyny swego rodzaju, niepowtarzalny gdyż nikt inny takiego w Polsce nie ma.

Więcej nie będę zamawiał tych medalików, akcja nabycia medalików się kończy. Po wysyłce do wszystkich w poniedziałek zostanie mi jeszcze około 48 szt medalików, dlatego można jeszcze nabyć pisząc na maila nkallegro@gmail.com prośbę o numer konta (cena 60 zł plus 5 zł wysyłka) . Następnie w przelewie w miejscu uwagi wpisać dokładny pełny adres do wysyłki i tym razem natychmiast wysyłam medalik. 

Jeszcze raz przypominam informację o medaliku.

Medalik jest po raz pierwszy wyprodukowany w Polsce z treścią w języku polskim a wykonany został ze srebra. Po nabyciu medalika należy go poświęcić i codziennie zwracać się do Jezusa z takimi słowami: „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” 

Historia medalika to pragnienie Jezusa Króla Wszystkich Narodów który objawiając się pewnej wizjonerce  powiedział:  Chcę, aby moje panowanie zostało uznawane na całej ziemi. Pokazał jej  swój obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów, oraz polecił wybicie medalika, który ma nam  pomóc uznać Jego panowanie. Na jednej stronie jest obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów. Obraz Jezusa przedstawia Go jako Króla Wszystkich Narodów, z koroną na głowie i trzymającego berło Miłosierdzia w Jego prawicy. Powyżej berła widać trzy koncentryczne pierścienie przypominające atom, które symbolizują jedność z Bogiem, z Jego Kościołem, w narodach z Nim.  Promienie światła świecą z ran, które symbolizują Jego miłosierdzie. Krew płynie z Jego przebitego Serca na wszystkie narody, i symbolizuje Jego miłość. Jego wzrok pada na ziemię bezpośrednio pod i przed Nim. Wokół jest  napis „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” , a na drugiej stronie obraz  św Michała Archanioła.

Następnie Jezus powiedział:

 „Moja córko, to jest Moja wola i pragnienie, aby  wybito medalik według podobieństwa jakie wam ukazałem. Obiecuję wszystkim wielkie łaski ostatecznej wytrwałości  każdej duszy, która będzie go nosiła i odmawiała tą modlitwę z medalika. To jest moja ochrona przed nawałnicami i wszystkimi formami Mojej Sprawiedliwości.  Szczególnie dotyczy to prawdziwego zagrożenia pochodzącego z klęsk żywiołowych. Chcę rządzić we wszystkich sercach!  Mój tron na tej ziemi pozostaje w sercach wszystkich ludzi. Najbardziej szczególne panowanie moje jest  w Najświętszej Eucharystii, w miłości serca,  w tych którzy wierzą we Mnie, którzy mówią o mnie, a powiem ci, moja córko, że nie nie jestem obecny w sercach wszystkich ludzi. Aby umożliwić Moim dzieciom, którzy są słabi, by łatwiej im było przyjść do Mnie, daję im  Obraz, zdjęcie  siebie, w takiej  formie. Obraz siebie jako ‚Jezusa, Króla Wszystkich Narodów, który jest darem Miłości z Mojego Serca, aby moje dzieci,  pamiętały  o mnie, i aby pomóc im by miały mnie blisko w ich sercach. Ten obraz ma być znakiem, że rządzę niebem i ziemią, i Moje Królestwo, Moje panowanie, jest pod Moją ręką.  Daję ten obraz ludzkości jako źródło łaski i pokoju … ten obraz, moje dziecko, musi stać się znany. Moja córko, te dusze, które czczą ten obraz otrzymają błogosławieństwo mojego pokoju. Moje dzieci, przychodźcie przed Mój obraz i módlcie się za wasze kraje. Módlcie się za ludzi z tych krajów. Módlcie się za wasze rodziny. Módlcie się, a Moje Miłosierdzie, a ja będę łaskawie przyznawał się do tych ludów i narodów, które uznają Mnie jako Prawdziwego Króla. Jestem waszym pewnym schronieniem w tych czasach najbardziej złych i naprawdę niebezpiecznych.

Jezus chce by obraz ten pielgrzymował do ludzi na całym świecie. By został pokazany  przed milionami ludzi do czci. W październiku 1992 roku, obraz ten brał udział w wielkiej procesji w Lourdes, we Francji i w  Fatimie w Portugalii w ramach Światowej pielgrzymki Pokoju. Uczestniczyło w tej procesji tysiące pielgrzymów, sześciu biskupów i sześćdziesięciu księży.W grudniu 1992 r., obraz pielgrzymował do Filipin gdzie około 2 mln  Filipińczyków brało udział we Mszy w Lunetta Park w Manili. W styczniu 1994 r. Obraz brał udział w  międzynarodowej procesji pokutnej na rzecz pokoju z Medziugorja do Mostaru w rozdartej wojną Bośni i Hercegowinie.  W następnych latach obraz  podróżował po Irlandii, Kanadzie, Izraelu, Egipcie, Afryce, Japonii, Chorwacji, Chinach, Meksyku i Indiach, Ameryce. Po procesji na Filipinach Jezus był bardzo zadowolony i w orędziu do widzącej tak powiedział: Moje dzieci na Filipinach przyjęli mnie  z taką miłością i oddaniem, udzielę im ciągłości Wiary w twardych i ciemnych czasach schizmy i apostazji, która nadejdzie. Tak długo, jak uznają moje prawdziwe  panowanie, i moja Matka Boska jest Pośredniczką, będą otrzymywać  światło prawdziwej wiary, i obiecuję im pasterzy według mego serca, i nie opuszczę ich.

Jezus uczynił zarzut do tych co nie chcą przyjść przed Jego obraz i powiedział: „Moja córko, napisz Moje Słowa dla Moich dzieci na całym świecie. Zapraszam dzieci! Przyjdźcie do Mojego Miłosierdzia! Zapraszam dzieci! Przyjdźcie przed mój Obraz ‚Jezusa Króla Wszystkich Narodów’! Przyjdźcie i otrzymajcie Miłosierny Balsam Mojej Miłości, abyście byli uzdrowieni z waszych duchowych dolegliwości, swoich bolączek, ze swoich dolegliwości psychicznych i fizycznych. Och Moje dzieci, kocham was!

Na początku 1990 roku, ksiądz który jest opiekunem duchownym wizjonerki otrzymał stygmaty. Wiele uzdrowień miało miejsce podczas modlitw za ludzi, a zdjęcia, które błogosławił, płakały łzami. Doprowadziło to do wielkiego rozprzestrzenienia się nabożeństwa, a  wiara, nadzieja i miłość u ludzi wzrosła. Modlitwa przed tym obrazem przyniosła wiele niesamowitych nawróceń i uzdrowień.

widok Medalika

medal

Odpowiedzi: 222 to “Komunikat o Medalikach -Jezus Król Wszystkich Narodów”

  1. krystynka said

    na Youtubie pojawiły sie pierwsze filmiki z przewrotu w Turcji……

  2. przeklejka said

    Kto może wybiera kasę z bankomatów

  3. przeklejka said

    Armia właśnie szturmuje pałac prezydencki
    Słychać regularną wymianę ognia

  4. przeklejka said

    Śmigłowce ostrzelały siedzibę tureckich służb specjalnych

  5. przeklejka said

    Iran zamknął granicę z Turcją

  6. przeklejka said

    Czołgi otoczyły budynek tureckiego parlamentu

  7. przeklejka said

    Armia przejęła władzę i
    ogłosiła stan wojenny

  8. przeklejka said

    Międzynarodowe lotnisko w Ankarze zostało zamknięte

  9. przeklejka said

    Ogłoszono wprowadzenie godziny policyjnej

  10. mentronik said

    Puczysci sie podobno poddali

  11. przeklejka said

    Chyba jeszcze nie teraz
    W budynek tureckiego parlamentu uderzyła bomba

  12. przeklejka said

    Czyżby turecka Walkiria skończyła jak pułkownik von Stauffenberg
    Zobaczymy jutro rano
    Idę spać
    Jak dobrze jest mieszkać w spokojnej Polsce

  13. Dana said

    Żołnierze masowo poddają się w Stambule

    Wczoraj wieczorem doszło do próby wojskowego zamachu stanu. Armia ogłosiła, że przejęła kontrolę nad krajem, prezydent Erdogan przerwał swój wypoczynek, ogłosił stan wyjątkowy i wrócił do Stambułu.
    Reklama

    Dziś rano przemawiał na jednym z placów tego miasta, wśród tłumu zwolenników. Zapowiedział, że nie ustąpi zamachowcom. Zapewnił, że w stolicy kraju pojawiły się jedynie niewielkie grupy oporu, a chaotyczna sytuacja niebawem się zakończy. Erdogan przekonywał, że naród odebrał czołgi tym, którzy wyprowadzili je na ulice.

    Czytaj więcej na http://fakty.interia.pl/swiat/news-zolnierze-masowo-poddaja-sie-w-stambule,nId,2237248#utm_source=paste&utm_medium=paste&utm_campaign=firefox

    • Dana said

      Turcja ma bogatą tradycję wojskowych zamachów stanu, więc teoretycznie inwestorzy powinni być do nich przyzwyczajeni. Ale ostatni odbył się w roku 1997, w zupełnie innej rzeczywistości gospodarczej i finansowej.

    • Dana said

      Turcja jest w NATO, posiadając drugą co do wielkości armię sojuszu .

  14. Dana said

    Kreml zadowolony: Turcja przeprosiła za zestrzelenie bombowca.

    W liście Erdogan wyraził „sympatię i złożył głębokie kondolencje” rodzinie zabitego pilota i „poprosił o wybaczenie” – napisał Pieskow w oświadczeniu. Dodał, że turecki prezydent wyraził też chęć „rozwiązania sytuacji związanej zestrzeleniem rosyjskiego samolotu”.

    „List świadczy o tym, że Rosja jest przyjacielem Turcji i strategicznym partnerem, z którym tureckie władze nie chcą psuć relacji” – podkreślono w oświadczeniu Kremla.

    • Dana said

      Turcja jest atrakcyjna turystycznie dla Rosjan .Z powodu zestrzelenia bombowca Rosjanie , mieli zakaz podróży na wczasy to Turcji.
      Teraz to się zmieniło.

  15. Dana said

    Recep Erdogan -​ polityk charyzmatyczny i kontrowersyjny

    62-letni Recep Tayyip Erdogan, zwycięzca pierwszych powszechnych wyborów prezydenckich w Turcji, jak żaden inny turecki polityk rozumie psychologię ulicy.
    Obiecująca kariera charyzmatycznego, pełnego energii, wąsatego polityka uległa zahamowaniu, gdy w 1997 r. w reakcji na zdelegalizowanie kolejnej partii Erbakana, wyrecytował publicznie wiersz: „Meczety są naszymi koszarami, kopuły – hełmami, minarety – bagnetami, a wierni – żołnierzami”.

    Erdogana oskarżono o wzbudzanie nastrojów agresywnie proislamskich i skazano na 10 miesięcy więzienia, z czego odsiedział cztery. Nałożony też został na niego zakaz pełnienia jakichkolwiek funkcji politycznych.

    Z pobytu w więzieniu 35-letni Erdogan wyciągnął wnioski. Po wyjściu, w 2001 r., wraz z kilkoma kolegami z obozu Erbakana, w tym z ustępującym właśnie prezydentem Abdullahem Gulem, stworzył AKP, umiarkowaną partię islamską. Jej program, różniący się znacznie od Milli Gorus, zakładał demokratyczną, opartą na modelu zachodnim, reformę Turcji, pozwalającą wprowadzić o wiele większą tolerancję religijną, w tym przypadku zwróconą w stronę osób wierzących, co w praktyce miało na przykład oznaczać wprowadzenie takich zmian w prawie tureckim, jak zniesienie zakazu noszenia przez kobiet chust na uniwersytetach czy w urzędach publicznych.

    Już w 2002 r. AKP zwyciężyła w wyborach parlamentarnych, zdobywając 35 proc. głosów. Niemal natychmiast parlament zmienił prawo, zakazujące Erdoganowi piastowania urzędów publicznych, co pozwoliło mu w 2003 r. zostać premierem. Od tej pory, mimo licznych kontrowersji, Erdogan nigdy już nie przegrał wyborów.

    Obecnie ma w planach wzmocnienie symbolicznego jak na razie urzędu prezydenta, a zapewne również pozostanie na tym stanowisku przez dwie kadencje, co umożliwi mu zorganizowanie obchodów stulecia utworzenia Republiki Turcji.

    Erdogan jak żaden inny turecki polityk rozumie psychologię tłumu i operuje mocnym, obrazowym językiem, zrozumiałym dla wszystkich.


    Jest świetnym oratorem. Ma doskonałe wyczucie czasu i dobrze wie, co powiedzieć, żeby zyskać aplauz.

    • Dana said

      Erdogan chce nadać obywatelstwo syryjskim uchodźcom. 03 .07.2016.

      W Turcji status uchodźcy otrzymało 2,7 mln ludzi. Wielu z nich mieszka poza granicami oficjalnych obozów i nielegalnie pracuje w fabrykach i gospodarstwach za niewielką opłatą.

      — Dziś mam dobre wiadomości dla naszych braci i sióstr, którzy są tutaj. Wśród nich są osoby, które chcą otrzymać tureckie obywatelstwo. Nasze ministerstwo spraw wewnętrznych zajmuje się tym. Turcja jest też waszym domem – zapewnił turecki prezydent Recep Tayyip Erdogan.

      Słowa Erdogana budzą wątpliwości ze względu na umowę migracyjną z UE, w ramach której Ankara miała zahamować napływ uchodźców nielegalnie przedostających się do UE przez Turcję w zamian za ustępstwa ze strony Brukseli, m.in. zniesienie wiz dla Turków.

      Zamiar Erdogana może być też niewłaściwie odebrany przez politycznych oponentów i obywateli. Przeciwnicy partii rządzącej twierdzą, że liczy ona na głosy wdzięcznych za obywatelstwo uchodźców w kolejnych wyborach.

      — Jeśli rząd zatwierdzi propozycję, do wyborów w 2019 roku pojawi się ponad milion nowych wyborców, co zmieni przebieg głosowania – powiedział Erdogan Toprak z opozycyjnej Republikańskiej Partii Ludowej.

  16. Halina said

    A dzisiaj Matki Bożej z Karmelu .
    Z miejsca w którym działy sie Boże rzeczy w starym i nowym przymierzu .
    Byc może zaczną sie dziać i w tym czasie Apokalipsy .
    Ale oczy człowieka odwrócone sa od tego miejsca i skierowane w inne przez ingerencje szatana w sprawy człowieka i świata .
    Sa skierowane na Turcje .
    Bo z tego miejsca idzie w świat niepokój lek , zaskoczenie przerażenie i wielka niewiadoma .

    A gdyby były zwrócone na Karmel ,
    byłby spokój
    zjednoczenie i współpraca z Stwórca , wyciszenie ,
    nadzieja,
    sens życia i radośc wewnętrzna .

    Człowiek jest rozrywany ,
    którą sprawą ma sie zając ,
    problemami ciała i niebezpieczeństwem wynikającym z ingerencji szatana w sprawy świata , tym razem w Turcji ,
    czy zjednoczeniem z przekazami z Karmelu .

    A może to jest czas interwencji Boga w tym miejscu , w Karmelu ,
    dlatego cały świat ma wzrok utkwiony w innym punkcie na życzenie piekła ,
    by nie zauważył tego co realizuje Bóg .

    Mateńko , Maryjo , Królowo .
    Jestem przy Tobie ,
    pamietam o Tobie
    i czuwam .
    Realizuj swój plan
    poderwania człowieka i świata
    na drogę KOCHAJ BOGA .
    Przybądz i działaj .
    Tam gdzie jesteś Ty ,
    to tam nie ma szatana .
    Bądz z nami
    by szatan nie mógł realizować swoich planów i zamiarów jakie ma względem człowieka i świata .
    Proszę dopomóz nam budować Królestwo Jezusa Chrystusa .
    Proszę doprowadz nas do Chrystusa Króla .
    Proszę rozpal nasze serca miłością która płonie w Twoim Niepokalanym Sercu ,
    bysmy na Twój wzór byli pomocni Mu w realizacji Jego planów i zamiarów .
    By mógł On zbudować wśród świata Królestwo Miłości ,to które zachwyci Boga Ojca ,
    to które będzie wypełnione Duchem św ..
    To które będzie lustrzanym odbiciem pragnień życzeń oczekiwań Boga Wszechmogącego w Trójcy św Jedynego . Amen

  17. Mariusz said

    Sobota, 16 lipca 2016
    Wspomnienie Najświętszej Maryi Panny z góry Karmel

    (Mi 2,1-5)
    Biada tym, którzy planują nieprawość i obmyślają zło na swych łożach! Gdy świta poranek, wykonują je, bo jest ono w mocy ich rąk. Gdy pożądają pól, zagarniają je, gdy domów – to je zabierają; biorą w niewolę męża wraz z jego domem, człowieka z jego dziedzictwem. Przeto tak mówi Pan: Oto Ja zamierzam [zesłać] na to plemię niedolę, od której nie uchylicie waszych karków i nie będziecie dumnie chodzić, bo będzie to czas nieszczęścia. W owym dniu wygłoszą przeciw wam satyrę, podniosą wielki lament, mówiąc: Jesteśmy ograbieni do szczętu! Dział mego ludu przemierzony sznurem, i nie ma, kto by go przywrócił; pola nasze przydzielono grabieżcy. Przeto nie będziesz mieć nikogo, kto by rzucał sznurem na dział w zgromadzeniu Pańskim.

    (Ps 10,1-4.7-8.14)
    REFREN: Nie zapomnij o ubogich, Panie

    Dlaczego z dala stoisz, o Panie,
    ukrywasz się w czasach ucisku,
    gdy występny się pyszni, biedny jest w udręce
    i ulega podstępom, które tamten uknuł.

    Bo chełpi się grzesznik swą pożądliwością,
    bluźni drapieżca i pogardza Panem.
    Pyszniąc się mówi występny:
    „Nie pomści, nie ma Boga”.
    Oto całe jego myślenie.

    Jego usta pełne przekleństwa, zdrady i podstępu,
    a pod jego językiem złość i krzywda.
    Czai się w zasadzkach przy drogach
    i zabija niewinnego z ukrycia,
    oczy jego wypatrują biedaka.

    A Ty to widzisz: i trud, i boleść,
    patrzysz, by wziąć je w swoje ręce.
    Tobie poleca się biedny,
    Tyś opiekunem sieroty.

    (Mt 11,29ab)
    Weźcie moje jarzmo na siebie i uczcie się ode Mnie, bo jestem cichy i pokorny sercem.

    (Mt 12,14-21)
    Faryzeusze wyszli i odbyli naradę przeciw Jezusowi, w jaki sposób Go zgładzić. Gdy się Jezus dowiedział o tym, oddalił się stamtąd. A wielu poszło za Nim i uzdrowił ich wszystkich. Lecz im surowo zabronił, żeby Go nie ujawniali. Tak miało się spełnić słowo proroka Izajasza: Oto mój Sługa, którego wybrałem; Umiłowany mój, w którym moje serce ma upodobanie. Położę ducha mojego na Nim, a On zapowie prawo narodom. Nie będzie się spierał ani krzyczał, i nikt nie usłyszy na ulicach Jego głosu. Trzciny zgniecionej nie złamie ani knota tlejącego nie dogasi, aż zwycięsko sąd przeprowadzi. W Jego imieniu narody nadzieję pokładać będą.

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Maryja w konkretnym czasie i miejscu dała Bogu osobistą odpowiedź na Jego wezwanie. Także my odpowiadamy Bogu na Jego słowo w konkretnym tu i teraz. Każdy z nas ma swoją Górę Karmel, miejsce, gdzie Bóg się nam objawia, mówi do nas i przyjmuje nasze prośby. Patrząc na Matkę Bożą, na Jej życie, możemy od Niej uczyć się bezbrzeżnego zaufania Bogu, który zawsze będąc nieskończenie większy i lepszy niż nasze wyobrażenia o Nim, nieustannie gotów jest udzielać nam swego miłosierdzia.

    • Litania do Matki Bożej Szkaplerznej
      Kyrie elejson, Chryste elejson, Kyrie elejson.
      Chryste, usłysz nas Chryste, wysłuchaj nas!
      Ojcze z nieba, Boże, zmiłuj się nad nami.
      Synu, Odkupicielu świata, Boże,
      Duchu Święty, Boże,
      Święta Trójco, Jedyny Boże,
      Święta Maryjo, Ciebie z ufnością błagamy.
      Niepokalana Dziewico, objawiona przed wiekami Św. Eliaszowi na Górze Karmel,
      Niepokalana Dziewico, obłoku jaśniejący, pełen niebiańskiej rosy,
      Niepokalana Dziewico, która wybrałaś Górę Karmel na ulubioną siedzibę i tron chwały,
      Niepokalana Dziewico, jasna Jutrzenko Góry Karmel,
      Niepokalana Dziewico, która nam w Szkaplerzu Św. znak zbawienia dałaś,
      Królowo Karmelu, Matko i Opiekunko wszystkich, którzy Szkaplerz Św. noszą,
      Królowo Karmelu Św., która zapewniłaś, że kto pobożnie Szkaplerz nosi, nie zostanie potępiony,
      Królowo Karmelu, pociecho w godzinie śmierci,
      Królowo Karmelu, nadziejo umierających,
      Królowo Karmelu, ochłodo dusz czyśćcowych,
      Królowo Karmelu, która obiecałaś Twym wiernym sługom otworzyć bramy nieba w pierwszą sobotę po ich śmierci,
      Królowo Szkaplerza Św., Pani nieba i ziemi,
      Królowo Szkaplerza Św., tronie mądrości,
      Królowo Szkaplerza Św., źródło miłosierdzia,
      Królowo Szkaplerza Św., ukojenie i pociecho nieszczęśliwych,
      Królowo Szkaplerza Św., Jedyna ucieczko nasza,
      Królowo Szkaplerza Św., w naszych niepokojach i niebezpieczeństwach,
      Królowo Szkaplerza Św., w naszych doświadczeniach,
      Królowo Szkaplerza Św., w naszych niepowodzeniach,
      Królowo Szkaplerza Św., w naszych zniechęceniach,
      Królowo Szkaplerza Św., w wątpliwościach i pokusach,
      Królowo Szkaplerza Św., we wszystkich naszych potrzebach,
      Królowo Szkaplerza Św., Opiekunko naszej Ojczyzny,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam odrodzić się w duchu i prawdzie,
      Królowo Szkaplerza Św., zniwecz w naszym kraju obojętność religijną,
      Królowo Szkaplerza Św., oddal od nas wszystko, co złe,
      Królowo Szkaplerza Św., daj światło błądzącym,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam wiarę ojców naszych,
      Królowo Szkaplerza Św., daj światło Ducha Świętego kierującym naszym państwem,
      Królowo Szkaplerza Św., daj miłość i zgodę rodzinom naszym,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam czystą młodzież i niewinną dziatwę,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam pełne poświęcenia powołania kapłańskie, zakonne i misyjne,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam świętych kapłanów i misjonarzy,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam wytrwać w służbie Bożej aż do śmierci,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam żyć duchem Św. Teresy od Dzieciątka Jezus,
      Królowo Szkaplerza Św., daj nam Świętych i Błogosławionych,
      Królowo Szkaplerza Św., otaczaj opieką Kościół i Ojca Św.,
      Królowo Szkaplerza Św., okryj Szkaplerzem Św. całą Polskę,
      Królowo Szkaplerza Św., prowadź nas wszystkich do Najświętszego Serca Jezusowego,
      Królowo Szkaplerza Św., oczyść i rozpal nasze serca, abyśmy stali się godni Twego orędownictwa,
      Królowo Szkaplerza Św., jedyna nasza po Bogu nadziejo,
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, przepuść nam, Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, wysłuchaj nas, Panie.
      Baranku Boży, który gładzisz grzechy świata, zmiłuj się nad nami.
      K. Módl się za nami, Królowo Szkaplerza Św.
      W. Abyśmy się stali godnymi obietnic Chrystusowych.
      Módlmy się: Boże, któryś szczególniejszą opieką Błogosławionej Dziewicy Maryi zakon karmelitański obdarzyć raczył, spraw łaskawie, abyśmy umocnieni opieką Szkaplerza Św., doszli do wiecznego szczęścia przez Chrystusa, Pana naszego. Amen.
      Pod Twoją obronę…

    • bit said

      Jakież to prawo Chrystus ogłosił? Czyż nieznane od początku? Nie, gdyż już Abrahamowi i jego potomkowi dano tę obietnicę. Tym zaś potomkiem był Chrystus. A obietnicą było uzyskanie sprawiedliwości nie przez uczynki Prawa lecz przez wiarę, bo mówi Pismo: Uwierzył Abraham Bogu i zostało mu to poczytane za sprawiedliwość. Prawo zaś, które powstało czterysta trzydzieści lat później przygotowało ludzi na przyjście Mesjasza i zostało ono dodane ze względu na wykroczenia aż do przyjścia Potomka, któremu udzielono obietnicy. Pismo mianowicie poddało wszystko pod [władzę] grzechu, aby obietnica dostała się dzięki wierze w Jezusa Chrystusa tym, którzy wierzą. Do czasu przyjścia wiary byliśmy poddani pod straż Prawa i trzymani w zamknięciu aż do przyszłego objawienia się wiary. Tym sposobem Prawo stało się dla nas wychowawcą, [który miał prowadzić] ku Chrystusowi, abyśmy dzięki wierze uzyskali usprawiedliwienie. Gdy jednak wiara nadeszła, już nie jesteśmy poddani wychowawcy.
      Dlatego to przed Chrystusem nikt nie mógł wstąpić do Nieba, bo był pod przekleństwem prawa, a Prawo nie ma mocy udzielania życia. Co bowiem było niemożliwe dla Prawa, ponieważ ciało czyniło je bezsilnym, [tego dokonał Bóg]. On to zesłał Syna swego w ciele podobnym do ciała grzesznego i dla [usunięcia] grzechu wydał w tym ciele wyrok potępiający grzech, aby to, co nakazuje Prawo, wypełniło się w nas, o ile postępujemy nie według ciała, ale według Ducha. Zatem Prawo, które przyniósł Chrystus jest Prawem wiary, a wypełniamy je postępując według ducha.

  18. Aneta said

    Ewangelia Mt rozdział 24 wersety 4-31

    Początek boleści
    4 Na to Jezus im odpowiedział: «Strzeżcie się, żeby was kto nie zwiódł. 5 Wielu bowiem przyjdzie pod moim imieniem i będą mówić: Ja jestem Mesjaszem3. I wielu w błąd wprowadzą. 6 Będziecie słyszeć o wojnach i o pogłoskach wojennych; uważajcie, nie trwóżcie się tym. To musi się stać, ale to jeszcze nie koniec! 7 Powstanie bowiem naród przeciw narodowi i królestwo przeciw królestwu. Będzie głód i zaraza, a miejscami trzęsienia ziemi. 8 Lecz to wszystko jest dopiero początkiem boleści.
    Prześladowanie uczniów4
    9 Wtedy wydadzą was na udrękę i będą was zabijać, i będziecie w nienawiści u wszystkich narodów, z powodu mego imienia. 10 Wówczas wielu zachwieje się w wierze; będą się wzajemnie wydawać i jedni drugich nienawidzić. 11 Powstanie wielu fałszywych proroków i wielu w błąd wprowadzą; 12 a ponieważ wzmoże się nieprawość, oziębnie miłość wielu. 13 Lecz kto wytrwa do końca, ten będzie zbawiony. 14 A ta Ewangelia o królestwie będzie głoszona po całej ziemi, na świadectwo wszystkim narodom. I wtedy nadejdzie koniec.
    Znaki zapowiadające zburzenie Jerozolimy5
    15 Gdy więc ujrzycie „ohydę spustoszenia”, o której mówi prorok Daniel, zalegającą miejsce święte6 – kto czyta, niech rozumie – 16 wtedy ci, którzy będą w Judei, niech uciekają w góry! 17 Kto będzie na dachu, niech nie schodzi, by zabrać rzeczy z domu. 18 A kto będzie na polu, niech nie wraca, żeby wziąć swój płaszcz. 19 Biada zaś brzemiennym i karmiącym w owe dni! 20 A módlcie się, żeby ucieczka wasza nie wypadła w zimie albo w szabat. 21 Będzie bowiem wówczas wielki ucisk, jakiego nie było od początku świata aż dotąd7 i nigdy nie będzie. 22 Gdyby ów czas nie został skrócony, nikt by nie ocalał. Lecz z powodu wybranych ów czas zostanie skrócony.
    Przyjście Chrystusa8
    23 Wtedy jeśliby wam kto powiedział: „Oto tu jest Mesjasz” albo: „Tam”, nie wierzcie! 24 Powstaną bowiem fałszywi mesjasze i fałszywi prorocy i działać będą wielkie znaki i cuda, by w błąd wprowadzić, jeśli to możliwe, także wybranych. 25 Oto wam przepowiedziałem. 26 Jeśli więc wam powiedzą: „Oto jest na pustyni”, nie chodźcie tam!; „Oto wewnątrz domu”, nie wierzcie! 27 Albowiem jak błyskawica zabłyśnie na wschodzie, a świeci aż na zachodzie, tak będzie z przyjściem Syna Człowieczego. 28 Gdzie jest padlina, tam się i sępy zgromadzą9.
    29 Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku; gwiazdy zaczną padać z nieba i moce niebios zostaną wstrząśnięte10. 30 Wówczas ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego11, i wtedy będą narzekać wszystkie narody ziemi; i ujrzą Syna Człowieczego, przychodzącego na obłokach niebieskich12 z wielką mocą i chwałą. 31 Pośle On swoich aniołów z trąbą13 o głosie potężnym, i zgromadzą Jego wybranych13 z czterech stron świata, od jednego krańca nieba aż do drugiego.

  19. Mariusz said

  20. OSTOJA said

    http://www.fronda.pl/a/egzorcysta-john-abberton-zdradza-co-przydarzylo-mu-sie-podczas-egzorcyzmu-przeczytaj,75131.html

    Bez komentarza

    • Bozena said

      „Modlił sie za duchy które w niej są”!!!!!
      Ma pozwolenie pisać o tym na fejsbooku…
      Z tego opisu nie widać żeby ten człowiek był świadkiem egzorcyzmu nie wnikając w to czy jest egzorcysta…
      Jeżeli ktoś kiedykolwiek czytał opis egzorcyzmu to wie ze aż ciarki stają, ten tu to ble

  21. krystynka said

    Putin bardzo ale naprawde bardzo mocno przyjazni sie z …zydami…skoro sam jest zydem nie moze byc inaczej.

    Czasami xastanawiam sie, który przywódca nie jest zydem ?…wszyscy jak w rodzinie, powiazani wiezami krwi.

    • krystynka said

      Filmik dedykuję szczególnie dla Wiktorii, widzisz dlaczego Putin jest prezydentem, dlatego, że ktoś z zydostwa mu na to pozwala, ot ich człowiek, nie może byc inaczej, dlatego Polacy mu nie wierza.

      Wiadomo dlaczego teraz wprowadził zakaz promowania chrześcijaństwa, a tak na prawde to zwalczanie, pogwałcenie i zdeptanie chrześcijaństwa.

      Amen

      Oby Bóg miał nas w Swojej miłosiernej opiece, któż jak Bóg !!!

    • ania said

      Oczywiście, że Putin jest Żydem.

    • ania said

      Putin jest byłym oficerem KBG. Urodzony w Petersburgu w rodzinie robotniczej, jego matka była Żydówką.

  22. krystynka said

    Pucz w Turcji. Wojsko próbowało przejąć władzę….

    http://wm.pl/370823,Pucz-w-Turcji-Wojsko-probowalo-przejac-wladze.html#axzz4EYiT9WLu

  23. bobi said

    Ale się ubawiłem z waszych wieczorno-nocnych komentarzy. He he zdecydowanie za dużo orędzi czytacie. Ludzie spokój w głowie – to kiedyś pewien warszawiak mówił.

  24. Steven545 said

    Dowód z egzorcyzmu, że orędzia Marii Bożego Miłosierdzia są fałszywe i mogą doprowadzić nawet do opętania tych, którzy je czytają! http://www.fronda.pl/a/egzorcysta-john-abberton-zdradza-co-przydarzylo-mu-sie-podczas-egzorcyzmu-przeczytaj,75131.html

    • Halina said

      Nie wchodzę w to co proponujesz .
      Ja mam wyrobione swoje zdanie .
      Nie interesuje mnie
      co inne głowy lubiące manipulować
      i z igły robic widły
      maja do powiedzenia
      w kwesti tego co uznałam
      moim sercem i umysłem jako prawdę .

      Mnie interesują tylko oryginały .
      Bo z nich tylko można wyciągnąć prawidłową ocenę .
      Wszystko inne ma zawsze zabarwienie ludzkiej interpretacji .
      A ja zawsze staram sie mieć swoją interpretacje ,
      bo na podstawie tego wiem co wpuszczam do swojego serca ,
      a co blokuję .
      I dlatego u mnie prawda jest prawdą ,
      bo nie ma podstęu czy błedu
      ubranego w płaszcyk prawdy .

      A Wy jak chcecie sugerować sie tym ,
      co ktoś ma do powiedzenia ,
      i nawet czyjeś potknięcie
      uznać za dobro ,
      to już Wasza sprawa .

      Moim celem jest Bóg
      odrzucam wszystko
      co nie służy Bogu ,
      co nie świadczy o Bogu ,
      co urąga Bogu
      .A wszystko inne czytam
      i w cichości serca rozważam
      i czekam aż przyjdzie coś ,
      jakieś oświecenie z Nieba ,
      następny puzel
      co skłoni mnie do lepszego zrozumienia sercem sedna sprawy
      i do zaakceptowania lub odrzucenia ..
      Ale na to trzeba czasu ,
      aż wszystkie puzle zostaną odkryte
      i ukarze sie prawidłowy obraz rzeczywistości .
      Bo rzeczywistośc
      nie zmienia sie jak ideologia ,
      czy wyobraźnia .
      Rzeczywistośc
      jest zawsze prawdą
      taka jaka faktycznie jest .
      I nie można jej zmieniać jak poglądy .
      Mądry jest ten
      który buduje prawidłową rzeczywistośc ,
      tą która wypływa z współpracy z Stwórcą .
      Bo ona ma w sobie
      pomoc i błogosławieństwo Boże .
      A wszystko inne napisane błędem i podstęem szatana jest obalane i zwalczane i klasyfikowane jako złe .
      A ci którzy ja budowali są poniżani i obciążani winą i karą ,
      bo to złe konsekwencje i nastepstwa przynosi .

    • Sylwester said

      Zacząłeś wierzyć w Ewangelię i egzorcymzy?

    • Beata said

      Ale mnie Steven rozbawiłeś swoim wpisem. To już dzisiaj po raz drugi, chociaż pierwszy raz nie ty byłeś tego przyczyną.
      Oj widać jak szatan się wścieka na Boże Słowo.

      Szatan to takie stworzenie, które przez swoją pychę, prędzej czy później popełnia błędy, no i właśnie się obnażyłeś swoim komentarzem, o co ci chodzi i kto tobą nieźle kręci.

  25. Ewa said

    16 lipca – wedlug Mszalu Rzymskiego (przedsoborowego)

    Najświętsza Maryja Panna z góry Karmel
    Szkaplerz karmelitański

    Szczególnie szybko zakon rozwijał się w Anglii, do czego przyczynił się m.in. wielki czciciel Maryi, św. Szymon Stock, szósty przełożony generalny zakonu karmelitów. Wielokrotnie błagał on Maryję o ratunek dla zakonu. W czasie jednej z modlitw w Cambridge, w nocy z 15 na 16 lipca 1251 r., ujrzał Bożą Rodzicielkę w otoczeniu Aniołów. Podała mu Ona brązową szatę, wypowiadając jednocześnie słowa:

    Przyjmij, synu, szkaplerz twego zakonu, jako znak mego braterstwa, przywilej dla ciebie i wszystkich karmelitów. Kto w nim umrze, nie zazna ognia piekielnego. Oto znak zbawienia, ratunek w niebezpieczeństwach, przymierze pokoju i wiecznego zobowiązania.

    Szymon Stock z radością przyjął ten dar i nakazał rozpowszechnienie go w całej rodzinie zakonnej, a z czasem również w świecie. W XIV wieku Maryja objawiła się papieżowi Janowi XXII, polecając mu w opiekę „Jej zakon” karmelitański. Obiecała wówczas obfite łaski i zbawienie osobom należącym do zakonu i wiernie wypełniającym śluby. Obiecała również wszystkim, którzy będą nosić szkaplerz, że wybawi ich z czyśćca w pierwszą sobotę po ich śmierci. Cały szereg papieży wypowiedziało się z pochwałami o tej formie czci Najświętszej Maryi i uposażyło to nabożeństwo licznymi odpustami. Wydali oni około 40 encyklik i innych pism urzędowych w tej sprawie.
    Do spopularyzowania szkaplerza karmelitańskiego przyczyniło się przekonanie, że należących do bractwa szkaplerza Maryja wybawi z płomieni czyśćca w pierwszą sobotę po ich śmierci. Tę wiarę po części potwierdzili papieże swoim najwyższym autorytetem namiestników Chrystusa. Takie orzeczenie wydał jako pierwszy Paweł V 29 czerwca 1609 r., Benedykt XIV je powtórzył (+ 1758). Podobnie wypowiedział się papież Pius XII w liście do przełożonych Karmelu z okazji 700-lecia szkaplerza. Nie ma jednak ani jednego aktu urzędowego Stolicy Apostolskiej, który oficjalnie i w pełni aprobowałby ten przywilej. O przywileju sobotnim milczą najstarsze źródła karmelitańskie. Po raz pierwszy wiadomość o objawieniu szkaplerza pojawia się dopiero w roku 1430.
    Nabożeństwo szkaplerza należało kiedyś do najpopularniejszych form czci Matki Bożej. Jeszcze dzisiaj spotyka się bardzo wiele obrazów Matki Bożej Szkaplerznej (z Góry Karmel), ołtarzy i kościołów. We Włoszech jest kilkaset kościołów Matki Bożej z Góry Karmel, w Polsce blisko setka. Wiele obrazów i figur pod tym wezwaniem zasłynęło cudami, tak że są miejscami pątniczymi. Niektóre z nich zostały koronowane koronami papieskimi. Szkaplerz w obecnej formie jest bardzo wygodny do noszenia. Można nawet zastąpić go medalikiem szkaplerznym. Z całą pewnością noszenie szkaplerza mobilizuje i przyczynia się do powiększenia nabożeństwa ku Najświętszej Maryi Pannie.
    Szkaplerz nosili liczni władcy europejscy i niemal wszyscy królowie polscy (od św. Jadwigi i Władysława Jagiełły poczynając), a także liczni święci, również spoza Karmelu, m.in. św. Jan Bosko, św. Maksymilian Maria Kolbe i św. Wincenty a Paulo. Sama Matka Boża, kończąc swoje objawienia w Lourdes i Fatimie, ukazała się w szkaplerzu, wyrażając przy tym wolę, by wszyscy go nosili. Na wzór szkaplerza karmelitańskiego powstały także inne, jednakże ten pozostał najważniejszy i najbardziej powszechny. W wieku 10 lat przyjął szkaplerz karmelitański także św. Jan Paweł II. Nosił go do śmierci.
    Święto Matki Bożej z Góry Karmel karmelici obchodzili od XIV w. Benedykt XIII (+ 1730) zatwierdził je dla całego Kościoła. W Polsce otrzymało to święto nazwę Matki Bożej Szkaplerznej.
    Szkaplerz początkowo był wierzchnią szatą, której używali dawni mnisi w czasie codziennych zajęć, aby nie brudzić habitu. Spełniał więc rolę fartucha gospodarczego. Potem przez szkaplerz rozumiano szatę nałożoną na habit. Pisze o nim już reguła św. Benedykta w kanonie 55 dotyczącym ubrania i obuwia braci. Wszystkie dawne zakony noszą po dzień dzisiejszy szkaplerz. Współcześnie szkaplerz oznacza strój, który jest znakiem zewnętrznym przynależności do bractwa, związanego z jakimś konkretnym zakonem. Tak więc istnieje szkaplerz: brunatny – karmelitański (w. XIII); czarny – serwitów (w. XIV), od roku 1860 kamilianów; biały – trynitarzy, mercedariuszy, dominikanów (w. XIV), Niepokalanego Serca Maryi (od roku 1900); niebieski – teatynów (od roku 1617) i Niepokalanego Poczęcia Maryi (w. XIX); czerwony – męki Pańskiej; fioletowy – lazarystów (1847) i żółty – św. Józefa (w. XIX).
    Ponieważ było niewygodnie nosić szkaplerz taki, jaki nosili przedstawiciele danego zakonu, dlatego z biegiem lat zamieniono go na dwa małe kawałki płótna, zazwyczaj z odpowiednim wizerunkiem na nich. Na dwóch tasiemkach noszono go w ten sposób, że jedno płócienko było na plecach (stąd nazwa łacińska scapulare), a druga na piersi. Taką formę zachowały szkaplerze do dnia dzisiejszego. W roku 1910 papież św. Pius X zezwolił ze względów praktycznych na zastąpienie szkaplerza medalikiem szkaplerznym.
    W przypadku szkaplerza karmelitańskiego na jednym kawałku powinien być umieszczony wizerunek Matki Bożej Szkaplerznej, a na drugim – Najświętszego Serca Pana Jezusa. Jedna część powinna spoczywać na piersiach, a druga – na plecach. Szkaplerz musi być poświęcony według specjalnego obrzędu.

    Szkaplerz, będący znakiem maryjnym, zobowiązuje do chrześcijańskiego życia, ze szczególnym ukierunkowaniem na uczczenie Najświętszej Maryi Dziewicy potwierdzanym codzienną modlitwą Pod Twoją obronę.

    Ps 44,2

    Radujmy sie wszyscy w Panu, obchodzac uroczystosc ku czci Najswietszej Maryi Panny; z Jej uroczystosci raduja sie Aniolowie i wychwalaja Syna Bozego.
    Ps. Z mego serca plynie piekne slowo, piesn moja spiewam dla Krola. V. Chwala Ojcu.

    Modlitwa

    Boze, Tys ozdobil zakon karmelitanski szczegolnym zaszczytem noszenia imienia Najswietszej zawsze Dziewicy Maryi, Twojej Rodzicielki, spraw laskawie, abysmy mogli dojsc do wiekuistych radosci wsparci obrona Tej, ktorej wspomnienie czcimy dzis uroczystym obrzedem: Ktory zyjesz.

    Modlitwa

    Prosimy Cie, Panie, niech nas wspiera dostojne wstawiennictwo Twojej chwalebnej Rodzicielki i zawsze Dziewicy Maryi; a gdy obdarzyla nas wiekuistymi dobrodziejstwami, niech nas w swej matczynej dobroci zjednoczy i uwolni od wszelkich niebezpieczenstw: Ktory zyjesz.

  26. obserwator said

    Erdogan to narzędzie antychrysta jest bardzo sprytny.Sam spowodował pucz poprzez swoich agentów w armii tylko po to by pozbyć się trzeżwo myślących przywódców wojskowych ostatniej przeszkody do władzy absolutnej.Teraz sobie będzie rządził bez przeszkód i obawiam sie że ten fanatyczny islamista będzie chciał uderzyć na Europę.Armia turecka jest bardzo slina.Nic nie dzieje sie bez przyczyny.

  27. Sławik said

    Być może to UE zależało żeby osłabić Erdogana. Rośnie w siłę we wszystkich wymiarach, dyktuje warunki Merkelowej i zbiera z UE krocie na uchodźców. Jest przeszkodą w wielkim planie Światowego rządu.
    Co jak co, ale służby specjalne to Turcy mają dobre.

    • Dana said

      Dziwne ,że on wyjechał na urlop i miał być obalony ?

      • cox21 said

        Podobnie było z Gorbaczowem podczas tzw puczu Janajewa. On też wtedy wyjechał na urlop. Niektórzy eksperci przebąkiwali później, że wszystko to mogło być przez niego wyreżyserowane. Z drugiej jednak strony taki Chruszczow został obalony właśnie podczas swojego urlopu.

        • Dana said

          Niektórzy po powrocie z urlopu dostają wypowiedzenie z pracy , Jest taki niepokój jak się wraca po urlopie do pracy.

          Prezydent powinien odpoczywać w międzyczasie ,urlop to trochę przesada i niebezpiecznie.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
