Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Prezydent Chorwacji Kolinda Kitarović w Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 Sierpień 2016

kitarovicPrezydent Chorwacji Kolinda Kitarović  dziś uda  się na Kriżevać w Medjugorje.

Wizjoner Ivan powiedział że dołączył do Prezydentowej Chorwacji Kolinda Kitarović i wspólnie będą wspinali się na  Kriżevać dziś wieczorem.

Chorwacka prezydent Kolinda Grabar-Kitarović przybyła do Medziugorja, w południowej Bośni i Hercegowinie, na prywatną trzydniową wizytę do tego popularnego sanktuarium maryjnego.

Wczoraj chorwacka prezydent spotkała się z przedstawicielami zakonu franciszkańskiego w parafii Medjugorje.

Prezydent zamieszkała w Hotel Villa Regina a właściciele tego Hotelu byli niezwykle wzruszeni iż to im przypadł zaszczyt gościć Prezydentową.

kitarovi

Już wczoraj Prezydentowa udała się na modlitwę do miejsca objawień Podbrdo.

kitarovi1

Jakże wiele dobrych wiadomości dociera do nas od czasu tego przełomu gdy nastąpiła dobra zmiana. Codziennie dzieje się coś dobrego.

 

Odpowiedzi: 688 to “Prezydent Chorwacji Kolinda Kitarović w Medjugorje”

  1. Mariusz said

    17 sierpnia 2016 r., Środa
    Św. Jacka, prezbitera
    Wspomnienie

    PIERWSZE CZYTANIE

    Ez 34, 1-11 Bóg gani złych pasterzy
    Czytanie z Księgi proroka Ezechiela

    Pan skierował do mnie te słowa: «Synu człowieczy, prorokuj o pasterzach Izraela, prorokuj i powiedz im, pasterzom: Tak mówi Pan Bóg: „Biada pasterzom Izraela, którzy sami siebie pasą! Czyż pasterze nie powinni paść owiec? Nakarmiliście się mlekiem, odzialiście się wełną, zabiliście tłuste zwierzęta, jednakże owiec nie paśliście. Słabej nie wzmacnialiście, o zdrowie chorej nie dbaliście, skaleczonej nie opatrywaliście, zabłąkanej nie sprowadzaliście z powrotem, zagubionej nie odszukiwaliście, a z przemocą i okrucieństwem obchodziliście się z nimi. Rozproszyły się owce moje, bo nie miały pasterza, i stały się żerem wszelkiego dzikiego zwierza polnego. Rozproszyły się, błądzą moje owce po wszystkich górach i po wszelkim wysokim pagórku, i po całej krainie były owce moje rozproszone, a nikt się o nie nie pytał i nikt ich nie szukał”.
    Dlatego wy, pasterze, słuchajcie słowa Pana: „Przecież owce moje stały się łupem i owce moje służyły za żer wszelkiemu dzikiemu zwierzęciu polnemu, bo nie było pasterza, pasterze zaś nie szukali owiec moich, bo pasterze sami siebie paśli, a nie paśli moich owiec”.
    Dlatego wy, pasterze, słuchajcie słowa Pana: Tak mówi Pan Bóg: „Oto jestem przeciw pasterzom. Z ich ręki zażądam moich owiec, położę kres pasterzowaniu ich, a pasterze nie będą paść samych siebie, wyrwę moje owce z ich paszczy, nie będą już one służyć im za żer”.
    Albowiem tak mówi Pan: „Oto Ja sam będę szukał moich owiec i będę miał o nie pieczę”».

    Oto Słowo Boże.

    PSALM RESPONSORYJNY:

    Ps 23 (22), 1-2a. 2b-3. 4. 5. 6 (R.: por. 1)
    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    Pan jest moim pasterzem, *
    niczego mi nie braknie.
    Pozwala mi leżeć *
    na zielonych pastwiskach.

    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    Prowadzi mnie nad wody, gdzie mogę odpocząć, *
    orzeźwia moją duszę.
    Wiedzie mnie po właściwych ścieżkach *
    przez wzgląd na swoją chwałę.

    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    Chociażbym przechodził przez ciemną dolinę, *
    zła się nie ulęknę, bo Ty jesteś ze mną.
    Kij Twój i laska pasterska *
    są moją pociechą.

    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    Stół dla mnie zastawiasz *
    na oczach mych wrogów.
    Namaszczasz mi głowę olejkiem, *
    obficie napełniasz mój kielich.

    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    Dobroć i łaska pójdą w ślad za mną *
    przez wszystkie dni życia.
    I zamieszkam w domu Pana *
    po najdłuższe czasy.

    Pan mym pasterzem, nie brak mi niczego.

    ŚPIEW PRZED EWANGELIĄ:

    Hbr 4, 12

    Alleluja, Alleluja, Alleluja

    Żywe jest słowo Boże i skuteczne,
    zdolne osądzić pragnienia i myśli serca.

    Alleluja, Alleluja, Alleluja

    EWANGELIA

    Mt 20, 1-16a Przypowieść o robotnikach w winnicy
    Słowa Ewangelii według świętego Mateusza

    Jezus opowiedział swoim uczniom następującą przypowieść:
    «Królestwo niebieskie podobne jest do gospodarza, który wyszedł wczesnym rankiem, aby nająć robotników do swej winnicy. Umówił się z robotnikami o denara za dzień i posłał ich do winnicy.
    Gdy wyszedł około godziny trzeciej, zobaczył innych, stojących na rynku bezczynnie, i rzekł do nich: „Idźcie i wy do mojej winnicy, a co będzie słuszne, dam wam”. Oni poszli. Wyszedłszy ponownie około godziny szóstej i dziewiątej, tak samo uczynił.
    Gdy wyszedł około godziny jedenastej, spotkał innych stojących i zapytał ich: „Czemu tu stoicie cały dzień bezczynnie?” Odpowiedzieli mu: „Bo nas nikt nie najął”. Rzekł im: „Idźcie i wy do winnicy”.
    A gdy nadszedł wieczór, rzekł właściciel winnicy do swego rządcy: „Zwołaj robotników i wypłać im należność, począwszy od ostatnich aż do pierwszych”. Przyszli najęci około jedenastej godziny i otrzymali po denarze. Gdy więc przyszli pierwsi, myśleli, że więcej dostaną; lecz i oni otrzymali po denarze.
    Wziąwszy go, szemrali przeciw gospodarzowi, mówiąc: „Ci ostatni jedną godzinę pracowali, a zrównałeś ich z nami, którzyśmy znosili ciężar dnia i spiekoty”. Na to odrzekł jednemu z nich: „Przyjacielu, nie czynię ci krzywdy; czy nie o denara umówiłeś się ze mną? Weź, co twoje, i odejdź. Chcę też i temu ostatniemu dać tak samo jak tobie. Czy mi nie wolno uczynić ze swoim, co chcę? Czy na to złym okiem patrzysz, że ja jestem dobry?”
    Tak ostatni będą pierwszymi, a pierwsi ostatnimi».

    Oto słowo Pańskie.

    • Leszek said

      Komentarz Boga Ojca do dzisiejszej św. Ewangelii z „Dialogu o Opatrzności Bożej czyli Księgi Boskiej Nauki” św. Katarzyny ze Sieny:
      I. z rozdz. ‚Posłuszeństwo’
      http://sienenka.blogspot.com/2011/02/posuszenstwo-clxv.html
      CLXV – Jak Bóg nie odmierza nagrody według wagi i długotrwałości dzieł posłuszeństwa, lecz według stopnia miłości…

      „Wszystkich was umieściłem w winnicy posłuszeństwa, abyście zajmowali się różnymi pracami. Każdemu będzie dana płaca nie według trudu, którego dokonał, ani według czasu, który zużył, lecz według m i ł o ś c i; ten co przybył późno, nie otrzymuje mniej, niż ten, co przyszedł od początku. Tego chciała nauczyć was Prawda Moja w świętej Ewangelii na przykładzie tych, którzy byli bezczynni i których wysłał Pan do pracy w winnicy swojej. Ci, którzy przyszli o świcie, nie otrzymali więcej, niż ci, co przybyli o godzinie pierwszej (tj. o szóstej rano) , ci co zjawili się o trzeciej(tj. o g. dziewiątej), o szóstej (tj. o dwunastej w południe), o dziewiąte (tj. o g. piętnastej), a nawet wieczorem (g. osiemnasta), dostali to co pierwsi. Prawda Ma chciała was pouczyć, że będziecie nagrodzeni nie według trwania i ważności waszej pracy, lecz według stopnia waszej miłości. Wielu dostało się w dzieciństwie do pracy w tej winnicy; inni przychodzą później, niektórzy dopiero w starości. Ci niekiedy, widząc krótkość pozostałego im czasu, oddają się pracy z takim ogniem miłości, że dościgają tych, co przybyli w dzieciństwie, lecz szli powolnym krokiem. Więc poprzez miłość w posłuszeństwie dusza otrzymuje swą zasługę; miłością napełnia ona swe naczynie we Mnie, który jestem morzem pokoju… cdn

    • Leszek said

      cd(2): z rozdz. ‚Dialog’; XXIII – Jak wszyscy jesteśmy robotnikami Boga w winnicy świętego Kościoła; i jak każdy ma własną winnicę, którą jest sam…

      „Tu Prawda wieczna, ukazała tej duszy, że stworzyła nas bez nas, lecz że nie zbawi nas bez nas. Bóg chce, abyśmy przez wolną wolę i wolny wybór używali danego nam czasu na pełnienie prawdziwych cnót. I dodał natychmiast:
      Jesteście robotnikami, którym kazałem pracować w winnicy świętego Kościoła. Pracujecie w powszechnym ciele religii chrześcijańskiej, umieszczeni tam przeze Mnie z łaski, kiedy dałem wam światło chrztu świętego, który otrzymaliście od mistycznego ciała świętego Kościoła z rąk sług Moich wysłanych przeze Mnie, aby pracowali z wami.
      Jesteście w ciele powszechnym; a oni są w ciele mistycznym, ustanowieni, aby paść dusze wasze, udzielając wam krwi w sakramentach, które od nich otrzymujecie, wyciągając ciernie waszych grzechów śmiertelnych i siejąc w was łaskę. Oni są Mymi robotnikami w winnicy dusz waszych, zaszczepieni w winnicę świętego Kościoła.

      Każde stworzenie obdarzone rozumem posiada w sobie samym winnicę, która jest winnicą jego duszy. Wola przez wolny wybór jest robotnikiem tej winnicy w czasie życia; gdy czas ten minie, nie może ona dokonać żadnej pracy, ani dobrej, ani złej; lecz dopóki żyje, może uprawiać winnicę swoją, do której ją posłałem. Otrzymała ode Mnie tyle męstwa do tej uprawy duszy, że ani diabeł, ani inne stworzenie nie może jej tej siły odebrać, jeśli ona nie chce; gdyż na chrzcie świętym otrzymała tę siłę i jednocześnie był jej dany miecz miłości cnoty i nienawiści grzechu. Tę miłość i nienawiść znajduje we krwi, gdyż z miłości do was i nienawiści do grzechu zmarł Jednorodzony Syn Mój, oddając krew; przez tę krew macie życie w chrzcie świętym.

      Posiadacie więc narzędzie ogrodnicze, którego winniście używać przez wolną wolę, póki czas, by wyrwać ciernie grzechów śmiertelnych i siać cnoty. Inaczej nie otrzymacie owocu krwi od tych robotników umieszczonych przeze Mnie w Kościele świętym, aby plewili grzech śmiertelny w winnicy duszy i darzyli ją łaską przez sakramenty, które zawierają krew i są rozdawane w świętym Kościele…
      http://sienenka.blogspot.com/2010/11/dialog-sw-katarzyny-xxiii.html

    • Dana said

      BÓG JEST MIŁOŚCIĄ NIEODWOŁALNĄ

      Na tej Ziemi absolutnie pewne jest jedynie to, że Bóg nigdy nie przestanie nas kochać.

    • Dana said

      http://www.opoka.org.pl/biblioteka/P/PR/zwyklym_jezykiem_04.html

  2. Beza said

    Ks. Eugeniusz Miłoś : Kto dokonywał reformy liturgicznej i jaki miał w tym cel ?

    Po latach zachwytu „Reformą Liturgiczną”, gdy wszystko co nowe weszło już w życie, daje się zauważyć dziwne zjawisko – powrót do starego rytu, czyli do Mszy św. odprawianej po łacinie według rytu Trydenckiego. Zadziwia to zjawisko i wielu pyta dlaczego tak jest?
    https://gloria.tv/article/JVU81HXPsBY4K2hXUjXSas347

  3. Dana said

  4. Dana said

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
