Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Listopad 29th, 2016

7 lat bloga – podsumowanie czytelników

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 listopada 2016


Za niedługo będzie 7 rocznica istnienia bloga. W tym czasie blog zanotował 25 mln wejść, 3700 wpisów, 243 tys. komentarzy.

koniec2

Dziś treści zawarte w komentarzach jasno pokazują że czas bloga się wyczerpał. Bardzo dobrym podsumowaniem jest poniższy obrazek, fotka dzisiejszych kilku komentarzy i maksymalna ilość poparcia wyrażonego przez czytelników.

Ujęcie z panelu administratora

koniec

Inne ujęcie, takie jak widzicie Wy, szersze.

koniec1

 

Czytelnicy nie chcą Prawdy usłyszeć, cały czas pragną kłamstwa bo tak się przyzwyczaili żyć kłamstwem przez 45 lat komunizmu i przez 25 lat liberalizmu a zwłaszcza wyróżniającym się w tym okresie 8 lat POlibertynizmu.  Wacław napisał i radocha 100 % plusów i jak dużo, Pio0 zaś poprosił o włączenie się do 2 minutowej modlitwy to okazaliście brak akceptacji tylko 1 plusik. Skoro lubicie kłamstwo to nie rozumię po co wchodzicie na ten blog zamiast na Newsweek, onet, wybiórcza czy setki blogów które w nagłówku mają oznakowane iż są najbardziej prawomyślnymi prawicowymi wręcz sama prawda. Skoro wy nie chcecie odejść stąd to ja muszę zamilknąć, albo uciec pod nowy tytuł bloga, bo nie mogę pozwolić aby to dzięki mnie było jeszcze więcej kłamstwa w necie. Dziękuję za ocenę mojej pracy i pokażcie że macie Honor i odejdźcie stąd. 

Proszę  zejdźcie z mojego boiska…

moj1

Bo choćby nie wiem jak bardzo starali się posługiwać kłamstwem to i tak Oni pozostaną moimi, czyli Mój Prezydent, Moja Pani Premier. Gotujecie się ze złości???

moj

 

Posted in KOMUNIKATY | Otagowane: , | 232 Komentarze »