Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Orędzie Matki Bożej przekazanej przez Mirjanę 02.01.2017.

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 stycznia 2017

„Drogie dzieci, Mój Syn był źródłem miłości i światła kiedy na Ziemi mówił do świata wszystkich światów! Moi apostołowie, postępujcie za Jego światłem, co nie jest łatwe, musicie stać się maluczkimi. Musicie umniejszyć się wobec innych, a przez wiarę, napełnić się Jego miłością. Żaden człowiek na ziemi bez wiary nie może przeżyć cudownego doświadczenia, ja jestem z wami. Objawiam się wam poprzez moje przychodzenie, przez te słowa, i tym samym pragnę zaświadczyć o mojej miłości i macierzyńskiej trosce. Moje dzieci, nie traćcie czasu na zadawanie pytań, na które nigdy nie dostaniecie odpowiedzi. Przy końcu waszej ziemskiej drogi udzieli wam jej Ojciec Niebieski. Wiedzcie zawsze, że Bóg wie wszystko, Bóg wszystko widzi i Bóg kocha. Mój najmilszy Syn, oświetla życia, rozprasza ciemności, a moja macierzyńska miłość, która mnie niesie, jest dla was nie niewypowiedziana, jest tajemnicza, ale rzeczywista. Ja okazuję wam swoje uczucia, miłość, zrozumienie i matczyną życzliwość. Oczekuję od was, moi apostołowie, róż waszych modlitw, które powinny być dziełami miłości. To są dla mojego matczynego serca najmilsze modlitwy. Zanoszę je mojemu Synowi, który dla was się narodził. On na was patrzy i słucha was. My zawsze jesteśmy blisko was, to jest miłość, która przyzywa, jednoczy, nawraca, dodaje odwagi i napełnia, dlatego więc apostołowie moi, miłujcie się wzajemnie, lecz nade wszystko kochajcie mojego Syna. To jest jedyna droga prowadząca do zbawienia, do życia wiecznego. To jest moja najmilsza modlitwa, która napełnia moje serce najpiękniejszą wonią róż. Módlcie się, zawsze módlcie się za swoich pasterzy, aby mieli moc bycia światłem mojego Syna.Dziękuję wam. ”

komentarzy 79 to “Orędzie Matki Bożej przekazanej przez Mirjanę 02.01.2017.”

  1. Tak wiele odpowiedzi w tym jednym objawieniu. Chwała Panu!

    Przyjaciele, chciałbym prosić Was o modlitwę za mnie i moja rodzine. O szybki powrót na Ojczyznę za która tęsknie coraz bardziej, i czuje, ze jestem tam potrzebny.
    Pokój Wam!
    Króluj nam Chryste!

  2. Leszek said

    W treści i tego najnowszego, noworocznego Orędzia Matki Boża, mówi: „Drogie dzieci… Moje dzieci…”. No właśnie, adresaci Orędzia Maryi są Jej dziećmi. Niedawno na blogu za sprawą Piotrka2 pojawiły wpisy, że Matka Boża miała jakoby swoje dzieci (bo Mt 12,46n; Mk 3,31n). Wywiązała się polemika, pojawiły się w obronie czci Maryi liczne wpisy (też i piszącego te słowa), wyprowadzające z błędu, w którym popadł ów Piotrek2, który – jak sam pisał – opuścił wspólnotę Kościoła, by wejść na „drogę prawdy i zbawienia”, będąc jak twierdzi i co gorzej wierzy w to, że prowadzony jest przez Ducha Świętego. A tu i w tym Orędziu Maryjnym pojawiają się słowa dzieci, ba sama Dziewica Maryja mówi: „Moje dzieci”. Tak, Maryja jest naszą Matką. Z tym miał problem pewien pastor (i nie tylko on, bo ciągle ma go wielu protestantów, a może i katolików) w rozmowie z V. Ryden, która w tej sprawie zwróciła się do Pana Jezusa w „Prawdziwym Życiu w Bogu”, a Pan tak jej odpowiedział:
    http://www.voxdomini.com.pl/tlig/oredzia.php?z=16

    … Vassulo, Ja czczę Moją Matkę i tak jak Ja Ją czczę, wy również powinniście Ją czcić. Kocham was, Moja Matka i Ja błogosławimy was.

    – Panie, pastor zaprzeczył, że Ona jest naszą Świętą Matką i że powinniśmy Jej oddawać cześć. Kiedy powiedziałam mu, że Ty to powiedziałeś ze Swojego Krzyża, odpowiedział mi, że to dotyczyło tylko Jana i że nigdzie w Piśmie Świętym nie pisze, że Ona jest też naszą Matką ani że my jesteśmy Jej dziećmi.
    – Jednak, córko, mówię ci ponownie, że Moja Matka jest również waszą Matką. Jesteście Jej dziećmi. To jest zapisane w Moim Słowie i Ja to powtarzam tym, którzy o tym nie wiedzą, Pismo mówi… – Gdzie, Panie?
    – W Księdze Apokalipsy: kiedy nie powiodła się pogoń szatana za Moją Matką, w swojej wściekłości na Nią, rzucił się do walki z resztą Jej dzieci, z tymi, które zachowują Przykazania Boże i mają Moje świadectwo (Ap 12,13.17). … (8.10.1987)
    cdn

    • Leszek said

      Wczoraj była Uroczystość Świętej Bożej Rodzicielki Maryi, która jest Matka Boga samego, ale tez i naszą Matka. a mówi(ła) o tym w ten sposób w Orędziach do swych umiłowanych synów, Kapłanów, datowanych na dzień 1-go stycznia:
      http://www.voxdomini.com.pl/gobbi/spis.htm

      1. … Kościół zaprasza was, abyście patrzyli dziś na Mnie i oddawali Mi cześć jako Matce. Jestem prawdziwą Mamą Jezusa i waszą prawdziwą Mamą. Jestem waszą Mamą, ponieważ dałam wam Mojego Syna Jezusa… (191bc, 1980)

      2. … jednoczycie się dziś z całym Kościołem dla uczczenia Mnie, prawdziwej Matki Boga i waszej Matki w odniesieniu do nadprzyrodzonego życia wiary i Bożej łaski. Mówię wam, że każdy z was powinien Mnie kochać, słuchać i iść za Mną, ponieważ jestem waszą Mamą i jako taką Mnie czcicie… (302ab, 1985)

      3. … Jestem także Matką całej ludzkości. Jezus zechciał dać Swoją Matkę ludzkości odkupionej przez Jego krwawą Mękę. Przypominam Sobie także dziś tamto wydarzenie, będące niewymownym darem Jego miłości. Oto Jezus zawieszony na Krzyżu – żertwa ofiarna. Przeżywa właśnie ostatnie chwile przed straszliwą agonią. Jego Serce, które zaczęło bić w Moim dziewiczym łonie, już prawie zatrzymuje się w ciszy śmierci, odczuwając bezgraniczną miłość do każdego z was. Pragnie, by żaden z Jego braci (por. Hbr 2,11) – odkupionych w takim bólu – nie był opuszczony. Wtedy to, w porywie najwyższej hojności, Jego Serce otwiera się w ostatnim geście: «Oto Matka twoja». W ten sposób stałam się Matką wszystkich… (344de, 1987)

      4. … Na Krzyżu – kilka chwil przed śmiercią – Jezus powierzył Mi ludzkość odkupioną i zbawioną przez Niego. I tak stałam się Matką całej ludzkości. Dzięki Mojej funkcji Matki Boga i ludzkości działam w waszym życiu: w życiu Kościoła i ludzkości… (486cd, 1993)
      … Ponieważ jestem bez grzechu, Jezus ściśle włączył Mnie do Swego planu zbawienia jako Matkę. Uczynił Mnie pierwszą współpracowniczką w Swoim dziele Odkupienia, powierzając Mi jako córkę całą odkupioną i zbawioną przez Niego ludzkość. Jestem więc Matką ludzkości. Moim zamiarem nowej Ewy i Moją misją Matki jest ponowne doprowadzenie całej ludzkości do pełnej wspólnoty życia z Bogiem, pomaganie jej w nowym narodzeniu się oraz we wzrastaniu w łasce i świętości… (483e-g, 1992)

      • Leszek said

        5. … Jestem także waszą Matką. Pod Krzyżem, z woli Mojego Syna Jezusa, stałam się prawdziwą Matką całej ludzkości, odkupionej i zbawionej przez Niego… (536d, 1995)

        6. … Mój Syn Jezus chciał także, abym Ja była waszą Matką. Stałam się więc Matką ludzkości, odkupionej i ocalonej przez Niego. Moja rola polega na tym, że jako Mama towarzyszę wam w czasie całej historii, w ciągu życia wszystkich Moich dzieci. W szczególny sposób jestem Matką tych, którzy przez sakrament chrztu oraz dar wiary i Łaski są głęboko włączeni w życie samego Jezusa, tworzą Jego mistyczne Ciało (Kol 1,18a) i są członkami Jego Kościoła (1Kor 12,12n.27). Ja jestem Matką Kościoła. Moja macierzyńska rola polega na towarzyszeniu Kościołowi w ciągu jego historii, przez całe jego ziemskie życie… (651e-g, 1996).

        7. … Mój Syn Jezus, na kilka chwil przed śmiercią, dał Mnie jako Matkę wam wszystkim. Spełniam Moje macierzyńskie zadanie wobec was, prowadząc was do zrozumienia tajemnicy Jego Boskiej Osoby…(587f, 1997)

  3. Leszek said

    Sporo bezcennych rad udziela nam Matka Boża w tym noworocznym Orędziu. Współbrzmi ono bardzo z o wiele wcześniejszym w czasie z tym oto Jej Orędziem [nr 135[ do Kapłanów:
    „Muszę jak najszybciej uczynić was takimi, jakimi pragnie was mieć Jezus. Śpieszę się i proszę was o rzeczy coraz większe.
    Pozwólcie, bym was prowadziła. Nie bójcie się, odpowiedzcie Mi tylko wszyscy «tak». Od lat idę za wami dzień po dniu. Od lat w s k a z u j ę wam drogę (Iz 30,21a).
    Chodźcie ze Mną tą drogą. Prowadzę was po niej, ponieważ w chwilach wielkiej ciemności na niej właśnie znajdziecie Moje światło. Niech was nie pociąga próżna ciekawość, nie szukajcie różnych potwierdzeń.
    Droga, którą wam wytyczyłam, będzie dla was jedynym potwierdzeniem. Idźcie nią zawsze i nigdy się nie zniechęcajcie. Żyjcie wszystkim, co wam powiedziałam. Mówiłam po to, aby Mnie słuchano.
    Słuchacie Mnie wtedy, gdy wprowadzacie w czyn wszystko, co wam powiedziałam.
    Zachowujcie to w sercu, pomimo że niektórzy usiłują wzbudzić w was wątpliwości i niepewność. Wprowadźcie to w czyn, jeśli chcecie dowieść sobie i innym prawdziwości Moich słów. (…)

  4. Darek said

    Donald Trump obiecał, że ujawni kto stał za atakami hakerskimi

    Źródło: 123rf.com

    Tuż przed zakończeniem 2016 roku Donald Trump stwierdził, że ci, którzy oskarżają Rosję o ataki hakerskie i próbę wpłynięcia na wyniki wyborów prezydenckich, są w błędzie. Miliarder dodał, że w najbliższych dniach dowiemy się „prawdy”.

    Przyszły amerykański prezydent, który przejmie władzę w Stanach Zjednoczonych 20 stycznia powiedział, że „wie o rzeczach, o których inni nie wiedzą”. Informacje w sprawie hakerów mają pojawić się we wtorek lub w środę. Trump zasugerował, że cyberatak wcale nie pochodził z Rosji.

    „Chcę tylko żeby mieli pewność, bo to jest bardzo poważne oskarżenie. Gdy szukaliście broni masowego zniszczenia, to była katastrofa, i byli w błędzie. Więc chcę aby mieli pewność. […] A ja dużo wiem o hakowaniu. Bardzo trudno jest to udowodnić. To mógł być każdy. Wiem również rzeczy, o których inni nie wiedzą, dlatego oni nie mogą mieć pewności co do obecnej sytuacji” – Donald Trump.

    Miliarder polecił również, aby ludzie unikali komputerów, pisali ważne wiadomości na kartce i dostarczali je kurierem, gdyż „żaden komputer nie jest bezpieczny”.

    Jak widzimy, zarówno Władimir Putin jak i Donald Trump twierdzą, że Rosja nie miała nic wspólnego z atakami hakerskimi. Czego konkretnie powinniśmy się spodziewać? Czyżby Trump sugerował, że tymi hakerami byli Chińczycy? Wkrótce się przekonamy.

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/donald-trump-obiecal-ze-ujawni-kto-stal-za-atakami-hakerskimi

  5. Ren said

    Czy ktoś wie co krzyczał demon podczas przekazywania orędzia Mirjanie?

  6. Hoplita said

    Teraz to Schetyna powinien leciec do Kaczora i dogadac sie jak moglby wyjsc z tego ambarasu. Uwazam ze Schetyna jest przebiegly ale nie jest glupcem. Widzi z kim sie znalazl i jak go wmanewrowali. Powiem wam ze lepszy stary znany Schetyna niz glupek Petru. Kto o zdrowych zmyslach majac pieniadze fajna zone, leci na ruchanie z jakas siksa i nadodatek leci samolotem pelnym Polakow. Pozatym to pokazuje co to za ludzie. Siksa rok w polityce i juz obciaga kolbe Szefowi narazajac meza i dzieci na straszna hańbe. Podobno ze juz ma rozwod. Z Mucha bylo to samo. To jest koniec .Nowoczesnej. Zle to zabrzmi ale tak naprawde duzo osob sie z tego cieszy. Paradox nie?

  7. Józef Piotr said

    Selfie z Madery

  8. Józef Piotr said

  9. Józef Piotr said

    Jak donoszą media pani Joanna jest właśnie po rozwodzie

  10. Józef Piotr said

  11. Józef Piotr said

    • Szejk said

      aż strach pomyśleć kto może być zacz

      • Józef Piotr said

        Szejk’u
        Ten na zdjęciu to jest Rokosowski
        I wówczas gdy opuścił Polskę zabrało się z nim 500 oficerów którzy byli Rosjanami.
        Reszta czyli ci co to wedrują jak plemiona pasterskie nigdzie na dłużej nie zagrzewają miejsca – pozostało w Polsce.
        Byli to oficerowie NKWD. A jak wiadomo NKWD to sami żydzi

        • Szejk said

          mnie się rozchodzi o obecne czasy , kto z obecnych wpływowych ludzi w Polsce jest potomkiem byłych najeźdźców rosyjskich

        • Józef Piotr said

          Prawdopodobnie będąc w Warszawie (centrum) i rzucisz na oślep daleko kamieniem to masz 50% szansę trafić w takiego potomka !!

  12. pio0 said

    Od jutra tj środa do piątku czyli do Święta Objawienia Pańskiego, potocznie nazywanego świętem Trzech Króli.
    Chciałbym zaproponować od jutra, krótką modlitwę 3 dniową, aby złożyć dary Panu Bogu, jak złozyli 3 Królowie.
    Chodzi mi po głowie, że miało by to formę taką:
    Przez najbliższe 3 dni będziemy się modlić (jeśli zechcecie) krótką modliwą do Święta Objawienia Pańskiego (6 stycznia) i codziennie jakieś 3 dary będziemy przynosić Panu Bogu, może to być jakieś wyrzeczenie, jakieś przeproszenie, jakieś dziękczynienie, prośba za siebie, za kogoś, za jakąś sprawę. Jeśli ktoś będzie chciał to pod każdym dniem, który bym wstawiał, można by było dodać co/ kogo chcemy przynieśc Panu Bogu, jakąś sprawę.

    Niech to będzie blogowy prezent złożony Dzieciątku Jezus.

    Czy znajdą się chętni aby 3 dni od jutra tj środa popielgrzymować razem?
    Jeśli tak, to coś moge ułożyć, któtkie, żeby każdy dał radę.

    • pio0 said

      Kto zechce to zachęcam do wspólnej pielgrzymki do żłóbka. Poniżej tekst.

      • pio0 said

        ———Blogowa 3 dniowa pielgrzymka do żłóbka Dzieciątka Jezus———

        Dzień 1 – środa
        Czas trwania: od 03.01.2017(środa), zakończenie: 05.01.2017(czwartek)
        ———————————————————
        Przez Płomień Miłości Serca Pana Jezusa i Serca Maryi, za wstawiennictwem św. Józefa:

        Intencja:
        „Panie Jezu, który z miłości ku nam przybrałeś postać Dzieciątka, ubożuchnego i upokorzonego w żłóbku, uwielbiamy Cię i wraz z mędrcami ofiarujemy Ci złoto gorącej miłości oraz kadzidło żywej modlitwy; uświęć nasze serca, jak niegdyś uświęciłeś serca ubogich pasterzy, abyśmy Ci zawsze wiernie służyli i nigdy nie przestawali wielbić. Dzisiaj w sposób szczególny ofiaruję Ci(…..)”
        Modlitwy:
        1x Ojcze Nasz…
        1x Zdrowaś Maryjo..
        1x Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu…
        3x Bądź uwielbione Dzieciątko Jezus, nasz Panie i Królu!
        1x Maryjo Matko Jezusa i Matko nasza, św. Józefie, pastuszkowie, trzej Królowie – módlcie się za nami!

        ———————————————————
        Pod każdym dniem pielgrzymki można dodać swoje 3 dary (przeproszenia, dziękczynienia, prośby, wyrzeczenia, trudne sprawy, modlitwę za kogoś, jakąś sprawę itp.) albo w swoim sercu, jak kto chce.
        Treść intencji się nie zmienia, dodaję się tylko co dzień TRZY NOWE DARY.

        • pio0 said

          Jezu przez ręce Maryi przynoszę Ci dziś dary:
          1. Przeproszenie za moje grzechy, za każdą zdradę, każde odejście, za grzechy moich bliskich i całego świata. Przepraszam Cię Dzieciątko Jezus.
          2. Dziękuję Ci Boże za to, że się dla nas narodziłeś, za wszelkie łaski, dobra jakimi nas wciąż obdarzasz.
          Bądź uwielbione Dzieciątko Jezus.
          3. Proszę w intencji blogowiczów, czytających i ich rodzin, a także tych co już odeszli.
          Proszę błogosław nam Dzieciątko Jezus. A zmarłym daj wieczny odpoczynek.
          Amen.

        • pio0 said

          Małe sprostowanie zaczynamy od:
          3.01.2017 tj WTOREK -1 dzień
          4.01.2017 tj środa – 2 dzień
          5.01.2017 tj czwartek – 3 dzień – dzień ostatni

        • halina said

          Amen.
          Panie Boże zapłać!

        • Kasia 1 said

          Amen

        • Amen!

        • Zofia said

          Amen

      • szach said

        +

      • EwaK said

        Umiłowanie Dzieciątko Jezus ofiaruję Ci dzisiejszą adorację w Kościele,
        dziękuję za moje małżeństwo,
        przepraszam za brak cierpliwości,
        proszę o zdrowie duszy i ciała dla kogoś bliskiego. Amen.

    • Bozena said

      Kult Dzieciatka Jezus przynosi wiele łask i cudów. Jest wiele cudownych historii związanych z czczeniem Maleńkiego Jezusa, np Dzieciątko z Pragi http://www.voxdomini.com.pl/roz/praskie%20dzieciatko/praskie-dziec.htm

  13. Bozena said

    Święte Imię „Jezus”- M. Valtorta
    „I nastanie Sprawiedliwość. Przyjdę. Ja przyjdę, ponieważ jestem Wierny i Prawdomówny. Przyjdę dać Pokój wiernym i świętą Sprawiedliwość tym, którzy przeżyli. Przyjdę z Moim Imieniem, którego znaczenie jest znane jedynie Mnie, w której literach zawierają się główne atrybuty Boga Którego Jestem Częścią i Całością.

    Napisz: GESU: Greatness (Wspaniałość), Eternity (Wieczność), Sanctity (Swiętość), Unity(Jedność). Napisz: CHRISTO: Charity (Miłość), Redemption (Odkupienie), Immensity (Bezmiar), Sapience (Mądrość), Trinity (Trójjedyny), Omnipotence (Wszechmoc) ([atrybuty] Boga skompresowane w Imię Słowa, który stał się człowiekiem). A jeśli ci się wydaje, że brakuje niektórych atrybutów, zauważ, że Sprawiedliwość zawiera się w Swiętości, bo kto posiada świętość jest sprawiedliwym; Królewskość zawiera się w Wielkości; Twórczość we Wszechmocy. Tak więc Moim Imieniem głoszone jest uwielbienie Boga.

    O Swięte Imię, którego dźwięk przeraża demony. Imię Zycia, Ty dajesz Zycie, Swiatło, siłę temu, który Cię kocha i wzywa Ciebie.

    Imię, które jest koroną Mojej Głowy, jako Zwycięzcy Bestii i jego proroka, który zostanie zatrzymany, przebity, zatopiony, pochowany w ciekłym i wiecznym ogniu, którego kąszenie jest okrutne i niepojęte dla uczuć ludzkich.

    Wtedy będzie czas Mojego Królestwa na Ziemi. Wtedy będzie odpoczynek od demonicznych zbrodni, by dać człowiekowi czas, by usłyszał ponownie głosy Nieba. Z Mocą która rozrywa i zabraną okropnością, wielkie duchowe strumienie zstąpią jak kaskady łaski, jak rzeki niebiańskiej wody, by mówić słowa Światła.”

  14. Sylwester said

  15. Beza said

    MÓDLMY SIĘ O POKÓJ W POLSCE I NA ŚWIECIE !!!!!!!!!!!!

    Modlitwa Krucjaty (27) Modlitwa o pokój na świecie
    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat!
    Amen.

    Modlitwa Krucjaty (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny
    O Mój Słodki Jezu, ukróć wojny,​ ​które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują​ ​wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych, ​których dotknęło spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,​ których życie​ zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich, drogi Jezu – tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci i obdarz nas Łaską, aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane​ w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię, zatrzymaj szerzenie się wojny ​ i doprowadź dusze
    ​do Najświętszej Ostoi Twojego Serca ​.
    Amen.

    ZA DUCHOWIEŃSTWO W POLSCE I NA ŚWIECIE

    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu
    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu​ ​
    Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie.
    Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI
    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagamy Cię i prosimy, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

    POTĘŻNY EGZORCYZM ŚWIĘTEGO MICHAŁA ARCHANIOŁA

    BOŻE W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNY,
    błagam Cię pokornie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi,
    Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych
    o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie.
    Odwołujemy się do zasług MĘKI PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA,
    Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran,
    Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki
    i przez całe ŻYCIE PANA NASZEGO I ZBAWCY.
    Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów,
    aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych,
    aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało BOŻE KRÓLESTWO.
    Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce,
    aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć BOŻEGO POKOJU.
    Nasza PANI I KRÓLOWO, błagamy Cię gorąco,
    poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych,
    wszystkie te złe duchy, które mają być strącone.
    A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła,
    aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć.
    Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie,
    aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych.
    Użyj całej Swej mocy, aby pokonać Lucyfera i jego aniołów,
    którzy się sprzeniewierzyli Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie.
    Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę a nam wyproś łaskę pokoju
    i Bożej Miłości abyśmy podążali za CHRYSTUSEM do KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO.
    AMEN.
    KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. To wielka łaska, Pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej. Za każdym razem, taka liczba złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych. Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na tę modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie. /Święty Michał Archanioł w dniu 29.09.2011

    • Beza said

      Modlitwa Krucjaty 87
      Chroń nasz naród od zła
      O Ojcze, przez wzgląd na Twojego Syna, zachowaj nas od komunizmu.
      Zachowaj nas od dyktatury.
      Chroń nasz naród przed pogaństwem.
      Zachowaj nasze dzieci od krzywdy.
      Pomóż nam ujrzeć Światło Boga.
      Otwórz nasze serca na Nauczanie Twojego Syna.
      Pomóż wszystkim kościołom pozostać wiernymi Słowu Bożemu.
      Błagamy Cię, abyś zachował nasze narody od prześladowań.
      Najdroższy Panie, spójrz na nas z Miłosierdziem, bez względu na to, jak bardzo Cię obrażamy.
      Jezu, Synu Człowieczy, okryj nas Swoją Najdroższą Krwią.
      Ratuj nas od sideł złego ducha.
      Błagamy Cię, drogi Boże, abyś zainterweniował w tym czasie i powstrzymał zło od pochłonięcia świata.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 113
      O pokonanie zła w naszym kraju
      O Matko Zbawienia, przyjdź pomiędzy nas i okryj nasz kraj Swoją ochroną.
      Zmiażdż głowę bestii i powstrzymaj jego zły wpływ pośród nas.
      Pomóż Swoim biednym zagubionym dzieciom powstać i głosić Prawdę, gdy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.
      Proszę, o Matko Boga, chroń nasz kraj i zachowaj nas silnymi, abyśmy mogli pozostać wierni Twojemu Synowi, gdy będziemy prześladowani.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 164
      Modlitwa o pokój dla narodów
      Matka Zbawienia: „Proszę, abyście każdego dnia odmawiali za swoje narody tę Modlitwę Krucjaty, modlitwę o pokój”.
      O Jezu, przynieś mi pokój.
      Przynieś pokój mojemu narodowi i wszystkim krajom rozdzieranym z powodu wojen i podziałów.
      Zasiej ziarno pokoju wśród tych zatwardziałych serc, które zadają innym cierpienie w imię sprawiedliwości.
      Daj wszystkim dzieciom Bożym Łaski, by otrzymały Twój Pokój, tak żeby miłość i harmonia mogły rozkwitać;
      tak by miłość do Boga zatriumfowała nad złem i by dusze mogły zostać uratowane przed skażeniem fałszem, okrucieństwem i złymi ambicjami.
      Niech pokój zapanuje nad tymi wszystkimi, którzy poświęcają swoje życie Prawdzie Twojego świętego Słowa, i nad tymi, którzy zupełnie Cię nie znają.
      Amen.
      http://www.internetgebetskreis.com/pl/

    • Kasia 1 said

      Amen

  16. Beza said

    Niech Maryja chroni nas przed szatanem,
    jego nienawiścią i złością;
    niech napełni nas pokojem i miłością,
    abyśmy tym pokojem i miłością
    mogli dzielić się z innymi.
    Niech nas błogosławi Maryja.
    Amen.

    • Beza said

      Rozpoczęcie dnia z Maryją
      Pierwszy gest jaki powinniśmy co rano wykonać to modlitwa poświęcenia się Jezusowi przez Niepokalane Serce Maryi. To gwarancja udanie rozpoczętego dnia! Matka Teresa z Kalkuty, poruszona wielką miłością Maryi, ułożyła niegdyś godną polecenia modlitwę:
      Maryjo, Matko Chrystusa daj mi swe serce, tak piękne, tak czyste, tak nieskazitelne, tak pełne miłości i pokory, bym mogła przyjąć Chrystusa pod postacią Chleba, bym kochała Go tak jak ty Go kochasz i służyła Mu w cierpieniu skrytym u najbiedniejszych z biednych.
      Amen.

  17. Barbara said

    Krucjata Modlitwy (130)

    Nowenna Zbawienia
    Krucjaty Modlitwy

    (Proszę was, abyście teraz rozpoczęli
    Nowennę Zbawienia. Musicie ją rozpocząć
    natychmiast oraz kontynuować,
    tak jak was pouczam, do końca czasu.
    Musicie odmawiać tę Modlitwę
    przez pełnych siedem dni z rzędu,
    podczas każdego miesiąca kalendarzowego,
    rozpoczynając ją w poniedziałek
    w godzinach porannych.
    Musicie ją odmawiać trzy razy dziennie
    podczas każdego z tych siedmiu dni,
    a w ciągu jednego z tych dni musicie pościć.
    Kiedy pościcie, wymagane jest od was,
    abyście w czasie tego dnia spożywali
    tylko jeden główny posiłek, a następnie
    jako dwa pozostałe posiłki
    przyjmowali wyłącznie chleb i wodę.)

    Moja umiłowana Matko Zbawienia,
    proszę, pozyskaj dla wszystkich dusz
    Dar wiecznego zbawienia —
    dzięki Miłosierdziu Twojego Syna,
    Jezusa Chrystusa.

    Błagam Cię, abyś
    poprzez Twoje wstawiennictwo
    wymodliła uwolnienie wszystkich dusz
    z niewoli szatana.

    Proszę,
    zwróć się do Twojego Syna z prośbą,
    aby okazał Miłosierdzie i przebaczenie
    tym duszom,
    które Go odrzucają,
    które Go ranią swoją obojętnością
    i które oddają hołd
    fałszywym doktrynom
    i fałszywym bożkom.

    Błagamy Cię ponad wszystko,
    droga Matko,
    wypraszaj łaskę otwarcia serca
    dla tych dusz,
    które najbardziej potrzebują
    Twojej pomocy.

    Amen.

  18. szach said

  19. Aneta said

  20. OSTOJA said

    • józek said

      Hamstwo w wykonaniu Gazety wybiórczej oraz ich pracownioków jest poniżej jakiej kolwiek krytyki

    • Józef Piotr said

      Czemu to bydle chazarskie jest jeszcze na wolności ? a nie za kratami ?
      Albo w ogóle przy życiu.

      Ilu takich jest ? Z chaosu jaki urządzają w Polsce wynika że ogromna ilość .
      Wystarczy przypomnieć wpis nr 11
      i wiedzieć że to zostali sami funkcjonariusze NKWD którymi byli żydzi sowieccy . Bo ci co czuli się rosjanami odeszli wraz z Rokosowskim (był pochodzenia polskiego)
      To pozmieniało nazwiska terroryzując Polską ludność wplątało się w społeczeństwo.
      Skoligaciło to się z tubylczymi żydami oraz rozmnożyło.
      Do sprawowania wszechwładzy dobrali sobie największych zbrodniarzy i katów Polaków jak Ukraińcy , Niemcy , Folksdojcze .itp.

      Skoro taka kartoteka ostał odnaleziona to trzeba ją puścić w obieg społeczny. Rozszyfrować zmienione nazwiska oraz ich rodziny od 1939 do teraz łącznie z niemowlakami.
      Wróg zdekonspirowany nie jest już takim grożnym wrogiem

  21. Józef Piotr said

    Ja mu specjalnie nie ufam gdyż wiem że gdyby mówił całą prawdę o tym co widzi to dawno by nie żył.
    Nie mniej jednak do zapoznania się jego z ostatniej chwili. Nie trzeba wierzyć ale można to znać.

    Protesty przed Sejmem i blokada sali plenarnej przez opozycję, które rozpoczęły się w połowie grudnia 2016 roku, to nie koniec zawirowań w polityce. Krzysztof Jackowski ujawnia w rozmowie z Fakt24, że „wokół budynku parlamentu” nie będzie spokojnie w przyszłym roku. Dodał, że w 2017 roku Sejm będzie debatował „nad czymś bardzo ważnym, czego się kompletnie nie spodziewamy”. – To będzie jakaś decyzja ustrojowa – przewiduje.Po chwili ostrzega, że „najgorsze, wydarzy się jesienią”. – W Sejmie będzie wielka żałoba. Zdarzy się coś bardzo poważnego, tragicznego, nieszczęście. Sejm jednogłośnie wyrazi ubolewanie – zapowiada jasnowidz.

    • cox21 said

      Uważałbym, albo może inaczej, odradzałbym powoływanie się na jasnowidzów.

    • Mariusz (ten drugi) said

      Masz za Ojca Boga, a sluchasz, ogladasz i propagujesz na forum jasnowidzow?

      Gdzie tu wiara i posluszenstwo Panu?

      Odrzuc to prosze ze swojego zycia bo to grzech i miej pelne zaufanie w Panu odnosnie swojej przyszlosci.

  22. Szejk said

    na początku Jackowski mówi
    1—- 0:22 że w przyszłym roku rolnicy zrobią dużą fetę 0:22
    2—– 1:11 ,że jesienią będzie wielka żałoba w sejmie
    3—– 2:52 ,że w tym roku sejm będzie debatował nad czymś bardzo ważnym i coś uchwalić nad decyzją ustrojową
    pytanie w którym roku to on mówi ?
    na początku daje znać, że w przyszłym roku rolnicy pojadą pod sejm a w tym roku wielka żałoba jesienią i zmiana ustroju
    może coś mu się pomyliło
    zobaczymy

  23. Józef Piotr said

    No i proszę KRETY wyłaża z nory na wezwanie swoich mocodawców !!

    http://wpolityce.pl/polityka/321840-ujazdowski-odchodzi-z-prawa-i-sprawiedliwosci-mandatu-europosla-jednak-nie-odda

    Ilu to już zaufanych ludzi o pochodzeniu „warszawki” zdradziło Prezesa Kaczyńskiego ?

    A ilu jeszcze jest ukrytych ?

  24. Bożena said

    Piękne Orędzie ,uwielbiam jeżdzić do naszej Matki w Medjugorje.

  25. OSTOJA said

    Czy w roku 2017 spełnią się proroctwa dane przez Boga sł. B. Wandzie Malczewskiej?

    W drugi Piątek Wielkiego Postu roku 1872 ukazał się jej Pan Jezus w Ogrójcu i tak przemówił do niej: „Ojczyzna twoja i Kościół w tej Ojczyźnie… przez krwawą pracę i jedność bratnią dojdą do upragnionej wolności. Niech tylko naród tej wolności nie obróci w swawolę”…

    http://www.fronda.pl/a/czy-w-roku-2017-spelnia-sie-proroctwa-dane-przez-boga-sl-b-wandzie-malczewskiej,84758.html

  26. pio0 said

    Czytanie na dzień: 3 STYCZNIA 2017 – Wtorek

    Wspomnienie Najświętszego imienia Jezus

    Dzisiejsze czytania: 1 J 2,29-3,6; Ps 98,1.3-6; J 1,14.12; J 1,29-34

    (1 J 2,29-3,6)
    Jeżeli wiecie, że jest sprawiedliwy, to uznajcie również, że każdy, kto postępuje sprawiedliwie, pochodzi od Niego. Popatrzcie, jaką miłością obdarzył nas Ojciec: zostaliśmy nazwani dziećmi Bożymi: i rzeczywiście nimi jesteśmy. Świat zaś dlatego nas nie zna, że nie poznał Jego. Umiłowani, obecnie jesteśmy dziećmi Bożymi, ale jeszcze się nie ujawniło, czym będziemy. Wiemy, że gdy się objawi, będziemy do Niego podobni, bo ujrzymy Go takim, jakim jest. Każdy zaś, kto pokłada w Nim tę nadzieję, uświęca się, podobnie jak On jest święty. Każdy, kto grzeszy, dopuszcza się bezprawia, ponieważ grzech jest bezprawiem. Wiecie, że On się objawił po to, aby zgładzić grzechy, w Nim zaś nie ma grzechu. Każdy, kto trwa w Nim, nie grzeszy, żaden zaś z tych, którzy grzeszą, nie widział Go ani Go nie poznał.

    (Ps 98,1.3-6)
    http://www.nonpossumus.pl/ps/Ps/98.php

    (J 1,14.12)
    Słowo stało się ciałem i zamieszkało między nami. Wszystkim, którzy Je przyjęli, dało moc, aby się stali dziećmi Bożymi.

    (J 1,29-34)
    Nazajutrz Jan zobaczył Jezusa, nadchodzącego ku niemu, i rzekł: „Oto Baranek Boży, który gładzi grzech świata. To jest Ten, o którym powiedziałem: «Po mnie przyjdzie mąż, który mnie przewyższył godnością, gdyż był wcześniej ode mnie». Ja Go przedtem nie znałem, ale przyszedłem chrzcić wodą w tym celu, aby On się objawił Izraelowi».
    Jan dał takie świadectwo: «Ujrzałem Ducha, który jak gołębica zstępował z nieba i spoczął na Nim. Ja Go przedtem nie znałem, ale Ten, który mnie posłał, abym chrzcił wodą, powiedział do mnie: «Ten, nad którym ujrzysz Ducha zstępującego i spoczywającego nad Nim, jest Tym, który chrzci Duchem Świętym». Ja to ujrzałem i daję świadectwo, że On jest Synem Bożym”.

    • pio0 said

      Komentarz do Ewangelii (Ewangelia 2015)

      Zaproszeni aby świadczyć

      Naszym zadaniem tutaj na ziemi jest jak najpełniej naśladować Jezusa. Mamy o nim świadczyć przez czyny, czyli mówiąc najprościej – przez uczciwe życie, zgodne z przykazaniami. Jesteśmy także zaproszeni do mówienia o Jezusie. To niejednokrotnie wydaje się bardzo trudne. Zwłaszcza w takich miejscach, które uchodzą za świeckie: praca, szkoła, miejsce wypoczynku. Nawet nie wiemy, od czego możemy rozpocząć rozmowę o Nim. Obawiamy się niezrozumienia, a nawet wyśmiania. Nie stawiajmy lęku na pierwszym miejscu. Otwórzmy się na Ducha Świętego, a on nauczy nas, jak świadczyć o Jezusie.

      Modlitwa
      Uczyń mnie, Panie, Twoim świadkiem. Otwórz moje serce na działanie Ducha Świętego i oddal ode mnie wszelkie obawy związane z publicznym wyznawaniem Ciebie. Amen.

    • Leszek said

      Z „Poematu Boga-Człowieka” M. Valtorty:
      http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-02-003.html
      … Jan spojrzał na Jezusa przenikliwym spojrzeniem i woła: «Oto Baranek Boży! Skądże mi to, że mój Pan przychodzi do mnie?»
      Jezus odpowiada spokojnie:
      «[Przychodzę,] by dopełnić rytu pokutnego.»
      «Nigdy, Panie. To ja powinienem przyjść do Ciebie, abyś mnie uświęcił, a tymczasem Ty przychodzisz do mnie?»
      Ponieważ Jan pochylił się przed Jezusem, Jezus kładzie mu rękę na głowie i odpowiada: «Pozwól, by wszystko dokonało się, jak tego pragnę, abym wykonał wszystko co słuszne i aby twój ryt poprowadził ludzi ku największej tajemnicy i aby zostało im ogłoszone, że Ofiara przebywa na tym świecie».
      Jezus zdejmuje płaszcz i tunikę, zostając tylko w rodzaju krótkich spodni. Wchodzi do wody, w której stoi już Jan. Chrzci Go, wylewając na Jego głowę wodę z rzeki. Posługuje się przy tym jakby kubkiem zawieszonym u pasa, który wydaje się być muszlą lub połową wysuszonej i pustej tykwy.
      Jezus jest prawdziwym Barankiem, Barankiem w bieli Swego ciała, w skromności rysów i łagodności spojrzenia. Jezus, po wyjściu na brzeg i po ubraniu się, skupia się na modlitwie. Jan pokazuje Go tłumowi i daje świadectwo, iż rozpoznał Go po z n a k u danym mu przez Ducha Bożego i nieomylnie wskazującym na Odkupiciela (por. Dz 19,4)…

      http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-02-004.html
      Z komentarza Pana Jezusa:
      „«Jan nie potrzebował dla siebie żadnego z n a k u. Jego duch, przebóstwiony od łona matki, posiadał spojrzenie nadprzyrodzonej inteligencji, która byłaby udziałem wszystkich ludzi, gdyby byli wolni od winy Adama.
      Gdyby człowiek pozostał w stanie łaski, niewinny i wierny Stwórcy, ujrzałby Boga poprzez zewnętrzne oznaki. Księga Rodzaju wspomina, że Pan Bóg rozmawiał swobodnie z niewinnym człowiekiem i że człowiek nie uciekał na dźwięk tego głosu, lecz rozpoznawał go bez pomyłki. Takie było przeznaczenie człowieka: widzieć i rozumieć Boga, [być] jak dziecko wobec ojca.
      Potem przyszła wina i człowiek nie ośmielił się już patrzeć na Boga, nie potrafił już rozpoznawać i rozumieć Boga. I coraz mniej to potrafi.

      Jan, Mój kuzyn Jan, został obmyty z winy, kiedy Pełna Łaski pochyliła się z miłością, by ucałować Elżbietę – przedtem bezpłodną, a teraz oczekującą dziecka. Dziecko poruszyło się z radością w jej łonie (Łk 1,44), czując jak z jego duszy opadają łuski winy, tak jak strup odpada z rany w chwili jej uzdrowienia. Duch Święty, który uczynił z Maryi Matkę Zbawiciela, rozpoczął – poprzez Maryję, Żyjące Cyborium Wcielonego Zbawienia – Swe dzieło zbawienia wobec tego dziecka, które miało się narodzić. Miało ono być ze Mną zjednoczone nie tyle więzami pokrewieństwa, ile przez misję, która uczyniła z nas jakby wargi wypowiadające słowo. Jan był wargami, a Ja – Słowem. On – Prekursor w [głoszeniu] Dobrej Nowiny i w losie męczennika. Ja – ten, który doskonali Moją Boską Doskonałością Dobrą Nowinę, zapoczątkowaną przez [głoszenie] Jana i jego męczeństwo w obronie Bożego Prawa.
      Jan nie potrzebował żadnego z n a k u. Z n a k był jednak konieczny z powodu ociężałości innych. Na czym Jan mógł oprzeć swoje twierdzenie, jeśli nie na niezaprzeczalnym dowodzie, który dostrzegłyby oczy opieszałych i [usłyszałyby] uszy ociężałych?
      Tak samo Ja nie potrzebowałem chrztu. Jednak Mądrość Pana osądziła, że chrzest powinien stać się chwilą i drogą spotkania. [Mądrość Pana] sprawiła, że Jan wyszedł z groty na pustyni, a Ja – z Mego domu, i połączyła nas w tym momencie, by otwarło się nade Mną Niebo i aby zstąpiła na Mnie Boska Gołębica. Zstąpiła na Mnie, który miałem chrzcić ludzi Jej mocą…

    • Leszek said

      Z widzeń bł. A. K. Emmerich opisanych w dziele „Żywot i bolesna męka Pana naszego Jezusa Chrystusa…”,
      http://jednoczmysie.pl/wp-content/uploads/2013/0/sw_katarzyna_emmerich.pdf
      z rozdz.: ‚Jan chrzci Jezusa’:
      … Jezus oczekiwał wraz z innymi, aż przyjdzie na Niego kolej i była już może
      dziesiąta godzina, gdy stanął przed Janem, prosząc o chrzest. Jan pokłonił się
      nisko, mówiąc: „Mnie przystoi, abym był ochrzczony przez Ciebie, a Ty do mnie
      przychodzisz!” I rzekł mu Jezus: „Pozwól, niech tak będzie, przystoi Nam
      wypełnić wszelką sprawiedliwość, a więc powinienem przyjąć chrzest z twej ręki”. (…). Jezus tymczasem wstąpił w wodę, sięgającą Mu aż do piersi. Lewą ręką trzymał się drzewa, a prawą położył na piersi; rozluźnione końce przepaski unosiły się lekko na wodzie.
      Jan stał od strony południowej, trzymając w ręku czarę z szerokim brzegiem o
      trzech żłóbkach. Schyliwszy się, nabrał wody i w trzech strumieniach wylał ją na głowę Pana. Jeden strumień padał na tył głowy, drugi na środek, a trzeci na przód głowy i na twarz.
      Nie pamiętam już dokładnie słów, jakie wymawiał Jan przy chrzcie; mniej więcej
      brzmiały one: „Niech Jehowa przez Cherubinów i Serafinów zleje na Ciebie
      wszelkie błogosławieństwo i udzieli Ci mądrości, rozumu i mocy.” Ostatnich
      trzech słów nie słyszałam dobrze, lecz w każdym razie rozchodziło się tu o dary
      dla umysłu, duszy i ciała, których potrzeba każdemu, aby mógł przynieść Panu w ofierze umysł, duszę i ciało, uświęcone i oczyszczone z wszelkich zmaz grzechowych. (…). Po tym obrzędzie pozostawił Jan Jezusa modlącego się i chciał już z obu uczniami wyjść na górę, gdy nagle stało się coś nadzwyczajnego. Najpierw dał się słyszeć z nieba szum wielki i rozległ się przeraźliwy huk grzmotu, tak, że wszyscy obecni zadrżeli, z lękiem spoglądając w górę. Następnie spuściła się wielka biała chmura świetlana, a w niej widać było skrzydlatą świetlaną postać, zalewającą Jezusa strumieniami światła.
      Jezus, cały przeniknięty światłem, sam stał się tak jasny i przejrzysty, że nie
      można było na Niego patrzeć. Chóry aniołów otaczały Go dokoła.
      W niejakim oddaleniu ujrzałam na wodach Jordanu szatana w kształcie jakby
      wielkiej czarnej chmury, w koło której roiło się mnóstwo obrzydliwego robactwa i potworów. Zdawało się, jak gdyby wszystkie zbrodnie i grzechy, wszystko złe,
      gnieżdżące się w tej okolicy, przybierało widome postacie i uciekało przed
      światłem Ducha św. do tej ciemnej otchłani, z której wzięło swój początek. (…).
      Jan, pełen radości, przemawiał do ludu, dając świadectwo Jezusowi, że jest Synem Boga i przyobiecanym Mesjaszem. Przytaczał na świadectwo tych słów wszystkie obietnice, dane patriarchom i prorokom, które spełniły się na Jezusie, i przypominał im zjawisko, dopiero co widziane… Przypominał
      także, że na tym miejscu stała arka przymierza, gdy naród izraelski zajmował
      kraj obiecany, a teraz na tym samym miejscu Bóg wszechmocny dał świadectwo Swemu Synowi, wykonawcy zakonu…

      • Leszek said

        z rozdz. «Jezus nakazuje chrzcić w Jordanie»:
        … Tylko Janowi i Jezusowi było wiadomym, pomimo, że jeden drugiemu nic o tym nie mówił, że miejscu, w którym Jezus dał się ochrzcić, było tym samym miejscem, na którym stała niegdyś arka przymierza i że kamienie znajdujące się w owej studni, były te same, na których spoczywała ona w Jordanie (zob. Joz 4,1-8 i 5,21-24)…

  27. Adrian said

    Do Ziemi zbliżają się na raz dwie komety
    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/do-ziemi-zblizaja-sie-na-raz-dwie-komety

  28. Kasia said

    Dzis zmarł Ksiądz Prałat z mojej parafii. Proszę pomódlcie się za Jego duszę. Bóg zapłać.

  29. pio0 said

    Jedno, wyjątkowe życie

    Był pewien mężczyzna, który całkowicie zmienił bieg historii. Jego życie nie zawsze było nadzwyczajne, ale nawet Twoje zostało dotknięte Jego wpływem. Zauważ to 🙂

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
