Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Biskup Mostaru: Matka Boża w Medzjugorje nigdy się nie pojawiła

Posted by Dzieckonmp w dniu 28 lutego 2017

„Biorąc pod uwagę to wszystko, co do tej pory Kancelaria Diecezjalna zbadała i bada, w tym badanie  pierwszych siedmiu dni rzekomych objawień, można spokojnie powiedzieć: Matka Boża w Medziugorje nie pojawiła się!

ratko

Biskup Mostaru ogłosił wczoraj oświadczenie, w którym stwierdza, że ponownie potwierdza dobrze znane stanowisko, twierdzące, że w Medziugorje Matka Boża nigdy nie pojawiła się. Twierdzi, że objawienia te  to  manipulacja wizjonerów i kapłanów, którzy tam pracują.

„Biorąc pod uwagę to wszystko, co do tej pory Kancelaria Diecezjalne zbadała i bada, w tym zbadane  pierwsze siedem dni rzekomych objawień, można spokojnie powiedzieć: Matka Boża w Medziugorje nigdy nie pojawiła się” w  oświadczeniu powiedział miejscowy biskup.

Należy przypomnieć, że przy wielu okazjach Kościół badał ten fenomen od początku lat 80., dopóki  Komisja ustanowiona przez papieża Benedykta XVI w 2010 roku.

Stanowisko Kurii przez cały ten czas było jasne i zdecydowane: objawienia Matki Bożej nie są  autentyczne, powiedział Biskup.

W ten sposób zaprzeczył autentyczności objawień i pierwszych dni zjawisk które miały miejsce w  Medjugorje, mówiąc, że istnieje wiele sprzeczności w wypowiedziach rzekomych wizjonerów Matki Bożej w Medziugorje.

„Wszystko jest nagrane i zapisane na taśmach audio które zawierają rozmowy duszpasterzy z parafii w Medziugorje w pierwszym tygodniu objawień z  chłopcami i dziewczętami, którzy twierdzili, że ukazała  się im Pani.

A skoro ta Pani to nie Matka Jezusa, która tam nie jest wskazana – to wszystko to samozwańczy prorocy, domniemane wiadomości.

ratko1

Streszczenie na podstawie artykułu w  vecernij.hr

Komentarzy 65 to “Biskup Mostaru: Matka Boża w Medzjugorje nigdy się nie pojawiła”

  1. bozena2 said

    http://www.conchiglia.us/POLSKA/PO_C_Lettere/15.321_PO_PAPA_Em_BENEDETTO_XVI_Proclama_di_Conchiglia_su_mandato_di_Dio_per_Bergoglio_Parte_XVII_08.09.15.pdf

    ..”Nie znoście świętych dogmatów
    ale twórzcie nowe
    i ogłoście głośno Maryję Współodkupicielką….”

  2. bozena2 said

    Jedność chrześcijan, ale w w kościele, jednym, świętym, apostolskim, katolickim, rzymskim.
    jak wyżej

  3. Steven545 said

    Jednak ciężko by było 2 widzącym na raz podnosić w górę wzrok w tej samej chwili podczas modlitwy przed objawieniem, bez kontaktu wzrokowego nawzajem… Coś im się objawia bez wątpienia, moim zdaniem.

  4. Kasia 1 said

    a ja jakoś nie mam zaufania do tego co mówią niektórzy biskupi.

  5. przy obecnym marnym stanie duchowieństwa i papiestwa to objawienia w Fatimie, w Lurdes w, La Salette zapewne też nie miałyby miejsca, oni już dawno nie wierzą w Chrystusa i w Matkę Bożą tylko wierzą w siebie i szatana , pycha oraz diabeł w niej tkwiący nie pozwala im wierzyć w owoce Medjugorie , a owoce są ogromne i” po owocach ich poznacie” . Kto tych ludzi nawraca? pytam szatan panie biskupie , a może wg ciebie szatan się nawrócił ? hierarchia kościoła to największe cymbały masonerii kościelnej ,każde ich zdanie to stek sobie zaprzeczeń ale w końcu to sługusy szatana więc co można się spodziewać po upadłym bycie, a raczej odbycie.

    • Dzieckonmp said

      bardzo brzydko. Przemyśl sobie stan Twojego serca.

      • Moje serce płacze na widok upadłych hierarchów ,ciągną za sobą na dno piekła wiernych i to mnie najbardziej jeży, przykro mi że tak to odebrałeś ale wiedz że nie jeden nabierze się na ich fałsz , mamy takie czasy ,że cacy cacy już nie pomoże ,jedynie terapia szokowa ,nie myśl ,że się nie modlę za kapłanów ale jak mam ich bronić przed nienawistnikami skoro sami pchają się w paszczę sztana

  6. krystynka said

    Napiszę wam co mnie spotkało w tłusty czwartek, otóż od rana posciłam, byłam tylko na chlebie suchym i wodzie, sama mysl o pączkach kusiła bardzo, gdzie nie spojrzałam na ulicy, ludzie nieśli pączki, w pracy pączki, a ja posciłam….po pracy mysle sobie pójde do sklepu , pewnie jeszcze beda w marketach paczki jak co roku, wstyd przyjść do domu bez słodkosci w takim dniu, a ja nawet w domu faworków nie zrobiłam, bo posciłam….w sklepie okazało sie,że rano owszem pączki były, ale o 16.00 juz sladu nie było po nich zadnych, no nic podeszłam do sprzedawczyni , która sie krecila na pieczywie i pytam czy sa paczki ? o tej porze proszę pani ? ja dopiero po pracy jestem i cóz odwróciłam sie na pięcie,ale z boku podeszła inna sprzedawczyni i mi mówi, ja pani odstąpie 10 pączków, wzięłam rano cały karton i mi zbywa….cuda się zdarzaja tak często,że nawet ich nie widzimy, a Duch Święty czuwa nad wszystkim i wszędzie…nad pączkami też, a trzeba było zobaczyc mine moich domowników, jak im pokazałam,że jeszcze o tej godzinie pączki kupiłam…..

    • robert6419 said

      Zadziwiające, jak kilka pączków może człowieka uszczęśliwić .

      • krystynka said

        tak człowiek reaguje po całym dniu postu, była to dosłownie pączkowa uczta …palce lizac !!! wtedy człowiek doceni prawdziwa wartość pączka !!!

    • bozena2 said

      Krystynko ja jestem na diecie bezglutenowej, dla mnie paczki mogłyby w ogóle nie istnieć, aby nie kusić.

  7. Ren said

    Biskup Mostaru to może żartuje bo owocami Medziugorje to liczne nawrócenia i co roku więcej pielgrzymów.Sama tam byłam i mogę powiedzieć,że nie trzeba wiele wysiłku żeby stwierdzić iż OBJAWIENIA są AUTENTYCZNE !!!

    • kondzi said

      Objawienia są w 1000% autentyczne!!!

      • robert6419 said

        Doprawdy ?
        A coś ty taki o tym przekonany ?
        Sam biskup po zbadaniu sprawy stwierdza fakt mistyfikacji a ty uparcie wierzysz w autentyczność objawień. Czyżbyś tam był i rozmawiał z widzącymi? A może byłeś świadkiem rzekomych uzdrowień? Skąd wiesz że to miejsce nie jest jakimś jednym wielkim oszustwem ?

        • Halina K said

          Bo odpowiedz na to daje serce ,
          nie rozum ,.
          Gdybys sie posługiwał sercem w pierwszej kolejności ,to byś doszedł do takiego samego wniosku co KONDZI .

          Serce odbiera to, co nie odbiera rozum .

          Rozum odbiera wszystko co pochodzi z materii , a serce odbiera to co pochodzi z swiata duchowego, a więc uczucia .

          I jakie uczucia człowiek sercem wpuści w wymiar materii, to takie uczucia maja wpływ na kształt na budującą sie rzeczywistośc w materii .

          Serce jest punktem kontaktu miedzy światem ziemskim a duchowym .

          I człowiek wie co pochodzi od Boga,
          bo czuje dobro miłośc , ład harmonię , uspokajające i pouczające, działanie uszczęsliwiające .

          A gdy jest działanie pochodzące od szatana , jest lek niepokój , złośc powstają myśli skłaniające do czynienia złego itd .

          Dlatego do tego co jest dobre ,
          co daje uszczęsliwiające działanie człowiek sie zbliża i pragnie kontaktu z tym działaniem uszczęsliwiającym .
          Dlatego w Medjugorie jest tak dużo tych którzy sercem odbierają to działanie pochodzące z Nieba , które roztacza Matka Boża swoją obecnością .

          Dlatego Ty o zamknietym sercu, na duchowe doznania tylko dlatego, że dla Ciebie są najważniejsze sprawy materialne,
          nie zrozumiesz tych,
          którzy wyszli z przeciętności na wyższy poziom i nawiązali sercem lącznośc swiadomą z światem duchowym sercem, i pragna przebywać w tym kojącym działaniu , które daje obecnośc Maryji Królowej .

          Skoro na tym niższym poziomie jest ten biskup , to wogóle nie ma sie co dziwić że takie stanowisko on przyjmuje .
          On oczekuje znaków widzialnych , które możnaby było badać rozumem .
          A przecież tutaj dzieją sie rzeczy ,
          które polegają na nawiązaniu sercem kontaktu .Na odbieraniu sercem uczuć .
          A skoro on nie jest w stanie nawiązać sercem tego kontaktu , nie odbiera tych odczuć które odbieraja masy tam przybywające , więc mówi że to jest puste .I od złego pochodzi
          .
          A Ty masz obowiązek wyciągnąc wniosek , który podpowie Ci odczucie serca i mądrośc umysłu ….

          Dokąd będzie u Ciebie rozum na pierwszym miejscu , to nigdy nie podejmiesz prawidłowej decyzji, bo nie wejdziesz na poziom w którym odbiera sie sercem duchowe działanie .

          Dopiero gdy będa odczucia serca na pierwszym miejscu ,wówczas możesz mieć nadzieję, że jesteś na dobrej Bożej drodze, bo jesteś zjednoczony sercem i rozumem , na współpracy z światem duchowym , tak jak ustanowił to Bóg Ojciec powołując człowieka do istnienia .

          Gdy z Twojego serca będzie wypływała miłośc , dobro , gdy będziesz miał zrozumienie sercem Bożej Prawdy , wówczas będziesz mógł wyznaczać sobie droge taką ,która pokrywa sie z droga wyznaczona przez Boga ,.
          Wówczas będziesz mógł być pewnym że prawidłowo spądzasz czas pobytu wśród świata .

          Bo jak do tej pory , to borykasz sie z dezorientacją i zaciemnieniem, które spowodował szatan po to , by to rozum na jego polecenie przeszkadzał sercu nawiązac prawidłowy kontakt i współpracę z Stwórcą ..

        • kondzi said

          Powiem Ci przykład z wczoraj siegnalem do tylnej kieszeni w spodniach w której mi została chusteczka z Medjugorje z napisem na niej,, gdybyś wiedział jak bardzo Cię kocham płakałbys z radości,, chwilę po tym przejezdzalem przez skrzyżowanie na światłach i jeden kierowca przejechał na czerwonym świetle nawet nie hamowal a ja w tym momencie miałem zielone światło i gdy ruszyłem to ledwo zdążyłem wyhamowac przed nim gdybym nie zahamował dzisiaj by mnie już na tym świecie nie było i wtedy przypomniałem sobie te słowa z chusteczki

        • bozena2 said

          Jak ja byłam daleko od Kościoła, to w sklepie spotkałam twarz NMP z Medjugorie i nie mogłam od niej oderwać oczu, jej spojrzenie przeszywało mnie do głębi i pojawiała się tęsknota za tą niebieską matką.

        • Jan M. said

          Ten sprzeciw wobec Medjugoria drugiego już biskupa miejsca to jest jakaś tajemnica., Trzeba ją chyba ustawić na jednym z czołowych miejsc naszej medytacji nad Medjugoriem,, ba także modlitwy i prośby o rozeznanie. Chyba już nie można pomijać tego sprzeciwu milczeniem czy wzruszeniem ramion. Pisze to jako katolik, który został obdarowany wyjątkowym spotkaniem , z Panem ! właśnie tam i wiem,że to był dar- od Matki.. Moim zdaniem ten sprzeciw, tak jednoznaczny i stały ma nas wyprowadzić z naszego myślenia o roli, znaczeniu dla nas, dla świata, Matki Bożej. Takim wręcz szokiem, który nas wytrącał z naszych utartych torów myślenia , także modlitw o Matce Bożej było już pewne objawienie, które na koniec zostało uznane. Myśle tutaj o objawieniach w Amsterdamie, gdzie w zaleconej modlitwie. została użyta formuła: „: Pani Wszystkich Narodów, która kiedyś była Maryją „. Pani, która kiedyś była Maryją- takie ujęcie Matki Bożej otwiera nas na nowe, daleko szersze rozumienie tego, co sie dzieje w Medjugoriu i tego co sie ma jeszcze podziać w świecie. Jesteśmy podprowadząni aby to rozumieć.. Taka jest moja interpretacja tego niesamowitego sprzeciwu biskupa miejsca, a wieć osoby, która wedle naszej wiary obdarowana jest szczególnymi darami Ducha Świętego,

        • IGA said

          Robert 419″, nie cwaniakuj!. Czytam Twój wpis i właśnie cię zapewniam, że JA WŁAŚNIE TAM BYŁAM! I JESTEM BARDZO SZCZĘŚLIWA Z TEGO POWODU ! Z Widzącą też mieliśmy spotkanie poprzez tłumaczkę. Jeżeli ktoś śmie nawet tylko myśleć, że to oszustwo, to radzę tam być.! Czy znasz zdanie naszego Papieża JPII na ten temat, który mówił:” .. chrońcie Medjugorie, dbajcie o nie, to druga Fatima…” ! Czy wiesz, że Biskup Mostaru, pomimo że ma tak blisko, to osobiście nie był tam na miejscu!. Więc jak ma stwierdzić fakt, skoro tam nie był! A jeżeli nie miał On widzenia, to o niczym nie świadczy! Jak będziesz tam, to WTEDY porozmawiamy! Zwykle, ten co mało wie, to najwięcej krzyczy! Ja byłam 11.IX.2001r. / wtedy był własnie zamach na WTC – na wieżowce/. Poczytaj, pooglądaj wypowiedzi księży ich świadectwa. ” …. Poznacie po owocach…..” . a owoce wiary i nawróceń tam widać gołym okiem już od 30 laT! Czy wiesz, że Mszę św. w normalny dzień koncelebruje 200-400 księży na raz w jednej Mszy. Ja tego byłam świadkiem.! Czy wiesz, że tam w Kościele i wokół Kościoła, dookoła parkanu, a nawet na trawnikach non-stop spowiada 100-200 spowiedników w różnych językach! ?? Ja to piszę na podstawie swoich doświadczeń! Do Medjugorje już przyjechało dotychczas ok. 50 mln. pielgrzymów, łącznie z księżmi! Tam trzeba być i się przekonać.Sądzisz człowieku, że tyle milionów ludzi z całego Świata dałoby się tak oszukać przez tyle lat? Wiem, że są z całego świata, bo słychać ich mowę, a nawet bardzo wiele pielgrzymek jest świetnie zorganizowanych, mając przypiętą nazwę ich Państwa. Oprócz wielu państw z Europy widać było nawet z Chin, Australii, Kanady, Afryki. Pozdrawiam wszystkich.

        • krystynka said

          Robercie znasz Pismo Święte, to ilu faryzeuszy uwierzyło,że Pan Jezus był synem Boga Żywego ? patrzyli a nie widzieli…a ile cudów Pan Jezus zrobił i co …nic , dalej serca zatwardziałe nic nie czuły, nic nie rozumiały, …bo trzeba miec serce proste i czułe jak dziecko…

          Ew.Mk 10,13-16

          13 Przynosili Mu również dzieci, żeby ich dotknął; lecz uczniowie szorstko zabraniali im tego. 14 A Jezus, widząc to, oburzył się i rzekł do nich: «Pozwólcie dzieciom przychodzić do Mnie, nie przeszkadzajcie im; do takich bowiem należy królestwo Boże. 15 Zaprawdę, powiadam wam: Kto nie przyjmie królestwa Bożego jak dziecko, ten nie wejdzie do niego». 16 I biorąc je w objęcia, kładł na nie ręce i błogosławił je.

    • Bożena said

      Dokładnie całe Medjugorje jest autentyczne i wszystko co się tam przeżywa jest autentyczne.

  8. kondzi said

    Setki uzdrowień fizycznych i duchowych, setki nawróceń zwykłych ludzi i kapłanów, setki powołań do kapłaństwa itp to skąd to się wzięło? Z Mostaru czy z Medjugorje?!

    • Hoplita said

      Cos mi sie wydaje ze nie uznadzą objawien . Niestety. Sami zobaczycie zresztą.

      • kondzi said

        Maryja powiedziała, że objawienia zostaną uznane za autentyczne w Medjugorje tylko, że objawienia można uznać za autentyczne dopiero wtedy gdy się skończą

  9. Znawca 2012 said

    Musi zobaczyć aby uwierzyć.
    Mojemu nieżyjącemu szwagrowi ukazała się Mateńka Boża 2 razy. Przez 25 lat pił piwo (nim się upijał) i źle się zachowywał. Jego rodzice a moi teściowie należeli do Kółka Różańcowego. Kilka lat z teściami mieszkałem jak studiowałem wieczorowo Myślę, że wstawili się tam po śmierci w sprawie swojego syna. Pierwszy raz jak mu się Mateńka Boża ukazała powiedziała Bogdan nie pij. Nie bardzo w to chciał wierzyć. Myślał, że to są zwidy i nie przestał. Po jakimś czasie pokazała się mu drug raz i powtórzyła Bogdan nie pij. Dopiero po tym powoli ale przestawał pić i się zmienił. Przeprosił wszystkich komu zrobił jakąś krzywdę. To mi przekazał kilka lat przed śmiercią. Widziałem jego zmianę. Po jakimś czasie widać było wyraźne zmiany. Niestety nie wszystkie uwagi aby się dalej zmienił przyjął do siebie. Nie muszę widzieć aby uwierzyć. Szczęść Panie Boże ludziom uczciwym i wierzącym.

    • CHRISTOphoros said

      A więc mamy kolejny front wewnętrznej wojny wKRK. Jest pytanie w jakim celu oddelegowano tam abp. Hosera?

      • Znawca 2012 said

        Tez o tym w poprzednich wpisach pisałem. Tylko po co?

        • Kasia 1 said

          Chcą nas pozbawić Nadzieji ,jaką jest Matka Boża ,a co za tym idzie ,Miłości i Wiary,ale im się to nie uda.

  10. OSTOJA said

    Najwyraźniej szatan miesza i coś będzie się działo.

  11. OSTOJA said

    ​Reżyser tandetnego happeningu "Klątwa" doniósł na Polskę. Do Junckera!

    Oliver Frljić, reżyser skandalicznego happeningu „Klątwa”, poskarżył się na Polskę przewodniczącemu Komisji Europejskiej Jeanowi-Claude’owi Junckerowi. W liście do eurourzędnika Chorwat stwierdza, że głównymi winnymi „zbiorowej histerii”, która „stwarza niebezpieczeństwo dla aktorów i realizatorów spektaklu”, jest Telewizja Polska, PiS i Kościół katolicki.

    http://niezalezna.pl/94658-rezyser-tandetnego-happeningu-klatwa-doniosl-na-polske-do-junckera

    • Józef Piotr said

      Przyjechała do POLSKI przybłęda lewacka z Bośni na gościnne występy a następnie nasrał w stolicy Katolickiego kraju i takie coś ma czelność skarżąc donosić do Brukseli stolicy europejskiego zła wszelkiego na ręce zboczonego pijaczyny Belgijskiego pełniącego funkcję zastępcy szatana.
      W normalnym kraju nie powinien zagrzać miejsca w Warszawie dłużej jak 24 godziny a po tym czasie powinien byś poszczuty psami.
      Znamiona jego czynu wskazują na podejrzenia o obyczaje Eskimoskie.

    • bozena2 said

      http://wolna-polska.pl/wiadomosci/dla-niej-polska-zasrany-kraj-2017-02
      Prezes TVP, Jacek Kurski, odwołał premierę sztuki telewizyjnej „Biały dmuchawiec” z Julią Wyszyńską w roli głównej. Dlaczego? Bo ta wystąpiła w owym obleśnym spektaklu „Klątwa”, gdzie odgrywała scenę seksu oralnego z figurą św. Jana Pawła II. Jak zareagowała na decyzję Jacka Kurskiego Agata Dyczko, reżyserka spektaklu „Biały dmuchawiec”? Ano wpisem na Facebooku:

      „Pozdrawiam wszystkich młodych twórców w tym zasranym kraju!!! Tak się nas traktuje. Jako reżyser tego teatru dowiedziałam się o decyzji z serwisu internetowego. Skandal. Sprzeciw. Cenzura.”
      Dla ludzi takich jak Agata Dyczko, która jako miejsce, skąd pochodzi, wpisała Rügenwalde (zapewne chodzi o Darłowo), Polska to po prostu „ten zasrany kraj”. Przy tym oczekuje ona, że w „tym zasranym kraju” będzie dobrze traktowana i że ów „zasrany kraj” nie będzie skąpił na jej rzecz kasy…

      • Dzieckonmp said

      • Józef Piotr said

        Agata Dyczko .Pochodzi z Darłowa. Jest wychowanką szkół Krakowa i warszawy. Nigdy nie zapracowała na cokolwiek.
        Całe jej życie to życie na koszt Państwa aż do teraz . Czyli żyje tylko i wyłącznie z podatników.
        Wpina się w cały łańcuch powojennych pokoleń aktorów ukształtowanych przezskimosów opanowujących cały świat aktorsko reżyserski.
        Do tego środowiska żadna Polska i słowiańska dziewczyna nie miała się szansy dostać chyba że za szmatę.
        Droga kształcenia jej wyhodowała zwierzę antypolskie i antykatolickie. Wszyscy tego bydlaka mają obowiązek zapamiętać. I przypilnować aby ta „puusy” była na końcu wypchana i jako kukiełka pokazywana na „łysej górze” w noc Swiętojańską.

        a tutaj trochę więcej o tej „puusy”

        http://masz99.salon24.pl/759792,artysci-z-tego-zasr-kraju

    • krystynka said

      aha reakcja grzeszników wielka, to dobrze, Nasz Król Jezus działa , zło z wyciem będzie obnażone i będzie uciekało poza granice Polski…

    • robert6419 said

      I bardzo dobrze! Niech się boją. A tą ich, tak zwaną histerię trzeba podkręcać i piętnować, by tego typu podobne mendy w przyszłości dwa x się zastanowiły przed wzjęciem udziału w podobnym „spektaklu”.

  12. kpiz said

    To bardzo dziwna wypowiedź biskupa, ponieważ Kościół powinien orzekać o prawdziwości objawień prywatnych, gdy te się zakończą, a one trwają.
    W tym kontekście wysyłanie tam specjalnego wysłannika Papieża, może być próbą wsadzenia abp. Hosera na minę. A może nawet samego Papieża?

  13. Dzieckonmp said

    Ulubieniec niektórych czytelników Stonoga przez telefon oświadczył, że do Polski go chwilowo nie ciągnie

  14. Maria said

    Modlitwa papieża Leona XIII do św. Michała Archanioła jest prorocza. Ułożona ponad 100 lat temu, a później odsunięta w cień, jest bardzo ciekawa i kontrowersyjna, a odnosi się do obecnej sytuacji, w jakiej znajduje się prawdziwy Kościół Katolicki.

    Modlitwa

    O chwalebny św. Michale Archaniele, Książę wojska niebieskiego, bądź naszą obroną w straszliwej wojnie, którą toczymy z księstwami i mocami, z władcami tego świata ciemności, duchami zła. Przyjdź z pomocą człowiekowi, którego Bóg uczynił nieśmiertelnym, stworzył na swój obraz i podobieństwo, i wykupił za ogromną cenę od tyranii szatana. Tocz dzisiaj tę bitwę Pana, razem z aniołami świętymi, jak już walczyłeś z liderem pełnych pychy aniołów, Lucyferem i jego odszczepieńczym wojskiem, którzy byli bezsilni by oprzeć się Tobie, a nie było już dla nich miejsca w niebie.

    Ten okrutny, starodawny wąż, którego nazywa się diabłem lub szatanem, który zwodzi cały świat, został rzucony w otchłań ze swoimi aniołami. Oto [teraz] ten prastary wróg i morderca ludzi nabrał odwagi. Przekształcając się w anioła światłości, wędruje z całym tłumem złych duchów, atakuje ziemię w celu wymazania imienia Boga i Jego Chrystusa, by schwytać, zabić i rzucić na wieczną zgubę dusze przeznaczone do korony wiecznej chwały.

    Ten niegodziwy smok wylewa jak najbardziej nieczystą powódź, jad swojej złośliwości na ludzi o zdeprawowanym umyśle i skorumpowanym sercu, ducha kłamstwa, bezbożności, bluźnierstwa, i zgubny oddech nieczystości i wszelkiego występku i bezprawia.

    Ci najsprytniejsi wrogowie są przepełnieni i upici goryczą wobec Kościoła, małżonki niepokalanego Baranka, i położyli swoje bezbożne ręce na tym co ma najświętsze. W samym Świętym Miejscu, gdzie ustanowiono Stolicę św. Piotra i Tron Prawdy jako światło świata, wyniosą na tron swoją ohydną bezbożność, z niecnym planem, że kiedy uderzą w Pasterza, rozpierzchną się owce.

    Pokaż się, niezwyciężony Książę, udziel pomocy przeciwko atakom zagubionych duchów na lud Boży, i daj mu zwycięstwo. Lud czci cię jako swojego opiekuna i Patrona; Tobą chlubi się Kościół Święty jako obroną przed złośliwą mocą piekła; Tobie Bóg powierzył dusze ludzi, które mają być doprowadzone do niebiańskiej szczęśliwości.

    Och, módlcie się do Boga pokoju, żeby położył szatana pod naszymi stopami, jak dotąd podbitych, by już nie mógł trzymać ludzi w niewoli i szkodzić Kościołowi. Ofiarujmy nasze modlitwy przed oczyma Najwyższego, żebyśmy mogli szybko zjednać sobie miłosierdzie Pana; i pokonując smoka, starodawnego węża, który jest diabłem i szatanem, byś Ty znowu zniewolił go w otchłani, żeby już nie mógł zwodzić narodów. Amen.

    Spójrzcie na Krzyż Pana; rozproszcie się wrogie moce.
    Lew z plemienia Judy podbił, z rodu Dawida.
    Udziel nam Twego miłosierdzia, Panie.
    Bo mamy nadzieję w Tobie.
    Panie, wysłuchaj mojej modlitwy.
    I niech moje wołanie dojdzie do Ciebie.

    Módlmy się.
    Boże, Ojcze naszego Pana Jezusa Chrystusa, wołamy do Ciebie, i jako petenci błagamy o Twoją łaskę, żebyś za wstawiennictwem Maryji zawsze Niepokalanej Dziewicy i naszej Matki, i chwalebnego św. Michała Archanioła, raczył nam pomóc przeciwko szatanowi i wszystkim innym duchom nieczystym, które wędrują po świecie na szkodę rasy ludzkiej i na zgubę dusz. Amen.
    https://gloria.tv/article/6c4GVbnUYDkACMLQxm8Co7haK

  15. Beza said

    MÓDLMY SIĘ O POKÓJ W POLSCE I NA ŚWIECIE !!!!!!!!

    Modlitwa Krucjaty (27) Modlitwa o pokój na świecie
    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat!
    Amen.

    Modlitwa Krucjaty (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny
    O Mój Słodki Jezu, ukróć wojny,​ ​które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują​ ​wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych, ​których dotknęło spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,​ których życie​ zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich, drogi Jezu – tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci i obdarz nas Łaską, aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane​ w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię, zatrzymaj szerzenie się wojny ​ i doprowadź dusze
    ​do Najświętszej Ostoi Twojego Serca ​.
    Amen.

    ZA DUCHOWIEŃSTWO W POLSCE I NA ŚWIECIE

    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu
    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu​ ​
    Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie.
    Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI
    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagamy Cię i prosimy, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

    POTĘŻNY EGZORCYZM ŚWIĘTEGO MICHAŁA ARCHANIOŁA

    BOŻE W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNY,
    błagam Cię pokornie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi,
    Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych
    o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie.
    Odwołujemy się do zasług MĘKI PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA,
    Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran,
    Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki
    i przez całe ŻYCIE PANA NASZEGO I ZBAWCY.
    Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów,
    aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych,
    aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało BOŻE KRÓLESTWO.
    Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce,
    aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć BOŻEGO POKOJU.
    Nasza PANI I KRÓLOWO, błagamy Cię gorąco,
    poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych,
    wszystkie te złe duchy, które mają być strącone.
    A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła,
    aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć.
    Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie,
    aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych.
    Użyj całej Swej mocy, aby pokonać Lucyfera i jego aniołów,
    którzy się sprzeniewierzyli Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie.
    Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę a nam wyproś łaskę pokoju
    i Bożej Miłości abyśmy podążali za CHRYSTUSEM do KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO.
    AMEN.
    KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. To wielka łaska, Pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej. Za każdym razem, taka liczba złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych. Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na tę modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie. /Święty Michał Archanioł w dniu 29.09.2011

    • Beza said

      Modlitwa Krucjaty 87
      Chroń nasz naród od zła
      O Ojcze, przez wzgląd na Twojego Syna, zachowaj nas od komunizmu.
      Zachowaj nas od dyktatury.
      Chroń nasz naród przed pogaństwem.
      Zachowaj nasze dzieci od krzywdy.
      Pomóż nam ujrzeć Światło Boga.
      Otwórz nasze serca na Nauczanie Twojego Syna.
      Pomóż wszystkim kościołom pozostać wiernymi Słowu Bożemu.
      Błagamy Cię, abyś zachował nasze narody od prześladowań.
      Najdroższy Panie, spójrz na nas z Miłosierdziem, bez względu na to, jak bardzo Cię obrażamy.
      Jezu, Synu Człowieczy, okryj nas Swoją Najdroższą Krwią.
      Ratuj nas od sideł złego ducha.
      Błagamy Cię, drogi Boże, abyś zainterweniował w tym czasie i powstrzymał zło od pochłonięcia świata.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 113
      O pokonanie zła w naszym kraju
      O Matko Zbawienia, przyjdź pomiędzy nas i okryj nasz kraj Swoją ochroną.
      Zmiażdż głowę bestii i powstrzymaj jego zły wpływ pośród nas.
      Pomóż Swoim biednym zagubionym dzieciom powstać i głosić Prawdę, gdy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.
      Proszę, o Matko Boga, chroń nasz kraj i zachowaj nas silnymi, abyśmy mogli pozostać wierni Twojemu Synowi, gdy będziemy prześladowani.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 164
      Modlitwa o pokój dla narodów
      Matka Zbawienia: „Proszę, abyście każdego dnia odmawiali za swoje narody tę Modlitwę Krucjaty, modlitwę o pokój”.
      O Jezu, przynieś mi pokój.
      Przynieś pokój mojemu narodowi i wszystkim krajom rozdzieranym z powodu wojen i podziałów.
      Zasiej ziarno pokoju wśród tych zatwardziałych serc, które zadają innym cierpienie w imię sprawiedliwości.
      Daj wszystkim dzieciom Bożym Łaski, by otrzymały Twój Pokój, tak żeby miłość i harmonia mogły rozkwitać;
      tak by miłość do Boga zatriumfowała nad złem i by dusze mogły zostać uratowane przed skażeniem fałszem, okrucieństwem i złymi ambicjami.
      Niech pokój zapanuje nad tymi wszystkimi, którzy poświęcają swoje życie Prawdzie Twojego świętego Słowa, i nad tymi, którzy zupełnie Cię nie znają.
      Amen.

      • Beza said

        Modlitwa Krucjaty 13
        Modlitwa o Ochronę
        Bóg Ojciec: „Moja uroczysta obietnica, dzieci, dla was wszystkich, którzy wzywacie Mnie w Imię Mojego Syna umiłowanego, Jezusa Chrystusa, abym zbawił waszych braci i siostry, jest taka, że zostanie im [tym braciom i siostrom] udzielona natychmiastowa Ochrona. Szczególne Łaski zostaną dane każdemu z was, kto zobowiąże się do całego miesiąca modlitwy za ich dusze. Proszę was, byście to odmawiali”.

        O Ojcze Niebieski, przez Miłość Twojego Syna umiłowanego, Jezusa Chrystusa, Którego Męka na Krzyżu wybawiła nas od grzechu, proszę, zbaw tych wszystkich, którzy nadal odrzucają Jego Rękę Miłosierdzia.
        Obdarz ich dusze, drogi Ojcze, znakiem Twojej Miłości.
        Błagam Cię, Ojcze Niebieski, wysłuchaj mojej modlitwy i zachowaj te dusze od wiecznego potępienia.
        W Swoim Miłosierdziu pozwól im, by mogły jako pierwsze wejść do Nowej Ery Pokoju na ziemi.
        Amen.

    • Kasia 1 said

      Amen

  16. Ewa said

    WIELKI POST

    Wszechmogacy, wieczny Boze, T przez post ciala usmierzasz wady, podnosisz ducha, udzielasz cnoty i nagrody, przez Chrystusa Pana naszego.
    (Z prefacji wielkopostnej)

    WIOSNA W LITURGII
    „Oto nadchodzi Twoj dzien, w ktorym wszystko na nowo rozkwitnie; obysmy takze odnowieni przez laske mogli spiewac nowa piesn”.
    Powyzsze slowa hymnu wielkopostnego stanowia haslo zycia Kosciola w tym okresie. Mamy odnowic nasze zycie duchowe przez udzial w zyciu Chrystusa zmartwychwstalego.
    Wielki Post jest przygotowaniem na najwieksza uroczystosc roku koscielnego, ale jest rowniez zapoczatkowaniem naszego udzialu w misterium wielkanocnym. Okres Wielkiego Postu to okres wytezonej pracy duchowej i obfitego wylewu laski Bozej.

    • Ewa said

      IDZ PRECZ SZATANIE

      Sw. Leon uczy nas: „Jak dlugo zyjemy w smiertelnym ciele, stary nieprzyjaciel nie przestanie zakladac sidel grzechowych, najwiecej zas bedzie sie srozyl przeciw czlonkom Chrystusa wtedy, gdy maja oni obchodzic najswietsze Tajemnice”.
      W walce z duszami szatan wykorzystuje nielad wprowadzony w nasza nature przez grzech pierworodny. W Wielkim Poscie mamy cwiczyc sie w zwyciezaniu pokus przez modlitwe, post i jalmuzne.

      • Ewa said

        SRODA POPIELCOWA

        W kalendarzu katolickim pierwszy dzień Wielkiego Postu. Jest to dzień pokuty przypadający na 46 dni kalendarzowych (40-dniowy okres postu, bez wliczania niedziel) przed Wielkanocą.
        Według obrzędów katolickich tego dnia kapłan posypuje głowy wiernych popiołem. Tradycja posypywania głów popiołem na znak pokuty pojawiła się w VIII wieku. W XI wieku papież Urban II uczynił go obowiązującym zwyczajem w całym Kościele. Wówczas postanowiono, że popiół będzie pochodził z palm poświęconych w Niedzielę Palmową z ubiegłego roku. Obrzęd ten ma miejsce w czasie liturgii słowa po homilii i zastępuje akt pokuty. Kapłan ze złożonymi rękami zachęca najpierw wiernych, by zjednoczyli się z nim w modlitwie błagalnej o poświęcenie popiołu. Mszał Rzymski posiada dwie formuły modlitewne. W obu jest mowa o czterdziestodniowym okresie pokuty i błaganiu o oczyszczenie z grzechów, przez który ma przygotować wiernych do uczestnictwa w Misterium Paschalnym Chrystusa. Następnie następuje właściwy obrzęd posypania. Wierni zbierają się przy stopniu komunijnym, a kapłan posypując ich głowy mówi: Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię lub prochem jesteś i w proch się obrócisz. Zaleca się śpiew antyfon, zaczerpniętych z Pisma Świętego lub pieśni pokutnych, np. Bądź mi litościw, Boże nieskończony. Jeśli obrzęd ma miejsce w czasie mszy św., następuje po nim modlitwa powszechna i liturgia eucharystyczna

        • Ewa said

          POSWIECENIE POPIOLU – Ryt Trydencki

          Wysłuchaj nas, Panie, gdyż łaskawe jest miłosierdzie Twoje, w wielkiej litości swojej wejrzyj na nas.
          Wybaw mnie, Boże, bo wody doszły mi po szyję.
          V. Chwała Ojcu, i Synowi i Duchowi Świętemu.
          R. Jak była na początku, teraz i zawsze i na wieki wieków. Amen.
          Wysłuchaj nas, Panie, gdyż łaskawe jest miłosierdzie Twoje, w wielkiej litości swojej wejrzyj na nas.
          .
          V. Pan z wami.
          R. I z duchem twoim.
          Módlmy się.
          Wszechmogący, wieczny Boże, przebacz pokutującym, daj się przebłagać ich modłami i racz zesłać z nieba świętego Anioła Twego, który by pobłogo ☩ sławił i po ☩ święcił ten popiół. Niech się on stanie zbawiennym lekiem dla wszystkich, którzy pokornie wzywają świętego imienia Twego i w poczuciu swoich przewinień sami się oskarżają przed obliczem Boskiej łaskawości, opłakując swoje występki, oraz usilnie dopraszają się Twojej ojcowskiej dobroci. Spraw, przez wezwanie świętego imienia Twojego, aby wszyscy posypani tym popiołem, dla odpuszczenia grzechów, otrzymali zdrowie dla ciała i pomoc dla duszy. Przez Chrystusa, Pana naszego.

        • Ewa said

          Módlmy się.
          Boże, Ty nie chcesz śmierci grzeszników, lecz ich pokuty, wejrzyj łaskawie na ułomność natury ludzkiej i racz w Swej dobroci pobłogo ☩ sławić ten popiół, którym zamierzamy posypać nasze głowy na znak pokory i dla uzyskania przebaczenia. Gdy uznajemy, że jesteśmy prochem i w proch się obrócimy, ponieważ zasługuje na to nasza przewrotność, udziel nam w miłosierdziu Swoim odpuszczenia wszystkich grzechów i nagrody obiecanej pokutującym. Przez Chrystusa, Pana naszego.
          R. Amen.

          Módlmy się.
          Boże, który wzruszasz się pokorą i dajesz się przebłagać zadośćuczynieniem, nakłoń Swe ojcowskie ucho ku naszym prośbom i zlej łaskę Twego błogosławieństwa na posypane popiołem głowy Twoich sług; napełnij ich duchem skruchy, spełnij słuszne ich prośby, a udzielone im dary utwierdź i zachowaj zawsze nienaruszone. Przez Chrystusa, Pana naszego.
          R. Amen.

        • Ewa said

          Módlmy się.
          Wszechmogący, wieczny Boże, który udzieliłeś przebaczenia Niniwitom pokutującym w popiele i włosiennicy, daj nam łaskawie tak naśladować ich w pokucie, abyśmy również uzyskali przebaczenie.
          Przez Chrystusa, Pana naszego.
          R. Amen.

        • Ewa said

          Odmieńmy sposób życia, pokutujmy w popiele i włosiennicy, pośćmy i płaczmy przed Panem, gdyż Bóg nasz jest pełen miłosierdzia i gotów odpuścić nam nasze grzechy.

          Między przedsionkiem a ołtarzem niechaj płaczą kapłani, słudzy Pańscy, i niech mówią: Przepuść, Panie, przepuść ludowi Twojemu, a nie zamykaj ust śpiewającym chwałę Twoją, Panie.

          Zmieńmy na lepsze wszystko to, czym zgrzeszyliśmy w naszym zaślepieniu, abyśmy, gdy nas znienacka zaskoczy dzień śmierci, nie szukali czasu na pokutę, kiedy go już nie będziemy mogli znaleźć. * Wejrzyj na nas, Panie, i zmiłuj się: albowiem zgrzeszyliśmy przeciw Tobie.
          Wspomóż nas Boże, nasz Zbawicielu, i dla chwały imienia Twego wybaw nas, Panie. * Wejrzyj.
          V. Chwała Ojcu, i Synowi, i Duchowi Świętemu. * Wejrzyj.
          Pamiętaj, człowiecze, że jesteś prochem i w proch się obrócisz.

        • Ewa said

          V. Pan z wami.
          R. I z duchem twoim.
          Módlmy się.
          Dozwól nam, Panie, przez post zająć stanowisko w chrześcijańskim boju, abyśmy zostali umocnieni wstrzemięźliwością do walki ze złym duchem. Przez Chrystusa, Pana naszego.

          Okadzenie
          Racz pobłogosławić, ojcze.
          Niechaj cię Ten błogo ☩ sławi, na którego cześć spalać się będziesz. Amen.

  17. Eliza said

    Przed chwilą słuchałam w stacji RMF wywiadu z arcybiskupem Hoserem. Prowadzący zapytał go, czego w sprawie Medjugorie oczekuje od niego papież F. Biskup odpowiedział- „żebym opisał strukturę duszpasterską”.
    Zostawiam ą wiadomość do przemyślenia każdemu. Żeby się tylko nie okazało, że FP zabierze się za kapłanów tam posługujących.

  18. Agnieszka said

    Objawienia sa autentyczne!Bylam w sierpniu,otrzymalam od Pani Medjugorskiej naszej Przenajswietszej Panienki nowe serce i nowe zycie pod sercem,ktore przyjdzie na swiat w Oktawie Milosierdzia!Przyszla do nas w mocy Ducha i dala nam wiecej niz prosilismy!Chwala Chrystusowi w Trojcy Przenajswietszej za to ,ze dal nam swoja Mame!!Modlmy sie za Biskupa Mostaru!Niech Bog ogarnie go swym Milosierdziem!

    • sarebska said

      Biskup Mostaru sprawia wrażenie, że jest przez masonerię wynajęty. A po drugie na tych terenach BiH zawsze był konflikt miedzy franciszkanami a klerem diecezjalnym. Do Medziu. pielgrzymuję od 20 lat… odwiedzam Mamę regularnie.

  19. OSTOJA said

    http://www.fronda.pl/a/jean-alcader-islam-nie-jest-nowa-religia-1,88298.html

    Fragment:

    A chrześcijanie czy nawet ateiści, we Francji i Europie, mają świadomość tego, co niesie ze sobą islam?

    Oczywiście, że nie. Kto ma świadomość, że islam to walka religijna? Nam chrześcijanom od najmłodszych lat wpaja się 10 przykazań, by być coraz lepszym, by czynić dobro, nie kraść, nie zbijać itp. Wiemy, że nie możemy rozprzestrzeniać naszej religii wszelkimi możliwymi środkami. Dla nas najważniejszym jest być chrześcijaninem i żyć jak chrześcijanin.

    Najważniejszą rzeczą dla muzułmanina to odmawiać shahada i przygotować się do walki, aby rozprzestrzeniać islam wszelkimi środkami. Muzułmanie masowo przybywający do Europy wiedzą, że zdobywszy skrawek ziemi, w ich myśleniu pogańskiej, zdobywają tą ziemię dla islamu. Oczywiście, muzułmanin przybywa często na Stary Kontynent w związku z lepszą sytuacją ekonomiczną czy socjalną, ale również z przekonaniem wypełniania duchowej misji. Rozpowszechniając islam w Europie pracują dla Allaha i wiedzą, że Allah ich wynagrodzi, nawet jeśli trzeba będzie zabijać ludzi czy walczyć z nimi. Przekonani są, że Allah będzie szczęśliwy.

    Np. jednym z celów tego, co się obecnie dzieje w Libanie jest pozbycie się chrześcijan. Na początku wojny z 1975 roku, która trwała 17 lat Liban zamieszkiwało 75 proc. chrześcijan. Obecnie jest ich tylko 20 proc. a po ostatnich wydarzeniach [wojna Izrael-Hezbollah jesień 2006 przyp red.’/> jeszcze mniej! Hezbollah, finansowany przez Iran, za którym stoją światowe i finansowe potęgi, niszcząc południowy Liban pozbywa się chrześcijan. Chrześcijanie nie mają za co wrócić, nie mają za co odbudować swoich zniszczonych domów, nie mają zapewnionych na to żadnych środków. Natomiast powracający muzułmanie mają prawo do 20 tysięcy euro na odbudowę domu. Te informacje można wyczytać na stronach internetowych. Muzułmańskie kobiety za noszenie chusty otrzymują miesięcznie 200 euro a muzułmanie za noszenie brody 400 euro miesięcznie. Za tym wszystkim stoi siła Hezbollahu pochodząca z Iranu.

    W podobny sposób islam wkracza do Europy.

    Dlaczego nadal wykonywane są wyroki śmierci na muzułmanach nawróconych na chrześcijaństwo?

    Dlatego, że w islamie zabija się w obronie Allaha, a nie mówi się, że zabójstwo niewinnych osób to zbrodnia. Jakie to nielogiczne. W islamie związek wiary i rozumu nie istnieje. Rozum jest usunięty z wiary. W islamie nade wszystko nie wolno zastanawiać się nad swoją wiarą. Dlatego uważam,że słowa papieża Benedykta XVI wypowiedziane we wrześniu 2005 roku w Ratyzbonie staną się przyczyną wielu nawróceń, gdyż muzułmanie, którzy zaczną zastanawiać się nad swoją religią, odkryją, że to nie jest prawda. Islam utrzymuje się poprzez tyle wieków poprzez ignorancję. Islam aby przetrwać odrzuca rozum. Jeśli islam umieściłby rozum w refleksji nad swoją wiarą upadłby sam, gdyż jest zupełnie nielogiczny.

    W islamie żadnego znaczenia nie ma również historia. Np. jeden z moich wujków zapewniał mnie pewnego razu, że Abraham był wujkiem Mahometa, ja mu na to odpowiadam, że jest przecież kilka tysięcy lat różnicy między nimi, więc jest to z pewnością bardzo stary wujek (uśmiech). On mi jednak mówi, że tak jest napisane w Koranie i koniec (jest to w Sunnie, która jest komentarzem do Koranu, przyp. Jean Alcader). Jeżeli coś jest napisane w Koranie czy Sunnie, to już się nad tym nie zastanawiają, nawet jeśli logicznie nie trzyma się to całości. W Koranie jest też napisane, że Miriam jest matką Jezusa i jednocześnie siostrą Mojżesza i Aarona. To nieważne, że dzieli je prawie 2000 lat. Tak jest napisane w Koranie i tak ma być!

    Wracając do pytania, jak opowiadał jeden kapłan z Lyonu, kiedy w trzy tygodnie po chrzcie świętym młodego człowieka z lyońskich przedmieść, znaleziono go ugodzonego śmiertelnie nożem, to prasa regionalna podała, iż było to wyrównywanie rachunków podczas bijatyki między młodocianymi bandami. My wiemy, że przyczyną morderstwa było przyjęcie chrztu św. To jest częste również w Europie. Wszelkie chrzty w krajach arabskich odbywają się w wielkiej, wielkiej tajemnicy. Wyrok śmierci dla tych muzułmanów, którzy przyjęli chrzest pochodzi z prawa muzułmańskiego – szariatu wywodzącego się z Koranu. Jest w nim napisane, iż należy zabijać przechrzczonych i wyszukiwać ich wszędzie. Dlatego we wszystkich sprawach dotyczących przejścia muzułmanów na wiarę chrześcijańską należy być bardzo ostrożnym.

  20. Sylwia said

    Widzę buzię w tym tęczu !

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
