Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Jak WSI dąży do likwidacji Rządu Beaty Szydło

Posted by Dzieckonmp w dniu 19 Kwiecień 2017

Proszę słuchać od 6 minuty 35 sekund co planują nam czerwony siły pod ochroną Komorowskiego

Ostatnio próbowałem znaleźć odpowiedź na pytanie: Kto próbuje rozbić ugrupowanie rządzące, kto wkłada piasek w szprychy, na przykładzie Ministra Macierewicza i jego współpracownika Misiewicza.  Odpowiedź jest porażająca. To nie Tomasz Lis czy Ryszard Petru ani onet, ani gazeta wybrocza czy Newswek. Przykro mi to napisać ale są to cenieni przeze mnie dziennikarze z portalu Wpolityce oraz Wsieci. Osoby wierzące, dotychczas zawsze stojące po prawej stronie i tu nagle od pewnego czasu starannie pracują na rzecz planu WSI. Co się im stało nie wiem. Najprostsze wytłumaczenie jakie nasuwa się to obiecana znaczna sumka kasiory którą złamali duszę tych ludzi. Na pierwszy rzut oka nie zauważycie u tych osób oglądając ich w TV czy czytając artykuły w prasie zdrady. Świetnie się kamuflują pokazując że pracują dla Narodu. Ale gdy przyjrzymy się skąd się wywodzą ataki wcześniej na Misiewicza a teraz gdy udało im sie Misiewicza odstrzelić kierują regularne ataki na najlepszego powojennego Ministra Obrony Narodowej Antoniego Macierewicza. Podam jeden przykład. Wczoraj jako ważny news ukazał się na portalu wpolityce artykuł pt. „Znamy treść kolejnego pisma prezydenta do szefa MON. Czytamy w nim o wykazie listów BBN, na które nie odpowiedział minister Macierewicz” link do asrtykułu : http://wpolityce.pl/polityka/336101-znamy-tresc-kolejnego-pisma-prezydenta-do-szefa-mon-czytamy-w-nim-o-wykazie-listow-bbn-na-ktore-nie-odpowiedzial-minister-macierewicz
Portal powołuje się ze informację otrzymał z przecieków. Treść artykułu stawia Ministra Macierewicza w złym świetle.  Osobiście piszę 2 komentarze pod tym artykułem podpisując się nickiem Bruno i obydwa się nie ukazują. Ktoś pilnuje tam jak w gówno prawdzie by linia komentarzy była odpowiednia.  Wartość tego artykułu zerowa bo opisuje coś co miało miejsce ponad miesiąc temu i zostało dawno wyjaśnione między zainteresowanymi stronami, inaczej można powiedzieć że artykuł bezwartościowy, ale jest sprytny atak na Ministra Macierewicza. Dopiero teraz artykuł powiela onet , wybiórcza czy Newswek dodając odpowiednie komentarze.Sygnał zawsze daje portal wpolityce lub wsieci. Piszą już wszystkie media o tym fakcie oraz zaczynają radia i telewizje nadawać jakiego to złego Ministra mamy. Wpolityce napędziło temat którego faktycznie nie ma, nie ma żadnego konfliktu ani żadnego braku odpowiedzi. Dodam że artykuł ukazał sie na portalu Wpolityce, natychmiast zniknął na kilka minut aby jeszcze pewne pikantne szczeguły dołożyć i następnie zawisł na stałe. Po godzinie dołozono kolejny artykuł pod tytułem  „Kukiz publikuje list od Macierewicza. Szef MON: „Wpisuje się Pan w kampanię dezinformacji i nienawiści” , link do artykułu  http://wpolityce.pl/polityka/336120-kukiz-publikuje-list-od-macierewicza-szef-mon-wpisuje-sie-pan-w-kampanie-dezinformacji-i-nienawisci. Po kolejnej godzinie Wpolityce publikuje kolejny artykuł pod tytułem „Magierowski potwierdza: Prezydent skierował też trzecie pismo do Antoniego Macierewicza” Link http://wpolityce.pl/polityka/336123-magierowski-potwierdza-prezydent-skierowal-tez-trzecie-pismo-do-antoniego-macierewicza  . Panie Karnowski, Pani Nykiel zapytują was nie szkoda wam Polski?? Zapytuje was ile ta sumka wynosi która spowodowała że daliście się uwieść WSI? Czytelników zaś ostrzegam przed wszystkimi mediami nawet tymi które nazywają się wielkimi narodowymi. Jest wielu w Polsce takich co pieniądz kupi we wszystkich grupach społecznych.  Teraz uważane dotychczas za nasze media próbują rozwalać nam najlepszy Rząd Beaty Szydło, dzielić prawicę. Przykre to jest że wysoko w strukturach państwa jest aż tyle sprzedawczyków.

Dzieckonmp

Odpowiedzi: 80 to “Jak WSI dąży do likwidacji Rządu Beaty Szydło”

  1. Babcia cioteczna said

    Jak Prezydent pisze listy i je publikuje to chyba coś to znaczy . To idzie na cały świat .

    • CHRISTOphoros said

      Adminie Twoje oskarżenia są bardzo poważne.Zwrócę uwagę że wielu z nas z wielką ostrożnością traktuje działalność głowy naszego Kościoła- Franciszka choć jest to wymiar duchowy, o wiele ważniejszy niż polityka dlaczego więc mielibyśmy bezkrytycznie przyjmować wszystko co proponuje rząd.Według mnie jest kilka kierunków na których władza robi podejrzane ruchy w perspektywie wcale nie na korzyść obywateli.Komunista A .Kwaśniewski mawiał” władza demoralizuje a absolutna władza demoralizuje absolutnie” i niestety wiedział co mówi .Zadaniem obywateli jest kontrolować władzę bo to Naród jest suwerenem.Wspierajmy nasz Rząd ale pamiętajmy co mówi Niebo-”nie pokładajcie nadziei w człowieku”

    • Zorrro said

      Dajecie wkręcić agenturze niemiecko-rosyjskiej w sprawie Misiewicza, jak małe dzieci… To jest planowana, zorganizowana akcja zemsty ( między innymi za płk Duszę i inne priorytety obcych) na nim i Macierewiczu.

      JESLI DOJDZIE DO WOJNY, TO W POLSCE SZYKUJE SIE DYKTATURA WOJSKOWA…WSI będzie raczej kluczową bazą dla jej działań.
      Przygotują kogoś w rodzaju nowego Piłsudskiego? Czyli muszą znaleźć jakiś akceptowalny autorytet społeczny i za pomocą mediów będą ostro lansować tezę, że w warunkach wojny musimy mieć mocny zarząd krajem…

      • szach said

        Zgadzam się z adminem . Pierwszym szokiem dla mnie było, kiedy portal WPolityce.pl obszedł się z moimi komentarzami jak onet.pl czyli się nie ukazały. Zauważyłam też, że niemal wszystkie komentarze były w tym samym duchu co na onecie. Aż myślałam, że to jakaś inna strona .Że pomyliłam coś w adresie. To mnie zszokowało więc napisałam komentarz co o tym myślę.. O dziwo, nie ukazał się wcale , choć kulturalnie i bez żadnych zwrotów niestosownych był sformułowany. Sprawdziłam nawet po kilku godzinach .Nic. Pod innymi tematami mogłam śmiało komentować. Kolejnym znakiem zapytania co do dziwnego zachowania w polityce pl .i w sieci było wałkowanie tematu Misiewicza przez kilka art jednocześnie i na samej górze. Jak gdyby to był co najmniej sam prezydent Trump. I podkreślanie, że to zaufany człowiek Macierewicza , że jest przez niego traktowany w sposób protekcjonalny itp. A zarzuty, właściwie żadne. Bo czy udział w dyskotece i to nie w W.Poście , może być aż takim przestępstwem młodego człowieka ,że cała Polska jest tym zbulwersowana ? Natomiast o filmie zaprezentowanym 10 kwietnia w 7 rocznicę Smoleńska, niewiele się pisało. A to tak ważne , pierwsze dowody naukowe na zamach . Nie można z Prawdą wygrać , więc są dwie metody na walkę z nią. Pierwsza, to przemilczeć a druga, to przykryć innym wydarzeniem. Choćby wykreowanym medialnie. Ważne, żeby skutecznie odwrócić uwagę. Obie są zastosowane w sprawie Smoleńska. A przy okazji ta sama metoda uderzenia i zdyskredytowania wiarygodności Macierewicza, jak po napisaniu Aneksu o WSI. W. Sumliński to dobrze odczytał i o tym pisał. A przecież wobec tak ważnych dokonań Komisji do wyjaśnienia Smoleńska , w mediach powinno aż huczeć. A tymczasem dziwna cisza. panuje. I to mówi nawet więcej , niż słowa . Ja jestem bardzo rozczarowana . Nadal zaglądam na wpolityce, w sieci czy niezależną, ale już z większym dystansem .

        • Pro Publico Bono said

          Niestety, być może z perspektywy pokoleniowej, z racji doświadczenia życiowego mam inne zdanie na temat obecności na dyskotece tego młodego czlowieka, ze względu na konsekwencje wynikające z niefrasobliwości sytuacji. W pełni podzielam opinię Pana Prezydenta, że nie tylko brak doświadczenia, ale i niedojrzałość dyskredytowała młodego człowieka do objęcia ważnych stanowisk państwowych i tak szybkiego awansu. Przyznaję, że arogancką wydała mi się wypowiedź : :a gdzie mamy zdobywać doświadczenie?”. Być może @Szachu nie podzielasz mojego zdania, nie mniej jednak we wszystkich firmach rodzinnych na zachodzie, szlify zawodowe zdobywa się od najniższego stanowiska, poznając całokształt pracy całego zakładu. Ma to ten plus, że będąc już na szczeblu kierowniczym można z pełną odpowiedzialnością zarządzać schedą do przodkach. Polska przebyła krótką drogę od socjalizmu do demokracji, szczególnie młodzież wyedukowana w uczelniach prywatnych, gdzie większy nacisk kładło się na zagadnienia socjotechniczne, niż wiedzę merytoryczną ma błędne mniemanie o demokracji. Stąd mamy wielu niedouczonych magistrów, którzy po przyjściu do pierwszej pracy nie tylko wysługują się starszymi pracownikami, nawet zlecając umycie szklanki po wypiciu herbaty, bo uważają, że tego typu czynności wykraczają poza ich wykształcenie. Jest to prosty przykład, a przykładów podobnych można podawać bez liku. reprezentuję rocznik, który nie tylko wykonywał różne prace społeczne na rzecz miasta, ale też odbywał praktykę studencką, niczym oczepiny, pracując przez miesiąc w MPGK. Takie były realia, i wcale nie żałuję, że włożyłam swój wkład pracy w utrzymanie czystości miasta. Pomogło mi to już na innym szczeblu kariery zachować normalnośc w stosunkach z pracownikami, którzy zawsze wiedzieli, że mogą się do mnie zwrócić i prosić o pomoc. Wielokrotnie też zakasywałam rękawy i wykonywałam czynności, których młodsi pracownicy nie chcieli się podjąć. Ja jednak swoją postawą zasłużyłam sobie na szacunek.
          Wracając do meritum, zaskakują mnie niektóre z wypowiedzi urzędników kancelarii prezydenta, ale dystansuję się. Nie odważyłabym się na tym etapie ocenić np. braci Karnowskich. Wydaje mi się, że przyjęto prawidłową politykę informacyjną w zakresie postępu prac nad oceną katastrofy smoleńskiej. Takie prace wymagają czasu, po to by nie mogły być zakwestionowane, a przecież już widać wielki strach, który przejawia się w działaniu. Wszystko ma swój czas i miejsce i podejrzewam, że we właściwym czasie światło dzienne ujrzą rzetelne opracowania biegłych potwierdzających to co większość uznaje – zamach.

        • ena said

          Już dawno znalazłam w internecie by zbytnio nie ufać braciom Karnowskim i p. Sakiewiczowi , lecz nie podzieliłam się tym ze względu
          na Admina . Do Pro Publico Bono ja kończyłam uczelnię prywatną w latach 90-tych i kiedy żaliliśmy się do śp. już profesora , że mamy dużo obszerniejszy materiał niż studenci Akademii Ekonomicznej to odpowiedział tak ” macie tak , żeby wam nikt nie zarzucił , że zapłaciliście za studia ” , kiedy trafiłam na uczelnie państwową czułam się jak ósmoklasista w przedszkolu . Nie wiem jak jest teraz.

        • Pro Publico Bono said

          @Ena – są chlubne wyjątki :), a profesor podejrzewam był już wtedy w sędziwym wieku. Profesorowie, których miałam zaszczyt poznać prócz wielkiej wiedzy merytorycznej, doświadczenia życiowego mieli niespotykaną charyzmę, ktora pokonywała nie tylko bariery wiekowe, ale dawała poczucie bezpieczeństwa, szacunku i przyjemność poznawania wiedzy. BYły to jednak pokolenia przedwojenne. Przepraszam nie chciałam Cię urazić, pisząc ogólnie zawsze wsadzi się kij w mrowisko. Jak widać w każdym przypadku wstrzemięźliwość jest wskazana. Podobnie – jak Ty wielokrotnie wstrzymuję się z udzielaniem na forum, aczkolwiek wcześniej byłam bardziej aktywną. Reaguję wtedy gdy czuję wewnętrzną potrzebę przekazania innego spojrzenia, niż osąd.
          Wiem jednak, że zbyt wąski obraz sytuacji może prowadzić do błędnych wniosków. Serdecznie pozdrawiam

        • cox21 said

          Nie wiem, czy pan Misiewicz był na tej dyskotece, czy nie (co oczywiście samo w sobie przestępstwem nie jest). jak narazie nie widziałem żadnych dowodów w tej sprawie. Powiem tylko tyle, że człowiek na tak odpowiedzialnym stanowisku, którym niewątpliwie interesują się służby wywiadowcze innych krajów (niekoniecznie nam przyjaznych) powinien bardzo, ale to bardzo uważać na to gdzie przebywa, co robi i z kim rozmawia zwłaszcza prywatnie.

  2. Tomek said

    Ale czy ktokolwiek moze mi powiedziec kto to jest misiewicz? Dlaczego tak bardzo Macierewicz go umilowal? Widok gdy plk albo gen. salutuje Misiewiczowi jest zalosny. Serio nie bylo nikogo ze stopniem wojskowym na to stanowisko? O co chodzi z Misiewiczem pytam calkiem powaznie. A potem ta proba upchniecia go na dobrej posadzie to okrutny zart jakis.

    • Babcia cioteczna said

      http://bartlomiejmisiewic.wixsite.com/bartlomiej-misiewicz/meet-don

    • mentronik said

      Dokladnie .Po co zajmowac sie sprawa jakiegos mlokosa z lapanki ? Niech sobie lepiej te cioty lewackie zdaja sprawe z faktu ze PIS przejal wladze w kraju i jej nie odda na okres min 15 lat . A wszystko dzieki magicznemu programowi 500 + . Moga sobie probowac ile wlezie by zdestabilizowac sytuacje w partii ale to im sie nie uda bo wyjdzie Kaczynski poustawia ludzi w kacie jak trzeba i bedzie git . A Macierewicz niech sie lepiej zajmie udoskonalaniem WOT-u a nie robieniem jakiegos cyrku z tym calym Miskiem.

    • Józef Piotr said

      Tomek said

      „Ale czy ktokolwiek moze mi powiedziec kto to jest misiewicz? Dlaczego tak bardzo Macierewicz go umilowal? Widok gdy plk albo gen. salutuje Misiewiczowi jest zalosny. Serio nie bylo nikogo ze stopniem wojskowym na to stanowisko? O co chodzi z Misiewiczem pytam calkiem powaznie. A potem ta proba upchniecia go na dobrej posadzie to okrutny zart jakis.”

      Salutowanie salutowaniem ale jeszcze były sceny jak Oficer Wojska Polskiego Trzyma Parasol nad głową tego „miśka”
      Trzeba zaznaczyć że to Polscy oficerowie wyszkoleni w Uczelniach Wojskowych a często i dodatkowo w uczelniach cywilnych.
      Wydarzenie z DYSKOTEKĄ i „PIWEM” związane w Białymstoku czy gdzieś indziej . Nie wyparzona gęba młokosa któremu do szkoły było pod górkę
      Nie ma do tego wytłumaczenia a wszystko jest skandalem dołującym władzę.
      Nie dziwię się wcale że WRZÓD narastał i w końcu musiał interweniować Prezydent , musiała interweniować Premier , i MUSIAŁ zainterweniować JAROSŁAW.

      I nie można powiedzieć że nie wiedzieli co robią

      Szczególnie że wcześniej były słane uwagi do Pana Macierewicza od jego ZWIERZCHNOŚCI a on nie reagował lecz kluczył i zawsze go wydżwigał na funkcje powyżej jego kwalifikacji i obyczajów.
      Postępowaniem pana Macierewicza jestem zaskoczony i nie mogę zrozumieć. Nie znalazłem nigdzie jakiegokolwiek wytłumaczenia tego postępowania
      Pamiętacie wypowiedż Misiewicza do dziennikarzy na konferencjach prasowych tuż po posiedzeniu KOMISJI powołanej przez Jarosława ?
      Za to tylko co opowiadał dziennikarzom powinien być zwinięty z widoku publicznego.
      Misiewicz pokazał że niczego nie zrozumiał !!

      Podobna sytuacja była z „dzieciakiem” amerykańskim o nazwisku JEANIGER mający ponoć wiek około 20 lat a wygląd na 16 latka który był zatrudniony w MON na stanowisku doradcy.
      To też było tajemnicze. A ja sobie tłumaczyłem że to się stało pod naciskiem i szantażem diaspory eskomo

      Ci młodzi ludzie mieli bardzo wysokie pensum wielokrotnie przewyższające pensum oficerów liniowych czy też kombatantów.

      Ludzie PiS’u muszą sobie zdawać sprawę w dzień i w nocy że mają wrogów i są pod ostrzałem toteż tanio podkładać się im nie wolno

      Misiewicz to nie wyjątek na POLSKIEJ scenie politycznej. W przeszłości bywało podobnie ale wtedy nikt nie darł szmat

      Weżmy tylko:
      ****) Kwaśniewski . Ile to miało lat ? Jakie to miało wykształcenie ? a zostało Prezydentem.
      Awansował b. wysoko jako dwidziesto kilku latek , wyksztyałceni to na pewno WUML

      ****) Petru , pupil największego przestępcy p/polskiej gospodarce BALCEROWICZA został jego Asystentem w wieku 21 lat i dalej za sprawą sił mrocznych idzie w górę z ambicjami na PREMIERA a głupek i nieuk z niego nie bywały
      ****) Komorowski , pólanalfabeta z manierami żula i czynnego bandyty (sumliński) , niby historyk ale znajomość historii na poziomie analfabety już o pisowni czyli znajomości języka Polskiego nie wspominając

      Prawdy o awansie i pupilstwie Misiewicza oraz Jeanigera nie znam i nie mogę się doszukać.

      Uważam za bardzo słuszne pociągnięcie reakcję Pana Prezydenta oraz Pana Prezesa.

      • Kasia 1 said

        z dyskoteki i piwo ,nie było ani jednego zdjęcia,a wszyscy ,wszyscy mają w rekach telefony i gdyby to była prawda to było by setki zdjęć.To tez wrogowie sfabrykowali.

        • Dzieckonmp said

          Kasia1 ma rację. Wydarzenie dość dziwne.

        • Józef Piotr said

          Przestańcie wybielać. Dla mnie jest ważne co powiedział Prezydent. Wcześniej Jego ludzie sprawdzili.
          Była dyskoteka , było piwo , była impreza i była służbowa limuzyna. To wystarczy.
          Kropka.

          Nie odmawiam młodemu człowiekowi imprezowania ale nie w sposób publiczno państwowy z autorytetem Ministra Obrony.

        • Dzieckonmp said

          Prezydent to powinien trochę przewietrzyć w tych swoich gabinetach.

        • krystynka said

          Jesli zaliczył wpadkę trudno, poniósł konsekwencje, po drugie chce powiedzieć,że w wieku ok.30 lat powierzono mi funkcję po (pełniący obowiązki), bardzo ważną bo Dyrektora i,,,,,,,byłam ignorowana przez starszych pracowników, ….starsze,,koleżanki,, takie po 50 z nawiązką robiły nawet prowokację, bo na rady pedagogiczne przynosiły alkohol w reklamówkach…pomyślałam o tym wcześniej, więc na sale wpuszczałam osoby tylko rozebrane z płaszczy i bez żadnych dodatkowych toreb….jedna taka artystka przyniosła tyle butelek , że mało reklamówka jej sie nie urwała….szefostwo dowiedziało sie o próbie wniesienia alkoholu i rozmawiało ze mną, wyjasniłam, że na radzie byłam bez żadnych toreb, torebeczek, a ze swoich pieniedzy kupowałam np.tort aby zamknąc usta wszystkim,że jestem chciwa, pazerna…itd.
          nie chodziłam na żadne imprezy, bankiety, spotkania z nauczycielami po godzinach, unikałam dwuznacznych sytuacji jak mogłam…nawet wręcz pytano mnie dlaczego nie idę tu albo nie jadę tam…jak jest się pod ostrzałem przeciwnika to trzeba po prostu się pilnowac.

      • kpiz said

        Racja, zwłaszcza z tym Petru 🙂
        Ale wygląda na to, że nakład tych tygodników spadł znacząco, bo to już nie czasy rządów PO-PSL, gdy tygodniki te były one jednymi źródłami informacji o tym co się dzieje w Polsce. Teraz wystarczy włączyć TVP. Co prawda reklamodawcy przenieśli się od Michnika do Karnowskich (PGE, PGNiG, itp.), ale Karnowskim chyba imponuje, że ich Michnik przedrukowuje (bo chyba nie ma wyjścia), albo odezwała się w nich solidarność narodowa z ziomkiem Michnikiem 🙂
        Polecam artykuł, który rozjaśnia ten temat
        http://blogpress.pl/node/16615

        • Dzieckonmp said

          Bardzo dobre uzupełnienie. Dowodzi też że ja miałem rację poruszając ten przykry temat. Moje wyczucie że coś się dzieje nie tak potwierdziło się. Nie idzcie tą drogą.

        • cox21 said

          Co do braci Karnowskich, to należy przypomnieć, że oni również brali udział w nagonce na abp Wielgusa.

    • Dzieckonmp said

      Tomek powtarzasz slogany wypuszczone przez WSI. Slogany które tylko tyle mogli wymyślić bo Misiewicz był czysty. Gdyby nie był czysty mieli by mnóstwo sloganów. Misiewicz to człowiek który przez ostatnie 7 lat pracował często bez wynagrodzenia przy Macierewiczu dążąc do wyjaśnienia przyczyn zamachu Smoleńskiego. Chciałoby się mieć tak oddanych ludzi w Polsce jak Misiewicz. Dziś widzimy że slogany WSI przyjęły się i masa ludzi przychylnych prawicy uważa że Misiewicz to szkodnik. Tak działa trucizna wrogów Polski. Poczytajcie komentarze tutaj i zobaczycie jak wielu łyka propagandę stając tym samym razem po stronie gorszego sortu.

    • EWA DM said

      Poszukałam w lokalnej prasie. Znalazłam tytuł artykułu powołującego się na newsa z prasy ogólnej: „Bartłomiej Misiewicz bawił się w nocnym klubie w Białymstoku – podaje „Fakt” (zdjęcia)”. Zapowiedzianych zdjęć nie znalazłam, oprócz tych oficjalnych przy boku ministra Obrony Narodowej z dnia następnego, gdy otwierany był punkt informacyjny dla kandydatów do służby w Wojskach Obrony Terytorialnej.
      A, że na bezrybiu i rak ryba, to dziennikarze ogłosili, że Misiewicz w feralnym klubie przez 3 godziny miał stawiać wszystkim kolejki, a dziewczyny miały niemal uciekać przed nim. „Sowa” to jednak nie była i nikt niczego raczej nie nagrał.
      Media tak się rozpaliły tematem, że w innym artykule przeczytałam, że poszło już morze alkoholu.
      Dziennik informuje jednocześnie, że Bartłomiej Misiewicz twierdzi, iż w białostockim klubie nie był pijany, nie stawiał nikomu alkoholu, nie rozmawiał o ministerstwie ani o Macierewiczu, a nawet z nikim nie tańczył.

      Tak więc najwyraźniej dowodów nie ma. No, chyba, że te medialne.

      • Dzieckonmp said

        Ewa DM nie wytłumaczysz nikomu że Misiewicz jest niewinny bo większośc wierzy w prawdę zapodaną przez WSI

        • Kasia 1 said

          da się wytłumaczyć,trochę trzeba zejść do myślenia tych co bluzgają,i uśmiechając się bardzo prosto wytłumaczyć.Jak ludzie drą się na badanie katastrofy Smoleńskiej,że to drogo,to mówię ,że to dla przyszłych pokoleń ,aby nie było tak jak nas uczyli że Generał Sikorski zginą w katastrofie nad Gibraltarem ,a faktycznie dostał kulkę w głowę.I już są cicho,bo nikt nie lubi być okłamywany.A o Misiewiczu mówię ,gdzie są zdjęcia,?

        • Babcia cioteczna said

          Misiewicz nie jest winny ,po prostu skorzystał z funkcji .Jaka to wina ?

        • Babcia cioteczna said

          Ale dlaczego Misiewicz porzucił PiS ?

        • Dzieckonmp said

          Dla dobra całej zjednoczonej Prawicy odszedł w niebyt przypuszczam na jakieś 3 lata. Super zachowanie.

        • krystynka said

          Jeśli ktoś całkowicie polega na ,,prawdzie,, medialnej to porównam to z tratwą na której siedzi Kowalski i łowi ryby aczkolwiek Nowak podaje do prasy,, widziałem Kowalskiego jak jeździł motorówką po naszym okolicznym jeziorze i na pewno warta była tak na oko z MILION zł, pewnie to za łapówki, bo takiej kasy to on nigdy nie miał,,.
          Ci co osobiście nie znają Kowalskiego uwierzą Nowakowi, bo przecież ,,widział,, na własne oczy a po drugie,,gazeta,, nie kłamie.
          Jak łatwo można zniszczyć każdego człowieka…..

    • Atanazy said

      Nie chcę pisać o działalności p. Macierewicza w MON. Niech to ocenią specjaliści od wojskowości. Generałów mamy zbyt wielu, więc przewietrzenia kadr nie zaszkodzi, choć odejścia ludzi z Grom są bardzo złe (pomijając koszt wyszkolenia tych ludzi, to przecież oni mogą teraz pójść do sektora prywatnego i niekoniecznie legalnego – ale kogo to obchodzi).

      Jednakże sprawa Misiewicza wymaga komentarza i to bardzo dosadnego. Jest ona przede wszystkim głęboko gorsząca, wręcz bulwersująca. Oto stary wyga Macierewicz trzyma koło siebie młodego chłoptasia i awansuje go z pozamerytorycznych powodów, przyznaje wynagrodzenie niewspółmierne do zasług, a wręcz każe oddawać mu wojskowe honory. To jest niedopuszczalne i głęboko demoralizujące dla zwykłych Polaków.

      Nie mam nic przeciwko młodym ludziom, a zwłaszcza tym ambitnym. Ale do cholery, pozycję zawodową powinno się zdobywać przez mozolne zbieranie zasług. Trzeba zdobyć wykształcenie, ugruntować je doświadczeniem w branży, a na końcu potwierdzić kompetencje zasługami. To jest jedyna sprawiedliwa droga, którą codziennie podążają tysiące młodych Polek i Polaków.

      Gdyby Misiewicz (albo taki Janniger – bo był jeszcze drugi chłopaczek) piastował stanowisko anonimowego asystenta i pobierał sprawiedliwe wynagrodzenie, to nie byłoby problemu. Ale tu mieliśmy do czynienia z groteską. Przerwał to dopiero p. Jarosław Kaczyński, gdyż minister Macierewicz nie czuje się podwładnym p. Premier Szydło. Nawiasem mówiąc minister Macierewicz nie uznaje też konstytucyjnych uprawnień p. Prezydenta Dudy. To też jest gorszące i daje pretekst do rzucania oskarżeń pod adresem całego obozu rządzącego.

      Jeśli PiS straci poparcie i przegra następne wybory, to nie będzie to zasługą ani WSI, ani PO, ani Nowoczesnej, ani Tuska, ani najsłabszej w swojej historii Unii Europejskiej. Szukanie wymówek jest głupstwem. PiS sprawuje obecnie w Polsce pełnię władzy i wystarczy, że będzie dobrze rządzić. Jeżeli jednak politycy PiS popadną w pychę i samouwielbienie, jeśli będą rządzić według zasady TKM, to wtedy przegrają. Pycha kroczy przed upadkiem.

  3. Eliezer said

    uważajmy na grzechy języka, na przykład słowo : „zajebisty ” nie powinno nigdy wychodzić z ust chrześcijanina : http://mieczducha888.blogspot.com/2016/12/zajebisty-cztery-powody-dlaczego-nie.html

    , wyzwiska, obmowy, plotki, nieprzyzwoite żarty itd to też grzechy języka

  4. Babcia cioteczna said

    Nowenna przed Świętem Miłosierdzia Bożego

    Środa Wielkanocna

    Dzień szósty: Dusze ciche i pokorne i dusze małych dzieci

    Dziś sprowadź mi dusze ciche i pokorne, i dusze małych dzieci, i zanurz je w miłosierdziu moim. Dusze te są najwięcej podobne do serca mojego, one krzepiły mnie w gorzkiej konania męce; widziałem je jako ziemskich aniołów, które będą czuwać u moich ołtarzy, na nie zlewam całymi strumieniami łaski. Łaskę moją jest zdolna przyjąć tylko dusza pokorna, dusze pokorne obdarzam swoim zaufaniem.

    Jezu najmiłosierniejszy, któryś sam powiedział: uczcie się ode mnie, żem cichy i pokornego serca – przyjm do mieszkania najlitościwszego Serca swego dusze ciche i pokorne, i dusze małych dzieci. Dusze te wprowadzają w zachwyt niebo całe i są szczególnym upodobaniem Ojca niebieskiego, są bukietem przed tronem Bożym, którego zapachem sam Bóg się napawa. Dusze te mają stałe mieszkanie w najlitościwszym Sercu Jezusa i nieustannie wyśpiewują hymn miłości i miłosierdzia na wieki.

    Prawdziwie dusza pokorna i cicha
    Już tu na ziemi rajem oddycha,
    A wonią pokornego jej serca
    Zachwyca się sam Stwórca.

    Ojcze Przedwieczny, spójrz okiem miłosierdzia, na dusze ciche, pokorne i dusze małych dzieci, które są zamknięte w mieszkaniu najlitościwszego Serca Jezusa. Dusze te są najwięcej upodobnione do Syna Twego, woń tych dusz wznosi się z ziemi i dosięga tronu Twego. Ojcze miłosierdzia i wszelkiej dobroci, błagam Cię przez miłość i upodobanie, jakie masz w tych duszach, błogosław światu całemu, aby wszystkie dusze razem wyśpiewywały cześć miłosierdziu Twemu na wieki wieczne. Amen. (1220-1223)

    Koronka do Miłosierdzia Bożego

  5. Beza said

    MÓDLMY SIĘ O POKÓJ W POLSCE I NA ŚWIECIE !!!!!!!!

    Modlitwa Krucjaty (27) Modlitwa o pokój na świecie
    O Mój Jezu, ja błagam o Miłosierdzie dla tych, którzy cierpią z powodu straszliwych wojen.
    Ja proszę, żeby pośród tych torturowanych narodów, które są ślepe na prawdę o Twoim istnieniu, został zaprowadzony pokój.
    Proszę, okryj te narody mocą Ducha Świętego,
    aby powstrzymały swoje dążenie do władzy nad niewinnymi duszami.
    Miej Miłosierdzie nad wszystkimi Twoimi krajami, które są bezsilne wobec złych okrucieństw, jakie ogarniają cały świat!
    Amen.

    Modlitwa Krucjaty (120) Zatrzymaj szerzenie się wojny
    O Mój Słodki Jezu, ukróć wojny,​ ​które niszczą ludzkość.
    Ustrzeż niewinnych od cierpienia.
    Chroń dusze, które próbują​ ​wnosić prawdziwy pokój.
    Otwórz serca tych, ​których dotknęło spowodowane wojną cierpienie.
    Chroń młodych i wrażliwych.
    Uratuj wszystkie dusze,​ których życie​ zostało zniszczone wojną.
    Umocnij nas wszystkich, drogi Jezu – tych, którzy modlą się za dusze
    wszystkich Bożych dzieci i obdarz nas Łaską, aby znieść cierpienia,
    które mogą zostać nam zadane​ w czasie tych wojennych konfliktów.
    Błagamy Cię, zatrzymaj szerzenie się wojny ​ i doprowadź dusze
    ​do Najświętszej Ostoi Twojego Serca ​.
    Amen.

    ZA DUCHOWIEŃSTWO W POLSCE I NA ŚWIECIE

    Modlitwa Krucjaty (70) Modlitwa za duchowieństwo, aby pozostało silne i wierne Świętemu Słowu Bożemu
    O, drogi Jezu, pomóż Twoim wyświęconym sługom rozpoznać
    schizmę, która się rozwija w Twoim Kościele.
    Pomóż Twoim wyświęconym sługom, pozostać silnymi i wiernymi Twojemu​ ​
    Świętemu Słowu.
    Nigdy nie pozwól, aby ziemskie ambicje przesłoniły im czystą miłość do Ciebie.
    Daj im łaski, aby pozostali czyści i pokorni przed Tobą
    i aby czcili Twoją Najświętszą Obecność w Eucharystii.
    Pomóż i prowadź te wszystkie wyświęcone sługi, którzy mogą być letni
    w miłości do Ciebie i cały czas rozpalaj na nowo w ich duszach ogień Ducha Świętego.
    Pomóż im rozpoznać pokusy, na które są wystawiani, żeby ich rozproszyć.
    Otwórz ich oczy, aby w każdej chwili mogli ujrzeć Prawdę.
    Błogosław ich w tym czasie i osłoń ich Twoją
    Najdroższą Krwią, aby zapewnić im ochronę przed wszelką szkodą.
    Daj im siłę do odparcia kuszenia szatana, gdyby podsuwał im pokusę zaprzeczania istnienia grzechu.
    Amen.
    http://www.internetgebetskreis.com/pl

    MODLITWA ZA KOŚCIÓŁ I KAPŁANÓW:
    Z Dzienniczka Św. Siostry Faustyny

    O Jezu mój, proszę Cię za Kościół cały, udziel mu miłości i światła Ducha swego, daj moc słowom kapłańskim, aby serca zatwardziałe kruszyły się i wróciły do Ciebie, Panie.
    Panie, daj nam świętych kapłanów, Ty sam ich utrzymuj w świętości. O Boski i Najwyższy Kapłanie, niech moc miłosierdzia Twego towarzyszy im wszędzie i chroni ich od zasadzek i sideł diabelskich, które ustawicznie zastawia na dusze kapłana. Niechaj moc miłosierdzia Twego, o Panie, kruszy i wniwecz obraca wszystko to, co by mogło przyćmić świętość kapłana, – bo Ty wszystko możesz (1052).

    MODLITWA O INTRONIZACJĘ JEZUSA CHRYSTUSA NA KRÓLA POLSKI
    Jezus Chrystus: Oto Ja przekazuję wam szczególną łaskę, abyście mogli wyprosić Intronizację Mojej Osoby w Polskim Narodzie i państwie. Wołajcie do Mojego Ojca w taki oto sposób:

    Ojcze Niebieski błagamy Cię i prosimy, wysłuchaj naszego wołania, wołania całego Polskiego Narodu. Tak bardzo pragniemy, aby Nasz Pan i Zbawca Jezus Chrystus został uznany Królem naszego Narodu i państwa.Polecamy Ci wszystkich tych, którzy mają zamknięte serca i nie chcą przyjąć królowania Pana Naszego Jezusa Chrystusa. Błagamy Cię Ojcze Niebieski, wysłuchaj naszego wołania i dotknij wszystkich tych serc, aby się otworzyły na wielką Miłość Bożą, aby zapragnęły przyjąć Pana i Zbawcę, Twojego Syna Jezusa Chrystusa. Oto my dzieci Twoje błagamy Cię o tę wielką łaskę, aby Twój Syn był przyjęty przez cały Polski Naród, aby został uznany Panem i Władcą, aby ludzkie serca uwielbiały Jego Święte Imię. Ojcze Niebieski wysłuchaj naszego wołania i spraw, aby to się mogło dokonać, aby te wszystkie łaski przygotowane dla naszego Narodu, mogły na nas spłynąć. Abyśmy się stali Królestwem Twego Syna, aby On mógł nas prowadzić do wiecznej szczęśliwości, abyśmy tam doszli i spotkali się z Tobą na wieki. Amen.

    M O D L I T W A do CHRYSTUSA KRÓLA.
    ( podyktowana przez Pana Jezusa)
    Panie Jezu Chryste – KRÓLU nasz i całego świata – zmiłuj się nad Twym wiernym ludem,
    który pragnie Cię wywyższać każdego dnia; który pragnie Cię widzieć KRÓLEM Wiecznej
    Chwały, KRÓLEM Człowiekiem, KRÓLEM Bogiem Wszechmogącym, KRÓLEM życia i śmierci.
    Wysławiamy Cię, cześć Ci oddajemy, jako KRÓLOWI POLSKI i WSZECHŚWIATA i kochamy Cię ! Przemień serca wszystkich ludzi, aby panował w nich pokój i szacunek do wszystkiego, co stworzyłeś – tak nam dopomóż Bóg po wszystkie czasy, na wieki wieków. Amen

    POTĘŻNY EGZORCYZM ŚWIĘTEGO MICHAŁA ARCHANIOŁA

    BOŻE W TRÓJCY ŚWIĘTEJ JEDYNY,
    błagam Cię pokornie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi,
    Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych
    o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i w całym świecie.
    Odwołujemy się do zasług MĘKI PANA NASZEGO JEZUSA CHRYSTUSA,
    Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran,
    Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki
    i przez całe ŻYCIE PANA NASZEGO I ZBAWCY.
    Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów,
    aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych,
    aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało BOŻE KRÓLESTWO.
    Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce,
    aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć BOŻEGO POKOJU.
    Nasza PANI I KRÓLOWO, błagamy Cię gorąco,
    poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych,
    wszystkie te złe duchy, które mają być strącone.
    A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła,
    aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć.
    Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie,
    aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych.
    Użyj całej Swej mocy, aby pokonać Lucyfera i jego aniołów,
    którzy się sprzeniewierzyli Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie.
    Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę a nam wyproś łaskę pokoju
    i Bożej Miłości abyśmy podążali za CHRYSTUSEM do KRÓLESTWA NIEBIESKIEGO.
    AMEN.
    KAŻDORAZOWE ODMÓWIENIE TEJ MODLITWY SPOWODUJE STRĄCENIE DO CZELUŚCI PIEKIELNYCH 50 TYSIĘCY ZŁYCH DUCHÓW. To wielka łaska, Pamiętajcie o tym, aby odmawiać tę modlitwę jak najczęściej. Za każdym razem, taka liczba złych duchów będzie strącona do czeluści piekielnych. Oto wielki dar od Boga przekazany przeze Mnie, Świętego Michała Archanioła w tym szczególnym dniu. Oto moce piekielne będą drżały na tę modlitwę, albowiem wielka rzesza złych duchów będzie musiała być strącona do czeluści piekielnych. To spowoduje wielkie uwolnienie w całym Polskim Narodzie i w wielu miejscach na całym świecie. /Święty Michał Archanioł w dniu 29.09.2011

    • Beza said

      Krucjata Modlitwy (54)
      Modlitwa do Ojca o osłabienie wpływu III wojny światowej
      O Ojcze Niebieski, w imię Twojego Umiłowanego Syna,
      Jezusa Chrystusa, który tak wiele wycierpiał
      za grzechy ludzkości, prosimy,
      pomóż nam w tych trudnych czasach,
      w których przyszło nam żyć.
      Pomóż nam przetrwać prześladowania,
      planowane przez chciwych władców i tych,
      którzy chcą zniszczyć
      Twoje Kościoły i Twoje dzieci.
      Błagamy Cię, Drogi Ojcze, abyś
      pomógł nam nakarmić nasze rodziny
      i uratować życie tych,
      którzy będą zmuszeni
      do wojny wbrew ich woli.
      Kochamy Cię, Drogi Ojcze.
      Błagamy Cię, abyś pomógł nam w potrzebie.
      Ocal nas z uścisku antychrysta.
      Pomóż nam uchować się
      od jego znaku, znamienia
      bestii, poprzez odmówienie jego przyjęcia.
      Pomóż tym, którzy Cię kochają,
      pozostać wiernymi Twojemu Świętemu Słowu
      w każdym czasie, abyś mógł obdarzyć nas łaskami
      potrzebnymi do przetrwania w Ciele i Duszy.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 87
      Chroń nasz naród od zła
      O Ojcze, przez wzgląd na Twojego Syna, zachowaj nas od komunizmu.
      Zachowaj nas od dyktatury.
      Chroń nasz naród przed pogaństwem.
      Zachowaj nasze dzieci od krzywdy.
      Pomóż nam ujrzeć Światło Boga.
      Otwórz nasze serca na Nauczanie Twojego Syna.
      Pomóż wszystkim kościołom pozostać wiernymi Słowu Bożemu.
      Błagamy Cię, abyś zachował nasze narody od prześladowań.
      Najdroższy Panie, spójrz na nas z Miłosierdziem, bez względu na to, jak bardzo Cię obrażamy.
      Jezu, Synu Człowieczy, okryj nas Swoją Najdroższą Krwią.
      Ratuj nas od sideł złego ducha.
      Błagamy Cię, drogi Boże, abyś zainterweniował w tym czasie i powstrzymał zło od pochłonięcia świata.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 113
      O pokonanie zła w naszym kraju
      O Matko Zbawienia, przyjdź pomiędzy nas i okryj nasz kraj Swoją ochroną.
      Zmiażdż głowę bestii i powstrzymaj jego zły wpływ pośród nas.
      Pomóż Swoim biednym zagubionym dzieciom powstać i głosić Prawdę, gdy jesteśmy otoczeni przez kłamstwa.
      Proszę, o Matko Boga, chroń nasz kraj i zachowaj nas silnymi, abyśmy mogli pozostać wierni Twojemu Synowi, gdy będziemy prześladowani.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 164
      Modlitwa o pokój dla narodów
      Matka Zbawienia: „Proszę, abyście każdego dnia odmawiali za swoje narody tę Modlitwę Krucjaty, modlitwę o pokój”.
      O Jezu, przynieś mi pokój.
      Przynieś pokój mojemu narodowi i wszystkim krajom rozdzieranym z powodu wojen i podziałów.
      Zasiej ziarno pokoju wśród tych zatwardziałych serc, które zadają innym cierpienie w imię sprawiedliwości.
      Daj wszystkim dzieciom Bożym Łaski, by otrzymały Twój Pokój, tak żeby miłość i harmonia mogły rozkwitać;
      tak by miłość do Boga zatriumfowała nad złem i by dusze mogły zostać uratowane przed skażeniem fałszem, okrucieństwem i złymi ambicjami.
      Niech pokój zapanuje nad tymi wszystkimi, którzy poświęcają swoje życie Prawdzie Twojego świętego Słowa, i nad tymi, którzy zupełnie Cię nie znają.
      Amen.

      Modlitwa Krucjaty 13
      Modlitwa o Ochronę
      Bóg Ojciec: „Moja uroczysta obietnica, dzieci, dla was wszystkich, którzy wzywacie Mnie w Imię Mojego Syna umiłowanego, Jezusa Chrystusa, abym zbawił waszych braci i siostry, jest taka, że zostanie im [tym braciom i siostrom] udzielona natychmiastowa Ochrona. Szczególne Łaski zostaną dane każdemu z was, kto zobowiąże się do całego miesiąca modlitwy za ich dusze. Proszę was, byście to odmawiali”.

      O Ojcze Niebieski, przez Miłość Twojego Syna umiłowanego, Jezusa Chrystusa, Którego Męka na Krzyżu wybawiła nas od grzechu, proszę, zbaw tych wszystkich, którzy nadal odrzucają Jego Rękę Miłosierdzia.
      Obdarz ich dusze, drogi Ojcze, znakiem Twojej Miłości.
      Błagam Cię, Ojcze Niebieski, wysłuchaj mojej modlitwy i zachowaj te dusze od wiecznego potępienia.
      W Swoim Miłosierdziu pozwól im, by mogły jako pierwsze wejść do Nowej Ery Pokoju na ziemi.
      Amen.

  6. Tylko krok do konfliktu termojądrowego. Korea Północna ostro o działaniach USA
    Ambasador Korei Północnej przy Organizacji Narodów Zjednoczonych oskarżył Stany Zjednoczone o ponowne włączenie Półwyspu Koreańskiego do „najbardziej zapalnych miejsc na świecie” i stworzenie „niebezpiecznej sytuacji, w której w każdej chwili może wybuchnąć wojna termojądrowa”.
    Kim In Ryong powiedział na konferencji prasowej w siedzibie ONZ w Nowym Jorku, że „jeśli USA zdecydują się na akcję wojskową”, to Korea Północna „jest gotowa do zareagowania na każdy rodzaj wojny, wywołanej przez USA”.
    http://www.pch24.pl/tylko-krok-do-konfliktu-termojadrowego–korea-polnocna-ostro-o-dzialaniach-usa,50973,i.html
    Wiceprezydent USA: Miecz czeka w gotowości
    Zastępca Donalda Trumpa Mike Pence, który przebywa z oficjalną wizytą w Japonii, ostrzegł w środę Koreę Północną, by lepiej nie sprawdzała możliwości amerykańskich sił zbrojnych. „Miecz czeka w gotowości” – oświadczył Pence.
    Podczas spotkania z amerykańskimi żołnierzami na pokładzie lotniskowca USS Ronald Reagan, stacjonującego w japońskiej bazie Yokosuka, Pence zapowiedział także, iż w razie północnokoreańskiej prowokacji odpowiedź USA będzie „przytłaczająca i efektywna” niezależnie od tego, czy atak zostanie przeprowadzony z wykorzystaniem broni konwencjonalnej czy nuklearnej.
    http://fakty.interia.pl/swiat/news-wiceprezydent-usa-miecz-czeka-w-gotowosci,nId,2383713

    • obserwator said

      Ten kto myśli że wojna wybuchnie najwcześniej w 2020 grubo się myli.Owszem poszczególne kraje jeszcze się dozbrajają ale to nie oznacza że wybuch światowego konfliktu zbrojnego będzie przeciągany w nieskończoność.Plan trzech wojen światowych był już opracowany i zaplanowany przez masonerię w XIX w.tak więc wszystko jest już dawno gotowe i wszyscy są już wystarczająco uzbrojeni by spustoszyć Ziemię.Wystarczy mała iskierka i nuklearny holocaust się zacznie.A niestety tych iskierek szykuje się w najbliższym czasie nie mało.Szatan nigdy nie śpi.Są ludzie którzy mimo tego co się dzieje na świecie mówią ze żadna wojna nie wybuchnie bo mamy cywilizowany świat.Tak samo mówili w 1939.Od tego nie ma odwrotu można tylko modlitewnie złagodzić skutki wojny.Każdy kraj dostanie to na co zasłużył.Jeden więcej drugi mniej.Sprawiedliwości stanie się zadość.

    • Nadzieja said

      Uważam że wojna jądrowa jest o krok od nas ,myślę że wydarzy się coś w maju a wnioskuję to z tego że 13 maja jest setna rocznica objawień Fatimskich i myślę także ze cały ten 2017 rok będzie rokiem przełomowym .Pozdrawiam !!!

      • Babcia cioteczna said

        Coś w maju to za trzy tygodnie .Kto pierwszy wystrzeli bombę atomową ?

      • Józef Piotr said

        Żadnej bomby atomowej nie będzie. Przynajmniej nie teraz i w dodatku w przypadku KOREI.
        Północ to 120 000 km kw i 23 mln mieszkańców
        Południe to 100 000 km kw i 50 mln mieszkańców
        Razem to 220 000 km kw i ca 75 mln ludzi
        Porównajcie to do Polski : 320 000 km kw i 38 mln ludności
        Dwie bomby atomowe i nie ma co zbierać na półwyspie koreańskim
        Pierwsze bomby to będzie Afganistan oraz Izrael i to nieudaczne.
        USA jako mocarstwo nie pozwoli sobie na rozpoczęcie od ATOMU . Jeśli już to na końcu imprezy atomowej w celu dobicia wojujących stron jak to pierwej czyniło..
        KOREA jedna i druga będą przedmiotem DEALU USA – CHiny
        Tamten dalekowschodni świat zostanie przehandlowany i powstanie Chińska strefa wpływów w dalekiej Azji .
        Taiwan na pierwsze danie . Na drugie kraje płd wsch Azji .
        A koreę rozbroi Pekin pospół z Usa i dokonają zjednoczenia wzorem Niemiec oraz demilitaryzacji półwyspu.

        Drżyjmy aby taki DEAL nie został przehandlowany z Rosją wynikiem czego odbudowana byłaby Rosyjska strefa wpływów.

        Unia Europejska jawi się na odstrzał a szczególnie Niemcy jako konkurent gospodarczo finansowy.

        Aby wybuchła wielka wojna to muszą być wcześniej mniejsze wojny . Jedna , druga , dziesiąta .
        Musi powstać jeszcze jedna wojująca siła

  7. Alutka said

    A sieciowi i polityczni pl w TVP info są zapraszani jako komentatorzy na bieżąco, podczas gdy Ojciec Rydzyk nieraz się skarżył , ze dziennikarzy Naszego Dziennika nigdy się nie zaprasza . Przestrzegał od dłuższego czasu przed prawicą laicką, która jest niebezpieczna dla Polski i Kościoła.

    • szach said

      Ludzie , w dobrej wierze robią mnóstwo głupot i głosza niedorzeczności. Kiedyś, pan Bender opowiadał, jak takie wrogie siły, rękami ludzi uczciwych, realizują swoje plany. To samo mniej więcej było w opisie, jak zdjęcia Kwaśniewskiego z Dochnalem trafiły w odpowiednim dniu do prasy , by Kwaśniewski już tylko i wyłącznie zatańczyć i zaśpiewać ,deklarował, podczas przesłuchania. Ciągle te same metody a ludzie nadal wniosków nie wyciągnęli i dalej naiwni jak dzieci.

  8. Babcia cioteczna said

  9. Józef Piotr said

    Jak WSI dąży do likwidacji Rządu Beaty Szydło.

    Przecież nie było po 45 roku jakiejkolwiek gruntownej rewolucji która by odsunęła od wpływu Rządzący polską element obcy przybyły ze wschodu. Rządzenie odbywało się brutalnie ze szkodą dla Polaków a na straży stły WSI = ŻSI.
    Przecież nigdy nie zostali upublicznieni ani wygnani a przynależne im pozycje przekazują następnym swoim pokoleniom.
    Jak następowała zmiana podległości z Moskwy na ZACHODNI ŚWIAT to oni zostali przewerbowani w pierwszej kolejnośći i dalej pilnują interesów swoich mocodawców które są różne od polskich.

    Wysiłki idące w kierunku likwidacji tej siły są pracą syzyfową lub inaczej : ” złapał Kozak Tatarzyna a Tatarzyn go za łeb trzyma ”

    No i tak to jest.

  10. Babcia cioteczna said

    23 kwietnia 2017

    Niedziela, II Tydzień Wielkanocny

    Druga Niedziela Wielkanocna czyli Miłosierdzia Bożego

    • Babcia cioteczna said

      Dz.85
      Wilno, 2 VIII 1934 r.
      W piątek po Komunii św. zostałam przeniesiona w duchu przed tron Boży. Przed tronem Bożym widziałam Moce niebieskie, które bez przestanku wielbią Boga. Poza stolicą widziałam jasność nieprzystępną dla stworzeń; wchodzi tam tylko Słowo Wcielone, jako pośrednik. Kiedy Jezus wszedł do onej jasności, usłyszałam te słowa: Napisz zaraz, co słyszysz: Jestem Panem w istności swojej i nie znam nakazów ani potrzeb. Jeżeli powołują stworzenia do bytu — jest to przepaść miłosierdzia mego. I w tej chwili ujrzałam się w naszej kaplicy, jako przedtem, w swoim klęczniku. Msza św. się skończyła. Słowa te już miałam napisane.

  11. mentronik said

  12. Sławik said

    Pytanie retoryczne:
    Czy aby obok Gowina, Macierewicz nie robi „kreciej roboty” w rządzie PiS?

    • szach said

      Nie robi ! Gdyby nie był niebezpieczny dla WSI i innych tp sił, to chodził by sobie w aureoli . Ale skoro jest tym kim jest i wie to co wie i nie zmienia poglądów na przynoszące osobiste korzyści ani przekupić Go nie ma czym, to ludzie go nie znoszą jak J.Kaczyńskiego, sami nie wiedzą dlaczego.

  13. Alutka said

    Redaktor Karnowski właśnie wypowiada się w Radio Maryja na temat Tuska i PO w „Aktualnościach”. Może z Nim nie jest tak źle?

    • Dzieckonmp said

      Tak robi. Pięknie się kamufluje, ale jak trzeba pisze artykuł który ma sączyć, rozbijać w dodatku nieprawdziwy.

      • cox21 said

        Po prostu na wszystko i wszystkich trzeba uważać i mieć swój własny rozum.

        • Kasia 1 said

          Oczy otwarte,uszy wymyte i rozum dobry ,no i nie słuchać tvn-u

        • szach said

          Trzeba zawsze stać po stronie Prawdy. Być może , Karnowski również uległ w tej sprawie jakiejś manipulacji ? Przyszłość pokaże. Mamy czas. Na potępianie lub uniewinnianie zbyt wcześnie. Życie na pewno napisze dalszą historię. Któż z nas nie błądzi nigdy ? Zobaczymy, czy w razie błędu, będzie Go stać na przyznanie i na zadośćuczynienie.

  14. obserwator said

    Dajcie sobie spokój z Misiewiczem.Kim on jest ? Nikim.Gówniarz który powinien zająć się inną pracą a nie polityką o której nie ma zielonego pojęcia.Macierewicz to wytrawny polityk a popełnia takie proste błędy dobierając sobie dzieci za współpracowników.

    • Babcia cioteczna said

      Przez Misiewicza , Macierewicz gniewa się na Prezydenta .Czyli to był ktoś ważny , może był jak syn .

    • szach said

      Bardzo was proszę-nie oceniajcie nie znając faktów. Przecież nie znamy faktów. tylko insynuacje mediów. To przykre. Zwłaszcza, że to w Wielkim Tygodniu się działo . Ani prezydent nie gniewa się na Macierewicza, ani odwrotnie również nie jest. Kto z was jest bez grzechu , niech rzuca w Misiewicza kamieniem. Ja nie rzucę, bo po pierwsze ,nie został przyłapany na niczym złym . A po drugie, nie znamy powodu Jego odejścia z PiS. Polsce potrzeba ludzi ideowych. Być może się usunął, dla dobra Polski ? Czy znacie serce człowieka ? A może uniósł się honorem ? Widać, że nie był przyklejony do krzesła i sam je zwolnił. Jakkolwiek by nie było, szokuje zachowanie wiadomych portali internetowych , które zainicjowały tę nagonkę i wprowadziły cenzurę na ten czas do komentarzy ,gdzie nastąpił wysyp jadowitych wypowiedzi ,skierowanych w stronę Misiewicza, Kaczyńskiego, Macierewicza … A to już nie może być usprawiedliwione w żaden sposób .

  15. Alutka said

    Wiem , ze swego czasu ta dziennikarka stosowała regularnie dietę owocowo-warzywną,dr Dąbrowskiej która miała zapewnić jej doskonałe zdrowie, a okazało się , że wyniszczyła i osłabiła tym sobie organizm, padło jej na serce.
    „Anna Popek wspomina pobyt w szpitalu: „Gdy leżałam, pokazywano mi filmy z reanimacji”
    Ponad pół roku temu lekarze zdiagnozowali u dziennikarki zaburzenia rytmu serca. Od tamtej pory prezenterka opowiada w mediach niemal wyłącznie o swoich problemach zdrowotnych.”
    http://teleshow.wp.pl/anna-popek-wspomina-pobyt-w-szpitalu-gdy-lezalam-pokazywano-mi-filmy-z-reanimacji-6113675771307649a

  16. Kasia 1 said

    Widziałam wywiad z tym no takim podobnym do suszonej śliwki Federowiczem i O-panią.Jak oni jechali po Naszej Ojczyżnie,,jak im się tu żle żyje.Dwa stare ,bliskie grobu komuszki.Zaciekawiło mnie ,kto i co im obiecał za taki wywiad.?Może jakieś duże ROLE?

  17. Adrian said

    PiS odcina się od reformy, która miała zwiększyć pensje o 25-30 proc.
    http://www.bankier.pl/wiadomosc/PiS-odcina-sie-od-reformy-ktora-miala-zwiekszyc-pensje-o-25-30-proc-7511959.html

    • kpiz said

      Wrócą do tego tematu, jak zawisnie nad nimi groźba przegranych wyborów

      • szach said

        Polakom, choćby nie wiem co dali, to i tak zawsze skrytykują. Tacy już jesteśmy. Ja już tyle krytyki 500+ słyszałam, że nic mnie zdziwić nie jest w stanie. Ludzie wolą obiecanki cacanki o drugiej Ameryce (bo drugą Japonią i drugą Irlandią już byliśmy) niż dostatnią i sprawiedliwą Polskę.

  18. kondzi said

    Prezydent, który nie ucieka przed rodakami 🙂

  19. Magdziaghkk said

    Misiewicz był bardzo ważny w MON to nagonka przez WSI żeby przykryc Smoleńsk misiewicz to przykrywka to wszystko jest wymierzone w Antoniego on ma już przygotowane zawiadomienie do prokuratury na temat smoleńska najgorsze jest to że Duda Kaczyński poszli w tą ppropagandę. Czarno widzę przyszłość pisu. Dziś Tusk powinien pójść do więzienia. Koryto dalej nic się nie zmienia

    • szach said

      Nie poszli. Na pewno na tę chwilę zamknęli front. To zbyt wytrawni politycy i uczciwi ludzie . P.prezydent prowadzi normalną korespondencje , co jest dokumentowaniem działania ,tak samo jak ministerstwa. To media szukając dziury w całym coś insynuują a coś zmyślą i jest temat.

    • Krystyna said

  20. Apostolat said

    Niemiecki kardynał nie wierzy w Zmartwychwstanie

    Kard. Walter Kasper, były przewodniczący Papieskiej Rady do spraw Popierania Jedności Chrześcijan, a wcześniej wieloletni wykładowca teologii od lat ma problem z naczelnym dogmatem wiary katolickiej jakim jest Zmartwychwstanie. – (…) pusty grób przedstawia sobą wieloznaczny fenomen, otwarty na różne interpretacje – twierdzi kardynał, mówiąc o powstaniu z martwych Pana Jezusa. A co z wiarą apostołów czy relacjami zapisanymi w Biblii? Według niemieckiego hierarchy są to „wierzenia i świadectwa przekazane przez ludzi, którzy w nie wierzyli”.

    Kard. Kasper znany jest z wielu innych, mówiąc delikatnie, kontrowersyjnych tez teologicznych, jednak dzisiaj, w święto Zmartwychwstania Pańskiego warto przypomnieć jego podważanie tego właśnie elementarnego dogmatu wiary. Jaka jest więc nauka Kościoła o Zmartwychwstaniu? Jednoznaczna. Wyraził ją m.in. św. Paweł w Liście do Koryntian:

    „Przekazałem wam na początku to, co przejąłem: że Chrystus umarł – zgodnie z Pismem – za nasze grzechy, że został pogrzebany, że zmartwychwstał trzeciego dnia, zgodnie z Pismem: i że ukazał się Kefasowi, a potem Dwunastu, później zjawił się więcej niż pięciuset braciom równocześnie; większość z nich żyje dotąd, niektórzy zaś pomarli. Potem ukazał się Jakubowi, później wszystkim apostołom. W końcu, już po wszystkich, ukazał się także i mnie jako poronionemu płodowi.” [1 Kor. 15, 3-8]

    Świadectwa biblijne apostołów są dla kard. Kaspera jedynie spotkaniem Chrystusa mającym naturę duchową, tak jak obecnie wierni spotykają się z Nim poprzez wiarę. Według hierarchy „z gruntu fałszywy rodzaj twierdzenia, jakoby Pan Jezus był dotykany ich rękami oraz jadł przy stole wraz ze swymi uczniami (…) prowadzi do ryzyka przyjęcia zbyt topornej wiary paschalnej”.

    Toporny jest dla kardynała także każdy aspekt próby nawracania heretyków, a zamiast tego promuje on ideę wzajemnego ubogacania się; toporne jest twierdzenie, że rozwodnicy posiadający ważny sakrament małżeństwa i żyjący w nowych związkach nie mogą przyjmować Komunii świętej itd. To wszystko nie jest już dzisiaj nazywane apostazją, ale dyskursem teologicznym, który ze względu na swoją twórczy aspekt intelektualny musi iść o krok przed Magisterium Ecclesiae. Pojawia się więc pytanie, czy można być kardynałem Kościoła i nie wierzyć w to, co wyznawane było przez setki lat w katolickim Credo?

    Robert Wyrostkiewicz

    http://prawy.pl/49297-niemiecki-kardynal-nie-wierzy-w-zmartwychwstanie/

  21. OSTOJA said

    http://www.fronda.pl/a/szatan-gender-chce-uciszyc-niewygodnego-biskupa,91378.html

  22. Józef Piotr said

    Wielkie Hallo dzisiaj. REocznica Powstania w Gettcie Warszawskim . Kilkunastu powstańców z siedmioma pistoletami a efekt to tysiące wmordowanej ludności Getta.
    Przez lat 50 nie wolno było mówić o Powstaniu Warszawskim Polaków bo przykryto to niepamiecia a w zamian wciskano powstanie w Gettcie
    Powstało w Warszawie Muzeum Żydów Polskich ale tam nie ma rozdziału mówiącego o zbrodniach żydowskich na narodzie Polskim I to ma być przyjażń i prawda

    A dzisiaj wszyscy z Tuskiem na czele przypięli sobie żółte żonkile w klapę

    • cox21 said

      Jak ja bym miał do ,,wyboru” w komorze gazowej, albo śmierć w walce wybrałbym to drugie, by zabić choć kilku tych bandytów.

Skomentuj

 
