Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Maj 5th, 2017

Orędzie z Medjugorje 2 maj 2017

Posted by Dzieckonmp w dniu 5 Maj 2017


Wzywam was, abyście się modlili; nie szukali już ofiary, ale składali ją – ofiarując się.
Wzywam was do pokazania prawdy i miłosiernej miłości.
Modlę się do swojego Syna za was, o waszą wiarę, która coraz bardziej pomniejsza się w waszych sercach.
Proszę Go, by wam pomógł Boskim duchem, tak jak i Ja pragnę wam pomóc duchem matczynym.
Dzieci moje, musicie być lepsi.
Tylko czyści, pokorni i napełnieni miłością podtrzymują świat – zbawiają siebie i świat.
Dzieci moje, mój Syn jest sercem świata.
Należy Go kochać i modlić się do Niego, a nie wciąż na nowo zdradzać.
Dlatego wy, apostołowie mojej miłości, pomnóżcie wiarę w sercach ludzi przez swój przykład, swoją modlitwą i miłosierną miłością.
Jestem przy was, pomogę wam.
Módlcie się, aby wasi pasterze mieli coraz więcej światła, by mogli oświetlić wszystkich tych, którzy żyją w ciemności.
Dziękuję wam”.

Posted in Medziugorje, Orędzia | Otagowane: , | 84 Komentarze »