Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Czerwiec 2nd, 2017

Orędzie z Medjugorje dla Mirjany z 2.06.2017

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 czerwca 2017


.

Drogie dzieci,podobnie jak w innych miejscach, gdzie do was przychodziłam, tak i tutaj wzywam was do modlitwy. Módlcie się za tych, którzy nie znają mojego Syna, za tych, którzy nie poznali miłości Bożej, przeciwko grzechom, za osoby konsekrowane, za tych, których mój Syn powołał aby mieli miłość i ducha mocy dla was i Kościoła. Módlcie się do mojego Syna, a miłość której przez Jego bliskość doświadczycie, da wam siłę i uczyni was gotowymi do czynienia dzieł miłości w Jego imię.Dzieci moje, bądźcie gotowi. To jest czas przełomu, dlatego ponownie wzywam was do wiary i nadziei. Wskazuję wam drogę, którą należy iść, a są nią słowa Ewangelii. Apostołowie mojej miłości, świat bardzo potrzebuje waszych wzniesionych ramion ku Niebu , ku mojemu Synowi, ku Ojcu Niebieskiemu. Potrzeba wiele pokory i czystość serca. Ufajcie mojemu Synowi i wiedzcie, że zawsze możecie być lepsi. Moje matczyne serce pragnie, abyście wy, apostołowie moje miłości byli małymi światełkami dla świata, by rozświetlić te miejsca, w których chce zapanować ciemność, abyście przez swoją modlitwę i miłość wskazywali prostą drogę, zbawiali dusze. Ja jestem z wami. Dziękuję wam.

 

Darren o którym był wpis około rok temu, dziś przyszedł na objawienie Mirjany pod niebieski Krzyż aby podziękować za dar uzdrowienia jakiego doświadczył równo rok temu. Przypomnę że Darren od 10 lat czas spędzał w wózku inwalidzkim gdyż był niepełnosprawny fizycznie i psychicznie.2 czerwca 2016 roku po objawieniu został uzdrowiony, zszedł z wózka inwalidzkiego i chodzi do dziś.

.

I jeszcze polski akcent z dzisiejszego objawienia Mirjany

Posted in Medziugorje, Orędzia | Otagowane: , | Możliwość komentowania Orędzie z Medjugorje dla Mirjany z 2.06.2017 została wyłączona