Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Listopad 1st, 2017

Medaliki chroniące przed karami Bożymi

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 listopada 2017


Posiadam około 100 medalików. Można je nabyć pisząc maila na adres aniaa111@icloud.com

Medalik który według słów Jezusa ma być ochroną przed nawałnicami i wszystkim formami Jego Sprawiedliwości. Medalik dla naszej ochrony na czasy ostateczne które właśnie nadeszły. Medalik jest  wyprodukowany w Polsce z treścią w języku polskim, wykonany  ze srebra. Po nabyciu medalika należy go poświęcić i codziennie zwracać się do Jezusa z takimi słowami: „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” 

Historia medalika to pragnienie Jezusa Króla Wszystkich Narodów który objawiając się pewnej wizjonerce  powiedział:  Chcę, aby moje panowanie zostało uznawane na całej ziemi. Pokazał jej  swój obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów, oraz polecił wybicie medalika, który ma nam  pomóc uznać Jego panowanie. Na jednej stronie jest obraz Jezusa Króla Wszystkich Narodów. Obraz Jezusa przedstawia Go jako Króla Wszystkich Narodów, z koroną na głowie i trzymającego berło Miłosierdzia w Jego prawicy. Powyżej berła widać trzy koncentryczne pierścienie przypominające atom, które symbolizują jedność z Bogiem, z Jego Kościołem, w narodach z Nim.  Promienie światła świecą z ran, które symbolizują Jego miłosierdzie. Krew płynie z Jego przebitego Serca na wszystkie narody, i symbolizuje Jego miłość. Jego wzrok pada na ziemię bezpośrednio pod i przed Nim. Wokół jest  napis „O Jezu, Królu Wszystkich Narodów, niech Twoje panowanie będzie uznane na ziemi!” , a na drugiej stronie obraz  św Michała Archanioła.

Następnie Jezus powiedział:

 „Moja córko, to jest Moja wola i pragnienie, aby  wybito medalik według podobieństwa jakie wam ukazałem. Obiecuję wszystkim wielkie łaski ostatecznej wytrwałości  każdej duszy, która będzie go nosiła i odmawiała tą modlitwę z medalika. To jest moja ochrona przed nawałnicami i wszystkimi formami Mojej Sprawiedliwości.  Szczególnie dotyczy to prawdziwego zagrożenia pochodzącego z klęsk żywiołowych. Chcę rządzić we wszystkich sercach!  Mój tron na tej ziemi pozostaje w sercach wszystkich ludzi. Najbardziej szczególne panowanie moje jest  w Najświętszej Eucharystii, w miłości serca,  w tych którzy wierzą we Mnie, którzy mówią o mnie, a powiem ci, moja córko, że nie nie jestem obecny w sercach wszystkich ludzi. Aby umożliwić Moim dzieciom, którzy są słabi, by łatwiej im było przyjść do Mnie, daję im  Obraz, zdjęcie  siebie, w takiej  formie. Obraz siebie jako ‚Jezusa, Króla Wszystkich Narodów, który jest darem Miłości z Mojego Serca, aby moje dzieci,  pamiętały  o mnie, i aby pomóc im by miały mnie blisko w ich sercach. Ten obraz ma być znakiem, że rządzę niebem i ziemią, i Moje Królestwo, Moje panowanie, jest pod Moją ręką.  Daję ten obraz ludzkości jako źródło łaski i pokoju … ten obraz, moje dziecko, musi stać się znany. Moja córko, te dusze, które czczą ten obraz otrzymają błogosławieństwo mojego pokoju. Moje dzieci, przychodźcie przed Mój obraz i módlcie się za wasze kraje. Módlcie się za ludzi z tych krajów. Módlcie się za wasze rodziny. Módlcie się, a Moje Miłosierdzie, a ja będę łaskawie przyznawał się do tych ludów i narodów, które uznają Mnie jako Prawdziwego Króla. Jestem waszym pewnym schronieniem w tych czasach najbardziej złych i naprawdę niebezpiecznych.

Jak wiemy niektórzy z was nabyli już taki medalik ponad rok temu, a od tego czasu mieliśmy już różnego rodzaju nawałnice w postaci huraganów kładących drzewa w lesie czy niszczących domy mieszkalne. Nie wiem czy ktoś z tej nielicznej grupy posiadających ten medalik znalazł się w bezpośrednim zagrożeniu tych nawałnic i doświadczył cudownej ochrony od Jezusa Króla Wszystkich Narodów. Gdyby ktoś czytał ten wpis a doświadczył cudownej ochrony niech się podzieli tym świadectwem w komentarzu.

 

Tak wygląda Medalik

Posted in Jezus Król Polski, KOMUNIKATY | Otagowane: , | 128 Komentarzy »