Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for Listopad 12th, 2017

Jak KGB forsują nam przyszłego kandydata na Prezydenta

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 listopada 2017


Zobaczcie sobie najpierw co usilnie zamiatałem do kosza jak się pojawiało w komentarzach na moim blogu. Tak udające prawicowe portale jak wrealu24.pl jak Telewizja narodowa Eugeniusza którego kiedyś już demaskowałem jak razem z Marszem pederastów się kumpluje, promują  Hrabiego Jana Zbigniewa Potockiego.

A teraz jak już tak zafascynowani jesteście Hrabią Potockim, to zobaczcie sobie kto to jest Hrabia Potocki i dlaczego ja kasuję wszystkie linki z jego wypowiedziami. Chcę zaznaczyć że dla wielu czytelników Hrabia Potocki wielkim autorytetem. Starsi czytelnicy zobaczą w Potockim kopię Tyminskiego. Taką samą rolę spełnia pan Jabłonowski którym tez tutejsi czytelnicy się zachwycają.Zobaczcie też w jakie tony uderza Hrabia, zagospodarowywuje hasła PIS.

Szatan krąży jak Lew Ryczący

Posted in Zdrajcy Polski, złodzieje | Otagowane: , | 203 Komentarze »

Marsz Niepodległości 2017 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 12 listopada 2017


Dziś z mediów zagranicznych jak i niektórych polskojęzycznych dowiedziałem się ze jestem faszystą.

Lewacka prasa międzynarodowa pisze że 60 tys faszystów demonstrowało w Warszawie. Trochę się pomylili bo według moich szacunków, a ja się nie mylę w zadaniach matematycznych było nas około 150 tys.

Posted in Patriotyzm | Otagowane: | 32 Komentarze »