Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Żaden biskup z Afryki nie zagłosuje za LGBT

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 października 2018

 

Żaden biskup z Afryki nie zagłosuje za dokumentem synodu, w którym będzie mowa o LGBT – oświadczył w wywiadzie dla tygodnika National Catholic Register bp Andrew Fuanya, reprezentujący Kościół w Kamerunie. Potwierdził on, że afrykańscy ojcowie synodalni dwa razy w tygodniu spotykają się we własnym gronie. Nie po to, by tworzyć jakąś grupę nacisku, lecz zadbać o skuteczny wkład Czarnego Lądu w obrady synodalne.

Krzysztof Bronk – Watykan

Zdaniem biskupów afrykańskich w kwestii homoseksualizmu synod powinien po prostu odesłać do nauczania Katechizmu Kościoła Katolickiego. Kameruński ojciec synodalny wyraził też zaniepokojenie postawą zachodnich biskupów, którzy zajmują bardzo płynne stanowisko, by zdobyć poklask mediów i nie robić sobie wrogów we własnym kraju. Jeśli będziemy mówić w sposób wieloznaczny, zasiejemy w młodych zamęt i sprowadzimy ich na manowce – ostrzega bp Fuanya.

Temat ten podjął on również na dzisiejszym spotkaniu ojców synodalnych z dziennikarzami.

“ Na tym synodzie nie mamy wymyślać nowego nauczania – podkreślił bp Fuanya. – Musimy jednak mówić w sposób jasny. Jeśli my sami wprowadzamy do naszego języka przejawy wątpliwości, to siejemy w młodych zamęt. To Jezus jest drogą, prawdą i życiem. Wszystko, co mówimy musi się opierać na prawdzie. Dlatego nie możemy podejmować decyzji, które przeczą Ewangelii. To z Ewangelii mamy czerpać wartości i przekazywać je młodym. Kierujmy się więc tym, co mówi Ewangelia, a nie społeczeństwo. ”

W dzisiejszym spotkaniu ojców synodalnych z dziennikarzami uczestniczył też abp Grzegorz Ryś. Z uznaniem wyraził się on o aktualnej metodzie obrad, którą przeszczepi na grunt synodu diecezjalnego. Przyznał też, że tu w Rzymie nauczył się słuchania, przekonał się o różnorodności Kościoła i potrzebie ewangelizacji. Z dziennikarzami dzielił się również problemami Kościoła w Polsce. Nadal może on liczyć na obecność młodych. Bardzo często brak im jednak osobistego doświadczenia Pana Jezusa – mówił abp Ryś.

Źródło: https://www.vaticannews.va/pl/watykan/news/2018-10/synod-mlodzi-2018-lgbt-afryka-kamerun.html

Reklamy

Komentarzy 150 to “Żaden biskup z Afryki nie zagłosuje za LGBT”

  1. Dzieckonmp said

    Czy Afryka obroni Synod przed LGBT?

  2. obserwator said

    Zachodni biskupi zmienić mogą co najwyżej swoje brudne gacie a nie naukę Kościoła czy Ewangelię ! Brawo afrykańscy biskupi.Kardynał Sarah na papieża !

    • Wiesia said

      To nie tylko Zachód.Przeczytaj tam,co powiedział Abp.Ryś.

      • Wiesia said

        Dałam komentarz chwilkę wcześniej,ale poszedł w spam.Pragnę zauważyć,że wielu nadal lansuje się na Świętych.W tym wypadku,aby do swojej diecezji przemycić paskudne herezje i plugastwa,które nie maja z Wiarą naszą nic wspólnego chce wprowadzić Abp.Ryś.Czy tego chciał Św.Jan Paweł II??

        • Wiesia said

          No i nie pokazał się komentarz,nie będę się powtarzać i zaczekam aż się pojawi.Dam tylko treść tego,co Admin wstawił.
          Abp.Ryś :
          W dzisiejszym spotkaniu ojców synodalnych z dziennikarzami uczestniczył też abp Grzegorz Ryś. Z uznaniem wyraził się on o aktualnej metodzie obrad, którą przeszczepi na grunt synodu diecezjalnego. Przyznał też, że tu w Rzymie nauczył się słuchania, przekonał się o różnorodności Kościoła i potrzebie ewangelizacji. Z dziennikarzami dzielił się również problemami Kościoła w Polsce. Nadal może on liczyć na obecność młodych. Bardzo często brak im jednak osobistego doświadczenia Pana Jezusa – mówił abp Ryś.

      • Pokręć said

        Kościół jest od głoszenia Ewangelii a słuchać może co najwyżej spowiedzi. Jak się ktoś z Ewangelią nie zgodzi, to Pan Jezus kazał strząsnąć na nich pył z sandałów a nie dyskutować z nimi.

    • Ciocia said

      Jutro w szkołach – Tęczowy piątek .

      Tęczowy Piątek – jak sama nazwa wskazuje – odbędzie się w piątek, 26 października. Akcja zostanie przeprowadzona w ponad 200 szkołach w całej Polsce
      Więcej: https://www.radiozet.pl/Co-gdzie-kiedy-jak/Teczowy-Piatek-lista-szkol-O-co-chodzi-w-akcji-26-10

      W akcji udział zapowiedziało 211 placówek. Ale, jak pisze Radio Zet, lista szkół nie jest publikowana, bo „organizatorzy chcą, by ten dzień odbył się w przyjaznej dla uczniów i uczennic atmosferze”.
      Tęczowy Piątek. Lista szkół nie zostanie opublikowana

      W dniu akcji natomiast zostanie zamieszczona mapa miejscowości, gdzie szkoły przystępują do akcji Tęczowy Piątek.

      Tęczowy Piątek został już skrytykowany przez biskupów i Tadeusza Rydzyka, małopolska kurator oświaty oświadczyła, że nie ma na to jej zgody. Minister edukacji Anna Zalewska zwróciła zaś uwagę, że „Jeżeli jakiś dyrektor podjął decyzję o zorganizowaniu tzw. Tęczowego Piątku z pominięciem procedur, to znaczy, że złamał prawo oświatowe”.

      Więcej: http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,24091784,teczowy-piatek-lista-szkol-ktore-wezma-udzial-w-akcji-nie.html

      • Ciocia said

        – Poznań jest pod tym względem wyjątkowy. Atmosfera w mieście jest dobra, władze sprzyjają takim wydarzeniom jak Marsz Równości. Do udziału w Tęczowym Piątku zgłosiło się siedem szkół z tego miasta – mówi Cecylia Jakubczak.

      • Ciocia said

        W Warszawie do udziału w „Tęczowym Piątku” zgłosiły się 22 szkoły. Wśród szkół, które 26 października zorganizują u siebie tęczowy dzień akceptacji, dominują licea ogólnokształcące.

      • Ciocia said

        W najbliższy piątek, 26 października, w ponad 200 szkołach w całym kraju, w tym czterech we Wrocławiu,

        Czytaj więcej: https://gazetawroclawska.pl/teczowy-piatek-w-szkolach-episkopat-szkola-nie-jest-miejscem-na-propagowanie-srodowisk-lgbtq/ar/13617872

        • Leming said

          I to ma być ta lewicowa neutralność światopoglądowa

        • Ciocia said

          To nie sprawka lewicy tylko zgniłego zachodu .

        • Ciocia said

          Kto finansuje ruchy gejowskie w całej Polsce?

          Ważniejszym źródłem dochodów jest „bratnia pomoc” z organizacji europejskich, głównie ze szwedzkiej RFLS (finansowana przez rząd w Sztokholmie organizacja zajmująca się walką o równouprawnienie środowisk LGBT na całym świecie). Pieniędzy będzie więcej. W 2011 roku, za aprobatą USA, przy ONZ powołano Globalny Fundusz Równości, na który amerykański rząd wpłacił jako jeden z pierwszych 7 milionów dolarów. Globalny Fundusz Równości ma gromadzić fundusze na zwalczanie dyskryminacji gejów i lesbijek. Kerry ogłosił w ONZ, że w 2014 roku do Funduszu trafi co najmniej 13 milionów dolarów ze Szwecji, Holandii i USA. Będzie zatem więcej pieniędzy na poprawę losu środowiska gejowskiego na całym świecie.

          Te pieniądze – poprzez organizacje walczące o prawa dla gejów – wydawane są na homopropagandę. I na budowanie idylli „tęczowego raju”.

        • Leming said

          Ciociu a zachód to lewica:) Czasem sobie myślę czy te wszystkie czarne piątki , marsze homo rzeczywiście mają wywołać u mnie sympatię do mniejszości seksualnych i przekonać mnie że aborcja jest słuszna, czy mają mnie prowokować i dzielić Polaków. Przecież ta propaganda wywołuje odwrotny skutek od zamierzonego i liderzy lgbtq o tym wiedzą. Po co to robią????

        • Ciocia said

          Bo młodzież już tak nie myśli , dlatego wkraczają do szkół .

  3. Wiesia said

    Abp.Ryś :
    „W dzisiejszym spotkaniu ojców synodalnych z dziennikarzami uczestniczył też abp Grzegorz Ryś. Z uznaniem wyraził się on o aktualnej metodzie obrad,
    którą *przeszczepi na grunt synodu *diecezjalnego.
    Przyznał też, że tu w Rzymie nauczył się słuchania, przekonał się o różnorodności Kościoła i potrzebie ewangelizacji. Z dziennikarzami dzielił się również problemami Kościoła w Polsce. Nadal może on liczyć na obecność młodych. Bardzo często brak im jednak osobistego doświadczenia Pana Jezusa – mówił abp Ryś.”

    Nadal jest powoływanie się na Św.Jana Pawła II??
    Przecież Biskupi wiedzą jak podchodził do Dekalogu i Nauczania Pana Jezusa.Jak dla mnie,to delikatnie mówiąc jest to perfidia na maksa.Lansowanie na Świętych,to sprytna sztuczka.

    KP – 7 lipca 2013 roku,
    „Jednak gdy przedstawiane są kłamstwa przebrane za prawdę, są one chętnie przyjmowane i w większości przypadków witane ciepło z otwartymi ramionami. Ostrzegam was przed kłamstwami, które zostaną przedstawione przez Moich wrogów deklarujących się jako Moi rzecznicy. Będą oni wprowadzać was w błąd na wiele sposobów z obawy, że przyłapiecie ich na oszustwie.
    +Poświęcą swój czas na wiązanie się z tymi, którzy są znani światu jako dobrzy i święci, czyści słudzy
    +– z których wielu jest teraz ze Mną w Niebie.
    Przez to +stowarzyszanie się z nimi będą postrzegani jako wierni uczniowie +tych świętych. Będą też powtarzać Prawdę Mojego Nauczania, i to was zmyli. Powiecie: „Ale jak to możliwe?”, „Ten człowiek mówi prawdę”.

    Nie jesteście w stanie przeniknąć przebiegłości bestii, Moi ukochani wyznawcy. On jest ostrożny, by nigdy się nie ujawnić i kryje się za prawdą. Gdy będzie obecny w biednych, zwiedzionych duszach, posłuży się Prawdą Bożą, aby się za nią ukryć, dopóki nie przyjdzie właściwa chwila. Potem wyleje plugastwa przeciwko Słowu Bożemu, ale dla wielu nie będzie to wyraźnie widoczne. Patrzcie, co się kryje za słowami, które będą starannie dobrane, a wykryjecie kłamstwo. To jest tego rodzaju siła, z którą dzieci Boże będą musiały się zmagać…”

    • Slawek said

      http://www.ncregister.com/blog/edward-pentin/are-efforts-being-made-to-smuggle-in-rejected-topics-into-youth-synod

      • Wiesia said

        Dziękuję @Sławku za tego linka.Zatem zobaczymy ,jak w sobotę zagłosują.I pomyśleć,że przecież do tej pory homoseksualiści niektórzy normalnie chodzili do Kościoła,wierzyli w Pana Boga,walczyli ze swymi słabościami,wiedzieli także,że nie wolno im przekroczyć pewnych granic,które zawierają się w Nauczaniu Pana Jezusa.A teraz,co robi kościół(z małej litery,bo to nie jest prawdziwy) oficjalnie otwiera się i w taki sposób już jawny,na zasadzie”kim ja jestem” mówi,że to rozmiękczy.Tak ja to rozumiem,bo do czegóż to prowadzi?Mało tego,to jeszcze ta Komunia Święta dla cudzołożników.AL jest przyjęta pomimo swej fałszywości w przynajmniej trzech punktach – dobitnie,ale bez głębszego rozeznania.No niezle.Co się tyczy Kard.Marxa,to słuchałam jego dawniejszych wypowiedzi i jak widać,coś sprawiło,że odleciał! i to nie tylko on.Czy w Watykanie podejmują decyzje za cały Kościół Kardynałowie z Niemiec?Ależ skąd.A jeżeli tak,to kto ich tam posadził?A GDZIE JEST RESZTA KARDYNAŁÓW? oprócz tych,którzy głośno i dobitnie mówią NIE! nowej fałszywej doktrynie.Aż mi się ciśnie na usta i nie tylko mnie ,że ten obecny synod jest przeklęty,niszczy sacrum.

        • Slawek said

          Wiesia poogladaj sobie to video i zobacz kard Marxa razem z innymi Niemieckimi biskupami.

        • bozena2 said

          Kardynał Marx na synodzie: musimy budować nowy Kościół

          Kardynał Reinhard Marx, przewodniczący Konferencji Episkopatu Niemiec, podczas konferencji podsumowującej synod młodych powiedział, że należy „budować nowy Kościół, Kościół w nowym kształcie”. Wypowiedział się także na temat lobby LGBT oraz nowej roli kobiet w Kościele.

          Kardynał Marx powiedział, że proces synodalności jest przede wszystkim procesem uczenia się od młodych. „Młodzi chcą Kościoła otwartego na dialog, musimy im towarzyszyć. Chodzi o to by nie mówić im co mają robić, ale towarzyszyć im oczekując podjęcia przez nich prawidłowej decyzji”.

          Duchowny przyznał przy tym, że skoro w Kościele zdarzyło się tak wiele nadużyć, jak w Kościele niemieckim (chodzi o nadużycia seksualne) to należy wraz ze świeckimi „budować nowy Kościół, Kościół w nowym kształcie”.

          Dziennikarze zadali kilka pytań dotyczących kwestii LGBT, i jej ewentualnej obecności w dokumencie kończącym synod. Marx odpowiedział, że jest już zmęczony pytaniami o to: „Jestem zaskoczony, że zawsze dostaję pytania na ten sam temat, przecież nauczanie Chrystusa zawiera tak wiele różnych wątków, życie seksualne jest tylko jednym z nich”. Dodał, że należy towarzyszyć homoseksualistom zgodnie z tym, co zapisano w Katechizmie.

          Zaskakującą była odpowiedź kardynała na pytanie Diane Montagne z Life Site News o działalność homolobby w Kościele. Niemiecki duchowny powiedział bowiem, że „w Kościele działa wiele lobby, z różnych branż, i wszystkie chcą wywrzeć wpływ na to jakim językiem mówi Kościół, i musimy się przed tym bronić”.

          Hierarcha odniósł się także do roli kobiet. Stwierdził, że straciliśmy ostatnie 50 lat na czerpanie z siły i mądrości kobiet. Zapytano go o to czy kobiety mogą być kapłanami w Kościele, ale na to pytanie odpowiedział nie wprost. Zaznaczył, że na synodzie o tym się nie mówiło, ale że istnieje bardzo duża potrzeba podzielenia się przez mężczyzn władzą w Kościele z kobietami. Podał przykład własnej diecezji, w której „osiem kobiet pełni bardzo fajne funkcje pastoralne”.

          Kardynał Marx przyznał również, że jest zachwycony nową formą synodów i tym, że dokument synodalny wchodzić będzie w skład nauczania Kościoła. Dodał, że papież oczywiście może jeszcze zdecydować że na podstawie dokumentu napisze własny dokument, np. adhortację, ale to zależy wyłącznie od niego.

          Niemiecki hierarcha podkreślił, że nie chciał brać udziału w synodzie, bowiem chciał ustąpić miejsca tym biskupom z jego kraju, którzy nie mieli jeszcze takiej okazji. Na udział duchownego w tych obradach naciskał jednak osobiście papież Franciszek, a – jak powiedział kard. Marx – „papieżowi się nie odmawia”.

          Krystian Kratiuk, Rzym

          https://gloria.tv/article/VwLo1MY48ZP72WnVzGp7KVzL8

        • Wiesia said

          !3 maja 2018 rok
          Taniec Liturgiczny podczas
          AGNUS DEI
          Mój Boże!
          Nie pojmuję tego,jest to bolesne.
          Jakby nikt tam nie wiedział w czym uczestniczy.
          Łk 12
          Komu wiele dano, od tego wiele wymagać się będzie; a komu wiele zlecono, tym więcej od niego żądać będą.

          J 9
          39 Jezus rzekł: «Przyszedłem na ten świat, aby przeprowadzić sąd4, aby ci, którzy nie widzą, przejrzeli, a ci, którzy widzą stali się niewidomymi». 40 Usłyszeli to niektórzy faryzeusze, którzy z Nim byli i rzekli do Niego: «Czyż i my jesteśmy niewidomi?» 41 Jezus powiedział do nich: «Gdybyście byli niewidomi, nie mielibyście grzechu, ale ponieważ mówicie: „Widzimy”, grzech wasz trwa nadal.

          Dzięki @Sławku

        • Wiesia said

          https://gloria.tv/article/uEo7Jt6d1aUn2eJ9TbVShn82Y

          http://www.p-w-n.de/Godnakomunia.htm
          Bardzo polecam,aby przeczytać.

        • Ciocia said

          Cytat : Uczestnictwo we Mszy świętej w stanie grzechu ciężkiego oznacza wprowadzenie szatana bezpośrednio pod Krzyż na Golgotę.

          Pytanie do ciebie Wiesiu kiedy Ojciec Pio to powiedział lub napisał ? Pytam bo bardzo polecasz .

        • Wiesia said

          No ,widzę,że masz nielada problem.Proponuje Ci,abyś to wydrukowała i podała Kapłanowi,on wytłumaczy najlepiej,lepiej ode mnie 🙂
          Wiem w czym tkwi dla Ciebie problem,ale niech to zrobi ksiądz,a nie ja i to publicznie.

        • Ciocia said

          To może jest tu ksiądz ?

        • Ciocia said

          1. Każdy chrześcijanin, który ukończył 7. rok życia, ma obowiązek w każdą niedzielę i nakazane święto uczestniczyć w całej Mszy św. Podkreślić trzeba: w każdą niedzielę i nakazane święto, i w całej Mszy św. Obowiązek ten dotyczy nas pod sankcją grzechu ciężkiego. Kto więc z własnej winy opuszcza Mszę św., lub nawet jej część, obraża Boga, nie słucha bowiem Jego słowa miłości. Spóźnianie się na Eucharystię z opieszałości, opuszczanie kościoła przed jej zakończeniem też nie mieści się w ramach przyzwoitości i pełnego szacunku dla tak wielkiej świętości, jaką jest Eucharystia. Rodzice niech sami zawsze uczestniczą we Mszy św. i przekazują swoim dzieciom, również tym starszym, młodzieży, głód Mszy św. i smak przyjmowanej Komunii św.

          http://www.niedziela.pl/artykul/38551/nd/O-obowiazku-uczestniczenia-we-Mszy-sw-w

        • Ciocia said

          Cytat ” Świadomy katolik idzie na Mszę świętą, aby dać się ukrzyżować razem z Panem Jezusem ” czy to powiedział O.Pio ?

        • Wiesia said

          Może zastanów się czym różnią się grzechy ciężkie od grzechów lekkich.A dołożywszy do tego fakt,że my uczestnicząc we Mszy Świętej na Niej wspólcierpimy,kładziemy się na ołtarzu wraz z Panem Jezusem.Współcierpienie czyli pełna nasza gotowość do naszej ofiary wraz z przybiciem do Krzyża.Wtedy jesteśmy zjednoczenie z Panem Jezusem w Jego Ofierze..Najlepiej to zrozumiałabyś wtedy,kiedy uczestniczyłabyś we Mszy Świętej Trydenckiej.Ciężkie grzechy nie pozwalają człowiekowi uczestniczyć w tej pełni,nie mogą się ofiarować,bo grzech ciężki,a więc zło nieoczyszczone w Spowiedzi nie umożliwia tego.
          Nie chciałabym czegoś przeoczyć,aby właściwie to przekazać.

        • Wiesia said

          https://deusvincit.pl.tl/Tajemnica-Mszy-%26%23346%3Bw-.–wg-%26%23346%3Bw-.–O-.–Pio.htm

          Daje Ci cos bardzo ważnego,pojedz myszką w dół poza tę tabelkę,którą masz na górze w linku ,poczytaj,bo warto.

        • Ciocia said

          Może tu jest ksiądz i się odezwie ? Odwagi .

        • Wiesia said

          Znalazłam jeszcze to :

          Ksiądz Piotr Natanek wyjaśnia

        • Ciocia said

          Sławku masz wykształcenie teologiczne i znasz nauczanie Kościoła Katolickiego . Czy my kładziemy się na ołtarzu podczas Mszy Św. Trydenckiej ?

        • Wiesia said

          1.Msza katechumenów
          2.Msza Święta wiernych
          Poczytaj w tym linku,posłuchaj księdza Piotra Natanka,a zobaczysz jak Msza Święta została skrócona,rozszarpana. To nie są tylko słowa,musisz to poczuć.A poczujesz,jak dotkniesz tego tematu idąc na Mszę Świętą Trydencką.I nie patrz na to,że nie umiesz się zachować i nie rozumiesz,bo wiadomo pierwsze uczestnictwa w takiej Mszy Świętej są dla Ciebie czymś nowym,ale jakże bogatym.Ja uczestnicząc w Takiej Mszy Świętej mam wrażenie,że jestem w PRZEDSIONKU NIEBA.

        • Ciocia said

          To dziwne co mówisz bo wcześniej mówiłaś : ” .A dołożywszy do tego fakt,że my uczestnicząc we Mszy Świętej na Niej wspólcierpimy,kładziemy się na ołtarzu wraz z Panem Jezusem.Współcierpienie czyli pełna nasza gotowość do naszej ofiary wraz z przybiciem do Krzyża.”

        • Ciocia said

          Uczestniczę we Mszy Trydenckiej co miesiąc już kilka lat .

        • Wiesia said

          Podczas każdej Mszy Świętej uczestniczysz w Ofierze,i powinnaś to zrozumieć.Nie uczono nas tego.Tu nie chodzi tylko o Mszę Świętą Trydencką @Ciocia.Ale ja już milczę,bo widzę,że nawet przeczytać nie chcesz,a jest pięknie wyjaśnione.Rozumiem,że także masz jakieś awersje do ks.Piotra.Więc już zamilknę.

        • Ciocia said

          Oczywiście dużo zdrowia .

        • Wiesia said

          Dziękuję Ci,oczywiście odwzajemniam.Mam takie nieodparte odczucie,że rozmawiam ze sztuczną inteligencją.

        • Ciocia said

          Jestem raczej inteligentna i to nie jest mechaniczne jak sugerujesz .

  4. Zachowali Wiarę i zachowali rozum: https://swietatradycja.wordpress.com/2018/10/25/wiara-katolicka-korona-jasnego-umyslu/

  5. Slawek said

    Tak sie zastanawialem od kilku dni o tych wydarzeniach, ktore teraz sie dzieja w kosciele.Chyba nikt nie ma watpliwosci jaki jest ogromny zamet. Prawda, ktora kosciol glosil 2 tysiace lat, nagle zostala zrelatywizowana. W ciagu pieciu lat pontyfikatu Franciszka,to nie Objawienie Boze, ktore oswieca ludzi, ale ludzie, czasy w jakich zyja, duszpasterstwo itp tworza objawienie.Rodzi sie we mnie wiec to pytanie: Kim jest ten Papiez???
    Jezus mowil jasno: po owocach go poznacie.

    Na mysl mi przyszla postac sw Jana Chrzciciela. On byl ta droga,glosem , ktory mial przygotowac ludzi na przyjecie Mesjasza.Jak Pismo Sw mowi, byl on ubogim. Byl on prorokiem. Glosil milosierdzie , ale w prawdzie- Nawracajcie sie ze swoich grzechow. Chrzcil woda, ktora symbolizowala obmycie, porzucenie grzesznego zycia. Zastal meczennikiem za prawde. Nie bylo w nim tak i nie.To byla postac, ktora Bog wybral i przeznaczyl na przygotowanie ludu na przyjscie swego Syna. Tak jak on przygotowal Niepokalanej lono, na poczecie swego odwiecznego Slowa.

    Mysle, ze szatan tez chce przygotowac ludzi na przyjecie Antychrysta. I tak samo bedzie to poprzez falszywego proroka – anty- Jana Chrzciciela. To bedzie ten, ktory bedzie udawal ubogiego.Ten, ktory nie bedzie mowil prawdy o nawroceniu. Ten, ktory bedzie wmawial ludziom to nic, ze zyjesz nie ze swoim mezem, zona , mozesz pojsc do komunii i otrzymac Pana.To bedzie, ktos kto chce zniszczyc rodzine,To bedzie ktos kto chce przyspieszac proces rozwodow. To bedzie ktos kto bedzie nienawidzil, tych ktorzy sie trzymaja tradycji, adoracji. Szczegolnie bedzie nienawidzil prawych hierarachow, biskupow, ktorzy modla sie, ktorzy stoja za prawda. Bedzie on otaczal sie tymi ktorzy sa skorumpowani, ktorzy zyja w grzechu ciezkim. Ale on bedzie tez przebiegly w swej mowie, bedzie uzurpowac sobie prawde, dlatego wiele ludzi bedzie omamionych. Bedzie sie tak wydawalo, ze dla jednych jest on swiety, dla innych po prostu naiwny. Ale on bedzie pod dzialaniem szatana i bedzie dobrze wiedzial co robi.Wydawac sie bedzi niekiedy, ze to jest czlowiek modlitwy, mowi o Bogu, Maryi, Spowiedzi, Mszy sw ale jego serce bedzie daleko od Boga.Poprzez swoje czyny bedzie sie starac ograbic Kosciol ze swietosci, z Tradycji.To bedzie ktos, kto bedzie glosil falszywe milosierdzie. I za miast prawdy o grzechu o zerwaniu z nim raczej bedzie mowil o rozeznawaniu, towarzyszeniu.To beda czasy zametu, niepewnosci..O nie,to nie przyszlosc..To sa te czasy w ktorych zyjemy.

    • Ciocia said

      Jak Sławku mieszkasz z rodziną w Ameryce , to napisz jak tam ludzie się modlą czy chodzą do kościoła , a dzieci na lekcje religii .

      • Slawek said

        Sprobuje odpowiedziec i mam nadzieje nie gorszac nikogo. Jesli tak to przepraszam najmocniej. W kilku slowach nie da sie wszystkiego opisac.Tak o sobie to tylko powiem , ze Bog prowadzil mnie roznymi drogami….po moim nawroceniu wstapilem do seminarium sw Wincentego studiowalem wraz z tym ksiedzem Wlodkiem Malota, ktorego wyklad admin zamiescil wczesniej, Po 3.5 latach spedzilem rok z ubogimi przy albertowce. Pozniej moje zycie powedrowalo na Korsyke i do Francji . Bylem mnichem przez piec lat we wspolnocie Sw Jana.Nie zrobilem wiecznych slubow, Bog mial inne plany…Mieszkam w Stanach od 2001 roku. Moja zona pochodzi stad. Mamy siedmioro dzieci od 2 – 14 roku.Pracuje w sklepie religijnym, cos na wzor veritasu, ktory zaopatruje wiekszosc kosciolow naszej diecezji.

        Sytuacja w kosciele tutaj jest skomplikowana. Tak ogolnie mowiac parafie roznia sie od siebie w zaleznosci, czy ksiadz jest bardziej ukierunkowany na lewo, czy jest bardziej tradycyjny. Dam Ci taki przyklad z mojej parafii.Nasz ksiadz spowiada jedynie pol godziny w soboty po poludniu.W swoich homiliach nigdy ludiom nie mowi o grzechu, nawroceniu, czystym sercu by przyjac Jezusa. Czy jest zlym czlowiekiem nie, nie jest. Taka formacje otrzymal.I chyba tu niektorych zgorsze.Piec lat temu za zgoda proboszcza i biskupa pomagam przy rozdawaniu Komunii(ale to nie dlatego sie zglosilem), oraz w kazdy wtorek wieczorem wystawiam Najswietszy Sakrament na godzina adoracje.Mimo tego. ze nasza parafia jest pod wezwaniem Najswietszego Sakramentu ksiadz uwazal, ze adoracja nie jest potrzebna.Sam w jednym kazaniu powiedzial, ze we wtorki jest jego najlepszy program telewizyjny: Ameryka ma talent. To jest prawdziwe ubostwo duchowe.Prawie we wszyskich parafiach swieccy rozdaje komunie a dziewczyny sluza do Mszy sw Dla mnie to jest abominacja i w pewnym sensie ja tez w tym uczestnicze.

        Znam jednak wielu ksiezy z naszej diecezji, gdzie robia niesamowita robote. Kazdego dnia wystawiaja Jezusa w Eucharystii, Kazdego dnia spowiadaja, organizuja rekolekcje i glosza Ewangelie swym zyciem.Nie boja sie mowic prawdy i bronia jej.

        Moje dzieci chodza do szkoly katolickiej przy parafii. Maja tam nauke religii. Niestety religia i wiara nie sa na pierwszym miejscu w szkolach. Ludzie, ktorzy wysylaja swe dzieci do szkol katolickich, traktuja to bardziej jako szkoly prywatne.Tak na przyklad do pierwszej Komuni sw nauczycielka i ksiadz mowili, ze maja przyjac Cialo Jezusa na reke.My z zona mowilismy, ze beda przyjmowac do ust jak my. Z tego powodu dochodzilo zawsze do spiecia, dzieci plakaly bo pani powiedziala cos innego.

        Jesli chodzi o statystyke to sytuacja kosciola katolickiego w Stanach jest nieciekawa ok20% chodzi do kosciola i chyba ok 20% z tych co chodzi wierzy w realna obecnosc Pana Jezusa w Eucharystii

        • Halina K said

          Sławku ……
          A czy Ty masz satysfakcję z tego że bierzesz Ciało Pana Jezusa do ręki , wiedzac że Chrystus Król chce ,aby go dotykały tylko do tego uswięcone ręce …..
          Czy w Twoim sercu nic nie wyrzuca Ci sumienie ?
          A może masz jakies swięcenia , o których nie mówisz i dlatego pracujesz jako szafasz świecki .

          Nie można przecież kochać Pana Jezusa i robic Mu przykrości , nie dostosowując sie do Jego zaleceń ..

          W Rosji gdy były prześladowania wiernych Kościoła , i nie było kapłana ,to społeczność brała ornat i przy tym ornacie spotykali sie co tydzień by sie modlić .
          Nikt z świeckich nie odważył sie aby zastąpic kapłana i z innej parafii przywieźć Najswiętrzy Sakrament i rozdawać go innym .
          A Ty wiedząc że sie to Panu Jezusowi nie podoba , nadal to czynisz ?
          Trudno pojąc .
          Ale każdy ma wolna wole i podejmuje decyzje, za które po smierci otrzyma zapłatę .

        • Slawek said

          Halino,
          W kazdej parafii tutaj swieccy rozdaje komunie. Tak prawo koscielne zezwala. Niestety to jest smutne….Czy to jest argument, by tak robic? Na pewno nie…”
          „Nie mozna przeciez kochac Pana Jezusa i robic Mu przykrosci, nie dostosowujac sie do Jego zalecen….” -Tak to prawda -chyba tylko , ze On sam o to prosi.

        • Slawek said

          Przepraszam nie dopisalem, ze to jest za pozwoleniem biskupa i proboszcza danej parafii. Nie ma specjalnych swiecen, jedynie modlitwa proboszcza z rytualu rzymskiego za nadzwyczajnych szafarzy

        • Ciocia said

          Sławku jesteś tam 17 lat .Ile lat trwa to lekceważenie Eucharystii przez kapłanów w Ameryce ?

        • Halina K said

          Sławek ,,,,,,
          w odpowiedzi na twoje argumenty ,..

          Proszę powiedz mi,
          czy biskup albo kapłam, gdy wprowadzi taka ustawę, zapewnienie , że kazdy kto umiera idzie do Nieba , tylko dlatego że jest ochrzczony ,
          to to ma działanie sprawcze i ten stan staje się rzeczywistością ?
          I rzeczywiście tam pójdzie pomijając wszystko jak zył ?

          Nie może być brane pod uwagę to, co z błedu biskupa lub kapłana wynika .
          Bo każdy błąd to zejście z drogi PRAWDY i KOCHAJ BOGA , która wiedzie do Nieba .
          Jeżeli wyznacza sie sobie zły kurs na droge zycia , to nie dojedzie sie do prawdziwego Bożego celu .Tylko utknie sie w chaszczach lub w przysłowiowym lesie .
          Z którego trudno wyjść .

          To że w USA pracujący biskupi i kapłani wyznaczyli sobie i wiernym droge na bezdroża i piekło ,/ byc może ,/ to nie znaczy że świecki , który ma wiarę i miłosc do Boga w sercu podązy ta drogą .
          Bo ma prawo wolnej woli , i albo zaakceptuje to rozporządzenie jako prawdę , i pójdzie za tym . Albo rozwazy to sercem i powie NIE a przez to dochowa wierności nauce Chrystusa Załozyciela Kościoła , Odrzuci te błedne wytyczne i będzie starał sie wypełniac wszystko tak , aby spełniac wszystkie zalecenia z Nieba . .

          Teraz Watykan popełnia bład , a więc czyni to samo co Twoi biskupi i kapłani
          i co Watykan krytykujesz , a swoich duszpasterzy nie ?

          Nie rozumie Twojego punktu widzenia na służenie Bożej sprawie tutaj na Ziemi .
          Przecież prawdą jest że ,
          gdy człowiek rozstaje sie z ciałem , spotyka sie z Boza Sprawiedliwościa i wtedy kazdy odpowiada za to co uczynił za zycia .
          I tłumaczenie tego typu że biskupi i kapłani mi na to pozwolili , nie zdaje egzaminu .
          Bo sie usłyszy ,,,,,
          ,, za to co oni uczynili , to oni beda odpowiadac . A teraz Ty powiedz , co masz na usprawiedliwienie i wskaż dlaczego tak czyniłeś, skoro wiedziałes że to jest niewłsciwe , bo to z miłości do Boga nie wypływa .

          Rozważ to sercem i postąp tak jak Ci serce podyktuje .Staraj sie byc czystym względem rozporządzeń Boga .I trzymaj kurs na Niebo .Nie daj sie wyprowadzić na manowce .

          Przeżywałam smierć kliniczną , zobaczyłam jak tam jest ,
          więc Tobie teraz wskazałam z szczerego serca to, z czym bedziesz sie musiał zmierzyc .
          A Ty postąpisz jak Ci serce podyktuje .

          Życzę dużo szczęścia i radości w tym zyciu i po smierci .
          Niechaj Cie Bóg błogosławi i strzeże .

        • Millka said

          Fragmenty przesłania Matki Bożej z dnia 05-10-2018 ;
          Wielki jest rozkład moralny i strukturalny Kościoła Świętego oraz ludzi na całej ziemi. Od pewnego czasu wrogowie Polski czynią wiele wysiłków, aby zniszczyć ten Naród, by zniwelować, zatracić efekty Mojej pracy, Mojego wysiłku, Mojej pomocy wobec tego Wybranego przeze Mnie Narodu.

          Najbardziej palącą i istotną kwestią, jest powrót Kościoła Świętego do tradycji, a co za tym idzie, z powrotem by przyjmowano Przenajświętsze Ciało Mojego Boskiego Syna, wyłącznie w postawie klęczącej i do ust, z rąk kapłana i diakona. Czym prędzej należy wyeliminować w Kościele Świętym posługę świeckich szafarzy Komunii Świętej. Ci ludzie przez to co czynią, dotykając święte postacie, profanują Mojego Boskiego Syna i przyczyniają się do bardzo wielu świętokradztw i nadużyć. Na to miejsce można powołać stałych diakonów.
          Z dnia 09-10-2018 :
          Największe cierpienia, największy ból przeżywałam, gdy Mój Boski Syn, Jezus Chrystus poszedł na Mękę i Śmierć na Krzyżu. W tym czasie niewiele jadłam i nie wiele piłam, pomimo upałów panujących w tym klimacie. Moją wolną wolę i wszystko, całe Moje życie, powierzyłam w Ręce Boże, tak samo uczyniłam cierpiąc wraz z Moim Boskim Synem pod Krzyżem.
          W tym czasie niewiele spałam. Mój sen zazwyczaj wynosił od 4 – 5 godzin na dobę, w czasie Męki Mojego Boskiego Syna Jezusa Chrystusa, spałam tylko około 2 godzin. Przez cały czas się modliłam, bo tylko to dawało ukojenie Mojej Duszy. Po skonaniu Jezusa, z wielkim utęsknieniem czekałam na Niego, na Zmartwychwstanie Mojego Skarbu. Miłość Moja sprawiła, że przyspieszył On swoje Zmartwychwstanie o ponad 12 godzin.
          Gdy odchodził do Nieba, chciałam odejść razem z Nim, ale poprosił Mnie o to, abym pozostała jeszcze jakiś czas na ziemi i pomogła Apostołom słowem, radą, modlitwą, w rozwoju tworzącego się właśnie Kościoła Świętego.
          Usłuchałam prośby Mojego Boskiego Syna, lecz bardzo, bardzo za Nim tęskniłam. Żeby nie możliwość przyjmowania Go w Najświętszym Sakramencie, nie wytrzymałabym z tęsknoty. Ja zawsze przyjmowałam Komunię Świętą na kolanach, z rąk Apostołów, lecz głównie z rąk Świętego Jana Apostoła. Inna postawa niż klęcząca jest dla Mnie nie do pomyślenia. Dziś, większość ludzi idzie do Komunii Świętej bez niezbędnego szacunku, bez pokory, w postawie pychy i buty, często przyjmując

        • Millka said

          urwał mi się kopiowany tekst:
          Dziś, większość ludzi idzie do Komunii Świętej bez niezbędnego szacunku, bez pokory, w postawie pychy i buty, często przyjmując Go świętokradzko tak, jakby ktokolwiek z was był w czymś równym Bogu!
          Za to, że przyjmujecie Przenajświętsze Ciało Mojego Boskiego Syna Jezusa Chrystusa niegodnie, każdy będzie odpowiadał przed Bożym Majestatem na Sprawiedliwym Sądzie Bożym. Każdy taki akt profanacji, będzie musiał być odpowiednio odpokutowany, długim i ciężkim cierpieniem w czyśćcu, wytrawianym niemałym ogniem.

        • Slawek said

          Halina,
          Moze masz racje i byc moze wycofam sie z tej poslugi. Porozmawiam z moim spowiednikiem.Zglosilem sie jedynie po to by moc rozbudzic milosc w ludziach do adoracji. Bo tak jest , ze ta prawdziwa przemiana parafii nastepuje od adoracji,Jezeli parafie adoruja Jezusa to jest tam zycie i prawdziwa przemiana.Ale jedynie na te wtorkowe adoracje przychodzi od 10-20 ludzi. Probowalem na rozne sposoby ozywic wiare w ludziach, w naszym kosciele . Udalo mi sie sprowadzic kiosk, z roznymi konferencjami na Cds, probowalem sam glosic rozwazania, robic nabozenstwa, studiowac Pismo sw z ludzmi,odmawiac rozaniec z rodzinami. Ale oddzwiek jest zawsze ten sam 10-20 osob.Moze masz racje Halino, moze poszedlem za daleko i powinienem sie wycofac. Dziekuje za rade.

        • Halina K said

          Sławek …….
          Jeżeli bedziesz z szczerego serca sam otaczał modlitwą swoja parafie , to bedziesz wprowadzał działanie Ducha św na tych ludzi .
          To będziesz świecił szatanowi po oczach i bedziesz go zmuszał do wycofania sie z tego, co Ty otaczasz modlitwą i miłoscia .
          Jeżeli bedziesz prosił Maryje Królowa i Chrystusa Króla o naprowadzanie tej parafi i na Boza drogę mówiąc Chrystusowi KRólowi ,,,, TY SIE TYM ZAJMIJ .
          Jeżeli będziesz prosił Aniołów by oddziaływali na innych aniołow strózy, aby zachęcali swoich podopiecznych do pójścia do Kościoła ,
          to więcej bedzie znaczyło niz byś sam chciał głowa mur przebić .

          Najważniejjsze jest to, by byc pomocnym Chrystusowi Królowi i Maryji Królowej w realizacji Ich planów .
          Należy Ich pytać ,,,, co Oni chca abyś uczynił dla Nich tutaj na Ziemi teraz ……
          A gdy sercem odczujesz to jako natchnienie Ducha św , wówczas będziesz miał radosc i satysfakcję że własnie to uczyniłeś ,co Oni chcieliby aby było uczynione na Ziemi .
          Nie warto narzucać Im tego, czego Oni nie chcą .

          Mądrośc zyciowa polega na tym, by pracować dla szczęścia i radości w tym zyciu i po smierci .

          A kto z tej madrości korzysta ?

        • Slawek said

          Masz zupelna racje trzeba zawsze zaczac od powierzenia wszyskiego to co sie robi Maryi, naszej Krolowej. Niekiedy wydaje mi sie , ze jestem za wielkim idealista(moze za wielkim szalencem) i nie mam za duzo cierpliwosci w sobie.Widze problem i chcialbym zaraz go rozwiazac. Czasami tez ogarnia mnie niechec i widze, ze to co robie nic nie wnosi…Chociaz tez niekiedy zdarzaje sie takie male perelki. Jak organizowalismi w Swieto Bozego Milosierdzia nabozenstwo, to kobieta po 30 latach byla u spowiedzi. Raz dalem ksiazke ojca Gaitley do czytania mojemu znajomemu, pozniej poprosil mnie o cos wiecej. Dalem mu Dzienniczek sw Faustyny, pozniej Mala Tereske, Teraz jest jednym z tych , ktorzy chodza na wtorkowe adoracje.Odmawia codziennie rozaniec i koronke do Bozego Milosierdzia i sam mowi, ze jego zycie sie zmienilo.Najbardziej ciezko mi na sercu lezy, ze nasz Pan jezus jest opuszczony w tabernakulum. Wiem niekiedy, ze byloby prosciej zmienic parafie, i nalezec do tej gdzie ksiadz jest bardziej uduchowiony. Czy tego jednak oczekuje nasz Pan?Jezus do jednej znajomej powiedzial- Nie opuszczaj Mnie tu.”

          Do Was kochani na tym blogu tez kieruje moje slowa. Mam nadzieje, ze budujecie wasza wspolnote parafialna i nie jestescie jedynie obserwatorami.Bo jezeli nie wlozycie swego wkladu, swego potu by Jezus byl na pierwszym miejcu uwielbiany, to za kilka lat bedziecie mieli w Polsce te samo ubostwo co na Zachodzie

        • Ciocia said

          Ty Sławku ze swej strony możesz modlić się za swojego proboszcza o łaskę wiary .

        • Sylwester said

          Slawku masz siedmioro w tym 2 letnie i oprocz tego te pozostale rzeczy, udzielasz sie, praca itd… Czy ty przypadkiem nie zaniedbujesz rodziny, zony, dzieci.. Skad ty na to wszystko masz czas? Podziwiam cie… I w kwesti szafarzy jestem tego samego zdania co Halina. Po co odbierac ksiezom zaszczyty i obowiazki jakie na nich ciążą?

        • Slawek said

          Sylwek
          Staram sie pomoc mej zonie jak moge najlepiej. Zazwyczaj to ja gotuje kolacje i klade dzieci do spania. Moje spotkania ze studiowaniem Pisma sw odbywa sie o 6 rano, kiedy dzieci spia, Tak samo jest w soboty , mamy dyskusje o 7 rano.We wtorki zabieram dzieci na adoracje, a w co drugie niedziele i pierwsze piatki spotykamy sie calymi rodzinami na rozancu.

        • Halina K said

          Sławek ,,,,,,
          jesteś naprawde wspaniałym człowiekiem . Umiesz dzielić czas na obowiązki względem ciała i ducha ,na pracę dla Boga i rodziny .
          Wyprostujesz to co wadliwe i pójdziesz wprosy do Nieba wraz z cała rodzina . Bo jeżeli wyznaczycie sobie własnie taki cel , i wytrwacie w nim , to go osiagniecie .

          Tylko trzeba byc czujnym, by szatan znowuż nie zaatakował i nie chciał narobić bigosu na drodze zycia .
          By w porę powiedzieć mu NIE .

          Niechaj Cię Bóg błogosławi i cała Twoja rodzinę , oraz parafie .
          Niechaj wznieci sie pożar miłości do Boga w sercach mieszkańców, by jak najczęściej przychodzili do świątyni , aby spotkać sie z Chrystusem Królem i Maryja Królowa .

          Widocznie masz w tej upadłej w wierze parafii być tym ,który utrzymuje łącznośc z Niebem , by nie została całkowicie odcięta od współpracy z Bogiem .

          Przyjechałes do Polski , naładujesz swoje baterie i będziesz świecił tam na USA ziemi niczym pochodnia , porywająca wszystkich do Boga .Wskazując droge ,o której juz zapomnieli że jest .
          Z całego serca Ci tego zyczę .

        • szach said

          Do Sławka@
          To co tu nam opisałeś o swoim życiu, jest wspaniałe. Nie przejmuj się widocznym brakiem efektów twoich wysiłków. One będą, ale nie wtedy, kiedy mógłbyś Ty je oglądać i sobie przypisać zasługi za nie. Bo wszystko jest dziełem Boga, nie naszym.
          Trwaj na tej drodze, bo to dobra droga.
          Co do bycia nadzwyczajnym szafarzem Eucharystii, to mniej się kieruj objawieniami prywatnymi, a bardziej dokumentami Kościoła . Szafarz nadzwyczajny oznacza, że ma służyć w sytuacjach nadzwyczajnych a nie w zwykłych. Papież Benedykt XVI zalecał sięgnięcie do żródła czyli do dokumentów Soboru WII . Jestem pewna, ze tam odnajdziesz wskazówki co czynić należy. Nie potrafię na szybko wskazać ci konkretnego fragmentu, ale na pewno sam odnajdziesz, bo jest dokładnie opisane, w jakich sytuacjach i w jakim zakresie szafarz może służyć swą pomocą kapłanowi . Jeśli coś jest nie tak , to nie jest to wina szafarza ale biskupa, który ma obowiązek postępować zgodnie z Konstytucją . Natomiast zastępowanie posługi kapłana ,posługą szafarza ponad to co jest dopuszczalne, prowadzi do desakralizacji i ostatecznie przynosi Kościołowi szkodę. W drodze wiary , bardzo ważne jest poczucie sacrum, bo wiara przewyższa rozum , który często nie nadąża za wiarą. Sięgaj do źródła i w relacjach z duszpasterzami posługuj się konkretnymi dokumentami Kościoła a nie słowami „objawień” prywatnych.
          Pozdrawiam Cię serdecznie i całą Twoją piękną rodzinę. Nie zniechęcaj się, bo to są pokusy szatańskie mające osłabić nasz zapał i zaangażowanie

        • szach said

          http://www.parafiakleosin.pl/download/konstytucja.pdf
          A. Zasady ogólne
          22. §1. Prawo kierowania sprawami liturgii należy wyłącznie do władzy Kościoła. Przysługuje ono
          Stolicy Apostolskiej oraz, zgodnie z prawem, biskupowi.

          28. W sprawowaniu liturgii każdy, kto wykonuje swą funkcję – czy to duchowny, czy wierny świecki
          – powinien w pełni wykonywać wyłącznie tylko to, co należy do niego z natury rzeczy i na podstawie
          przepisów liturgicznych.

          http://www.kkbids.episkopat.pl/?id=87#id=101

          INSTRUKCJA
          „INAESTIMABILE DONUM”
          W SPRAWIE NIEKTÓRYCH NORM DOTYCZNĄCYCH KULTU TAJEMNICY EUCHARYSTYCZNEJ
          http://www.kkbids.episkopat.pl/?id=93#id=143
          10. Wierny, zakonnik lub świecki, upoważniony jako szafarz nadzwyczajny Eucharystii, może rozdzielać komunię św. jedynie wtedy, gdy nie ma kapłana, diakona lub akolity, gdy kapłanowi stoi na przeszkodzie choroba, podeszły wiek lub gdy liczba komunikujących jest tak wielka, ze przedłużałaby się zbytnio Msza św.20 Należy więc zganić postawę tych kapłanów, którzy choć obecni prze celebrze, wstrzymują się od udzielania Komunii św., zostawiając ten obowiązek świeckim.

          KONGREGACJA DS. KULTU BOŻEGO I DYSCYPLINY SAKRAMENTÓW
          INSTRUKCJA
          „REDEMPTIONIS SACRAMENTUM”
          O TYM, CO NALEŻY ZACHOWYWAĆ, A CZEGO UNIKAĆ W ZWIĄZKU Z NAJŚWIĘTSZĄ EUCHARYSTIĄ
          Zgodnie z przepisami prawa nadzwyczajni szafarze mogą wspomagać kapłana celebrującego<b jedynie w przypadku konieczności173.

          INSTRUKCJA KONGREGACJI SAKRAMENTÓW
          „IMMENSAE CARITATIS”
          NA TEMAT UŁATWIANIA W NIEKTÓRYCH WYPADKACH PRZYJMOWANIA KOMUNII SAKRAMENTALNEJ

          I NADZWYCZAJNI SZAFARZE UDZIELANIA KOMUNII ŚW.

          Różne są okoliczności, w których dostrzega się brak szafarzy Komunii eucharystycznej:

          – podczas Mszy, z racji licznego udziału wiernych lub też szczególnej trudności związanej z osobą celebransa;

          – poza Mszą św. gdy ze względu na odległość miejsca trudno jest przynieść Komunię, zwłaszcza na sposób Wiatyku, chorym znajdującym się w niebezpieczeństwie śmierci – ewentualnie ze względu na dużą liczbę chorych, głównie w szpitalach lub .podobnych instytucjach, potrzeba wielu szafarzy.

          Aby zatem wierni, znajdując się w stanie łaski i kierując się właściwą i pobożną intencją pragną uczestniczyć w świętej uczcie, nie byli pozbawieni tej sakramentalnej pomocy i pociechy, wydało się Papieżowi rzeczą słuszną ustanowić nadzwyczajnych szafarzy, którzy by mogli sobie oraz innym wiernym udzielić Komunii, z zachowaniem określonych niżej warunków:

          I. Ordynariusze miejsca otrzymują władzę, na podstawie której mogą zezwalać – w pojedynczych wypadkach, na pewien okres czasu lub, gdy przynagla konieczność, na sposób stały – odpowiedniej osobie, imiennie wybranej, ażeby mogła jako szafarz nadzwyczajny udzielić Komunii św. sobie, .innym wiernym oraz zanosić ją chorym pozostającym w domu, ilekroć:

          a) nie ma kapłana, diakona i akolity;
          b) wymienieni wyżej nie mogą udzielać Komunii św. z powodu wykonywania innej posługi duszpasterskiej, braku zdrowia lub starości;
          c) liczba wiernych przystępujących do Komunii jest tak wielka, że odprawianie Mszy lub rozdzielanie Eucharystii poza Mszą zbytnio by się przeciągnęło.

          II. Ordynariusze miejsca posiadają władzę upoważniania poszczególnych kapłanów, pełniących święte posługiwanie, ażeby mogli wyznaczyć odpowiednią osobę do udzielania Komunii św. w wypadku prawdziwej konieczności.

          III. Wspomniane powyżej uprawnienia ordynariusze miejsca mogą delegować biskupom pomocniczym, wikariuszom biskupim i delegatom biskupim.

          IV. Przez osobę odpowiednią, o której mowa w nn. I i II rozumie się: lektora, alumna wyższego Seminarium, Zakonnika, zakonnicę, katechistę, wiernego mężczyznę lub kobietę – z zachowaniem określonej tu kolejności, którą jednak może zmienić Ordynariusz miejsca według roztropnego uznania.

          V. W kaplicach wspólnot zakonnych obojga płci, funkcja rozdzielania Komunii w okolicznościach, o których umowa w n. I,. może być słusznie powierzana przełożonemu, nie posiadającemu święceń lub przełożonej, ewentualnie ich zastępcom.

          VI. Wypada, aby osoba odpowiednia, wybrana imiennie przez ordynariusza miejsca do udzielania Komunii św., oraz osoba, o której mowa w n. II, wyznaczona przez upoważnionego do tego kapłana, otrzymała zlecenie – gdy czas na to pozwala – zgodnie z obrzędem dołączonym do niniejszej instrukcji. Komunii św. ma udzielać z zachowaniem przepisów liturgicznych.

          Ponieważ uprawnienia, o których tu mowa, mają na uwadze jedynie dobro duchowe wiernych i odnoszą się do wypadków prawdziwej konieczności – niech przeto kapłani pamiętają o tym, że przez nowe przepisy nie zostają wcale zwolnieni z obowiązku udzielania Boskiej Eucharystii wiernym prawnie o to proszącym, a zwłaszcza zanoszenia jej chorym.

          Wierny, szafarz nadzwyczajny, odpowiednio przygotowany, winien wyróżniać się dobrym życiem chrześcijańskim, wiarą i obyczajami. Aby zaś zawsze był zdolny do wypełniania tak ważnej funkcji, powinien pogłębiać nabożeństwo do Najświętszego Sakramentu i starać się świecić przykładem nabożeństwa i czci względem Sakramentu Ołtarza wobec innych wiernych. Nie wolno dokonywać takiego wyboru, który by mógł wywołać zdziwienie u wiernych.

          Na koniec Kodeks Prawa Kanonicznego i w razie wątpliwości należy tu szukać właściwej odpowiedzi.
          http://www.trybunal.mkw.pl/Kodeks%20Prawa%20Kanonicznego.pdf

        • Wiesia said

          http://prorocykatolik.pl/documents/OjciecSwietyBenedykt.XVI1str.pdf

        • Wiesia said

          „Już Papież
          Paweł VI zaraz po Vatikanum II w instrukcji Memoriale Domini z dnia 29. 06. 1969 r. potępił te obce
          Kościołowi obrzędy, pisząc między innymi: „Zbadawszy prawdę Tajemnicy Eucharystycznej, jej moc
          oraz obecność Chrystusa w niej, idąc za wewnętrznym nakazem zmysłu czci wobec tego
          Najświętszego Sakramentu, jak też dla pokory, zaprowadzono zwyczaj, że szafarz [kapłan] sam
          kładzie cząstkę konsekrowanej Hostii na języku przyjmującego Komunię Św. (…) nie tylko dlatego, że
          opiera się on na przekazanym przez Tradycję od wielu wieków zwyczaju, lecz szczególnie dlatego,
          że wyraża on szacunek wiernych wobec Eucharystii.
          (…) Ponadto przez ten obrzęd, który należy uważać za przekazany przez Tradycję, zabezpieczone jest,
          że Komunia Św. rozdzielana jest z należną jej czcią, pięknem i godnością, oraz że Postacie
          Eucharystyczne, w których jest obecny w jedyny sposób substancjalnie i trwale cały i niepodzielny
          Chrystus, Bóg i Człowiek, ochraniane są przed wszelkim niebezpieczeństwem profanacji.
          Przy tym zaznacza się, że zmiana sprawy tak znaczącej, opartej na starożytnej i czcigodnej Tradycji,
          dotyczy nie tylko dyscypliny kościelnej, lecz samej wiary w Eucharystię. Dlatego Stolica Apostolska
          napomina biskupów, kapłanów i wiernych z całą stanowczością, aby przestrzegali obowiązujące i na
          nowo potwierdzone prawo, (…) ze względu na wspólne dobro samego Kościoła”.

        • PinkBo said

          Slawku, tu gdzie ja mieszkam, tez panie wystawają Najsw Sakrament, od pon do piatku, zawsze przychodzą te same kilka kolo piec kobiet na jedną godzine. Jest tak w wielu parafiach wkolo, szczycą sie tym, ze mają takie adoracje, choc wg mnie to raczej profanacje… I tak pomyslalam sobie, ze o wiele lepiej byloby adorowac Pana Jezusa zamknietego w Tabernakulum i przed Nim sie modlic by Go w ten sposob powazac. W Medjugorju chyba jak sie nie myle, siostra tylko otwiera drzwiczki od Tabernakulum i tyle. Samo spotkanie sie w kosciele na modlitwe paru osob tez jest czyms wspanialym!

    • Wiesia said

      @Sławku odpowiedziałam,ale znowu wpadłam w spam.Za wyjęcie poprzedniego dziękuje panie Bronku.

    • Wiesia said

      „Zgodnie z doktryną Kościoła, Prawdy Wiary pochodzące z Objawienia Bożego są ponadczasowe i nigdy nie mogą ulec zmianie. Papież nie ma władzy ich zmienić. Również wielki Doktor Kościoła – św. Tomasz, powołując się na Tradycję pochodzącą od samych Apostołów stwierdza stanowczo: „Ciało Chrystusa należy do kapłanów i nie może być Ono dotykane przez tego, kto nie jest wyświęcony” (Theol. III, q 82 a 3). Wyjątkiem może być tylko obrona przed zbezczeszczeniem i zniewagą.
      Czyżby zatem współcześni „naprawiacze” Kościoła uznali, że Pismo Św. i nauczanie wszystkich papieży jest fałszywe? A może ci nieszczęśni „reformatorzy” otrzymali nowe „objawienie”, które unieważnia poprzednie? Widocznie tylko 2000 lat obowiązywały słowa Pisma Św.: „Chrystus ten sam, wczoraj, dziś i na wieki” (Hbr 1 3, 8).
      Wprowadzanie „szafarzy” świeckich jest atakiem na kapłaństwo i Kościół oraz profanacją Najświętszego Sakramentu. Kto świadomie to popiera, jest poza Kościołem. Już św. Paweł zmagał się z pierwszymi modernistami, ostrzegając wiernych: „Są (…) jacyś ludzie, którzy sieją wśród was zamęt i którzy chcieliby przekręcić Ewangelię Chrystusową. Ale gdybyśmy nawet my lub Anioł z Nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy – niech będzie przeklęty!” (Ga 1, 6-8). W mowie pożegnalnej do biskupów efeskich przestrzegał, że pośród nich samych powstaną wilki drapieżne, „którzy głosić będą przewrotne nauki, aby pociągnąć za sobą uczniów” (Dz 20, 28-30). Sam Jezus powiedział: „Lecz prędzej niebo ziemia przeminą, niż żeby jedna kreska miała odpaść z Prawa” (Łk 16, 17). W nawiązaniu do tych słów Kościół wielokrotnie orzekał, że kto odrzuca najmniejszy fragment Pisma Św. jako nie natchniony przez Ducha Świętego, lub fałszuje całą Św. Tradycję, „niech będzie wyłączony ze społeczności Kościoła” (Synod Laterański, Kan. 17, 649 r., por. Sobór Watykański I).
      Ani obecny Papież, ani jego następcy nie będą mogli nigdy (aż do skończenia świata) wydać od siebie żadnego dokumentu zezwalającego lub popierającego udzielanie Komunii św. stojącym lub do ręki, oraz na wprowadzanie „szafarzy” świeckich rozdających Komunię św. i kobiet do prezbiterium, ponieważ, jak to przypomniał Sobór Watykański I, nie otrzymali władzy tworzenia nowej Ewangelii i Tradycji (por. Hbr 13, 8). Gdyby to uczynili, musieliby podważyć nieomylność własną i swoich poprzedników, sfałszować Pismo Św. i całą Tradycję oraz zaprzeczyć nieomylnemu działaniu Ducha Świętego w Kościele, a to jest z kolei absolutnie niemożliwe (wyjątkiem byłby tylko antypapież), gdyż z Woli Bożej Papież pomylić się nie może. Niezdolny jest karmić baranki swoje i owce trucizną, błędem. Natomiast biskup i kapłan mogą się mylić. Dlatego pasterze narzucający /czy wymuszający/ nielegalnie Komunią św. na stojąco, do ręki i z rąk „szafarzy” świeckich, nie są w jedności z Kościołem. Wprowadzanie tych obrzędów może służyć tylko demonowi…”
      zródło :
      http://www.p-w-n.de/Godnakomunia.htm

      • Wiesia said

        Dobrze,że ta TREŚĆ się dzisiaj pokazała,dodam i dalszy fragment już na zakończenie :
        „Czyżby zatem współcześni „naprawiacze” Kościoła uznali, że Pismo Św. i nauczanie wszystkich papieży jest fałszywe? A może ci nieszczęśni „reformatorzy” otrzymali nowe „objawienie”, które unieważnia poprzednie? Widocznie tylko 2000 lat obowiązywały słowa Pisma Św.: „Chrystus ten sam, wczoraj, dziś i na wieki” (Hbr 1 3, 8).
        Wprowadzanie „szafarzy” świeckich jest atakiem na kapłaństwo i Kościół oraz profanacją Najświętszego Sakramentu. Kto świadomie to popiera, jest poza Kościołem. Już św. Paweł zmagał się z pierwszymi modernistami, ostrzegając wiernych: „Są (…) jacyś ludzie, którzy sieją wśród was zamęt i którzy chcieliby przekręcić Ewangelię Chrystusową. Ale gdybyśmy nawet my lub Anioł z Nieba głosił wam Ewangelię różną od tej, którą wam głosiliśmy – niech będzie przeklęty!” (Ga 1, 6-8). W mowie pożegnalnej do biskupów efeskich przestrzegał, że pośród nich samych powstaną wilki drapieżne, „którzy głosić będą przewrotne nauki, aby pociągnąć za sobą uczniów” (Dz 20, 28-30). Sam Jezus powiedział: „Lecz prędzej niebo ziemia przeminą, niż żeby jedna kreska miała odpaść z Prawa” (Łk 16, 17). W nawiązaniu do tych słów Kościół wielokrotnie orzekał, że kto odrzuca najmniejszy fragment Pisma Św. jako nie natchniony przez Ducha Świętego, lub fałszuje całą Św. Tradycję, „niech będzie wyłączony ze społeczności Kościoła” (Synod Laterański, Kan. 17, 649 r., por. Sobór Watykański I).
        Ani obecny Papież, ani jego następcy nie będą mogli nigdy (aż do skończenia świata) wydać od siebie żadnego dokumentu zezwalającego lub popierającego udzielanie Komunii św. stojącym lub do ręki, oraz na wprowadzanie „szafarzy” świeckich rozdających Komunię św. i kobiet do prezbiterium, ponieważ, jak to przypomniał Sobór Watykański I, nie otrzymali władzy tworzenia nowej Ewangelii i Tradycji (por. Hbr 13, 8). Gdyby to uczynili, musieliby podważyć nieomylność własną i swoich poprzedników, sfałszować Pismo Św. i całą Tradycję oraz zaprzeczyć nieomylnemu działaniu Ducha Świętego w Kościele, a to jest z kolei absolutnie niemożliwe (wyjątkiem byłby tylko antypapież), gdyż z Woli Bożej Papież pomylić się nie może. Niezdolny jest karmić baranki swoje i owce trucizną, błędem. Natomiast biskup i kapłan mogą się mylić. Dlatego pasterze narzucający /czy wymuszający/ nielegalnie Komunią św. na stojąco, do ręki i z rąk „szafarzy” świeckich, nie są w jedności z Kościołem. Wprowadzanie tych obrzędów może służyć tylko demonowi.
        Pierwsi w Kościele komunię na stojąco i do ręki wprowadzili w IV w. heretycy ariańscy dla podkreślenia braku wiary w obecność Pana Jezusa w Eucharystii i dla wyrażenia, ze jest Ona tylko symbolem i znakiem jedności chrześcijan. A więc dla wyrażenia odmienności wiary wprowadzono nową formę w liturgii. Odwrotnie: Kościół dla podkreślenia dogmatu o obecności Pana Jezusa w Eucharystii wprowadził Komunię na klęcząco i do ust, odrzucając to wszystko w liturgii, co mogłoby wprowadzić w błąd. Ponownie Komunię na stojąco i do ręki wprowadzili w 1549 r. reformatorzy protestantcy, głównie w tym celu by ponownie zaprzeczyć katolickim dogmatom na temat kapłaństwa i rzeczywistej obecności Chrystusa w Przenajświętszym Sakramencie. Praktyka taka stała się od tego czasu oznaką antykatolicyzmu…”

        PROSZĘ TO PRZEMYŚLEĆ,BO JEST NAD CZYM.

      • szach said

        Nie wiem skąd Wiesiu masz ten fragment, ale ktoś niedouczony go napisał.
        Pierwsze. Papież jest nieomylny tylko wtedy, gdy wygłasza jakąś prawdę ex katedra . Ostatnio to było 8 grudnia 1854 , gdy papież Pius IX ogłosił dogmat o Niepokalanym Poczęciu NMP.
        Po drugie. Pismo św nic nie mówi o sposobie przyjmowania Ciała Pańskiego. Czy stojąco, czy siedząco czy na kolanach . To regulują konkretne dokumenty i Kodeksy. W pierwszych wiekach był to normalny nie kwaszony chleb. W kościołach wschodnich jest kwaszony chleb. Piszesz, że ci kapłani, którzy dopuszczają szafarzy nie są w jedności z Kościołem. To by znaczyło, że sami papieże (np. JPII) nie byli w jedności z Kościołem. To i wszyscy wierzący , bo uznawali papieża .Dokąd to prowadzi? Do schizmy.,
        Po trzecie. Działanie Ducha św w Kościele właśnie w tym się przejawia, że Nauka pozostaje ta sama ale obrzędy mogą się zmieniać. To tylko widziane znaki dzieł niewidzialnych.

        • Wiesia said

          Rozumiem,że Papież Benedykt wie mniej od Ciebie.Mało swoją postawą pokazał i mało dokumentów wydał.Ta synodalność wchodziła bocznymi drzwiami do diecezji,bez zgody Papieża Świętego Jana Pawła II i Papieża Benedykta XVI.Przeczytaj lepiej to :
          https://www.pch24.pl/naukowcy-i-duszpasterze-o-odrzuconym-dziedzictwie-humanae-vitae,63770,i.html
          Wielu sie nadal buntuje.

        • Wiesia said

          Miałam podać to :
          Memoriale Domini Pawła VI
          Poza tym,ja się nie chcę spierać,bo nie jestem teologiem,Kapłanem.Wiem jednak,że wszelkie zmiany,jakie zachodziły przez lata NAROBIŁY DUŻO ZŁEGO.Jak widać to postępuje,wiara zanika,bo nie okazuje się Panu Bogu należnej czci.Kapłan to Kapłan.On ma ręce do tego przeznaczone.Te ręce mogą wiele zdziałać,gdyby tylko wiedzieli niektórzy,jak wiele zawdzięczają przez Kapłaństwo,to świętość byłaby widoczna na dużą odległość.Świecki,to świecki,duchowość i zaangażowanie świeckich jest bardziej w kierunku świata niż u duchownych.A przynajmniej powinna być.Nawet nie pytam Cie @Szach,czy jesteś szafarzem świeckim,bo nic mi do tego.Każdy ma rozum i wolną wolę.MA WYBÓR.Skoro twierdzisz,że dałam bzdety,to …….Wiem jednak,że ludzie dawniej bardziej szanowali Kapłanów.Dawniej to nie był ZAWÓD,a posługa.Ale ja durna jestem w te klocki,lecz tej durnoty wpajanej mi przez dawniejszych księży wole słuchać,bo to,co obecnie widzę przyprawia mnie o zawrót głowy.Jeśli większości z was NIE,to czas mi się faktycznie stąd zabierać.

        • Wiesia said

          sprostowanie :
          napisałam powinna być w kierunku świata- miałam na myśli rodzinę,dzieci,które nie powinno się zaniedbywać (w tym sensie).
          Za moment nam wprowadza kapłanki,aby kobiety nie czuły się pokrzywdzone itd.Zachód tez stopniowo przechodził,to,co my teraz nadrobimy niebawem,aby ich dogonić,ale będzie to w w przyspieszeniu.@Szach,skoro ksiądz Tadeusz Guz mówi o takich sprawach od lat,ksiądz Kneblewski i wielu innych,to dlaczego im mam nie wierzyć?Poza tym ja nie mam 10 lat i widzę te zmiany wszystkie.Święci tez się wypowiadali,Matka Boża również.Wiem,wiem- PRYWATNE OBJAWIENIA!,Ty zaś masz swoje racje.Wolę jednak słuchać Świętych.

        • Mount said

          Ks. Natanek – profanacje w kościele katolickim https://www.youtube.com/watch?time_continue=4&v=payxpwm755I

        • Mount said

          Ks. Natanek – Mamy rewolucję szatańską w kościele katolickim https://www.youtube.com/watch?v=HbnIDZIPPko

        • szach said

          Wiesia@
          Jeśli chcesz bronić jakiejś racji, to tylko trzymając się Prawdy. Nawet słuszna racja ,nie może być broniona przy pomocy kłamstw i fałszywych argumentów

  6. Dzieckonmp said

    Walka o jakość dokumentu z Synodu trwa. Piękny wkład młodych katolików z Polski.

    List członków Ruchu Czystych Serc do papieża Franciszka i Ojców Synodalnych

    Prosimy o podkreślenie konieczności pielęgnowania cnoty czystości dla realizacji ideału chrześcijańskiej świętości – napisali członkowie Ruchu Czystych Serc z Polski do papieża Franciszka i Ojców Synodalnych uczestniczących w XV Zgromadzeniu Ogólnym Synodu Biskupów. Młodzi zrzeszeni w 15-tysięcznym ruchu podkreślili, jak ważne jest dla nich zachowanie czystości przedmałżeńskiej i życie w wolności od wszelkich nałogów.

    Publikujemy pełną treść listu:

    Jego Świątobliwość Ojciec Święty Franciszek,
    Czcigodni Ojcowie Synodalni uczestniczący w XV Zgromadzeniu Ogólnym Synodu Biskupów,
    Drodzy Reprezentanci Młodzieży całego świata!

    Członkowie Ruchu Czystych Serc wraz z redakcją czasopisma ewangelizacyjnego „Miłujcie się!” przesyłają z Polski wyrazy czci oraz synowskiego oddania Ojcu Świętemu i Ojcom Synodalnym w Rzymie. Wspólnota Ruchu Czystych Serc raduje się z podjęcia na synodzie tematu: „Młodzież, wiara i rozpoznania powołania”.

    „Ruch Czystych Serc” jest wspólnotą skupiającą młodych katolików, którzy pragną żyć zgodnie z Chrystusowym błogosławieństwem: „Błogosławieni czystego serca, albowiem oni Boga oglądać będą” (Mt 5,8). Członkowie ruchu – wbrew współczesnej mentalności świata – podejmują trud życia wiarą zgodnie z Ewangelią, nauczaniem Kościoła katolickiego ze szczególnym uwzględnieniem teologii ciała św. Jana Pawła II.

    W ten sposób starają się organizować swoje codzienne obowiązki tak, by osobista relacja z Jezusem była najważniejszym wydarzeniem każdego dnia. Zobowiązują się do powstawania z każdego grzechu w sakramencie pokuty, aby zawsze żyć w stanie łaski uświęcającej. Wierzą, iż drogą do prawdziwej miłości jest zachowanie czystości przedmałżeńskiej i wolność od wszelkich nałogów oraz w to, że możliwe jest osiągnięcie tego celu dzięki codziennej modlitwie i życiu sakramentalnemu oraz konkretnej pracy wewnętrznej nad sobą.

    „Ruch Czystych Serc” rozpoczął swoją działalność w 1995 roku w redakcji czasopisma „Miłujcie się!”, które obecnie wydawane jest w 23 językach, z rocznym nakładem 1,5 mln egzemplarzy, docierając do krajów misyjnych na całym świecie.

    Do „Ruchu Czystych Serc” przynależy obecnie 15 tysięcy młodych. Patronką ruchu jest bł. Karolina Kózkówna, 16-letnia Polka, która poniosła śmierć męczeńską w obronie dziewictwa.

    Łącząc się duchowo z Ojcem Świętym i Ojcami Synodalnymi w Rzymie, prosimy o podkreślenie konieczności pielęgnowania cnoty czystości dla realizacji ideału chrześcijańskiej świętości.

    Młodzież zrzeszona w „Ruchu Czystych Serc”

    Poznań, dnia 24 października 2018 roku

    https://episkopat.pl/list-czlonkow-ruchu-czystych-serc-do-papieza-franciszka-i-ojcow-synodalnych/

  7. Józef Piotr said

    Piękną mamy młodzież .
    Nie wolno jej robić krzywdy
    Chronić od demoralizacji

  8. Ciocia said

    „To jest czas łaski. Dlatego módlcie się, módlcie się, módlcie się dopóki nie zrozumiecie miłości Bożej do każdego z was.”

    ( Z orędzie z Medziugorje, 25. luty 2001 )

  9. Ciocia said

    Przyszedłem ogień rzucić na ziemię i jakże pragnę, ażeby już zapłonął – Łk 12, 49-53 – 25 X 2018 r.

  10. Ciocia said

    Oto stoi u drzwi i kołacze – zaproś

  11. Adrian said

    Trevignano Romano 23 października 2018 r
    Umiłowane dzieci, dziękuję wam, że wysłuchaliście mojego powołania w waszym sercu. Moi umiłowani, chcę, abyście zawsze byli zjednoczeni, ponieważ wkrótce nadejdzie chwila, w której będziecie potrzebować siebie nawzajem. Moje dzieci, co zawsze mówiłem, wkrótce się wydarzą, popatrzą na znaki nieba, ziemia będzie się poruszać coraz mocniej, morza będą się poruszać coraz bardziej i wulkany będą gotowe na cięższe erupcje. Kiedy cię złapią, wszystkie demony będą na ziemi, ale nie lękajcie się, kochajcie się jak bracia, nadchodzi mroźna noc. Dzieci, proszę o pokój, pokój sprawi, że staniesz się jeszcze bardziej wyjątkowy. Tak bardzo was kocham, świat i Kościół poniosą wielką próbę, ale zło nie zwycięży. Teraz, błogosławię cię w imię Ojca, Syna i Ducha Świętego, Amen. „
    https://translate.google.pl/translate?hl=pl&sl=it&u=http://www.lareginadelrosario.com/&prev=search

  12. Adrian said

    taka ciekawostka – CAŁA PRAWDA O SAMOCHODACH ELEKTRYCZNYCH I BATERIACH

  13. Dzieckonmp said

    Kilka tygodni po zawarciu porozumienia ze Stolicą Apostolską ws. nominacji biskupich władze chińskie zniszczyły dwa sanktuaria maryjne w prowincjach Shanxi i Guizhou. Były to miejsca pielgrzymkowe zarówno wspólnot uznawanych, jak i nieuznawanych przez władze.

    https://www.tvp.info/39632833/chinskie-wladze-zniszczyly-dwa-sanktuaria-maryjne-zbyt-duza-liczba-krzyzy

    • Ciocia said

      Do zburzenia obu świątyń doszło w ramach rozpoczętej w lutym br. kampanii sinizacji działalności religijnej w Chinach. Niszczenie kościołów, krzyży, obrazów itp. rozpoczęło się w prowincjach Henan, Xinjiang, Mongolia Wewnętrzna, po czym rozszerzyły się w Zhejiangu, Jiangxi i innych prowincjach.

    • Slawek said

      • Wiesia said

        „Papież nie rozumie Chin
        JOSEPH ZEN ZE-KIUN 24 października 2018 r
        Naturalny optymizm Franciszka wobec komunistów jest wspierany przez cyników wokół niego, którzy wiedzą lepiej.”

        The New York Times

        Powinno się chyba napisać,że Biskup Rzymu sam jest cyniczny,co pokazał wielokrotnie.W końcu on sam sobie dobrał wokół siebie takich ludzi,którzy jemu akurat odpowiadają.Przypomnę jego pierwszy Anioł Pański,kiedy wychwalał pewnego kardynała,że jest świetnym teologiem.Jest nim Walter Kasper,a co on głosił i głosi,to każdy chyba wie.Poza tym wiele owoców już mamy zgniłych i czas otworzyć oczy.Aby to zrobić prośmy codziennie Ducha Świętego o prowadzenie i rozeznanie.
        Nie ma co zwalać na samych tych ,którymi on się otoczył.Gdyby był sam niewinny,to w ogóle nie dopuściłby do wszystkich tych zmian,nie głosiłby i nie powoływał tych,którzy swoim postępowaniem zaszkodzili Kościołowi.Nie byłoby tych niedorzecznych rozmów na tematy,które raz na zawsze wcześniej były przez Kościół potępione.Nie oddziela się Doktryny od Dogmatu,nie manipuluje Liturgią.A jak robi się reformę Kościoła,to nie stawia się za przykład dla nas i to z wielką pochwałą tych,co byli socjopatami.Przypomniał mi się moment,kiedy Bergoglio wyjął z kieszeni Małą Drogę Krzyżową i powiedział,że to jest porażka Boga,Jego klęska.Czy dla nas Pan Jezus na Krzyżu jest porażką?Kto tak twierdzi ten nie jest Katolikiem.Dlatego tak bardzo mocno mnie irytuje,kiedy mówi się o Bergoglio :papież,ojciec święty Franciszek.Dlaczego tak wielu nie widzi to totalne zaprzeczanie Nauczaniu Pana Jezusa?Święty Franciszek z Asyżu też przez to jest obrażany.Przecież ten człowiek nie oddaje czci Panu Bogu i Matce Bożej.Pada na kolana tylko przed wrogami naszej Wiary.Dla mnie jest on fałszywym prorokiem z Apokalipsy Św.Jana,który przyszedł,aby zniszczyć Kościół i robi to cegła po cegle(A.K.Emmerich).Niebawem ujawni się A/C i już jawnie we dwóch zniszczą wszystko do reszty na oczach świata.Watykan jest zwrócony do świata i to jest dla mnie znak,że nie ma oparcia na Krzyżu

        Reszta Kościoła to tylko ci,którzy trzymają się Depozytu Wiary i Tradycji,należy do niej także Kard.Zen.
        CRUX AVE.

        • Sarebska said

          Ks. Włodzimierz Małota CM Szokujący wykład wygłoszony 15 września 2018 w Niepokalanowie podczas konferencji zorganizowanej w trosce o wiarę katolicką w naszej Ojczyźnie – „Kościół Katolicki w czasach zamętu. Elementy diagnozy i remedia”. Tytuł wykładu ,,Antykatolicki sojusz wszystkich ze wszystkimi, z majorem KBW w tle. Co robił Zygmunt Bauman we wrześniu 2016 roku, w Asyżu, na honorowym miejscu przy stole Biskupa Rzymu?”

          Uwaga ! Podmieniają nam Kościół i prawie nikt tego nie widzi.

          (Bergolio poddawał się psychoanalizie a mjr. Baumana zapraszał do Asyżu).

  14. Adrian said

    Pamiętaj: Halloween to święto Szatana, to noc „czarnych mszy” i ofiar składanych nie tyko ze zwierząt, lecz także z ludzi….

    Była satanistka potwierdza: Halloween to święto Szatana,
    to noc „czarnych mszy” i ofiar składanych nie tylko ze zwierząt…
    By zrozumieć, dlaczego obchody Halloween są zagrożeniem duchowym, należy przypomnieć korzenie tego święta. Wywodzi się ono ze środowiska emigrantów z Irlandii mieszkających na terenie USA. Wśród nich pojawił się pomysł, aby wskrzesić niektóre pradawne zwyczaje kultywowane przez ich przodków, plemiona staroceltyckie.
    Lipsky na pytanie, czy uważa, że chrześcijanie powinni obchodzić święto Halloween odpowiedziała: „Niektórzy ludzie myślą, że tak długo, jak ich dzieci przebierają się za baseballistów albo aniołki, to mogą uczestniczyć w zabawie trick-or-treating (zbierania słodyczy). Nie zgadzam się z tym, ponieważ Halloween opiera się na wyśmiewaniu Boga i jego Świętych. Nawet jeśli masz niewinny strój i niemal wszystko wokół ciebie wydaje się być niewinne, jesteś narażony nie tyle na negatywne, co wręcz demoniczne działanie. Tak więc nie warto uczestniczyć w tej zabawie, w której nagrodę stanowią cukierki. Lepszym rozwiązaniem jest całkowite zignorowanie Halloween i skupienie się na uroczystości Wszystkich Świętych. Należy zaangażować się w działalność chrześcijańską, odmawianie Różańca w rodzinie lub czytanie żywotów świętych”.

    Całość: kliknij: ks-slawomir-kostrzewa-halloween-neopoganizm-czy-niewinna-zabawa/

    31 października – pomódl się za wstawiennictwem o. Matteo da Agnone
    https://wobroniewiaryitradycji.wordpress.com/2015/10/28/31-pazdziernika-pomodl-sie-za-wstawiennictwem-o-matteo-da-agnone/

  15. Adrian said

    Szwedzi zaczynają się masowo czipować. Chcą posiąść nowe, lepsze zdolności

    Kraj ten staje się światowym pionierem w rozwoju tego typu technologii, a społeczeństwo coraz chętniej się czipuje, bo zaczyna dostrzegać wielkie korzyści z tego płynące.
    Źródło: GeekWeek.pl/Biohax International / Fot. Biohax International
    ==========================================
    PROSZĘ, PRZEKAŻ APEL O CZUWANIE RÓŻAŃCOWE – KAPŁANOM, WSPÓLNOTOM ZAKONNYM, SWOJEJ RODZINIE I ZNAJOMYM.

    Z soboty na niedzielę, tj. z 28/29. 10. 2018r.
    o północy, kolejny raz łączymy się duchowo odmawiając wszystkie 4 części Różańca Św. Oprócz stałych intencji – o ochronę Misji Zbawienia, ratowanie dusz od potępienia oraz zjednoczenie i umocnienie Armii Reszty – będziemy modlić się też w intencji podanej przez Pana Jezusa: o nawrócenie całego świata podczas Ostrzeżenia.

    Modlitwę można podjąć w dowolnym dniu tygodnia, jeśli jednak chcesz modlić się we wspólnocie, możesz dołączyć do nas w każdą sobotę o północy.
    https://gloria.tv/article/Nx8RmTd9JmSN3W1ZpNaW1gKae
    ========================================
    „Katolicki pogrzeb psa w Belgii”

    Źródło: http://www.dailymotion.com/video/x2noauk
    ==========================================
    Diabeł z ,,Tęczowego Piątku” wyciąga ręce po wasze dzieci! Oto, co trzeba zrobić

    W dniu 26 października w ponad dwustu szkołach w całej Polsce ma zostać zorganizowany tzw. „Tęczowy Piątek”, prowadzony przez Kampanię Przeciw Homofobii (KPH) – organizacje propagującą obyczaje grup LGBTQ. Akcja wiązać się może z naruszeniem prawa oświatowego oraz gwarantowanego konstytucyjnie prawa rodziców do zapewnienia dziecku wychowania zgodnego z ich przekonaniami, a przede wszystkim z narażeniem uczniów na szkodliwe dla nich treści.
    Wobec powyższego, Instytut Ordo Iuris przypomina iż rodzice, którzy powzięli wiadomość o mającym odbyć się w szkole ich dzieci „Tęczowym Piątku”, a nie chcą narażać ich na suflowane wówczas treści powinni:

    wystąpić do dyrektora szkoły z pisemnym pytaniem o dokładną podstawę prawna w oparciu o którą wydarzenie jest realizowane oraz jego dokładny przebieg i prowadzące go osoby, a jednocześnie

    złożyć rodzicielskie oświadczenie wychowawcze. Składając je rodzic jednoznacznie odmawia udziału swego dziecka we wszelkich wykraczających poza program szkolny działaniach propagandowych, opartych na ideologii gender, ideologicznych koncepcjach płci „kulturowej” lub „społecznej”, oraz tożsamości płciowej i seksualnej.

    przedłożyć na piśmie informację o braku zgody na uczestniczenie dziecka w zajęciach „Tęczowego Piątku”.

    W przypadku gdy dziecko pojawi się tego dnia w szkole i, pomimo złożonych przez rodzica oświadczeń, weźmie udział w zajęciach opartych na publikacjach „Tęczowego Piątku”, rodzice będą mogli zawiadomić o naruszeniu ich praw właściwe organy administracyjne i dochodzić ochrony swoich dóbr osobistych na drodze sądowej. Instytut Ordo Iuris deklaruje gotowość udzielenia niezbędnego, merytorycznego wsparcia w tym zakresie w ramach prowadzonej przez siebie akcji „Chrońmy Dzieci!”.

    dam/ordoiuris.pl
    https://gloria.tv/article/eNmkpuY9ZUBG397ifjjW986bs

  16. Leming said

    A co takiego mówi o homo zachodni kościół?

  17. Leming said

    Moim zdaniem tu nie ma pola do interpretacji, KK jasno określa co to jest seks, co to jest małżeństwo i nawet jeśli jakiś biskup zechce udzielać ślubu gejom to będzie to nielogiczne i biskup nie obroni się żadnym konkretnym argumentem.

  18. Ciocia said

    dzisiejsze przesłanie Królowej Pokoju, czwartek, 25 października 2018 r.(tłumaczone translatorem )

    Oto wiadomość tekstowa zgłoszona przez wizjonerkę Marija Pavlovic-Lunetti.

    Drogie dzieci! Masz wielką łaskę powołania do nowego życia dzięki orędziom, które ci daję. Małe dzieci, to czas łaski, czasu i wezwania do nawrócenia dla was i przyszłych pokoleń.
    Dlatego wzywam was, dzieci, módlcie się bardziej i otwórzcie swoje serce na mojego Syna Jezusa, jestem z wami, kocham was wszystkich i błogosławię was swoim matczynym błogosławieństwem. Dziękuję za odpowiedź na moje wezwanie.

  19. Leming said

    O co właściwie chodzi z tym tęczowym piątkiem? Co będą mówić i kto będzie mówił? Niech mi ktoś wyjaśni tak po chłopsku w dwóch zdaniach tą całą ideę:)

    • Leming said

      Do każdej szkoły biorącej w tym udział przyjedzie przedstawiciel Kampanii Przeciw Homofobii? A jesli nie przyjedzie to kto ma wystąpić w jego imieniu? Dyrektor szkoły????

      • Halina K said

        Skoro to jest trzymane w tajemnicy , to nikt nic wiele wiedział nie będzie.
        A popaprańce tego nie wyjawią , bo ma to być niespodzianka .
        Więc w sobotę wszystkiego sie dowiemy

        • Halina K said

          I ewentualnie wtedy szubienice szykować

        • Leming said

          I jak takie dziecko ma nie zgłupieć. W piątek dowie się że homoseksualizm to normalność, w poniedziałek na lekcji religii usłyszy że to grzech, a w domu od rodziców usłyszy jeszcze co innego. Właśnie sobie uświadomiłem jak ważna jest spójność nauczania i żeby w domu dziecku mówiono to co w szkole

        • Halina K said

          Gdy ja chodziłam do szkoły ,
          to w szkole uczono, że nie warto chodzic do koscioła i wierzyć itd .
          A w domu chciano za wszelka cene trzymac w tradycji wiary .
          Totalny konflikt .
          Teraz przechodzimy przez to samo .
          Wtedy i teraz wyrastać będą wielcy ludzie .

        • Leming said

          To w jakich latach chodziłaś do podstawówki? Ja w latach 80 i nauczyciele ani nie namawiali ani nie obrzydzali nam wiary. A lekcje religii odbywały się w soboty w sali szkolnej.

        • Leming said

          To jest całkiem fajny temat na osobny wątek, Admin miej to na uwadze:) Chętnie bym poczytał Wasze wspomnienia jak to było z tą wiarą w PRL i jak w praktyce odczuwaliście zwalczanie religii przez państwo, szkoły itd. Ja w PRL byłem dzieckiem, to nic nie dodam od siebie

        • Halina K said

          Nie ma co wspominać .
          Dobrze że sie skończyło .

          A że idzie znowuż to samo ,
          to trzeba sie trzymac wiary i nie dać sie zepchnąc z drogi wyznaczonej tradycją naszych ojców ,szczerze kochających Boga .

          Przez tamte prześładowania przeprowadził nas Prymas Wyszyński i Karol Wojtyło ks i biskup ,.
          A potem jako Papież JPII przeprowadził cały Kościół Chrystusowy .

          A kto teraz poprowadzi nas i Kościół ?
          Czyżbyśmy byli bez przewodnika duchowego ?

          Jeżeli tak, to bezpośrednio do Królowej Polski Maryji i Chrystusa Króla trzeba sie zwracać i dla Nich pracować , nie zważając na to co upadli duszpasterze głoszą .
          I wtedy jest gwarancja ,że my jako NARÓD nie zbłądzimy i nie zostaniemy wciągnięci podstępem na droge do piekła .

        • cox21 said

          To zależy na jakich nauczycieli się trafiło. Ja w latach osiemdziesiątych zacząłem chodzić do podstawówki. I miałem to szczęście, że trafiłem na dobrych nauczycieli.

        • Halina K said

          Ja wspominam taką mądrą profesorke ,
          która miał dwóch dorastających synów,pełnych temperamentu ,z którymi sobie nie mogła poradzić , a chciała ich wychowac prawidłowo w wierze katolickiej . I sposób w jaki uczyła ich, by nie wpadli w seksoholizm ,to znaczy by nie uprawiali seksu z wieloma dziewczynami, tylko z tą jedyną , wybraną na całe zycie .
          I tym sposobem poustawiała także moich rówiesników kolegów i koleżanki do pionu .

          Otóz ona pytała w luźnej rozmowie ,
          co by powiedzieli jeżeli powstałaby wypożyczalnia uzywanych majtek . W której każdy by mógł sobie wybrac takie jakie sie mu spodobają,
          , wiedząc że inni mieli je juz na tyłkach .
          Byli wszyscy zniesmaczeni i oburzeni na tą jej propozycję .

          Więc sie pytała , a czym sie rózni wypozyczalnia uzywanych majtek, od dziewczyny , którą miał juz inny mężczyzna .?
          I tym sposobem obrzydziła im skakanie z kwiatka na kwiatek , .
          Tak samo nam dziewczynom dała powód do popatrzenia na sprawy damsko meskie inaczej niż moda tego chciała .

          A teraz co sie dzieje ?
          Wypozyczalnia uzywanych majtek działa na całego .
          I nikt sie tym nie brzydzi .
          Az dziw bierze .
          No ale inne czasy .
          Inne standarty .
          Ja wole te stare wartościowe zasady ,
          mimo iz mówia , ze jestem staroswiecka .Ale z godnościa i szacunkiem

        • Ciocia said

          I z perspektywy czasu – jak teraz wygląda życie synów tej nauczycielki ?

        • Halina K said

          Maja po tej jednej jedynej ,
          bo byli prawidłowo ukształtowani
          i spotkali na swej drodze takie dobrze ukształtowane dziewczyny , które były godne ich uczuć .

          I żyją sobie długo i szczęsliwie ,
          czego i Tobie Ciociu zyczę .

        • Ciocia said

          i sobie też możesz życzyć

    • szach said

      Nie wiem czy będzie w szkole LGBT, ale od córki się dowiedziałam, że jej koleżanki noszą tęczowe torby. Córka zapytała jednej, czy zna znaczenie . Ta odpowiedziała, że nie jest lesbą(więc zna) a torba jej się po prostu podoba. Taki to jest mechanizm na oswojenie dzieci z tematem. Nie na darmo w czasie misji świętych zalecano, by skrapiać wodą egzorcyzmowaną albo solą czy oliwą pokarm i przedmioty, bo różne czary odprawiają nad nimi. Podoba się to, co powinniśmy wrzucić do pieca. Wyrzucamy to, co powinniśmy zachować. Pędzimy na złamanie karku w stronę przepaści i odpychamy tych, którzy próbują nas powstrzymać. Większość społeczeństwa nie potrafi żyć świadomie. A od tego zależy nasze być albo nie być człowiekiem.

      • Ciocia said

        Tęczowe są nawet ubranka dla małych dzieci .Kiedyś były trupie czaszki nawet na małych dzieciach , a nawet niemowlętach .

  20. messenger said

    Edward Pentin dla PCh24.pl: Synod Młodych w cieniu listów abp. Vigano
    Ihttps://www.youtube.com/watch?v=Mw5GsY9Gl8I

  21. Kasia1 said

    Pomódlmy się: Chwała Ojcu i Synowi i Duchowi Świętemu,jako było na początku teraz i zawsze i na wieki wieków .Amen.Panie Boże błogosław nam i rodzinom naszym..

  22. Ciocia said

    „Aby Bóg żył w waszych sercach, musicie kochać.” Medjugorie

    https://www.medjugorje.ws/pl/

  23. Darek said

    Dostałem na pocztę:

    Marcin Zieliński – Fałszywy charyzmatyk zdemaskowany! (cz.1)

    Jeszcze raz, dziękuję szczególnie za głos ks. egzorcysty Mariana Rajchela, który wypowiada się w tym filmie. Polecam pod rozwagę, wszystkim którzy mocno wierzą że Marcin nie ma nic wspólnego Troronto Blsessing oraz że to nikomu nie szkodzi: http://youtu.be/bgeqjEYMZFY?t=672 oraz http://youtu.be/X2V7KbbfRHA Tłumy młodych i szydercze chichoty oraz wezwania prowadzącego „więcej mocy, więcej, więcej”… „Umiłowani, nie dowierzajcie każdemu duchowi, ale badajcie duchy, czy są z Boga, gdyż wielu fałszywych proroków pojawiło się na świecie. (1J 4, 1)

    • Andrzej said

      Posłuchaj /wielu/ konferencji Marcina , przeczytaj Biblię i potem możemy podyskutować. A to co mówi ks. egzorcysta Marian Rajchel warto skonfrontować z głosem nie żyjącego już egzorcysty Rzymu i Watykanu ks. Gabriele Amorthem.

  24. Wiesia said

    Im bardziej grzech postępuje na świecie,tym więcej klęsk.Ludzkość odcina się od Pana Boga a osoby ,które są teraz w Watykanie tworzą nowe dokumenty,które na ten grzech przyzwalają i go tłumaczą.Dlatego,tak jak było nam zapowiedziane będziemy wszyscy cierpieć i zli i dobrzy,mamy o tym w Piśmie Świętym
    Cierpienie też jest ŁASKĄ,wiecie o tym?
    Jeżeli nie słuchamy Pana Boga,a ludzi,świata.jeżeli na wysokie stołki dostają się masoni,których hołd oddajemy a Panu Bogu się przeciwstawiamy ,to niestety,ale kraje przez kataklizmy rozpadać się będą w dalszym ciągu na mniejsze części aż do zatonięcia tych części w oceanach wód.Grzech musi być zmyty i wypalony,bo inaczej tego zła się nie powstrzyma.Dzisiaj człowiek uważa siebie za boga.Wielu ludzi zamiast Stwórcę postawić na pierwszym miejscu i uznać Prawdę,to nawet gdy o Niej mówi,że w Nią wierzy,to okazuje się,że Jej samej nie wierzy.
    Powinniśmy zadać sobie zasadnicze pytanie : Kto jest moim Bogiem?
    Zobaczcie co się dzieje,jak to postępuje.

    • Wiesia said

      Zaskakuje mnie ten śmiech,kiedy to nagrywają.Fakt,że dzięki nim mamy te nagrania,lecz ich zadowolenie dla mnie nie jest zabawne.Widać wszyscy nadal myślą,że to przez klimat.

  25. Darek said

    Falenta dla „Wprost”: Za aferą taśmową stał współpracownik Tuska….

    https://www.wprost.pl/tygodnik/10163715/falenta-dla-wprost-za-afera-tasmowa-stal-wspolpracownik-tuska.html

  26. Wiesia said

    https://restkerk.net/2018/10/25/vs-trekt-zich-terug-uit-inf-verdrag-trump-dreigt-met-nucleaire-wapenwedloop-rusland-heeft-al-antwoord-klaar/

  27. Darek said

    Ostatnie Orędzie z Medziugorje, 25. październik 2018r.
    „Drogie dzieci! Macie wielką łaskę, że jesteście wezwani do nowego życia zgodnie z orędziami, które wam daję. Dziatki, to jest czas łaski, czas i wezwanie do nawrócenia dla was i dla przyszłych pokoleń. Dlatego wzywam was, dziatki, módlcie się więcej i otwórzcie wasze serce mojemu Synowi Jezusowi. Jestem z wami i wszystkich was kocham i błogosławię swoim matczynym błogosławieństwem. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie. ”

    https://www.medjugorje.ws/pl/

  28. Ciocia said

    Orędzie,MATKI BOŻEJ Z 25. października 2018

    „Drogie dzieci! Macie wielką łaskę, że jesteście wezwani do nowego życia zgodnie z orędziami, które wam daję. Dziatki, to jest czas łaski, czas i wezwanie do nawrócenia dla was i dla przyszłych pokoleń. Dlatego wzywam was, dziatki, módlcie się więcej i otwórzcie wasze serce mojemu Synowi Jezusowi. Jestem z wami i wszystkich was kocham i błogosławię swoim matczynym błogosławieństwem. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

  29. Darek said

    Dostałem na pocztę:

    Szafarz świecki, czyli przekleństwo dla całej parafii i rodziny

    Bardzo dziękuję za ten artykuł, Panu Bogu należy się najwieksza cześć i szacunek to Święte Świętych, proszę wszystkich bierzcie Pana Jezusa tylko do ust na klęczonco i od Kapłana ,Komunia św to zdroje łask. Nie dajcie się zwieść.Jak można być na równi z Bogiem i brać Komunię św na stojąco.Kiedyś przyjmowałem też w postaci stojącej i od szafarza ale od jakiegoś czasu gdy zaczołem odmawiać regularnie nowenne pompejańską i czytać pismo Duch św i Matka Boża zaczęli otwierać mi oczy. Brak mi słów na okreslenie szczęścia i spokoju gdy przyjmuję godnie Pana Jezusa. Jak te wszystkie Łaski człowiek zaczyna w życiu dostrzegać.Niech Bóg będzie z Wami.Bóg zapłać.

    Bog zaplac za ta informacje.Dawno o tym wiedzialam,dlatego przyjmuje Komunie Swieta na kolanach i z rak kaplana ,ale wyswieconego, a nie diakona, ktory nie jest jeszcze wyswiecony.(tylko rece konsekrowane moga dotykac P.Jezusa).Ks.P.Natanek o tym ciagle trabi.Jestem Rycerzem Chrystusa Krola i pragne przyjmowac P.Jezusa godnie..Pozdrawiam serdecznie z P.Bogiem https://youtu.be/QNPRBOIH68M

  30. Magda 2 said

    Polacy: UE uznała min. Marsz Niepodległości za zgromadzenie neofaszystowskie! Teraz jestem pewna że chcą odgórnie zlikwidować wszelką prawicę w Europie i w Polsce.

  31. Magda 2 said

    Nie wiem czy to dobre źródło informacji ale właśnie zakazano nazywania Mahometa pedofilem. Kochani islamizacja Europy idzie pełną parą. https://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/europejski-trybunal-praw-czlowieka-zakazal-nazywania-mahometa-pedofilem

  32. Wiesia said


    Proszę bardzo uważnie tego wysłuchać.

    • Ciocia said

      Wisiu , kto jest autorem tego obowiązkowego w/g ciebie przekazu ? Czy to ktoś znajomy /

    • Wiesia said

      No! i po tej wypowiedzi,albo właściwie powinnam powiedzieć pytaniu,to szanowni blogowicze przeanalizujcie wszystko,zanim odpowiecie tej osobie..Panie @Bronku kim jest ta osoba.

      • Wiesia said

        Pytam oczywiście o tę @Ciocię,która powoduje,że wielu z bloga odchodzi.

      • Ciocia said

        Może Wiesiu powiedz jakie masz intencje .Dlaczego ten filmik wkleiłaś i nakazujesz wysłuchiwać ?
        Jan Paweł II jest świętym i to uszanuj .

      • Wiesia said

        Jak to dobrze,że to Pan Bóg będzie mnie sądził,a nie manipulanci.On zna moje intencje.Twoje też.
        Nas obie kocha tak samo.Co zaś tyczy się Świętego Jana Pawła II,to nie ja mam brudne myśli,jeżeli o to Ci chodzi,ale nie zrozumiesz tego.

        • Ciocia said

          Rozumiem bardzo dobrze . Jakbyś szanowała Papieża to byś tego nie zrobiła .

        • Wiesia said

          A zastanawiałaś się kiedyś nad tym,że możesz kogoś zle ocenić?
          Bo widzisz,w dalszym ciągu nie wiem,co mi zarzucasz.Czekałam,abyś konkretnie napisała co masz na my?li. To zdjęcie cierpiącego Świętego Jana Pawła II,czy tę informację dr.Krajskiego,czy może to,że mowa jest tam o tym,że Biskup Rzymu,chce zwalić swoje grzechy na nie żyjącego(nie mogącego już się bronić) Świętego Jana Pawła II.Co masz na myśli.Takie półsłówka z Twojej strony jeszcze mnie nie zdyskwalifikowały.Mów wprost.Nie boje się krytyki,ale musi być pokazanie moje przestępstwo,skoro wiesz lepiej niż ja,co było moją intencją.
          Tak to jest,jak się nie odsłucha do końca,albo nie przeczyta tego co dałam od A do Z. Dałam Ci także materiał tego,co powiedział Święty Ojciec Pio w sprawie Ofiary Mszy Świętej.Są tam odpowiedzi na Twoje próby ośmieszania tych,którzy w trakcie Jej współcierpią z Panem, Jezusem.Mówisz,że chodzisz na Msze Święte Trydenckie,a takiej rzeczy nie wiesz?Szydzisz ze mnie?Każda Ofiara Mszy Świętej powinna być tak z naszej strony ofiarowana.Co do Trydentu,to nawiązałam dlatego,że tam skupiona jestem na Ołtarzu przy Tabernakulum najmocniej.Nic mnie tam nie rozprasza.Nie rozumiem Twoich uwag kompletnie nie na miejscu,szukasz dziury w całym.Widzisz,ja wiem,że Jan Paweł II jest Świętym i nikt tu na ziemi nie jest jemu w stanie zaszkodzić.Ty uważasz,że jest Święty,a jednak masz jakieś obawy.I tu tkwi chyba problem.o ile oczywiście jesteś szczera i nie chodzi o coś innego.Ktoś,kto zrobił szatę tego wizerunku(zdjęcie),gdzie pokazany jest bardzo cierpiący,A BYŁ! sądzę,że miał inne patrzenie na problem,niż Ty go widzisz.Po prostu nie rozumiesz intencji.Ale skoro nie przyjmujesz nawet wyjaśnienia w sprawie Mszy Świętej,to jak możesz zrozumieć to,co wkleiłam.

        • Ciocia said

          Tobie się ten filmik podoba i prawie nikomu więcej .

        • Wiesia said

          Będzie Ci głupio @Ciocia,jak zobaczysz prawdę tego,o co mnie oskarżasz 🙂
          Ale widocznie tak ma być,dzięki temu mam okazję wiele dusz przez modlitwę uratować.
          Bądz Wola Twoja Panie Boże,a nie moja.AMEN.
          Polecam Co Modlitwy Krucjaty,które sama odmawiam.Ratują wielu błądzących,opierających się na swoim „ja”.Polecam i pozdrawiam serdecznie.

        • Ciocia said

          Sama chodzisz i oskarżasz .

        • PinkBo said

          Wiesiu, nie burz swojego spokoju, bo szkoda. Masz racje, wielu nie pisze bo sie do nich „ogonki” doczepia. Dlatego fajnie sie kiedys bylo dzielic „wiadomosciami” ale ja tez przestalam, bo szkoda mojego czasu i nerwow. Kto ma wiedziec to wie, inni sie obudza jak „wiatr z nich cieplą pierzyne zerwie”.
          Wielu wkleja informacje nie reagując na zaczepne komentarze. Szkoda czasu i zycia tlumaczyc cos doroslym osobom, ktore po pierwsze nie chcą zobaczyc twojego punktu widzenia tylko wykrecają wypowiedzi. Nie pozwol by cokolwiek burzylo Twoj pokoj, zycie wystarczająco go maci. szkoda tylko ze z nikim nie mozna spokojnie podzielic sie spostrzezeniami…

    • Ciocia said

      Ja mam wrażenie ,że rozmawiam z kimś kto ” jest za , a nawet przeciw ” .

  33. Ciocia said

    Dlaczego sami z siebie nie rozróżniacie tego, co jest słuszne? – Łk 12, 54-59 – 26 X 2018 r.

  34. Ciocia said

    „Wrzesień. Pierwszy piątek. Wieczorem ujrzałam Matkę Bożą, z obnażoną piersią i zatkniętym mieczem, rzewnymi łzami płaczącą, i zasłaniała nas przed straszną karą Bożą. Bóg chce nas dotknąć straszną karą, ale nie może, bo nas zasłania Matka Boża. Lęk straszny przeszedł przez moją duszę, modlę się nieustannie za Polskę, drogą mi Polskę, która jest tak mało wdzięczna Matce Bożej. Gdyby nie Matka Boża, na mało by się przydały nasze zabiegi. Pomnożyłam swoje wysiłki modlitw i ofiar za drogą Ojczyznę, ale widzę, że jestem kroplą wobec fali zła. Jakże kropla może powstrzymać falę? O, tak. Sama z siebie kropla jest niczym, ale z Tobą, Jezu, śmiało stawię czoło całej fali zła i nawet piekłu całemu. Twoja wszechmoc wszystko może”.

    http://solidarni2010.pl/793-siostra-faustyna—ojczyzno-moja-ile-ty-mnie-kosztujesz.html?PHPSESSID=d5e7c0a085dbf861998bd8d90ea6b124

  35. mentronik said

  36. messenger said

    https://wrealu24.pl/oto-nowy-wiceprezydent-warszawy-po-prawej/?fbclid=IwAR2NiHCWVCl-LinMTPlorihFa8PH_TUgdyr4EEvJCQBkQUhUMPrfyAbI9X8

  37. Ciocia said

    Pójdź za pięknem Jezusa, nie za sobą…

  38. Jutro Prawdziwe Święto Chrystusa Króla, ostatnia niedziela października.
    które ustanowił Papież Pius XI, Encyklika QUAS PRIMAS, 11 grudnia AD 1925
    http://radiochrystusakrola.pl/fb_swieto_chrystusa_krola.htm

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: