Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Świąteczne Błogosławieństwo Królowej Pokoju dla czytelników bloga

Posted by Dzieckonmp w dniu 24 grudnia 2018


Wiedząc, że w wielu naszych domach obchodzimy dziś jedno z najważniejszych wydarzeń w historii ludzkości, gdzie mówimy o przyjściu Jezusa na świat, nie zawsze nadając mu prawdziwego znaczenia, na jakie zasługuje. Proponuję, abyśmy, w te święta Bożego Narodzenia, dali każdemu z naszych ukochanych bliskich macierzyńskie błogosławieństwo Królowej Pokoju.

Każdej osobie, której powiemy Wesołych Świąt, możemy również powiedzieć w milczeniu: „Otrzymałem specjalne i macierzyńskie błogosławieństwo Matki Bożej i przekazuję je Tobie” , to jest formuła  używana przez wizjonerską Mariję, aby przekazać macierzyńskie błogosławieństwo Matki Bożej. Możesz użyć dowolnej innej formuły, którą Duch Święty wzbudzi w danym momencie, na przykład.

W te święta Bożego Narodzenia najlepszym darem, jaki mogę obdarować moich bliskich, jest życzenie obecności Boga i Matki Bożej w ich życiu.

Spokojnych Świąt Bożego Narodzenia! Radosnych chwil spędzonych w gronie najbliższych przy Wigilijnym i Bożonarodzeniowym stole. Niech wszystkie troski i spory odejdą w cień, a zagości szczęście! Każdemu z Was chciałbym też podziękować, że po prostu jesteście. Chwała Na Wysokości!

Prezentem dla was w tym roku jest kolęda wykonana przeze mnie przy choince.

.

Reklamy

Komentarzy 159 to “Świąteczne Błogosławieństwo Królowej Pokoju dla czytelników bloga”

  1. Józef Piotr said

    Wracając do ustaleń KIOTO , PARYŻA i KATOWIC

    Na szczycie było już wszystko pięknie ustalone, a tu wybuchły wulkany i wszystko popsuły

    Aktualnie czynne to około 800. Codziennie ‚pracuje’ 20-30 wulkanów na Ziemi. Wulkany podwodne są słabo zbadane, a też emitują gazy i jest ich dużo więcej.
    A nie liczy się wulkanów pod morskich które też wydzielają gazy

    CO2 jest gazem obojętnym więc jak miałby wpływać na cokolwiek.?? Poza tym Polska jest zalesiona w ponad 30% więc nasz co2 pochłoną lasy. Niemcy zalesione są w 8% a co2 też emitują ogromne ilości. Cała ta praca ekologów jest gówno warta i ma na celu tylko zbijanie kasy

    Za co płacimy, za fikcję emisji CO2?

    Frajerzy płacą. Lepiej sprawdzić które kraje nie płacą, a dostają KASĘ

    Kto dostaje te pieniądze i na co są wydawane ?

    Chiny emitują TRZYDZIEŚCI RAZY X tyle, co #Polska i nie płacą ani jednego złamanego centa. Za cel postawili gospodarkę, a nie politykę. Nie zbierają haraczu na armię urzędników, wolą budować infrastrukturę społeczną: drogi, miasta, mosty, wodociągi i przemysł oraz silną armię.

    Chyba żę:
    Zyd moze sprzedac to co nawet od wulkanow pochodzi.

    Codziennie na całym świecie rozpylane trujące chemtraile dezodoranty,setki ton spalin wypluwanych z samolotów pasażerskich i wojskowych,z aut osobowych i ciężarowych…przy tym problemie CO2 z pieców to jest pikuś.

    BRAK JAKIEGÓS RADYKALNEGO SPRZECIWU ZE STRONY POLSKI !!

    Mamy już TYSIĄCE Profesorów i Doktorów nauk wszelakich a zagęszczenie ich na 1000 mieszkańców osiągnął rekord Światowy.
    Zagęszczenie na kilometr kwadratowy również należy do grupy rekordów świata

    Ale coż z tego skoro nawet nie powstał z ich inicjatywy jakiś memoriał odsyłający tych SZALBIERZY I OSZOLOMÓW SWIATA PIENIĄDZA I WYZYSKU do piekła

    Nie powstał jakiś spektakularalny wynalazek czy opracowanie które by dawał szansę na tanie ogrzewanie domów z zachowaniem ekologiczności dopasowany do kieszeni obywateli

    Mówi się natomiast o opodatkowaniu każdego kilograma węgla spalanego w piecach do ogrzewania domów

    A zachodni buzeranci dobierają się POLAKOM do D.py badając poziom pierdzenia wszak Polska obok Włochów dużo konsumuje kapusty

    TRAGEDIA to to że nikt z Rządzących Polską nie potrafi się postawić bo nie są formułowane argumenty z powodu m.in eunuchowatych szalbierzy nauki

    • @Józef Piotr
      „Mamy już TYSIĄCE Profesorów i Doktorów nauk wszelakich a zagęszczenie ich na 1000 mieszkańców osiągnął rekord Światowy.
      Zagęszczenie na kilometr kwadratowy również należy do grupy rekordów świata”

      Co się dziwisz. „Polin” i wszystko jasne. Jeść i pić się chce, a i spać byle gdzie nie wypada. I łachmanach chodzić nie będą.

    • szach said

      pitolisz Józefie P@ jak dziecko nieświadome otaczającego go świata. Tak się składa, że jesteśmy w Europie i to między Rosją a Niemcami i nie jesteśmy ani tak wielcy jak Chiny, ani tak zdyscyplinowani jak ten Naród. Wymagasz od rządzących cudów, bo gdy walczą, to piszesz że z całym światem a gdy negocjują, to masz pretensje ,że nie walczą ostro . Za to gdy przyjdzie wesprzeć nasz rząd w walce o Prawdę, to uciekasz sobie w te swoje Bieszczady i masz wszystko w du..e. Żeby wymagać, trzeba najpierw dać z siebie. A ja widzę tylko, jak walisz w rząd na wszelkie sposoby . Mnie nie zwiedziesz tym, że raz na 100 swoich komentarzy, wkleisz jakieś pochlebne słowo dla PiS. Jesteś przydupa.em Putina i tyle. Takich szkodników , targowiczan, Polska ma na pęczki i dlatego brak nam możliwości stanięcia murem w walce o nasze polskie sprawy. Bo zawsze się znajdzie jeden z drugim , co miesza, rozbija jedność, zniechęca…sam siebie czyniąc wielkim ekspertem patrzącym z góry na takich jak ja, mniej podobno obeznanych z historią. Weź człowieku różaniec do ręki i módl się, a Duch św otworzy Twój umysł i poznasz gdzie jest Prawda. Bo ja nie wątpię, że wierzysz w to co wypisujesz , trochę manipulując ludźmi przez manipulację faktami i kłamstwami. Ale szatan też wierzy w swoje kłamstwa o sobie samym i o innych stworzeniach. Natomiast Prawda jest u Boga i tylko stąd można jej zaczerpnąć. Jest tylko jeden warunek- musisz być człowiekiem dobrej woli.

  2. Józef Piotr said

    STOP UKRAINIZACJI POLSKI

    • szach said

      chodzi Ci o to, by oddać Ukrainę Putinowi , bo zasłużyli ? Tylko jaki w tym interes Polski ? Bo gdy chodziło o wzmocnienie Flanki Wschodniej, to byłeś przeciw. Może już marzysz o spełnieniu się słów śp. L. Kaczyńskiego, wypowiedzianych w Tbilisi-Gruzja, Ukraina, kraje bałtyckie a potem kolej na Polskę… ?

  3. Józef Piotr said

  4. Józef Piotr said

    JUŻ WEDRUJĄ a droga daleka a GWIAZDA wskazuje AZYMUT

  5. Józef Piotr said

    UWAGA
    Została ujawniona tajemnica PAŃSTWOWA
    udokumentowana FOTO

    Sikorski , Komorowski i Szogun zaprawiają się wziewnie

    a później

  6. OSTOJA said

    Holland „uświadamia” Polaków: Biedroń ma rację, że PO śmierdzi, ale następna kadencja PiS-u zmieni ten kraj. Nie odkręcimy tego.

    Agnieszka Holland, która zdaje się robić coraz bardziej znana z tego, że bierze udział w antyrządowych burdach, dała upust swojej frustracji. Co więcej, stała się swoistą specjalistką od opozycji. Oceniła bowiem szanse… Roberta Biedronia.
    PO może iść na konfrontację, ponieważ nic innego nie umie, a jak Biedroń to robi, to traci swój główny atut. On to musi być chytry i atakować PO tak, żeby podkreślić swoją odrębność, inność. Jeśli idzie za daleko, to wpisuje się w schemat polsko-polskiej wojny z zaciętą twarzą. A tego robić nie może

    — oceniła, dodając, że obserwując działania Biedronia nie widzi zbyt wiele inicjatywy z jego strony.

    https://wpolityce.pl/polityka/427019-holland-uswiadamia-biedron-ma-racje-ze-po-smierdzi

    • @Ostoja
      P. Holland jest znana z tego – chociaż chyba mało kto o tym pamięta teraz – że o filmie „Pasja” Mela Gibsona wyraziła się:
      „Krwawy pulpet.

  7. Józef Piotr said

    ROZWAŻANIA :

    Dwa lata temu Polacy postawili na Polskę. Oto twarze #DobraZmiana

    Było
    #dajemyradę
    następnie
    #DrugaZmiana

    Nadszedł czas na TRZECIĄ radykalną Zmianę Narodową zmianę

    KOT ONIEMIAŁ ZE STRACHU

  8. @Wiesia
    Masz odpowiedź co do „Judasza”.

    • Wiesia said

      Dzięki,przeczytałam.To,co niżej tys pikne!
      https://gloria.tv/article/oxrqndQTdRBs1CEZyzATsqygD
      https://gloria.tv/article/V2cSPLfUcN9a6Znck8Nk63YLJ

      • Wiesia said

        No i to,co wkleiłam w 9 komentarzu jest odpowiedzią na te dwa linki z gloria tv,czyli tych dwóch biskupów walczy z Panem Bogiem,a w czas Bożego Narodzenia jeszcze lepiej się zdemaskowali.To moje zdanie.

        • @Wiesia
          Nominat Bergoglio – czegóż się spodziewać. A poza tym… kto słucha Bergoglio sam sobie szkodzi. Zdanie to uważam za prawdziwe od lat i uważam, że się nie mylę.

          A te dwie informacje są znakomitym potwierdzeniem słów KP, że Matka Boża przez FP będzie traktowana instrumentalnie. Jak i przez jego współpracowników. Od kiedy to szatan i jego słudzy kochają Matkę Bożą? Przy czym dodam, że poziom świętości św. Józefa musiał odpowiadać świętości Maryji. To wynika zarówno z logiki a przede wszystkim z Pisma Świętego:
          „Mąż Jej, Józef, który był człowiekiem sprawiedliwym i nie chciał narazić Jej na zniesławienie, zamierzał oddalić Ją potajemnie.” (Mt 1:19; BT)
          Czyli choć nie rozumiał przyczyny brzemienności Maryi ufał jednakże i Jej, i Bogu bezgranicznie i wziął winę na siebie. Wszystko z punktu widzenia zewnętrznego wskazywało na cudzołóstwo Maryji. W konsekwencji został wywyższony na równi z Maryją, no ale Pana Jezusa jako mężczyzna „nie przeskoczy”, dlatego zazwyczaj pamiętamy o Panu Jezusie i Maryji. Niemniej: Święta Rodzina.

          Oczywiście to moje takie tam bo jak wiesz kształcony w teologii nie jestem.

        • Ps
          Święty Józef niejako „usuwa się w cień” ze względu na Jezusa i Maryję, ale w Litanii do św. Józefa mówimy:
          „Postrachu duchów piekielnych, módl się za nami.
          Opiekunie Kościoła Świętego, módl się za nami”

        • Wiesia said

          Księża,którzy zle wyrażają się o Matce Bożej nie znają Pisma Świętego,ale i nie kochają Pana Boga.Poza tym myślę,że teraz to już prędziutko poleci.W Wielkanoc jeszcze dalej się posuną.Myślę,że skoro wg.nich Pan Jezus nie jest Bogiem i nie narodził się z Maryi Dziewicy,to teraz nam powiedzą w Wielkanoc,że to nie był Mesjasz.Zatem krok po kroku dają nam do zrozumienia,że dopiero będzie „Pierwsze Przyjście Chrystusa.Żydzi czekają na to właśnie.Zatem niech sobie każdy przemyśli dlaczego Bergoglio nie błogosławi Krzyżem,dlaczego nie mówi Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus.
          No i czyż szatan nie sprytnie to obmyślił?
          Sługa Boży Abp.Fulton nam też mówił o pontyfikacie bez Krzyża,prawda?
          Poza tym czy Katolik pluje na Matkę Bożą,Tę,Która depcze głowę szatana??

        • @Wiesia
          Bredzić to sobie mogą co chcą. Problem w tym ilu im uwierzy choć to co tamci twierdzą jest nielogiczne w tym sensie, że Zbawiciel nie może się narodzić po raz drugi, bo cały proces musiałby powtórzyć się od nowa. Bez sensu. Już raz się Narodził. Każdy kto przychodzi jako „Chrystus” ma matkę, zatem jest to ewidentne zaprzeczenie prawdzie Ewangelii bo po co powtórne narodzenie, które przecież nie jest odpowiednikiem narodzenia duchowego, o którym mówił Chrystus (por. J 3:3)? Zresztą pytanie Nikodema (por. J 3:4) dobitnie o tym świadczy.

        • Wiesia said

          Dodam jeszcze to,że ks.Piotr Natanek posiada materiały,w których jest powiedziane,że Matka Boża w La Salette Maksymilianowi przekazała bardzo ważną informację.Jest nią to,że przyjdą takie czasy,że będą chcieli zabić „papieża”,będą do niego strzelać i nic nie będą w stanie jemu zrobić.Dlaczego dałam papieża w cudzysłów?> Ano dlatego,że to chodziło o fałszywego proroka z Apokalipsy. Jego Pan Bóg wraz z antychrystem strącić ma tchnieniem Swoich Ust do czeluści.Nawet cały Sekret z La Salette nam nie był przekazany,bo uznali,że pastuszkowie są chorzy psychicznie.Uznano tylko gnijące ziemniaki i winogrona z całego Sekretu.Rozumiem,że wszystko należy badać,ale skoro tyle jest już owoców.to dlaczego jest to nadal ukrywane??
          Zazwyczaj jest to tłumaczone tym,że Matka Boża Jest pokorna i nie może mówić zle o duchowieństwie
          krótko mówiąc nie może oceniać,a więc mówić PRAWDY.
          Pytam się w takim razie,czy jak ktoś postępuje zle,a ja to widzę,to mam milczeć i udawać,że wszystko idzie dobrze??

      • Wiesia said

        „Moimi największymi wrogami są ci, którzy zostali pobłogosławieni Prawdą, ale których pycha sprawia, iż wierzą, że są uprzywilejowani do działania w Moje Imię.
        Kiedy chodziłem po ziemi, zostałem zdradzony nie przez tych, którzy Mnie nie znali,
        lecz przez jednego z Moich.
        Zawsze będzie tak samo, aż do czasu Wielkiego Dnia…”
        http://paruzja.info/2015.01.04_16-00.php
        ——
        http://www.paruzja.info/2014.04.08_20-20.php

        —–
        Modlitwa Krucjaty (114)
        Dla kapłanów,
        aby otrzymali Dar Prawdy

        Mój Panie, otwórz mi oczy.
        Pozwól mi zobaczyć wroga i zamknij moje serce
        na oszustwa.
        Oddaję wszystko Tobie, drogi Jezu.
        Wierzę w Twoje Miłosierdzie. Amen.

        • Wiesia said

          zródło do tej Modlitwy :
          http://www.paruzja.info/2013.07.15_17-52.php

        • @Wiesia
          Ci którzy wybierają kłamstwo zawsze zdradzą prawdę.

        • Wiesia said

          Uważam,że teraz wyrazniej pokazali,Kim dla nich jest Pan Jezus .Bo zrodzony wg.nich ze zwykłej kobiety.A niebawem, będzie to,co niżej wklejam w tego linka,który podałam do Modlitwy dla Kapłanów.
          No popatrz,są tu Słowa :
          „Wszystkie inne religie, wyznania, wierzenia i doktryny, które czczą Mojego Ojca,
          +++ale które nie uznają Mnie, Jezusa Chrystusa,
          +++będą brane pod skrzydła antypapieża.
          Wy, przez moc bestii i zgodnie z jego metodą będziecie nakłaniani do objęcia waszych współbraci i współsióstr.
          Powiedzą wam, że wszystkie religie, które czczą Boga,
          są w Oczach Boga zjednoczone jako jedna.
          Kiedy się sprzeciwicie, zostaniecie skarceni.
          +++Gdy będziecie wyjaśniać,
          że jedyna droga do Boga, Mojego Umiłowanego Ojca jest przez Jezusa Chrystusa,
          to powiedzą wam:
          „Nie rozumiecie, że Bóg kocha wszystkie swoje dzieci, dlatego nie okazując miłości i współczucia dla Jego Kościoła, nie obejmując ich wraz z ich religiami – jesteście obłudnikami.”
          Ponadto wiedzcie o tym. Jeśli przyjmiecie, że wszystkie religie muszą być objęte jako jedna – że musicie się usunąć na bok, aby okazać szacunek do tych wyznań, które nie uznają Syna Człowieczego – wtedy będziecie winni strasznego grzechu. Wówczas wyprzecie się Mnie…”
          Pozdrawiam i uciekam.

        • @Wiesia
          Noooo… to jest logiczne następstwo. W końcu św. Paweł jasno dał do zrozumienia co się będzie działo:
          „Niech was w żaden sposób nikt nie zwodzi, bo [dzień ten nie nadejdzie], dopóki nie przyjdzie najpierw odstępstwo i nie objawi się człowiek grzechu, syn zatracenia, który się sprzeciwia i wynosi ponad wszystko, co nazywa się Bogiem lub tym, co odbiera cześć, tak że zasiądzie w świątyni Boga dowodząc, że sam jest Bogiem.” (2Tes 3:4; BT)

          No to jak Maryja może być niepokalanie poczęta a Jezus Bogiem?

  9. Wiesia said


    Odkąd pojawił się Jezus Chrystus, odkąd „Słowo stało się Ciałem i zamieszkało między nami”, odtąd na świecie pojawiło się odrzucenie. Tak jak został On odrzucony przez świat, w którym żył, tak i dzisiaj chrześcijanie cierpią, ponieważ są odrzucani przez świat współczesny.

    Chrześcijan, którzy będą niespokojnie przeżywać te święta jest ponad 300 milionów. Ilu wśród nich jest „nowych” świętych Szczepanów? Czy uświadomienie sobie skali cierpień naszych braci nie będzie dobrym pomysłem na przeżywanie świąt Bożego Narodzenia? Czy to nie jest najwyższy czas, by zadać sobie pytanie, „co zrobiłbym na ich miejscu”? Czy to nie dobry moment, by włączyć się w akcje szerzące świadomość i sprzeciw wobec cierpień naszych braci? – na te pytania próbuje odpowiedzieć ks. Rafał Cyfka (Pomoc Kościołowi w Potrzebie) w rozmowie z Tomaszem D. Kolankiem.

    Read more: http://www.pch24.pl/podazaja-droga-swietego-szczepana–2000-lat-antychrzescijanskiego-szalu–video-,65007,tv.html#ixzz5asMpNkOs

    • @Wiesia (g. 11:29)
      Nie chciało się ukazać to tu.

      Powtórne przyjście Mesjasza poza tym co jest wymienione w Piśmie Świętym nie odbędzie się w inny sposób, bowiem inaczej Mesjasz musiałby się powtórnie narodzić co jest niemożliwe o czym mówi Nikodem do Jezusa (por. J 3:4). Jezus mówi natomiast o narodzeniu duchowym (por. J 3:3) a to co innego niż z ciała. Zatem każdy kto twierdzi, że jest „Mesjaszem”, „Chrystusem” a się narodził po Chrystusie jest kłamcą z tego choćby tylko powodu. Nie trzeba innych znaków.

      Co do La Salette to co się dziwić skoro nawet nie tak dawno, któryś z nominatów Bergoglio mówił o Fatimie, że to fałszerstwo.

      • Wiesia said

        Tak,wielu tak mówiło ale i nadal wielu to robi. Pamiętam tę Ofiarę Mszy Świętej z Fatimy z 13 maja zeszłego roku.Pamiętam te czarne świece,te dwa różne pastorały(na wejście i zejście-celebry),pamiętam czarny ołtarz i ten wizerunek za ołtarzem,który niby miał mówić o tym,że to nasz Pan Jezus(układ rąk-wskazywał na to,że tak nie jest.
        Ks. Martin Malachi udzielił rąbka tajemnicy na temat tego,co ma się wydarzyć w najbliższej przyszłości
        Rozumiem,że musiał uciekać z Watykanu,bo za dużo wiedział,widział(jako sekretarz kogoś) i był blisko tych,którzy szkodzili Kościołowi i to na wysokich i bardzo wysokich pozycjach.Miał dosyć już tego.
        A/C jak wejdzie mocno na scenę,a zna Pismo Święte na wylot,lecz słowa po łacinie nie powie,to i tak duża część za nim także jak za FP poleci.
        Sam sobacz co Marco Tosatti powiedział : Komisjia Ecclesia Dei ma być zlikwidowana

        https://www.pch24.pl/watykanista-marco-tosatti–komisja-ecclesia-dei-ma-byc-zlikwidowana,65082,i.html

        http://www.paruzja.info/2013.12.09_19-46.php

        @Maćku,ja mówiłam o tych,którzy sami na siebie mówią,że są żydami,a nimi nie są.

        • Wiesia said


          Wywiad z 1994 roku Bernarda Janzena z ks. Malachim Martinem nt. sytuacji w Rzymie na podstawie transkrypcji. Ks. Malachi Martin był egzorcystą, pracownikiem Watykanu i odważnym obrońcą Tradycji katolickiej.
          +++Wywiad zaczyna się od 1:09.

        • @Wiesia
          Można powtórzyć za „Najwyższym czasem” że – ta likwidacja tradycyjnych form liturgii – to postęp postępu. Tego należało oczekiwać i pytanie brzmiało nie czy „czy będzie unieważnienie”, ale „kiedy będzie i w jaki sposób się dokona”. To tak mniej więcej jak z tym „Instytutem ds rodziny im.” czy jakoś tak, że mu zmieniono nazwę i przy okazji z tego imienia „św. Jana Pawła II” został tylko „Jan Paweł II”. Ot i mamy „lepsze rozumienie tradycji”… „dostosowane do wymogów czasu”. Mniam.

        • Wiesia said

          Proszę Cię,odsłuchaj tego cierpliwie,a zobaczysz o co mi chodziło.
          Św.Jan Paweł II nie miał wpływu na to,co purpuraci sami wprowadzali i nie chodzi tylko o ministranturę dziewczynek,tak było ze wszystkim.Nie miał kompletnie wpływu,bo wielu purpuratów już było w masonerii.
          Dziwnym trafem Bergoglio otrzymał od nich gratulacje,kiedy został ogłoszony biskupem Rzymu.Pamiętam,jak rabin Skórka(przyjaciel Bergoglia) opowiadał i było to nagranie na you tube,gdzie mówił iż właściwego żydostwa uczył go Bergoglio.

        • Wiesia said

          Widzisz @Maćku
          Akurat ks.Malachi był sekretarzem kard.Bea. Kard.Bea bliski przyjaciel Jana XXIII.
          Ta przyjażń była przypieczętowana przynależnością do czegoś,do czego oczywiście absolutnie nie należał Jan Paweł II ani jako papież,ani jako kardynał,ani wcześniej.
          Jakoś świętości nie odbiera się Janowi XXIII,prawda?
          Kto sobie zasłużył wg.Pana Boga na tę świętość temu ona była,jest i będzie pisana.

          Polecam wszystkim katolikom ODSŁUCHANIE tego nagrania.Te zdjęcia są dobrane po to,aby pokazać wizualnie daną sytuację,ale ważniejsze są tam słowa tego Sługi Bożego,ks.Martina.

        • Wiesia said

          @Maćku
          25 grudnia,teram,moja starsza córka,która już nie mieszka z nami powiedziała mi coś,co mnie zastrzeliło.Otóż w rozmowie przy stole,sama zeszłam na temat reakcji niektórych duchownych na moje słowa pozdrowienia:Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,że odpowiadają mi-Szczęść Boże.
          Na co ona powiedziała,że oni uważają,że ja ich prowokuję.Zrobiłam durną minę,bo myślałam,że robi sobie teraz „siupy”,a mnie to poważnie zastanawia.Na co ona dodała:”mamo,to nie są moje słowa,tak powiedział mi Kapłan”.

        • @Wiesia
          Znam ten film. Toż pisałem nie raz (i to przecież nie tylko ja takie wnioski odkrywam bo jest to chociażby w KP, ale i w ogóle w literaturze poświęconej masonerii i z obserwacji) tylko na „ffp”, że papieże od lat byli osaczani i mieli coraz mniejszą możliwość manewru. Aż Benedykta XVI uwalili. To o czym tu gadać?
          Natomiast co do Twoich bliskich i tych duchownych to wystarczy zadać pytanie czy to, że jest Komunia Święta dla rozwodników – a przecież jest to obowiązująca Doktryna Kościoła – to Ty sobie wymyślasz czy może właśnie duchowieństwo to uznaje? Czy interkomunia – czyli nie ważne w co się wierzy i tak się jest pięknym w oczach Bożych – to Twój wymysł czy może duchowni to wprowadzają? Czy homoseksualizm jako droga zbawienia to Twój wymysł czy może duchowni to wprowadzają? Czy w końcu aborcja staje się dopuszczalna bo to Twój wymysł czy może akceptacja duchowieństwa? I w najlepszym razie Watykan milczy, nie protestując wobec tych praktyk.
          I zapytaj się na czym w końcu ma polegać wierność Bogu? Bo może uważają, że wszystko wolno, nie ma granic? Co może papież a czego nie może? Już nie chodzi nawet o prawidłowość wyboru, ale o twierdzenia i przyzwolenie na treści wprost heretyckie. To kto kogo prowokuje?

          Doktryna KK opiera się na jednej prostej zasadzie jeśli chodzi o to co jest dozwolone a co nie jest dozwolone. To co nie jest jednoznacznie zabronione jest dozwolone. Jeśli zatem Watykan nie wyraża wobec czegoś jasnego i wyraźnego sprzeciwu, wobec jakichś słów albo praktyk są one dozwolone. Jeśli nie ma reakcji na takie postępowanie to to oznacza, że nawet jeśli nie jest to postępowanie doskonałe to jest ono dopuszczalne. Taka sytuacja ma miejsce np. w przypadku aborcji – werbalnie jest ona „be”, ale jednocześnie entuzjastycznie akceptuje się ONZ-etowski „Global compact” zawierający Cele Zrównoważonego Rozwoju z umieszczonymi wewnątrz prawami reprodukcyjnymi.
          A skoro duchowni wstydzą się Chrystusa… to nadają się tylko do wywalenia. Po co w takim razie oni są w Kościele? Na nic się nie przydadzą.

        • Wiesia said

          Ufff! dobrze,że się odezwałeś 🙂
          Muszę Ci coś wyjaśnić.Bałam się(bo szybko wtedy odpisałeś) na umieszczenie tego nagrania,że nie znasz tego akurat wywiadu i ciśnienie Ci skoczyło na sam widok tych zdjęć i nie zdążyłeś przez to skaczące ciśnienie odsłuchać ks.Martina 🙂
          Tak zazwyczaj,jak wklejałam tutaj jakieś nagrania z you tube,gdzie same zdjęcia i obrazki powodowały u innych osób odrzucenie od wysłuchania całego nagrania.
          Dlatego ,skoro teraz mówisz,że to znałeś wcześniej,to wiele wyjaśnia.
          Co do księży moich z miasta,to wielu mówi o Żywej Obecności Pana Jezusa,a jak przychodzi Wielki Czwartek,to ci sami każą mi stać.Wtedy to zastanawiam się,czy ja zwariowałam,czy oni,skoro parę dni wcześnie mówili w kazaniach o tym,że mamy świadczyć,bo tu jest Żywa Obecność Chrystusa.po konsekracji.
          Z tym pozdrowieniem : Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus,to nawet spotkałam się w Częstochowie na Jasnej Górze.Przeżyłam osobiście ich milczenie na te słowa i to nawet od sióstr zakonnych stamtąd. Na pewno nie wszyscy tacy są,a tylko ja mam takie zdolności natrafić na nie tyle niereagujących ile patrzących na mnie z oburzeniem.Tak ,masz rację,ja też to widzę,że dla wielu to dzisiaj wielki wstyd.Niech im Pan Bóg wybaczy.

        • @Wiesia
          Możesz im zawsze powiedzieć, że Benedykt XVI zalecał (teraz jest w odosobnieniu, kto wie czy nie dlatego…) klękanie do przyjmowania Najświętszego Sakramentu. O tym mówi zdaje się abp Jan Paweł Lenga albo Stanisław Krajski.

        • Wiesia said

          Już to im mówiłam.Teraz mnie unikają,nie mają czasu,a nawet nie chcą być moimi spowiednikami.Hmmmm

        • Wiesia said

          hahahahahauuuu!
          @Maćku,myślisz,że tylko tobie dają etykietkę żółtych papierów.Mnie też.Boją się,że się zarażą.

        • @Wiesia
          No widzisz. I to jest potwierdzenie tego, że masz rację, bo nie mają argumentów. No bo jak tu powiedzieć, że to co mówisz to nieprawda jak to są fakty. Nie wymysły, kompilacje, ale fakty. No jak dyskutować z czymś co jest bezdyskusyjne, co jest realne, rzeczywiste, co wydarzyło się na prawdę? Można dane wydarzenie interpretować, ale wydarzenia jako takiego nie można zanegować. Ich postawa świadczy tylko o tym, że nie wierzą, że strach o siebie jest ważniejszy od wierności Chrystusowi albo co gorsze, zdradzili w pełni.

        • Ps. (@Wiesia)
          Ale ja mam solidne komunistyczne orzeczenia, na które zapracowałem ciężko i wytrwale. I to „w oparciu o sześć instytucji”… no przesadziłem. Trochę mniej, ale niepodważalne formalnie. To moje, przeze mnie wypracowane. I nie jest to moje ostatnie słowo. Howgh.

        • Wiesia said

          Kolędę mam w sobotę,będzie wesoło.Mąż chyba będzie się wiercił.Ale nie byłabym sobą,gdybym była cicho.Mam już pytania gotowe.Mam nadzieję,że nie zwieje mi ksiądz przed odpowiedzią na pierwsze moje pytanie.Tak sobie teraz je poukładam,aby najlepsze mieć jako pierwsze.Nie chciałabym tylko wyłozyć się na dzień dobry,dlatego odeszłam z kilku juz kościołów.Tera chodzę najdalej,a mam z kręgosłupem problemy,to lepsze niż z głową 🙂

        • Wiesia said

          Dlatego tak,jak mówiłam kiedyś,że Tobie zawdzięczam szkołę życia.Oprócz tego,że jestem w Misji Boga Ojca,to Pan Bóg zasłał mi Ciebie i w to mocno wierzę.A wiesz dlaczego? Bo od Ciebie uczyłam się,jak rozmawiać z hierarchią.Za co Ci dziękuję.Tak,ważne są konkrety,przepisy itp,na to nie ma już wymówki,….wtedy zapanowuje głucha cisza.I daj Panie Boże refleksja nad SŁOWEM BOŻYM.

        • Wiesia said

          Nie musisz się czuć skrępowany,bo napisałam szczerze,nie jestem ministrantem,więc nie kadzę 🙂

        • Wiesia said

          @Maćku
          hahaha mam tylko maleńki problem,Załatwioną mam trąbkę słuchową w prawym uchu.Ale to nie szkodzi,są jeszcze szklanki w domu,więc w razie gdy ksiądz będzie cichutko mówił,to z jednej z nich skorzystam i podejdę bliziutko…lub poproszę,jak to nie zadziała,aby mówił do mnie powoli i wyraznie,a nie po warszawsku.
          Umiem czytać z warg.

        • Wiesia said

          No dobra.Wiem,że jestem pyskata szpila.Nawet jeden z księży proboszczów tak mnie nazwał.Chociaż pracowałam nad sobą,aby się troszkę uspokoić,ale guzik wyszło na dłuższą metę.Mąż mnie temperuje,ale chyba za mocno,bo strugawka mnie wystrugała do oporu.Nie ma mocnych.Teraz to już jest albo kłuj prawdą,albo zgiń,czyli zgub rysik.Bardzo,bardzo lubię rysować,bez przekoloryzowania.Choć mnie sama czasami kłuje prawda o mnie ,to szczerze mówiąc wolę to,jak upaść i tym bardziej być przyczyną upadku innych.

        • @Wiesia
          Jeśli to co piszę pomaga Ci to podziękuj Bogu. Pamiętam, że św. Jan Paweł II mówił do roztrzęsionego gen. Jaruzelskiego: „Nawet największy geniusz od Boga pochodzi” Piękny był widok… Zatem każde dobro tak najmniejsze jak i to największe, i tak jest darem Boga. Od Niego wychodzi i do Niego wraca.
          Nie ma co być uprzejmym ponad konieczność. Nie można dla uprzejmości poświęcać prawdy. Najwyżej parę osób nie powie dzień dobry. Za to inne powiedzą. @Moher na „ffp” zacytował Einsteina:
          „Ten, kto idzie za tłumem, nie dojdzie dalej niż tłum. Ten, kto idzie sam, dojdzie w miejsca, do których nikt jeszcze nie dotarł.”
          Tłum niekoniecznie dociera do Nieba.
          A co do rozmów z duchowieństwem to to jest jedyny sposób, pojechać im tym co uznają za reguły ortodoksji. Same konkrety, bez egzaltacji, tym bardziej, że o ile jeszcze z 3 lata temu tych konkretów było niewiele i raczej były to przebłyski to dzisiaj to już „całe jezioro”. „Do wyboru do koloru”.

        • Wiesia said

          Czasami lepiej z humorem niż z nadmierną powagą.Choć czuję,że humor odbierany jest jako przyczyna rozweselacza. No cóż,dodam tylko,że wcale nie musi tak być,są i inne powody.Życzę zatem spokojnej nocy,z Panem Bogiem,pa pa.

        • Wiesia said

          Powiem Ci,że natrafiłam na księdza,który sam był niedawno utemperowany.On nie wie,że ja wiem. 🙂
          Przeszedł katusze,a temperował go potem jego zwierzchnik,przeniósł go w inne miejsce(przeczytałam na jednej ze stron.I tak go temperowano,że uległ.Przyszłam do niego,nie wiedział kim jestem,więc sie przede mną trzymał na baczności.Do dziś nie wie,że byłam szczera w tym,co jemu powiedziałam.Oni się boją,widzę ten strach.Współbrat współbrata się boi,a co dopiero mnie obcej baby.Oj! powiem Ci,że ciężko jest znalezć dziś Kapłana szczerego,ale im się nie dziwię.Nawrócą się i nabiorą odwagi tuz po Ostrzeżeniu,czego im życzę z całego serca.Modlę się codziennie za nich i nie tylko. 🙂

        • Wiesia said

          A co do tej uprzejmości,to strasznie!!ale to strasznie się tutaj wysilałam.Chciałam być bardzo grzeczna,nie pyskowałam,trzymałam sie do granic moich możliwości.Czasami miałam taka ochotę nagadać komuś,aby poszło mu w pięty,ale bałam się,że po prostu pan Bronek mnie wywali.Moi znajomi,poznani w ostatnich latach,też myślą,że jestem ciepła klucha.OJ!! nawet nie wiedzą ile mnie kosztowało i kosztuje moje milczenie.Dawniej taka nie byłam.Nazywano mnie Anią z zielonego wzgórza.Jeśli ktoś czytał,to wie.Kulturalnie,ale mocno.
          Byłam mocno przerabiana i nie czułam się sobą,choć myślałam,że tak chyba jest lepiej.Wiesz?.to tak jakby ktoś tworzył w tobie drugiego ty.SCHIZOFRENIA lub AKTOR.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: