Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Koniec czasów – Siedem pieczęci

Posted by Dzieckonmp w dniu 22 września 2019


Propozycja chronologiczna

  • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
  • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
  • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
  • Rok 2021 – Wojna
  • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
  • Rok 2023 – 10 królów
  • Rok 2024 – Antychryst
  • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
  • Rok 2025 – Synod
  • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
  • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
  • Rok 2029 – Ostrzeżenie
  • Rok 2030 – Cud
  • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
  • Rok 2032 – Kara
  • Rok 2032 – Odnowienie świata
  • Rok 2033 – Exodus
  • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
  • Rok 3032 – Gog i Magog
  • Rok 3213 – Koniec świata
  • Nowe niebiańskie Jeruzalem.

Bardzo ciężki i trudny temat który mi przyszło przetłumaczyć, ponieważ jest wiele trudnych słów  i zwrotów. Mimo wszystko chciałem również ten wpis wam przedstawić. Mimo upartego dążenia do znalezienia odpowiednika do słów „struktura septenarna” nie udało mi się więc zostawiam to słowo w takim zwrocie. Dlatego proszę o wyrozumiałość gdy zauważycie wiele nieścisłości.

—————————————-

Ap. 1, 1-2 : „  Objawienie Jezusa Chrystusa, które dał Mu Bóg, aby ukazać swym sługom, co musi stać się niebawem,
i [co] On, wysławszy swojego anioła, oznajmił przez niego za pomocą znaków słudze swojemu, Janowi.
Ten poświadcza, że słowem Bożym i świadectwem Jezusa Chrystusa jest wszystko, co widział. ”.
Analiza treści Apokalipsy w świetle mojej propozycji chronologicznej i oparta na jej strukturze septenarnej 1 .
1.- Wprowadzenie
2.- Siedem listów
3.- Siedem pieczęci
4.- Siedem trąb
5. – Siedem wizji
6.- Siedem czasz
7.- Siedem obrazów
8.- Siedem wizji końca
9. – Oś chronologiczna
10.- Siedem septenarius
11.- Struktura chemiczna
12.- Podsumowanie i źródła

Wprowadzenie

Liczba siedem w Biblii reprezentuje doskonałość i spełnienie i jest bardzo obecna w wielu proroctwach, które ogłaszają przyszłe wydarzenia:
Daniel ma siedemdziesiąt tygodni
Jeremiasz ma siedemdziesiąt lat
Daniel ma siedem dni
Siedemdziesiąt dni Henocha , „ siódmego patriarchy po Adamie ” Juda 1:14
Siódmy dzień Hildegardy
Siedem lat snu faraona odczytanych przez Józefa
„ Po siedmiu dniach wody potopu spadły na ziemię ” Rdz 7: 4-10

Księga Apokalipsy jest tą, która najczęściej używa tej liczby, która wspomina ją 54 razy 2 . Tę księgę można podzielić na siedem septenariuszy, które moglibyśmy porównać do bitwy:

Po nieudanych negocjacjach pokojowych ( siedem liter ) trzask galopujących kopyt koni ( siedem pieczęci ) wstrząsa atakującym wrogiem. Dotyk wojny ( siedem trąb ) oznajmia początek walki. Przyczyna wojny i jej wynik ( siedem wizji ) wynika z wielkiej różnicy sił, ale najeźdźca nie poddaje się, a ogłoszone katastrofy są konsumowane ( siedem filiżanek ). Po klęsce najeżdżającego wroga ( siedem obrazów ) rozpoczyna się panowanie zwycięskiego króla ( siedem wizji końca ).

To porównanie nie jest tak dalekie od rzeczywistości, jeśli weźmiemy pod uwagę, że Apokalipsa będzie prawdziwą duchową bitwą. Przyjrzyjmy się bardziej szczegółowo każdemu septenariuszowi:

Siedem listów

Są duchowym przewodnikiem, aby zmierzyć się z niebezpieczeństwami, przed którymi stanie Kościół katolicki od zmartwychwstania Jezusa Chrystusa do końca czasów: letnią pogodą , mocą, strachem, prześladowaniami … Zobaczmy, jak Jezus nieustannie wspomina o swoim powtórnym przyjściu :


Prezentacja Jezusa ujawnia sens wielu późniejszych wizji.
Drugie przyjście Jezusa jest kluczowe w Apokalipsie i jest ściśle związane z innymi proroctwami. Uderza brak wzmianki o Jego powtórnym przyjściu w liście do Kościoła w Smyrnie; Być może dzieje się tak dlatego, że ona jest jedyną, która przeżywa wielkie prześladowania: „ Znam twój ucisk i biedę ”. Jezus jest już z biednymi i zmartwiony, więc nie powinni się bać Jego powtórnego przyjścia . Ta stała wzmianka o Drugim Przyjściu odnosi się do apostazji , ponieważ jest to znak bliskości tego przyjścia. 3)
Obietnice dla zwycięzców wyraźnie wskazują na wielki ucisk i zachęcają do wytrwałości w wierności Bogu.

Konkluzją, którą możemy wyciągnąć z napomnień Jezusa w siedmiu listach do Kościołów, jest potrzeba nawrócenia, aby być przygotowanym na dzień Jego powtórnego przyjścia . Właśnie to wskazałem we wpisie Bożego Miłosierdzia : „ Musicie mówić światu o Jego wielkim miłosierdziu i przygotować świat na Jego powtórne przyjście4, a także ciągłe wezwania Dziewicy we wszystkich jej objawieniach.

Według kardynała Louisa Billota w jego „ Tractatus De Ecclesia Christi T. II ”, epilog, red. 5, rok 1927, siedem kościołów reprezentuje siedem epok w historii Kościoła aż do drugiego przyjścia Jezusa:
Kościół – tłumaczenie – znaczenie
List do Kościoła w Efezie – impet, początek – apostołowie
List do Kościoła w Smyrnie – mirra, gorzka – prześladowania
List do Kościoła w Pergamonie  – lekarze Kościoła, po pokoju Konstantyna
List do Kościoła w Tiatyrze – triumf – od Karola Wielkiego, rok 800, do rewolucji francuskiej
List do Kościoła w Sardes – miasto Lidia i Creso – bogactwo i materializm
List do Kościoła w Filadelfii – pojednanie między braćmi – nawrócenie świata
List do Kościoła w Laodycei – sąd – drugie przyjście i sąd ostateczny.

Siedem pieczęci

We wpisie „Mateusza 24” przeanalizowałem eschatologiczny dyskurs Jezusa, w którym znaki, które poprzedzą czasy ostateczne, zostaną nam objawione. Wielkie podobieństwo między tymi znakami a siedmioma pieczęciami Apokalipsy. Znaki jak i pieczęcie w swoim opisie, podobnie jak w kolejności pojawiania się, prowadzą do założenia, że ​​oba teksty uzupełniają się, ponieważ mówią o tym samym:
1. Pieczęć: biały koń ( Ap 6, 2 ) – Fałszywy Mesjasz ( Mt 24, 5 ) „ zwiedzie wielu ludzi ”. Jak powiedziałem we wpisie Apokalipsa , biały koń i jego jeździec, który pojawia się w Ap 19,11, reprezentuje Jezusa, Mesjasza, ponieważ ma na imię „Wierny” i „Prawda”. Ten drugi biały koń, który nie jest ani wierny, ani prawdziwy, reprezentuje zatem fałszywych mesjaszy i fałszywe doktryny .
2. Pieczęć: czerwony koń, „ otrzymał moc odebrania ziemi pokoju, aby ludzie mogli się nawzajem zabijać ” ( Ap 6, 3 ) – ( Mt 24,6 ) „ usłyszy o wojnach
3. Pieczęć: czarny koń ( Ap 6, 5 ) – Głód ( Mt 24, 7 ) „ W wielu miejscach będzie głód
4. Pieczęć: żółty koń, „ zabijać mieczem, głodem, zarazą i dzikimi zwierzętami ” ( Ap 6, 7 ) – ( Mt 24, 9 ) „ zostanie wydany na ucisk i śmierć
5. Pieczęć: męczennicy wiary ( Ap 6, 9 ) – prześladowania ( Mt 24,9 ) „Wtedy wydadzą was na udrękę i będą was zabijać, i będziecie w nienawiści u wszystkich narodów, z powodu mego imienia. ”. Obie księgi zawierają szczegółowe informacje, ponieważ chcą nadać temu znakowi większą wagę.
6. Pieczęć: „ i słońce stało się czarne jak włosienny wór, a cały księżyc stał się jak krew. I gwiazdy spadły z nieba na ziemię, ” ( Obj. 6, 12 ) – ( Mt 24,29 ) „ Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku; gwiazdy zaczną padać z nieba i moce niebios zostaną wstrząśnięte ” Zbieżność w opisie i kolejności pojawiania się jest całkowita. Aby rozszerzyć analizę tego tekstu, zobacz wpis „ dzień gniewu ”.

 

7. pieczęć: milczenie pół godziny i „ Natychmiast ujrzałem siedmiu aniołów, którzy stali przed Bogiem, i otrzymali siedem trąb ” ( Ap 8, 1 ) – ( Mt 24, 31 ): „ I pośle swoich aniołów , aby: na dźwięk trąby , zebrali swoich wybranych . „ Jak zobaczymy dalej, trąby siedmiu aniołów ogłaszają katastrofy, które spowodują uderzenie komety. Wybrani zostaną zebrani lub chronieni przed zniszczeniem przez trąby siedmiu aniołów.

 

Jeśli znaki z Apokalipsy 6, pokrywają się ze znakami Mateusza 24 , warto pamiętać o linii chronologicznej, którą można wywnioskować z tych znaków (kliknij obraz po prawej stronie, aby zobaczyć większy).

Zauważmy, że w tej siódmej pieczęci siedmiu aniołów przyjmuje trąby, które dadzą początek następnemu septenarium. Wygląda na to, że siedem trąb jest częścią siódmej pieczęci. Później zobaczymy znaczenie tego szczegółu.

Siedem trąb

W starożytnej cywilizacji hebrajskiej trąbka miała niemal boski charakter i była używana tylko przez kapłanów do ogłaszania zgromadzeń i towarzyszenia konsekracjom i ofiarom 5 . Trąby Apokalipsy ogłaszają kary, które będą miały miejsce, czyli „siedem kielichów” .

W Ap. 8, 2-6 opisano coś, co wydarzy się, zanim zabrzmią trąby. Podsumowując, złota kadzielnica, za pomocą której anioł zrzuci ogień z nieba na ziemię, wkrótce zostanie wypełniona perfumami i modlitwami świętych, aby te modlitwy uniemożliwiły całkowite napełnienie kadzielnicy ogniem, to znaczy: Złagodzą karę.
1 Anioł zatrąbił : „ Grad i ogień zmieszane z krwią spadły na ziemię ”. Ap 8, 7
2 Anioł zatrąbił : „ jakby płonąca wielka góra,spadła do morza ” Ap 8, 8

3 Anioł zatrąbił : „ wielka gwiazda, która płonęła jak pochodnia spadła z nieba ”. Obj. 8, 10 Druga i trzecia trąbka ujawniają naturę kary. Sekret otrzymany w Garabandal i Medjugorje może  skierować nas do Pisma Świętego, aby odkryć go w świetle wiary.

4 Anioł zatrąbił : „ trzecia część słońca, księżyca i gwiazd pociemniała. Dzień stracił jedną trzecią światła i to samo stało się z nocą ”. Ap 8, 12 . Zobacz szóstą pieczęć ( Obj. 6, 12 ) i ( Mt 24, 29 ).
5 Anioł zatrąbił : „pierwsze nieszczęście” – „ Widziałem gwiazdę, która spadła z nieba na ziemię […] szarańcza, która rozprzestrzeniła się po ziemi […] miała nakaz nie robić szkody trawie, żadnej zieleni ani drzewom, ale tylko ludziom, którzy nie nosili znaku Boga na czołach . ” Ap 9, 1 . Nie wydaje się przypadkiem, że opis szarańczy – Skorpiona  składa się z siedmiu zdań. (Ap 9, 3-10)
A z dymu wyszła szarańcza3 na ziemię,
i dano jej moc, jaką mają ziemskie skorpiony.
 I powiedziano jej, by nie czyniła szkody trawie na ziemi ani żadnej zieleni, ani żadnemu drzewu,
lecz tylko ludziom, którzy nie mają pieczęci Boga na czołach.
 I dano jej nakaz, by ich nie zabijała,
lecz aby pięć miesięcy cierpieli katusze.
A katusze przez nią zadane są jak zadane przez skorpiona, kiedy ugodzi człowieka.
I w owe dni ludzie szukać będą śmierci,
ale jej nie znajdą,
i będą chcieli umrzeć, ale śmierć od nich ucieknie.
 A wygląd4 szarańczy – podobne do koni uszykowanych do boju,
na głowach ich jakby wieńce podobne do złota,
oblicza ich jakby oblicza ludzi,
 i miały włosy jakby włosy kobiet,
a zęby ich były jakby zęby lwów,
 i przody tułowi miały jakby pancerze żelazne,
a łoskot ich skrzydeł jak łoskot wielokonnych wozów, pędzących do boju.
 I mają ogony podobne do skorpionowych oraz żądła;
a w ich ogonach jest ich moc szkodzenia ludziom przez pięć miesięcy.
Wierzę, że szarańcza reprezentuje siedem grzechów głównych, a pięć miesięcy szkodzenia ludziom to – 150 lat apostazji ogłoszonych w La Salette . Ta interpretacja wyjaśniałaby, że Skorpiony nie wyrządzają krzywdy ludziom noszącym znamię Boga na czołach:
Zazdrość : „ wyglądali jak konie przygotowane do wojny ” –  budzi zazdrość.
Pycha : „ mieli na głowach coś w rodzaju złotych koron ” – ludzie, którzy uważają się za bogów.
Nieczystość : „ Jej włosy były jak włosy kobiet ” – wizerunek kobiecej zmysłowości.
Nieumiarkowanie w jedzeniu i piciu : „ jego zęby jak zęby lwów ” – pożerają wszystko.
Lenistwo : „ i przody tułowi miały jakby pancerze żelazne ”, pancerze żelazne na klatce piersiowej uniemożliwiłby im ruch.
Gniew : „ Mieli ogony z żądłem jak skorpiony ”, żądło reprezentuje agresywność i niebezpieczeństwo skorpionów.
Chciwość : „ brzęczenie skrzydeł było jak odgłos samochodów wielu koni biegnących do walki ” – wielu chętnych do wygrania.
„ Mają nad sobą króla – anioła Czeluści; imię jego po hebrajsku: ABADDON” Ap 9, 11.  Fakt, że królem skorpionów jest demon 6 , potwierdza, że ​​pierwszym nieszczęściem, piątej  trąby jest duchowe zło, niematerialna przyczyna zniszczenia i ruiny świata.
6. Anioł zatrąbił : „druga klęska” – „ Jedna trzecia mężczyzn została zgładzona przez te trzy plagi: ogień, dym i siarkę, która wydostała się z pysków koni ”. Ap 9, 13
Tekst mówi: „ A reszta ludzi, którzy nie zostali skrzywdzeni przez plagi, nie żałowała za swoje dzieła ani nie przestała czcić demonów ”. Ta klęska została zesłana na nawrócenie świata, ale nie działa. Wierzę, że armia 200 milionów koni reprezentuje wojny, które spowodują tyle śmierci, i że pomimo tego ludzie nie będą żałować apostazji . O wojnie wspomniano w orędziach La Salette nr 9, 19, 23 i 32 7 .
Ogień, dym i siarka reprezentują różne rodzaje broni używanej w wojnach: broń palną, chemiczną, nuklearną, biologiczną, …
Przypomnij sobie, że „ kara zależy od tego, czy ludzkość zignoruje przesłanie Dziewicy i cudu ”. 9 W Apokalipsie objawiono nam, że nie będzie takiego nawrócenia („ nie żałowali ”), więc kara jest nieunikniona.
7. Anioł zatrąbił : „trzecia nieszczęście” – „ nadszedł czas na  gniew, a także czas osądzania umarłych […] i czas eksterminacji tych, którzy skazili ziemię”, „ Arka Przymierza , były błyskawice, głosy, grzmoty i trzęsienie ziemi, i spadło ciężkie gradobicie ”. „ Czas gniewu ” odnosi się do kary Garabandal. Ap 11, 15 . Ten związek między gniewem Boga a Arką Przymierza przypomina Arkę Noego , schronienie wybranych, podczas gdy gniew Boga ukarał Ziemię potopem.
Te siedem trąb można podzielić na dwie grupy: katastrofy na niebie (1., 2., 3. i 4. trąbka) oraz trzy nieszczęścia (5., 6. i 7. trąbka), które są przyczyną katastrof.
Katastrofy na niebie , są opisami dnia gniewu, ujawniają nam, jaka będzie kara Garabandal, dziesiąta tajemnica Medjugorja, to znaczy, że są wynikiem nieodwrócenia świata po trzech nieszczęściach.

Trzy nieszczęścia kolejno reprezentowane przez homary, konie i Arkę Przymierza symbolizują odpowiednio apostazję , wojnę i gniew Boga , które mają miejsce, ponieważ każde z nich jest konsekwencją poprzedniego. Tylko nawrócenie świata mogło zapobiec katastrofie, ale tak się nie stanie.

Siedem wizji

Jesteśmy w centrum proroctwa. Te wizje Bożego triumfu są kluczem do zrozumienia Apokalipsy. Kobieta ubrana w słońce to przed i po przyszłych wydarzeniach.
1. Wizja : Niewiasta obleczona w słońce jest Dziewicą z Guadalupe i zgodnie z moją chronologiczną propozycją jest to również cud Garabandal, który zaznaczy triumf Kościoła nad jego prześladowcami, punkt zwrotnym za panowania antychrysta. Ap 12, 1 Aby poszerzyć moją analizę związku między triumfem Kościoła a cudem Garabandal, zobacz wpis „ Niewiasta obleczona w słońce ”.
2. wizja : smok i niebiańska bitwa. Ap 12, 3
Opis tej wizji ma zawsze podwójne znaczenie: duchowe i materialne
Smok jest diabłem, „ czerwonym jak ogień ”: piekło i komunizm .
„ Z siedmioma głowami ” (grzechy główne) „ i dziesięcioma rogami ” ( dziesięciu królów antychrysta ).
„ Jego ogon ciągnął jedną trzecią gwiazd na niebie, a on wytrącił je na ziemi ” przedstawia upadłe anioły, które Diabeł ciągnął za sobą, ponieważ najpierw diabeł upada, i ciągnie innych za sobą (jego ogon); z kolei reprezentuje także katastrofy niebieskie (szósta pieczęć: „ gwiazdy niebieskie spadły na ziemię ”).
„ Smok stanął przed Niewiastą, która miała urodzić, aby pożreć syna, gdy tylko się urodzi ”. Kobieta reprezentuje Dziewicę Maryję i Kościół Katolicki, narodziny Jezusa i nasz chrzest. Ta wizja jest również obrazem aborcji , obecnym znakiem czasów ostatecznych.
„ Ale syn został wzbudzony do Boga i na swój tron ”: ukrzyżowanie i zmartwychwstanie
„ a Kobieta uciekła na pustynię, gdzie Bóg przygotował dla niej schronienie ”: w Apokalipsie morze reprezentuje świat; pustynia jest odwrotnością, reprezentuje nawrócenie: post, modlitwę, pokutę … to ciągłe wezwania Dziewicy z Medjugorja.
„ być tam karmionym ”: jedzeniem materialnym (Stolica Apostolska i diecezja) i duchowym (Eucharystia).
„ na tysiąc dwieście sześćdziesiąt dni ”: Pustynia, schronienie i jedzenie również odnoszą się do trzech i pół roku wielkiego ucisku, kiedy musimy uciekać i ufać, że Bóg nas ochroni . Spójrzmy na różnicę między tymi danymi a danymi z Dn 12, 11-12 : 1290 dni i 1335 dni. Łącząc te informacje z dniem kary, wskazano pięć dat:
01.08.2028 : Rozpoczęły się prześladowania antychrysta i ucieczka do ​​schronisk górskich
13.01.2032: koniec okresu schronienia na pustyni przygotowanej przez Boga ( Obj 12, 6 )
12.02.2032: śmierć i koniec antychrysta. Rozpocznie się okres 45 dni dla wyznawców antychrysta do pokuty. ( Dn 12, 11 )
25.03.2032 : dzień gniewu, według św. Wincentego Ferrera, dzień końca świata poprzez palenie.
28.03.2032: Dzień odnowy: szczęśliwy, kto umie czekać i przychodzi do dnia dzisiejszego ( Dn 12,12 ).
Obj 12, 7-9 : „ Uwodziciel całego świata został rzucony na ziemię ”. Niebiańska walka jest opowiadana, gdy upadłe anioły stały się demonami i klęską antychrysta.
Ap. 12 : 10-12 : Zwiastuje zwycięstwo Chrystusa, a następnie dodaje: „ Biada wam, ziemi i morzu, ponieważ diabeł zstąpił do was z całą swoją furią ”; Myślę, że oprócz upadku diabła, odnosi się to również do narodzin antychrysta, syna diabła.
Ap 12, 15 : „ A Wąż za Niewiastą wypuścił z gardzieli wodę jak rzekę, żeby ją rzeka uniosła. ”. Jak powiedziałem wcześniej, morze jest światem, a pustynia jest nawróceniem; Obraz Węża wymiotującego wodę w kierunku Kobiety, która schroniła się na pustyni, reprezentuje próbę diabła zminimalizowania Kościoła i skażenia go grzechami świata.
Ap 12,16 : „ Lecz ziemia przyszła z pomocą Niewieście ”, ziemia jest zatem silniejsza niż woda. Nasze nawrócenie może nas wzmocnić. Ta walka między lądem a wodą, przypominająca gorącą masę, dużą jak góra (ląd), która wpadła do morza. Kataklizm ma duchowy paralelizm objawiony w tym wersecie.
Ap 12, 17 : „ I rozgniewał się Smok na Niewiastę, i odszedł rozpocząć walkę z resztą jej potomstwa ”. Potomstwo to dzieci Kościoła. W ten sposób wprowadza się trzecią wizję, którą jest pojawienie się bestii, antychrysta.
Trzecia wizja : bestia. Ap 13, 1-10
Postać antychrysta została już potraktowana najpierw we wpisie „ Ohyda  spustoszenia ” na podstawie tekstów biblijnych, a następnie poszerzona o objawienia św . Hildegardy . Odnoszę się do tych wpisów, aby zrozumieć rolę Bestii w walce między dobrem a złem.
czwarta wizja : druga bestia Ap13, 11–18
Postać fałszywego proroka była już opisana najpierw we wpisie „ Ohyda spustoszenia ” na podstawie tekstów biblijnych. Później potraktowałem ją we wpisie „ Coś jak schizma ”, porównując teksty biblijne głównie z objawieniami Akity, a także Garabandal.
Odnoszę się do tych wpisów, aby zrozumieć rolę drugiej bestii w walce dobra ze złem.
Piąta wizja : Baranek i 144 000 wybranych. Ap 14, 1-5
Jezus jest tu reprezentowany nie jako jeździec na białym koniu, ani jako potężny król, ani jako majestatyczny lew, ale jako baranek otoczony mnóstwem nieskazitelnych ludzi: „ W jego ustach nigdy nie było kłamstwa, a oni są niepokalani ”. ; Oznacza to, że każdy, kto jest związany z odkupieńczą ofiarą nieskazitelnego Baranka, będzie uczestniczył w Jego chwale i Jego panowaniu oraz w oczach Boga będzie niepokalany, ponieważ jego grzechy znikną na zawsze.
Ta reprezentacja Jezusa Odkupiciela kontrastuje z siódmą wizją żniwiarza Jezusa.
Aby uzyskać więcej informacji na temat proroczego kalendarza związanego z liczbą 144 000, zobacz wpis  „kalendarz apokaliptyczny” .
szósta wizja : trzy anioły Ap 14, 6
Te anioły to trzy anioły posłańcy. Jeśli spojrzysz na czas używany w wersetach, zdajemy sobie sprawę, że:
Pierwszy anioł mówi w czasie przeszłym: „ niosąc Dobrą Nowinę, wieczną, którą powinien głosić mieszkańcom ziemi ”; Dobrą wiadomością jest Ewangelia. Przesłanie anioła pokrywa się z tym, co Jezus mówił rozpoczynając swą misję na Ziemi: „ Nawracajcie się, albowiem bliskie jest królestwo niebieskie.” Mt 4, 17 . To jest anioł, z którym identyfikuje się święty Vincent Ferrer ( str.418 ebooka) : „ tutaj, autorytet ten i ja jestem tym, dla którego święty Jan napisał to w tym miejscu ”). Rzeczywiście, święty kaznodzieja i wszyscy, którzy w ciągu wieków głoszą mieszkańcom ziemi dobrą nowinę, są pierwszymi aniołami Apokalipsy, ponieważ dzięki nim proroctwo się wypełnia.
Drugi anioł mówi w czasie teraźniejszym: „ wielki Babilon upadł ”. Upadek Babilonu jest triumfem Kościoła, to znaczy cudem Garabandal i Medjugorja, który został nam już ogłoszony. Święty Wincenty Ferrer mówi o nim: „ Ten drugi anioł, który przyjdzie za mną, przyjdzie w ucisku, w którym królować będzie antychryst […] będzie tak święty jak święty Jan. Umarł, panowanie antychrysta ustanie. „( Strona 418 ebooka)
Trzeci anioł mówi w czasie przyszłym: „ Ten, kto wielbi Bestię […] będzie dręczony ”. To ogłoszenie jest zastrzeżone na czas powstania Bestii, jej wizerunku i marki. Według S. Vicente, trzeci anioł dojdzie do końca świata  (ebook str 419 .)
Krótko mówiąc, anioły ogłaszają potrzebę nawrócenia, upadek Babilonu i konsekwencje apostazji .
Ci trzej aniołowie z przeszłości, teraźniejszości i przyszłości pamiętają chwałę: „ jak to było na początku, teraz i na wieki… ”, ponieważ Odwieczna Prawda się nie zmienia, a wszyscy, którzy się nie nawrócą, będą dręczeni podczas upadku Babilonu.
Wizja kończy się okrzykiem: „ Szczęśliwi, którzy umierają w Panu ! […] ponieważ ich uczynki im towarzyszą ”; to znaczy wasze grzechy zostaną wymazane, zapomniane, ale wasze dobre uczynki nie zostaną usunięte.
siódma wizja : Syn człowieka i żniwa Ap 14, 14
Synem Człowieczym jest Jezus Chrystus, który kosi ziemię, gdy anioł mówi do niego: „ Zapuść Twój sierp i żniwa dokonaj,
bo przyszła już pora dokonać żniwa ”.
Czas żniwa to czas kary i sądu ( Joel 4:13 ). Przesłanie to kontrastuje z przypowieścią o pszenicy i kąkolu , gdy właściciel pola mówi robotnikom: „ Niech rosną razem aż do żniwa, a potem powiem żniwiarzom: Najpierw zacznij rżąć kąkol i zawiąż go w wiązki, i spal go, a następnie zbierz pszenicę w swojej stodole ” Mt 13,30 . Spójrzmy na wzmiankę o ogniu, kiedy nakazuje spalić kąkol; to, co on nakazuje w sprawie pszenicy, to ją zebrać, zebrać, chronić w stodole. Jak anioł nakazuje Jezusowi kosić? ponieważ to Jezus wypełni to zadanie w blasku swego przyjścia .
Anioł świątyni mija ostry sierp, gdy anioł na ołtarzu mówi: „ Zapuść twój ostry sierp i poobcinaj grona winorośli ziemi,
bo jagody jej dojrzały! ”.
 I rzucił anioł swój sierp na ziemię, i obrał z gron winorośl ziemi, i wrzucił je do tłoczni kadzi gniewu Bożego – ogromnej.
Zauważmy, że podczas żniwa sierp jest dwukrotnie zaostrzony: żąć pszenicę i zbierać winnicę. To chleb i wino Kościoła, Ciało Chrystusa. Nadszedł czas, aby ciało podążyło za głową, gdy mówi: „ To jest moje ciało i moja krew ”.
Aby rozszerzyć moją analizę związku między obrazem żniwa a końcem czasu, zobacz wpis „ godzina dziewiąta ”.

Siedem czasz (kielich)

Ap 15, 1 : „ siedmiu aniołów, którzy niosą ostatnie siedem plag, z którymi ma się skończyć gniew Boży ”. W tym septenarium gniew Boży się urzeczywistnia. Myślę, że ten werset mówi nam o Objawieniu, którym jest ujawnienie, z czego będzie się składał dzień gniewu.
Porównując siedem kielichów z siedmioma trąbkami, zdajemy sobie sprawę, że są to te same wydarzenia. Zwróć uwagę, że zarówno kielichy, jak i trąby są przenoszone przez anioły, które rozlewają swoje kielichy i dmuchają odpowiednio w trąby. Powodem tego jest to, że trąby ogłaszają karę, kielich zaś symbolizuje wykonanie kary („ Czy możecie pić kielich3, który Ja mam pić? ” Mt 20,22 ).
1 kielich : ból zła. Ap 16, 2
„ Pierwszy Anioł poszedł i rozlał swój kielich na ziemię , powodując zło i bolesny ból u wszystkich ludzi, którzy nosili znamię Bestii ”
Pierwsza trąbka : „ Na ziemię spadł grad i ogień zmieszany z krwią: jedna trzecia ziemi została pochłonięta, jedna trzecia drzew i cała zielona trawa ” Ap 8, 7
Zauważmy, że mówi, że ta plaga dotknie tylko „ ludzi, którzy noszą znamię Bestii ”; możemy zatem wywnioskować, że nie wpłynie to na lud Boży, jak to jest wyraźnie powiedziane w Obj. 18, 4 : „ Wy, którzy jesteście moim ludem, uciekajcie z tego miasta, aby nie uczestniczyć w grzechach ani zostać ukaranym plagami „Oznacza to, że ci, którzy uciekają, nie zostaną ukarani. Wniosek ten jest zgodny z fragmentem„ góry ”przy wejściu„ Dziewicy z Carmen ”, w którym dochodzę do wniosku, że sanktuaria maryjne zbudowane w górach ku czci objawień Matki Boskiej będą chronione podczas wielkiego ucisku i dlatego miejsce, w którym Jezus zaprasza nas do schronienia w Ewangelii Mateusza 24.
2. kielich : morze. Ap 16, 3
„ Drugi rozlał swój kielich na morze: i stało się ono krwią
Druga trąbka : „ trzecia część morza stała się krwią ” Ap 8, 8
3. kielich : rzeki i źródła. Ap 16, 4
„ Trzeci wylał swój kielich na rzeki i źródła wód, a one stały się krwią
Trzecia trąba : „ wielka gwiazda, która płonęła jak pochodnia, spadła z nieba nad jedną trzecią rzek i źródeł. Gwiazda nazywała się„ Piołun. ” Trzecia część wód stała się piołunem ” Ap 8, 10 -11
4. kielich : słońce. Ap 16, 8
„ Czwarty anioł rozlał swój kielich na słońce i pozwolono mu palić ludzi ogniem ”
Czwarta trąbka : „ trzecia część słońca , księżyca i gwiazd pociemniała . Dzień stracił trzecią część światła, i to samo stało się z nocą ” Obj 8, 12
Stwierdzenie: ” pozwolono mu palić ludzi ogniem ” przypomina opis kary przez dziewczęta z Garabandal: „w końcu zobaczyliśmy, jak tłum się pali …” 10
5. kielich : tron ​​Bestii. Ap 16, 10
„ Piąty wylał swój kielich na tron Bestii , a jego królestwo pogrążyło się w ciemności ”
Piąta trąbka : skorpiony reprezentujące apostazję . Obj. 9,1 Ten kielich reprezentuje upadek królestwa antychrysta, a zatem także apostazji, ponieważ tron ​​Bestii został zbudowany na apostazji.
6. kielich : Rzeka Eufrat. Ap 16, 12
„ Szósty wylał swój kielich na wielką rzekę Eufrat, a jej wody wyschły, pozostawiając królów Wschodu wolnych . Potem zobaczyłem trzy nieczyste duchy wychodzące z ust Smoka, Bestii i fałszywego proroka ”.
Szósta trąbka : konie reprezentujące wojny Ap 9, 13 . Zgodnie z moją chronologiczną propozycją ostatnią wojnę światową poprowadzą Rosja i Chiny , królowie Wschodu . Obraz wysychającej rzeki Eufratu przywodzi mi na myśl także obecny chrześcijański exodus z Syrii i Iraku z powodu islamskiego terroryzmu. Ten chrześcijański exodus jest proroczym znakiem, który już się spełnia na naszych oczach: ziemia obiecana traci wodę życia wiecznego Ewangelię Chrystusa;  ta ziemia wysycha od chrześcijan11 , obwieszcza bliskość czasów ostatecznych i początek wypełnienia się proroctw Apokalipsy. „Nasze cierpienia są dzisiaj wstępem do cierpień waszych, Europejczyków i zachodnich chrześcijan, którzy również będą cierpieć w najbliższej przyszłości ” 12 .
7. kielich : w powietrzu. Ap 16, 17
„ Siódmy anioł wylał swój kielich w powietrze, a ze świątyni rozbrzmiał potężny głos z tronu i powiedział:„ Oto jest. ”I były błyskawice, głosy, grzmoty i gwałtowne trzęsienie ziemi, jak nigdy dotąd, odkąd ludzie żyją na ziemi ”.
Siódma trąbka : dzień gniewu. Ap 11, 15 . Według mojej chronologicznej propozycji jest to kara Garabandal i ostatnia tajemnica Medjugorja: kometa, która spadnie na Ziemię.
Pamiętajmy przesłanie Akity o karze : „ Ojciec wymierzy straszliwą karę całej ludzkości. Będzie to kara większa niż powódź, jakiej nigdy przedtem nie widziano13, a także Mt 24,21 : „ Albowiem wtedy będzie wielki ucisk, jakiego nie było od początku świata aż do teraz i nigdy nie będzie ”.
Kiedy głos mówi „Już jest”, oznacza to, że przy tym ostatnim kielichu gniew Boży jest już skonsumowany zgodnie z Obj. 15 : 1 : „ ostatnie siedem plag, z którymi gniew Boży powinien się skonsumować” .

Wcześniej powiedziałem, że siedem pieczęci zbiegło się z eschatologicznymi znakami Mateusza 24 . Kiedy analizowałem siódmą pieczęć, zauważyłem, że zawiera ona siedem trąb i teraz widzimy, że z kolei są to te same znaki, co siedem kielichów. Później zobaczymy, jak te zbiegi okoliczności pasują do septenarnej struktury książki.

Siedem obrazów

Potem przyszedł jeden z siedmiu aniołów, który miał siedem kielichów i powiedział: „Chodź, ukażę ci wyrok na Wielką Nierządnicę ”.
To nie przypadek, że „ jeden z siedmiu aniołów miał siedem kielichów” , który prowadzi widzącego w tym nowym septenarium.
1. obraz : Babilon. Ap 17, 1
„  I zaniósł mnie w stanie zachwycenia na pustynię. I ujrzałem Niewiastę siedzącą na Bestii szkarłatnej ”
Ta kobieta reprezentuje Babilon, nierządnicę. To antyteza kobiety obleczonej w słońce reprezentującej Kościół.
„ Siedem głów to siedem wzgórz, na których siedzi kobieta ” Ap 17, 9 . Obecna cywilizacja zachodnia jest wynikiem spuścizny starożytnego Cesarstwa Rzymskiego, jest kontekstem, w którym powstanie antychryst.
„ Symbolizują także siedmiu królów ”: analizowałem już to zdanie we wpisie „ Dziewiąta godzina ”
Jeśli chodzi o bestię, ósmego króla, przeanalizowałem ją już we wpisie „ Dziesięciu królów Antychrysta ”
Drugi obraz : Upadek Babilonu. Ap 18, 1
„ Widziałem, jak inny Anioł zstąpił z nieba z wielką mocą, podczas gdy ziemia była oświetlona blaskiem. I krzyknął potężnym głosem:„ Babilon upadł, upadł wielki! ”
Zrozumienie zejścia anioła jako obrazu niebiańskiego przesłania dla świata, ta wzmianka o oświetleniu Ziemi, może odnosić się do ostrzeżenia z Garabandal, o iluminacji sumień całej ziemi 14 .
Może to być również związane ze znakiem na niebie objawionym przez św. Faustynę: „ na niebie pojawi się znak krzyża i dziury, w miejscach  których przybite były ręce i stopy Zbawiciela, wyjdą wielkie światła, które będą oświetlały ziemię przez pewien czas. Stanie się to na krótko przed ostatnim dniem ” 15 .
Trzeci obraz : zalecenia. Ap 18, 4
„ Natychmiast usłyszałem inny głos dochodzący z nieba i powiedziałem:„ Wy, którzy jesteście moim ludem, uciekajcie z tego miasta, abyście nie brali udziału w grzechach i nie zostali ukarani plagami ”.
To zalecenie ucieczki jest bardzo podobne do zalecenia z Mt 24,20 : „ Ci, którzy są w Judei, którzy szukają schronienia w górach […] Módlcie się, aby nie musieli uciekać zimą ani w szabat ”. (Odniesienie do pierwszego kielicha )
Te trzy pierwsze obrazy (perwersja, oświetlenie i zalecenia) są jak widzialne znaki dla świata, aby uświadomić sobie, co się wydarzy, co zostało opisane na następnych czterech obrazach.
4 obraz : Lamentacja. Ap 18, 9
Lamentacje dotyczące królów ziemi, kupców, handlarzy ludźmi, żeglarzy itp. Odnoszą się one do końca obecnej cywilizacji. (Odniesienie do snu Nabuchodonozora )
Ap 18, 10 : « Biada, biada, wielka stolico, Babilonie, stolico potężna! Bo w jednej godzinie sąd na ciebie przyszedł. To znaczy, dopóki kara nie minie godzinę.
Ale od kiedy?
Ap. 17, 12 : „ Dziesięć rogów, które widziałeś, to dziesięciu królów, którzy jeszcze nie otrzymali swego królestwa, ale otrzymają władzę królewską wraz z Bestią tylko przez godzinę . ” Porównując oba wersety, rozumiemy, że:ponieważ dziesięciu królów otrzyma prawdziwą moc aż do kary, minie godzina .
Według mojej chronologicznej propozycji czas ten symbolizuje dekadę od 2022 do 2032 roku.
5. obraz : Radość. Ap 18, 20
«Wesel się nad nią, niebo, i święci, apostołowie, prorocy, bo przeciw niej Bóg rozsądził waszą sprawiedliwość »
Zniszczenie cywilizacji jest niefortunne dla niektórych, jednak dla nieba i wybranych jest powodem do radości, więc nie powinniśmy się bać. Dzień gniewu jest także dniem sprawiedliwości 16 .
6. obraz : Kamień wrzucony do morza. Ap 18, 21
I potężny jeden anioł dźwignął kamień jak wielki kamień młyński, i rzucił w morze, mówiąc:
«Tak z rozmachem Babilon, wielka stolica, zostanie rzucona i już jej nie będzie można znaleźć. ”.
Wielki kamień wrzucony do morza jest ponownie wspomniany. To klucz do kary. Odniesienie do drugiej i trzeciej trąby oraz hasło „ dzień gniewu ”.
7. obraz : triumf. Ap 19, 1
« Alleluja! Zbawienie i chwała, i moc u Boga naszego,  bo wyroki Jego prawdziwe są i sprawiedliwe, bo osądził Wielką Nierządnicę,
co znieprawiała nierządem swym ziemię, i zażądał od niej poniesienia kary za krew swoich sług».
Koniec Babilonu, kara, jest spełnieniem tryumfu sług Bożych. Odniesienie do pierwszej wizji , zasady triumfu.

Siedem wizji końca

Analizowałem już ten septenarium we wpisie Apokalipsa , jest to chronologia tego, co wydarzy się po pokonaniu Bestii:

1, wizja : Jeździec na białym koniu – zobacz wpis „Apokalipsa”

2. wizja : Anioł zagłady. Ap 19, 17–18
Potem zobaczyłem Anioła, który stał na słońcu i krzyczał z wielką siłą do wszystkich ptaków latających po niebie: «Przyjdźcie i zbierzcie się na wielkie święto Boga, aby pożreć ciało królów, wielkich kapitanów potężnych koni i jeźdźców; ciało wszystkich, wolnych i niewolników, małych i dużych »
To jedyna wizja, której nie analizowałem we wspomnianym wpisie. Zauważmy, że ta wizja ma podwójne znaczenie, ponieważ nie tylko oznacza, że ​​po karze umrą królowie i potężni ludzie świata, ale można również interpretować, że ptaki niebieskie są obrazem wybranych przez Boga, którzy po triumfie Boga, zostaną zgromadzeni na święto.
3. wizja : Bestia i jej porażka we wpisie Apokalipsa
4. wizja : Tysiąc lat – Ap 20, 1
5. wizja : Pierwsze wskrzeszenie i ostatnia walka we wpisie Apokalipsa
6. Wizja : Wyrok dla narodów we wpisie Apokalipsa
7. wizja : Niebieskie Jeruzalem we wpisie Apokalipsa

Po przeanalizowaniu siedmiu septenariów, zaryzykuję interpretację całej księgi:

Te siedem liter zapowiada drugie przyjście Jezusa i ostrzega o potrzebie nie poddania się apostazji .
Biały koń z siedmioma pieczęciami reprezentuje Antychrysta, który wywołuje wojny i ataki występujące w  świecie. Czerwony koń jest wojną podstępną antychrysta. Czarny koń to głód i zaraza, które wojny spowodują. Blady koń  i duża liczba zgonów od broni, głodu i zarazy. Antychryst przyjdzie jako Mesjasz i zdesperowani ludzie są gotowi oddać mu pokłon.
Spełnienie tych czterech znaków wyzwoli prześladowania chrześcijan ( piąta pieczęć ), które wywołają gniew Boga ( szósta pieczęć ). Siódma pieczęć zawiera siedem trąb ogłaszając że będzie to kara zadana przez Boga na świecie.
Kiedy wystawiona zostanie na próbę cierpliwość wybranych ( siedem wizji ), nastąpi cud, który będzie początkiem triumfu Kościoła, a wtedy Bóg ochroni wybranych przed katastrofami spowodowanymi jego gniewem ( siedem kielichów ). Znaki upadku panowania antychrysta ( siedem obrazów ) zakończą się wielkim kamieniem, który spadnie do morza, ostatnią karą gniewu Bożego, końcem antychrysta i triumfem Kościoła (7 pieczęć, 7 trąbka, 7 wizja, 7 kielich i 7 obraz).
Ta ostatnia kara będzie końcem dwóch zwierząt i początkiem panowania Chrystusa na ziemi przez tysiąc lat, aż do ostatecznego sądu ( siedem wizji końca ).

Oś chronologiczna

 

Z powodu wielorakiego znaczenia apokaliptycznych obrazów i tego, że niektóre często odnoszą się do innych, nie jest łatwo graficznie przedstawić zgodność między konkretnymi faktami mojej propozycji a znakami w tym poście. Opracowałem poprzedni wykres, aby pokazać, że fakty z Apokalipsy mają tymczasowe znaczenie. W septenaries odnoszą się do określonych pór czasów ostatecznych w sposób uporządkowany, choć nie dokładnie chronologicznie, ale jest to kluczem do interpretacji znaki czasów:
 siedem listów mówi o apostazji, podkreślając znaczenie przygotowania się na powtórne przyjście Jezusa. W ten sposób możemy umieścić to septenarium skierowane do Kościoła po zmartwychwstania Jezusa do końca czasów.
siedem pieczęci zawierają takie same opisy jak u Mt 24 które ostrzegają o zbliżającym się końcu. Dlatego umieszczamy je od apostazji do pojawienia się Bestii.
siedem trąb ogłasza bliskość gniewu Bożego. Umieściłem to wydarzenie w pierwszej połowie tygodnia Daniela, kiedy Kościół nie został jeszcze podzielony i zbiega się z głoszeniem (zapowiedzią) dwóch świadków.
siedem obrazów  centralnym punktem tych wizji jest Niewiasta obleczona w słońce, czyli cud Garabandal.
siedem czasz to są wyroki Boga na ziemię, z której zostaną dostarczone wszystkim na ziemi, którzy uciekają od nauki Jezusa. Dlatego umieszczam to septenarium w drugiej połowie tygodnia Daniela, od ohydy spustoszenia, po karę.
siedem wizji opisują upadek i koniec panowania antychrysta i triumf Chrystusa, dlatego też mogą być umieszczone między  cudem, a karą.
Wreszcie siedem wizji końca  opisują koniec bestii, zwycięstwo Chrystusa i wydarzenia po nim. Możemy to umieścić od kary do końca świata.Jeśli porównamy tę chronologiczną oś z objawieniami Świętej Hildegardy o końcu czasów, sprawdzimy, czy obraz narysowany przez świętą i jej wyjaśnienie pokrywa się z treścią Apokalipsy zgodnie z moją interpretacją:

Zauważmy, że, podobnie jak w Apokalipsie, przedstawienie koncentruje się w tygodniu Daniela, który obejmuje początek i koniec panowania antychrysta. Po  2000 lat od zmartwychwstania Jezusa obejmuje on tylko siedem lat, ale w obu księgach jest to okres, który zajmuje najwięcej ujawnionych informacji i szczegółów.

Siedem septenaries

Na powyższym obrazku widzimy, jak byłoby zorganizowanych siedem septenariów. Wybrani będą cierpieć wojny, katastrofy i prześladowania, ale kiedy uciekną w góry, będą chronieni przed plagami, które dotkną tylko tych, którzy pomimo otwarcia wszystkich pieczęci Apokalipsy i przejawienia walki między dobrem a złem, nadal podążają za Bestią i wypierają się Chrystusa.

Struktura chemiczna

Na tym obrazie widzimy graficznie chemiczną organizację Apokalipsy, która ma na celu podkreślenie centralnej wizji odpowiadającej septenarii niewiasty obleczonej w słońce. Jest to ta sama struktura, którą obserwujemy w księdze dziesięciu tygodni Henocha , gdzie centralnym punktem było zmartwychwstanie Jezusa. Czy istnieje związek między zmartwychwstaniem Jezusa a Niewiastą obleczoną w słońce? W Garabandal otrzymujemy odpowiedź, gdy Conchita mówi o cudzie, który będzie największym cudem dokonanym przez Jezusa 19. To oświadczenie Conchity, w przeciwieństwie do chemicznej struktury Apokalipsy, potwierdza tezę, że cud Garabandal jest tym samym znakiem Niewiasty obleczonej w słońce, i będzie początkiem triumfu Kościoła i upadku antychrysta.

Podsumowanie i źródła

1) Księga Apokalipsy dotyczy głównie wydarzeń czasów ostatecznych, szczególnie  dnia gniewu.
2) Struktura septenarna i chemiczna księgi ma na celu podkreślenie centralnej wizji odpowiadającej septenarze kobiety obleczonej w słońce.
3) Dzień gniewu stanowi dodatek do ogólnoświatowej katastrofy, jest powodem do radości dla wybranych, ponieważ będzie oznaczał pokonanie bestii i początek panowania Chrystusa na Ziemi.
4) Obrazy Apokalipsy podkreślają potrzebę nawrócenia każdego, aby uniknąć boskich kar.

______________________________________

  1. Wikipedia; „Apokalipsa” ; „Struktura wrześniowa”
  2. Ariel Álvarez Valdés; „Znaczenie liczb w Biblii” ; „Symbolizm: liczba 7”; mercaba.org
  3. Katechizm Kościoła Katolickiego;1. część, 2. sekcja, 2. rozdział, artykuł 7, I, nr 675
  4. Święta Maria Faustyna Kowalska; „Miłosierdzie Boże w mojej duszy” ; p. 273–274; pkt 635; Warszawa, 25.03.1936; Red. Marian Ojcowie Niepokalanego Poczęcia; Massachusetts, rok 1996; Zgromadzenie Matki Bożej Miłosierdzia
  5. Wikipedia; Trąbka ; sec. 4.2. – „W starożytnych cywilizacjach”
  6. José Antonio Fortea Cucurull; „Imiona demonów” ; fortea.us
  7. Atilio Carlos Neira; „Objawienie Najświętszej Dziewicy na górze La Salette” ; Wierność Kościołowi Świętemu; Nr VII; Październik-grudzień 1978 r .; Tłumaczenie tajemnicy Pablo Williamsa opublikowane przez: Léon Bloy; „Celle Qui Pleure”; Paryż; Societé du mercure de France; Dodatek: „L’aparition et le secret”; str.203–211; rok 1908
  8. Francisco Sánchez Ventura; „Pytanie Garabandal”; Ed. Circle; Saragossa, rok 1965;p. 252
  9. Wywiad z Conchitą; dr Dominguez; 1973; min. 36:30
  10. Mari Loli; „Dwa przesłania z 19–23 czerwca 1962 r.” ; Centrum San Miguel de Garabandal
  11. Eliza Griswold; „Koniec chrześcijaństwa na Bliskim Wschodzie?” ;07/22/2015; The New York Times // Papież Franciszek; „ Pomyślmy o naszych braciach i siostrach, którzy dziś, w liczbie większej niż w pierwszych wiekach, cierpią męczeństwo ”; Watykan, 30.01.2017
  12. Lorenzo Cremonesi; „Nel campo dei cristiani stremati” ; 08/09/2014; Corriere della Sera; oświadczenia Mons. Emila Nony, arcybiskupa Caldeo z Mosulu (Irak); „ Unia Europejska popełnia samobójstwo. Co to znaczy przekierowywać uchodźców do Turcji? Środki te nie są strategiami przyjmowania ani prawdziwymi politykami migracyjnymi; dalekie są od współczucia i pobożności chrześcijańskiej ”; Benjamin Sleiman, arcybiskup Bagdadu; 04.04.2016; Religia poufna // „Jean-Pax Méfret, piosenkarz i autor tekstów:„ Męczeństwo chrześcijan Wschodu może ogłosić nasze ”; 07/31/201; Oryginalne źródło: Lefigaro ; 07.01.2017; Eugénie Bastié i Alexandre Devecchio
  13. Słudzy Przebitego Serca Jezusa i Maryi; Our Lady of Akita, Japonia
  14. Jose Luis López San Román; DVD „Prawda o Garabandal” ; min. 2:15:00
  15. Święta Maria Faustyna Kowalska; „Miłosierdzie Boże w mojej duszy” ; Wilno, 08.02.1934; p. 63; pkt 83; Red. Marian Ojcowie Niepokalanego Poczęcia; Massachusetts, rok 1996; Zgromadzenie Matki Bożej Miłosierdzia
  16. Tamże ;p. 273–274; pkt 635; Warszawa, 25.03.1936
  17. Katechizm Kościoła Katolickiego;1. część, 2. sekcja, 2. rozdział, artykuł 7, I, nr 675
  18. Zobacz proroctwo Anny Cataliny Emmerick; „Księga siedmiu pieczęci” ; capillacatolica.org
  19. Francisco Sánchez Ventura; „Pytanie Garabandal”; Ed. Circle; Saragossa, rok 1965; str. 252
Reklamy

Komentarzy 17 to “Koniec czasów – Siedem pieczęci”

  1. Dzieckonmp said

    Drodzy wyborcy, opozycja znalazła program: koniec z gwałceniem krów. I mlekiem krowim też. DOŚĆ!. Jowram macie świetny program.

    • Atanazy said

      Nie jest mi do śmiechu. To jest przerażające. Pokazuje spustoszenie ideowe u ludzi, którzy stracili orientację w tym, po co się żyje. Odrzucając stwórczy akt Boga i godność człowieka obdarzonego duszą nieśmiertelną odkupioną przez Chrystusa, stawiają równość między człowiekiem a zwierzętami. To nie jest tak głupie, jak na pozór się wydaje. To tylko logiczna konsekwencja popełnienia fundamentalnego błędu w kwestii sensu życia. Jeżeli zwierzęta nie istnieją dla człowieka, to co je od niego odróżnia? Nic!

      Od tego już tylko krok do zabijania ludzi i to już nie tylko nienarodzonych, ale kogokolwiek w imię ocalenia zwierząt. A może i roślin.

      • cox42 said

        Najgorsze jest to, że całkiem sporo ludzi zagłosuje na tych idiotów.

        • atanazy99 said

          Nie nazywałbym ich idiotami, tylko zwiedzionymi biedakami. Wielu z nas, gdyby byli odpowiednio karmieni ateistyczno-neomarksistowską propagandą z domieszką LGBT i fałszywymi duchowościami New Age, byłoby jeszcze gorszymi. Jakim wybawieniem był kiedyś Indeks Ksiąg Zakazanych. Ratowało to niezliczone dusze przed kontaktem ze zwodniczymi naukami, które doprowadziłyby ich do upadku. Dzisiaj ludzie są bombardowani przez zwodzicieli dzień i noc, a głos Kościoła (tego prawdziwego) milknie.

        • cox42 said

          @Atanazy- Jeżeli ktoś mówi, że krowie mleko bierze się z gwałtu na krowie dla mnie jest idiotą. Ale ogólnie się z tobą zgadzam.

        • hallinna said

          Nie milknie ,
          coraz bardziej uwidacznia sie głos NOWEGO KOSCIOŁA wypełnionego i prowadzonego przez Ducha św .
          Przeciez było powiedziane w oredziach, że wszystko to co nie pracuje dla Chrystusa Króla , Zwycięskiego Króla , przestanie istniec na Ziemi .
          Bo teraz On będzie budował i kształtował rzeczywistosc na Ziemi .
          Więc wszystko inne z domieszka szatanstwa przestanie istnieć .
          Siłe coraz wieksza ma to, co daje sie prowadzic Duchowi św . Co wsłuchuje sie w słowa Maryji Królowej . I to własnie, to działanie Boże, bedzie wrastało w kształtujaca sie rzeczywistosc .

    • hallinna said

      W świecie duchowym szatan przegrywa i nie może juz podpowiadac swoim marionetkom co maja czynic, aby był osiagniety jego cel .
      Marionetki nie mają juz siły parcia do przodu i nie widać upierdliwej szatanskiej przewrotnej inteligencji w nich .
      Ci co odrzucają naukę Chrystusa Króla pogrążaja sie w coraz wiekszej głupocie .
      Nie maja w sobie Prawdziwej Bożej Mądrosci bo ja odrzucili .
      Więc nie moga nic wymysłic ,więc tylko taką głupote mogą wystawić jako wabika na głosy .Ile zyskaja ?

      Teraz coraz bardziej uwidacznia sie to ,gdzie działa Duch św i daje mądre dobre podpowiedzi , które owocuja dobrem i ustawiaja wszystko zgodnie z wytycznymi Stwórcy .
      I naprowadzaja wszystko na droge, która podążać powinno ,aby rzeczywistośc na Ziemi budowała sie i kształtowała zgodnie z wskazaniem zyczeniem i oczekiwaniem Boga Wszechmogącego.
      Ciesze sie ,że przed człowiekiem i swiatem uwidacznia sie tylko jedna droga , ta którą wskazuje Bóg i że tą drogą podążac chce coraz więcej ludzi .
      Świadczy to o tym, że zniewolenie szatańslkie traci moc , a wzrasta Władza Chrystsua Króla .
      I juz na zawsze człowiek zyjący na Ziemi bedzie miał Chrystusa Króla za króla świata duchowego i ziemskiego .I juz zawsze człowiek bedzie zjednoczonym sercem duchem i cialem na budowaniu w materii tego co chce Bóg w Trójcy św aby zbudowanym bylo .
      I to , że Królestwo Chrystusa Króla bedzie sie budowało ,bez domieszki szataństwa ….

  2. Ciocia said

    Dzień 22. Miesiąc ze św. Michałem Archaniołem

  3. Dzieckonmp said

    Watykański urzędnik: Żonaci księża to możliwa opcja

  4. Jozef Piotr said

    Oglądam świadomie, uważnie polską politykę od trzech dekad. PJK bywał przez te lata kreatorem, częściej był ledwie obserwatorem, analitykiem, na obrzeżach. Ale nieustająco był wyszydzany, wyśmiewany, gnojony publicznie – jak żaden inny polityk. Przetrwał.
    Triumf konsekwencji.

  5. Jozef Piotr said

    #Kraków | Jarosław #Kaczyński,
    @pisorgpl
    : Kiedy w 2015 r. Prawo i Sprawiedliwość wygrało wybory, nastąpiła fundamentalna zmiana. Władzę przejęła nowa ekipa, która nie miała nic wspólnego z komunizmem ani postkomunizmem. Stąd też jesteśmy jest przedmiotem potężnego ataku.

  6. OSTOJA said

    Niemałym zaskoczeniem było dla mnie, kiedy przekonałem się, że w szkole uczono mnie jakiejś zafałszowanej historii. Oto według polskiej wersji Wikipedii zjawisko pod nazwą „piąta kolumna” to jedna wielka bujda i pic na wodę. Jest to – zdaniem autora wpisu „określenie stosowane w propagandzie politycznej i teoriach spiskowych w odniesieniu do grup obywateli uznawanych za wrogów wewnętrznych.”
    https://wpolityce.pl/polityka/464900-w-polsce-wciaz-dziala-piata-niemiecka-kolumna

    • cox42 said

      Autor tej definicji najwyraźniej zapomniał, że po raz pierwszy tego określenia użył generał Franco podczas wojny domowej w Hiszpanii, kiedy to przed atakiem na Madryt stwierdził, że miasto zaatakują z zewnątrz cztery kolumny jego wojsk, a piąta kolumna zaatakuje od środka.

  7. Ciocia said

    Od zawsze…

  8. Ciocia said

    Św. Michał Archanioł – Niebiańska Bazylika

  9. OSTOJA said

    Dr Stefan Scheil, polityk AfD i historyk umieścił na Twitterze znaczek, który miał zostać wydany przez Podziemną Pocztę Polską w czasie II wojny światowej (widnieje na nim stempel pocztowy z 1942 r. z napisem „o to walczymy” oraz mapą Europy i Afryki). Znaczek miał według Scheila wyrażać imperialistyczne ambicje Polski od „Bałtyku po morze czarne, od Odry po Moskwę”, jak i ambicje Polski posiadania kolonii w Afryce. Polski, która jego zdaniem „dążyła do wojny z Niemcami”. To jedna z głównych tez niemieckiego historyka i przewodniczącego AfD w okręgu Nadrenia-Palatynat. Scheil napisał na ten temat nawet książkę: Polska 1939: kalkulacja wojenna, przygotowania, przeprowadzenie” (Polen 1939: Kriegskalkül, Vorbereitung, Vollzug). Wygłosił na ten temat także liczne wykłady: choćby w 2010 r, w Oberhausen pod tytułem: „Polskie Ambicje i Polska droga do wojny 1939”.
    https://wpolityce.pl/historia/462227-polityk-afd-polska-doprowadzila-do-wybuchu-ii-wojny?utm_source=feedburner&utm_medium=feed&utm_campaign=Feed%253A+wPolitycepl+%2528wPolityce.pl+-+Najnowsze%2529

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d blogerów lubi to: