Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Przychodzę wkrótce, przychodzę w Moim Drugim Przyjściu po Mój wierny lud.

Posted by Dzieckonmp w dniu 18 sierpnia 2013


Przesłanie Pana Jezusa do swojej ukochanej córki Luz de Maria
07 sierpnia 2013

Ukochani Moi, Ludu Mój:

Przychodzę wkrótce, przychodzę w Moim Drugim Przyjściu po Mój wierny lud.

Przychodzę po tych, którzy zmagali się by pozostawać blisko Mnie.
Przychodzę po tych posłusznych,  prostych i skromnych, po tych, którzy upadli, ale powstali, po tych, którzy w środku ucisku nie stracili wiary
Przychodzę po tych, którzy umieli widzieć przez okoliczności życia, że ​​Moja Wola zawsze zwycięża i Moje Drogi nie są drogami człowieka.
Pochodzę po Mój Kościół.
Przychodzę po tych, którzy przeszli oczyszczenie.
Przychodzę po tych, którzy pozostawali zawsze gotowi, w każdej chwili do Mojej dyspozycji.
Przychodzę po tych, którzy Mnie odpowiedzieli TAK.
Przychodzę po tych, którzy się nawrócili, po tych, którzy odeszli od tego co przyziemne i płynęli pod prąd świata.
Przychodzę po tych, którzy nie wstydząc się Mnie, wyznawali swoją wiarę w każdej chwili.

Ale przed Moim Powtórnym Przyjściem, Moja Czystość dotknie świadomość
wszystkich istot ludzkich aby przyjrzeli się sobie.

Będą trudne chwile dla każdego z was, ale są one konieczne, abyście ujrzeli się w prawdzie, bez udawania. Będą chwile, które wydadzą się wiecznością, ale nie będą wiecznością,  dosięgną lustracją aż do dna duszy. Wszystko, co człowiek chowa jako tajemnice w sobie, pojawi się przed nim w jego świadomości.

Biada tym, którzy prześladowali Mój Lud!
Biada tym, którzy profanowali Moją świątynię!
Biada tym, którzy służyli do zubożenia i ruiny młodzieży!
Biada tym, dorosłym, którzy nie kontrolując siebie byli źródłem skandali i złego przykładu dla dzieci!
Biada tym, którzy korzystali z mądrości, w którą ich wyposażyłem, by powodować śmierć Mojego Ludu!
Biada tym, którzy wierząc, ze są doktorami ducha, byli źródłem zgorszenia i przyczynili się do oddalenia się Moich biednych dzieci ode Mnie!
Przychodzę po tych, którzy przyjęli pokornych, ubogich i prostych.

Przychodzę wkrótce, przychodzę wkrótce z Moją Miłością i Czystością by zapukać do świadomości człowieka.

Pośród tej biednej ludzkości, przychodzę wkrótce by oświecić sumienie tych, którzy są Moi, by przygotować ich do chwili, która przestanie być chwilą, gdyż będzie długimi dniami ucisku w rękach Antychrysta.

Iluż go oczekuje bez uświadomienia sobie, że jego macki mają w posiadaniu całą ludzkość! Oczekują go jako stwora, i już pracuje, nie cicho, ale mocnym głosem poprzez potężnych, którzy wznoszą jego imperium.

Ilu pozostaje na jego służbie zapominając o Mnie!

Ilu, chcąc dominować nad ludzkością i utrzymywać władzę w swojej ręce oddało się pozostając jego niewolnikami, ale ten płód zła nigdy nie da jakiejkolwiek władzy żadnemu człowiekowi!

Przyciąga słabych duchem, głupców, którzy nie słuchając Moich Słów nienawidzą Mnie i przyjęły ducha zła jako swojego przewodnika.

Umiłowany Ludu Mój:

Nie samym chlebem żyje człowiek; tak bardzo martwicie się o potrzeby każdego dnia, martwicie się swoimi domostwami i, nie mówię wam byście je zaniedbywali, ale byście nie umieszczali całej swojej siły i czasu w to, co jest materialne. Dlaczego nie staracie się rozwijać w duchu, poznawać Mnie, być blisko Mnie i pozwolić abym Ja działał w waszym życiu, nie umieszczając przeszkód?

Oczyśćcie swoje dusze, oddzielcie ją od przywiązań, które świat ma do zaoferowania, od dystrakcji, które świat oferuje. Jestem przewodnikiem na drodze tych, którzy są Moimi i kiedy wydaje się, ze droga się zamyka, to dlatego, że oddzielam was od tego co światowe a otwieram wam drzwi Mojej Woli aby przyjąć was i zawładnąć wami całkowicie.

Ukochani Moi:

Ile wilków w owczej skórze znajduje się wokół was! Ilu z własnej próżności i duchowego napuszenia zawstydza skromnych i prostych, ci badają się, ale niektórzy – mówię to z bólem – niektórzy nie rozpoznają przez swoją dumę, że ​​działali i postępowali źle.

Zanurzają się w błocie uwodzenia Antychrysta, ale wy, Moi ludzie, wy, którzy jesteście prości i cisi jak gołębie, wy jesteście Moim oczkiem w głowie, znajdujecie radość w Moich słowach, gdyż za Moimi Słowami kryje się Moja Miłość do Mojego Ludu, po który przychodzę z radością, Ludu, który oczyszczę, ale nie zniszczę, który oczyszczę  szanując jego wolną wolę.

Kochani Moi:

Moim wołaniem jest byście pozostali silni bez zbaczania z drogi, gdyż są to chwile krytyczne i demony znają dobrze słabość każdego i to, do czego dążycie i do czego lgniecie, i tutaj właśnie kuszą was więcej …

Ważne jest byście nie ustępowali, nie cofali się do tylu, ponieważ Ja jestem z Moim Ludem, jeśli Mój Lud, pozwoli Mi by mu przewodzić.

Ukochani, te chwile są próbą dla wszystkich, wzywam was do jedności, do pozostania w Moim Sercu i Sercu Mojej Matki, by nie chwiać się w żadnym momencie ale przygotować się do tego momentu, kiedy przyjdę z Moją Czystością pukać do  świadomości całej ludzkości.

Przyjdę z miłością i delikatnością, z czułością, jako Ojciec, który kocha swoich.

Przyjdę z Moim Miłosierdziem, ale każdy będzie patrzeć na siebie własną  sprawiedliwością.

Ukochany Ludzie Mój:

Po ucisku, będziecie oglądać błyszczące Słońce Mojej Woli i w każdym promieniu Moją Wolę, ujrzycie sami siebie, radośni i wypełnieni Duchem.

Nie traćcie serca, gdyż ​​Mój Pokój, Moja Miłość i Moja Sprawiedliwość pozostają z Moim Ludem, którego nigdy nie opuściłem i to pokolenie ujrzy Mnie i będzie się cieszyć, że pozostało wierne Mojemu Wezwaniu.

Zapraszam wszystkich, którzy gromadzą się modlić we wspólnocie i braterstwie, do modlitwy i do działania, nie tylko poprzez świadectwo, ale niosąc Moje Słowo do swoich braci.

Pilne jest by wszystkie Moje dzieci przygotowały się nie tylko przed nadchodzącymi nieszczęściami, ale także w duchu.

Zapraszam do modlitwy za Bliski Wschód.
Zapraszam do modlitwy za Amerykę.
Zapraszam by nie słabnąć w modlitwie za Mój Kościół, który zostanie mocno wstrząśnięty.

Chroni was Moja Miłość, chroni was Moje pragnienie dusz, chroni was Moje Miłosierdzie.
Nie lękajcie się, Ja jestem z wami.
Błogosławię was, kocham was, pieczętuję was Moją Pieczęcią Wiecznej Miłości.

Wasz Jezus.

Ave Maria Najczystsza, bez grzechu poczęta.
Ave Maria Najczystsza, bez grzechu poczęta.
Ave Maria Najczystsza, bez grzechu poczęta.
Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 187 to “Przychodzę wkrótce, przychodzę w Moim Drugim Przyjściu po Mój wierny lud.”

  1. AntyNWO said

    „Dorwiemy was przez wasze dzieci!”.

    Genderowcy odwołują się dzisiaj do autorytetów pokroju homoseksualnego Michela Foucaulta, który starej formule, że „ciało stanowi więzienie duszy”, przeciwstawił obliczoną na zbulwersowanie „mieszczucha” tezę, że to „dusza stanowi więzienie ciała”, bełkocząc o trwającej od wieków „represji” naturalnego popędu seksualnego oraz seksualności jako zasadniczej cesze ludzkiej tożsamości. „….”W 2003 r. niemieckie ministerstwo rodziny wydało broszury, w których wychowawców przedszkolnych zachęcano do „stymulowania seksualnego dzieci przez dotyk”; ten sam pomysł sugerowano rodzicom i dziadkom. „….”W broszurze „Lieben, kuscheln, schmusen” („Kochać, tulić, pieścić”) rozprowadzanej w Nadrenii Północnej-Westfalii żąda się od przedszkolanek wprowadzania „edukacyjnych” zabaw. Oto jeden z przykładów: dzieci rozbierają się do naga i ustawiają w szeregu do fotografii. (…)

    traktat amsterdamski z 1997 roku, przygotowany w związku z planowanym rozszerzeniem Unii Europejskiej, wprowadził w art. 2 gender jako strategię polityczną obowiązującą państwa członkowskie? Czy przeciętny obywatel wie, że w marcu 2012 r. Parlament Europejski zdefiniował rodzinę od nowa, wyliczając jej równorzędne rodzaje, m.in. „rodziców poślubionych, partnerów życiowych, rodziców wychowujących dzieci w pojedynkę, rodziców różnej płci i tej samej płci”? „…..”Parlament Europejski, stawiając osamotnioną jednostkę w obliczu machiny państwowej, spełnił sny totalistów obawiających się międzyludzkich związków jako potencjalnych źródeł oporu przeciwko władzy. Nie przypadkiem reżimy totalitarne przejmowały kontrolę nad dziećmi od najmłodszych lat – dość wspomnieć całotygodniowe przedszkola, sowieckich pionierów czy niemieckie Hitlerjugend. „….”W 2009 r. w kilku berlińskich przedszkolach zaczęto wprowadzać dzieci w tajniki wiedzy o homoseksualizmie, żeby „zapobiegać homofobii”. „…..”Popularne opracowania zmarłego w 2008 r. psychologa Helmuta Kentlera, wielokrotnie sądzonego bezskutecznie za pedofilię, propagują tezę, że seks z dziećmi nie jest nadużyciem, lecz prawem dziecka do samorealizacji, i przekonują rodziców, że czynią z własnych dzieci „seksualne kaleki” ……”W Szwajcarii państwo też sięga po dzieci pod niewinnie brzmiącym hasłem „harmonizacji szkolnictwa”, za którym kryje się wprowadzenie zakazu domowego nauczania. A szwajcarscy rodzice mają powody, by nie oddawać dzieci na pożarcie systemowi edukacji. Obowiązkowe „uświadamianie seksualne” wprowadzono na razie wprawdzie tylko w kantonie Bazylea, lecz od 2014 r. objąć ma ono cały kraj. „….”Słynne stały się „seksboksy” w bazylejskich szkołach i przedszkolach zawierające „pomoce naukowe”: męskie i żeńskie organy płciowe z drewna i gąbki oraz „uświadamiające” filmy. Wychowawcom narzucono temat zajęć: „Sfery erotyczne małego dziecka i możliwości ich stymulacji”. – Najważniejsze słowo, jakie dzieci mają poznać, to przyjemność – mówi Daniel Schneider, szef ekipy opracowującej projekt. – Małe dzieci muszą się dowiedzieć, że dotykanie części ciała może sprawiać przyjemność. „……”W przedszkolu „Egalia” w Sztokholmie słów „dziewczynka” i „chłopiec” nikt nie używa – wszyscy są „kolegami”. By nie stosować zaimków osobowych „ona” (hon) i „on” (han), wprowadzono nieistniejące w szwedzkim „ono” (hen). „….(źródło ) (…)

    „Wystąpienie w Sejmie Ryszarda Terleckiego o kontroli przez Niemcy rynku prasowego w Polsce : W najbliższym czasie zapowiadane jest przejęcie przez niemiecki koncern „…(więcej )

    Tusk jest gotów oddać wszystko , całe media Niemcom, ba oddać w ręce pedofilów spod znaku europejskiego , kontrolowanemu przez Niemcy lewactwa lewactwa , byle tylko dostać kolejną działkę , kolejną chwile władzy. Ten narkoman władzy, który oddał polską gospodarkę i co za tym idzie los polskiej rodziny w ręce ekonomicznego utrzymanka Sorosa i lichwiarstwa jakim jest Rostowski ,a sprawy zagraniczne Sikorskiemu nie nadaje się do rządzenia , a raczej do leczenia . Ktoś wyselekcjonował chorego i średnio rozgarniętego Tuska i postawił go na czele Platformy .

    http://niepoprawni.pl/blog/7413/niemcy-daly-ostrzezenie-klice-tuska

  2. AntyNWO said

    10.08.2013 12:49 – Wiedzcie, że ból odrzucenia będzie dokładnie taki sam, jaki Ja i Moi apostołowie musieliśmy cierpieć podczas Mojego Czasu na Ziemi

    Moja szczerze umiłowana córko, żaden człowiek pośród was nie ma tak czystej duszy, aby mógł oceniać innych w Moje Imię. Ale wiedzcie o tym, wy, którzy jesteście Mi wierni i którzy przestrzegacie Mojego Nauczania – będziecie musieli cierpieć wielki smutek, gdy będziecie musieli być świadkami największej nikczemnej obrzydliwości, jaka czeka świat.

    W imię sprawiedliwości społecznej i współczucia społecznego, fałszywy prorok da wytyczne dotyczące tego w co świat ma uwierzyć, by posłużyło przeprowadzeniu ewangelizacji i utworzeniu nowoczesnego kościoła. Ten kościół będzie postrzegany, jako ten, który dotrze do wszystkich grzeszników i obejmie tych grzeszników, których grzechy nie są do zaakceptowania przeze Mnie.

    Wy, Moi umiłowani wyznawcy, będziecie uważani za heretycką sektę, ponieważ nadal będziecie głosili Prawdę. Wszystkie próby pozostania Mi wiernym będą ostro atakowane. Będziecie wyrzutkami i zostaniecie uznani za prawicowych odszczepieńców. Jakakolwiek próba utrzymania tradycji Świętych Obrzędów będzie ignorowana.

    Nie wolno lekceważyć mocy tych, którzy będą wprowadzać w błąd Moje kościoły na Ziemi, ponieważ miliony świętych sług przyjmie nową fałszywą doktrynę. Będą błędnie wierzyć, że ta nowa doktryna jest formą ewangelizacji. Ich wsparcie, jako chętnych sług obrzydliwości, będzie bardzo trudne dla tych chrześcijan, którzy znają Prawdę. Ich głosy będą jak szept pośród krzyków tych, którzy staną się niewolnikami kłamstw wymyślonych w Moje Imię.

    Wiedzcie, że ból odrzucenia będzie dokładnie taki sam, jaki Ja i Moi apostołowie musieliśmy cierpieć podczas Mojego Czasu na Ziemi. Ówcześni kapłani, który twierdzili, że kochają Boga, nie wahali się uciszyć głosów Moich uczniów, którzy przynieśli im wieści o tym Kim Ja Jestem. Tym razem, gdy zapowiadam Moje Powtórne Przyjście, Moi prorocy i Moi uczniowie doświadczą tego dręczenia, kiedy ich głosy zostaną odrzucone, a oni sami będą oskarżeni o bluźnierstwo.

    Chociaż Moi uczniowie rozszerzają się i wzrastają, będą jak nędzarze i będą wspinać się na Wzgórze Kalwarii – nadzy, pozbawieni wszystkiego z wyjątkiem swojej wiary. Gdy będą podtrzymywali Płomień Mojego Światła żyjącego w Moim Kościele – Mój Prawdziwy Kościół – nigdy nie odejdzie od Prawdy, a oni będą nieśli na swoich barkach ciężki krzyż. To jest krzyż zbawienia, gdyż na swoich biednych, zmęczonych barkach będą nieśli grzechy tych, którzy Mnie opuścili. Ich los będzie trudny. Z powodu miłości do Mnie, będą cierpieli za innych, aby uratować ich nędzne dusze.

    Dusze te nie zasługują na zbawienie. Zostaną one uratowane tylko dlatego, że Ja postanowiłem, aby je uratować. Będą Mnie obrażali, sprawią straszliwe cierpienia Moim wiernym wyznawcom i Mojej udręczonej Armii Reszty. Jednak uratuję ich z powodu wiary tych, którzy są w Mojej Armii Reszty.

    Niech pozostali ludzie, którzy sprzedali swoje dusze bestii, wiedzą co następuje: Możecie nie wierzyć w Piekło, ale ujawnię wam, jakie cierpienie ono wam przyniesie. Dzień, w którym pokażę stopnie tortur w Piekle przerazi was i wielu z was będzie krzykiem wzywało Mojego Miłosierdzia. I uratuję was, jeśli poprosicie Mnie o wybaczenie. Zrobię to podczas Dnia Wielkiego Ostrzeżenia. Ci z was, którzy doświadczą płonącego ognia piekielnego, ale którzy nie zwrócą się do Mnie – nie przetrwają Ostrzeżenia i ta chwila, kiedy Mnie odrzucicie będzie waszą ostatnią.

    Wy wszyscy, którzy pozostajecie wierni Mnie i Mojemu Słowu – chociaż będziecie cierpieli, wiedzcie, że – przyszłość jaka stoi przed wami jest przyszłością wielkiej chwały.

    Ci, którzy nie będą zważać na Moje Ostrzeżenie ani nie będą słuchać Prawdy, znajdą się w wielkim niebezpieczeństwie.

    Ci z was, którzy oddają cześć bestii i którzy idą za fałszywym prorokiem nowej światowej religii, zostaną żywcem wyrzuceni w płonący ogień Piekła, z tymi dwoma.

    Prawda jest gorzka w smaku, ale jeśli ją przyjmiecie przyniesie wam Życie Wieczne, gdzie ze swoimi najbliższymi będziecie radowali się Moim Królestwem na wieki. Nie odcinajcie pępowiny Życia Wiecznego, gdyż będziecie cierpieć straszne męki i nigdy nie otrzymacie ułaskawienia.

    Wasz Jezus

  3. gosc1 said

    Szczesc Boze
    Czy widzicie ta paskudna twarz w czerwonych spritach po lewej na http://spaceweather.com/
    Czy to tylko ja

  4. Dana said

    Spotkanie młodzieży z Ojcem św. w Rio de Jeneiro

    Dziś w Rio de Jeneiro, zebrała się młodzież z całego świata,
    Pragną ujrzeć papieża Franciszka,naszego kochanego Tata.
    Naszego Ojca i wszystkich chrześcian Wielkiego Biskupa,
    Widzimy, naszą młodzież, zebrała się ich wielka grupa.

    Spójrz Jezu na tych młodych ludzi, rozkołysanych miłością,
    Są oni Twoim darem a naszą wielką nadzieją i przyszłością.
    Ciesząc się z upragnionej wizyty papieża, w wielkiej podzięce,
    Modlą się i śpiewają, podnosząc w górę rozkołysane ręce.

    Papież jest też radosny, bo przyjechał w swoje strony,
    Niech wiecznie w jego sercu, będzie Jezus wielbiony.
    Niech Boga wielbi cała przyroda i młodzieży serc pogoda.
    A Ojciec Franciszek, niech dobrą receptę na życie im poda.

    Niech uwielbiony będzie Jezus, w Najświętszym Sakramencie,
    Niech młodzież po spotkaniu z papieżem, żyje zawsze święcie.
    Niech zaniosą ludziom Boga, tam gdzie gasną wiary płomienie,
    Niech ratują grzeszników i modlą się o ich wieczne zbawienie.

    Kocha Cię Jezu młodzież, to widać po ich wielkiej frekfencji,
    Bądż ich bratem i ojcem i wysłuchaj, każdej ich intencji.
    Czekamy teraz kolejnego spotkania, które odbędzie się w Krakowie,
    Niech za tą wielką łaskę ,,Kochamy Cię Jezu”, każdy Polak powie.

    Sierpień 2013r Danuta Gosko.

  5. kooool said

    20 sierpnia Żywot świętego Bernarda, opata
    Ileż to razy słyszymy z ust oziębłych katolików słowa: „Nie mogę więcej czynić dla zbawienia duszy, ani też nie mogę częściej chodzić na Mszę i do Komunii świętej, i nie mogę w niedziele i uroczystości słuchać kazań i nauk, bo nie mam czasu. Moje prace i zajęcia nie pozwalają na to”….
    http://dialogsercamilosci.eu/2013/08/20/20-sierpnia-zywot-swietego-bernarda-opata/

  6. Bozena said

    Tylko kilka slow z ostatniego oredzia do Luz de Maria z 18go sierpnia:

    „Wody zostaly zanieczyszczone energią jądrową, a rządy milczą …
    Wy, umiłowani, jestescie zatruwani skażonymi owocami morza, a to zmienia ludzką genetykę będąc przyczyną chorób zwyrodnieniowych.
    Drogie dzieci, nie podtrzymacie życia ekonomią, ten falszywy bóg upadnie z minuty na minutę, i uświadomicie sobie, że zuzyliscie życie na rzeczy zbedne, kiedydy prawda znajduje sie tylko w Moich rękach.”

    • Margaretka said

      http://wiadomosci.onet.pl/swiat/japonia-wycieklo-az-300-ton-silnie-skazonej-cieczy/9deeq sprzed paru minut

    • Okto said

      Depopulacja pełną parą. !!! Jeśli nie dobrowolnie będą ludzi likwidować (poprzez szczepionki, aborcje, eutanazje, itp.) to na siłę (zatruta żywność, skażona woda, zrzuty chemiczne, itp). To mnie wszystko przeraża, ten totalnybrak szacunku do życia innego człowieka. Traktują nas jak jakieś bydło, na którym można eksperymentować lub wyeksploatować do granic naszych możliwości, a kiedy stajemy się już nieprzydatni wówczas można nas uśmiercić – a wszystko to w imię projektuj zwanym NWO, gdzie człowiek będzie pod totalną kontrolą poprzez jeden światowy rząd, jedną światową religie, jedną światową walutę (mikroczip, bioczip) – jednym słowem chodzi o totalną, całkowitą kontrole tego co mamy robić, jak żyć, jak myśleć, w co wierzyć, w jaki sposób wyrażać swoje uczucia, itp. Zabierają nam podstawowy dar jakim obdarzył nas Jezus – wolną wolą Ci ludzie odpowiedzialni, za to zło są bezduszni, bez serca. Ile oni bólu i cierpień już zadają niewinnym ludziom, a co dopiero kiedy pojawi się na scenie antychryst – on wówczas ile przyniesie zła na cały świat (już jesteśmy tego po części świadkami , spójrzmy co dzieje się na Bliskim Wschodzie, co ci zwyrodnialcy z NWO robią z tymi tam ludźmi, a nas to dotyka bezpośrednio przez zaprojektowany kryzys finansowy , ileż rodzin już cierpi z powodu utraty pracy, braku pieniędzy) Człowieka aż strach ogarnia do czego są ci bezwzględni ludzie zdolni byleby osiągnąć swój cel. Ale w tym wszystkim ujawnia się wielkość Boga, Jego Miłosierdzia – to dzięki niemu mamy świadomość tego co dzieje się obecnie na świecie . No i jest to po raz kolejny dowód na to, że Boże Miłosierdzie Jest Niezgłębione – bynajmniej przekracza moje zrozumienie – tak jak u Vassuli , Jezus mówi [Zeszyt 39, 8.01.90]
      Vasulla: Mój Pan?
      Jezus: Jestem.
      Vasulla: To wszystko jest niewiarygodne!
      Jezus:
      Ach! Vassulo, Ja Jestem! Chciałem, abyś stała się Moją posłanniczką… Ja daję nawet najmniejszemu z Moich stworzeń. Umiłowana, Moja Miłość do ciebie przekracza wszelkie zrozumienie. Pragnę, abyś Mnie kochała, dając Mi w ten sposób odpoczynek. Prosiłem każdego z was, aby kochał Mnie całym swoim sercem i z całej duszy swojej, i całym swoim umysłem. To jest Moje Prawo, największe i pierwsze Przykazanie. Błogosławię cię, błogosław Mnie. Miłość raduje się w tobie.

  7. Tusia said

    Bardzo prosze Was o modlitwe w intencji mojej mamy Malgorzaty……..5 raz dopadla ja depresja, z gory Bog zaplac!!!!

    • serce333 said

      Msze o uzdrowienie (gdziekolwiek) i pielgrzymka do Maryi Kębelskiej do Wąwolnicy. Pomodliłem się, działajcie i Wy. Bądźcie przy tym dobrej myśli i pełni ufności. A z rana codziennie uśmiech i przytulenie i krótka modlitwa do Maryi.
      z Bogiem I Maryją.

    • serce333 said

      Zapamiętajmy.
      Przyczyną prawdziwą prawie wszystkich uzależnień i depresji jest brak poczucia bycia kochanym, i brak miłości.

      Następuje wówczas „syndrom ucieczki” w cokolwiek, w alkohol, narkotyki, uzależnienia od komputera, natręctwa, ucieczka od rzeczywistości i smutnego, za trudnego świata.

      Tylko Maryja , Jezus , Bog i kochające otoczenie mogą to zmienić. Bardzo w takich wypadkach, szczególnie zniewoleń i uzależnień pomagają egzorcyści a dodatkowo odcięcie się jednorazowe od źródła uzależnienia twardą decyzją z pomocą bliskich. Miłość jest tu niedocenionym lekarstwem a jej brak właśnie przyczyną tylu problemów nazywanych cywilizacyjnymi.

      Uzależnienia twarde, narkotyki itp tylko ufną Modlitwą, systematyczną Eucharystią i spowiedzią św. oraz wsparciem wielu innych też modlitwami plus Msze i Cennacolo w Medjugorie
      +

      Z Bogiem i Maryją

  8. jowram said

    Żydomedia kłamią o kibicach
    By KSC on 19/08/2013 in Polityka
    To meksykańscy żołnierze ostrymi narzędziami zaatakowali nieuzbrojonych kibiców Ruchu
    44947-4975

    Meksykanin uderzył w twarz polską dziewczynę, która odepchnęła go, gdy próbował ją obmacywać. W jej obronie wystąpił kibic Ruchu, którego Meksykanin dźgnął nożem – to od tego, według relacji świadków, do których dotarł portal Niezależna.pl, zaczęła się awantura na gdyńskiej plaży, którą prorządowe media przedstawiają jako wywołaną przez „kiboli”.

    Wczoraj wieczorem zadyma na gdyńskiej plaży stała się tematem numer jeden w prorządowych mediach, a jej negatywnymi bohaterami mieli być ogłoszeni przez Donalda Tuska wrogiem publicznym „kibole”. „Kibole Ruchu zrobili regularne polowanie na chłopców z Meksyku” – tak wydarzenia opisywał TVN 24. „Agresorzy mieli gonić Meksykanów, krzycząc za nimi: >>Brudasy!<>Czarnuchy!<<” – pisał w trybie przypuszczającym portal Gazeta.pl (co zaskakujące o tyle, że Meksykanie nie są czarni – przyp. PL). TVP Info informowało o „skandalicznym, bandyckim napadzie”.

    Obrona przed molestowaniem
    Jak ustalił portal Niezależna.pl, to nie Polacy rozpoczęli zadymę, a grupa kilkunastu pijanych meksykańskich marynarzy, uzbrojonych w ostre narzędzia, w tym noże, a także butelki. Na miejscu był Ryszard Sadłoń, chorzowski radny z klubu „Wspólny Chorzów”, kibic Ruchu. Jak mówi, przypisywanie uczestnikom starć rasistowskich motywów to kompletna bzdura.

    – Przecież kibice i Meksykanie zgodnie leżeli wcześniej przez wiele godzin na plaży. Nikt nikogo nie zaczepiał, jedni i drudzy pili piwo. Zapewne niektórzy wypili go za dużo – tłumaczy.

    Meksykańscy żołnierze wypili go tyle, że zaczęli zaczepiać polskie dziewczyny, w sposób mało wyszukany. – Jedna z nich odepchnęła molestującego ją marynarza, na co ten uderzył ją w twarz. Jeden z kibiców ruszył na niego. W czasie starcia Meksykanin dźgnął go czymś ostrym. Kibic trafił do szpitala – opowiada nam inny świadek wydarzeń. Także drugi z kibiców trafił tam trafiony ostrym narzędziem. Meksykanie z wojskowej szkoły morskiej nie byli więc bezbronnymi ofiarami, a pijanymi ludźmi szkolonymi na co dzień do walki. Według rozmówców portalu Niezależna.pl, wcześniej po pijaku rozrabiali w Szczecinie.

    Uzbrojeni marynarze przeliczyli się z siłami
    Tak się złożyło, że była to akurat godzina zbiórki kibiców Ruchu. – Kilkunastu Meksykanów ruszyło na kibiców z ostrymi narzędziami i butelkami, bo myśleli, że jest ich mało. Do tego kibice nie mieli żadnego uzbrojenia. Przeliczyli się, bo kibice akurat się zbierali i było co raz więcej. Każdy kto zna kibiców wie, jak podziałała na nich wieść, że kolegę trafiono nożem, rozrywając mu wnętrzności. Nawet chuligani chodzący na mecze uznają za honorowe walki bez użycia niebezpiecznych narzędzi – opowiada radny Ryszard Sadłoń.

    – Nasi też nie byli bez winy. Natomiast wersja podana przez media to jakaś fantastyka – mówi jeden z kibiców Ruchu. – Informacje, jakie dotarły do nas w czasie meczu z loży VIP, to kuriozum. Opowiadano o 3-godzinnej bitwie, podczas gdy zadyma trwała około kwadransa. Panikę wywołały komunikaty podawane przez megafony o ewakuacji plaży. Ludzie specjalnie przeciwko niej nie protestowali, bo akurat schowało się Słońce – mówi radny Sadłoń.

    Nożownicy… gośćmi prezydenta Szczurka
    Tymczasem w prorządowych mediach wyglądało to całkiem inaczej. „Miało dojść najpierw do wyzwisk, do jakiejś ogromnej szamotaniny. Ci Meksykanie próbowali się ratować” – opowiadał reporter TVN24 Maciej Cnota.

    Prezydent Gdyni, Wojciech Szczurek, wydał w tej sprawie oświadczenie: „W związku z brutalną napaścią kilkusetosobowej grupy pseudokibiców drużyny Ruchu Chorzów, na gości naszego miasta – członków załogi szkolnego żaglowca Akademii Marynarki Wojennej Meksyku – „Cuauhtemoc” podczas ich wypoczynku na plaży w Gdyni, w niedzielę 18 sierpnia 2013 r. – wyrażam najwyższe oburzenie, sprzeciw i oczekiwanie surowego ukarania wszystkich sprawców. Tego rodzaju bandyckie zachowania budzą odrazę i zasługują na powszechne potępienie”.

    Większą powściągliwość wykazywała wczoraj policja. Podinsp. Adam Gruźlewski z Komendy Miejskiej Policji w Gdyni przekazał w rozmowie TVN 24, że policja otrzymała pierwsze zgłoszenie o zakłócaniu porządku w okolicach plaży około godziny 14:30. „Doszło do zbiorowego zakłócenia porządku przez kilkadziesiąt osób w okolicach plaży w Gdyni” – powiedział. Co policja ogłosi dzisiaj, pod naciskiem prorządowych mediów i polityków, będziemy pilnie śledzić.

  9. jowram said

    diecezja Chapeco (Brazylia) chce nowego Kościoła
    Na oficjalnej stronie diecezji
    opublikowano skierowany do Franciszka apel organizacji Katolicy za Wolnym Wyborem, w którym czytamy m.in.:

    Ojcze święty! My, katolickie kobiety chcemy (…) odnowy struktur Kościoła (…) chcemy żyć wiarą, która wyzwala, a nie potępia, stwarza zagrożenia czy wzbudza lęki (…) Podobają nam się twoje gesty prostoty i życzliwości, oczekujemy na wprowadzenie do Kościoła świeżego powietrza, jak to zrobił Jan XXIII. Aby błogosławił wszystkie rodziny, hetero- i homoseksualne (…) Kiedyż wreszcie Kościół otworzy się na różnorodność form miłości i wyrażania ludzkiej seksualności? Kiedy zrozumie ogrom możliwości realizowania się jako osoby ludzkie? Chcemy nowego Kościoła, Kościoła który daje kobietom prawo do autonomii własnego życia (…) prawo do otrzymania święceń kapłańskich i dostępu do stanowisk decyzyjnych (…) Kościoła, w którym nie ma obowiązkowego celibatu, a drogę wspólnocie wyznacza ona sama, oczekujemy nowej moralności dotyczącej seksualności, prokreacji która uwzględnia prawo kobiety do przerwania ciąży (…) chcemy Kościoła, który porzuci ambicje władzy i bogactwa, który zdecyduje się popierać sprawiedliwość społeczną i pokój (…) wierzymy, że błogosławieństwo, które otrzymałeś od ludu zebranego na placu św. Piotra w dniu swego wyboru oświeci cię i wzmocni w twojej misji.

  10. dario_nl said

    http://www.fronda.pl/a/tlum-z-bractwa-muzulanskiego-zmasakrowal-aleksandryjskiego-taksowkarza-za-swiecacy-krzyz-na-tablicy-rozdzielczej,30154.html

  11. kooool said

    Nie jestem biegłym w angielskim, ale:
    http://www.thewarningsecondcoming.com/crusade-of-prayer/
    jako liczba pojedyncza Krucjata Modlitwy lub Modlitwa Krucjaty
    OK w tłumaczeniu:
    http://www.paruzja.info/modlitwy-krucjaty

    Liczba mnoga Krucjat pojawia się w tłumaczeniach:
    http://ostrzezenie.net/krucjaty-i-litanie.html
    http://ostrzezenie.wordpress.com/

  12. AntyNWO said

    Dr J. Jaśkowski świetny, jak zawsze

    Dr Jerzy Jaśkowski: Kolejna “świńska sprawa” Inspektora Sanitarnego

    Nadchodzą znowu epoki, w których przeżyje tylko to, co umie pełzać.
    Nicolás Gómez Dávila

    Poniżej przedstawiono 3 informacje prasowe. Informację pochodzą z oficjalnych danych i nie ma pomiędzy nimi żadnego związku. Zupełnie przypadkowym zbiegiem okoliczności ukazały sie w roku 2013. Jeżeli ktoś jakiś związek pomiędzy tymi informacjami obserwuje to jest on tylko i wyłącznie wytworem przypadku lub jego chorej wyobraźni. Nie było nigdy intencją autora sugerowanie jakiegoś związku.

    Informacja pierwsza.
    Jak się doskonale orientujecie Szanowni Czytelnicy, mamy kolejną epidemii. Tym razem nie ptaków, ale świń i nie w Honkongu czy też innym zadupiu, ale tuż obok – u sąsiadów. Jest to tym razem afrykański pomór świń. Co prawda przez ostatnie pół wieku nikt o tym w Europie nie słyszał, ale skoro Główny Inspektor Sanitarny w dobie kryzysu finansowego i załamywania się budżetu grożącego nawet wyrugowaniem z tak uważanego stołka ministra Rostowskiego to coś na rzeczy musi być. Przecież taka epidemia to są koszty.

    Przypomnę, że nieistniejąca w 2007 roku epidemia ptasiej grypy uszczupliła budżet państwa o co najmniej 50 milionów. A to były tylko dwa martwe łabędzie pod Toruniem. Potem, już po zatwierdzeniu epidemii ptasiej zabito kilka milionów kur. Było to akurat przed Świętami Bożego Narodzenia, no i oczywiście mniej wartościowego narodu nie można było zostawić bez posiłku na święta. Więc w trybie nadzwyczajnym sprowadzono drób. Proszę sobie wyobrazić co mogłoby być gdy padłych sztuk będzie więcej?

    Ogłoszenie natomiast epidemii afrykańskiego pomoru świń, to nie tylko wybicie stad, ale i zerwanie kontraktów sprzedaży mięsa i ewentualnie kwarantanna, nie mówiąc o czasie potrzebnym (o ile będzie wola polityczna) na odbudowę stad. Toż to dalsze uzależnienie nas od importowanej żywności na całe dziesięciolecia.

    I tak portal Farmer.pl 06.08-2013, 10.49 prezentuje wypowiedź p. prof. Zygmunta Pejsaka z Państwowego Instytutu Weterynarii z Puław.
    Cyt.:” Afrykański pomór świń to dzisiaj bardzo realne zagrożenie dla Polski” i dalej: ” w walce z wirusem musimy pamiętać o tym, że przemieszcza się on bardzo szybko w kierunku naszego kraju. Co roku pokonuje odległość 300 km” – tłumaczy profesor. „ Oficjalnie potwierdzono dwa przypadki, ale nieoficjalnie od strony rosyjskiej wiemy, że jest ich już ok. 50.”

    I dalej już tylko strach, co będzie. Wymagana jest bowiem natychmiastowa likwidacja stada. Co prawda rolnik dostanie 100 % odszkodowania, ale kraj traci możliwość eksportu. Zakaz dotyczy oczywiście nie tylko świń, ale także mięsa i nawet puszek mięsnych na okres kwarantanny tj. ponad 6 miesięcy.

    Najważniejsza jest teraz ochrona naszego kraju. Oczywiście chodzi o dezynfekcję kół samochodowych przejeżdżających przez granicę [???? -jj] i całkowity zakaz przywożenia mięsa i produktów mięsnych przez wjeżdżających na teren Polski. No i dalej cała lista zakazów.
    Co prawda na stronach internetowych naszych wschodnich sąsiadów mamy troszeczkę inne wiadomości. Np. podają, że w Rosji to coś występuje już od 2007 roku czyli od 5 lat, a nie od wczoraj. Dlaczego więc nagle teraz się o tym donosi?

    Białorusini natomiast podają, że pomór wystąpił u gospodarza, który kupił pasze z niewiadomego źródła, a w innym przypadku wystąpił po szczepieniu świń. Dodatkowo wszyscy weterynarze zapewniają, że przenosi się to coś tylko przez bezpośredni kontakt ze świni na świnię, Na człowieka się nie przenosi. Stąd pytania dlaczego mięso trzeba niszczyć, a np. po smażeniu czy gotowaniu nie może być konsumowane?
    To rodzi pytanie dlaczego tak ważne jest dezynfekowanie akurat kół samochodowych? No, ale to już wyższa nauka niedostępna nam maluczkim.

    Po drugie: zupełnie nie jest jasne dlaczego akurat u tych wybranych padłych świń zaczyna robić się dosyć kosztowne badania wirusologiczne. Dawniej jak świnia padała to się ją utylizowało. A nawet taki p. Stokłosa z Piły, zresztą senator, to po prostu zakopywał padłe świnie na polu. Żaden Inspektor Sanitarny nie wspominając o GIS badań nie zlecał? Oczywiście pytanie – „ dlaczego?” jest zupełnie nie na miejscu.
    No, ale mamy nowe czasy i nowe spojrzenie na problem. Wiadomo finanse się kurczą i trzeba się starać o nowe zlecenia. (…)

  13. kooool said

    19 sierpnia Żywot świętego Ludwika, biskupa
    Pan Jezus przez narodzenie swe w ubóstwie potępia zasady świata, a świat nie widzi w tym mądrości Bożej. Dlaczegoż to – mówi mądrość świata – rodzić się w ubóstwie, pokorze i cierpieniu? Czyliż to przystało Bogu? Alboż Pan Jezus nie mógł nas zbawić mniejszym kosztem i w inny, łatwiejszy sposób wprowadzić nas do Nieba? Tak świat rozumuje dlatego, że jest ciemny, a ponieważ Pan Jezus jest światłością i mądrością przedwieczną, przeto inaczej rozporządza. …
    http://dialogsercamilosci.eu/2013/08/19/19-sierpnia-zywot-swietego-ludwika-biskupa/

  14. KRYSTYNA said

    I W POLSCE KOBIETY MOGĄ UDZIELAĆ KOMUNII ŚW.

    Wskazania Konferencji Episkopatu Polski odnośnie do nadzwyczajnego szafarza Komunii świętej

    http://www.rdkkana.rzeszow.opoka.org.pl/NSKS/StronaNSKS/html/Dokumenty/WskazaniaEP.html

    III. NAUCZANIE BISKUPÓW O LITURGII

    Uwzględniając rozwój posługi nadzwyczajnych szafarzy Komunii świętej w die-cezjach polskich oraz postanowienia II Polskiego Synodu Plenarnego, gdzie dla stałego akolity podany jest niższy wiek dopuszczenia do tej posługi, oraz biorąc pod uwagę głosy biskupów i przedłożenie Komisji ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów, Konferencja Episkopatu Polski określa, co następuje:

    1. Biskupi diecezjalni mogą upoważnić mężczyzn, a także siostry zakonne i niewiasty życia konsekrowanego w wieku 25 do 65 lat do posługi nadzwyczajnego szafarza Komunii świętej.

    2. Kandydaci powinni odznaczać się zaangażowaniem w życie Kościoła, wzorowym życiem moralnym oraz poważaniem wśród duchowieństwa i wiernych.
    3. Kandydat winien znać podstawowe prawdy katechizmowe oraz najważniejsze zagadnienia teologiczno-liturgiczne. Szczegółowe zagadnienia wylicza instrukcja dotycząca formacji nadzwyczajnych szafarzy Komunii świętej. W zależności od miejscowych warunków biskup może polecić kandydatowi udział w kursie teologicznym lub zażądać egzaminu.
    4. Biskup diecezjalny upoważnia do posługi nadzwyczajnego szafarza na jeden rok kandydata, którego poleca ksiądz proboszcz.
    5. Przed upoważnieniem kandydata zaleca się odprawienie trzydniowych rekolekcji albo dnia skupienia.
    6. Szafarz nadzwyczajny wykonuje swoją posługę wtedy, gdy liczba kapłanów wobec komunikujących jest za mała. Może on w ramach ważności upoważnienia świadczyć pomoc na terenie całej diecezji; poza diecezją na stałe może to czynić tylko za zgodą ordynariusza tamtej diecezji.
    7. Szafarz nadzwyczajny może, za wiedzą księdza proboszcza, zanieść Komunię świętą do domów tylko osobom, których odpowiedni stan duchowy jest znany, zachowując przepisy liturgiczne.
    8. Szafarz nadzwyczajny podczas pełnienia tej posługi w czasie Mszy św. winien być ubrany w albę, a jeśli trzeba przepasany cingulum. Pełniąc swą posługę poza Mszą św., może nosić zwykłe ubranie. Siostry zakonne spełniają posługę nadzwyczajnego szafarza w swoim stroju zakonnym, a osoby życia konsekrowanego w swoim stroju.
    9. Braci zakonnych obowiązują te same postanowienia. Wyższy przełożony zakonów kleryckich zwraca się do biskupa diecezjalnego o udzielenie pozwolenia na wykonywanie posługi w kościołach diecezji dla nadzwyczajnych szafarzy przez siebie ustanowionych.
    10. Posługa szafarza jest bezinteresowna. W sytuacji uzasadnionej może przysługiwać zwrot kosztów przejazdu lub rekompensata, o ile wskutek wykonywania posługi uszczupliły się dochody w pracy zawodowej szafarza.
    11. W nadzwyczajnych sytuacjach celebrans może ustanowić ad casum nadzwyczajnego szafarza Komunii świętej zgodnie z tekstem zawartym w Mszale rzymskim dla diecezji polskich na str. 6*.
    12. Szczegółowe wskazania odnośnie do przygotowania i stałej formacji nadzwyczajnych szafarzy Komunii świętej znajdują się w osobnej instrukcji.

    + Arcybiskup Józef Michalik
    Przewodniczący Konferencji Episkopatu Polski
    + Bp Stefan Cichy
    Przewodniczący Komisji Episkopatu
    ds. Kultu Bożego i Dyscypliny Sakramentów
    Warszawa, dnia 9 marca 2006 r.
    335. Zebranie Plenarne Konferencji Episkopatu Polski

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

    • Leszek said

      I W POLSCE KOBIETY MOGĄ UDZIELAĆ KOMUNII ŚW.
      Z wypowiedzi w czasie egzorcyzmów opisanych w książce O. Bonawentury Meyera „Ostrzeżenie z Zaświatów”:
      1. Akabora – demona z chóru Tronów:
      „Laicy nie mogą udzielać Komunii (krzyczy przeraźliwie), wcale nie, także siostry zakonne – nie, nigdy. Czy myślicie, że Chrystus przekazałby to Apostołom, jeżeli by to mogli czynić laicy i kobiety? (jęczy) Że też i to muszę powiedzieć!…
      (14 sierpnia 1975r., str. 46)
      2. potępionej duszy Judasza Iskarioty:
      KOBIETY W PREZBITERIUM
      E. (egzorcysta): Mów prawdę z polecenia Matki Bożej, tylko prawdę!
      J.: Najgorsze jest to, kiedy wyznacza się kobiety do rozdawania Komunii św. To nie przynosi wcale błogosławieństwa ani łask. Nie są to poświęcone ręce, są to ręce kobiece. Ja myślę, że ręce kobiece jako takie są takie same, ale one nie są poświęcone.
      Chrystus przeznaczył tylko i jedynie mężczyzn do kapłaństwa, a nie kobiety. Ale to jest pycha, pycha, pierwszy główny grzech aniołów upadłych.
      E.:Mów dalej prawdę z polecenia i w Imię Matki Bożej!
      J.: Tak jest, kobiety te pysznią się, chełpią się z tego, kiedy mogą stać na przedzie i wykonywać funkcje posługi kapłańskiej. Wierzcie mi, kapłani, którzy teraz w tymczasie upatrują cały swój cel życiowy we wiadrze (w korycie, żłobie) ci modernistyczni, pomimo to coś jeszcze dostrzegają, że nie da się tak stale szafować swoimi modernistycznymi tezami i tą “odnową”, że z tym za daleko nie zajdą. Z drugiej strony jednak nie chcą oni zejść ze swej wygodnej drogi… Aby się ludziom podobać i im dogodzić, już sami nie wiedzą, co jeszcze w tej “odnowie”,wymyśleć, aby jakoś pociągnąć ludzi do kościoła. Jednym z tych pomysłów jest wprowadzenie przez niektórych duszpasterzy kobiet do służby ołtarza (do prezbiterium). Wtedy mają jeszcze szansę (śmieje się z wielką uciechą), że ludzieprzyjdą znowu… ponieważ tylko jedna trzecia kościołów jest wypełniona, (a trzeba ich przecież jakoś pociągnąć…) …
      (31.X.1975r., str.67/68).

    • kooool said

      -Sobór Trydencki, a zaraz po nim św. Papież Pius V w dekrecie Quo primum (1570), dotyczącym Mszału Rzymskiego, powołując się na wierność Tradycji Apostolskiej swoich poprzedników, nakazał zachować raz ,,na zawsze” ów święty zwyczaj udzielania Komunii św. wiernym wyłącznie z rąk kapłana do ust przyjmującego w postawie klęczącej.

      Z tych samych względów wykluczył jakikolwiek udział kobiet w służbie ołtarza.

      „Jeżeli ktokolwiek mimo to ośmieliłby się spróbować działania sprzecznego z naszym powyższym rozkazem wydanym raz na zawsze, niech będzie mu wiadomo, że narazi się na gniew Wszechmogącego Boga i świętych Apostołów Piotra i Pawła” (tamże).

      Znany ze swego nadprzyrodzonego kultu do Najświętszego Ciała i Krwi, Papież św. Pius X († 1920), przeciwstawiając się ówczesnym modernistom, w swoim Wielkim Katechizmie ponownie przypomniał i potwierdził ten czcigodny, starożytny i niezmienny zwyczaj liturgiczny Kościoła:

      Kiedy otrzymuje się Komunię, należy klękać, głowę lekko opuścić, oczy skromnie zwrócić w stronę św. Hostii. Usta należy odpowiednio otworzyć, język lekko wychylić z ust, opierając na dolnej wardze. Jeżeli Hostia przyklei się do podniebienia, należy odkleić Ją językiem, a nie palcami. –

  15. Adrian said

    Kolejna już data końca świata, moja chyba w życiu już 20, Rasputin legenda Rosji i osobisty astrolog rodziny Romanowów przewidział prawidłowo pewne wydarzenia, ale też i pomylił się w niektórych przepowiedzniach .Tym razem jego przepowiednia dotyczy konkretnej daty 23.08.2013-”W piątek nastąpi koniec świata. Ogień strawi wszelkie istnienie, a potem zapadnie cisza”

    http://niewiarygodne.pl/kat,1031979,page,2,title,W-piatek-nastapi-koniec-swiata-Ogien-strawi-wszelkie-istnienie-a-potem-zapadnie-cisza,wid,15907470,wiadomosc.html

    co się z nimi dzieje, pełno samoznańczych proroków, szukających rozglosu i chwały…

  16. atryda said

    http://konflikty.wp.pl/gid,15907893,kat,355,title,Rosnie-napiecie-okrety-wojenne-u-wybrzezy-zdjecia,galeria.html?ticaid=11127b
    Pamiętam, że w orędziach MBM było wspomniane, że jakaś awantura zacznie się od małej wyspy na M. Śródziemnym, Gibraltar jak się trochę popuści wodzy fantazji można nazwać taką wyspą.
    Jeśli ktoś orientuje się w orędziach to proszę o datę

  17. TadeuszTT said

    Koronka do Krwawych Łez Matki Bożej
     
    Koronkę tą podyktował Pan Jezus s. Amalii w Brazylii 08.11.1929 r. Pan Jezus powiedział: „Módl się do Mnie przez Łzy Mojej Matki. O cokolwiek ludzie Mnie będą prosić przez Łzy Mojej Matki, chętnie im tego udzielę”. (…)

    Innym razem do tej siostry przyszła Matka Boża. Trzymając Różaniec (Koronkę), której paciorki lśniły jak słońce i były białe jak śnieg, powiedziała: „Oto Różaniec Łez Moich… Syn Mój chce Mnie uczcić w szczególny sposób i z radością udzieli wszelkich łask za przyczyną Moich Łez. Różaniec (Koronka) ten posłuży do nawrócenia wielu grzeszników, a zwłaszcza opętanych przez diabła”.
    Matka Boża wyraziła życzenie, aby w każdej rodzinie i klasztorach uważano sobie za obowiązek miłości odmawiać „Koronkę do Łez” o siódmej wieczorem… Stolica Apostolska 15.05.1934 r. zatwierdziła nabożeństwo. Koronka ta ma wielką potęgę i moc. 21.09.1982 r. płakała Matka Boża krwawymi Łzami w figurze „Róży Duchowej”, we włoskiej miejscowości Erbano. Powiedziała: „Odmawiajcie Koronkę do Krwawych Łez! Rozpowszechniajcie ją! Zły duch musi uchodzić z tego miejsca, gdzie odmawiana jest ta Koronka”.
     
    Koronka
     
    O Jezu, przybity do krzyża! Padamy do Twoich Stóp i składamy Ci w ofierze Krwawe Łzy Tej, która z najwięk­szą miłością współbolała z Tobą, towarzysząc Ci na Twej bolesnej drodze krzyżowej. Spraw, o Dobry Mistrzu, aby­śmy z miłością pojęli wymowę Krwawych Łez Twojej Najświętszej Matki, a pełniąc Twą Świętą Wolę tu na zie­mi, stali się godnymi wielbić Cię i czcić przez całą wiecz­ność w Niebie. Amen.

    Na dużych paciorkach:

    O Jezu, spójrz na Krwawe Łzy Tej, która umiłowała Cię najmocniej tu na ziemi i nadal najgoręcej miłuje Cię w Niebie.

    Na małych paciorkach: (7x)

    O Jezu, wysłuchaj prośby nasze – przez Krwawe Łzy Twojej Najświętszej Matki.

    Na zakończenie:

    (3x) „O Jezu spójrz…”

    Modlitwa

    O Maryjo, Matko Boleści, Matko Litości, Matko Miło­sierdzia! Zjednocz nasze prośby ze swoimi prośbami, aby Twój Boski Syn Jezus, którego wzywamy, wysłuchał na­sze wołanie, a przez przyczynę Twoich Matczynych Krwa­wych Łez, udzielił nam łask, o które Go błagamy i doprowa­dził nas do szczęścia wiecznego. Amen. Twoje Krwawe Łzy, o Matko Bolesna, kruszą moc szata­na! O Jezu, zakuty w kajdany, przez Twoją Boską łagod-ność uchroń świat przed zagładą! Amen.

  18. Jestem Izabela said

    Znów mój długi wpis wylądował w spamie, więc proszę o wstawienie go.

  19. AntyNWO said

  20. KRYSTYNA said

    Ks. Natanek. Jak ma wyglądać Intronizacja Narodowa wg Pana Jezusa

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  21. AntyNWO said

  22. KRYSTYNA said

    OSTRZEŻENIE PRZED FAŁSZYWYM KAPŁANEM — bp. Stanisławem Sawickim
    =============================================================

    http://przedsoborowy.blogspot.com/2011/04/koscio-sowianskokatolicki-w-polsce.html

    TO CO USŁYSZAŁAM W CZASIE ROZMOWY…

    SAM BRAT STANISŁAW PRZEDSTAWIA SIĘ JAKO MISJONARZ Z BIAŁORUSI ,

    A ZAPYTANY O IMIĘ I NAZWISKO ,ODPOWIADA ZE DUŻO NABROIŁ I NIE CHCE SIĘ UJAWNIAĆ.

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

Sorry, the comment form is closed at this time.