Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Politycy Europy pielgrzymują do Medjugorje

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 marca 2011


Grupa polityków Parlamentu Europejskiego zaplanowała pielgrzymkę do Medjugorje w tym roku. Posłowie Parlamentu Europejskiego odpowiedzieli na zaproszenie włoskiego senatora Salvatore Piscitelli (na zdjęciu), który odwiedził Medjugorje wiele razy uczestnicząc w nabożeństwach do Matki Bożej.

W ubiegłym roku Piscitelli wysłał ponadpartyjne zaproszenie  do pielgrzymowania razem z nim  do wszystkich parlamentarzystów Włoch. Kilku parlamentarzystów przyjęło zaproszenie Piscitelli i razem pielgrzymowali do Medjgorje w listopadzie. Od tego czasu ta grupa parlamentarzystów spotyka się razem co tydzień w Rzymie w bazylice Santa Maria in Via na modlitwie różańcowej. Teraz włoski senator zaprosił parlamentarzystów z całej Europy którzy tworzą Parlament Europejski na pielgrzymkę do Medjugorje we wrześniu tego roku. Miejmy nadzieję że parlamentarzyści z Polski przyjmą zaproszenie i znajdą się w grupie europejskich polityków którzy odpowiedzą na wezwanie Królowej Pokoju.W międzyczasie grupa włoskich polityków udała się do Medjugorje dnia 18 marca tego roku. Kilka tygodni temu gubernator Massachusetts, Thomas Koch ogłosił że udaje się do Medjugorje też w marcu tego roku.

Wszystkim tym którzy łakną wiadomości z Medjugorje przedstawiam filmik ze stycznia 2011 roku zrobiony na bazie zdjęć przez pielgrzymów. Wiem ze przeważnie wszyscy z Polski jadą w miesiącach wiosennych, letnich i jesiennych. Dlatego tez mogą zobaczyć jak inaczej trzeba być ubranym w styczniu będąc w Medjugorje. Miesiąc luty jest miesiącem kiedy przyjeżdża najmniej pielgrzymów do Medjugorje. Co to znaczy to słowo najmniej niech z obrazuje statystyka parafii na temat ilu kapłanów odprawiało mszę świętą w Medjugorje w lutym.  Liczba ta wynosi 780 kapłanów. Jesli podzielimy 780 przez 28 dni wyjdzie nam codziennie  27 kapłanów sprawujących mszę świętą. W całym 2010 roku ponad 40 tys kapłanów odprawiało mszę świętą w Medjugorje co daje średnio ponad 100 kapłanów na każdy dzień w roku.



Komentarze 34 to “Politycy Europy pielgrzymują do Medjugorje”

  1. Ewa said

    A w Markach pod Warszawa ukazal sie sw.Maksymilian Kolbe,do niego tez powinnismy zanosic nasze prosby.

    • Józef Piotr said

      To Pan Kazimierz Ś. uwidoczniony w filmie w częstych ujęciach operatora kamery , niestrudzony w dochodzeniu prawdy o Ś.P. Maxymilianie. Podczas swojego wielomiesięcznego czuwania przy Papieskim Krzyżu na Żwirowisku (polożonym tuż przy ogrodzeniu Obozu Oświęcimskiego )odkrył watek tajemnicy pogrzebania doczesnych szczątków O. Maxymiliana.
      Szczegóły opisane są na marginesie styrony po prawej.
      Czuwanie Pana Kazimierza w OBRONIE KRZYŻA było Glośne na całą Polskę .
      Obok Krzyża Papieskiego Wyrósł w tym okresie niemalże „las” Krzyży ustawianych przez Wiernych przyjeżdżających tam i w tym okresie z całej Polski.
      Dzialo to się w okresie rządów AWS , co należy pamiętać.
      Premierem byl Pan Buzek , Aws -em rządzil Krzaklewski , wojewodą Śląskim był Marek Kępski,Metropolitą na Krakowie Krd Macharski , Biskupem Bielsko-Żywieckim Bp Rakoczy (golgota beskidow) ,
      Wazne jest to dlatego że ta cała Kazimierzowa OBRONA zakończyła się wyrwaniem wszystkich dostawionych Krzyży i wywiezienie Ich do CHARMĘŻY na teren Klasztoru.

      Można chyba wspomnieć o obronie Krzyża od Oświęcimia do Warszawy . I policzyć ile to już lat ….?

      • Ewa said

        Mam takie marzenie,ze cialo swietego Maksymiliana Marii Kolbego bedzie cudem odkopane i zachowane w stanie nienaruszonym.I swiat uslyszy jeszcze raz o niemieckim obozie zaglady a my Polacy postawimy w tym miejscu Swiatynie pod wezwaniem sw.Maksymiliana.No i dokonaja sie liczne nawrocenia.A z krzyzami nikt juz nie bedzie walczyl,bo takich jak Pan Kazimierz Switon bedzie bez liku i nikt sie nie osmieli…

  2. Magdalena-Zofia said

    Królowo Pokoju i wszyscy, którzy budujecie domy – jeśli chcecie aby wasza budowa szła sprawnie, polećcie się opiece Św. Józefa, odmawiajcie codziennie do tego Świętego litanię. Sposób sparwdzony, pewny i wypróbowany, potwierdzam z całą odpowiedzialnością. Dodam jeszcze, że Św.Józef, pomaga nie tylko przy budowaniu – też sprawdzone.
    To jest niesamowity Święty !
    Niewyobrażacie sobie jak szybko i skutecznie działa.
    Jestem przekonana, że nie odmówi pomocy nikomu, kto ufnie się do Niego zwróci – osobiscie tego doświadczyłam.

  3. Pustelnik said

    Z oredzi Agnieszki tom4.Moje dziecko,jestes stale w Moich ramionach.Nie zginiesz MiJa zawsze cie najd.Wiem dobrze gdzie jest kazde Moje zagubione dziecko,tylko to dziecko musi Mnie wolac.Wtedy Ja przybywam.Do najwiekszego grzesznika przychodze z Moja laska Milosci i tak samo patrze na niego,jak patrzylem na ciebie.Bez wyrzutu.To wy dzieci macie do siebie nawzajem zal i nie umiecie przebaczac.Ja Bog jestem Przebaczeniem.Kto we Mnie wierzy przebacza.Ja nie mam pamieci waszych grzechow,a tylko pamiec o lzach waszych,ktorymi zaduscuczynicie za swoje upadki.Zalujcie,zalujcie za kazda Rane,ktora Mi zadaliscie.Zalujcie za kazde uderzenie bicza,zalujcie za kazdy ciern,ktory umeczyl Moja swieta Glowe .Ja sie dla was oddalem.Jak moze ojciec gniewac sie na dziecko,ktore skruszone do niego wraca?Czy nie pamietacie przypowiesci o synu marnotrawnym?Czy ojciec patrzyl na tego syna z zalem,czy wyrzucal mu co? Nie,on z radosci urzadzil mu uczte powitalna.Taki Ja jestem.Nie mam pamieci o waszych zlych uczynkach kiedy ukorzycie sie przede Mna w Moim Sakramecie Pokuty.Chodzcie do Mnie.Czekam.W kazdym kaplanie ,ktoremu wyznajecie grzech.Ja jestem.Nie bojcie sie .Ja i tak znam wasze grzechy.Wiem czym Mnie raniliscie ,bo za kazdy ten grzech osobno cierpialem.Dzieci niepojete sa dla was Moje slowa i tajemnica waszego Odkupienia,ale tyle Ja wam pokazuje wystarczy.Reszte musi wypelnic wiara.Kto wierzy temu Ja dodam laski i bedzie odczuwal wiecej Moje tajemnice.Kto wierzyc nie chce ,bedzie mu odebranie i to co posiada.Czekam na was.Nie trwajcie w grzechach ciezkich,bo to prosto droga do piekla.J wam dalem te laske,ze nawet jesli padniecie,wrocic mozecie do Mnie w kazdej chwili.Nie jestem Bogiem msciwym,ktory odrzuca tego,kto nie pelni Jego Woli.Ja wciaz czekam,a wy mozecie jeszcze do Mnie powrocic,ale czas sie konczy.Przybywajcie gromadnie.Wszystko wam odpuszcze.Zalujcie za wszystkie zlo,ktorescie popelnili przeciwko waszym bracia i siostrom,przeciw ojcu i matce,bo te surowo karze.Jestem wciaz dla was osiagalny dzieci.Nie zmarnujcie tejszansy,bo potem nie ma juz laski i odwrotu.Wybierzcie Mnie teraz,bo potemwasze dusze zalepione strachem upadna jeszcze nizej.Szatan chce was zniszczyc wszystkich.Jesli nie posiadacie laski Mojej,ktora uswiecam dusze,nie bedziecie miec przeciw niemu zadnej ochrony.Bedzie zwodzil was tak dalece,ze poginiecie i sami nie bedziecie juz w stanie wolac do Mnie.Moc szatana w ych dniach ciemnosci bedzie wielka.Ja jestem wam jedyna tarcza .Zaden czlowiek nie moze przeciwstawic sie szatanowi,bo jego moc nad wami jest ogromna.Tylko ja moge was ochronic.Tylko aniolowie wasi moga was strzec,jesli Ja im tak nakaze.Wy sami ie liczcie na swoje sily,bo sa to duchy nieporownanie mocniejsze i okrotniejsze od najokrutniejszego czlowieka.Zdani na ich pastwe staniecie sie jak oni.Zrozpaczeni i zdolni do wszelkiej ohydy i wystepku.Ja Jeden mam moc ochraniac was i Matka Moja Najswietsza,ktora jak gwiazda swiecic bedzie w swych sercach tych ktorzy Jej opieki wzywali w swoim zyciu.Poddajcie sie Woli Mojej.Nie ma cierpienia,ktore by na was nie przyszlo z jego reki.Ja daje wam cierpienie,ktore zniesc mozecie,na ktore was wczesniej przygotowuje Moja laska .Ten daje wam cierpiec katusze,ktorych wytrzymac nie umiecie i bedziecie ginac i targac sie na swoje zycie w rozpaczy .Trzymajcie sie Mnie .Ja Bog wciaz czekam.Mowie te slowa ku przestrodze.Nie patrzcie na swiat,ktory sie bawi i nic sobie z tych wezwan nie robi .Patrzcie na wasze dusze.Kazdy z was ma jedne zycie.Jesli wy o nie sie nie zatroszczycie,marne sa wasze szanse,ze wejdziecie do Mojego Krolestwa.Wasze rodziny sa poganskie.Malo kto modli sie za was,ktorzy nie wierzycie,ze przybede.Jesli sie nie uratujecie sami kto was uratuje?Nie patrzcie wiec po swoich braciach,ktorzy smieja sie z poboznosci ludu,ale troszcie sie o siebie,o swoje zycie i wracajcie do Mnie.To jest ostatnia godzina,kiedy was wzywam do Siebie.Jestem w moim Kosciele.Nie bojcie sie Mnie,ale bojcie sie Mnie utracic,bo rozlaka ze Mna jest potworna.Czekam

  4. Magda said

    Witam.

    Ważne!!!
    INICJATYWA NA RZECZ REFERENDUM EUROPEJSKIEGO
    http://www.eu-referendum.org/polski/petitions/europe_for_the_people_info.html

  5. Jakie Polska ma zapasy żywności na wypadek kataklizmu??

    Tak na moje oko, to na zapasach kryzysowych mamy teraz trochę więcej niż zero.

    Stoliczku nakryj się
    Państwowe rezerwy żywności na wypadek ogólnopolskiego kataklizmu starczą na trzy do ośmiu dni.

    Więcej pod adresem http://www.polityka.pl/kraj/analizy/1514222,1,ile-mamy-w-magazynach-na-wypadek-kataklizmu.read#ixzz1I5COpHBO

    http://tnij.org/k5q0

  6. Magdalena-Zofia said

    Jeszcze jedno Fanko Jezusa,
    ksiądz, którego jedynym argumentem świadczącym o fałszywości objawień, jest to że pochodzą z księżyca lub z kosmosu – niestety nie jest przekonujący.
    Już ktoś prosił wcześniej o minimum wysiłku tego księdza i wykazanie, w którym miejscu są niezgodne z nauką KK, ale oczywiście post został przez Ciebie przemilczany – szkoda.

  7. Józef Piotr said

    CYWILIZACJA EWROPEJSKA !! POLICJA D/S ŚWINEK MORSKICH I CHOMIKÓW!
    *******************************************************************
    http://www.piotrskarga.pl/ps,6916,2,0,1,I,informacje.html

    • Pelagia said

      po tym, co kilku potworów zrobiło w Polsce z psem, dlatego, że wył, to jestem za tym, by u nas też była taka policja. Jak ktos krzywdzi zwierzę, to człowieka też skrzywdzi. sadyzm jest jeden, kierowany przeciwko psu, w każdej chwili może być skierowany przeciw dziecku.
      (gdyby ktos chciał zapytać – jestem przeciwnikiem aborcji i eutanazji.)
      Trzeba być dobrym nie tylko dla ludzi, ale wszystkiego, co stworzył Bóg. Bóg stwarzając zwierzęta, powiedział o nich, że są dobre.
      Jak ktos twierdzi, że miłosierdzie jest tylko dla ludzi, to nakłada Bogu granice, dla kogo ma być miłosierny, a dla kogo nie. A Bóg wyraźnie mówił do św. Faustyny, że Jego miłosierdzie nie ma granic. Żaden czlowiek więc nie ma prawa narzucac Bogu granic dla Jego nieskończonego i bezgranicznego miłosierdzia 🙂

  8. Józef Piotr said

    Może coś o Libi!
    TO DZIEJE SIĘ NAPRAWDĘ . A TAKIE LISTY SĄ RZADKOŚCIĄ !!!
    **************************************************************
    List otwarty do Obamy, Camerona i Sarkozy’ego
    Posted by Marucha w dniu 2011-03-30 (środa)

    Open letter to Mssrs. Obama, Cameron, Sarkozy

    http://english.pravda.ru/world/africa/28-03-2011/117362-open_letter-0/
    Timothy Bancroft-Hinchey – 28.03.2011, tłumaczenie/skrót Ola Gordon

    Panie Prezydencie Obama, Panie Prezydencie Sarkozy i Panie Premierze Cameron

    Dziękuję Wam za dbałość o dobro istot ludzkich. Dziękuję Wam za troskę o bezpieczeństwie niewinnej ludności cywilnej.

    Jak Panowie wiecie, Organizacja Narodów Zjednoczonych zaplanowała, w tym miesiącu, oddanie hołdu Muammarowi Kadafiemu za przestrzeganie praw człowieka, po sporządzeniu raportu z dokładnego badania, chwalącego go za ogromną pracę humanitarną nie tylko w jego własnym kraju, ale na całym kontynencie afrykańskim, gdzie jest bardzo szanowany.

    A teraz pytanie. Gdyby grupa wyszkolonych, mocno uzbrojonych obywateli przejęła władzę, paliła budynki, mordowała ludność cywilną i niszczyła własność rządową, powiedzmy, w Teksasie, Irlandii Północnej czy na Korsyce, co zrobiłyby władze Waszych krajów? Stały z dłońmi ułożonymi na sercach, czy zareagowały użyciem uzbrojonych sił bezpieczeństwa? Czy Panowie wiecie kto rozpoczął mordy w Bengazi?

    Kolejne pytanie. Skąd wzięły się te stare flagi libijskie? Czy leżały gdzieś w Libii przez ostatnie pół wieku, czy wyprodukowano je za granicą, tak jak libijską „rewolucję”?

    Faktycznie mam serię pytań. Czy Panowie wiedzieliście, że Muammar Kadafi przejął najbiedniejszy kraj na Ziemi i zrobił z niego najlepszy w Afryce pod względem wskaźników rozwoju człowieka? Czy Panowie wiecie o olbrzymiej ilości dobra, jakie zrobił Muammar Kadafi i nadal robi na afrykańskim kontynencie?

    Czy Panowie wiedzieliście, że Libijczycy mają darmowe mieszkania? Czy któryś z Panów wprowadził ogólnokrajową politykę darmowych mieszkań w Waszych krajach?

    Rezolucja 1970 ONZ (2011) zakazuje dostaw broni dla „ubogich nieuzbrojonych cywilów” (aka uzbrojonych terrorystów) szalejących w Libii. Dlaczego „buntownicy” pokazywani są z wyrafinowaną bronią ciężką? Dlaczego broń jest przemycana do nich przez egipską granicę, tak wygodnie zabezpieczoną od strony zachodniej granicy z Tunezją, w pierwszym etapie operacji Grab Libijską Ropę?

    Kto dostarcza tej broni i dlaczego nie ma teraz niezależnego dochodzenia? Rezolucja ONZ 1973 (2011) zakazuje rozmieszczenia wojsk w Libii. Obejmuje to również siły specjalne. Więc co one tam robią? Dlaczego przeprowadzają szkolenia dla terrorystów?

    Jak Panom wiadomo, podobne powstanie w Iraku zostało stłumione przez Panów przyjaciela, oddziały premiera, które otworzyły ogień zabijając 29 osoby w Bagdadzie. Dlaczego Panów wolne i niezależne media nie powiedziały ani słowa na ten temat? Jaka jest Panów polityka w Jemenie, gdzie siły zbrojne Waszego przyjaciela prezydenta zabijają biednych bezbronnych niewinnych cywilów? Gdzie jest strefa zakazu lotów nad Jemenem, czy Bahrajnem?

    Dlaczego wciąż podkreślacie, że nie jesteście stronniczy, kiedy siły powietrzne bombardują wojskowe kolumny z jednej strony, a ułatwiają przemieszczanie się innym? Jeżeli to nie jest stronnicze, nie wiem co jest. Dlaczego okłamujecie swoje narody?

    Co uzasadnia ataki na obiekty cywilne, wykraczające całkowicie poza ramy Rezolucji 1973? Dlaczego próbujecie zabić Muammara Kadafiego i jego dzieci? Jak byście się czuli, gdyby ktoś zamordował członka Panów rodziny?

    Wiecie Panowie, że islamski fundamentalizm dojrzewał w Benghazi przez dziesięciolecia, że wielu członków „rewolucji” zostało przeszkolonych w Afganistanie, a Kadafi wywołał tam wściekłość, bo ośmielił się zadeklarować, że jest przeciwny kamienowaniu i karze śmierci dla homoseksualistów ? Oczywiście wiecie również, że wywołał wściekłość w Bengazi, nazywając islamski welon „szmatą” i „namiotem”? Macie świadomość, że uczucie wobec niego jest tam takie, bo wrzucał islamskich fundamentalistów do więzienia i ośmielił się powiedzieć, że chrześcijanie i Żydzi powinni mieć możliwość odwiedzenia Mekki?

    Dlaczego usunięto libijskie internetowe strony informacyjne? Dlaczego Wasze rządy uprawiają cyber terroryzm obok ataków terrorystycznych ze sprzętem wojskowym?

    Jak komfortowo Pan się czuje, zwracam się do Pana Camerona w szczególności, zamykając w kraju szpitale, a koszt tej operacji jest – tylko koszt latania – gdzieś około 50,000 funtów za godzinę?

    Czy któryś z Panów wie, co naprawdę robi? A może macie pragnienie wojny by wzmocnić słabnące poparcie w kraju? Czy zdaliście sobie sprawę, że płk Muammar Kadafi cieszy się większą popularnością w Trypolisie niż Wy w Waszych stolicach?

    Po raz kolejny wyskoczyliście przed szereg wymyślając jakąś don kiszocką sprawę, by uzasadnić własną nieudolność i zadowolić lobby energii i broni, które w rzeczywistości rządzą polityką. Wy trzej jesteście najbardziej obrzydliwym przykładem bezużytecznych, słabych, niekompetentnych protagonistów, którzy w Libii pokazali bardzo wysoki stopień nieodpowiedzialności.

    Powiedziawszy to, jeśli chcecie strategię wyjścia, to jest tutaj (bo nie mam wątpliwości, że wspólnie nie możecie sformułować jej dla siebie). Zaakceptujcie zawieszenie broni libijskiego rządu, zatrzymajcie tę kampanię i pozwólcie wkroczyć Unii Afrykańskiej i pośredniczyć w transakcji. Przestańcie zbroić terrorystów, przestańcie tracić pieniądze Waszych podatników (rachunek dla Amerykanów jest już w setkach milionów; dla Francji i W. Brytanii wiele dziesiątków milionów. Ile oddziałów macierzyńskich, ile burs szkolnych lub leków przeciw rakowi zafundowałyby te pieniądze? „Przepraszam, panie Jones. Nie możemy kontynuować leczenia, ponieważ NHS nie ma tego rodzaju finansowania. W ciągu sześciu godzin kiedy czekał pan na wizytę, pana rząd wydał 300.000 na wypad jednego statku powietrznego nad Libię”).

    Doskonała akcja! Wiecie co … jesteście niezdolni do zajmowania tych stanowisk. Jeśli ktoś „musi odejść,” to Wy trzej. I tym razem, jeśli otrzymam jedną śmiertelną groźbę w mojej poczcie (które zwykle dostaję za taki artykuł), będę badał jej źródło. Tym razem będę nieubłagany i nie usunę żadnej z nich.

    http://stopsyjonizmowi.wordpress.com

  9. Magdalena-Zofia said

    A do Fanki Jezusa,
    mam prośbę, pomijając fakt, że taki nick zobowiązuje, proszę aby z należnym szacunkiem wyrażać się o duchownych, mam na myśli Księsza Natanka. Ciekawe czy o Św, Ojcu Pio, też mówiłabyś kiedyś „ten Pio” ?
    I jeszcze jedno – Twój ksiądz zwolnił Cię z odpowiedzialności za szerzenie orędzi i to jest Twoja osobista sprawa. Najpierw nawołujesz, ba nakładasz obowiązek na wszystkich czytających aby szerzyli orędzia w kościołach, cerkwiach … , chcesz aby docierały do osób do których są adresowane: księży, mediów itd., następnie wszystko odwołujesz i wszystkim chcesz narzucić swoje zdanie. Piszesz, że tym, którzy chcą orędzia poznać, brakuje modlitwy ! Wybacz proszę, ale chyba emocje u Ciebie wzięły górę.

    • To prawda . ja powstrzymywałem żeby spokojnie przetłumaczyć wszystkie i dopiero rozpowszechniać w innych językach za co zostałem skarcony przez Fankę że nie słucham Jezusa który prosi do szybkiego rozpowszechniania. Moje stanowisko jest dalej spokojne żeby się nie podniecać z bardzo ale jednocześnie móc poznać.

  10. Magdalena-Zofia said

    Pozwoliłam sobie, na ponowne zamieszczenie mojego wpisu, mam nadzieję, że Królowa Pokoju odpowie i tym samym pomoże mi zrozumieć Jej zachowanie.

    (…)Przy czym bardzo mocno chcę podkreślić, że szanuję decyzję FJ. Mam jednak nadzieję, że znajdzie się osoba, która zechce poświęcić tak wiele czasu jak FJ i przetłumaczy dalsze Orędzia z taką dbałością o szczegóły.

    Nie brałam udziału w ankiecie, teraz wezmę, bo aż boję się pomyśleć, co by było gdyby one pochodziły od Boga, a ja nie przyczyniłabym się do ich rozpowszechniania. Tutaj jeszcze raz muszę odnieść się do decyzji FJ, która tej odpowiedzialności nie ma, a którą ma duchowny, który taką opinię wydał.
    Przyznam szczerze, że rozterek autora witryny nie rozumiem. Skoro Królowa Pokoju promuje stronę Echa Chrystusa Króla, a co do prawdziwości zawartych tam orędzi nie ma żadnej pewności, a wręcz niektóre są sprzeczne z nauką KK, to dlaczego ma wątpliwości co do zamieszczania orędzi, których również pochodzenie nie jest pewne.

    Co do posłuszeństwa – Królowo Pokoju, przypominam, że na temat orędzi p. Mieczysławy bardzo jasno wypowiedział się na tej stronie ksiądz i tu Królowa Pokoju księdza nie usłuchała i w polecanych linkach strony EchK nie usunęła ? a taka posłuszna chce być innemu księdzu ?
    Tak od Kajfasza do Annasza (…)

    • Myślę że odpowiedź ma dotyczyć akapitu od słowa” Przyznam szczerze że rozterek …”
      Musze zacząć od tego że do zbawienia nie jest potrzebna wiara w objawienia. To że powiedzmy ja nie am pewności i nie prowadzi mnie to do wzrostu wiary np. prawdziwości objawień w Garabandal to nie znaczy że orędzia z Garabandal jesli będzie czytał np. mój sąsiad i u niego akurat spowodują one wzrost wiary.
      Ja nie napisałem że orędzia Pani Mieczysławy sa sprzeczne z nauką Kościoła, nie ma ważnej mocy również stwierdzenie pojedynzcego księdza czy zbiorowe ustalenie czytelników. Tu nie jest decydujące opinia jednego księdza. Na moim blogu postanowiłem pisać o tym że jest wiele objawień w świecie obecnie (może ponad 200). Postanowiłem dlatego że jest wiele osób które nic na ten temat nie wie że aż tak obfite są objawienia dziś , teraz. Ja chce o tym poinformować . czy to źle?? Jednocześnie wszędzie pisze w duchu nauki papieża Benedykta XVI o objawieniach. Przypominam i będę przypominać dalej że rolą orędzi z objawień nie jest uzupełnianie ostatecznego Objawienia Chrystusa, lecz pomaganie w pełniejszym przeżywaniu go w jakiejś epoce historycznej. Przypominam i będę przypominał że czynnikiem prawdziwości objawienia prywatnego jest jego ukierunkowanie ku samemu Chrystusowi. Jeśli oddala nas ono od Niego, z pewnością nie pochodzi od Ducha Świętego. Kościół zasadniczo mówi, że jeśli dane przesłanie nie zawiera treści sprzecznych z wiarą i dobrymi obyczajami; wolno je ogłosić, a wierni mogą przyjąć je Jeśli jest mnóstwo osób którym pomaga wzrastać w wierze dane objawienie i przesłane orędzia , sprawia że zaczynają czytać Pismo Święte uczestniczyć w Eucharystii, spowiadać się a nie konkretnych herezji, to jest to jak najbardziej pożyteczne co ważniejsze wskazujące na pochodzące od Boga.

      • Magdalena-Zofia said

        Dziękuję za odpowiedź.
        Chodziło mi o to, że na temat objawień p.MK wyraził opinię ksiądź – tu na tym forum. Napisał dlaczego uważa, ze są nieprawdziwe. W tym kontekście zwróciłam się z pytaniem:
        – dlaczego mimo negatywnej opinii księdza, nie zachowałeś posłuszeństwa i dalej promujesz stronę EChK ? a w przypadku orędzi, o których mowa masz dylemat czy je zamieszczać ?

        Bardzo szlachetnie z Twojej strony, że ta witryna ma taki cel, jak przyblizenie ludzi do Boga, chociażby przez szerzenie orędzi – dlatego czytam ją od dłuższego czasu, a nawet powiem, że od początku, bo przyszłam tu z grypy 🙂

        Dzieki Twojej stronie, dowiedziałam się i uczestniczyłam w Marszu dla Chrystusa Króla w Warszawie i bardzo za to dziękuję. Doświadczam wielu korzyści dzięki tej stronie, ale pisać nie będę, coby brat w pychę nie popadł 🙂

        • Grypa dzięki temu ze tam byłem nie było ataków na Kościół. A powiem że tych przerażających ataków w komentarzach było tysiące.Poszły do kosza. Udało mi się jako współtwórca sprawić że blog mógł być przyjmowany przez wszystkich zarówno katolików jak i niewierzących. Był to stan do końca 2009 roku. Potem już nie miałem wpływu.

        • Magdalena-Zofia said

          Na grypę trafiłam przy okazji „pandemi”, wtedy dało się jeszcze czytać, potem już niestety nie.

        • Bo odszedłem

  11. Patriota said

    20 Przechodząc rano, ujrzeli drzewo figowe uschłe od korzeni. 21 Wtedy Piotr przypomniał sobie i rzekł do Niego: «Rabbi, patrz, drzewo figowe, któreś przeklął, uschło». 22 Jezus im odpowiedział: «Miejcie wiarę w Boga! 23 Zaprawdę, powiadam wam: Kto powie tej górze: „Podnieś się i rzuć się w morze”, a nie wątpi w duszy, lecz wierzy, że spełni się to, co mówi, tak mu się stanie. 24 Dlatego powiadam wam: Wszystko, o co w modlitwie prosicie, stanie się wam, tylko wierzcie, że otrzymacie. 25 A kiedy stajecie do modlitwy, przebaczcie, jeśli macie co przeciw komu, aby także Ojciec wasz, który jest w niebie, przebaczył wam wykroczenia wasze»*.(Mk 11,20):)

  12. Nagroda od Komorowskiego dla… Komorowskiego

    Ostatni dzień bycia marszałkiem Sejmu Bronisław Komorowski uświetnił przyznaniem sobie 22 tysięcy złotych nagrody. Wysokie premie otrzymali też wicemarszałkowie – pisze „Super Express”.

    Dzień po otrzymaniu premii Bronisław Komorowski zrzekł się mandatu posła, bo został wybrany na prezydenta. W ciągu 2010 roku Prezydium Sejmu przyznało sobie w sumie trzy nagrody – dwa razy po 100 proc. i raz 150 proc. uposażenia. Odkąd urząd marszałka objął Grzegorz Schetyna, Prezydium zadecydowało o przyznaniu sobie kolejnych dwóch premiach.

    – Zostaliśmy nagrodzeni za ciężką pracę. Po katastrofie smoleńskiej pracowaliśmy w Prezydium Sejmu jedynie we troje – tłumaczy marszałek Stefan Niesiołowski (PO).

    • cox said

      Nie powinniśmy się wcale dziwić. PO dba o swoich ludzi, aby nie stała się im krzywda! A pan Niesiołowski powinien wiedzieć, że jest w sejmie nie po to, aby opluwać innych, jak to ma w zwyczaju lecz, aby ciężko pracować!

  13. Komu przeszkadza Krzyż?

    http://www.naszdziennik.pl/index.php?dat=20110330&typ=po&id=po01.txt

  14. Świetne

  15. W kontekście wydarzeń w Japonii ukazała się rozmowa z siostrą Agnieszka Sasagawa która miała objawienia w Akita.

  16. Ks. Marek said

    A jaka do dej pory za tym panem jest historia? Co dobrego zrobił dla Włoch? Czym dał świadectwo, poza modlitwą?

    • Proszę księdza ja nie znam włoskiego więc mi trudno znaleźć informacje na temat tego senatora. Myślę że ksiądz zna a ajk nie to osoba o nicku Forzailtalia . Tu jest o tym senatorze http://www.salvatorepiscitelli.it/home1.html .
      Nazywa się Salvatore PISCITELLI. Prosimy znających język włoski o odpowiedź na pytanie księdza.

    • babcia said

      przepraszam, a Ksiądz jest księdzem z Powołania czy z Dopustu Bożego? To takie prywatne pytanie bo nie widze koloratki.

      • Jest księdzem. Proszę to uszanować.

        • babcia said

          Przepraszam Księdza.

        • babcia said

          dodatkowo wyjaśniam,właśnie znalazłam księdza Marka w internecie. Poznałam Jego wypowiedzi. Normalnie nie miałabym do nich zastrzeżeń lub nie odpisywałabym.
          W dzisiejszym komentarzu wyczułam niepokojący podtekst. Pamiętam również, że na tym blogu swobodnie wypowiadała się „najświętsza panienka” i przypominam sobie przerażenie w oczach dziecka które kliknęło na ikonkę „n.p”.
          Dlatego tak zareagowałam.
          Jeszcze raz przepraszam.

  17. W kontekście ponownego ataku na Polskę dotyczącego zwrotu majątku który przetacza się przez media.

    Filmik z przed 4 lat warto wysłuchać przestróg

    • Józef Piotr said

      Żydzi z Polski chcą zwrotu swoich majątków

      Posted by Marucha w dniu 2011-03-30 (środa)

      Nic nowego. Żydzi po raz kolejny chcą zwrotu jakichś majątków na zasadzie dziedziczenia plemiennego, którego nie stosuje się nigdzie w cywilizowanych krajach. Chcą, aby majątki zwracało im państwo, które nie miało nic wspólnego z ich grabieżą przez Niemców i przez żydowskich komunistów rządzących Polską po 1945 roku. A gdy już te majątki dostaną, sprzedadzą je, po czym ponownie będą się domagać zwrotu.
      Admin

      Stowarzyszenie Żydów z Polski w Izraelu w liście do premiera Donalda Tuska skrytykowało zamrożenie procesu reprywatyzacji i zaapelowało o zmianę tej decyzji oraz wypłatę rekompensat Żydom za ich mienie zagrabione przez nazistów i komunistów w Polsce.

      – Nie ma potrzeby przypominania panu, że ta własność należała do członków największej społeczności żydowskiej w Europie, która przez stulecia wniosła ogromny wkład w gospodarczy, duchowy i kulturalny rozwój polskiego narodu. Nie ma potrzeby przypominania panu, że większość tej społeczności została zamordowana na polskiej ziemi. Z 3,5 miliona wojnę przetrwało jedynie 350 tysięcy – napisano w liście. [Polska świetnie by się obyła bez wkładu gospodarczego (lichwiarstwo), duchowego (pornografia) i kulturalnego (dowcipy szmoncesowe) Żydów. Natomiast gdyby nie Polska, po Żydach zostały by dziś tylko wspomnienia, jak po Prusach czy Etruskach. – admin]

      Stowarzyszenie uważa, że własność w różnej formie została zagrabiona, skonfiskowana lub znacjonalizowana przez nazistów, komunistów, a nawet w okresie rządów demokratycznych, które zostały wybrane po upadku reżimu komunistycznego, i „nigdy nie została zwrócona prawowitym właścicielom” ani też nie wypłacono za nią rekompensat. [W takim razie niech osoby poszkodowane zwrócą się po odszkodowania do nazistów i do innych Żydów, którzy rządzili Polską w okresie PRL-u i nadal rządzą w III RP. A poza tym – kto wypłaci odszkodowania Polakom za mienie zagrabione przez nazistów i żydowskich komunistów? – admin]

      – Apelujemy do pana teraz i wzywamy – jako premiera polskiego rządu – by poprowadził go pan do naprawienia okropnego zła wyrządzonego Żydom na polskiej ziemi – napisano w liście podpisanym przez prezes organizacji Lili Haber, przekazanym korespondentowi PAP w Izraelu. Zdaniem stowarzyszenia, byłoby „mądre, właściwe i sprawiedliwe” zrobić to teraz, gdy niektórzy ocaleni z Zagłady jeszcze żyją. [Spokojnie, nie ma pośpiechu – liczba ofiar Holocaustu od czasów wojny stale wzrasta. – admin]

      Jak poinformował PAP rzecznik prasowy ambasady RP w Tel Awiwie Jacek Olejnik, list przesłany drogą mailową do polskiej ambasador Agnieszki Magdziak-Miszewskiej został przekazany do kancelarii premiera. Ambasada nie komentuje tej sprawy.

      Ministerstwo Skarbu Państwa poinformowało 10 marca, że projekt ustawy reprywatyzacyjnej jest przygotowany, ale ze względu na „globalny kryzys finansowy” oraz duże obciążenia finansowe wynikające z tej ustawy, „w obecnej sytuacji ekonomicznej projekt ustawy nie może być przeprowadzony”. Według resortu ustawa powodowałaby „skokowy wzrost długu publicznego o 18 mld zł”. Sprawa dotyczy dawnych właścicieli, którzy utracili swoje nieruchomości w efekcie nacjonalizacji z lat 1944-1962. Prace nad projektem trwały od 2008 r.

      Pytany o tę kwestię premier Donald Tusk zapewniał następnego dnia, że w sprzyjającym okresie rząd przekaże projekt ustawy do Sejmu. – I biorę odpowiedzialność za decyzję o zatrzymaniu na razie procesu, a więc nie kierujemy do parlamentu tej ustawy, bo w dzisiejszej sytuacji na świecie, w Europie, w Polsce proponowanie dodatkowego wydatku idącego w dziesiątki miliardów złotych byłoby uczciwe wobec roszczących i bardzo nieuczciwe wobec wszystkich pozostałych polskich obywateli – powiedział szef rządu.

      [Szef rządu ani przez chwilę nie próbował podważać zasadności bezczelnych żydowskich żądań, a jedynie tłumaczy się brakiem pieniędzy. Kropka. – admin]

  18. babcia said

    czyli Matka Boża miała rację jak mówiła(chyba w lutym), że Wiosna blisko.

Sorry, the comment form is closed at this time.