Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Orędzie otrzymane przez Mirjanę 2 październik 2015 r.

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 października 2015


„Drogie dzieci!
Jestem tutaj pośród was, aby was zachęcać, napełniać swoją miłością i ponownie was wezwać, byście byli świadkami miłości mojego Syna.
Wiele moich dzieci nie ma nadziei, nie ma pokoju, nie ma miłości.
Poszukują mojego Syna, ale nie wiedzą, jak i gdzie Go odnaleźć.
Mój Syn otwiera im swoje ramiona, a wy im pomóżcie znaleźć się w Jego objęciach.
Dzieci moje, to dlatego musicie się modlić o miłość.
Musicie bardzo, bardzo wiele się modlić, abyście mieli jak najwięcej miłości, bo miłość zwycięża śmierć i sprawia, że życie trwa.
Apostołowie mojej miłości, moje dzieci, ze szczerym i prostym sercem jednoczcie się w modlitwie, bez względu na to, jak daleko od siebie jesteście.
Zachęcajcie się wzajemnie do duchowego wzrostu, tak jak i Ja was zachęcam.
Czuwam nad wami i jestem z wami, kiedykolwiek o Mnie pomyślicie.
Módlcie się też za swoich pasterzy – za tych, którzy się wszystkiego wyrzekli ze względu na mojego Syna i na was.
Miłujcie ich i módlcie się za nich.
Ojciec Niebieski słucha waszych modlitw.
Dziękuję wam”.

Komentarzy 47 to “Orędzie otrzymane przez Mirjanę 2 październik 2015 r.”

  1. Mariusz said

    Słowo Boże na dziś powinno pojawić się ok. 1o.45. Dlaczego nie ma do tej pory to pytanie nie do mnie.

  2. Dana said

    Ręce rodziców

    Ręce rodziców są niewidoczne

    stół sam się nakrywa
    w kubku zawsze jest mleko

    urwany guzik cudownie
    powraca na swoje miejsce

    drewno przyszło z lasu
    by nam było ciepło

    czosnek zaplata się w
    warkocze
    matka ma mokre oczy
    cebula w
    tym roku
    taka płaczliwa

    ojciec się nie odzywa
    tylko kaszle
    suchymi dłońmi podkłada
    do pieca.

    Świt

    Wstałam o
    świcie
    chciałam zaskoczyć Świat

    ale on już był
    gotowy

    w każdym szczególe
    najmniejszego listka

    nawet drzewa
    założyły
    deszczowe perły

    a gołąb na parapecie
    otworzył oko
    w okamgnieniu

    (Wiesława Raczkiewicz)

  3. szafirek said

    NOWENNA DO ŚWIĘTEJ FAUSTYNY( 26 września – 4 października) ¦
    5 października przypada liturgiczne wspomnienie Świętej s.Faustyny.

    W każdym dniu nowenny można dodatkowo odmówić koronkę do Bożego Miłosierdzia

    ♥ VIII Dzień (3.10) SPOTKANIE Z JEZUSEM W SAKRAMENTACH ŚWIĘTYCH

    Pan Jezus :Ach, jak mnie to boli, że dusze tak mało się łączą ze mną w Komunii św. Czekam na dusze, a one są dla mnie obojętne. Kocham je tak czule i szczerze, a one mi nie dowierzają. Chcę je obsypać łaskami – one przyjąć ich nie chcą. Obchodzą się ze mną, jak z czymś martwym, a przecież mam serce pełne miłości i miłosierdzia. – Abyś poznała choć trochę mój ból, wyobraź sobie najczulszą matkę, która bardzo kocha swe dzieci, jednak te dzieci gardzą miłością matki; rozważ jej ból, nikt jej nie pocieszy. To słaby obraz i podobieństwo mojej miłości.(Dz. 1447).
    s.Faustyna: Jezu, jest jeszcze jedna tajemnica w mym życiu – najgłębsza, ale i najserdeczniejsza – to Ty sam pod postacią chleba, kiedy przychodzisz do mojego serca. Tu jest cała tajemnica mojej świętości. Tu serce moje złączone z Twoim staje się jedno, tu już nie istnieją żadne tajemnice, bo wszystko Twoje – moim jest, a moje – Twoim. Oto wszechmoc i cud Twojego miłosierdzia.(Dz. 1489). Wszystko, co we mnie dobrego jest – sprawiła to Komunia św., jej wszystko zawdzięczam. Czuję, że ten święty ogień przemienił mnie całkowicie. O, jak się cieszę, że jestem mieszkaniem dla Ciebie, Panie; serce moje jest świątynią, w której ustawicznie przebywasz.(Dz. 1392).

    Święta Faustyno, uproś mi łaskę żywej wiary, aby każdy sakrament był uprzywilejowanym miejscem spotkania z Panem Jezusem, a Eucharystia była centrum całego życia, przemieniając je w miłość.

    https://gloria.tv/?media=337965

    • Dana said

      O Piękności niestworzona, kto Ciebie raz pozna, ten nic innego kochać nie może. Czuję otchłań swej duszy bezdenną i nic jej nie wyrówna — jeno Bóg sam. Czuję, że tonę w Nim jako jedno ziarenko piasku w bezdennym oceanie.
      Dz.343

  4. Dana said

    Pod Twoją obronę

    Modlitewnik – Modlitwy codzienne

    Pod Twoją obronę uciekamy się,
    święta Boża Rodzicielko,
    naszymi prośbami racz nie gardzić
    w potrzebach naszych,
    ale od wszelakich złych przygód
    racz nas zawsze wybawiać,
    Panno chwalebna i błogosławiona.
    O Pani nasza, Orędowniczko nasza,
    Pośredniczko nasza, Pocieszycielko nasza.

    Z Synem swoim nas pojednaj,
    Synowi swojemu nas polecaj,
    swojemu Synowi nas oddawaj.
    Amen.

    Po łacinie:
    Sub Tuum praesidium (Pod Twoją obronę)

    Sub Tuum praesidium configimus sancta Dei Genitrix,
    nostras deprecationes ne despicias in necessitatibus nostris,
    sed a periculis cunctis libera nos semper,
    Virgo gloriosa et benedicta.
    Domina nostra, Mediatrix nostra, Advocata nostra, Consolatrix nostra.
    Tuo Filio nos reconcilia, tuo Filio nos commenda, tuo Filio nos repraesenta.

    Amen.

  5. Dana said

    Apostołowie mojej miłości, moje dzieci, ze szczerym i prostym sercem jednoczcie się w modlitwie, bez względu na to, jak daleko od siebie jesteście.
    Zachęcajcie się wzajemnie do duchowego wzrostu, tak jak i Ja was zachęcam.
    Czuwam nad wami i jestem z wami, kiedykolwiek o Mnie pomyślicie.

  6. Mariusz said

    Sobota, 3 października 2015

    (Ba 4,5-12.27-29)
    Bądź dobrej myśli, narodzie mój, pamiątko Izraela! Zostaliście zaprzedani poganom, ale nie na zatracenie; dlatego zostaliście wydani nieprzyjaciołom, iż pobudziliście Boga do gniewu. Rozgniewaliście bowiem Stworzyciela swego ofiarami składanymi złym duchom, a nie Bogu. Zapomnieliście o waszym Żywicielu, Bogu wiekuistym, zasmuciliście też Jerozolimę, która was wychowała. Widziała bowiem przychodzący na was gniew Boży i rzekła: Słuchajcie, sąsiedzi Syjonu, Bóg zasmucił mnie bardzo, widzę bowiem niewolę moich synów i córek, jaką im zesłał Przedwieczny. Wyżywiłam ich z radością, a odesłałam z płaczem i smutkiem. Niech nikt się nie śmieje, żem wdowa i opuszczona przez wielu. Zostałam opuszczona z powodu grzechów dzieci moich, ponieważ wyłamały się spod prawa Bożego.
    Ufajcie, dzieci, wołajcie do Boga, a Ten, który na was to dopuścił, będzie pamiętał o was. Jak bowiem błądząc myśleliście o odstąpieniu od Boga, tak teraz, nawróciwszy się, szukajcie Go dziesięciokrotnie. Albowiem Ten, co zesłał na was to zło, przywiedzie radość wieczną wraz z wybawieniem waszym.

    (Ps 69,33-37)
    REFREN: Pan wysłuchuje biednych i pokornych

    Patrzcie i cieszcie się ubodzy,
    niech ożyje serce szukających Boga.
    Bo Pan wysłuchuje biednych i swoimi więźniami nie gardzi.
    Niechaj Go chwalą niebiosa i ziemia,
    morza i wszystko, co w nich żyje.

    Bóg bowiem ocali Syjon
    i miasta Judy zbuduje,
    tam będą mieszkać i mieć posiadłości.
    To będzie dziedzictwem potomstwa sług Jego,
    miłujący Jego imię przebywać tam będą.

    (Mt 11,25)
    Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że tajemnice królestwa objawiłeś prostaczkom.

    (Łk 10,17-24)
    Wróciło siedemdziesięciu dwóch z radością mówiąc: Panie, przez wzgląd na Twoje imię, nawet złe duchy nam się poddają. Wtedy rzekł do nich: Widziałem szatana, spadającego z nieba jak błyskawica. Oto dałem wam władzę stąpania po wężach i skorpionach, i po całej potędze przeciwnika, a nic wam nie zaszkodzi. Jednak nie z tego się cieszcie, że duchy się wam poddają, lecz cieszcie się, że wasze imiona zapisane są w niebie. W tej właśnie chwili Jezus rozradował się w Duchu Świętym i rzekł: Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje upodobanie. Ojciec mój przekazał Mi wszystko. Nikt też nie wie, kim jest Syn, tylko Ojciec; ani kim jest Ojciec, tylko Syn i ten, komu Syn zechce objawić. Potem zwrócił się do samych uczniów i rzekł: Szczęśliwe oczy, które widzą to, co wy widzicie. Bo powiadam wam: Wielu proroków i królów pragnęło ujrzeć to, co wy widzicie, a nie ujrzeli, i usłyszeć, co słyszycie, a nie usłyszeli.

    http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

  7. wiesia said

    Matko Zbawienia, proszę, abyś modliła się o Miłosierdzie
    dla młodych dusz, które są w tak strasznej ciemności, żeby rozpoznały twojego
    umiłowanego Syna, kiedy przyjdzie, aby odkupić całą Ludzkość.
    Nie pozwól odpaść żadnej duszy.
    Nie pozwól żadnej duszy odrzucić Jego Wielkiego Miłosierdzia.
    Modlę się, Matko, aby wszyscy zostali zbawieni i proszę ciebie o okrycie dusz twoim Świętym Płaszczem,
    aby zapewnić im ochronę, której potrzebują przed oszustem.Amen.

    • Mariusz said

      Sobota, 3 października 2015

      (Ba 4,5-12.27-29)
      Bądź dobrej myśli, narodzie mój, pamiątko Izraela! Zostaliście zaprzedani poganom, ale nie na zatracenie; dlatego zostaliście wydani nieprzyjaciołom, iż pobudziliście Boga do gniewu. Rozgniewaliście bowiem Stworzyciela swego ofiarami składanymi złym duchom, a nie Bogu. Zapomnieliście o waszym Żywicielu, Bogu wiekuistym, zasmuciliście też Jerozolimę, która was wychowała. Widziała bowiem przychodzący na was gniew Boży i rzekła: Słuchajcie, sąsiedzi Syjonu, Bóg zasmucił mnie bardzo, widzę bowiem niewolę moich synów i córek, jaką im zesłał Przedwieczny. Wyżywiłam ich z radością, a odesłałam z płaczem i smutkiem. Niech nikt się nie śmieje, żem wdowa i opuszczona przez wielu. Zostałam opuszczona z powodu grzechów dzieci moich, ponieważ wyłamały się spod prawa Bożego.
      Ufajcie, dzieci, wołajcie do Boga, a Ten, który na was to dopuścił, będzie pamiętał o was. Jak bowiem błądząc myśleliście o odstąpieniu od Boga, tak teraz, nawróciwszy się, szukajcie Go dziesięciokrotnie. Albowiem Ten, co zesłał na was to zło, przywiedzie radość wieczną wraz z wybawieniem waszym.

      (Ps 69,33-37)
      REFREN: Pan wysłuchuje biednych i pokornych

      Patrzcie i cieszcie się ubodzy,
      niech ożyje serce szukających Boga.
      Bo Pan wysłuchuje biednych i swoimi więźniami nie gardzi.
      Niechaj Go chwalą niebiosa i ziemia,
      morza i wszystko, co w nich żyje.

      Bóg bowiem ocali Syjon
      i miasta Judy zbuduje,
      tam będą mieszkać i mieć posiadłości.
      To będzie dziedzictwem potomstwa sług Jego,
      miłujący Jego imię przebywać tam będą.

      (Mt 11,25)
      Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że tajemnice królestwa objawiłeś prostaczkom.

      (Łk 10,17-24)
      Wróciło siedemdziesięciu dwóch z radością mówiąc: Panie, przez wzgląd na Twoje imię, nawet złe duchy nam się poddają. Wtedy rzekł do nich: Widziałem szatana, spadającego z nieba jak błyskawica. Oto dałem wam władzę stąpania po wężach i skorpionach, i po całej potędze przeciwnika, a nic wam nie zaszkodzi. Jednak nie z tego się cieszcie, że duchy się wam poddają, lecz cieszcie się, że wasze imiona zapisane są w niebie. W tej właśnie chwili Jezus rozradował się w Duchu Świętym i rzekł: Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że zakryłeś te rzeczy przed mądrymi i roztropnymi, a objawiłeś je prostaczkom. Tak, Ojcze, gdyż takie było Twoje upodobanie. Ojciec mój przekazał Mi wszystko. Nikt też nie wie, kim jest Syn, tylko Ojciec; ani kim jest Ojciec, tylko Syn i ten, komu Syn zechce objawić. Potem zwrócił się do samych uczniów i rzekł: Szczęśliwe oczy, które widzą to, co wy widzicie. Bo powiadam wam: Wielu proroków i królów pragnęło ujrzeć to, co wy widzicie, a nie ujrzeli, i usłyszeć, co słyszycie, a nie usłyszeli.

      http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

  8. wiesia said

    O Niepokalane Serce Maryi,
    Matko Zbawienia i Pośredniczko wszystkich Łask.
    Ty, która będziesz uczestniczyć w ratowaniu ludzkości
    od niegodziwości szatana,
    módl się za nami.
    Matko Zbawienia, módl się, aby wszystkie dusze mogły być ocalone
    i przyjęły miłość i Miłosierdzie okazane przez twojego Syna,
    naszego Pana, Jezusa Chrystusa, który przychodzi ponownie, by uratować Ludzkość
    i dać nam szansę wiecznego zbawienia. Amen.

  9. TadeuszTT said

    31.08.2015 SZOK! NOWE NAGRANIE, ANDRZEJ LEPPER, UKARTOWANA ŚMIERĆ

    http://www.gloria.tv/media/xAnQN21T9pe

    • krystynka said

      Tadeusz dopiszę tylko,że ten filmik nagrał przyjaciel Leppera Stonoga,za którym równiez chodzi seryjny morderca.Wychodzi na to,że tylko w Polsce ludzie nie chca się wieszac a jednak wieszaja,ot zagadka kto ja rozwikła.

      • Genek said

        Język Stonogi jest językiem z piekła rodem w dużej części wypowiedzi – ale wiem, cel uświęca środki i ludzi, nawet jak są związani ze złym. Byłem fanem Stonogi do czasu usłyszenia i zobaczenia większości jego filmów. Sam się deklasuje jako obiektywny człowiek. Idzie z jego słowami w parze mściwość i wulgaryzmy.

  10. bozena said

    Kilka ciekawostek:
    „Przemoc wymyka się spod kontroli w niemieckich ośrodkach dla uchodźców”

    „…podczas gdy do tej pory uchodźcy w Niemczech byli wdzięczni, w niektórych miejscach teraz sie to zmienia.
    Strajkują, bo nie podobaja się im pokoje i powoduja problemy, ponieważ nie smakuje im jedzenie. Bija się nawzajem…”
    http://www.irishtimes.com/news/world/europe/violence-getting-out-of-hand-at-german-refugee-centres-1.2376111

    Huragan Joaquin” stal sie extremalnie niebezpiecznym huraganem kategorii 4: Bahamy spustoszone, powodzie zagrażające życiu oczekiwane sa na całym Wschodnim Wybrzeżu USA
    http://www.weather.com/storms/hurricane/news/hurricane-joaquin-bahamas-atlantic-east-coast-bermuda-2015

    oraz z wp http://historia.wp.pl/title,Dzuma-najwieksza-katastrofa-w-dziejach-Europy,wid,17880350,wiadomosc.html
    warto poczytac, „Dżuma najstarszą bronią biologiczną?”, nie ma na nia szczepionki…

  11. Anna said

    Ks. Charamsa : Jestem gejem i chcę bronić gejów w Kościele.
    Ks. Krzysztof Charamsa, który zaatakował niedawno ks. prof. Dariusza Oko na łamach „Tygodnika Powszechnego” za jego sprzeciw wobec ideologii gender, wyznał, że… jest gejem. W tekście przesłanym „Gazecie Wyborczej” kapłan stwierdza, że jest homoseksualistą, kocha niejakiego „Eduarda” i chce bronić gejów w Kościele.

    „Żądam od Kościoła, by zaczął nas traktować na poważnie, by spojrzał nam w oczy, jak czynił z każdym człowiekiem Pan Jezus. Żądam, by przestał nas stygmatyzować, zohydzać w oczach świata, poniewierać nami. Dziś czuję, że jestem księdzem po to, by upomnieć się o prawa tej, wciąż jeszcze u nas upokarzanej, części społeczeństwa i Kościoła” – napisał kapłan pracujący w Kongregacji Nauki Wiary.

    „Jestem księdzem gejem. Jestem szczęśliwym i dumnym księdzem gejem. Moją radość i wolność dedykuję człowiekowi, którego kocham, Eduardowi, mojemu narzeczonemu, który potrafił wydobyć moje najlepsze energie i przerobić także ostatki strachu na siłę miłości” – napisał dalej ksiądz Charamsa.

    Kapłan domaga się też zmiany kościelnego nauczania na temat homoseksualizmu, na przykład wycofaniu się z twierdzenia, że odczucia homoseksualne są „wewnętrznie nieuporządkowane”.

    http://www.fronda.pl/a/ks-charamsa-jes…
    ————————————————————————————————————
    INFORMACJA Z WYBORCZA.PL Poniżej :

    Watykański teolog, ks. Krzysztof Charamsa z Kongregacji Nauki Wiary, wyznaje, że jest gejem. Jutro w Watykanie ma przedstawić swój manifest w obronie gejów. Decyzję o coming oucie podjął po krytyce, jaka spotkała go po artykule w „Tygodniku Powszechnym” o języku nienawiści ks. Dariusza Oko.

    – Żądam od Kościoła, by zaczął nas traktować na poważnie, by spojrzał nam w oczy, jak czynił z każdym człowiekiem Pan Jezus. Żądam, by przestał nas stygmatyzować, zohydzać w oczach świata, poniewierać nami. Dziś czuję, że jestem księdzem po to, by upomnieć się o prawa tej, wciąż jeszcze u nas upokarzanej, części społeczeństwa i Kościoła – pisze w tekście przesłanym „Gazecie Wyborczej”.

    Ks. Krzysztof Charamsa jest urzędnikiem watykańskiej Kongregacji Nauki Wiary. Pełni też funkcję drugiego sekretarza Międzynarodowej Komisji Teologicznej. Jest również wykładowcą Papieskiego Uniwersytetu Gregoriańskiego i Papieskiego Ateneum Regina Apostolorum w Rzymie. Ma 42 lata, na księdza został wyświęcony 18 lat temu.

    Ks. Charamsa rozprawił się w „Tygodniku Powszechnym” z ks. Oko

    W środę na łamach „Tygodnika Powszechnego” opublikował tekst „Teologia i przemoc: przypadek księdza Oko”. Rozprawia się w nim z tezami głoszonymi przez ks. prof. Dariusza Oko, również teologa. Zarzuca mu stosowanie języka przemocy, a także błędy metodologiczne. Omówienie tego tekstu opublikowaliśmy w „Gazecie Wyborczej”

    Ks. Charamsa pisał w nim m.in. że ksiądz Oko nie powinien namawiać do bojkotowania tekstów naukowych o gender studies, bo nie można wydawać sądów na temat tego, co niepoznane. Taką logikę nazwał „logiką eliminowania przeciwników przez palenie ich książek na stosie, niedaleką dżihadu i krucjaty”.

    Krytykował również księdza Oko za badania statystyczne, które przywołuje, przekonując, że księdzu z Krakowa brakuje kompetencji w ocenie statystyk. Lista zarzutów liczyła osiem stron publikacji w „Tygodniku Powszechnym”, a kończyła się refleksją, że to, co mówi ksiądz Oko, to „siarczysty kwas nienawiści”.

    Teraz wyznaje: „Moją radość i wolność dedykuję Eduardowi, człowiekowi którego kocham”

    Ksiądz twierdzi w rozmowie z „Gazetą Wyborczą”, że pisząc ten tekst nie planował jeszcze coming outu. Decyzję podjął po reakcjach, z jakimi się spotkał.

    – W tych dniach dotarła do mnie prawdziwa rzeka wyrazów wdzięczności od ludzi. Pisali, że mój tekst pozwolił im odetchnąć, bo czuli się poniżeni – pisze w przesłanym do nas tekście ks. Charamsa. – Niestety (…) kościelne autorytety, zamiast zająć się zasygnalizowanym przypadkiem nadużyć, zaczęły mnie nękać. W tych dniach zrozumiałem, że powiedziałem tylko część prawdy, która i tak zostanie zbagatelizowana przez Pasterzy. Kościołowi nie mogę pomóc. Kościołowi należy się cała prawda.

    – Muszę powiedzieć kim jestem – pisze dalej ksiądz Charamsa.

    – Jestem księdzem gejem. Jestem szczęśliwym i dumnym księdzem gejem. Moją radość i wolność dedykuję człowiekowi, którego kocham, Eduardowi, mojemu narzeczonemu, który potrafił wydobyć moje najlepsze energie i przerobić także ostatki strachu na siłę miłości – pisze ks. Charamsa, urzędnik Kongregacji Nauki Wiary.

    W manifeście w obronie gejów ks. Charamsa domaga się m.in. anulowania niektórych dokumentów nauczania katolickiego o osobach homoseksualnych, w tym kilku punktów z Katechizmu, które mówią, że orientacja homoseksualna jest „obiektywnie nieuporządkowana”.

    Ks. Krzysztof Charmsa zaplanował na sobotę na godz. 12 konferencję w Watykanie, na której chce przekazać dziennikarzom oświadczenie o swojej orientacji seksualnej i skrytykować Kongregację Nauki i Wiary za „wszechobecną i ślepą homofobię”

    Cały tekst: wyborcza.pl//1,75478,1895556…

    • Dzieckonmp said

      Coś strasznego dokąd zmierza Kościół.
      Ks. Dariusza Oko zrobią terrorystą.
      Przed chwilą przeczytałem że podczas wizyty w USA Franciszek znalazł czas by pochylić się nad dwoma gejami i spotkał się z gejem i jego małżonkiem.

      Po drugie na mszy w Nowym Jorku lektorem który czytał Pismo święte był pedał ten w środku.

      • Dzieckonmp said

        Kolejny szok. Najazd różnej maści pedałów na Watykan w ten weekend w związku rozpoczynającym się Synodem na którym pedały mają zostać uznani jako wnoszący wiele dobrych wartości do Kościoła.

        https://newwaysministryblog.wordpress.com/2015/10/02/reporting-from-rome-on-rainbow-catholics-assembly-and-synod-on-the-family/

        • Konarski said

          Czyli do tego „kościoła” po soborze już normalny człowiek nie ma po co chodzić bo to synagoga szatana i OHYDA SPUSTOSZENIA i jaskinia zbójców. Na soborze ustanowią OHYDĘ SPUSTOSZENIA.
          Coraz bardziej rozumiem orędzia o konieczności ukarania ludzkości a szczególnie odstępczego kościoła, zrobią to islamiści – dosłownie.
          Na Europę już niedługo ruszy ponad 200 milionowa armia. To co dzieje się teraz to zalążki 5 kolumny przyszłego Kalifatu.
          Mają zająć Rzym, zmienić nazwę na Islamabad, Watykan przerobią na meczet a do bazyliki Św. Piotra dobudują 4 minarety.
          Ponad 95% populacji Italii przestanie istnieć – ekstynkcja, Kilka procent młodych kobiet będzie wywiezionych do krajów arabskich i afrykańskich jako niewolnice i nigdy już nie wrócą, reszta motłochu wymordowana bez litości w imię Allaha.

          Okrutny los czeka narody Europy.

        • krystynka said

          Dlaczego geje tak nie krzyczeli za pontyfikatu Jana Pawła II ?Ledwo Franciszek został papieżem a już walcza a to o swoje prawa,a to parady równości,albo coming out-y..Mnożą sie te zgorszenia jak szarańcze.

      • Dzieckonmp said

        Warto przeczytać wywiad z pedałem którego Franciszek odwiedził w czasie pobytu w USA

        http://edition.cnn.com/2015/10/02/us/pope-gay-washington/index.html

      • Tomasz said

        http://wyborcza.pl/1,75477,18956298,papiez-przyjal-na-audiencji-geja-i-odcial-sie-od-homofobicznej.html

        tak się wowity podniecały, jakieś orędzia dotyczące Jana Pawła II usiłowali przerzucić na Franciszka a wszystko wyszło jasno na białym

      • Gosia 3 said

        Z ostatniej chwili: W dzisiejszym przesłaniu Jezus mówi o tym” że szatan rozsiadł się w Watykanie i dyktuje swoje warunki. Pod hasłem wielkiego Miłosierdzia chce oszukać moje dzieci . Nie słuchajcie tego co będzie chciał Wam przekazać , on oszukuje moje dzieci i chce je zatracić w tym kłamstwie” ……. Jak najszybciej Wam przekażę a tytuł przesłania:
        ZMIANY NA ŚWIECIE BĘDĄ SIE POTĘGOWAŁY AŻ UKAŻE SIĘ SYN ZATRACENIA.

        • Magda 2 said

          Kochana Gosiu 3, może coś przegapiłam, ale miałaś podać przesłania od Pana Jezusa. Podałaś je? Jeśli tak to gdzie, bo BARDZO na nie czekam. Ktoś tu podał ostatnie orędzie Żywego Płomienia, i po jego przeczytaniu taki smutek i zniechęcenie mnie ogarnęło, że aż zwątpiłam w sens modlitwy. Dosłownie!!!. Nawet zwątpiłam w Nowennę Pompejańską!!! Dlatego stwierdziłam, że chyba nie są te orędzia prawdziwe, bo gdy czytam inne, to nabieram otuchy i siły do modlitwy. Ale to takie moje osobiste spostrzeżenie.

          Tak sobie myślę czasami, że nawet do nas w pełni nie dociera to co nas czeka. Koszmar przyszłych wydarzeń. Boję się dwóch rzeczy: głodu, bo mam 3 małych dzieci i chwili próby (jeśli przed taką stanę). Że jak stanę przed wyborem: życie albo śmierć za Jezusa to stchórzę. Gdy patrzę za straszne prześladowania chrześcijan w Syrii i nie tylko, to wiem, że są oni dla nas przykładem prawdziwej wiary. Współcześni święci męczennicy. Ilu w Polsce byłoby gotowych na takie poświęcenie?. Ale to takie moje gdybanie w chwilach smutku. Pozdrawiam Magda 2.

        • Gosia 3 said

          Kochana Magdo2! jedno na głównym wpisie ” Ojcze w Twoje ręce oddaję Ducha mego”( 8 lub 9 wpis główny) a drugie w komentarzach pod wpisem głównym ( Papieski dokument synodalny) szukaj pod 17 komentarzem.
          Magda2 ja też mam malutkie wnuki i dlatego nie martw się lecz cały czas nie ustawaj w modlitwach. Jezus nie da skrzywdzić Twoich dzieci – zaufaj mu. Pozdrawiam Cię bardzo serdecznie i niech Aniołowie czuwają nad Wami razem z Maryja i Jezusem , Szcześć Boże!!!!

        • Magda 2 said

          Gosiu 3 DZIĘKUJĘ bardzo. Może jeszcze dzisiaj poszukam chociaż jest już bardzo późno. Dziękuję jeszcze raz.

          Widzę, że nocne Marki zawsze się szybko i owocnie dogadają. Teraz to już życzę miłych snów. Magda 2.

    • Konarski said

      To nie ksiądz i żaden kapłan.
      To oszust, który oszukał Kościół i oszukuje Boga.
      Kościelna masoneria wywindowała go do Watykanu. Wszystko w ramach niszczenia Kościoła.

      To wilk w owczej skórze, o której mówi Ewangelia

      Posłuchajcie jakim przewrotnym, judaszowym jadem się posługuje w swoich wypowiedziach w TVN:
      http://www.tvn24.pl/ksiadz-krzyszof-charamsa-ujawna-ze-jest-gejem,582450,s.html

    • Tomasz said

      Księża homoseksualiści to problem w Kościele. Jest ich 5-10% tj. więcej niz w populacji ale mniej niż przedstawiają różne szacunki. To efekt słabości wielu seminariów. Nasz kochany Ojciec Święty Benedykt XVI zakazał wyśwcięcania homoseksualistów (czynnych czy tzw. nieczynnych). Jego następca dziwnymi wypowiedziami dał niejako zielone światło aby taki ks. Ch. szczycił sie swoim „coming outem”.

    • Leszek said

      Jeszcze raz przytaczam słowa Boga Ojca z „Dialogu… Księgi Boskiej Nauki” św. Katarzyny ze Sieny:
      z rozdz. ‚Mistyczne Ciało Świętego Kościoła’
      CXXIV – Jak tymi kapłanami rządzi grzech przeciwny naturze…
      Oznajmiam ci, najdroższa córko, że żądam od was i od kapłanów Moich, w przyjmowaniu tego Sakramentu Eucharystii, tak wielkiej czystości, do jakiej człowiek jest zdolny w tym życiu. Co do was winniście czynić wszelkie wysiłki, aby zdobywać ją bez przerwy. Winniście myśleć, że gdyby natura anielska mogła stać się jeszcze czystsza, sami aniołowie musieliby się oczyścić do tego misterium. Lecz nie jest to możliwe: aniołowie nie potrzebują się oczyszczać, gdyż jad grzechu nie może ich dotknąć. Chcę tylko, abyś przez to wiedziała, jakiej czystości żądam od was i od nich, a zwłaszcza od nich, w tym Sakramencie. Lecz oni czynią przeciwnie. Zbrukani przystępują do tego misterium i to nie tylko z powodu nieczystości, do której jesteście skłonni przez ułomność waszej natury (choć rozum, gdy wolna wola chce tego, może opanować ten bunt), jednak ci nieszczęśni nie tylko nie powściągają tej skłonności, lecz czynią jeszcze gorzej, popełniając przeklęty grzech przeciw naturze. Są jak ślepcy i szaleńcy! Światło ich intelektu gaśnie i nie widzą już zgnilizny i nędzy, w której są pogrążeni. Grzech ten jest tak obrzydliwy dla Mnie, który jestem najwyższą i wieczną czystością, że przez ten jeden grzech zniszczyłem pięć miast z wyroku Mej Boskiej sprawiedliwości (por. Mdr 10,6; Rdz 19,24-25; Iz 13,19; Rz 9,29), która nie mogła go ścierpieć. Tak wstrętny był Mi ten grzech. I nie tylko Mnie, lecz i samym diabłom (których ci nieszczęśni obrali sobie za swych panów). Nie aby czuli odrazę do złego: nie lubią oni dobra, lecz z powodu swej natury, która była naturą anielską, odpycha ich widok tego potwornego grzechu, popełnianego obecnie. Wprawdzie rzucają oni zatrutą strzałę pożądliwości, lecz, gdy dochodzi do samego grzechu, uciekają z powodu, który ci podałem…
      Dalej: http://sienenka.blogspot.com/2011/02/mistyczne-ciao-swietego-koscioa-cxxiv.html

    • Ren5 said

      Obrzydliwość !!! Sprowadzili sobie do Watykanu świeże ciacho,zabawiają się nim siejąc zgorszenie.Jakby nie wezwanie Maryi,żeby się modlić za tych kapłanów…którzy się wszystkiego wyrzekli…to by zasłużyli jedynie na pogardę.

    • Dana said

      Ksiądz Charam profanuje-znieważa powszechnie uznawane wartości .
      Lepiej sobie by odciął przyczynę zgorszenia i grzechu ,którego się nie wstydzi i nie wyrzeka.

      • Piotr2 said

        Mt18;6 Lecz kto by się stał powodem grzechu dla jednego z tych małych, którzy wierzą we Mnie, temu byłoby lepiej kamień młyński zawiesić u szyi i utopić go w głębi morza. 7 Biada światu z powodu zgorszeń! Muszą wprawdzie przyjść zgorszenia, lecz biada człowiekowi, przez którego dokonuje się zgorszenie. 8 Otóż jeśli twoja ręka lub noga jest dla ciebie powodem grzechu, odetnij ją i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie wejść do życia ułomnym lub chromym, niż z dwiema rękami lub dwiema nogami być wrzuconym w ogień wieczny. 9 I jeśli twoje oko jest dla ciebie powodem grzechu, wyłup je i odrzuć od siebie! Lepiej jest dla ciebie jednookim wejść do życia, niż z dwojgiem oczu być wrzuconym do piekła ognistego.
        10 Strzeżcie się, żebyście nie gardzili żadnym z tych małych; albowiem powiadam wam: Aniołowie ich w niebie wpatrują się zawsze w oblicze Ojca mojego, który jest w niebie. 11 .

        Króluj nam Chryste.

    • Dana said

      Bezczelnie mówi ,że kocha Polskę i przynosi taki wstyd na cały świat (konferencja w Watykanie). Jan Paweł II widzi to z Nieba i jest mu przykro.

  12. WojtekK said

    Nie wiem czy to dobre miejsce i chwila, ale rozśmieszył mnie ten filmik. Jeśli ktoś by pytał, to jest to przerobione wideo (nie prawdziwe).

  13. Aneta2506 said

    • Dana said

      „Drogie dzieci!
      Jestem tutaj pośród was, aby was zachęcać, napełniać swoją miłością i ponownie was wezwać, byście byli świadkami miłości mojego Syna.
      Wiele moich dzieci nie ma nadziei, nie ma pokoju, nie ma miłości.
      Poszukują mojego Syna, ale nie wiedzą, jak i gdzie Go odnaleźć.
      Mój Syn otwiera im swoje ramiona, a wy im pomóżcie znaleźć się w Jego objęciach.

  14. Aneta2506 said

  15. optevide said

    Cukrzyca. Ogłupiania Polaków ciąg dalszy – z cyklu: „Państwo istnieje formalnie”
    https://alexjones.pl/pl/aj/aj-technologia-i-nauka/aj-medycyna/item/66563-cukrzyca-oglupiania-polakow-ciag-dalszy-z-cyklu-panstwo-istnieje-formalnie

Sorry, the comment form is closed at this time.