Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Orędzie Królowej Pokoju przekazane Mirjanie 02.06.2015

Posted by Dzieckonmp w dniu 2 czerwca 2015


Ogromna ilość pielgrzymów w Medziugorju

W Medziugorju na początku czerwca znajduje się ogromna ilość pielgrzymów, najwięcej osób przyjechało z Włoch. Są także grupy z: Niemiec, Austrii, Irlandii, Stanów Zjednoczonych, Kanady, Francji, Hiszpanii, Chin, Korei, Słowacji, Ukrainy, Polski, Szwajcarii, Panamy i Malezji. Oprócz mnóstwa wiernych, którzy odwiedzają medziugorskie miejsca modlitwy z każdym dniem przed medziugorskimi konfesjonałami rosną kolejki osób czekających na sakrament spowiedzi.

Piękna pogoda i liczebność pielgrzymów sprawiły, że kościół parafialny jest już dla nich zbyt mały, dlatego od dwóch miesięcy wieczorny program modlitewny jest sprawowany na ołtarzu polowym. Od tego roku w Medziugorju letni harmonogram programu modlitewnego zaczął obowiązywać 1 czerwca i tak będzie do 1 września. O godzinie 19 jest Msza Święta, godzinę wcześniej zaczyna się modlitwa różańcowa.

Dziesiątki tysięcy pielgrzymów na objawieniu Mirjany przy niebieskim Krzyżu w Medjugorje.

131

.

132

Orędzie 02.06.2015

(chwilowo w języku włoskim, po przetłumaczeniu podmienię i wstawię w języku polskim)

Drogie dzieci, pragnę działać poprzez was, moje dzieci, moich apostołów, abym na końcu zgromadziła wszystkie swoje dzieci tam, gdzie wszystko jest przygotowane dla waszego szczęścia. Modlę się za was, abyście uczynkami mogli nawracać, gdyż nadszedł czas na dzieła Prawdy, dla mojego Syna. Moja miłość będzie w was pracować, wami się posłużę. Miejcie do mnie zaufanie, gdyż wszystko czego pragnę, pragnę dla waszego dobra – wiecznego dobra stworzonego przez Ojca Niebieskiego. Wy, moje dzieci, apostołowie moi, żyjecie na ziemi we wspólnocie z moimi dziećmi, które nie poznały miłości mojego Syna, które nie nazywają mnie matką, więc nie bójcie się świadczyć o Prawdzie. Jeśli nie będziecie się lękać i będziecie odważnie dawać świadectwo, Prawda w cudowny sposób będzie zwyciężać, zapamiętajcie więc, moc jest w miłości. Moje dzieci, miłość to skrucha, przebaczenie, modlitwa, ofiara i miłosierdzie. Jeśli będziecie umieli kochać, będziecie nawracać przez uczynki, umożliwicie przenikanie do dusz światłości mojego Syna. Dziękuję wam! Módlcie się za swoich pasterzy. Oni należą do mojego Syna, On ich powołał. Módlcie się, aby zawsze mieli siłę i odwagę  być odblaskiem światłości mojego Syna.

Komentarze 73 to “Orędzie Królowej Pokoju przekazane Mirjanie 02.06.2015”

  1. Krystyna Sz said

    Niech Bog Panu blogoslawi – powinno byc 🙂

  2. Krystyna Sz said

    Przylaczam sie do tych zyczen rowniez. Niech Panu blogoslawi .

  3. Gosia 3 said

    Drogi Leszku!!! Wszystkiego najlepszego w dniu Twoich imienin, dużo zdrowia a najwięcej błogosławieństwa Bożego i opieki Maryi naszej Współodkupicielki, Pośredniczki i Orędowniczki. Z moją modlitwą. Gosia 3. ( Moje imieniny 10 czerwca – też proszę p modlitwę). Buziaczki imieninowe:):):):):):):):)

    • cox21 said

      Przyłączam się do tych życzeń.

    • Sara 10 said

      Gosiu 3, dziękuję, za orędzia Pana Jezusa. Codziennie wchodzę na blog licząc, że wkleisz nowe. Bóg nasz daje nam nadzieję na zwycięstwo w wyborach. Bez Niego nie mamy szans na zmiany. Szkoda, że nie możesz wkleić orędzia z 15 mają. Wspominałaś, że jest tam mowa m. in. o cudzie w Fatimie. Czy są tam również informacje o Polsce? Czy wybory w październiku wygramy? Czy wreszcie Polska odzyska swoją tożsamość? Czy będziemy krajem ewalizujacymi inne państwa? Martwię się o przyszłość naszego kraju. Ufam jednak Bogu i wiem, że nie pozwoli abyśmy tonęli w cierpieniach. I jeszcze jedno: czytałam gdzieś, że we wrześniu ma nastąpić katastrofa na świecie. Chodzi o meteoryt , który ma spaść do Atlantyku, ponadto, roje meteorów mają spadać na całą Ziemię. Czy o tym również słyszałaś?
      Serdecznie pozdrawiam

      • bozena2 said

        Gosia ja te stwiam te pytania, czy znasz odpowiedzi na nie?

      • Gosia 3 said

        Odpowiem Wam jak w przyszłym tygodniu zreperuje klawiaturę bo pisanie na dotykowej tragedia. Pozdrawiam

  4. Leszek said

    Trochę mi niezręcznie i może tego nie powinienem robić, ale proszę też i Ciebie, Małgosiu o modlitwę w dniu moich Imienin.
    Pozdr. w Panu

    • bozena2 said

      Panie Leszku, duszo łagodna, cierpliwa i mądra mądrością Bożą , błogosławieństwa Bożego życzę i wołam do Pana dla Ciebie :
      (Lb 6,22-27)
      …oto macie błogosławić Izraelitom. Powiecie im: Niech cię Pan błogosławi i strzeże. Niech Pan rozpromieni oblicze swe nad tobą, niech cię obdarzy swą łaską. Niech zwróci ku tobie oblicze swoje i niech cię obdarzy pokojem. Tak będą wzywać imienia mojego nad Izraelitami, a Ja im będę błogosławił.

  5. DSM said

    Aby zrozumieć procesy myśli i kody dzisiejszego świata.
    Mój Cel => doprowadzić siebie i innych do Boga i wszystko w to zaangażować.

  6. szafirek said

    Nad Lublinem zmasowane rozpylanie, dwa dni przerwy były ,bo w niedziele to samo robili co dziś.Bezsilność i jeszcze raz bezsilność 😦 Mam jedynie nadzieje,ze wiatr rozwieje to wszystko,że nie zawiśnie w powietrzu to świństwo 😦

    • Słavko said

      Na Śląsku to samo. Jak tylko prognozy są dobre to z rana widać jak pryskają. Ukraina-Niemcy i z powrotem. Jak byłem w Szwajcarii, Włoszech czy Austrii to tam tego nie było. I co nam zostało? Jesteśmy jak stonka ziemniaczana.

      • Gosia 3 said

        Psują pogodę na Boże Ciało i długi weekend. Mnie już trzeci dzień boli głowa. Pozdrawiam. Jakoś na tym blogu tak mało ludzi, gdzie jest Nn, Wiesia, Koool i wielu , wielu innych za którymi tęsknię.

  7. odpowiedź znajduje się w Piśmie Świętym said

    Szanowny adminie, znawco2012
    Pragnę dodać od siebie jedną uwagę dotyczącą używanych określeń na tym blogu, a konkretnie różnicę pomiędzy ilością a liczbą.

    Liczba oznacza „stan liczebny” albo pojęcie, którego treścią jest wynik liczenia wyrażony zwykle cyframi. Liczba odnosi się więc do rzeczy „policzalnych”, przedmiotów (żywych i martwych), które można kolejno policzyć.

    Ilość jest miarą tego, co może być mierzone lub ważone, to jest odnosi się do rzeczy „niepoliczalnych”, np. gazów, cieczy, ciał sypkich, pojęć abstrakcyjnych itp.

    Należy pisać: liczba ludzi, liczba pomysłów, liczba krwinek płytkowych. Ilość mąki, ilość powietrza, ilość białka, ilość rozumu.

    Ludzi, dzieci Boże należy zatem traktować podmiotowo jako jednostki stąd też liczba, a nie przedmiotowo jako masa (ilość).

    Proszę więc o stosowną korektę

  8. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4509479/(anty)polska-kinematografia

    • Dana said

      Anglicy zaprosili Czechów na defiladę zwycięstwa w 1945 r.,a polskich lotników nie zaprosili .Czyli Anglicy też mają wrodzoną niechęć do nas.

  9. Andrzej C said


    http://demotywatory.pl/4509520/-039039zapewnic-wykonanie-planu-mandatowego-do-budzetu039039

  10. Beata said

    PAMIĘTAJMY O JUTRZEJSZYM DNIU

    WIADOMOŚĆ OD REDAKCJI STRONY ARMII JEZUSA CHRYSTUSA

    Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    Przypominamy, że w poniżej wyszczególnionych Orędziach Pan Jezus poprosił:
    – o poświęcenie miesiąca czerwca nawróceniu grzeszników – odmawianie Modlitwy Krucjaty 58 (też modlitwę w grupach modlitewnych, post jeden dzień w tygodniu, codzienne odmawiania Różańca i Koronki do Bożego Miłosierdzia)
    – o modlitwę w święto Matki Zbawienia, 4 czerwca, Modlitwą Krucjaty 154

    Maryja Panna: Czerwiec Miesiącem Krucjaty Nawrócenia -31 maja 2012, godz. 21.00

    Matka Zbawienia: Dzisiejsze Święto Matki Zbawienia będzie ostatnim dniem przyznanym mi, Matce Bożej -4 czerwca 2014, godz. 14.13

    Modlitwa Krucjaty 154

    Modlitwa na Święto Matki Zbawienia

    Matka Zbawienia: Musicie w tym szczególnym dniu, w nadchodzących latach (…) modlić się do Mnie, waszej umiłowanej Matki, o szczególne Łaski. Ogłaszam ten dzień, 4 czerwca 2014 roku, Świętem Matki Zbawienia. Gdy będziecie tego dnia odmawiali tę Modlitwę, będę wstawiała się o Dar Zbawienia dla wszystkich dusz, a zwłaszcza dla tych, którzy są w wielkiej duchowej ciemności duszy.

    O Matko Zbawienia, przedkładam przed Tobą dziś, w tym dniu, czwartego czerwca, w Święto Matki Zbawienia, następujące dusze: [wymień imiona].

    Proszę, udziel mi i tym wszystkim, którzy Cię czczą, droga Matko, i którzy rozprowadzają Medalik Zbawienia, wszelkiej ochrony przed złym duchem i przed tymi wszystkimi, którzy odrzucają Miłosierdzie Twojego umiłowanego Syna, Jezusa Chrystusa, i wszystkie Dary, których udziela On ludzkości.

    Módl się, droga Matko, aby wszystkim duszom został przyznany Dar Zbawienia Wiecznego.

    Amen.

    Modlitwa Krucjaty 58

    Modlitwa na Krucjatę Nawrócenia

    Wzywam was, dzieci, do poświęcenia miesiąca czerwca na nawrócenie ludzkości, by sprawić, że będzie szukać zbawienia.
    Nazwijcie ten miesiąc miesiącem Krucjaty Nawrócenia i módlcie się w jedności grup modlitewnych na całym świecie.
    Oto Modlitwa Krucjaty na Krucjatę Nawrócenia.

    O drogi Jezu, wołam do Ciebie, abyś objął wszystkie dzieci Boże i okrył je Twoją Drogocenną Krwią.

    Niech każda kropla Twojej Krwi okryje każdą duszę, by osłaniać ją przed złym duchem.

    Otwórz serca wszystkich, zwłaszcza zatwardziałych dusz i tych, którzy Cię znają, ale są splamieni grzechem pychy, aby upadli i błagali o Światło Twojej Miłości, by napełniło ich dusze.

    Otwórz im oczy, by zobaczyli Prawdę, aby brzask Twego Bożego Miłosierdzia rozlał się na nich, by zostali ogarnięci Promieniami Twojego Miłosierdzia.

    Nawróć wszystkie dusze poprzez łaski, o które Cię teraz proszę, drogi Jezu [podaj własną intencję]. Błagam Cię o Miłosierdzie i ofiaruję Ci ten dar postu, przez jeden dzień każdego tygodnia [przez ten miesiąc czerwiec], na przebłaganie za wszystkie grzechy.

    Amen.

    Niech Bóg błogosławi!
    Redakcja
    Zapraszamy na naszą stronę internetową.
    ArmiaJezusaChrystusa.pl

    • Mariusz said

      Środa; Wspomnienie świętych męczenników Karola Lwangi i Towarzyszy, 3 czerwca 2015

      (Tb 3,1-11.16-17 – Wlg)
      Wtedy bardzo się zasmuciłem, wzdychałem i płakałem, i zacząłem wśród westchnień tak się modlić: Sprawiedliwy jesteś, Panie, i wszystkie dzieła Twoje są sprawiedliwe. Wszystkie Twoje drogi są miłosierdziem i prawdą, Ty sądzisz świat. A teraz, o Panie, wspomnij na mnie, wejrzyj, nie karz mnie za grzechy moje ani za zapomnienia moje, ani za moich przodków, którymi zgrzeszyliśmy wobec Ciebie. Nie słuchaliśmy Twoich przykazań, a Ty wydałeś nas na łup, niewolę i śmierć, na pośmiewisko i na szyderstwa, i na wzgardę u wszystkich narodów, wśród których nas rozproszyłeś. Teraz więc liczne Twoje wyroki są prawdziwe, wykonane nade mną za moje grzechy, ponieważ nie wypełnialiśmy Twoich przykazań aniśmy nie chodzili w prawdzie przed Tobą. Teraz więc uczyń ze mną według Twego upodobania, pozwól duchowi mojemu odejść ode mnie: chcę odejść z ziemi i stać się znowu ziemią. Ponieważ śmierć jest lepsza dla mnie niż życie, albowiem słuchać muszę wyrzutów niesłusznych i ogarnia mnie wielka boleść. Panie, rozkaż, niech będę uwolniony od tej niedoli! Pozwól mi udać się na miejsce wiecznego pobytu, nie odwracaj Twego oblicza ode mnie, Panie, ponieważ dla mnie lepiej jest umrzeć, aniżeli przyglądać się wielkiej niedoli w moim życiu i słuchać szyderstw. Tego dnia Sara, córka Raguela z Ekbatany w Medii, również usłyszała słowa obelgi od jednej ze służących swojego ojca, że była ona wydana za siedmiu mężów, których zabił zły duch Asmodeusz, zanim była razem z nimi, jak to jest właściwe dla żon. Służąca mówiła do niej: To ty zabijasz swoich mężów. Oto już za siedmiu byłaś wydana i od żadnego nie otrzymałaś imienia. Dlaczego nas karzesz za twoich mężów, skoro oni pomarli? Odejdź zatem z nimi, abyśmy już nigdy nie zobaczyli twego syna ani córki. Tego dnia była ona bardzo zmartwiona i zaczęła płakać. Wyszedłszy do górnej izby swojego ojca miała zamiar się powiesić. Jednak zaraz opamiętała się i rzekła: Niechaj nie szydzą z mego ojca – mówiąc do niego: Miałeś jedną umiłowaną córkę i ona z powodu nieszczęść się powiesiła. Nie mogę wśród smutku przyprowadzać do Otchłani starości ojca mego. Będzie lepiej dla mnie nie powiesić się, lecz ubłagać Pana o śmierć, abym nie wysłuchiwała więcej obelg w moim życiu. I wówczas wyciągnąwszy ramiona ku oknu, modliła się tymi słowami: Błogosławiony jesteś, miłosierny Boże, i błogosławione Twoje imię na wieki, i wszystkie Twoje dzieła niech Cię błogosławią na wieki! I tej godziny modlitwa obojga została wysłuchana wobec majestatu Boga. I został posłany Rafał, aby uleczyć obydwoje: Tobiasza, aby mu zdjąć bielmo z oczu, tak, aby oczyma swymi znowu oglądał światło Boże, i Sarę, córkę Raguela, aby ją dać Tobiaszowi, synowi Tobiasza, za żonę i odpędzić od niej złego ducha Asmodeusza, ponieważ Tobiaszowi przysługuje prawo otrzymać ją w dziedzictwie przed wszystkimi, którzy ją pragną poślubić. W tym czasie powrócił Tobiasz z podwórza swego domu. Także Sara, córka Raguela, zeszła z górnej izby.

      (Ps 25,2-7bc.8-9)
      REFREN: Do Ciebie, Panie, wznoszę moją duszę

      Tobie ufam, Boże, nie możesz mnie zawieść.
      Niech moi wrogowie nie triumfują nade mną,
      nikt bowiem, kto Ci zawierzył, nie będzie zawstydzony.
      Wstyd spotyka wszystkich, którzy łamią wiarę idąc za marnością.

      Daj mi poznać Twoje drogi, Panie,
      naucz mnie chodzić Twoimi ścieżkami.
      Prowadź mnie w prawdzie według Twych pouczeń,
      Boże i Zbawco, w Tobie mam nadzieję.

      Wspomnij na swoje miłosierdzie, Panie,
      na swoją miłość, która trwa od wieków.
      Pamiętaj o mnie w swoim miłosierdziu,
      ze względu na dobroć Twą, Panie.

      Dobry jest Pan i prawy,
      dlatego wskazuje drogę grzesznikom.
      Pomaga pokornym czynić dobrze,
      uczy pokornych dróg swoich.

      (2 Tm 1,10b)
      Nasz Zbawiciel Jezus Chrystus, śmierć zwyciężył, a na życie rzucił światło przez Ewangelię.

      (Mk 12,18-27)
      Potem przyszli do Niego saduceusze, którzy twierdzą, że nie ma zmartwychwstania, i zagadnęli Go w ten sposób: Nauczycielu, Mojżesz tak nam przepisał: Jeśli umrze czyjś brat i pozostawi żonę, a nie zostawi dziecka, niech jego brat weźmie ją za żonę i wzbudzi potomstwo swemu bratu. Otóż było siedmiu braci. Pierwszy wziął żonę i umierając, nie zostawił potomstwa. Drugi ją wziął i też umarł bez potomstwa, tak samo trzeci. I siedmiu ich nie zostawiło potomstwa. W końcu po wszystkich umarła ta kobieta. Przy zmartwychwstaniu więc, gdy powstaną, którego z nich będzie żoną? Bo siedmiu miało ją za żonę. Jezus im rzekł: Czyż nie dlatego jesteście w błędzie, że nie rozumiecie Pisma ani mocy Bożej? Gdy bowiem powstaną z martwych, nie będą się ani żenić, ani za mąż wychodzić, ale będą jak aniołowie w niebie. Co zaś dotyczy umarłych, że zmartwychwstaną, czyż nie czytaliście w księdze Mojżesza, tam gdzie mowa „O krzaku”, jak Bóg powiedział do niego: Ja jestem Bóg Abrahama, Bóg Izaaka i Bóg Jakuba. Nie jest On Bogiem umarłych, lecz żywych. Jesteście w wielkim błędzie.

      źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

    • Mariusz said

    • Mariusz said

      Męczennicy, których dziś czcimy w Kościele, zginęli w Ugandzie, podczas prześladowań chrześcijan w 1886 roku. Karol Lwanga miał 25 lat i był wodzem plemienia Nagweya. Nie tylko sam z uśmiechem poniósł śmierć na stosie, ale także zachęcał do wytrwałości swoich współtowarzyszy. Ich męczeństwo wkrótce przyniosło ewangelizacyjny owoc – liczba katolików w Ugandzie wzrosła w ciągu kilku lat o około 100 tysięcy. Za wstawiennictwem świętych męczenników afrykańskich prośmy o wiarę dla nas, aby także świadectwo naszego życia prowadziło innych do Chrystusa.

      Jacek Szymczak OP, „Oremus” czerwiec 2009, s. 13

      • pio0 said

        Cierpliwość i pokora

        Wydaje się nam, że pewne sprawy duchowe zrozumiemy, używając ludzkich kategorii myślenia. Na dręczące nas dylematy chcielibyśmy znaleźć jak najszybciej odpowiedź. Nie wszystko jednak jest nam tak od razu dane. Pedagogia Boża uczy nas cierpliwości i pokory. Bywa, że trzeba dłuższego czasu, godzin i dni spędzonych na cierpliwej modlitwie, aby znaleźć odpowiedź i otrzymać wskazówkę, jak dalej postępować. Nie popadajmy jednak zbyt szybko w zniechęcenie. Bóg nigdy nie da nam zginąć. On zawsze w odpowiedniej chwili zainterweniuje. Potrzeba tylko zaufania.

        Modlitwa

        Boże, Ty nie jesteś Bogiem umarłych, lecz żywych. Tak często brakuje mi cierpliwości, zwłaszcza w obliczu trudności. Umocnij mnie swoją łaską i nadzieją. Amen.

    • Gosia 3 said

      Witam Was! Przedstawiam całe najnowsze przesłanie. Tego z 15 maja na razie nie mogę upublicznić.Pozdrawiam

      29.05.2015 r. piątek godz 15 min 25

      JEZUS WASZ TAK BARDZO TERAZ PONIEWIERANY NA ŚWIECIE.

      MOJE DZIECKO TAK TO JEST ZNAK I PRZYZWOLENIE NA TO ABYM CI POKAZAŁ JAK BARDZO SZATAN CIĘ NIE LUBI. …………………………………………………………………………………………………………………………………………. ILEŻ DZIECI POLSKIEGO NARODU CHCE TERAZ SIĘ MODLIĆ DO BOGA WSZECHMOGĄCEGO O DOBRO JUTRO DLA WAS. DZIECI , GDYBYM WAS DROGA POLSKO! TAK NIE DOŚWIADCZYŁ TO NIE BYŁOBY TAKIEGO ZRYWU MODLITEWNEGO . ZANURZYŁEM WAS W CIERPIENIU I KRZYWDZIE ZADANEJ WAM PRZEZ INNE NARODY ABY WYNIEŚĆ WAS PONAD TE INNE NARODOWOŚCI. ZAWSZE DOŚWIADCZAM TYCH Z KTÓRYCH WIEM ,ŻE MOGĘ WYKRZESAĆ ZBLIŻENIE SIĘ DO MNIE.
      POMYŚLCIE , ILE JEST LUDZI NA ŚWIECIE , KTÓRYM ŻYJE SIĘ TAK DOSKONALE I WYGODNIE NA TEJ PLANECIE. JEST ICH TROCHĘ, ALE JA JEZUS CHRYSTUS ZDAJĘ SOBIE Z TEGO SPRAWĘ , ŻE GDYBYM ICH NAWET NIE WIEM JAK DOŚWIADCZAŁ ONI NIE PRZYJDĄ DO MNIE. ZNAM WASZE SERCA I DUSZE NA WSKROŚ I WIEM DO KOGO MOGĘ PRZEMÓWIĆ RÓZGĄ ŻELAZNĄ ABY GO NAGIĄĆ I PRZYTULIĆ DO SIEBIE. SĄ DUSZE NIEUGIĘTE I PRZEWAŻNIE DLA NICH PRZYGOTOWAŁEM TEN OSTATNI RATUNEK MOJEGO MIŁOSIERDZIA , KTÓREGO WKRÓTCE BĘDZIECIE ŚWIADKAMI. ALE NIEKTORZY Z NICH NAWET W CHWILI MIŁOSIERDZIA ODWRÓCĄ SIĘ ODE MNIE . INNI PODCZAS TEGO WYLANIA DUCHA ŚWIĘTEGO ZBLIŻĄ SIĘ DO MNIE ALE WKRÓTCE O TYM ZAPOMNĄ I BĘDĄ SOBIE TŁUMACZYĆ TO WYDARZENIE JAKO NATURALNE ZJAWISKO PRZYRODY. JEDNOSTKOWE DUSZE SIĘ JEDNAK URATUJĄ OD BRAM PIEKIELNYCH ALE NIE BĘDZIE ICH WIELE. WIARA DZIECI TAK BARDZO ZMALAŁA. MAŁO KTO PAMIĘTA ,ŻE MOIM MIESZKANIEM JEST TABERNAKULUM I NIE WIELU W TO WIERZY , ŻE JA W NIM MIESZKAM.
      O MOJE KOCHANE PISKLĘTA ORLE! WY CHOCIAŻ NIE OPUSZCZAJCIE WASZEGO GNIAZDA , KTÓRE JEST MIŁE – MOJEMU SERCU I CAŁEMU NIEBU.
      BĘDZIE CORAZ GORZEJ , A NAJAGORSZE STANIE SIĘ JESIENIĄ , KIEDY SYNOD PO RAZ DRUGI ZAJMIE SIĘ SPRAWAMI RODZINY. ZNOWU WIELKIE KNUCIA ZA BRAMAMI WATYKANU A ICH OJCOWIE SPRZENIEWIERZĄ SIĘ SLOWU BOŻEMU ZAPISANEMU W KSIEDZE ,ŻYWOTA. BARDZO NAS TO MARTWI DROGA ……….., ŻE MÓJ KOŚCIÓŁ ŚWIETY UMIERA NA WASZYCH OCZACH I TYLKO NAZNACZENI PRZEZE MNIE WIDZĄ JEGO UPADEK MORALNY.
      MOI SŁUDZY W WIEKSZOŚCI ODESZLI OD MOJEGO NAUCZANIA I CHCĄ BYĆ TACY TOLERANCYJNI I MIŁOSIERNI DLA SWOICH OWIEC. JEDNAK ICH MIŁOSIERDZIE W STOSUNKU DO DZIECI JEST OBŁUDĄ PRZYWDZIANĄ W BRUDNE SZATY. POD TYMI SZATAMI JEST, NIE DZIECKO BOŻE , A ROZKLADAJĄCY SIĘ TRUP, KTÓRY NIGDY NIE OSIĄGNIE ŻYCIA WIECZNEGO. NIE DAJCIE SIĘ OSZUKAĆ OJCOWIE KOŚCIOŁA ŚWIĘTEGO , BO NIEKTÓRZY Z WAS ZMIERZAJĄ W ZŁYM KIERUNKU , PROSTO DO PIEKLA. PIEKLO JEST PRZEPELNIONE PO BRZEGI I WYJE ORAZ JĘCZY ZE SWOJEJ GRZESZNOŚCI. BOLESNE TO DLA WASZEGO JEZUSA , KTÓRY CHCIAŁBY WAS WSZYSTKICH OBDARZYĆ TYM DOSKONAŁYM RAJEM. DLACZEGO ŁATWIEJ JEST CZŁOWIEKOWI UWIERZYC , ŻE PO ŚMIERCI JEST PUSTKA, ŻE NIE MA JUŻ NIC NIŻ TEN PIĘKNY RAJ , KTÓRY WAM OBIECUJĘ.
      WIELU LUDZI MYŚLI ŻE W OSTATNIEJ CHWILI SIĘ NAWRÓCI , ŻE SOBIE POUŻYWA TEGO ŚWIATA A NA STARE LATA SIĘ POZBIERA I ZACZNIE SIĘ DO MNIE ZWRACAĆ. ZABRANIAM WAM TAK MYŚLEĆ , BO GRZESZYCIE PRZECIWKO DUCHOWI ŚWIĘTEMU I TEN GRZECH NIGDY WAM NIE BĘDZIE DAROWANY. JA CZEKAM NA PRAWDZIWY AKT WAM ODDANIA OD CHWILI GDY MNIE POZNALIŚCIE I MI UWIERZYLIŚCIE. BĘDĄ DUSZE , KTÓRE W OSTATNIEJ CHWILI SIĘ NAWRÓCĄ , ALE TO BĘDĄ DUSZE, KTÓRE NIE MOGŁY MNIE WCZEŚNIEJ POZNAĆ BO NIE BYŁO IM TO DANE. BĘDĄ TO DLA MNIE MIŁE CHWILE, BO NIEKTÓRE TE DUSZE POKOCHAJĄ MNIE TAK GORĄCO , ŻE NAWET NIE POMYŚLĘ PRZEZ CHWILĘ BY JE ODRZUCIĆ , POMIMO ŻE NIE WILBIILI MNIE JAK NIEKTÓRZY Z WAS PRZEZ CAŁE ŻYCIE. BARDZO WAŻNIE JEST DLA MNIE Z JAKA ŻARLIWOŚCIĄ MNIE KOCHACIE I JAK BARDZO MNIE POTRZEBUJECIE W KAŻDEJ CHWILI DNIA I NOCY. TA UFNOSĆ DZIECIECA POZWALA MI PATRZEĆ NA WAS Z PEWNĄ ŁAGODNOŚCIĄ CO DO WASZYCH NIEKTÓRYCH PRZEWINIEŃ. TA NIESAMOWITA WIARA, ŁĄCZNOŚĆ W KAŻDYM DNIU I GODZINIE DAJE MI TĘ GWARANCJĘ WASZEGO ZAUFANIA I ODDANIA W TYM ZAWIERZENIU.
      DZIECI DUŻO TRUDNYCH DNI TERAZ BĘDZIE W POLSCE, BO WASZ KRÓL NIE CHCE ODDAĆ WŁADZY I CHCE WASZĄ OJCZYZNĘ NADAL PROWADZIC DO UPADKU. GORĄCO SIĘ NADAL MÓDLCIE DZIECI NA RÓŻAŃCU ŚWIĘTYM A JA BĘDĘ PROWADZIL WASZĄ OJCZYZNĘ W WIELKIM ZNOJU I TRUDZIE , ALE DO ZWYCIĘSTWA. DUŻO SIĘ TERAZ BĘDZIE DZIAŁO NA ŚWIECIE , TEGO SZCZEGÓLNEGO ROKU. PRZYGOTUJCIE SIĘ DZIECI DO WALKI DUCHOWEJ , BO WASZ PRZECIWNIK BĘDZIE WAS CORAZ BARDZIEJ CIEMIEŻYŁ.
      WOLA BOGA BĘDZIE SIĘ JEDNAK REALIZOWAŁĄ TAK JAK ZAPOWIEDZIANE W PIŚMIE ŚWIĘTYM . I TO WSZYSTKO MUSI SIĘ WYPEŁNIĆ ABY NIEBIOSA MOGŁY WAS PRZYJĄĆ NA ZAWSZE.
      BŁOGOSLAWIĘ WAM MOJE ORLĘTA I WSZYSTKIM MOIM SLUGOM BOŻYM , KTÓRZY WCIĄŻ CZCZĄ MNIE W OŁTARZU KOŚCIOLA ŚWIĘTEGO., GDZIE JEST MÓJ DOM NA ZIEMII. NIECH BOŻA ŁASKA NA WAS SPŁYWA I OGARNIA WAS MOC CHRYSTUSA POPRZEZ WASZE MODLITWY I UMARTWIANIA .
      SMUTNY JEZUS Z NAZARETU

      • Gosia 3 said

        http://wiadomosci.onet.pl/kraj/andrzej-duda-modle-sie-o-madrosc-do-ducha-swietego/jnkbr6

        • Basia B said

          Gosia3,myślę,że wielu z nas ma do Ciebie prośbę byś pisała normalnym drukiem te orędzia.Łatwiej się czyta.Już ktoś o to kiedyś prosił.

      • Gosia 3 said

        Powinno być powyżej: ‚AKT WASZ ODDANIA” przepraszam

      • WojtekK said

        ,,DZIECI DUŻO TRUDNYCH DNI TERAZ BĘDZIE W POLSCE, BO WASZ KRÓL NIE CHCE ODDAĆ WŁADZY I CHCE WASZĄ OJCZYZNĘ NADAL PROWADZIĆ DO UPADKU. ”
        Nasz król? Można to interpretować jako Andrzej Duda? O.o

        • szafirek said

          Ja zrozumiałam,że to o B.K. chodzi,a że król to kiedys byli królowie,więc Pan Jezus tak się wyraził.

        • Gosia 3 said

          Oj Wojtku! nie mam jak Ci odp bo mam zepsuta klawiaturę. Sory! Włącz myślenie, kto jest jeszcze panującym. Pozdrawiam

        • Gloria said

          WASZ KRÓL NIE CHCE ODDAĆ WŁADZY – myślę, że to szatan.
          Gosia 3 – czy możesz podać źródło tych orędzi?

        • Gosia 3 said

          Do Glorii ! Ja już pisałam moja znajoma pragnie zostać anonimowa, a żrodło to sam Jezus

      • bozena2 said

        Taka prawda:
        …ZAWSZE DOŚWIADCZAM TYCH Z KTÓRYCH WIEM ,ŻE MOGĘ WYKRZESAĆ ZBLIŻENIE SIĘ DO MNIE.
        POMYŚLCIE , ILE JEST LUDZI NA ŚWIECIE , KTÓRYM ŻYJE SIĘ TAK DOSKONALE I WYGODNIE NA TEJ PLANECIE. JEST ICH TROCHĘ, ALE JA JEZUS CHRYSTUS ZDAJĘ SOBIE Z TEGO SPRAWĘ , ŻE GDYBYM ICH NAWET NIE WIEM JAK DOŚWIADCZAŁ ONI NIE PRZYJDĄ DO MNIE. ZNAM WASZE SERCA I DUSZE NA WSKROŚ I WIEM DO KOGO MOGĘ PRZEMÓWIĆ RÓZGĄ ŻELAZNĄ ABY GO NAGIĄĆ I PRZYTULIĆ DO SIEBIE…

        Jezus:
        Anno, nie narzekaj. Daję ci tyle, ile możesz unieść, i choć są to łaski trudne, wiem że ty je przyjmiesz. Widzisz, Moja mała sekretarko, ludzkość chce być zdrowa i żyć „pełnią życia”. Jeśli podaruję im swoje trudne łaski, rzucą Mi je w twarz, odpowiadając na to obelgą. Od ciebie tego nie usłyszę, więc wytrwaj przy swoim krzyżu, który niesiesz przez całe swoje życie, a JA będę ci nagrodą.
        http://www.objawienia.pl/argasinska/arg322.html

      • bozena2 said

        Taka prawda:

        BĘDZIE CORAZ GORZEJ , A NAJAGORSZE STANIE SIĘ JESIENIĄ , KIEDY SYNOD PO RAZ DRUGI ZAJMIE SIĘ SPRAWAMI RODZINY. ZNOWU WIELKIE KNUCIA ZA BRAMAMI WATYKANU A ICH OJCOWIE SPRZENIEWIERZĄ SIĘ SLOWU BOŻEMU ZAPISANEMU W KSIEDZE ,ŻYWOTA. BARDZO NAS TO MARTWI DROGA ……….., ŻE MÓJ KOŚCIÓŁ ŚWIETY UMIERA NA WASZYCH OCZACH I TYLKO NAZNACZENI PRZEZE MNIE WIDZĄ JEGO UPADEK MORALNY.

        Tak jak wcześniej zapowiadałem w książkach Anny – w III i IV części – że po śmierci Jana Pawła II Kościół będzie doświadczany, że świat będzie karmił was igrzyskami, a lud będzie pragnął chleba i pracy*, tak i teraz mówię, że lata następne będą dla świata [związane z] wielką walką, toczącą się pomiędzy dobrem a złem. Bogaci będą jeszcze bardziej się bogacić w sposób niegodziwy, kosztem słabszych od siebie. Biedni materialnie i słabsi duchowo będą sprzedawać swoje człowieczeństwo za ocalenie skóry. Nastanie czas ciemności, w którym będzie panowało zło. Oszuści w jeszcze większym stopniu będą uchodzić za prawdomównych, tak że trudno będzie wam odróżnić prawdę od kłamstwa.

        To będzie czas próby dla ludzkich sumień, aby w płomieniach ognia zostały oczyszczone dusze i dokonały wyboru w prawdzie. Przez krew i cierpienie, przez ofiary dobro zwycięży nad złem i ukaże się w swym olśniewającym blasku. Wielką cenę zapłacą ci, którzy w tym czasie dochowają wierności Bogu. To oni otrzymają palmę zwycięstwa. Choć wcześniej nie znajdą oparcia u nikogo i świat nimi wzgardzi, ale to oni zasiądą po Mojej prawicy. z orędzi przekazanych Annie Argasińskiej

        • Gosia 3 said

          Bożenko 2! jak Ty tak szybko znalazłaś tak trafne porównanie. Chodzi mi o wpis z 16 min 37 Ty chyba znasz dobrze orędzia Anny. Zapewniam Was że moja znajoma nie czytała ich , nawet nie przeczytala Dzienniczka Św Faustyny a jest pewien związek. Pozdrawiam

      • bozena2 said

        Taka prawda:
        MOI SŁUDZY W WIEKSZOŚCI ODESZLI OD MOJEGO NAUCZANIA I CHCĄ BYĆ TACY TOLERANCYJNI I MIŁOSIERNI DLA SWOICH OWIEC.

        Ojciec Ludwik Wiśniewski został nagrodzony przez Komorowskiego Krzyżem Wielkim Orderu Odrodzenia Polski – „w uznaniu wybitnych zasług w kształtowaniu patriotycznych postaw Polaków, za działalność duszpasterską oraz chrześcijańskie świadectwo wolności, humanizmu i tolerancji”.

        O. Wiśniewski słynie z sympatii do środowiska „Gazety Wyborczej” i „Tygodnika Powszechnego”. A także z poglądów, które trudno pogodzić z katolicką nauką moralną. W lutym zakonnik bronił Bronisława Komorowskiego przed… klerem: „Naciskając na głowę państwa w sprawie konwencji antyprzemocowej, biskupi uderzają w konstytucyjną zasadę rozdziału Kościoła od państwa i niszczą pokój społeczny” – pisał w „Tygodniku Powszechnym”.

        W 2010 r. o. Wiśniewski pisał w „Gazecie Wyborczej”: „krzykliwe, ksenofobiczne grupy, mające często cechy sekciarskie – a myślę tu m.in. o entuzjastach Radia Maryja, o obrońcach krzyża przed pałacem prezydenckim, o ludziach węszących wszędzie zło – wnoszą w nasze życie ogromny chaos i powodują spustoszenie moralne w wielu ludziach”. Twierdził też, że ponad 50 proc. księży zarażonych jest antysemityzmem i ksenofobią.

      • Aneta said

        Gosiu Bóg zapłać za przesłanie 🙂 Ono tak podnosi na duchu, kierunkuje i odziera z samotności . Pozdrawiam Cię

        • Gosia 3 said

          Anetko! bardzo się ciesze że Jezus Cie pocieszył.Wybacz że tak niedbale pisze ale korzystam z klawiatury ekranowej. Zostan z Bogiem 🙂

  11. Dana said

    P.J. Jeżeli dusza nie czyni miłosierdzia w jakikolwiek sposób, nie dostąpi miłosierdzia Mojego w dzień sądu. O, gdyby dusze umiały gromadzić sobie skarby wieczne, nie byłyby sądzone – uprzedzając sądy Moje miłosierdziem (Dz. 1317).

    Miłosierny Panie, słowami świętej Faustyny i wraz z nią proszę, abyś moje życie przemieniał w miłosierdzie. „Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie, o Panie; niech ten największy przymiot Boga, to jest niezgłębione miłosierdzie Jego, przejdzie przez serce i duszę moją do bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby oczy moje były miłosierne, bym nigdy nie podejrzewała i nie sądziła według zewnętrznych pozorów, ale upatrywała to, co piękne w duszach bliźnich, i przychodziła im z pomocą. Dopomóż mi, Panie, aby słuch mój był miłosierny, bym skłaniała się do potrzeb bliźnich, by uszy moje nie były obojętne na bóle i jęki bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby język mój był miłosierny, bym nigdy nie mówiła ujemnie o bliźnich, ale dla każdego miała słowo pociechy i przebaczenia. Dopomóż mi, Panie, aby ręce moje były miłosierne i pełne dobrych uczynków, bym tylko umiała czynić dobrze bliźniemu, a na siebie przyjmować cięższe, mozolniejsze prace. Dopomóż mi, Panie, aby nogi moje były miłosierne, bym zawsze śpieszyła z pomocą bliźnim, opanowując swoje własne znużenie i zmęczenie. Prawdziwe moje odpocznienie jest w usłużności bliźnim. Dopomóż mi, Panie, aby serce moje było miłosierne, bym czuła ze wszystkimi cierpieniami bliźnich. Nikomu nie odmówię serca swego. Obcować będę szczerze nawet z tymi, o których wiem, że nadużywać będą dobroci mojej, a sama zamknę się w najmiłosierniejszym Sercu Jezusa. O własnych cierpieniach będę milczeć. Niech odpocznie miłosierdzie Twoje we mnie, o Panie mój. Jezu mój, przemień mnie w siebie, bo Ty wszystko możesz” (Dz. 163).

  12. pio0 said

    Oredzie Matki Bozrj z 2 czerwca 2015

    Drogie dzieci, pragnę działać poprzez was, moje dzieci, moich apostołów, abym na końcu zgromadziła wszystkie swoje dzieci tam, gdzie wszystko jest przygotowane dla waszego szczęścia. Modlę się za was, abyście uczynkami mogli nawracać, gdyż nadszedł czas na dzieła Prawdy, dla mojego Syna. Moja miłość będzie w was pracować, wami się posłużę. Miejcie do mnie zaufanie, gdyż wszystko czego pragnę, pragnę dla waszego dobra – wiecznego dobra stworzonego przez Ojca Niebieskiego. Wy, moje dzieci, apostołowie moi, żyjecie na ziemi we wspólnocie z moimi dziećmi, które nie poznały miłości mojego Syna, które nie nazywają mnie matką, więc nie bójcie się świadczyć o Prawdzie. Jeśli nie będziecie się lękać i będziecie odważnie dawać świadectwo, Prawda w cudowny sposób będzie zwyciężać, zapamiętajcie więc, moc jest w miłości. Moje dzieci, miłość to skrucha, przebaczenie, modlitwa, ofiara i miłosierdzie. Jeśli będziecie umieli kochać, będziecie nawracać przez uczynki, umożliwicie przenikanie do dusz światłości mojego Syna. Dziękuję wam! Módlcie się za swoich pasterzy. Oni należą do mojego Syna, On ich powołał. Módlcie się, aby zawsze mieli siłę i odwagęPS być odblaskiem światłości mojego Syna.

    http://medziugorje.blogspot.com/2015/06/oredzie-matki-bozrj-z-2-czerwca-2015.html

  13. pio0 said

  14. pio0 said

  15. szach42 said

    Zwykle nie czytuję takich gazet, ale tym razem chyba moża to przyjąć za prawdziwe.
    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,18028478,Drogowka_ma_do_wyrobienia_norme_mandatow___To_kpina.html?piano_d=1

    Policjanci otrzymali z Ministerstwa Infrastruktury konkretne wytyczne – na Dolnym Śląsku muszą w tym roku wlepić ponad 56 tysięcy mandatów za wykroczenia w ruchu drogowym. – To kpina z prawa i obywateli. Nie można z góry zakładać, że ludzie są źli – oburza się Michał Beim, ekspert do spraw komunikacji i transportu.
    W 2015 r. polska policja ma ukarać ponad 1,7 mln kierowców przekraczających prędkość, ponad 38 tys. kierowców, którzy popełniają wykroczenie wobec pieszych. Poza tym musi wlepić pieszym minimum 420 tys. mandatów, wylegitymować 6,3 mln kierowców oraz ponad 685 tys. pieszych.

    Takie sztywne wytyczne zapisano w Narodowym Programie Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego 2013-2020, który opublikowano w czerwcu 2013 r.

    Cały tekst: http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35771,18028478,Drogowka_ma_do_wyrobienia_norme_mandatow___To_kpina.html#ixzz3bvdK6qNI

    • Dana said

      Tak PO kocha swoich obywateli Polski.Jak stać kogoś na samochód i paliwo to niech wspomoże budżet państwa.

  16. szach42 said

    Bardzo ważna akcja społeczna -zebranie podpisów i wysłanie ich do 23 czerwca ,w sprawie ochrony życia nienarodzonych. Podpisz i pomóż zbierać podpisy.
    http://www.stopaborcji.pl/podpisy/

    „Szanowni Państwo,
    Niedawno przysłali Państwo dla mnie wyrazy poparcia za pośrednictwem CitizenGO. Za ten głos solidarności pragnę Państwu ponownie serdecznie podziękować. W tamtym szczególnie trudnym czasie było to dla mnie nieocenione wsparcie.

    Stajemy jednak przed nowym wyzwaniem i dlatego chcę dziś prosić Państwa o poświęcenie kilku minut na zapoznanie się z dalszą częścią tego listu, gdzie opisuję tę szczególnie ważną sprawę.

    Polskie prawo wciąż pozwala mordować dzieci nienarodzone. Każdy kolejny miesiąc to dziesiątki ofiar. W 2013 r. było ich 751, a ponad 96% dzieci jest mordowanych z powodu samego tylko podejrzenia o chorobę.

    Ponieważ badania prenatalne wykonuje się nawet do 5 miesiąca ciąży, dzieci w Polsce są zabijane wówczas, kiedy ważą prawie kilogram. Ruchy ich ciała są wyczuwalne przez matkę, na główce pojawiają się pierwsze włosy, a na paluszkach paznokcie.

    Jedną ze stosowanych w tych przypadkach metod aborcji jest tzw. aborcja przez rozszerzenie i wydobycie. Chirurgicznie rozszerza się szyjkę macicy, miażdzy ciało dziecka i wydobywa kleszczami kolejne jego kawałki. Dziecko czuje te tortury i umiera w męczarniach. W latach 2008 – 2014 w samym tylko woj. mazowieckim użyto tej metody 1324 razy.

    Nie jesteśmy jednak skazani na taką sytuację.
    Razem możemy to zmienić!

    Aby to osiągnąć 3 kwietnia 2015 r. zarejestrowany został Komitet Inicjatywy Ustawodawczej „Stop Aborcji”, którego jestem członkiem. Do 26 czerwca trwa zbiórka 100 tysięcy podpisów pod projektem ustawy zapewniającym prawo do życia dla każdego dziecka.

    W ciągu pierwszego miesiąca zbiórki wolontariusze Komitetu wykonali już ogromną pracę. Duże popracie dla projektu można zaobserwować szczególnie wśród młodych ludzi. Każdego dnia, dzięki kampanii społecznej, która towarzyszy zbiórce podpisów, wiele osób dowiaduje się czym jest aborcja i opowiada przeciw temu morderczemu procederowi.
    To jednak wciąż mało! Aby zwiększyć siłę oddziaływania:

    Pilnie potrzebujemy pomocy ludzi dobrej woli!

    Zbieranie podpisów jest bardzo proste. Podpisać może się każdy, kto ma prawo do głosowania w wyborach.

    Wiele osób, choć popiera tę sprawę nie podpisuje się – nie wszyscy wiedzą o inicjatywie, nie do każdego zdołamy dotrzeć. Dlatego gdyby tylko mieli

    Państwo taką możliwość – warto zorganizować zbiórkę w swojej parafii, na spotkaniu rodzinnym. Warto zapytać znajomych, sąsiadów, wspólnotę. Lekarze zbierają w swoich gabinetach, przedsiębiorcy w miejscach pracy.

    Każdy podpis jest ważny! Każdy zbliża nas do powstrzymania rzezi niewiniątek i cierpienia nienarodzonych dzieci. Wspomniane 100 tysięcy to niezbędne minimum. Im więcej podpisów zbierzemy, tym większą siłę oddziaływania będzie miała nasza akcja.

    Dlatego zwracam się do Państwa z prośbą o zaangażowanie. W każdej formie w jakiej uznają Państwo za stosowne. Wasza pomoc pozwoli uratować życie dzieci. Zebrane podpisy wywierają wpływ na opinię publiczną i przyczyniają się do zmian na lepsze!

    Wszystkie potrzebne materiały
    można pobrać tutaj:

    http://www.stopaborcji.pl/podpisy

    Zbiórka trwa do 23 czerwca 2015 r.

    Z tym działaniem nie można zwlekać. Zwolennicy aborcji silnie naciskają na jej legalizację i prowadzą własne kampanie społeczne, które manipulują świadomością Polaków. Te działania muszą spotkać się ze zdecydowaną reakcją z naszej strony.

    Wiemy, że zbiórki podpisów to dobre narzędzie. Aborcjoniści z obawą mówią o tych incjatywach: „nawet lewica dostrzega siłę tego wpływu i nie wiemy jak będzie dalej”, przyznając że wszelkie próby legalizacji aborcji w Polsce są w całkowitej defensywie.

    Wierzę, że nie jest Państwu obojętny los malutkich dzieci, dlatego z góry dziękuję za każdą pomoc i wsparcie. Razem możemy powstrzymać aborcję!

    Serdecznie Państwa pozdrawiam!

    Prof. dr hab. n. med. Bogdan Chazan”

  17. Andrzej C said

    http://demotywatory.pl/4509088/Nasz-system-edukacji

  18. Czerwiec to miesiąc w sposób szczególny poświęcony czci Najświętszego Serca Pana Jezusa. Kult Serca Jezusowego wywodzi się z czasów średniowiecza; początkowo miał charakter prywatny, z czasem ogarnął szerokie rzesze społeczeństwa.
    http://brewiarz.pl/czytelnia/nspj.php3
    Czerwiec z Najświętszym Sercem Jezusowym. Poznaj 7 sposobów na uczczenie Go!
    http://www.pch24.pl/czerwiec-z-najswietszym-sercem-jezusowym–poznaj-7-sposobow-na-uczczenie-go–,36086,i.html
    Odmawiajmy w miesiącu czerwcu codziennie Litanię do Najświętszego Serca Jezusowego.

  19. Adrian said

    Jak to możliwe, że prawie czterdziestomilionowy naród przez 25 lat nie zdołał wypracować własnego kapitałowego koła zamachowego?! Ludzie pracują, oszczędzają, starają się, a pieniędzy jak nie było tak nie ma. Jaki stąd płynie wniosek? – Polska jest perfidnie z kapitału drenowana, każdemu z obywateli ktoś zabiera z kieszeni większość jego zarobków.

    http://wpolityce.pl/polityka/254422-gadowski-polska-jest-perfidnie-drenowana-z-kapitalu-kazdemu-z-obywateli-ktos-zabiera-wiekszosc-jego-zarobkow

    W koncu ludzie zaczynają dochodzic do tego czemu pomimo taaaaakiego wzrostu PKB i mitu Zielonej Wyspy ,Polacy sa ciagle biedni.

    • Adrian said

    • Znawca 2012 said

      Przecież wiadomo, że ma być ucisk. Jest szykowany od wielu lat przez parchatych, obcych i NWO oraz ich sługusów. Cała sztuka to żeby jak największa ilość ludzi to zrozumiała i zaczęła działać. Ludzi jest masa wystarczająca aby to zmienić. Niestety do prawdy dąży niewielka ilość dociekliwych ludzi. Szczęść Panie Boże aby ludzie jak najszybciej poznali całą prawdę i prawidłowo zadziałali oczyszczając ziemię.

      • halina said

        Problem człowieka żyjącego na ziemi rozpoczął sie już w raju na wskutek ingerencji szatana .

        To wszystko co wprowadził podstępem i kłamstwem szatan
        a człowiek to przyjął
        jest zakłóceniem
        jest trudnością
        jest przeszkodą
        do szczęśliwego życia
        do prawidłowego funkcjonowania
        Do tego życia jakiego pragnął
        dla człowieka umieszczonego wśród świata
        Bóg Ojciec Stworzyciel .

        To szatan zabrał człowiekowi prawdziwe szczęście i radość
        i robi wszystko by człowiek zadowolił sie imitacją
        bublem który nie ma nic wspólnego z szcczęściem oprócz nazwy .

        Zamienił Miłość którą dał Bóg
        na egoizm i pychę którą podsuwa szatan
        zapewniając że
        ten wybór przyniesie prawdziwe szczęscie i radość .
        I człowiek w to wierzy
        I człowiek na tą zamiane sie godzi
        i odchodzi coraz bardziej od Miłości
        od praw ustanowionych przez Boga

        Miłość daje z siebie na rzecz szczęścia i radości kochającej osoby .
        Egoizm jest branie ile sie da i jak sie da dla swoich własnych przyjemności i szczęścia .

        To co przynosi człowiekowi radość zadowolenie
        dobro pożytek szczęście spełnienie sie
        jest to praca dla Boga .
        Pełnienie woli Boga
        zamienianie w czyn Jego pragniń i dążeń
        aby mogły stać sie rzeczywistością w wymiarze materii.

        Bóg wyznaczył człowiekowi czas do pracy w każdy dzień .
        I tak dla ciała —8 godzin
        dla ducha —–8 godzin
        na odpoczynek sen—–8 godzin .
        I to jest cała doba .

        To szatan podstępem pchnął człowieka
        do tego by człowiek dla ciała przeznaczał 16godzin
        zabierając czas dla ducha a nawet na sen .
        Czy przez to jest szczęśliwym człowiek ?
        Zatracił radośc i szczęście całkowicie
        mimo iż cały czas pracuje dla swojego szczęścia .
        Szuka szczęścia nie tam gdzie ono jest

        I teraz pytacie kto zabiera wynagrodzenie za prace ?

        A dla kogo pracuje człowiek ????

        Dla pasożyta szatana .

        Dlatego nic nie ma z swojego życia .
        Nic nie osiąga
        i na domiar tego pogrąża całą swoją wiecznośc .
        Staje sie totalnym bankrutem .

        Czy bankrut ma coś gdy wszystko stracił ?
        Bo został podstępem okradziony

        A takim bankrutem jest właśnie naród Polski .

        Władca tego świata przeklęty szatan rękami marionetek
        okradł naród Polski z wszystkiego
        co wypracował własnymi rekami
        w świecie ziemskim w nadziei
        że będzie to mogło służyć dobru
        i będą mogły z tego korzystać pokolenia .

        Wszystko co można było zabrać narodowi Polskiemu
        już zabrano w świecie ziemskim .
        Po to by przeszkodzic mu
        w współpracy z Bogiem w świecie duchowym .
        Bo takie problemy mu zgotowano w świecie ziemskim
        że nie da sie w nich żyć bez Bożej pomocy .

        Ale naród Polski nadal trwa w wierze i miłosci
        podąża drogą wskazaną przez Boga
        by osiągnąć Jego cel
        mimo iż z piekielna mocą przeszkadza mu szatan

        naród Polski trwa przy Mateńce Królowej
        i wraz z Nią cierpi modli sie pokutuje
        i chce wypracowywać to co potrzebne jest
        aby był wyrzucony szatan z wymiaru człowieka .
        Naród Polski ufa Mateńce i chce być Jej i Bogu w Trójcy św pomocnym w pokonaniu szatana /
        Gdy to osiągnie
        to nastanie nowy czas
        i nowa ziemia
        w której nie ma szatana .
        A wszystko jest w działaniu Prawowitego Króla Jezusa
        I wymiar świata ziemskiego i duchowego człowieka bedzie miał tylko jednego Króla .
        I złączony w człowieku w jedno duch i ciało
        będzie zamieniało w czyn wszystkie pragnienia i życzenia Boga w Trójcy św tak by mogły stac sie rzeczywistością .
        i człowiek stanie sie prawidłowo funkcjonującym narzędziem w ręku Boga .
        I zacznie sie budować Królestwo Miłości to które zapragnął zbudować w świecie ziemskim Jezus Chrystus przychodząc na ten świat w Betlejem .

        Dopiero wtedy wszyscy zrozumieja
        jak wielka krzywde robili narodowi Polskiemu
        w czasie gdy on tak cięzko walczył z przeklętym szatanem w świecie duchowym i był bezbronnym w świecie ziemskim .
        Bo był pochłoniety walką w szeregach Chrystusa króla i Mateńki Królowej Polski .

        A z tego co wypracuje naród Polski
        korzystać będą chcieli nawet ci
        którzy przez nierozwagę stali sie marionetkami w ręku szatana .
        Cierpliwości .
        Podajmy sobie nawzajem pomocną dłoń byśmy zdołali przetrwać wszystkie nawałnice przygotowane przez przekletego szatana aby nas powstrzymać w kroczeniu Boża drogą .Wspierając sie nie pozwolimy sie zepchnąć szatanowi z Bożej drogi .I osiągnirmy Boży cel .

        A radość i szczęście będzie duże .
        I wylejemy mnustwo łez szczęścia i radości .

        • Moher said

          Pani Halino 100/100. Pozdrawiam i Szczęść Wam Boże 🙂

        • Znawca 2012 said

          Pięknie napisane. Oczywiście zło zaczyna się od szatana- Lucyfera dalej NWO, obcy i ich sługusy.

        • krystynka said

          Halina ja dopisałabym jedno zdanie,że człowiek w tym wszystkim jest naprawdę niewinny.To nie człowiek zwodzi szatana,a szatan,to nie człowiek jest sprawcą wszelkiego zła a szatan.Dlatego Bóg Ojciec ,Nasz wspaniały stwórca doskonale wie o tym,że stroną winną jest tu tylko i wyłącznie szatan,ale obrońcą naszym jest sam Syn Boży Jezus Chrystus !,opiekunem i wspomożycielem Duch Boży ! a tarczą obronną zawsze i wszędzie Matka Boga i ludzi ,,Maryja Królowa nieba i ziemi,,.Przed Bogiem oskarża Nas właśnie szatan,to nie Bóg oskarża swoje stworzenie,swoje umiłowane dzieci Boże a tylko i wyłącznie szatan.Bóg dał nam wolną wolę i my mamy z niej korzystać jak tylko chcemy,bo to znaczy,że wolności nikt Nam nie ogranicza nawet Sam Nasz Ojciec.Ale kiedyś zdamy sprawę przed Bogiem jak z niej korzystaliśmy podczas naszego ziemskiego pielgrzymowania,ponieważ Bóg przypomni chrześcijanom ,że dał Nam 10 przykazań a w nich zawarte jest wszystko,czyli cały porządek świata.My się budzimy z letargu,bo odzywa się w nas pierwiastek Boży i wystarczy jedno zdanie,,Ojcze ratuj,bo ginę,, i Bóg uruchamia pogotowie niebieskie,rusza nam na pomoc cała armia aniołów do pomocy,do ochrony. Bóg nigdy nie odtrąca,nie zapomina o Nas,nie wytyka Nam w kółko naszych wad i potknięć a dlaczego ? a dlatego,że ,,NAS KOCHA,, z prawdziwej wręcz szalonej miłości Nas stworzył i jeszcze na Swój wzór i podobieństwo.Czegóż więcej nam trzeba tu tylko wystarczy ,,WIARA,, kochani ,resztę dokończy nasz Ojciec.Pamiętacie jak Pan Jezus powiedział,że : „Gdybyście mieli wiarę jak ziarnko gorczycy, powiedzielibyście tej morwie: „Wyrwij się z korzeniem i przesadź się w morze!”, a byłaby wam posłuszna.Resztę dopiszcie sobie sami,więcej dowodów nie trzeba jak wielka,przeogromna jest miłość Boga do człowieka i właśnie przez Naszą ,,upartą wiarę,, Bóg zacznie działać i to coraz szybciej i mocniej,to szatanowi się tylko wydaje,że Polaków ogołocił z wszystkiego.Bóg ze względu na Nas zacznie Nam przywracać wszystko,pomnażać i Nam błogosławić.Gdy na zewnątrz będzie się wydawało,że szatan zniszczył już wszystko i wszystkich,ze zgliszczy zacznie wyłaniać się Nowy porządek,taki Nowy świat.Ufać Panu,nie rozpaczać a wszystko łącznie ze Swoją wolną wolą oddać Bogu.

        • Słavko said

          Szczęść Boże,
          Mam wrażenie że żyjemy w jeszcze gorszych czasach niż biblijna Sodoma Gomora. Szatan ma już wszędzie swoje macki. Dlatego nasz Pan tak tego nie zostawi bo widzi jak słaby jest człowiek i poprzez miłosierdzie zacznie się odnowa. Oby tylko wspierał prezydenta żeby nie stało się to co stało się z jego mistrzem i po czasie reszta Rodaków przejrzy na oczy.

  20. pio0 said

    Jakby komuś było łatwiej tłumaczyć, to w języku Ang.


    Medjugorje message to Mirjana for June 2, 2015

    Dear children, I desire to work through you – my children, my apostles – so that in the end, I may gather all of my children there where everything is prepared for your happiness.

    I am praying for you, that through works you can convert others, because the time has come for acts of truth, for my Son.

    My love will work in you – I will make use of you.

    Have trust in me, because everything that I desire, I desire for your good, the eternal good created by the Heavenly Father.

    You, my children, my apostles, are living an earthly life in union with my children who have not come to know the love of my Son, who do not call me ‘mother’ – but do not be afraid to witness the truth.

    If you are not afraid and witness courageously, the truth will miraculously win, but remember, strength is in love.

    My children, love is repentance, forgiveness, prayer, sacrifice and mercy.

    If you will know how to love, by your works you will convert others, you will enable the light of my Son to penetrate into souls.

    Thank you.

    Pray for your shepherds. They belong to my Son. He called them. Pray that they may always have the strength and the courage to shine with the light of my Son.

  21. tomaszgd said

  22. pio0 said

    św. Barsanufiusz VI w.

    Pewien brat zapytał św. Barsanufiusza: „Jeśli rozpraszam się podczas modlitwy, co powinienem czynić?”. Odpowiedział mu: „Gdy modlisz się do Boga i rozpraszasz się, walcz, aby udało ci się modlić w skupieniu. Pobudzaj swoją myśl, aby nie błąkała się w przestworzach. Jeśli jednak ze względu na to, iż jesteśmy słabi, stan ten trwa nadal, przynajmniej na końcu modlitwy skrusz swe serce i powiedz z żalem: „Panie ,zmiłuj się nade mną i przebacz mi wszystkie przewinienia”. Wtedy otrzymasz przebaczenie wszystkich uchybień oraz rozproszenia, jakie towarzyszyło ci podczas modlitwy”.

    Ojciec Pio

    Ojciec Pio napisał: „Bóg dopuszcza, by Twoje serce pozostawało w stanie oschłości i ciemności. Nie ma więc w tym żadnej surowości, lecz tylko słodycz .Nie zniechęcaj się na drodze, po której kroczysz, gdyż wszystko to podoba się Bogu. Jeśli Twoje serce będzie chciało być mu zawsze wierne, On nie nałoży na Ciebie większego ciężaru, niż możesz unieść i gdy tylko zauważy, że Twoje plecy są już bardzo pochylone, razem z Tobą będzie dźwigać Twoje brzemię”.

    Teoleptos z Filadelfii XIII/XIV w.

    Teoleptos z Filadelfii mówił: „Do czystej modlitwy doprowadzi cię przykład zachowania się przed władcą ziemskim. Gdy bowiem zbliżyłeś się do króla, stoisz przed jego obliczem i błagasz go, a oczy masz utkwione w niego. W ten sposób pozyskasz sobie królewską przychylność. To samo czyń wówczas, gdy jesteś w kościele albo też w samotności twego domu”.

  23. pio0 said

    „Dziatki, wierzcie, że dzięki prostej modlitwie można czynić cuda. Poprzez modlitwę otwieracie swoje serca Bogu i On czyni cuda w waszym życiu. Wasze serce, patrząc na owoce, wypełnia się radością i wdzięcznością do Boga za wszystko co czyni w waszym życiu, a poprzez was z życiu innych.”

  24. Znawca 2012 said

    Cieszę się, że orędzia są przekazywane i tłumaczone. Byłem 02.08.2015r na przekazie Mateńki Bożej Mirianie Soldo. Zapadła niesamowita cisza pomimo, że była znaczna ilość ludzi dookoła i na stokach góry Podrbdo oraz wzdłuż ulic i na balkonach. Obok mnie Włoch trzymał około 11 letniego syna który w tym czasie niesamowicie jako jedyny niesamowicie głośno wrzeszczał. Ojciec próbował go uspokoić ale niewiele to dawało. Ustało po objawieniu. Dzięki tym objawieniom i przekazom słowo Mateńki Bożej dociera to do wielu ludzi. Mam nadzieję, że jednak ludzie dzięki temu zmieniają się na lepsze.

Sorry, the comment form is closed at this time.