Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,8 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Niech Prawda przyprowadzi was z powrotem do Mnie

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 sierpnia 2012


orędzie z Ontario 2 sierpnia

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały, składam pocałunek na waszych duszach. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Bóg Żywy. Pragnę was pouczać. Otwórzcie dla Mnie wasze serca, gdyż pukam. Otwórzcie wasze serca bezwarunkowo. Poddajcie się Mi. Zezwólcie abym was pouczał. Kocham was. Kocham was i nigdy nie przestanę. Pragnę w was trwać bardziej niż kiedykolwiek wcześniej. Proszę , bądźcie posłuszni. Uczyniłem z siebie Króla – Żebraka, który z nadzieją czeka, ze odpowiecie Mi z pośpiechem. Król królów uczynił z siebie Żebraka aby zyskać waszą miłość. Czy zezwolicie abym dziś wam się ujawnił? Czy zezwolicie abym was kochał i przemieniał was tak jak sobie tego życzę? Dzieci, stworzyłem was na Mój obraz, wciąż jednak wielu nie chce przyznać, ze posiadacie duchową naturę. Wielu zaprzecza swoim duchowym potrzebom. Staliście się dziećmi świata. Szukacie chwały, bogactwa i wszystkich innych form dogadzania sobie. Dzieci błądzicie. Powróćcie do Mnie. Obudźcie się gdy wciąż jest na to czas. Zapraszam was do zmiany swoich dróg i do poszukiwania Prawdy. Prawda was wyzwoli. Wielu z was jest złapanych w sidła szatana i potrzebuję uwolnić się z tej niewoli. Staliście się niewolnikami szatana, niewolnikami konsumpcjonizmu, niewolnikami norm społecznych. Dzieci, dziś obdarzam darem mądrości tych, którzy szukają go z czystym sercem. Przemienię wszystkim tych, którzy zdecydują się spróbować. Podążajcie małymi krokami ale zmieniajcie się. Moja łaska wystarczy.  Wierzę w was. Nie udawajcie dłużej, że wiecie co jest najlepsze. Błądzicie. Nie udawajcie, ze wiecie jak się zachowam gdy złamiecie  Moje przykazanie miłości. Nie myślcie, że przepuszczę wasze przewinienia bez kary. Obrażacie Mnie. Ja Jestem waszym  Bogiem! Ja Jestem Królem Miłosierdzia to prawda ale jestem również Królem Sprawiedliwym. Wiele narodów na świecie otwarcie sprzeciwia się Moim Przykazaniom,  usunęło Mnie ze szkół i ćwiczeń, ustanowiło prawa sprzeciwiające się Mojemu Nauczaniu. Poznają oni co to jest wielkie oczyszczenie, a wiele [z nich ] zostanie   startych z powierzchni ziemi za odrzucenie Moich Praw. Usłyszcie Mnie. Dzieci, wróćcie do Mnie.  Ściągnijcie wasze maski. Nie udawajcie, ze jesteście sprawiedliwi w Moich oczach. Nie ukryjecie się przede Mną.  Wiem wszystko o każdym z was osobno, gdyż jestem waszym Ojcem Niebieskim. Wstawiajcie się za wasze narody. Módlcie się. Módlcie się bez ustanku. Szukajcie Mojego Oblicza. Szukajcie we wszystkim Mojej Woli. Niech Prawda przyprowadzi was z powrotem do Mnie. To nie jest gra. Moja Wola się wypełni! Rozważcie te słowa i żałujcie z ogromną pokorą. Pokładam w was nadzieję i pozostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłuamczyła: Czytelniczka

Komentarze 2 to “Niech Prawda przyprowadzi was z powrotem do Mnie”

  1. Peter said

    I really like this blog. Congratulations.

  2. alba said

    Cieszę się, że wróciły orędzia z Ontario 🙂 . Bóg zapłać Czytelniczce za tłumaczenie.

Sorry, the comment form is closed at this time.