Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,8 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Próby wprowadzenia światowej waluty w Europie

Posted by Dzieckonmp w dniu 10 grudnia 2011


Przypominam że są to proroctwa dotyczące zbliżającego się wydarzenia które zostało nazwane „Ostrzeżeniem” . Proroctwa te otrzymała wizjonerka z Europy, który otrzymuje przesłania od 9 listopada 2010 do teraz. Proroctwa dotyczą globalnych wydarzeń,miedzy innymi zmian klimatycznych, przewrotów politycznych, kryzysu bankowego i wzrostu władzy antychrysta. Jedna z pilnych wiadomości odnosi się do zdarzenia mistycznego, które odbędzie się w świecie wkrótce. Wydarzenie opisane przez Jezusa Chrystusa jako ostrzeżenie, oświetlenie sumienia jako akt miłosierdzia. Wydarzenie to będzie doświadczane przez każdego człowieka na świecie w wieku powyżej 7 lat. To będzie bardzo silny akt, i nikt nie będzie mógł go zignorować. Każdy uświadomi sobie że Bóg istnieje i każdy pozna swoje grzechy, które ukażą się w oczach Boga. Ludzie, w tym ateiści wreszcie zrozumieją, że Bóg istnieje.Ten dar będzie zachęcać ludzi do ponownej oceny swojego życia i prosić Boga o przebaczenie. Osobiście nie ponoszę odpowiedzialności za treść przekazów i oczekuje że w odpowiednim czasie Kościół wypowie się co do ich prawdziwości.

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Ważny Komunikat. Od dziś Radosław włączył się wprowadzenie bloga. Przez ostatni miesiąc myślałem i wybór padł na Radosława. Dziś po rozmowie z nim on chętnie zgodził się włączyć do pomocy za co serdecznie mu dziękuję a Was proszę o miłe przywitanie go jako administratora, szczęść Boże Radosławie na ciekawą drogę w ukazywaniu ludziom tego co piękne ,Boże co patriotyczne i takie polskie.

Orędzie nr.278 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymano piątek, 9 grudzień 2011, godz.23.28

Moja droga, ukochana Córko, jakże pragnę, aby Moje dzieci, szczególnie te cierpiące pod uciskiem w Europie, po prostu zwróciły się do Mojego Ojca o pomoc.

Nikczemna grupa, o której wciąż mówiłem, jest teraz coraz bliżej w próbach kontrolowania wszystkich moich biednych dzieci w tej części świata.

One, niewinne pionki w bezwzględnym planie wprowadzenia światowej waluty dla kontroli całej Europy, muszą się teraz mocno modlić o pomoc od Boga, Wszechmogącego Ojca.

Dzieci, nie poddawajcie się nigdy prześladowaniom, które zostały przygotowane za zamkniętymi drzwiami. Módlcie się dla złagodzenia tych faktów. Wołajcie do Boga Ojca w Moim Imieniu, Jego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa, aby zapobiec temu kryzysowi i mówcie:

„Boże Ojcze, w Imię Twojego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa błagam Cię, abyś zatrzymał tą okropność czynioną dla kontroli Twoich dzieci. Proszę, chroń wszystkie Twoje dzieci w tych strasznych czasach, tak byśmy mogli odnaleźć pokój i godność, aby żyć naszym życiem wolnym od złego. „

Moja Córko, modlitwa może i przyniesie koniec tym złowrogim planom.

Jak już powiedziałem, Bóg Przedwieczny Ojciec ukarze odpowiedzialnych za ten podły spisek, gdyby nie mieli powrócić do wiary we Wszechmogącego Stwórcę.

Zaufajcie Mi. Zaufajcie Mojemu Przedwiecznemu Ojcu i módlcie się, żeby prześladowania te zostały powstrzymane, zanim zostanie ostatecznie ujawniony rzeczywisty plan niszczenia, kontroli i szkodzenia duszom.

Wasz ukochany Zbawiciel
Jezus Chrystus

Tłumaczył: Chrisgi

Komentarzy 86 to “Próby wprowadzenia światowej waluty w Europie”

  1. Al chomi said

    Cześć,
    Przejrzałem przekazy z serii „ostrzeżenia”. Na innym blogu z nimi znalazłem dość długi wstęp na ten temat. Znalazła się tam wzmianka, że owo mistyczne, nadchodzące Ostrzeżenie było już zapowiadane w Garabandal. I tu mnie coś tknęło. Przeszukałem wszystkie przekazy pod kątem odniesień do Garabandal. Było parę miejsc, w których znalazło się odwołanie do tamtych wydarzeń z sugestią, że są prawdziwe. Problem w tym, że „objawienia” w Garabandal zostały niezmiennie kilkukrotnie odrzucone przez Kościół. Jeśli ktoś chce poszukać więcej informacji na ten temat, to polecam badanie tematu opracowane przez księdza Warszawskiego. Co ciekawe, w Garabandal też było zapowiadane jakieś wydarzenie. I do tej pory nic.
    Wracając do „Ostrzeżeń”. Akurat w ostatnią niedzielę, 11. grudnia w drugim czytaniu Mszy św. były słowa: „Ducha nie gaście, proroctwa nie lekceważcie! Wszystko badajcie, a co szlachetne – zachowujcie! Unikajcie wszystkiego, co ma choćby pozór zła.” (1 Tes, rozdział 5.) Jeśli objawienia w Garabandal były fałszywe, to powoływanie się na nie w tych przekazach siłą rzeczy również rodzi wątpliwości. Zapowiadane i spełniające się nieszczęścia są na dodatek po głębszym przemyśleniu dość trywialne i bardzo łatwe do przewidzenia przez złego ducha. Powodzie? Można je zapowiadać co roku. Wulkany? Już sami naukowcy przed nimi ostrzegają. Wspólna waluta? Wystarczy czytać gazety. Nowy Porządek Świata? Wspominali o nim politycy…
    Dlatego też ze względu na „pozór zła” jestem za tym, żeby ich nie przyjmować. Kończę więc śledzenie Ostrzeżeń.
    Na tego bloga prawdopodobnie nie wrócę, ale chciałem podzielić się swoimi przemyśleniami. Nie chcę tu rozpętywać wojny na argumenty. Tylko się dzielę. Jakoś bardziej mi pasują przekazy „Bożej łączniczki” Anny, w których jest dużo ciepła i wskazówek jak żyć w przyjaźni z Bogiem, rozwijać się, postępować na drodze Miłości. Bo przecież gdy zdobędziemy Miłość, to jakie katastrofy będą nam straszne?
    Tak jak wspominałem: jeśli ktoś jest zainteresowany poszukiwaniami, to sobie znajdzie dużo materiału do przemyśleń i oceni sprawę, a potem podejmie decyzję.
    A swoją drogą i tak doceniam wasze zaangażowanie. Lepsze jest szukanie prawdy niż zabijanie czasu. Kto szuka, ten znajdzie, prędzej czy później. Kto nie szuka, to nie znajdzie, bo nie chce jej znać.
    Pozdrawiam.

  2. mer said

    Bóg zapłać, Radosławie
    Dzieci, nie poddawajcie się nigdy prześladowaniom, które zostały przygotowane za zamkniętymi drzwiami. Módlcie się dla złagodzenia tych faktów. Wołajcie do Boga Ojca w Moim Imieniu, Jego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa, aby zapobiec temu kryzysowi i mówcie:

    „Boże Ojcze, w Imię Twojego umiłowanego Syna Jezusa Chrystusa błagam Cię, abyś zatrzymał tą okropność czynioną dla kontroli Twoich dzieci. Proszę, chroń wszystkie Twoje dzieci w tych strasznych czasach, tak byśmy mogli odnaleźć pokój i godność, aby żyć naszym życiem wolnym od złego. „

    Moja Córko, modlitwa może i przyniesie koniec tym złowrogim planom.

    Jak już powiedziałem, Bóg Przedwieczny Ojciec ukarze odpowiedzialnych za ten podły spisek, gdyby nie mieli powrócić do wiary we Wszechmogącego Stwórcę.

    Zaufajcie Mi. Zaufajcie Mojemu Przedwiecznemu Ojcu i módlcie się, żeby prześladowania te zostały powstrzymane, zanim zostanie ostatecznie ujawniony rzeczywisty plan niszczenia, kontroli i szkodzenia duszom.

    Kayo wkleiła takst, aby nie interpretować słów, ale sie modlić.
    Dziękujemy, Radosławie
    W Meksyku -trzesienie ziemi,..
    Cały dzień dziś leżałam. Mam 38,3 stopni gorączki – to jakiś wirus żoładkowy.A moze oskrzelowo-płucny. Rano byłam bliska omdlenia.W parafii nie było dzis Sakramentu Chorych, chociaż – zawsze 11-go dnia miesiąca. jest. Nie mam siły czytać wszystkiego z tych dwóch dni.
    W tej sytuacji – nie pojdę prawdopodobnie na marsz 13-go.
    Modlę sie. Z Panem Bogiem

    • Alaude arvensis said

      Obejmuję Cię Mariolu ramieniem modlitwy, niech to cierpienie przyniesie owoce w Panu.
      Tej łaski życzę wszystkim chorym i cierpiącym.

  3. Basia said

    http://wiadomosci.wp.pl/title,Silne-trzesienie-ziemi-w-Meksyku,wid,14071917,wiadomosc.html?ticaid=1d89b

  4. Malgosia said

    Dzieki Radoslawie za te decyzje….

  5. Nienormalny said

    Chciałbym pewnego pieknego dnia wstać zobaczyć matkę która będzie szczęsliwa ze pracuje pjca któremu nie pyskuje wiedzieć że nie mam problemu że muszę isć zapalić papierosa , albo napić się piwka . Wiedzieć że jestem stworzony przez Boga takim jakim jestem i akceptować siebie w 100%. Jestem wściekły i cholernie słaby !!!!! Bo nie umiem bronić nasze wiary katolickiej umiem się tylko mądrzyć i wychwalać siebie jestem głupią denną pałą i tak jest ludzie!!! Takze prosże o modlitwę za mnie za głupca obym zmądrzał wstał napełniony duchem świętym i ruszył do przodu. Bo modlić się umiem , ale nie potrafię przełożyć modlitwy na czyny po prostu jestem tchurzem jakich mało!!! Wybaczcie , że dziś tak piszę jestem zły na siebie , ale mam nadzieję że Pan Jezus mnie wyratuje takiego głupiego kapucyna działającego pod wpływem emocji jak ja (mając na myśli kapucyn mówię o swojej głupije głowie) pozdrawiam wszystkich z Bogiem …

    • Tomasz said

      Nie pozostaje nic innego jak pozbierać się. Zrobić dobry rachunek sumienia, wzbudzić żal i postanowienie poprawy i do Spowiedzi św. I głębszy upadek w grzech tym ciężej.
      Doskonale Ciebie rozumiem bo mam podobny problem. Najgorsze g… to alkoholizm. To jest tak akceptowane w naszym społeczeństwie a tak naprawdę to straszna tragedia. Idę do spowiedzi, chodzę co dzień na Mszę, na adorację, nawet kropię wszystko wodą święconą i solą egzorcyzmowaną jak tu radzą a to i tak… daje efekt na kilka dni. Później to życie z dnia na dzień. Codzienna walka o to żeby się nie napić. Po tygodniu dwóch zapijam i wszystko zaczyna się od nowa. Upadek w dalsze grzechy. I tak do kolejnej spowiedzi. Straszna choroba emocji i nieumiejętności poradzenia sobie w życiu. I tak trwa to już od lat.
      Ale trwam na modlitwie. Koronka codziennie i Różaniec prawie codziennie nawet w okresach picia. Wierzę że kiedyś się uda albo przynajmniej Pan okaże mi przy śmierci swoje miłosierdzie.
      Również proszę Was o modlitwę.

      • Dzieckonmp said

        Nienormalny@ Tomaszu@ To jest niesamowicie piękne jak szczerze o swych problemach piszecie. To jest niesamowicie piękne że Tomasz który wpadł na dno i próbuje z tego dna sie odbić podaje rękę nienormalnemu pomagając mu też odbić się w górę. Tomasz podaje rękę bo wie co to za cięzka sytuacja , ludzie całkiem zdrowi nie zawsze. wiedzcie że Królestwo Boże będzie należało do maluczkich , a ja wam życzę aby Wam udało się wyjść z tego dna na sam wierzch.

        • Promyczek Nadziei said

          Mówią, że co dwie głowy to nie jedna… 😉
          A was dwóch. Pierwszy napisał o sobie „…. takiego głupiego kapucyna”
          Ja wiem kto Wam pomoże! Mądry kapucyn – Święty Ojciec Pio!

          Módlcie sie do Niego a ja też z Wami i za was dwóch!

          Zacznijcie czytać o cudach, uzdrowieniach za wstawiennictwem Ojca Pio. Weźcie jego obrazek i mówcie „Ojcze Pio, kapucynie dobry pomóż nam”
          1) http://www.padrepio.catholicwebservices.com/POLSKA/POLSKA_index.htm

          2) http://www.glosojcapio.pl/

          I wiele wiele innych 🙂

        • Nienormalny said

          Ja wam bardzo dziękuje na innych portalach to tylko dostaje się obelgi po prośbie o pomoc na takich jak ten faktycznie sa ludzie którzy są z Bogiem to się widzi zero agresji i zrozumienie tak jak by Bóg przemawiał przez was bardzo za to was szanuję wiara katolicka wiara w Boga w Jezusa to najpiekniejsza wiara na świecie tak uważam.. Pozdrawiam was dobrzy ludzie … Tu się czuje miłość i zrozumienie gdyby tak chociaż 50% ludzi na świecie tak robiło myślało myslę że świat byłby piękniejszy o 100% 🙂

        • Kayo said

          @Bardzo Normalny, @ Tomasz
          Zacytuję Słowa, które Bóg Ojciec przekazał Matce Eugenii Ravasio, niech dodadzą one nam otuchy, gdy po raz kolejny upadniemy, życzę wszelkiego Bożego błogosławieństwa na drodze do świętości:

          […]Jestem najlepszym z ojców! Znam słabość Moich stworzeń! Przyjdźcie do Mnie, przyjdźcie z ufnością i miłością, a Ja po waszej skrusze przebaczę wam! Nawet gdyby wasze grzechy były tak odrażające jak bagno, wasza ufność i wasza miłość pozwoli Mi o nich zapomnieć do tego stopnia, że nie zostaniecie osądzeni! Jestem sprawiedliwy, to prawda, ale Miłość odpłaca za wszystko!

          Posłuchajcie, dzieci Moje. Przy pomocy pewnego porównania pragnę zapewnić was o Mojej Miłości. Dla Mnie wasze grzechy są jak żelazo, a wasze akty miłości – jak złoto. Nawet gdybyście dali Mi tysiąc kilogramów żelaza, nie będzie ono znaczyć dla Mnie tyle, ile dziesięć kilogramów złota, które Mi ofiarujecie! To znaczy, że odrobiną miłości można odpokutować za ogromne niegodziwości[…]

          http://www.bogojciec.pl/I_objawienie_3.html

        • Promyczek Nadziei said

          Święty Ojcze Pio,
          naznaczony świętymi znakami męki naszego Zbawiciela,
          Ciebie wybrał Bóg,
          abyś w naszych czasach na nowo ukazał potęgę i cuda Bożej miłości.
          Bądź w niebie naszym patronem,
          a gdy wzywamy Twojego potężnego wstawiennictwa u tronu Bożego Miłosierdzia,
          uproś nam przebaczenie grzechów,
          łaskę zjednoczenia z Jezusem Chrystusem w Eucharystii
          i radość trwania w Kościele świętym.
          Broń nas przed złym duchem,
          kieruj nasze kroki na drogę pokoju
          i naucz nas żyć w prawdzie i wolności dzieci Bożych.
          Amen

      • Nienormalny said

        Pan Ci okaże bo jesteś lepszym człowiekiem odemnie w przeciwieństwie do Ciebie ja za mało się modle gdyby tego lenia mi się udało ze mnie wygonić było by łatwiej…. Potrzeba na to trochę czasu dziękuje za rady nie martw się myślę , że jak Ty robisz takie żeczy to twoja walka jest prawdziwa i większa od mojej Pan Ci okaże miłosierdzie oby okazał i mi Ty robisz więcej chciałbym chociaż tak jak Ty umieć. Szatan atakuje z całych sił jest wredny jest przebiegły jest strasznie natarczywy!!! Słabe dusze atakuje częściej bo łatwiej je zdobyć tak jak mnie… Ale lepiej chyba zamiast złości na kogoś innego powkurzać się na szatana a potem uklęknąć i się modlić jemu na przekór i do Boga który jedyny może z nim wygrać bez problemu zetrzeć go na miazgę mająć takiego obrońcę dobro wygra tak myślę to daje mi nadzieje. Trzeba mówić ludziom że szatan istnieje ja nie mam na razie takiej odwagi umiem powiedzieć to w wirtualnym świecie chciałbym to przełozeć na życie codzienne w „realu” z nim walczymy tak naprawde z szatanem !! Najgorszą rzeczą jest kiedy myślimy że go nie ma. najlepiej go sobie urzeczywistnić pomyśleć że stoi za nami w momencie popełniania grzechu że nas namawia do niego jak taka męda złośliwa taki koles który jest niedobry i nie chce wcale naszego szczęścia w tym momencie może takie działąnie pomoże… Trzeba kochać ufać Bogu , ale też myslę wiedzieć z czym się walczy i wiedzieć że samemu to nawet kup* nie można zrobić przepraszam za określenie. Pan Jezus daje siłę, moc, miłość pełną!!! Tamten zły to lęk grzech tylko i nienawiść. DZiękuję za odpowiedzi wiem , że muszę więcej czynić by podobać się Panu. Będę walczył bo najśiliejsza siłą jest Pan Jezus nasz Bóg. On jest wszystkim jemu chwała i cześć kocham was wszyscy ludzie tutaj bo wszyscy tutaj jesteśmy braćmi nieważne jacy jesteśmy. Wszyscy nawet nasi wrogowie- módlmy się za nich !!! Kochajmy ich to jest recepta na zwycieżenie!!! Miłość zniszczy każde zło!!! PRzepraszam za tak wyniosłą wypowiedź , ale po czasie złości mam czasem chwile takiego entuzjazmu… Takze dziękuje wszystkim przepraszam jeżeli kogoś uraziłem ostrymi słowami. Jak widzi się że po paru minutach ktoś odpowiada na posty i pomaga to zaraz człowiekowi lepiej i chciałby się dzielić wszystkim bo wie że ktoś o nim myśli i go wspiera tak jak Pan Jezus cały czas dziękuje wam!!!! Bóg z wami!!!

        • Tomasz said

          Wcale nie jestem lepszy. Jakże często nie chcę nieść swojego krzyża. A moim krzyżem jest dożywotnia abstynencja po wielu latach gdy piwo było całym światem. „Kto chce iść za mną niech się zaprze samego siebie, niech weźmie swój krzyż i niech mnie naśladuje”.
          Polecam Msze św. o uzdrowienie. Ja po jednej z takich Mszy doznałem znacznej poprawy bo wcześniej to był lot na główkę do przepaści.
          Dziękuję wszystkim za rady i modlitwę. Z Bogiem

        • lucek said

          @Tomasz – dasz rade !!!)
          @ Tomasz
          Dziekuj za krzyz … i pomagaj innym …
          Pan Bog pozwala nam upasc aby pozniej wzniesc sie na wyzyny …i innych TAM pociagnac …. Badz zimmy lub GORACY …. letnich wypluwam ….
          Tomasz …majac i dzwigajac TEN KRZYZ czy nie czujesz sie UBOGOCONY ???))))
          Jest ciezko …ale …teraz mozesz wiecej pomoc innym …)))
          NIE MA CZLOWIEKA bez krzyza …. roznica jest tylko czy dzwigamy go z radoscia czy tez myslimy o tym ze nas TO meczy ..
          Za krzyz trzeba dziekowac wtedy bedzie radoscia …
          Trzeba dziekowac kazdego dnia i prosic o sile do dzwigania . JEzu dales mi Krzyz daj mi i sile !!!
          Ta sila przyjdzie …
          „JESLI ZNAJDZIESZ KRZYZ NA DRODZE ,
          KIEDY SMUTNO BEDZIE CI
          NIE MOW TYLKO – JA NIE MOGE …
          ALE JEZU POMOZ MI !!!!)))
          pros o pomoc Aniolow i Swietych ….
          pamietajmy o Rozancu ,,,nosmy GO przy sobie … gdy jest ciezko …wystarczy tylko DOTKNAC ..i pokusy znikaja …
          Kroluj nam Chryste !!!!

          ALE JEZU POMOZ MI „…..

        • malgosia said

          @ Tomaszu, @Nienormalny PROSZE PRZECZYTAJCIE moja notke powyzej zle sie wkleila, pozdrawiam…

      • Ewa said

        Jak mądrze Pan Jezus wszystko dla nas przygotował. Gdyby nie spowiedź, to byśmy nie umieli ciągle się podnosić z upadków. Ty i „nienormalny” jesteście ukochanymi dziećmi Boga. W książce Ann Ball „Współcześni świeci” t.II znalazłam życiorys Matta Talbota, który walczył ze swoimi nałogami tak skutecznie, że po śmierci ogłoszono dekret uznający jego cnoty. Sądzę, że jest on waszym gorącym orędownikiem przed naszym Niebieskim Ojcem.

      • Nienormalny said

        Ja Ci Tomaszu bardzo dizękuję Ty o wiele bardziej walczysz z grzechami niz ja sam, oboje się nie poddajmy szatanowi!!! Który chce nas zniszczyć !!! Poddajmy się Bogu na pewno kiedyś się uda Tobie i mi i ludziom w podobnej sytuacji… Będzie dobrze jeszcze raz dziękuje z całego serca Bóg nam pomoże

        • Marzena said

          zapewniam Was o mojej modlitwie…pozdrawiam

        • Patriota said

          Witam i obiecuję modlitwę za was dwóch. To po pierwsze 🙂 A po drugie takie moje pytanie trochę może dziwne ale czy oglądasz telewizję? Jak tak to przestań a zobaczysz, że zmieni się twój stosunek do codziennej modlitwy. Z doświadczenia ostatnich dni wyniosłam to, że TV nie tylko zajmuje czas, który możemy przeznaczyć na modlitwę ale przede wszystkim zabiera nam siłę i chęć do modlenia się. Pomyśl nam tym bo tylko modlitwa i oczywiście częsta spowiedź i Komunia Św. daje nam siłę do walczenia z naszymi grzechami. Z Panem Bogiem 🙂

        • Patriota said

          O masz ci los mój komentarz poszedł w Spam ale może ten przejdzie. 🙂 Obiecuję modlitwę za was oboje. To po pierwsze a po drugie chciałam zadać pytanie czy oglądasz telewizję? Jeśli tak to przestań. Z doświadczeń z ostatnich dni wiem, że oglądanie TV zabiera nam siły i chęci do modlitwy. I tego jestem pewna na sto procent 🙂 Jeśli uda ci się pokonać ten jeden problem codziennej modlitwy, reszta też przyjdzie łatwiej bo tylko codzienna modlitwa i częsta spowiedź i komunia św. daje nam siły i łaskę pokonywania naszych grzechów i słabości.
          Wydaje mi się teraz, że abstynencja od TV jest dość istotna. Pomyśl nad tym a my wszyscy na pewno wspomożemy was modlitwą. Z Panem Bogiem 🙂

    • lucek said

      @Normalny
      Zoczysz Mame szczesliwa …i ty tez bedziesz szczesliwy ..
      Musisz tylko uwierzyc ze sie uda. Czego Ci zycze z calego serca . FAJNIE JEST NIR PALIC .. Nie myslec ze braknie papieroskow … dymek pachnie .. ale … Super jest BYC CZLOWIEKIEM NAPRAWDE WOLNYM . POZDRAWIAM CIE SERDECZNIE .
      zycze wytrwalosci …w drodze do WOLNOSCI ….

  6. Nienormalny said

    DZisiaj wkurzyłem się wkurzyłem się na szatana ze mną tak manipuluje mam ochotę chwucić go za te zasrane rogi i mu je wyrwać wkurzyłem się na siebie że dałem mu się znowu łatwo podejść jestem dziś generalnie zły na siebie na złego na swoją słąbosc mówię to szczerze odrzuciłem soporo zła od siebie i sporo złych nawyków nie mogę jednak sobie dać rady z papierosami żadziej piję piwo ale niestety dziś znowu upadem i wypiłem pod wpływem stresu. Tak patrzę na siebie to jestem taki słaby że nie mogę waliłbym najchętniej w ścianę pięsciami… Proszę módlcie się za mnie … Wiem że to okres walki wiem ze jest lepiej ale teraz każdy najmniejszy upadek boli podwójnie… Nawet jeżeli jest lepiej niż kiedyś to ja nie chcę żadnych kompromisów ja chcę odrzucić cały grzech i wszystkie nałogi i kłamstwa które popełniam żeby to ukryć przed najbliższymi. Chciałbym być zbawiony przez Pana Jezusa. Bo coś mi się widzi , że nawet jeżeli ejstem osoba wierzącą i chodze często się spowiadam podejmuję walkę , ale jeżeli tego do końca nie wygram to mnie czeka w czyściu ładnych kilkaset lat na najgorszych jego poziomach przez moje zasrane kłamstwo, pychę, lenistwo i te nałogi bo walka moja jest za słąba .. Takze prosze bardzo o modlitwę kto może za mnie bo naprawdę walcze tylko strasznie chaotycznie wiem też że musze się częściej modlić bo to zaniedbuje…. Pozdrawiam Bóg z wami..

    • Ewa said

      Moją modlitwę już masz. Jeśli ciebie bolą własne upadki, to idziesz dobrą drogą. Może łatwiej ci będzie, jeśli swoje wyrzeczenia z tych nałogów ofiarujesz Matce Bożej, jak bukiet pięknych kwiatów.

      • Nienormalny said

        Badzo dziękuję z całego serca 🙂

      • lucek said

        @nienormalny – zmien na NORMALNY …
        bo jestes normalny ..skoro podejmujesz walke ze slabosciami ,,,, nie jest to latwe ,,,,trzeba zaczynac od nowa kazdego dnia …. i cieszyc sie nawet z malych efehtow … nie mozna zrazac sie upadkami ale zaczynac od nowa … i znow od nowa.
        jesli jest silna pokusa trzeba nawet klocic sie samemu ze soba : NIE . Nie …. Mowie ci NIE …
        Czlowiek niby ma rozum … a papieros lub inny nawyk …RZADZI …..Latwo jest dawac innym dobre rady ale pozbyc sie nalogu jest trudne ale do pokonania …MAM TO ZA SOBA ale ciagle modle sie o sile aby nie wrocic… dymek pachnie …..
        Pieniadze ktore zaoszczedzam na papirosach moge przeznaczyc na inne cele ..np na wspomorzenie Radia Maryja ..ofiarowac na Msze Swieta w intencji Rodziny (z okazji imienin czy innych okazji prosze o Blogoslawienstwo Boze lub o Wieczna szczesliwosc za zmarlych..)Obecnie mysle o zamowieniu Mszy Sw. na przyszly rok Za OJCZYZNE na kazdego 27 dnia miesiaca … Wiem w ktorym Kosciele jest malo intencji mszalnych i napewno tam przyjma ….
        NORMALNY >….niepoddaj sie !!!))) WYGRASZ .
        W walce nie polegaj na sobie …my sami nic nie mozemy ..pros Jezusa i Jego Niepokalana Matke ..ONI CI POMOGA .
        ALLELUJA I DO PRZODU !!!)))
        OBIECUJE MODLITWE …

    • atryda said

      Też wiele razy próbowałem rzucić palenie, były to próby można by je nazwać laickie i nieudane.
      Ale kiedy zacząłem powoli wracać do Boga przyszła taka myśl by każdy dzień bez papierosa ofiarować za ludzi, na których bardzo mi zależy, za tych tu i za tych tam. Nie powiem, że łatwo było, ale im większe zwycięstwo tym większa nagroda, np. Barcelona bardziej ceni sobie zwycięstwo, z Realem niż z Wisłą, wracając do sprawy, kiedy buło już łatwiej zawierzałem już tygodnie, a potem miesiące.
      Określam czas rzucania palenia gdzieś na 7 miesięcy po tym czasie już nie zapaliłem ani razu, choć były ku temu jeszcze okazje, trochę łatwiej miałem, bo zauważyłem, że moja bliska rodzina, rodzice i rodzeństwo nie palą i na spotkaniach rodzinnych problem palenia nie istnieje.
      Dzisiaj sam jestem zdumiony i dziękuję Bogu za tą łaskę, którą mi uczynił i w czasie, kiedy jeszcze byłem dość daleko pomógł mi pokonać tą słabość.
      Z Bogiem wszystko, bez Boga ruina.

    • malgosia said

      Zwroc sie do Boga i oddaj mu swoja wole i bedziesz przez Niego kierowany. Zmiany nastepuja powoli ale beda widoczne. Zacznij siebie szanowac, jestes Dzieckiem Bozym i pamietaj Jezus przyszedl do nas, grzesznikow. Masz jakas role do spelnienia, wyznaczona misje tutaj na ziemii jak kazdy z nas. Zacznij sie modlic w ciszy i skupieniu, nawiedz Sanktuarium Maryjne na medytacje i podejmij prace czy pomoc biednym, chorym, zobacz ich nedze. SZANUJ siebie, swoje cialo i dusze, My nosimy w sobie swiatynie Boga i nie mozemy je niszczyc. Pozostajecie w moich modlitwach, kazdy z nas stara sie oczyszczac , nie jestescie sami….

  7. hjk said

    Dzisw Radiu Maryja powiedzieli wszystko o bankach i banksterach , UE, sytuacji w Polsce i świecie, teraz trwają jescze rozmowy, trzeba sciągać i nagryać

  8. Dzieckonmp said

    warto słuchać na żywo bo na temat

    http://195.94.205.211/rm

  9. Dzieckonmp said

  10. Dzieckonmp said

    tradycja mówi, że w nocy z 9 i 10 grudnia 1294, został przeniesiony został przeniesiony domek z Nazaretu przez aniołów

  11. Kier said

    o co chodzi w MGO.
    Chodzi o cechy genetyczne do powtarzalności.Czyli
    o brak możliwości kiełkowania ziaren z plonu.O
    skupienie produkcji materiału siewnego roślin
    uprawnych w jednych rękach lub niewielkiej
    grupie.Resztę sobie dopowiedzcie.
    http://biznes.interia.pl/wiadomosci/news/raport-gmo-ta-kukurydza-moze-byc-szkodliwa,1732875

  12. BOGDAN said

    13.12.2011 – http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/43450,bartosz-jozwiak-po-uprzedza-ze-uderzy

    • Dzieckonmp said

      • hjk said

        nie będzie tak, bo kluczem jest dług, a ten bedzie musiał być spłacony, chyba, ze narody pójdą po rozum do głowy i pojdą dalej za przykładem Islandii. Wtedy kraje wrócą do walut narodowych i faktycznie taki bedzie finał jak na zdjęciu…

  13. Irek said

    Dobrze że jest nowy pomocnik ale o jedno błagam – skończ z kolorowaniem tekstów w jednym zdaniu. Do tego ten podły różowo-fioletowy kolor. Można pisać stonowanym kolorem a wytłuszczać lub stosować pochyloną czcionkę dla komunikatów lub w przypadku przekazów z modlitwami zmienić kolor modlitwy na np czerwony. Jednak w jednym zdaniu takie kolorowanki czynią tylko małe dziewczynki w przedszkolu. Jest to zwyczajnie niepoważne i utrudnia czytanie tekstu osobom z wadą wzroku – takową mam też ja. Nie róbcie kolorowego chata z tego bloga.
    No i prośba do admina, może by tak pod niektórymi tekstami zablokować możliwość komentarzy. TO dla powagi pewnych tekstów. Widzę tu sporo ludzi – powiedzmy szczerze „nawiedzonych” – piszących swoje odczucia i lęki. Wiadomo, że każdy inaczej odbiera jedną i tę samą informację. W komentarzach powstaje wtedy zwykłą kakofonia i paplanie jęzorami – księża także na dają możliwości komentowania dla jasności przekazu. Mam nadzieję że każdy zrozumiał moją intencję. Wnioski wyciągam po czytaniu komentarzy pod przekazami i tam gołym okiem widać jak ludzie rozumieją ten lub inny przekaz. Pojawia się potem całe mnóstwo wpisów z głupawymi linkami i ginie to co najważniejsze – przekaz. Po przeczytaniu trzeba to przemyśleć a nie skakać po reklamowanych linkach i nic nie mającymi żadnego znaczenia stronami. Proszę o przemyślenie tej prośby, będzie mniej kłótni i przepychań. Wiadomo kto jest ojcem kłótni – szatan. Zachowajcie czystość przekazów i myśli czytających. Pozdrawiam

    • Basia said

      …małe dziewczynki wg.Ciebie prowadzą bloga?! nawiedzeni piszą komentarze?! ale Ty piszesz o ich zablokowaniu…nie patrząc na własny tekst, przedziwne patrzenie na świat. Biedna była by przy Tobie Siostra Faustyna…Irku naucz się szanować ludzi, będą i Ciebie szanowali kiedyś, nigdy nie wiesz czy ten, wg. Ciebie „nawiedzony” nie będzie kiedyś kandydatem na ołtarze.

      • sara10 said

        Basiu
        Niepotrzebnie zdenerwowałaś się. Ja, podobnie jak Irek odbieram niektóre komentarze. A wszystko wyglada tak: jest bardzo ważny przekaz. Ktoś wtrąca informację niezwiązaną z treścią tego przekazu. Po czym następni czynią to samo. Następuje wtedy spłaszczenie całego ważnego wątku. To po pierwsze, po drugie – Basiu, nie oszukujmy się, tu klika także dużo egzaltowanych osób. Chodzi o to, że one właśnie utrudniają wymianę myśli nad wagą jakiegoś przekazu. Robi się rozgardiasz. Oto przykład: jest ważny przekaz, wpis pod nim – „pomódlcie się za …” albo ktoś wkleja osobistą modlitwę. Zero przy tym komentarza tyczącego przekazu. Rozmywa się więc on, w powodzi osobistych intencji.

      • Irek said

        Kochana Basiu bardzo Cie proszę, czytaj ze zrozumieniem 🙂 Ja ni mówiłem, że bloga piszą dziewczynki – wiem kto prowadzi tego bloga i bardzo szanuję tego zacnego człowieka. A co do nawiedzonych to także nie zrozumiałaś. Komentarze piszą „nawiedzeni” – raczej trzeba podzielić ich na dwie grupy – pozytywna lecz szkodząca głównej treści przez wtrącanie swoich tekstów nie związanych z główną wiadomością – treścią. Druga grupa to powiem dosadniej – są to szkodnicy, świadomi i nieświadomi zalewającymi główny wątek reklamami, wątpliwymi wiadomościami etc. Poczytaj sobie książkę o Św Ojcu Pio – zobaczysz jak nazywa tych co wtrącają swoje pięć groszy do ważnej wiadomości. A co do Orędzi Ostrzeżenie – to się podaje w niezmienionej formie i be dodatkowych „kwiatków”, także komentarzy. Było wyraźne życzenie Jezusa aby tego nie robić – przyjąć, nic nie zmieniać i nie komentować – tylko przyjąć w swoim sumieniu. Niech to nas wszystkich ostudzi, słowa Jezusa dotyczą każdego człowieka na ziemi, każdego – także mnie i Was;
        Przypomnę to orędzie z prośbą Jezusa:

        Nigdy Mnie nie broń, gdy jest to niepotrzebne

        Orędzie nr 222 z serii Ostrzeżenie

        Otrzymano czwartek, 13 październik 2011

        Moja droga, ukochana Córko, muszę poinformować cię o konieczności powstrzymania się od obrony Mojego Najświętszego Słowa.

        Ci, którzy wątpią w Moje Słowo, muszą modlić się do Mnie o przewodnictwo. Polecam ci teraz, abyś nigdy nie próbowała interpretować przekazów z Moich Boskich Ust.

        Powiedziałem ci to wiele razy i nie dane ci zostało upoważnienie, abyś to robiła. Przyjmuj za to Moje Orędzia takimi, jakie są. Nie wątp w nie. Nie staraj się ich analizować, gdyż człowiek tak niewiele wie o boskich planach lub terminach. Człowiek nie wie też nic na temat antychrysta, choć tak mu się wydaje. Sprawy o takim znaczeniu pozostają znane tylko Mojemu ukochanemu Ojcu.

        Proszę, abyś Mnie nigdy nie broniła, gdy jest to niepotrzebne. Wola Mojego Ojca przekazywania ludzkości przez ciebie i innych proroków jest wszystkim, co powinno mieć znaczenie. Jak już wcześniej powiedziałem, ty jesteś pisarzem. Ja Jestem Autorem. Ty jesteś instrumentem. Ja Jestem Mistrzem.

        W każdej chwili oczekiwane jest od ciebie posłuszeństwo wobec Mnie. Czynienie tego co mówię jest proste. Twoja praca będzie łatwiejsza, jeżeli powstrzymasz się od udziału w intelektualnej religijnej debacie dotyczącej spraw biblijnych, o których nic nie wiesz.

        Pamiętaj o znaczeniu pokory Moja córko. Pozostań jak dziecko, cały czas małe w Moich Oczach, a odnajdziesz pokój. Podczas tej pracy zostaną zesłane na ciebie próby. Spodziewaj się ich. Nie odrzucaj ich. Twój dar wolnej woli dla Mnie został zaakceptowany, ale musisz nauczyć się znaczenia rezygnacji z odrzucania cierpienia, ponieważ jest to ważne dla ratowania dusz.

        Kocham Cię Moja córko, ale czuję potrzebę przypomnienia ci Moich jasnych wskazówek. Ja nie potrzebuję, aby Mnie broniono. Słowa dawane wam są nieskażone i nie są sprzeczne z Prawdą dawaną ludzkości od początku czasu. Wiele wersji Prawdy zawartej w Biblii zostało pokrętnie dorobionych, aby pasowały własnym potrzebom człowieka. Ja Jestem Prawdą. Ja Jestem Chlebem Życia. Beze Mnie nie ma życia.

        Idź naprzód z pełniejszym zrozumieniem, co jest od Ciebie oczekiwane. Jesteś chroniona przez cały czas. Dziękuję ci Moja córko za siłę, którą wykazujesz obecnie, ale zawsze pozwól Mi prowadzić cię w każdej chwili. Podróż ta będzie w ten sposób łatwiejsza.

        Twój ukochany Jezus

        • Basia said

          Kochany Irku 🙂 jak widzę po „łapkach” to 9 osób nie potrafi czytać ze zrozumieniem a ze mną to 10?
          Irku Ty napisałeś co napisałeś…część osób odebrała to tak jak ja. Czasem warto się zastanowić nad formą niż ją później prostować

  14. K.S. said

    Dobrze że jest nowy pomocnik ale o jedno błagam – skończcie z kolorowaniem tekstów w jednym zdaniu. Do tego ten podły różowo-fioletowy kolor. Można pisać stonowanym kolorem a wytłuszczać lub stosować pochyloną czcionkę dla komunikatów lub w przypadku przekazów z modlitwami zmienić kolor modlitwy na np czerwony. Jednak w jednym zdaniu takie kolorowanki czynią tylko małe dziewczynki w przedszkolu. Jest to zwyczajnie niepoważne i utrudnia czytanie tekstu osobom z wadą wzroku – takową mam też ja. Nie róbcie kolorowego chata z tego bloga.
    No i prośba do admina, może by tak pod niektórymi tekstami zablokować możliwość komentarzy. TO dla powagi pewnych tekstów. Widzę tu sporo ludzi – powiedzmy szczerze „nawiedzonych” – piszących swoje odczucia i lęki. Wiadomo, że każdy inaczej odbiera jedną i tę samą informację. W komentarzach powstaje wtedy zwykłą kakofonia i paplanie jęzorami – księża także na dają możliwości komentowania dla jasności przekazu. Mam nadzieję że każdy zrozumiał moją intencję. Wnioski wyciągam po czytaniu komentarzy pod przekazami i tam gołym okiem widać jak ludzie rozumieją ten lub inny przekaz. Pojawia się potem całe mnóstwo wpisów z głupawymi linkami i ginie to co najważniejsze – przekaz. Po przeczytaniu trzeba to przemyśleć a nie skakać po reklamowanych linkach i nic nie mającymi żadnego znaczenia stronami. Proszę o przemyślenie tej prośby, będzie mniej kłótni i przepychań. Wiadomo kto jest ojcem kłótni – szatan. Zachowajcie czystość przekazów i myśli czytających. Pozdrawiam

  15. Kayo said

    Przesłanie z Ontario
    Sobota, 10 grudzień 2011

    WASZA MAMA, WYLEWA TERAZ W NIEBIE KRWAWE ŁZY

    Dzieci Mojego Boskiego Serca,
    JESTEM KTÓRY JESTEM. JAM JEST ALFA I OMEGA.
    Jestem Autorem Wszystkiego.
    Przychodzę do was w Miłości. Poszukujcie Mojego Oblicza.
    Pragnę przybliżyć się do was. Jesteście Moimi.
    Mam wobec was plany. Mam plany, by wam błogosławić i by się wam powodziło.
    Nie pozwólcie, aby trwożyły się wasze serca.

    Proroctwa zaczynają się już wypełniać przed waszymi własnymi oczami, lecz wy pozostańcie posłuszni.
    Zaufajcie wszystkiemu, co zaplanowałem.
    Szatan jest rozjuszony. Traci dusze. Niektórzy z jego uczniów powracają do owczarni.
    Wasze modlitwy, wielu przyprowadzają z powrotem do Mnie.
    Dzieci, proszę was teraz, wytrwajcie. Nie ustawajcie w modlitwie.
    Jest jeszcze wiele niezdecydowanych dusz.
    Zachęcam, abyście byli wierni i pomnożyli swoje modlitewne prośby, przed Moim Tronem
    Liczy się każda chwila. Nie zostało już zbyt wiele czasu.

    Wiele dusz, jest jeszcze przywiązanych do życia w samozadowoleniu i nie chcą one wprowadzać żadnych kompromisów.
    Z tego powodu, będą wrzucone na całą wieczność do piekielnego ognia.
    Już wkrótce, zrozumieją one, że życie nie miało być samolubne i zmarnowane na przyjemności ciała.
    Zrozumieją, że ich życie, miało być darem z ofiar i błogosławieństwem dla wszystkich, których umieściłem na ich drodze.
    Ich odmowa by to uczynić i żyć jak Dzieci Miłości, raz na zawsze ściągnie Mój Sąd na ich dusze.
    Gdy będą krzyczeć do Mnie o litość, po raz pierwszy oraz po raz ostatni, odwrócę się od nich.
    Nie dopuszczę ich do siebie w ten sam sposób, w jaki i oni, nie dopuścili Mnie do siebie.
    Będę rozdarty, gdy będą schodzić Mi z oczu.
    Będę cierpiał najgorszą ze wszystkich boleści, boleść wieczności bez nich przy Moim boku.

    Będą oni ofiarami swojej własnej wolnej woli i egoistycznych ambicji.
    Będą oni ofiarami ich własnego braku miłości, ich własnych zatwardziałych serc, ich własnych pragnień.
    Usłyszcie Mnie, Dzieci. Nie ustawajcie w modlitwie. Kochajcie jak nigdy dotąd.
    Wkrótce, żadne inne dusze, nie zostaną już uratowane przez wasze wstawiennictwo.
    Wasza Mama w Niebie wylewa teraz krwawe łzy na myśl, że na zawsze straci Swoich Synów i Swoje Córki.
    Jej Wstawiennicze Łzy, sprowadzają na świat Moje Miłosierdzie, jednak wkrótce, Jej czas również się skończy.
    Dzieci, pocieszcie waszą Adoptowaną Mamę.
    Utulcie Jej złamane Serce. Módlcie się.
    Mój powrót jest już bliski. Zostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju.
    Shalom

    http://jabezinaction.blogspot.com/

    • Irek said

      Kayo mam pytanie do Ciebie, czy istnieje strona z polskim tłumaczeniem przekazów z http://jabezinaction.blogspot.com – jeżeli tak to poproszę o link,
      Są jeszcze przekazy z pd Ameryki i czasami pojawiają się tu tłumaczenia – może jest polska strona. A dla porządku można by zrobić wykaz stron „proroków” czasów ostatecznych. Ich jest około dwunastu na świecie, może troszkę więcej. Warto by poprosić tych co się opiekują poszczególnymi „wizjonerami” – z tego co wiem Oni mają swoich kapłanów spowiedników więc w dobie fałszywych proroków warto zrobić wykaż tych z opieką kapłanów kościoła katolickiego. Warto coś uczynić dla czystości słów od Boga.

    • atryda said

      W tym tekście pojawiają się słowa, które każą nam wierzyć, a Kościołowi uznać, że Matka Boża jest Współodkupicielką, gdyż sam Bóg mówi o Jej cierpieniu.
      Oczywiście jak się domyślam orędzia te nie są jeszcze uznane przez KK, bo wciąż trwają, a i czas, w jakim się znajduje Kościół jest taki, że już nie wiadomo, komu służą, ci, co są powołani do rozeznawania objawień.

  16. Dzieckonmp said

    Ważny Komunikat. Od dziś Radosław włączył się wprowadzenie bloga. Przez ostatni miesiąc myślałem i wybór padł na Radosława. Dziś po rozmowie z nim on chętnie zgodził się włączyć do pomocy za co serdecznie mu dziękuję a Was proszę o miłe przywitanie go jako administratora, szczęść Boże Radosławie na ciekawą drogę w ukazywaniu ludziom tego co piękne ,Boże co patriotyczne i takie polskie.

    • Alaude arvensis said

      🙂 wspaniały wybór Bogu niech będą dzięki i Królowej Pokoju,Radosław poradzi sobie świetnie z nachalnością spamerów i nadpobudliwością ludzką.

    • Promyczek Nadziei said

      Wspaniała wiadomność. Patriota, katolik, do tego jeszcze informatyk.

    • Basia said

      Trzeba Radka objąć modlitwą i oddać to Matce Bożej i Panu Jezusowi prosząc o Światło Ducha Świętego dla Bronka i Radka 🙂
      Szczęść Wam Boże!!

    • Donna said

      Ale się cieszę :-), bo już mi było tak żal Pana Bronisława, że tyle ma obowiązków i jeszcze nam się tak poświęca. Bogu niech będą dzięki za Radosława. Po wpisach widać,że to mądry i dobry czlowiek. Na dodatek kompetentny i nie marnuje talentów i nie chowa pod korcem. Dzięki Ci Radku za Twoje serce i poświęcony czas na tym blogu. Bóg Ci wynagrodzi za tę służbę! Niech Ci Pan błogosławi i strzeże! Duża buźka dla Ciebie, oczywiście siostrzana 😉

    • Radosław said

      Dziękuje adminowi i wam za miłe komentarze. Proszę o modlitwę 🙂

    • Pustelnik said

      Witan nowego Admina.Zycze powodzenia w bardzo ciezkiej pracy,duzo lask Bozych.

    • lucek said

      Swietny pomysl ..!!!!)))))
      Gratulacje.
      Obiecuje modlitwe – prosze o Swiatlo Ducha Swietego niech Was zawsze prowadzi wspomaga oswieca aby Wasza dzialalnosc byla na Chwale Pana …
      Szczesc Boze !!!)))))

  17. Dzieckonmp said

    Wykład o dialogu z Żydami – ks. Waldemar Ch

    http://w626.wrzuta.pl/audio/9LOUpI7ZPwP/wyklad_o_dialogu_z_zydami_-_ks._waldemar_chruscinski

  18. jamek said

    • anonim said

      jakiś dziwny ten język , nazywać ludzi pionkami, nieźle, no i oczywiscie znowu ten masonski bóg uracza nas newsami o walucie, co kazdy nie bedąc bogiem potrafi przewidzieć

  19. voyu said

    Jestem w szoku

    „Watykan wzywa do utworzenia Rządu Światowego”

    ttp://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/watykan-wzywa-utworzenia-rzadu-swiatowego

    • Dzieckonmp said

      Na tym blogu pisaliśmy już że te treści które przesyłasz zostały zmanipulowane. Dorobiono do nich przekaz taki jak przeciwnicy chcieli aby był.

  20. Dzieckonmp said

    Chcę Wam powiedzieć że blog jest natrętnie atakowany przez przysyłanie spamerskich komentarzy w wielkiej ilości. Raz atakują z Niemiec to znów z Polski. Sa to setki komentarzy spamu. Musze dużo czasu poświęcić aby każdego pojedynczo wyrzucić by móc w tym gąszczu odnaleźć wasze komentarze które przypadkiem wskoczyły do spamu. Pracy jest przy tym dużo a przecież trzeba wpisy przygotować , poczytać inne strony aby jakieś tematy wpadły do głowy no i praca codzienna plus budowa i dom rodzinny. Dlatego proszę o nie zawracanie mi jeszcze głowy telefonami bo nie dam radę wszystkiego spokojnie wykonać.
    Jest u góry kontakt i można napisać maila i niestety nie wolno liczyć że reakcja na maila będzie w kilka minut, gdyż ja też mam życie osobiste i nie mogę siedzieć przy komputerze na okrągło.

    Tu wklejam zdjęcie z ekranu komputera jak te spamy wyglądają . Są dosłownie z przed chwili

    • Radosław said

      Takie spamowanie odbywa się automatycznie. To jest metoda na promocje stron… im więcej linków prowadzi do strony tym wyższa pozycja w wynikach google. Spamerzy włączaja program, a program wstawia komentarze z linkiem do promowanej strony na tysiącach blogów.

    • Alaude arvensis said

      Adminie, rozważ na poważne czasowe wyłączanie komentarzy, nie mówię o okresach tygodniowych ale np na kilka godzin, może jeden dzień, dwa, zwłaszcza gdy nawał roboty naciska, nie można dać się zajeździć.
      Wszystko musi mieć swój czas a my winniśmy mieć swój umiar i szacunek dla Twojej pracy.

      Jeśli już ktoś posiadł Twój nr telefonu, to chyba nie zawraca Ci głowy wpisami na blogu, jeśli by takie rzeczy miały miejsce to tym bardziej daj ludziom znać, że skoro wyłączasz możliwość wpisywania komentarzy tzn,że miarka spamu, zmęczenia i zawracania Wisły kijem się przebrała i musisz odpocząć.
      Jeśli ktoś tego nie uszanuje, to zbanuj jego nr w telefonie, nie ma innego wyjścia. Normalny człowiek powinien uszanować czas i wole brata swego.
      Alleluja i do przodu:)

    • Radosław said

      A używasz pluginu Akismet do walki ze spamem?

      • Dzieckonmp said

        Tak. Problem polega na tym że ja wstawiłem kilka słów jako które blokują wystawienie się normalnie komentarza typu Ch…j kur…i itp. Komentarze z tymi słowami wskakują automatycznie do spamu. Niestety okazuje się że do spamu wskakują również normalne komentarze czego nie za bardzo rozumie dlaczego. DLatego musze pojedynczo cały spam przeglądać i poprawne komentarze przywracać a spamu autentyczne pojedynczo usuwać. Gdyby w spamie nie było poprawnych można by to jednym kliknięciem usunąć.

      • Dzieckonmp said

        Najświeższy spam.

        My Homepage
        Ya7Bn.org
        Marconis@msn.com
        176.31.50.81
        Wysłany 10.12.2011 o 5:23 pm

        Quickly and easily build your web traffic and PR, which provides Web site visitors to add your page to any social bookmarking website. 561394

      • Dzieckonmp said

        I już kolejny wpłynął spam ale bardzo długi wkleje tylko 20%. Pokazuję częstotliwość jak wchodzą. Przez noc jest ich fajna ilość.

        uhevx#randaom[a..z]cz
        activ-info.net/
        yousho.u.dyou.kevin@gmail.com
        46.17.97.128
        Wysłany 10.12.2011 o 5:43 pm

        peut on etre enceinte et avoir ses regles sciences po lille terrile shurgard [url=http://www.activ-info.net/]Canada Goose[/url] poncer parquet
        ragazzon sortir en meuse microbiopsie manuelle scolaire tu peux compter sur moi chedid sac type vanessa bruno il n’y a pas d’ami il n’y a que des moments d’amitié plein de trucs inspiron 580 vue indexée par dessus tout salinité définition .

        marquette tellement de choses que j’aurais voulu hangar version originale midomi se rabattre synonyme si vous êtes intéressé orthographe progression ms haute marne liberee idemfoot prestidigitateur lyon la chose et le mot grandir anglais mariage original musée du louvre temps passé devant la télé papier carte grise novatek issatso refrain hey hey qui baptisa clovis tendancieuse définition la planète des singes hei sirop de mures hesse lire et reciter le coran processeur p6000 provisions mathématiques soleil cou coupé apollinaire manque d’organisation intempestive liquor store quebec heur

    • Basia said

      No to Ci współczuję, roboty to Ty masz od groma z tym sprzątaniem.
      W drugiej pozycji przeczytałam tusk porno 🙂 co by mnie nie zdziwiło, Kukiz śpiewając o peło itp. używa podobnej nazwy i nie ma się co dziwić.

    • Pokręć said

      Bien, a może jakas aplikacja każąca wpisac tekst z obrazka? To bardzo skutecznie utrudnia życie spamerom. Oni (niestety) nie ze złośliwości na tego bloga się pchają, ale, jak juz ktos napisał – usiłują w ten sposób pozycjonować swoje strony w guglach.

  21. Basia said

    Co o tym myslicie?
    Prywatne orędziach oraz bieżące wydarzeniach, a także Apokalipsa Św. Jana.
    Większość tych spraw zaczyna się jakby układać i widać cel realizowanych manipulacji oraz fakt, że orędzia zapowiadały zbliżające się wydarzenia. Nałożymy do tego pismo objawione w postaci Apokalipsy Św. Jana i …sama już nie wiem czy wątpić w Żywego Płomienia, czy jednak coś u niego się zmieniło?
    Nie wiem, pamiętam jego „wyskoki” słowne i obserwuję nadal i analizuję…

    Orędzie Boga Ojca przekazane Piotrowi Żywemu Płomieniowi 25 października 2011 roku (przekaz nr 580)

    „(…) Niedługo upadnie euro, zawali się system gospodarczy wielu krajów. Nadchodzi czas, w którym Polskę spotka bankructwo gospodarcze. (…)”

    źródło: http://www.viviflaminis-deogracias.pl.tl/2011.htm

    Poniższy tekst to zachęta do zapoznania się z książką austriackiej dziennikarki Jane Burgermester „Czwarte Imperium”. Jane jest prześladowana za publiczne ogłoszenie informacji o planowanej eksterminacji milionów istnień ludzkich za pomocą skażonych szczepionek firmy Baxter. Jane posunęła się nawet do akcji w postaci donosu o przestępstwie, zainteresowała sprawą policję, wszczęto dochodzenie, jednak całej sprawie ukręcono łeb. Więcej informacji można znaleźć pod linkiem źródłowym. Teraz jednak info o książce.

    „(…) Generalnie chodzi o mało znaną powszechnie formę podboju krajów – finansowego. „Czwarte Imperium” wyjaśnia w jaki sposób ten podbój działa, jak zniewala się całe narody najpierw je zubażając – za pomocą instrumentów giełdowych, ale i prywatnego systemu generacji pieniądza. Ten system zniewolenia został wytłumaczony na przykładzie Europy, ale dotyczy praktycznie całego świata, poza krajami takimi jak Iran, Pakistan, Białoruś, a wcześniej Libia i Irak. Kraje arabskie w większości były odporne, stąd pewnie tajemnicze „rewolucje” jakie się w nich dokonują. Można więc się domyśleć dlaczego zbrojnie zniszczono Irak, a ostatnio Libię.

    Nie ulega wątpliwości, że celem tego działania jest stworzenie Nowego Ładu Światowego (NWO) ze światowym rządem, światową armią i światowymi finansami oraz ministerstwami. Zalążki tego światowego terroru już funkcjonują – to właśnie NATO wypełnia rolę światowej armii, a WHO – światowego ministerstwa zdrowia. Kluczowym elementem podboju jest jednak światowe ministerstwo finansów, którym na razie jest Goldman Sachs z podległymi bankami. Niebezpieczeństwo tworzonego globalnego systemu tkwi w tym, że jeśli do niego dojdzie, to będziemy mogli zapomnieć o państwach, narodach, religii, naszej kulturze i zwyczajach. Nowa planowana waluta będzie zakodowana w czipach, a opozycja pozbawiona środków do życia (zerowe konto w banku światowym) wymrze z głodu, albo zostanie zamordowana na ulicy przez globalną policję lub armię.
    Lasy, które będą własnością globalnych bankierów, też będą niedostępne – detektory podczerwieni zainstalowane na bezzałogowych samolotach szybko wykryją obecność zbiegów i ich zniszczą jedną bombą.
    Nie będzie gdzie uciekać. Żywi zostaną tylko bezmyślni oprawcy systemu, ale nie na długo, bowiem jako niepotrzebni, zostaną też zlikwidowani.

    Thriller ma na celu obudzenie ludzi w momencie gdy jeszcze można temu przeciwdziałać. W przystępny sposób wyjaśnia jak działają banki, jakie diabelskie mechanizmy są wprowadzone po to tylko by zubożyć społeczeństwa i doprowadzić do sytuacji gdy wszyscy będziemy dłużnikami. I nie chodzi tylko o osoby indywidualne – głównie chodzi o państwa, które aby się stać częścią globalnego imperium, muszą najpierw oddać swoją suwerenność. (…)

    źródło: http://monitorpolski.wordpress.com/2011/12/05/jane-burgermeister-czwarte-imperium/

    Żeby nie być gołosłownym w kwestii zadłużania całych państw, odsyłam na stronę http://www.dlug-publiczny.pl/ gdzie można wręcz „fizycznie” poczuć w jakim stopniu rośnie nasze zadłużenie. Zadłużenie, które będzie miał do spłacenia każdy Polak przez wiele pokoleń. Jeszcze chyba nie jesteśmy gotowi do tego, aby przeciwstawić się tej manipulacji w sposób w jaki zrobiła to Islandia. Dla przypomnienia w 2008 roku, na skutek machinacji prywatnych banków kraj ten zbankrutował. Obecnie Islandczycy nie mają już problemów z długami, a jak to zrobili można poczytać więcej pod linkiem: http://marucha.wordpress.com/2011/11/24/islandzka-lekcja-dla-calego-swiata/#more-16988
    Celem zachęcenia do lektury przedstawiam krótki cytat:

    „Islandczycy sprawili, że rząd, który aprobował pod dyktando światowej finansjery zubożyć islandzki naród zgodnie ze scenariuszem aktualnie „przerabianym” przez Grecję, podał się w komplecie do dymisji! Główne banki w Islandii zostały znacjonalizowane i mieszkańcy zdecydowali jednogłośnie zadeklarować niewypłacalność długu, który został zaciągnięty przez prywatne banki w Wielkiej Brytanii i Holandii.
    Doprowadzono też do powołania Zgromadzenia Narodowego w celu ponownego spisania konstytucji. I to wszystko w pokojowy sposób. To prawdziwa rewolucja przeciw władzy, która doprowadziła Islandię do aktualnego załamania.
    Na pewno zastanawiacie się, dlaczego te wydarzenia nie zostały szeroko nagłośnione? Odpowiedź na to pytanie prowadzi do kolejnego pytania: Co by się stało, gdyby reszta europejskich narodów wzięła przykład z Islandii?(…)”

    Poniżej przykład dążenia do centralizacji, wiadomość z portalu Wirtualna Polska z dnia 5 grudnia 2011 roku „Jeden rząd, jedno wojsko, jedna władza dla UE”

    „Internauci niemal jednomyślnie opowiadają się przeciw oddawaniu kontroli nad polskim budżetem instytucjom Unii Europejskiej. Chyba żaden wcześniejszy pomysł rządu Donalda Tuska nie był tak ostro krytykowany. Z opinii przebijają się silne emocje, wielu komentujących uznało propozycję regulowania budżetu poza Polską za próbę ograniczenia suwerenności, w mniejszości są komentarze merytorycznie odnoszące się do propozycji polskiego rządu. (…)

    źródło: http://wiadomosci.wp.pl/title,Jeden-rzad-jedno-wojsko-jedna-wladza-dla-UE,wid,14052400,wiadomosc.html?ticaid=1d83c&_ticrsn=5

    Wyraźnie widać to o czym pisze Jane centralizacja staje się metodą radzenia sobie ze SZTUCZNIE wywołaną sytuacją. To jest klasyczna metoda AKCJA (kryzys lub wojna) – REAKCJA (wystraszone narody) – ROZWIĄZANIE (centralizacja). Kryzys lub wojna wywoła zubożenie, zubożenie spowoduje strach, rozwiązaniem będzie centralizacja, czyli przejęcie kontroli nad wszystkim, a więc min. chipowanie i wprowadzenie wirtualnego pieniądza, uwaga ten pieniądz już staje się coraz powszechniejszy, patrz karty płatnicze, karty kredytowe, powszechne używanie ROR. Skutki tych zmian opisane są powyżej, pełna, kompletna kontrola całej populacji. Kontrola mentalna, gospodarcza i fizyczna.

    Kolejne źródło Apokalipsa Św. Jana Ap. 13.16,17.
    16 I sprawia, że wszyscy:
    mali i wielcy,
    bogaci i biedni,
    wolni i niewolnicy
    otrzymują znamię na prawą rękę lub na czoło
    17 i że nikt nie może kupić ni sprzedać,
    kto nie ma znamienia –
    imienia Bestii
    lub liczby jej imienia.

    Niezwykle ciekawym jest fakt, że Św. Jan wskazuje miejsce umieszczenia chipa (znamienia bestii), prawa ręka lub czoło.
    Twórcy biochipów odkryli, ze na wewnętrznej stronie ręki i w rejonie czoła bezpośrednio na linii włosów znajdują się miejsca ludzkiego ciała, w których występują duże różnice temperatur. Właśnie ta gradacja temperatury ma dawać energię zasilającą litową baterię biochipa. Tu ciekawa informacja medyczna w jaki sposób działa skoncentrowany lit na ludzki organizm, otóż wywołuje on owrzodzenia. Takiej reakcji organizmu należy spodziewać się przy uszkodzeniu baterii biochipa.

    Ap 16.1,2.
    1 Potem posłyszałem donośny głos ze świątyni, mówiący do siedmiu aniołów:
    «Idźcie, a wylejcie siedem czasz gniewu Boga na ziemię!»
    2 I poszedł pierwszy,
    i wylał swą czaszę na ziemię.
    A wrzód złośliwy, bolesny, wystąpił na ludziach,
    co mają znamię Bestii,
    i na tych, co wielbią jej obraz.

    Za pomocą umieszczonych w ciele biochipów można sterować różnymi procesami organizmu, np. spowodować gwałtowne wydzielanie dużej ilości adrenaliny.

    źródło: http://www.opoka.org.pl/biblioteka/X/XK/rewolucja_biochipowa.html

    Orędzie Pana Jezusa przekazane Żywemu Płomieniowi dnia 30 lipca 2011 roku (przekaz 575)

    „(…) Niedługo w Polsce rozpocznie się stemplowanie znamieniem bestii, chipy (czipy). Nikomu z was nie można ich przyjąć.”

    źródło: http://www.viviflaminis-deogracias.pl.tl/2011.htm

    Analizując informacje zawarte w powyższych źródłach można dość do wniosku, że ŻYJEMY W CZASACH OSTATECZNYCH, a siły zła prowadzą właśnie zakrojoną na szeroką skalę ofensywę opisaną w Apokalipsie Św. Jana. Jest to wiadomość dość trudna do przyjęcia dla większości ludzi i najczęstszą reakcją jest tzw. wyparcie, czyli niedopuszczenie do siebie trudnej do zaakceptowania informacji.

    Jak się bronić? Nasza sytuacja przypomina sytuację przyśpieszającej na równi pochyłej kuli, siła grawitacji ściąga ją w dół i nic nie jest w stanie zatrzymać rozpędzonego ciała. Sytuacja wokół nas się napina, widać wyraźne parcie do wojny i gospodarczego przejmowania całych krajów. Jako Polska jesteśmy na celowniku światowej finansjery. Jesteśmy krajem bogatym, posiadamy udokumentowane złoża węgla, siarki, srebra, miedzi, platynowców, złota, gazu łupkowego. Te wszystkie dobra są bardzo kuszące. Jest wielu chętnych żeby je przejąć. Dlatego zgodnie z opisanym wyżej scenariuszem trzeba nas zadłużyć, a potem za bezcen wszystko przywłaszczyć włącznie z siłą roboczą, która będzie pracowała dla dobra właścicieli. Jeszcze nie widać przepaści, w którą mamy spaść ale jesteśmy na prostej drodze do katastrofy, a śpiąc w najlepsze jako naród nie pilnujemy tego, który twardo trzyma wciśnięty pedał gazu i obraca kierownicą. Siedzimy na pace rozpędzonej ciężarówki, a kierowca czyli rząd, już otwiera drzwi, aby z niej wyskoczyć.
    Jeszcze jesteśmy na drodze, jeszcze nie straciliśmy przyczepności dla kół pojazdu, którym jest Polska, dlatego wszystko jeszcze można zatrzymać i zmienić kierunek jazdy. Wymaga to jednak wzmożonego wysiłku duchowego i intelektualnego zabawianego i ogłupianego w najlepsze narodu. Musimy się zwrócić do tradycji naszych ojców, podjąć tak ośmieszany trud modlitwy różańcowej. Matka Boża nigdy nie zostawiła nas w potrzebie gdy wołaliśmy głośno o pomoc, gdy byt narodu był zagrożony. Przypomnijmy sobie lata 1655, 1918 i 1920. Wróg bardzo się wysilił żeby nas zetrzeć z map świata, jednak mimo chwilowego zwycięstwa nie udało się zabić ducha narodowego. Modlitwa przynosiła i przynosi określone efekty.
    Przyłączajmy się do Krucjaty Różańcowej za Ojczyznę http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl/ zaprośmy Jezusa Chrystusa na tron w Polsce. Jesteśmy jednym narodem na świecie gdzie Matka Boska oficjalnie jest uznana za Królową Korony Polskiej, to jest znak woli Bożej przewidzianej dla naszego narodu. Matka Boża zawsze wskazywała na Syna Bożego i teraz czeka na jego Intronizację. Nie można już bardziej wyraźniej mówić o Intronizacji jak w orędziu przekazanym Adamowi-Człowiekowi 4 grudnia 2011 roku, http://www.otoczyniewszystkonowe.pl/ , w menu Orędzia 2011.

    • anna said

      Mam pytanie- czy moglabym prosic o linka lub podanke tekstu modlitwy, o ktorej mowa w linku do oredzi Zywego Plomienia? O jaka modlitwe chodzi?
      Z gory dziekuje.

    • Zbyszko said

      Więc może niech Marsz 13.12 będzie Marszem Różańcowym

    • Pokręć said

      I ch… Nie biorę chipa. I niech mnie szlag trafi. Wolę umrzeć wolnym niż żyć z jakimś g…nem szatańskim w sobie. Zresztą nie jestem do tego życia jakoś specjalnie przywiązany… Będe ciągnął, dopóki dam radę a potem niech się dzieje, co chce, ale bez tego diabelskiego chipa!
      Założę się o co chcecie, że nasz episkopat bedzie nas uspokajał i przekonywał, że nie to jest znamię bestii, że nie o to chodziło a Apokalipsa to przenośnia jest pełna symboli. Że znamię bestii na ręce czy czole oznacza czynić diabelskie rzeczy albo myśleć po diabelsku, ale jest jedna cienkość. Dlaczego Apokalipsa mówi o przyjęciu znamienia na rękę ALBO na czoło? Czyli, ktoś, kto je przyjął na rękę, i pełnił diabelskie czyny, miałby o nich nie myśleć? Absurd?
      Nie, żadnego chipa. Nic. Niech się gonią, żywego mnie nie dostaną.

    • Marzena said

      Ja wierze w oredzia Zywego Plomienia calym sercem…daja dobre owoce i sie sprawdzaja…i nie sa sprzeczne z Pismem Sw i Bog podaje w nich piekne modlitwy ,wyjatkowe nowenny a do nich wiele obietnic ktore sie sprawdzaja sama sie o tym przekonalam i przekonuje…Bogu niech beda dzieki,,,pozdrawiam

  22. puszka said

    http://www.zmianynaziemi.pl/wiadomosc/prezydent-chrl-nakazuje-przyspieszenie-przygotowan-wojny

    http://www.zmianynaziemi.pl/wideo/smartfony-miedzy-innymi-androidem-zawieraja-szpiegowska-aplikacje

    Jadę do Chotyńca -zabieram Was wszystkich ze sobą i będę polecać wasze problemy Matce Najświętszej

Sorry, the comment form is closed at this time.