Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

ORĘDZIE z Medjugorie 25 maja 2015

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Maj 2015


 

„Drogie dzieci! Również dziś jestem z wami i z radością wszystkich was wzywam: módlcie się i wierzcie w siłę modlitwy. Dziatki, otwórzcie wasze serca, aby Bóg was wypełnił swoją miłością i będziecie radością dla innych [ludzi]. Wasze świadectwo będzie mocne i wszystko co czynicie będzie przeplecione Bożą delikatnością. Jestem z wami i modlę się za was i wasze nawrócenie, dopóki nie umieścicie Boga na pierwszym miejscu. Dziękuję wam, że odpowiedzieliście na moje wezwanie.”

Dziś widzący Ivan obchodzi 50 urodziny.

Komentarzy 60 to “ORĘDZIE z Medjugorie 25 maja 2015”

  1. Krystyna Sz said

    http://bogtube.pl/ks-piotr-pawlukiewicz-smutek-zgubil-wielu_55c8de49c.html
    Polecam, O depresji i Kulcie Niepokalanego Serca Maryi – kazanie Ks. Pawlukiewicza.

  2. Krystyna Sz said

    Gosiu. Tak, mam syna Krzysztofa. Serdecznie pozdrawiam 🙂
    .Kroluj nam Chryste!

    • Gosia 3 said

      Krystynko Sz. chcę żebyś wiedziała ,że za niego także się modlę. Ja także Cię pozdrawiam. Króluj nam Chryste zawsze i wszędzie.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  3. Ludzie Giganci w Wisconsin byli już w 1912 roku. Ludzie mierzący nawet 5 metrów wysokości, odkryto szkielet takiego człowieka. Więcej na: http://ulubione.blutu.pl/

  4. grazyna said

    Gosiu mam I tajemnice Zmartwchwstanie Pana Jezusa i moge dalej odmawiac.

    • Gosia 3 said

      Tak Grażynko dla Ciebie przeznaczona piękna tajemnica Zmartwychwstania. Pozdrawiam. Jesteście kochani , jedna Nowenna ułożona i gotowa.do odmawiania. Zaraz wyświetlę jej skład.

      • Gosia 3https://dzieckonmp.wordpress.com/2015/05/25/oredzie-z-medjugorie-25-maja-2015/#comment-form-load-service:WordPress.com said

        Część pierwsza — Tajemnice Radosne
        1.Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie BOGNA
        2.Nawiedzenie świętej Elżbiety MAGDA
        3.Narodzenie Pana Jezusa SZAFIREK
        4.Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni KRYSTYNKA
        5.Odnalezienie Pana Jezusa w świątyni BARBARA Z KANADY

        Część druga — Tajemnice Światła (nie obowiązkowe)
        1.Chrzest Pana Jezusa w Jordanie KIELICH
        2.Objawienie się Pana Jezusa w Kanie Galilejskiej BOŻENA
        3.Głoszenie królestwa i wzywanie do nawrócenia LESZEK
        4.Przemienienie Pańskie na górze Tabor GOSIA 3
        5.Ustanowienie Eucharystii BOŻENA2

        Część trzecia — Tajemnice Bolesne
        1.Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu MAMA MARIUSZA
        2.Biczowanie Pana Jezusa MONI
        3.Cierniem ukoronowanie Pana Jezusa JOLA
        4.Dźwiganie krzyża na Kalwarię MARIUSZ
        5.Ukrzyżowanie i śmierć Pana Jezusa SLAVKO

        Część czwarta — Tajemnice Chwalebne
        1.Zmartwychwstanie Pana Jezusa GRAŻYNA
        2.Wniebowstąpienie Pana Jezusa KRYSTYNA SZ.
        3.Zesłanie Ducha Świętego KRZYSZTOF
        4.Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny DANUTA
        5.Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi ANDRZEJ

        Kochani cudownie utworzyliśmy szybko 1 nowennę, czyli 1 Armia gotowa do bitwy. Zaczynam tworzyć następną. Proszę o zgłoszenia.Pozdrawiam

        • Gosia said

          A skąd to się wzięło ? na górze.

        • szafirek said

          Może to jakiś „znak” z Nieba od Królowej Pokoju 🙂 ?

        • Magda said

          Gosiu 3. Zatwierdzam moją tajemnicę: nawiedzenie św. Elżbiety. Ale pamiętaj, że piszę się jeszcze na pięć tajemnic (jedną całkowicie dowolną i cztery bez żadnych dodatkowych modlitw, samo Ojcze Nasz i 10 Zdrowaś). Pamiętaj, bo mam już umówione osoby, które czekają na przydział. Pozdrawiam serdecznie. Magda.

        • Bogna said

          Od 6 czerwca nowa Nowenna,
          Bede sie modlila modlitwami rozpoczynajacymi Sw. rozaniec.
          Nowenny Pompejskiej
          Tajemnica Radosna.
          ” Zwiastowanie Najswietszej Maryji Pannie”

          Ktoz jak nie BOG!!!!

          Pozdrawiam Wszystkich 😉

        • Gosia 3 said

          Magda to podaj imiona tych osób i utworzymy jeszcze jedną Nowennę, jest jeszcze dużo czasu. Pan Bóg to pobłogosławi!!!!. Wybierz sobie tą dowolną.

        • Magda said

          Już podaję: Krystyna , Maria, Ewa, Monika, pani H. Tak więc czekam i dziękuję za to cudowne dzieło.

        • Gosia 3 said

          Droga Magdo! a Tobie mam przydzielić dodatkową jako 6 czy dobrze się rozumiemy. I cztery mają być bez dodatkowych modlitw?. To ustalmy to jak najszybciej to wstawię już formowanie drugiej Nowenny. Pozdrawiam, pamiętam jak napisałaś że teraz będziesz modliła się jeszcze goręcej. To cieszy jak ludzie wierzą w Opatrzność Boga.

        • Magda said

          Ogólnie wszystkich muszę mieć 6 dziesiątek (dla 6 osób). Jedną już mam (nawiedzenie św. Elżbiety w pierwszej nowennie), tak więc proszę o przydzielenie jeszcze 5 dziesiątek: jedna dowolna (może być z dodatkowymi modlitwami) oraz 4 „krótkie” samo Ojcze Nasz i 10 Zdrowaś.. Natomiast jakie to będą tajemnice nie ma znaczenia byleby utworzyć jak najwięcej grup.

  5. Krystyna Sz said

    Gosiu, dziekuje za przydzielenie II Tajemnicy Chwalebnej Wniebowstapienie Pana Jezusa.
    Ogromnie sie ciesze, ze pan Andrzej Duda zostal Prezydentem elektem.
    Serdecznie Cie pozdrawiam. 🙂 Tobie i wszystkim zycze bogoslawionego dnia.

    • Gosia 3 said

      Krystyno Sz! Ty mnie Kochanie nie dziękuj, to ja Tobie dziękuję że zechcesz ze mną się modlić.Ja też Tobie Krystynko życzę błogosławionego dnia. Czy to Ty masz syna Krzysztofa czy ja pomyliłam Krystynki.Pozdrawiam i Szczęść Boże.IIIIIII

  6. Gosia 3 said

    Jeszcze napiszę intencję: ogólnie za Ojczyznę:
    Dziękczynienie za wybór i błogosławieństwo dla Prezydenta elekta, pokój dla naszej Ojczyzny, rychłą Intronizację i ogłoszenie V Dogmatu Maryjnego

  7. Gosia 3 said

    Przedstawiam skład nowej Nowenny Pompejańskiej , którą zaczniemy się modlić od 6 czerwca.
    Niech każdy potwierdzi czy odpowiada mu taki układ i zachęcam bo jest jeszcze 5 wolnych miejsc do tej pierwszej formowanej Nowenny.

    Część pierwsza — Tajemnice Radosne
    1.Zwiastowanie Najświętszej Maryi Pannie ?
    2.Nawiedzenie świętej Elżbiety MAGDA
    3.Narodzenie Pana Jezusa SZAFIREK
    4.Ofiarowanie Pana Jezusa w świątyni KRYSTYNKA
    5.Odnalezienie Pana Jezusa w świątyni ?

    Część druga — Tajemnice Światła (nie obowiązkowe)
    1.Chrzest Pana Jezusa w Jordanie ?
    2.Objawienie się Pana Jezusa w Kanie Galilejskiej BOŻENA
    3.Głoszenie królestwa i wzywanie do nawrócenia LESZEK
    4.Przemienienie Pańskie na górze Tabor GOSIA 3
    5.Ustanowienie Eucharystii BOŻENA2

    Część trzecia — Tajemnice Bolesne
    1.Modlitwa Pana Jezusa w Ogrójcu MAMA MARIUSZA
    2.Biczowanie Pana Jezusa MONI
    3.Cierniem ukoronowanie Pana Jezusa JOLA
    4.Dźwiganie krzyża na Kalwarię MARIUSZ
    5.Ukrzyżowanie i śmierć Pana Jezusa SLAVKO

    Część czwarta — Tajemnice Chwalebne
    1.Zmartwychwstanie Pana Jezusa ?
    2.Wniebowstąpienie Pana Jezusa KRYSTYNA SZ.
    3.Zesłanie Ducha Świętego KRZYSZTOF
    4.Wniebowzięcie Najświętszej Maryi Panny DANUTA
    5.Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi ?

    Pozdrawiam. Zachęcam jednak układanie tej modlitwy z czwartą Tajemnicą Światła ułożoną i wprowadzoną przez Świętego JPII bo jest ona przeznaczona na czasy ostateczne a sądzę że w takichach czas żyjemy i moc modlitwy jest jeszcze większa.
    Zgłoszenia proszę kierować tylko pod tym wpisem.

    • Bogna said

      Do Gosia3
      Ja bym bardzo prosila „Zwiastowanie Najswietszej Maryji Pannie”

      Pozdrawiam

    • Jola said

      Gosiu, dziękuję za uwzględnienie mojej tajemnicy. Pozdrawiam.

      KRÓLUJ NAM CHRYSTE

      • Gosia 3 said

        Jolu ! Cieszę się że tym razem możesz odmawiać tę tajemnicę bolesną, a wiem że chciałaś tamtym razem. Do mojej znajomej Jezus napisał jak bardzo cierpiał podczas wkładania korony cierniowej na głowę. Z tyłu jeden z cierni wbił się tak głęboko że przeszedł mu okropny ból przez obojczyk. Z tego bólu zemdlał i głowa opadła mu na lewą stronę. Z tego opisu starałam się porównać wcześniejsze opisy i odnalazłam obraz gdzie faktycznie, głowa przechylona jest na lewą stronę Rozważaj Jolu ten ból Jezusa. Serdecznie Cię pozdrawiam.

    • KIELICH said

      Proszę Chrzest Pana Jezusa w Jordanie. Jeżeli jeszcze można.

    • barbara1kanada said

      Gosiu 3, czy to jest inna czyli kolejna Nowenna? Czy poprzednia, ktora modlilismy sie i wciaz modlimy – pozostaje bez zmian – czyli wszyscy wciaz beda sie modlic tymi samymi tajemnicami?

      • Gosia 3 said

        Barbaro nowa od 6 czerwca . Proponuję Ci Odnalezienie Pana Jezusa w Świątyni. Bo to już ostanie miejsce wolne miejsce. Ale gotowa jestem tworzyć następne. Pozdrawiam.

        • barbara1kanada said

          Dobrze. Biore Odnalezienie Pana Jezusa w Swiatyni.
          Bog zaplac:)
          Serdecznie pozdrawiam Ciebie i wszystkich blogowiczow. Niech Bog blogoslawi dzis i zawsze…

        • Gosia 3 said

          Ja też Basiu Cię pozdrawiam, niech dobry Bóg nam wszystkim błogosławi i daje siłę do trwania w wierze.

      • Gosia 3 said

        Barbaro ponieważ nie wszyscy potwierdzili uczestnictwo tak dokładnie jak w tej pierwszej którą jeszcze odmawiamy do 5 czerwca to musiałam utworzyć od nowa. Potwierdz czy decydujesz się na tę tajemnicę. Szczęść Boze!!!!!!

    • szafirek said

      Czyli są zmiany? Gosiu ,dobrze ,będę odmawiała i rozważała od 6 czerwca Narodzenie Pana Jezusa.

      Mam wielką prośbe od siebie,by każdy tu przypisany do tej kolejnej Nowenny potwierdził,że wie co i jak czyli o zmianach w Nowennie.
      Dziękuje,pozdrawiam.

    • Kasia1 said

      a ja,zapomniałaś o mnie Gosiu?

      • Gosia 3 said

        Kasiu1! odmawiaj Ukoronowanie Maryi na Królową nieba i ziemi bo Andrzej któremu przydzieliłam mówi że nie jest pewien czy codziennie odmówi tak ciężko musi całymi dniami pracować na rodzinę. Dlatego Ty go wzmocnisz tą modlitwą. OK. Albo ja przejdę do drugie Armii jak utworzę. Także Kasiu na razie tak ustalamy. Pozdrawiam

        • Gosia 3 said

          Kasiu1! nie mogłam nikomu Kasiu narzucić po staremu ( bo nie wszyscy wyrazili wolę kontynuacji), ale teraz jak wszyscy wyrażą zgodę to w tym składzie pociągniemy do wyborów i a potem aż do Przyjścia Pana Jezusa. Kasiu! Każda dziesiątka jest przez Niebo wysłuchana. Kasiu1 odezwij się czy się zgadzasz? jak nie to oddaje Ci moją.

        • Kasia1 said

          oczywiście,to przepiekna tajemnica,nasza kochana Maria Królowa Nieba i Ziemi.Wielkie dzięki Gosiu !

      • Moni said

        jeszcze ja. poproszę tym razem tajemnice bez modlitwy końcowej.

  8. Mariusz said

    Dla Wszystkich Mam z bloga – Wioletta Willas – Mamo

    • Kasia1 said

      jak ja lubię tę piosenkę.Dziękuję ,że ja tu wstawiłeś.

      • Gosia 3 said

        Dziękuję za tę piosenkę Mariuszku! , tak się rozrzewniłam nad moją mamą która odeszła 2 lata temu. Dobrze, że mam mamę Maryję , do której można zawsze się zwrócić gdy tak właśnie smutno i tęskno za rodzoną Mamą.

  9. Tomasz said

    Zobaczcie kogo wybraliśmy

    • Mariusz said

      Wtorek; Wspomnienie św. Filipa Nereusza, prezbitera, 26 maja 2015

      (Syr 35,1-12)
      Kto zachowuje Prawo, mnoży ofiary, a kto zważa na przykazania, składa ofiary dziękczynne. Kto świadczy dobrodziejstwa, przynosi ofiary z najczystszej mąki, a kto daje jałmużnę, składa ofiarę uwielbienia. Oddalenie się od zła jest upodobaniem Pana, a oddalenie się od niesprawiedliwości jest jak ofiara przebłagalna. Nie ukazuj się przed Panem z próżnymi rękami, wszystko to bowiem [dzieje się] według przykazania. Dar ofiarny sprawiedliwego namaszcza ołtarz tłustością, a przyjemny jej zapach unosi się przed Najwyższego. Ofiara męża sprawiedliwego jest przyjemna, a pamięć o niej nie pójdzie w zapomnienie. Chwal Pana hojnym darem i nie zmniejszaj ofiary z pierwocin rąk twoich! Przy każdym darze twarz twoją rozpogódź i z weselem poświęć dziesięcinę! Dawaj Najwyższemu tak, jak On ci daje, hojny dar według swej możności! ponieważ Pan jest tym, kto odpłaca, i siedmiokroć razy więcej odda tobie. Nie staraj się przekupić Go darem, bo nie będzie przyjęty, ani nie pokładaj nadziei w ofierze niesprawiedliwej, ponieważ Pan jest Sędzią, który nie ma względu na osoby.

      (Ps 50,5-8.14.23)
      REFREN: Boże zbawienie ukażę uczciwym

      „Zgromadźcie Mi moich umiłowanych,
      którzy przez ofiarę zawarli ze Mną przymierze”.
      Niebiosa zwiastują Bożą sprawiedliwość,
      albowiem sam Bóg jest sędzią.

      „Posłuchaj, mój ludu, bo będę przemawiał,
      i będę świadczył przeciw tobie, Izraelu:
      Ja jestem Bogiem, Bogiem twoim.
      Nie oskarżam cię za twe ofiary,
      bo twoje całopalenia zawsze są przede Mną.

      Bogu składaj ofiarę dziękczynną
      spełnij swoje śluby wobec Najwyższego!
      Kto składa ofiarę dziękczynną, ten cześć Mi oddaje,
      a tym, którzy postępują uczciwie, ukażę Boże zbawienie”.

      (Mt 11,25)
      Wysławiam Cię, Ojcze, Panie nieba i ziemi, że tajemnice królestwa objawiłeś prostaczkom.

      (Mk 10,28-31)
      Piotr powiedział do Jezusa: Oto my opuściliśmy wszystko i poszliśmy za Tobą. Jezus odpowiedział: Zaprawdę, powiadam wam: Nikt nie opuszcza domu, braci, sióstr, matki, ojca, dzieci i pól z powodu Mnie i z powodu Ewangelii, żeby nie otrzymał stokroć więcej teraz, w tym czasie, domów, braci, sióstr, matek, dzieci i pól, wśród prześladowań, a życia wiecznego w czasie przyszłym. Lecz wielu pierwszych będzie ostatnimi, a ostatnich pierwszymi.

      źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

      • Mariusz said

      • Mariusz said

        Wewnętrzna wolność, poczucie humoru, swoboda w działaniu – to główne przymioty dzisiejszego patrona. To dzięki nim św. Filip Neri (1515-1595) był tak nowatorski w swoim apostolstwie. Potrafił bawić się z dziećmi na placach miasta. Gromadził ludzi różnych stanów, także spośród elity ówczesnego Rzymu, z którymi wspólnie się modlił, czytał, prowadził dyskusje. Założył zgromadzenie zakonne, w którym pozostawiał braciom wiele swobody i niezależności. W swoim domu organizował koncerty, prelekcje o sztuce, archeologii, historii. We wszystkim był oddany Bogu, dlatego jego wszechstronna działalność przyniosła wspaniałe owoce.

        Marek Rojszyk OP, „Oremus” Okres Wielkanocny 2006, s. 162-163

        • Dana said

          Smutek i przygnębienie szkodzą doskonałości, a wesołość przeciwnie, umacnia serca i wielce pomaga w wytrwaniu w dobrym życiu.
          Św. Filip Neri (1515-1595)

          Cytat: Najlepszym lekarstwem na naszą posuchę duchową jest stanąć jak żebrak w obecności Boga i świętych. I jak żebrak chodzić od jednego świętego do drugiego, prosząc o duchową jałmużnę, z taką samą natarczywością jak biedak prosi na ulicy o datek.
          ŚW. FILIP NERI (1515-1595), „Apostoł Rzymu”
          i założyciel Kongregacji Oratorium Świętego Filipa Neri (filipini)

        • pio0 said

          Życie Ewangelią

          Nie jest łatwo zrezygnować z tego, co wydaje się po ludzku piękne i wartościowe, aby pójść głosić Ewangelię. Jezus obiecuje nagrodę wieczną dla tych, którzy zdecydują się na taki krok. Słowa te nie odnoszą się jedynie do kapłanów, zakonników i zakonnic. Także w różnych formach życia świeckiego jesteśmy wezwani do życia Ewangelią. To wymaga od nas często samozaparcia, zwłaszcza w sprawach moralnych. Ci, którzy pozostawili wszystko, aby pójść za Jezusem, jaki i ci, którzy obrali życie małżeńskie, będą wiele razy i na różne sposoby kuszeni, aby odejść z tej raz obranej drogi. Nie dajmy się zwieść tej pokusie.

          Modlitwa

          Panie, wracam do chwili, gdy przed Twoim ołtarzem ślubowałem wierność Tobie jako kapłan, jako osoba konsekrowana, jako mąż czy jako żona. Umocnij mnie w tym raz dokonanym wyborze, abym wytrwał w nim do końca życia. Amen.

  10. Dana said

    P.J. Miłosierdzie Moje powinna odzwierciedlić w sobie każda dusza” (Dz. 1148). „Bądź zawsze miłosierna, jako Ja miłosierny jestem. Kochaj wszystkich z miłości ku Mnie, choćby największych wrogów, aby się mogło w całej pełni odbić w sercu twoim miłosierdzie Moje (Dz. 1695).

    Miłosierny Panie, słowami świętej Faustyny i wraz z nią proszę, abyś moje życie przemieniał w miłosierdzie. „Pragnę się cała przemienić w miłosierdzie Twoje i być żywym odbiciem Ciebie, o Panie; niech ten największy przymiot Boga, to jest niezgłębione miłosierdzie Jego, przejdzie przez serce i duszę moją do bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby oczy moje były miłosierne, bym nigdy nie podejrzewała i nie sądziła według zewnętrznych pozorów, ale upatrywała to, co piękne w duszach bliźnich, i przychodziła im z pomocą. Dopomóż mi, Panie, aby słuch mój był miłosierny, bym skłaniała się do potrzeb bliźnich, by uszy moje nie były obojętne na bóle i jęki bliźnich. Dopomóż mi, Panie, aby język mój był miłosierny, bym nigdy nie mówiła ujemnie o bliźnich, ale dla każdego miała słowo pociechy i przebaczenia. Dopomóż mi, Panie, aby ręce moje były miłosierne i pełne dobrych uczynków, bym tylko umiała czynić dobrze bliźniemu, a na siebie przyjmować cięższe, mozolniejsze prace. Dopomóż mi, Panie, aby nogi moje były miłosierne, bym zawsze śpieszyła z pomocą bliźnim, opanowując swoje własne znużenie i zmęczenie. Prawdziwe moje odpocznienie jest w usłużności bliźnim. Dopomóż mi, Panie, aby serce moje było miłosierne, bym czuła ze wszystkimi cierpieniami bliźnich. Nikomu nie odmówię serca swego. Obcować będę szczerze nawet z tymi, o których wiem, że nadużywać będą dobroci mojej, a sama zamknę się w najmiłosierniejszym Sercu Jezusa. O własnych cierpieniach będę milczeć. Niech odpocznie miłosierdzie Twoje we mnie, o Panie mój. Jezu mój, przemień mnie w siebie, bo Ty wszystko możesz” (Dz. 163).

    http://www.faustyna.pl/zmbm/nowenny/

  11. pio0 said

  12. pio0 said

    Jak za gościem nie przepadam, tak posłuchajcie do końca 🙂

  13. Miko said

    Coś dla znających angielski:
    http://theeconomiccollapseblog.com/archives/in-september-the-un-launches-a-major-sustainable-development-agenda-for-the-entire-planet
    W skrócie: w dniach 25 – 27 września odbędzie się szczyt zrównoważonego rozwoju – będzie się on zajmował m.in takimi sprawami jak zmiany klimatu, nierówności ekonomiczne, równość płci itp. Uczestnikami szczytu będą największe nazwiska świata w tym Papież Franciszek, który jeszcze przed szczytem (t.j. latem) zamierza wydać encyklikę poświęconą głownie zmianą klimatu. Jesień zapowiada się ciekawie…

  14. Atanazy said

    • Atanazy said

      Bardzo polecam posłuchanie wypowiedzi p. prof. Wolniewicza. Było to przed drugą turą, teraz nie tylko, że to pouczające, ale zwyczajnie miło jest posłuchać.

  15. bozena2 said

  16. Słavko said

    Różaniec to nie liczydło. Palce zostają same sobie na paciorkach a serce i oczy otwieramy i wznosimy ku górze.
    Ave Maria.

  17. bozena2 said

    http://www.fakt.pl/polityka/-andrzej-duda-symbolizuje-dobra-zmiane-twierdzi-ziobro,film,547604.html
    Ziobro: To znak od opatrzności
    – To znak od opatrzności, jest pięćdziesiątnica, to dla ludzi wierzących nie powinno być obojętne” – tak o przegranych przez Bronisława Komorowskiego wyborach wypowiadał się były minister sprawiedliwości Zbigniew Ziobro.

  18. pio0 said

  19. bozena2 said

    Tak Matko modlimy się i wierzymy w siłę modlitwy, modlitwy sprawiły ten cud, wspieraj nas, króluj nam, prowadź nas do wypełnienia się woli Boga w naszym życiu i w naszym państwie.

Sorry, the comment form is closed at this time.