Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Jezu Kocham Cię

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 sierpnia 2012


Czytelnicy naszego bloga  to w komentarzach , to na maila od dłuższego już czasu przysyłają sporo świadectw swoich nawróceń Świadectwa te są bardzo piękne i dotyczą w zasadzie wszystkich kategorii uzależnień jak i wcześniejszej małej wiary czy nawet niewiary. W wielu z tych świadectw widać postawę radykalnego nawrócenia. Wczoraj  dało mi wiele powodu do radości to że spędziłem przy komputerze czas aż do północy , bo oto o godz. 00:04 mogłem przeczytać komentarz  Słoneczka.

„słuchajcie podjęłam dziś decyzję chyba bardzo poważną . Kiedyś pisałam wam , że jestem z chłopakiem innej wiary i nie mogę iść do spowiedzi bo mam problem że mieszkam z nim bez ślubu. Byłam u księdza , jak doradziliście i ksiądz powiedział ,że mogę wziąć ślub jednostronny , ale niestety chłopak nie wyraził zgody abym ja była na zasadach chrześcijańskich …. powiedział ,że to mój problem. Zastanawiałam się czy nie grzechem będzie po prostu go zostawić ze względu na jego religię , ale ja mam się poświęcić dla niego i całe życie żyć w grzechu? Stwierdziłam ,że lepiej poświęcić się dla Boga i odejść . Wyprowadzam się … ja znalazłam rozwiązanie więc chyba nie mogę mieć do siebie pretensji ,że zrobiłam coś źle prawda?”

Jezus czyni wielkie rzeczy wśród czytelników, porusza serca, pociesza, daje mądrość. Wiedz Słoneczko że nie jesteś osamotniona, jest wielu czytelników którzy tak jak Ciebie dotknął lub dotyka Jezus. Wszystkich czytelników proszę o modlitwę w niedzielę za Słoneczko, o to aby Jezus dał Jej wiele sił, wytrwałości, aby sprawił że na swej drodze spotka wielu wspaniałych ludzi, aby gdy Jej będzie ciężko zawsze przytulił Ją do swego serca. Trafiła na nasz blog parę miesięcy temu szukając informacji chyba o dziecku, zresztą sama opowie nam.

Komentarz ten sprawił że nie mogłem zasnąć i przez noc przygotowałem w podzięce dla Słoneczka filmik

JEZU KOCHAM CIĘ

Komentarzy 87 to “Jezu Kocham Cię”

  1. Agnieszkaaa said

    Na pewno była to dla Ciebie trudna decyzja, wyobrażam sobie i na pewno jest Ci w tym momencie bardzo ciężko. Zawierz się Jezusowi, Maryi i proś o pomoc świętych w niebie i anioły. Choć rozstanie z bliską osobą boli, wiedz że lepiej teraz niż poźniej. Swoim postępowanie dowiódł brak szacunku dla Ciebie, Twojej religii i jeżeli dziś powiedział coś takiego, to co by było za kilka lat? W związku, który nie jest oparty na Bogu jest zawsze tylko coraz gorzej, a nigdy coraz lepiej.
    Trzymaj się! Pan Bóg na pewno ma dla Ciebie specjalne plany 🙂

  2. Słoneczko said

    ahhhh tak patrzac to 30 lat ni malo ni duzo , ale jednak nie udalo sie przez ten czas stworzyc czegos ciekawego . Ufam Panu ,ze poprowadzi mnie wlasciwa droga , nawet jezeli bede sama bede Jemu za to dziekowac .

  3. Tuptusia said

    Do Słoneczka

    Zapewne jesteś młodą osobą i jeszcze zdążysz spotkać człowieka który kieruje się w życiu Ewangelią.

    A teraz staraj się spędzać wolny czas na modlitwie jest tyle do zrobienia; np. modlić się za nawrócenie grzeszników, za dusze w czyścu cierpiące etc, czytaj „Dzienniczek św. Faustyny”.

  4. Imelda said

    Dziś – 26.08.12r. Święto MATKI BOSKIEJ CZĘSTOCHOWSKIEJ

    Dziękujemy Ci Maryjo,że jesteś nam Matką i Królową!

  5. Margaretka said

    Słoneczko nie wiem czemu, ale ja z Twojej decyzji cieszę się razem z innymi! naprawdę wydaje mi się też, że podjełaś decyzję dobrą! Myślę, że Ty w pewnym momencie może będziesz mieć co do tego wątpliwości[oby nie ale…] życzę Ci, byś je wszystkie zwyciężyła i wytrwała w trudnych chwilach[tęsknota…]

  6. red said

    Odważna decyzja. Jesteś moją bohaterką.

  7. Sara 28 said

    Do 22-iego roku zycia bylam najszczesliwsza osoba pod sloncem dopuki nie wyszlam za maz. Moj tata na cywilnym slubie nie byl a na koscielnym to tylko przywital mnie z mama chlebem i sola.( ja do mojego ukochanego Sw.pamieci taty nie mam zalu.).Po siedmiu latach malzenstwa tuz przed swoja smiercia tata powiedzial mi takie slowa:”…moje kochane dziecko ja juz niedlugo umre ale ta „banda cyganow nie da ci zyc siedza cicho tylko bo ja zyje ..” Dwa tygodnie po smierci mojego taty byla wielkanoc i w tym dniu zaczal sie zaczal sie koszmar mojego zycia, jedynie po mojej stronie byl moj tesc,ktory nie zyl ze tesciowa.Prawie przez 20-cia lat bylam dobijana gwozdz po gwozdziu do trumny i tylko mowilam:”Panie Jezu kiedy zaswieci mi „sloneczko”( ………)Podczsa choroby mojej tesciowej tylko ja sie nia opiekowalam,kiedy byla zdrowa i bogata dzieci byly przyniej.Pewnego dnia zapytala sie:”dlaczego ty to robisz ja ci krzywde robilam(…..,)wybacz mi(……)” odpowiedzialam bo kocham Jezusa.Po smierci mojej tesciowej troche sie zmienilo ale maz zaczal pic i koszmar powrocil znowu.Mielismy swoj wlasny sklep.Pewnego dnia ktos mi zaproponowal prace w niemczech przy chorej osobie. Po rozmowie z dziecmi wyjechalam w ciagu trzech dni nie znajac ani slowa po niemiecku( ……)Tam poznalam ksiedza. Moja podopieczna byla b. ciezko chora, pewnego dnia poprosilam ksiedza.czyby nie przyszedl do chorej.Zgodzil sie.Za trzecim razem kiedy przyszedl powiedzial;” modlilem sie abym mogl z pania porozmawiac na osobnosci….kiedy wszedl do mojego pokoju zobaczyl: Pismo Sw .Brewiaz Rozaniec itd-‚teraz rozumiem… ci niemcy pytaja sie mnie kim pani jest,ze caly dom pani odmienila(…..)a teraz niech mi pani powie.przed czym pani ucieka,pani tu nie przyjechala na zarobek . Opowiedzialam cale swoje zycie(…….) jednym slowem to byla spowiedz z calego mojego zycia. Na koniec ksiadz. sie zapytal: :co pani wybiera ratowanie malzenstwa albo jest jeszcze jedno wyjscie….(tu chodzilo o uniewaznienie slubu – bo moge otrzymac ale to inna sprawa)..odpowiedzialam ratowanie malzenstwa przeciez mam dzieci- „tylko musi pani wiedziec,ze cierpienia moga byc jeszcze wieksze jak dotad pani przezyla.” na koniec powiedzial:” pani cierpienia sa podobnedo Pana Jezusa i Pan Jezus ma w obec pani jakis plan(……).” Wyjezdzalam jeszcze kilka razy do Niemiec w pewnym domu zakochal sie we mnie syn podopiecznej (stanu wolnego)..,nawet i mnie to wzielo, Rozmawialam na ten temat z innym ksiedzem i powiedzial:” na co pani czeka……..Byla to Wielka Sobota poszlam w czasie pauzy do kosciola,duzo sie modlilam,pamietam ten ogromny Krzyz,stalam,pod nim i plakalam i mowie Panie Jezu co mam robic(….)uslyszalam takie slowa:”Ja Jestem Miloscia tylko Ja cie kocham on cie skrzywdzi.:” Uwierzylam a mometami myslalam,ze mam cos z glowa.Ten glos nie dawal mi spokoju juz wiecej do tego domu nie pojechalam. Podobny Glos uslyszalam 5-ec lat temu Medjugorje a 4-ry lata temu w Asyzu u Sw. Franciszka.(….) Teraz moim najwiekszym Skarbem jest Eucharystia, modlitwa.Krzyz nadal mam bo doszedl mi syn i nie tylko.Nauczylam sie zyc z tym Krzyzem. Panu Bogu poswiecilam sie bez granic a ludziom do pewnych granic.Polecam ksiazke:”Przewodnik zycia duchowego” o.Nicolas Grou SI.Tak gdzies rok temu weszlam na ta stronke i nie moge sie z Wami roztac pomimo krytyk.Wierze w Oredzia czsami sie z kims tu nie zgadzam…. ale tylko jestesmy ludzmi wazne,ze dazymy do tego samego celu – Do naszego Ojca ,ktory jest w Niebie. To co przeszlam Jeden Bog wie, wybaczylam i kto mnie spotka to mysli,ze jestem najszczesliwsza osoba na swiecie a kiedy opowiadaja o swoich problemach.(….) Pan Jezus zrobil tak,ze na mojej twarzy nie widac ani bolu ani cierpienia jest sama radosc ale jest to Radosc Boza pomimo dalszego cierpienia. KILKA SLOW DO SLONECZKA- to co zrobilas jest piekne i nadal tak trwaj z Panem Jezusem zwyciezysz .Krzyze beda ale sie nie przejmuj.Jeszce jedna taka rada pros Pana Jezusa o Milosc ta z Krzyza.Ja zawsze tak mowie: Panie Jezu daj mi te milosc z Krzyza abym mogla kochac tych co mnie krzywdz itd. Pozdrawiam Was Kochani wszystkich jestescie dla mnie jak rodzina Kroluj nam Chryste. Tak na marginesie inne kobiety w nie ktorych domach nie wytrzymywaly ja z Jezusem wszedzie wytrzymalam.Naleze do Przyjaciol Misji mialam zawsze wsparcie modlitewne od ksiedza i przyjaciol. Modlitwa.Modlitwa i jeszcze raz Modlitwa jak mowi Krolowa Pokoju.

    • Margaretka said

      Dałaś mi pouczającą lekcję, muszę Twoje słowa przeczytać jeszcze kilka razy by wbić sobie do głowy pewne ważne rzeczy[…]

    • perła said

      Dziękuję za to świadectwo, bardzo dużo w nim mądrości…

    • MM said

      Saro 28- Bóg zapłać za to świadectwo.

    • lucek said

      Bog zaplac Saro
      Musze przeczytac to piekne swiadectwo wiary jeszcze raz ….)))
      Nie jest wazne co nas w zyciu spotyka … wazne jest zeby wszystko przezywac w lacznosci z Jezusem , wazne aby wytrwac na swojej drodze powolania… )))
      Mimo wyboistej drogi naszego zycia … niesiemy krzyz z radoscia , usmiechem i pomagamy innym w niesieniu ich krzyza. Jesli bedziemy niesli Krzyz z radoscia Pan Bog nam jeszcze cos dolozy … )))
      Co nas nie powali to nas wzmocni … W Lacznosci z Jezusem jestesmy silni Jego Miloscia ….)))
      Matka Boza w Medziugorje odpowiedziala na pytanie – DlACZEGO PRZYCHODZI TAK DLUGO ?

      ABY NAUCZYC WAS MILOSCI> Ja mysle ze wlasnie ta Boza Milosc masz w sobie i ona promieniuje na wszystkich ktorych spotykasz
      To jest to swiatlo ducha swietego ktorego nie jest mozliwe schowac…))
      niedawno przeczytalam taka refleksje :
      NIE MOWMY LUDZION O PANU BOGU JESLI O NIEGO NIE PYTAJA ….)
      Ale postepujmy TAK , aby zapytali .
      CHWALA PANU !!!

    • Piękne i trudne te wasze świadectwa Saro i Słoneczko. Bardzo optymistyczne, mimo że życie rzadko bywa usłane różami to jednak można pozostać wiernym swoim ideałom. I dzięki Bogu takich ludzi jak wy się spotyka. Przerażenie mnie bierze jak pomyślę, że moje córki kiedyś też będą wybywały w świat. Dlatego tak pragnąłbym choć trochę go naprawić 🙂 Pozdrawiam

    • serce333 said

      Saro. Dziękuję Ci z serca za przepiękne Twoje świadectwo. Jeśli pozwolisz to podzielę się nim z kimś jeszcze, zamieszczając kopię na innym forum czyli na DDN. Wzruszające jest to wszystko co napisałaś nam tu, naprawdę wspaniale że tak umiesz zaufać i wierzyć.
      Szczęść Ci Boże na całe życie i bądź błogosławiona.

  8. lucek said

    Moj komentarz w SPAM

  9. Pokręć said

    Słoneczko, jeśli Twój były partner stawiał Cie w sytuacji, że Twoja wiara to Twoja sprawa i nie ma ochoty akceptować „utrudnień”, jakie mu ona poprzez Twoja postawę przysporzy, to on Cie nie kocha. Po prostu. Nawet nie myśl o ślubie z nim. Jednostronnym, czy dwustronnym, nie ma nawet sensu z nim spędzać życia „na kocią łapę”, tak od czysto ludzkiej strony patrzenia. On ma jeszcze przed sobą długą drogę, oby zechciał na nią wejść. Ty idź za Chrystusem i bądź wolna, zbawiaj swoja duszę i módl się za bliźnich. Bogu niech będą dzięki za Twoje nawrócenie!

    • Dzieckonmp said

      „nie ma ochoty akceptować “utrudnień”, jakie mu ona poprzez Twoja postawę przysporzy, to on Cie nie kocha.” też jestem pewien na 100% że nie kocha.

      • słońce said

        no….jeśli powiedział że to twój problem (sprawa ślubu kościelnego)…to nie rokuje dobrze…..to takie niuanse, na które często nie zwraca sie uwagi ale to one „mówią” kto jest kim…..

  10. wiesia said

    Niech Będzie Pochwalony JEZUS CHRYSTUS! Kochane nasze Słoneczko,jestem pod pełnym wrażeniem.Kiedyś pisałam o tym,że moja córka wyszła za mąż/ślub cywilny w Londynie/,za muzułmanina,który wyraził zgodę na ślub katolicki.Mieli wziąć również ślub jego wyznania,ale powiedział,że jak w przyszłości będą mieli dzieci ,to mają być Jego wyznania.Poczułam ogromny lęk o moją córkę i Jej dzieci.Od tamtej pory bardzo cierpię z tego powodu a córka nie chce odejść od Niego,bo twierdzi,że Go kocha.Zmieniła się do mnie,nie przyjmuje komunii,bo nie może w tym wypadku/ślubu kościelnego ani islamskiego jeszcze nie było.W pażdzierniku prawdopodobnie wyjedzie do Niego do Londynu,na stałe.Dziewczyno popieram Twoją decyzję,jest WŁAŚCIWA/wybrałaś Pana Jezusa-Panu Bogu Niech Będą Dzięki!

    • Patriota said

      Wiesiu szczerze Ci współczuje jak również Twojej córce. Moja ciocia wyszła za muzułmanina – teraz są po rozwodzie ale co przeszła to jej. Nikomu nie życzyłabym takiego życia. Najgorsze dzieci, bo niby wierzą w Boga ale nie do końca wiedzą w jakiego więc są anty- religijne.

      Heh jakbym mogła ci coś radzić, choć wiekowo mam małe doświadczenie, to wspieraj córkę, nawet jeśli wiesz, ze źle robi. Powiedz, że ją kochasz i choć boisz się o nią i nie pochwalasz jej decyzji to zawsze przy niej będziesz i zawsze może na ciebie liczyć. Może teraz to mało ważne ale jak przyjdą kłopoty a zauroczenie przeminie to będzie istotne. Najważniejsze, żeby nie odizolowała się od rodziny! Bo bez wsparcia psychicznego będzie wykonywać wszystko co jej mąż każe – wszystko!

      Mam nadzieję, że nie uraziłam cię tym wpisem. Z Panem Bogiem 🙂

      • MM said

        Masz rację Patrioto. Ja mam trójkę dzieci, córki bliżniaczki i syna. Jedna z córek ułożyła sobie życie tak jak powinna, druga przez 4 lata żyła z zięciem po cywilnym ślubie, ale modliłam się cały czas za nich i tydzień temu ślubowali w naszym parafialnym kościele. Problem mam ze synem. Żyje bez ślubu z niewierzącą dziewczyną, ale ja nie odrzuciłam go, wręcz przeciwnie, cały czas mu mówię, aby pamiętał „że mama go bardzo, bardzo kocha”, ale też cały czas się za niego i jego wybrankę modlę, On i jego dziewczyna wiedzą o tym, utrzymuję też z nimi cały czas kontakt, więc gdybym nie zadzwoniła w tygodniu do nich to sami do mnie dzwonią.Wierzę i ufam Panu Jezusowi, że wszystko ułoży się po Bożemu.

        • lucek said

          Pieknie. Modlitwa matki nigdy nie jest daremna. Zawsze ja Pan Bog wysluchuje moze nie tak jak my chcemy , ale znajduje sposob na rozwiazanie problemu. .. moze nie taki jakbysmy pragneli ale inny …. lepszy.

        • MM said

          Lucek, ja zawsze mówię do Pana,” Panie Jezu ja tylko Tobie ufam, Ty się tym zajmij, bo wiem, że Tylko Ty zrobisz to najlepiej i tak aby było tak jak powinno być”. Zostawiam to Panu, bo wiem, że ja sama bez Pana Jezusa nic nie mogę.Jestem tylko prostym człowiekiem który bezgranicznie ufa Panu, a On postara się, aby było tak jak On to widzi, po Bożemu.A ja na wszystko się godzę i przyjmuję z pokorą.

        • lucek said

          @ Mm
          Jego wybor jest najlepszy ….)
          Co sama planowalam … nic nie wyszlo … Pan zrobil wszystko po swojemu … lepiej …)))
          Chwala Panu !!!

        • MM said

          Wiem 🙂

      • wiesia said

        Staram się Patriota,czasami mi nie wychodzi,bo córka nie pozwala się do siebie zbliżyć.Wiem,że dużo mojej w tym winy,bo nie umiem się z tym pogodzić.Chociaż był u nas dwukrotnie,lubię Go ale, jeżeli chodzi o wiarę,to bardzo zle się z tym czuję.Ta świadomość mnie dobija,mężowi to tak nie przeszkadza.Może to ze mną jest coś nie tak?Cały czas mam ucisk ,jakbym miała kamień ogromny w żołądku.Może to minie za jakiś czas-daj Boże!

        • sloneczko said

          Wiesiu zycie z muzulmaninem wymaga wielu poswiecen , wiem o tym bo musialam poswiecic mu prawie wszystko ,zeby mozna bylo normalnie zyc . jestem w stanie poswiecic wiele dla drugiego czlowieka natomiast nie moge poswiecic czegos co w zyciu jest najwazniejsze , mojej wiary.

        • wiesia said

          Na szczęście Ty to rozumiesz,bardzo dużo z moją córką na ten właśnie temat rozmawiałam,przed Jej cywilnym.Wydaje mi się,że jest zaślepiona,jak opadnie zasłona,to ból Jej będzie ogromny,a mnie tam z Nią nie będzie/będzie w Londynie/.Martwię się,to jest zupełnie inna mentalność,obcy kraj i uchowaj Boże oby nie jechała do Pakistanu/On stamtąd pochodzi/.Ja życzę Jemu jak najlepiej,nie jest winien przecież tego,gdzie się urodził.Wydaje mi się jednak,że zbyt pochopnie podjęła tę decyzję ze ślubem cywilnym.Od maleńkiego chodziła ze mną do Kościoła,była marianką i dlatego, nie mogę tego zrozumieć.Ufam,że nie będzie jakiegoś nieszczęścia z tego powodu.Z całego serca Was proszę o modlitwę w intencji mojej rodziny.Dziękuję również za dobre słowo,które jest dla mnie dużym wsparciem.Jezu,ufam Tobie!

        • wiesia said

          Słoneczko odpisałam Ci,ale nie ma tego.Może pózniej się pojawi.czasami tak jest.

        • bozena 2 said

          Szukałam dla Ciebie Słoneczko specjalnego fragmentu zdaje się że znalazłam:
          „Serce, w którym Ja żyję, może zapalić cały świat. Przez serce Maryi, Matki mojej, przyszło zbawienie na świat. W każdym z was, wraz z wypowiedzeniem „fiat” – „niech się tak stanie”, „oto ja, służebnica Pańska” – na nowo rodzi się moje zbawcze działanie. Jedynie bowiem wasza zgoda pozwala Mi połączyć moją wszechmoc z waszą nicością.

          Człowiek może powiedzieć swemu Bogu zdecydowane „nie”, lecz najczęściej mówi „tak, przyjdź” – ustami, a serce jego drży z lęku, że odbiorę mu coś z tego, co nagromadził sobie.

          Ja widzę serca, i tam tylko przychodzę, gdzie droższy gospodarzowi jestem nad wszystkie skarby ziemi. Lecz jeśli przyjdę i gościnę otrzymam, pozostanę, i wtedy Ja dzielę się z gospodarzem moimi skarbami. Jakie one są, już poznajecie, ale to są dopiero początki przyjaźni. Powinna ona wciąż rozwijać się i wzrastać. Dlatego potrzebna Mi przestrzeń w sercu waszym. Im mniej w nim waszych upodobań, przywiazań, zamiarów i nawyków, tym bardziej wypełniam miejsce uprzątnięte i przygotowane Mnie – tym, co ze sobą przynoszę. Pustą przestrzenią w sercu ludzkim jest nie tylko odrzucenie tego, co zbędne, co przeszkadza i zaśmieca, ale i pragnienie przyjęcia tego, co Ja wnoszę, pragnienie ufne i gorące (bo płynące z miłości) przyjęcia wszystkiego, co będę chciał wnieść. Bo jeśli się ufa swemu przyjacielowi, to i polega się na nim we wszystkim, co czyni.

          Waszym przyjacielem Ja jestem i pożądam gorąco waszego zawierzenia, zdania się na Mnie. Wtedy mogę człowieka ziemskiego przemienić tak, by wszystko, co moje, stało się i jego własnością.

          Moja natura przenika ufających Mi i uświęca. Stajemy się Jednością. Wspólnie kochamy świat i służymy mu. Dla przyjaciół moich otwarta jest cała moc moja, z której czerpać mogą i rozdawać wedle swej hojności i miłosierdzia.

          Przyjaźń z człowiekiem jest szczęściem moim.”
          http://www.objawienia.pl/anna/anna/bw-03.html

    • wiesia said

      Wiedząc,że chłopiec Ten nie poznał jeszcze Pana Jezusa ,cały czas oddaję Jego Panu Jezusowi, przez Niepokalaną.Wiem,że wszystko jest możliwe,wiara czyni cuda.Sprawy oddałam również w ręce św.Rity,aby odniosła przed tron Najwyższego.Słoneczko,życzę Ci niezachwianej wiary,miłości otoczenia oraz patrzenia z nadzieją w przyszłość.Alleluja i do przodu!

      • Ewa DM said

        Jutro jest wspomnienie św. Moniki, która przez wytrwałą modlitwę uprosiła przemianę życia swego syna Augustyna. Trzeba jej powierzyć wszystkie intencje matek zatroskanych o swoje dzieci.

  11. serce333 said

    Słoneczko. Mądrze postąpiłaś. Ten wybór jest wspaniały, Boży i owoce będą, wiele łask, wierzę w to.
    Życie wieczne trwa miliardy lat a tu zrezygnowałaś z czegoś co mogłoby być koszmarem a nie szczęściem już za kilka miesięcy.
    Szczęść Ci Boże na całe Twoje życie.

  12. sloneczko said

    O JEJ WZRUSZYLAM SIE DZIEKUJE ADMINIE ZA PRZEPIEKNY FILMIK I DZIEKUJE WAM WSZYSTKIM ZA TE WSPANIALE SLOWA , KTORE NA PEWNO DODADZA MI WIARY . NA PRAWDE JESTESCIE DLA MNIE JAK RODZINA . POWIEM WAM SZCZERZE , ZE CZULAM SIE JAKBYM CIAGLE Z CZYMS WALCZYLA A TERAZ CZUJE SIE SPOKOJNA I WIERZE ,ZE DALEJ JEZUS MNIE POPROWADZI . DZIEKUJE :*

  13. KRYSTYNA said

    21.08.2012, 18:00 – Bóg Ojciec: Dopiero wtedy, gdy będę usatysfakcjonowany, świat stanie się świadkiem najbardziej spektakularnych cudów, jakie mu przekażę

    Moja najdroższa córko, niech żaden człowiek nie lekceważy siły Mojego gniewu, gdy ludzkość dalej pogrąża się w grzechu.

    Zacząłem wysyłać wam proroków. Potem wysłałem Mojego Umiłowanego Syna, którego poświęciłem, aby was uratować, a później wysłałem więcej posłańców, wszystko to odniosło niewielki skutek.

    Niewiele dusz jednak spojrzało na takie orędzia od proroków czy przyjęło znaki przekazane światu przez Najświętszą Matkę Mojego Ukochanego Syna.

    Z powodu Mojej wielkiej miłości do was, jako Ojciec jeszcze raz ofiarowuję wszystkim Moim dzieciom Dar Zbawienia. Nie wolno wam ignorować Moich proroków, gdyż możecie stracić swoje miejsce w tym dziedzictwie, jakie dla was zaplanowałem.

    Dzieci, wielu z was, którzy wierzą we Mnie, Waszego Przedwiecznego Ojca, nie rozumie tajemnicy zbawienia.

    Ta droga do duchowej doskonałości polega na waszej zdolności do przyjęcia oczyszczenia, niezbędnego, żeby zagwarantować, abyście byli godni stanąć przede Mną.

    Wiele dusz musi zostać ogołoconych ze wszystkich ziemskich atrakcji, rozproszenia i zepsucia duszy.

    Wy, którzy szczęśliwie przetrwacie takie oczyszczenie, będziecie wiedzieli, że dopóki nie staniecie się jak dziecko, mali w Moich Oczach, nie będziecie mogli poddać się Mojej Świętej Woli.

    Walka przeciwko takiemu oczyszczeniu, spowoduje, że trudno wam będzie się odkupić w Moich Oczach.

    Gdy jesteście wolni od wszystkiego co świat ma do zaoferowania i skupicie się na Moim Synu, zdacie sobie sprawę, że jedyna prawdziwa miłość i radość jaka istnieje, pochodzi od Boga. Gdy raz tego doświadczycie, nic innego już was nie zadowoli.

    Możliwe, że od czasu do czasu potkniecie się, ale tego można się spodziewać. Ponieważ nie możecie być uwolnieni od grzechu, dopóki nie zacznie się Nowy Świat i dopóki nie połączycie swojej woli z Moją.

    Mój plan zbawienia, który może zostać zrealizowany na ziemi jedynie przez wierność Mojemu Najdroższemu Synowi już się rozpoczął. Wkrótce nastąpi powszechne nawrócenie. Nastąpi to poprzez Mojego proroka końca czasów w wyniku Wielkiego Ostrzeżenia.

    Poczujcie, dzieci, jak Mój Duch Święty ogarnia wasze dusze, kiedy rozleje się bardzo szybko po całym świecie.

    Oderwę Moje dzieci od duchowej ciemności w każdej części świata.

    Potrzebuję waszej ofiary i modlitwy, aby pomóc w zbawianiu dusz.

    Dopiero wtedy, gdy będę usatysfakcjonowany, świat stanie się świadkiem najbardziej spektakularnych cudów, jakie mu przekażę.

    Kiedy te cuda będą dokonywane, zwielokrotnią nawrócenia, których potrzebuję, aby zabrać Moje dzieci w bezpieczne miejsce i do Nowego Raju.

    Dopiero wtedy możemy ponownie stać się prawdziwą rodziną.

    Kocham was dzieci.

    Jestem zadowolony z tych z was o hojnych sercach i czystych duszach, którzy akceptują to Boże wezwanie z Nieba.

    Błogosławię was wszystkich.

    Bóg Najwyższy

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  14. bozena 2 said

    Słoneczko stawiaj na Boga, a reszta ułoży się sama, Ty tylko wybieraj . Bóg nie może zabrać Ci wolnej woli , bo to obiecał, ale dopilnuje Twego szczęścia w najlepszym możliwym wydaniu, niekoniecznie według kryteriów ziemskich,.On stosuje kryteria wieczne.

    • lucek said

      @ Bozena 2
      Jesli Pan Bog jest na pierwszym miejscu – wszystko inne jest na wlasciwym miejscu. …)))

  15. lucek said

    @ Sloneczko

    Pan podarowal Ci nowe serce . Dziekuj za niego.
    Dzisiaj wyjatkowe swieto: MATKI BOZEJ CZESTOCHOWSKIEJ.
    Popotrz na Jej zranione oblicze przytul sie cala soba do Jej Niepokalanego Serca – Ona ogarnia Cie swoja Miloscia i mowi :
    – Jestes moim umilowana corka … 😀
    MARYJO KROLOWO POLSKI
    JESTEM ,PAMIETAM . CZUWAM>

    • lucek said

      Dzisiejsze Czytania – piekne …)))

      Zanim Pan stworzyl swiat przewidzial nasza role – twoja i moja w swoim Bozym Planie Swiata….)

      Maryja i dzisiaj mowi do nas – do ciebie i do mnie :
      ” – Zrobcie wszystko cokolwiek wam powie ….”

      Zdrowas Maryjo laski pelna , Pan z Toba ,
      Blogoslawionas Ty miedzy niewiastami ….. ” 😀
      Maryjo Krolowo nasza prowadz nas do Swojego Syna KROLA POLSKI , bardzo Cie o to prosimy.

      Matko Boza Czestochowska , Krolowa Narodu Polskiego !
      Stajemy przed Toba Matko nasza, ktora patrzysz w glebie serc i dusz naszych od szesciu wiekow z Cudownego Obrazu na Jasnej Gorze. Ty z miloscia pochylasz sie nad nami , ktorzy pod Twoja uciekamy sie obrone.Jestes dla mnie widzialnym Znakiem Laski Boga i Jego przecudnym Darem.
      Ufni w Twoja matczyna dobroc i potezne wstawiennictwo u Syna Twego , zanosimy do Ciebie nasze pokorne modlitwy i blagania.
      Polecamy Ci wszystkie nasze sprawy , nasze rodziny oraz wszystkie dzieci Narodu Polskiego zyjace w kraju i na calym swiecie.
      Za Twoja obecnosc i dzialanie w Cudownym Obrazie na Jasnej Gorze , za niezliczone Laski . ktorych hojnie udzielasz nam od szesciu wiekow
      – dziekujemy Ci Jasnogorska Pani !
      Za Twoje laskawe krolowanie nad naszym Narodem i moc , ktora wspieralas nas na przestrzeni dziejow , zwlaszcza w trudnych chwilach niewoli i cierpien ;
      – dziekujemy Ci Jasnogorska Pani !
      Za Twoja macierzysta opieke ktora otaczasz nas , prowadzac do Syna swojego Umilowanego , umacniajac wiare w naszych sercach , nawracajac grzesznych , pocieszajac chorych i watpiacych :
      – dziekujemy Ci Jasnogorska Pani !
      Za to , ze obecnoscia Swoja ubogacasz Kosciol, ktorego jestes Matka
      – dziekujemy Ci Jasnogorska Pani !
      Za to , ze ratujesz wiare i chrzescijanska kulture Narodu Polskiego :
      – dziekujemy Ci Jasnogorska Pani !
      . . . . .
      Za to ze przez zaniedbania w wierze i obojetnosc religijna tak czesto odchodzilismy od Boga , zapominajac o Jego obecnosci i milosci :
      – przepraszamy Cie Jasnogorska Pani !
      Za to , ze postepowanie nasze nie zawsze bylo zgodne z wiara swieta i godnoscia dziecka polskiego Narodu – za grzechy przeciwko zyciu , za pijanstwo , egoizm , lekkomyslnosc , zazdrosc , niezgode spoleczna i rozwiazlosc :
      – przepraszamy Cie Jasnogorska Pani !
      Za to , ze tak czesto zamknieci w kregu wlasnych spraw , nie widzielismy potrzeb braci naszych – glodnych , bezdomnych , chorych i samotnych :
      – przepraszamy Cie Jsnogorska Pani !
      . . . . .
      Matko z Dzieciatkiem na reku,ktora poprzez swoj swiety Obraz obecna jestes w kazdej chwili naszego zycia , niosac nam otuche i moc w doswiadczeniach , klopotach i trudach codziennych;
      – wyslawiamy Cie Jasnogorska Pani !
      Krolowo nasza o twarzy pocietej bliznami , ktora jestes dla nas znakiem nadziei , jadnosci i zwyciestwa ;
      – wyslawiamy Cie Jasnogorska Pani !
      Dziewico Wspomozycielko , ktora pomagasz nam przezwyciezyc zlo i wszelka slabosc :
      – wyslawiamy Cie Jasnogorska Pani !
      . . . . .

      Kiedy ogarnie nas zwatpienie i pokusa niewiary :
      – badz nasza pomoca i naszym ratunkiem !
      Kiedy czujemy sie samotni , opuszczeni i zagrozeni :
      – badz nasza pomoca i naszym ratunkiem !
      W niebezpieczenstwie ulegania nalogom i grzechom – badz nasza pomoca i naszym ratunkiem !

      ” Wszechmogacy i milosierny Boze , ktory dales Narodowi polskiemu w Najswietszej Maryi Pannie przedziwna pomoc i obrone a Jej swiety Obraz Jasnogorski wslawiles niezwykla czcia wiernych , spraw laskawie, abysmy walczac za zycia pod Jej opieka , w chwili smierci zdolali odniesc zwyciestwo nad zlosliwym wrogiem. Prze Pana naszego Jezusa Chrystusa Krola Polski „. Amen.

      Maryjo , Krolowo Polski
      Jestem przy Tobie , pamietam , czuwam .

  16. Patriota said

    Słoneczko będę o Tobie pamiętać w modlitwie. Pan Bóg ci po stokroć wynagrodzi! 🙂

  17. Andrzej said

    Pan Jezus rozlewa obficie Swoje łaski na swe dzieci i mam wrażenie, że jesteśmy w momencie kiedy ta łaska aż na siłę, wlewa się do naszych domów. Wystarczy powiedzieć „fiat”.
    Słoneczko gratuluję 😀

  18. mc2 said

    Musimy przygotować się na wielki dzień . Już niedługo .

    • mc2 said

      Dzisiaj rano zegar długu Balcerowicza wskazał 999 miliardów długu Polski.

    • mc2 said

      Być może jeszcze w tym tygodniu będzie BILION. To wielka historyczna chwila o którą za jakiś czas będą wspominały przyszłe pokolenia.

    • mc2 said

      Zegardługuhttp://www.zegardlugu.pl/

      • szach said

        Najpierw oziębiał gospodarkę,tworzył bezrobocie ,był twarzą Unii Wolności „prywatyzującej”co się tylko dało ,a teraz stawia nam , jakby na pośmiewisko ,zegar długu ,którego sam jest współautorem. Powtórzę więc wszystkim znane hasło- „Balcerowicz musi odejść ” i to najlepiej nie sam.

  19. szach said

    Słoneczko-podziwiam. Masz moje modlitewne wsparcie.
    Zostawić wszystko co się ma i co się zna i iść za Jezusem w nieznane,wymaga odwagi i zaufania Bogu ,jakie miał Abraham.

    „Nie sądźcie, że przyszedłem pokój przynieść na ziemię. Nie przyszedłem przynieść pokoju, ale miecz. Bo przyszedłem poróżnić syna z jego ojcem, córkę z matką, synową z teściową; i będą nieprzyjaciółmi człowieka jego domownicy. Kto kocha ojca lub matkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. I kto kocha syna lub córkę bardziej niż Mnie, nie jest Mnie godzien. Kto nie bierze swego krzyża, a idzie za Mną, nie jest Mnie godzien. Kto chce znaleźć swe życie, straci je, a kto straci swe życie z mego powodu, znajdzie je. Kto was przyjmuje, Mnie przyjmuje; a kto Mnie przyjmuje, przyjmuje Tego, który Mnie posłał. Kto przyjmuje proroka, jako proroka, nagrodę proroka otrzyma. Kto przyjmuje sprawiedliwego, jako sprawiedliwego, nagrodę sprawiedliwego otrzyma. Kto poda kubek świeżej wody do picia jednemu z tych najmniejszych, dlatego że jest uczniem, zaprawdę powiadam wam, nie utraci swojej nagrody. ” (Mt 10:34-42)

  20. Dawid said

    Hmm no ja też zostawiałem dziewczyną tylko tu nie chodziło o wiarę tylko orędzia MBM 🙂

    • szach said

      dowcipniś.

    • Patriota said

      Zostawiłeś wierzącą dziewczynę bo nie uwierzyła w orędzia MBM???? Zwariowałeś?!

      • Dawid said

        Ale te orędzia są prawdziwe przekonasz się o tym już niedługo…..:)

        • Patriota said

          Oj Dawid Dawid śmiem twierdzić, że niedługo możesz płakać bo odrzuciłeś miłość dziewczyny przez orędzia, które mogą się okazać fałszywe … heh

        • Dawid said

          Jesteś w błędzie….

        • cox said

          Kto jest w błędzie to się jeszcze okaże.

        • Patriota said

          Heh chciałabym … Słoneczko podjęło dobrą decyzję ty raczej nierozważną ….. wiara czy niewiara w orędzia nie powinien być powodem porzucenia drugiej osoby ….. bo to są TYLKO orędzia ….. bez nich też się możesz zbawić. A tak skrzywdziłeś dziewczynę.

        • Dawid said

          Hmmm a jakaś kobieta jest ważniejsza czy Bóg???? Czyli dla ciebie orędzia proroka Izajasza Jeremiasza też są fałszywe? Powodzenia…..

        • Patriota said

          Chłopie weź się ogarnij Maria nie jest ani Jeremiaszem ani Izajaszem! Co ty w ogóle opowiadasz. Jak można porównywać jakąś kobietę z Irlandii, której orędzia nawet nie są zatwierdzone przez kościół z prorokami Starego Testamentu! Czy ty jesteś ślepy i nie widzisz gdzie te orędzia cię prowadzą???

        • Dawid said

          Tak czy kościół zatwierdził Medjogurje? Nie mówi że tam diabeł się objawia no i co mi powiesz hmm? kościół nawet nie zatwierdzi III Tajemnicy fatimskiej tylko ją ukrywa cały czas, jesteś hipokrytą tlyko Ci powiem………………….

        • Patriota said

          heh mogę być i hipokrytą. Będę o tobie pamiętać w modlitwie bo najwidoczniej jesteś zaślepiony tymi orędziami. I nie widzisz, że nastawiają cię one negatywnie i do kościoła i do wszystkich, którzy tym orędziom nie wierzą.

        • Dawid said

          Te orędzi mnie nie nastawiają do kościoła żle tylko twoje gadanie ja to odnosze pewne kwesti do czego ty to porównujesz a jeżeli mówisz że te orędzia są fałszywe i że będziesz się modlił za mnie to powodzenia ale to Bogu robisz na złość nie mi……..to grzech niewybaczalny pamietasz?

        • cox said

          @Dawid- jeśli chodzi o Mediugorie, to nie jest prawdą, że Kościół nie uznał tych objawień! Kościół jako instytucja nie wypowiedział się jeszcze na ten temat. Jest natomiast prawdą, że część duchownych uważa je za mamienie szatańskie.

        • cox said

          Mój wpis poszedł znowu do spamu.

        • Margaretka said

          a skąd wniosek że jego decyzja jest nierozważna??? czasem prozaiczne sprawy jak odmienność poglądów, daje do myślenia i udowadnia że coś co nas z kimś łączy, wcale nie jest takie trwałe! wtedy należy się rozstać, tym bardziej że są młodymi ludźmi, nie mają ślubu czy poważnych zobowiązań. Gdyby między nimi, była prawdziwa miłość, nawet mając odmienne zdanie, wspieraliby się, a tak każdy idzie swoją drogą. Nic na siłę.

        • Patriota said

          Chciałabym przeprosić Dawida.
          Nie będę odzywać się przez cały najbliższy tydzień bo kocham Cię Jezu.

        • Dawid said

          Nie masz mnie zacząć przepraszać no co ty ja moja sprawa wygląda tak że ja nikogo nie zmuszam do moich poglądów ale jak ktoś moich poglądów nie szanuje(jak moja była) to się tak ludzie rozchodzą to w sumie jej widzie misie było ale cuż ja nie będę za kobietą lecieć na pewno z powrotem 🙂

        • Jeżeli to nie jest prowokacja z pewnego alternatywnego bloga, którego imienia się nie wymawia (dobrze tak ? ;)) , to czy Ty Dawidzie mógłbyś mi wskazać ten fragment, o który żeście się pożarli (no chyba nie odchodzi się cicho od ukochanej osoby) ?
          Ułatwiło by mi to trochę moją detektywistyczną robotę. Właśnie demaskuję tożsamość twórcy orędzi MBM. No chyba że się mylę w swojej hipotezie, to wybacz, jak tak tylko robię bo coś w tych orędziach obudziło moją czujność.

        • Annah. said

          Mam nadzieję, ze przekażesz nam istotne dla sprawy orędzi szczegóły na temat twórcy.
          Przy okazji, dlaczego podejrzewasz Dawida o niecne intencje i pochodzenie z tradycjonalistycznych klimatów o ktorych nie wypada wspominać, czasami przecież nawet wierząca dziewczyna może być potencjalną a co gorsza rzeczywistą przyczyna grzechu, dajcie więc spokój Dawidowi, wygląda na to że jest dorosły.

        • Margaretka said

          ?

        • Dawid said

          nie to nie prowokacje po prostu nie wytłumaczyłem wszystkiego dokładnie jak wyżej patriocie take troche mojej winy jest w tym nie ……

    • Jakbym był takim hardcorem jak Ty to jeszcze niedawno bym się rozwiódł (żona od czasu swojej przygody z orędziami Mieczysławy żadnych orędzi nie czyta), a teraz gdy zwątpiłem w orędzia MBM znowu pobrał 😉 . No myślę że u Ciebie i twojej dziewczyny wystąpiły zdrowe różnice zdań. Tylko ta twoja reakcja. Wiadomo człowiek młody, z ideałami i tak jakby poniekąd narwany 😉 . Zauważ że mimo że występują na blogu różnice zdań to nikt nikogo przez te różnice nie wywala 😀

      • perła said

        Dajcie spokój chłopakowi, to chyba nie wasza rzecz go oceniać…. Zniesmaczona jestem tymi wypowiedziami 😦

  21. lucek said

    Pieknie.
    Opowiedzenie sie za Jezusem ,
    Zmiana wlasnego zycia ze wzgledu na Jezusa,
    JEZU TY JESTES MOIM PANEM – pierwszy krok zrobiony – reszta pojdzie latwiej. To Pan daje moc do zerwania z grzechem .
    Chwala Panu !!!

    @ Sloneczko – masz moja modlitwe.
    Codziennie modle sie za wszystkich , ktorzy przezywaja trudnosci , dolaczam do nich rowniez Twoje sprawy.

  22. Dzieckonmp said

    Dobranoc wszystkim.

    • lucek said

      Bog zaplac @ Dziecko
      Film jest piekny. Czuc serce i ogromna radosc. Jesli ja potrafie sie wzruszyc do lez … )))
      Czy wyobrazacie sobie jaka jest radosc w Niebie ?????))))
      JEZUS JEST PANEM !!!jest KROLEM NASZYCH SERC …)))

      • Imelda said

        @ Dziecko i ja też dziękuję Ci za ten filmik 🙂

        Pokrzepił na pewno @ Słoneczko i innych , mnie również,
        chociaż każdy z nas ma różne problemy i dylematy.

        Bóg zaplać!

      • MM said

        Masz rację Lucek. Adminie, filmik jest przepiękny, popłakałam się. A Słoneczku życzę Błogosławieństwa Bożego. Wiem to po sobie, że jak się odda serce Panu, to On nas dalej prowadzi, pilnuje, błogosławi, pomaga ale i wymaga od nas wierności i miłości. Bóg zapłać.

Sorry, the comment form is closed at this time.