Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Objawienie w Betlejem

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 Maj 2012


To objawienie zostało nagrane przez niczego nie spodziewającego się pielgrzyma w Bazylice Narodzenia Pańskiego w Betlejem.

Komentarzy 148 to “Objawienie w Betlejem”

  1. stokrotka said

    😀 😀 nie wierzę, że w ogóle ktoś zajmuje się dyskusją na temat tego filmiku. Dajcie spokój.

    • lucek said

      @ stokrotka
      Swietnie to ujelas. Jalowa dyskusja.
      temat ten nie powinien byc przedmiotem dyskusji.
      Duch Swiety wieje kiedy chce i jak chce i prowadzi kazdego inna droga w to samo miejsce DO PANA .
      I tylko od czlowieka zalezy czy podda sie Woli Bozej , czy tez dalej bedzie szukal czyli bladzil.
      Kroluj nam Chryste !!!

  2. melo said

    Zauważcie że ta biała postać pojawia się po chwili gdy z prawej strony zakonnik przepędza pewną panią ubraną na biało , kobieta ta przechodzi szybko na lewą stronę.
    To zapewne jest jej odbicie na szybie i w obiektywie.

    • hjk said

      nie przesadzaj z tym odbiciem, kazdy widzi, ze to nie jest żadne odbicie…

  3. Szymcio said

    ale ściema!

  4. BB said

    Lechstanislaw zapytał mnie:

    Powiedz mi BB jeszcze, od którego momentu w historii nie uznajesz Kościoła Katolickiego?
    Ja nigdy nie powiedziałam, że nie uznaję KK. Co ja tu mam zresztą do uznawania lub nie. KK istnieje i już. Nie mogę Ci więc odpowiedzieć na to pytanie.
    Nie zgadzam się absolutnie jednak z twierdzeniem, że tylko w KK można być zbawionym, bo to zaprzecza Biblii. Znam wiele dzieci Bożych, którzy do KK nie należą. Znam też takich, którzy do KK należą, ale z tego jak ich znam, wiem, że nigdy nie ośmieli by powiedzieć, że tylko w KK jest zbawienie.

    Dla Cox i podobnych ortodoksyjnych katolików mam naukę Biblijną.

    Otwórzcie proszę Ewangelię Jana rozdział 8.

    W wersetach 12-30 Jezus składa świadectwo o sobie. Po tych słowach wielu uwierzyło.
    Dalej Jezus mówił do tych, którzy już uwierzyli, wersety 31-59.
    Zacytuję to co powiedział Jezus, a tak bardzo oburzyło Żydów:
    Jeżeli wytrwacie w słowie moim, prawdziwie uczniami moimi będziecie (32) i poznacie prawdę, a prawda was wyswobodzi.

    Oni oburzyli się, bo uważali, że oni są już „po znajomości” u Boga. Jezus zabrał im to dobre samopoczucie, wynikające z „przynależności”.
    Jezus nauczał, że nie ma protekcji u Boga.
    Jest uniwersalna zasada dotycząca wszystkich:

    (34) Jezus im odpowiedział: Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, każdy, kto grzeszy, jest niewolnikiem grzechu. (35) A niewolnik nie pozostaje w domu na zawsze, lecz syn pozostaje na zawsze. (36) Jeśli więc Syn was wyswobodzi, prawdziwie wolnymi będziecie.

    Wynika z tego, że tylko kto jest dzieckiem Boga (synem/córką) może zamieszkać w domu Ojca w niebie.

    Nie potomek Abrahama, Mojżesza, członek KK, członek innej denominacji. To nic nie da, gdy nie prowadzi do synostwa.

    A kto jest dzieckiem Boga?

    (8) To znaczy, że nie dzieci cielesne są dziećmi Bożymi, lecz dzieci obietnicy liczą się za potomstwo.
    (Rzymian 9)

    • Paweł said

      BB może odpowiesz na moje pytania w punkcie 12 aby inni mogli cię choć trochę ocenić ?

      • BB said

        Odpowiedziałam.
        Przepraszam, że nie od razu. Jestem kobietom, mam też obowiązki w domu. Moja rodzina jest i tak bardzo wyrozumiała dla mnie.
        Wiem, że Was intryguję.
        Nie mogę wiele o sobie pisać, bo nie chcę na siebie zwracać uwagi. Najważniejszy jest Jezus, a ja, jeżeli mogę się Jemu przydać jako „naczynie gliniane” to chwała Bogu.

        • Paweł said

          BB , nie wiem czy nie szkoda twojego czasu na tym blogu …

        • BB said

          Bóg we śnie pokazał mi, że nie, gdy już byłam mocno zrażona. Kocham wszystkich tych, którzy zawierzyli swoje życie Jezusowi i pragnę im pomóc, bo czasy są złe.
          Wiele przeszłam i mogę podzielić się tym co sama od Boga dostałam. Darmo dostałam, darmo daję. Błogosławię wszystkim tym, którzy zaufali Jezusowi – Zbawicielowi.

          Jeszce raz zamieszczę piosenkę, mając nadzieję, że poruszy czyjeś serce:

          Oto tekst, który sama przetłumaczyłam:
          Burdens are lifted at Calvary,——————-Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.———————————Jezus jest bardzo blisko

          Days are filled with sorrow and care,———-Dni są pełne smutku i trosk
          Hearts are lonely and drear;———————Serca są samotne i ponure
          Burdens are lifted at Calvary,——————-Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.———————————Jezus jest bardzo blisko

          Burdens are lifted at Calvary,——————-Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Calvary, Calvary;———————————Kalwarię, Kalwarię
          Burdens are lifted at Calvary,——————-Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.——————————–Jezus jest bardzo blisko

          So, cast your care on Jesus today,————-Więc, złóż swoje troski na Jezusa dzisiaj
          Leave your worry and fear;———————Zostaw twoje obawy i strach
          Burdens are lifted at Calvary,——————Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.——————————–Jezus jest bardzo blisko

          Troubled soul, the Saviour can see————Zakłopotana duszo, Zbawiciel widzi
          Every heartache and tear;———————–Każdy ból serca i rozdarcie
          Burdens are lifted at Calvary,——————Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.——————————–Jezus jest bardzo blisko

          Burdens are lifted at Calvary,——————Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Calvary, Calvary———————————Kalwarię, Kalwarię
          Burdens are lifted at Calvary,——————Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.——————————–Jezus jest bardzo blisko

          Burdens are lifted at Calvary,——————Brzemię zostało poniesione na Kalwarię
          Jesus is very near.——————————–Jezus jest bardzo blisko

          Bracie, siostro,
          jeżeli ci ciężko w życiu, jeżeli cierpisz, jeżeli się wstydzisz tego co uczyniłeś/łaś;
          za to całe zło Jezus cierpiał i woła dzisiaj do Ciebie przyjdź do mnie teraz, a Ja ci dam ukojenie. Złóż ten cały swój ciężar na Mnie.

          (27) Wszystko zostało mi przekazane przez Ojca mego i nikt nie zna Syna tylko Ojciec, i nikt nie zna Ojca, tylko Syn i ten, komu Syn zechce objawić. (28) Pójdźcie do mnie wszyscy, którzy jesteście spracowani i obciążeni, a Ja wam dam ukojenie. (29) Weźcie na siebie moje jarzmo i uczcie się ode mnie, że jestem cichy i pokornego serca, a znajdziecie ukojenie dla dusz waszych. (30) Albowiem jarzmo moje jest miłe, a brzemię moje lekkie.
          (Mateusza 11)

          AMEN

        • lechstanislaw said

          BB. To bardzo dobrze że postępujesz zgodnie z sumieniem i ze Słowem Bożym lecz to mam czynić w Katolickim Kościele. Nie mówiłaś jeszcze nic o Eucharystii która w Katolickim kościele jest „źródłem i szczytem”.

          J 6:
          „53 Rzekł do nich Jezus: „Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Jeżeli nie będziecie spożywali Ciała Syna Człowieczego i nie będziecie pili Krwi Jego, nie będziecie mieli życia w sobie. 54 Kto spożywa moje Ciało i pije moją Krew, ma życie wieczne, a Ja go wskrzeszę w dniu ostatecznym. 55 Ciało moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew moja jest prawdziwym napojem. 56 Kto spożywa moje Ciało i Krew moją pije, trwa we Mnie, a Ja w nim.”

        • BB said

          (17) I wziąwszy kielich, i podziękowawszy, rzekł: Weźcie go i rozdzielcie między sobą; (18) powiadam wam bowiem, iż odtąd nie będę pił z owocu winorośli, aż przyjdzie Królestwo Boże. (19) I wziąwszy chleb, i podziękowawszy, łamał i dawał im, mówiąc: To jest ciało moje, które się za was daje; to czyńcie na pamiątkę moją. (20) Podobnie i kielich, gdy było po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich, to nowe przymierze we krwi mojej, która się za was wylewa. (21) Lecz oto ręka tego, który mnie wydaje, jest ze mną przy stole. (22) Wprawdzie Syn Człowieczy odchodzi, jak było postanowione, ale biada temu człowiekowi, który go wyda
          (Łukasz 22)

          (23) Albowiem ja przejąłem od Pana to, co wam przekazałem, że Pan Jezus tej nocy, której był wydany, wziął chleb, (24) a podziękowawszy, złamał i rzekł: Bierzcie, jedzcie, to jest ciało moje za was wydane; to czyńcie na pamiątkę moją. (25) Podobnie i kielich po wieczerzy, mówiąc: Ten kielich to nowe przymierze we krwi mojej; to czyńcie, ilekroć pić będziecie, na pamiątkę moją. (26) Albowiem, ilekroć ten chleb jecie, a z kielicha tego pijecie, śmierć Pańską zwiastujecie, aż przyjdzie. (27) Przeto, ktokolwiek by jadł chleb i pił z kielicha Pańskiego niegodnie, winien będzie ciała i krwi Pańskiej. (28) Niechże więc człowiek samego siebie doświadcza i tak niech je z chleba tego i z kielicha tego pije.
          (1 Koryntian 11)

        • Bozena said

          Tutaj masz scene z Ostatniej Wieczerzy wraz z odnosnikiami do Ewangelii, oraz na nastepnej str komentarz Jezusa. http://www.objawienia.pl/valtorta/valt/v-06-019.html Mam nadzieje, ze Ci pomoze zrozumiec wiele spraw. Dobranoc.

        • lechstanislaw said

          Więc nie wierzysz w obecność Chrystusa w Eucharystii bo powiedział „na pamiątkę”. Tak trudno to powiedzieć? 🙂

        • Bozena said

          Widzisz, w KK poprzez sakramenty P. Jezus udziela swoim wyznawcom lask. Poprzez Sakramenty Pokuty i Eucharystii wzmacnia nas i pozwala czuc swoja obecnosc i daje sily do codziennego Bozego zycia by walczyc z grzechem i postepowac w lasce i cnotach. Ci zas ktorzy bezmyslnie z nich kozystaja i nie otwieraja sie duchem na Laske, duzo nie zyskuja. Czasem Laska zanika tak jak nasze zycie duchowe, bo podchodzimy do naszych Sakramentow z przyzwyczajenia, z lekcewazeniem, bez przygotowania! Takze swiadomy Katolik to powinien byc Swiety Katolik, gdyz ma tyle POMOCY od Boga, by z nich kozystac, a o tym nie mysli…

        • Bozena said

          A „Łaska działa czasem jak uderzenie pioruna, a czasem – powoli. Jednak działa wszędzie tam, gdzie znajduje się pragnienie bycia sprawiedliwym. ”
          z http://www.objawienia.pl/valtorta/spis-val.html – Poemat Boga-Czlowieka M. Valtorty. Czytam go jako uzupelnienie Ewangelii, a rozwiewa mi duzo watpliwosci i wyjasnieniami pomaga w zrozumieniu tego czego nie rozumialam dotychczas. BB, jesli masz chwile czasu codziennie to poczytaj, ta ksiazka jest dla Ciebie.

        • BB said

          Słowa „sakrament” w Biblii nie ma.

        • Bozena said

          Nie znam Biblii tak dobrze jak Ty, a Sakramentami sa; Chrzest, Bierzmowanie, Eucharystia, Sakrament Pokuty, Namaszczenie Chorych, Kaplanstwo i Malzenstwo

        • BB said

          Wiem, że tak naucza KK.
          Ja jako dziecko i młoda dziewczyna pilnie uczęszczałam na religię do salki katechetycznej.
          Ale nie zmienia to faktu, że w Biblii tego słowa nie ma, więc nie mogę do tego ustosunkować się sensownie.

        • Lutka said

          BB….czytając Ciebie slysze moja znajomą z e zboru …Wolnych Chrzescian….

    • lechstanislaw said

      „Istnieje i już” ?
      To nie tak „hop” ponieważ Bóg w osobie Jezusa Chrystusa powierzył jednemu z Apostołów Piotrowi klucze do Królestwa Niebieskiego i władzę „związywania i rozwiązywania” w Kościele który jest zbudowany na „czym” ? Na skale którą jest św Piotr – nic Ci to nie mówi? Nie można tego tak po prostu ominąć, dlatego zadałem Ci to pytanie, rzeczywiście może mało precyzyjne chodziło mi o to dlaczego nie poczuwasz się do Kościoła Katolickiego i traktujesz go tylko jako organizację skoro sam Chrystus oparł go na człowieku ?

      Co myślisz o takim spojrzeniu na Zbawienie jak w artykule do którego link wkleiłem w odpowiedzi wyżej? Czy jest tam coś z czym się możesz nie zgodzić ?

      Radosław również przytoczył link do „stanowiska Kościoła” w sprawie Zbawienia w Kościele i poza nim powielam go:

      http://www.teologia.pl/m_k/zag05-03.htm#0

      Nie znam historii Twego życia ale znam wielu ludzi których złe przykłady „wiernych Katolików” zgorszyły i odciągnęły od Kościoła. Tylko czy złe zachowanie wyznawców ma być jedynym odnośnikiem ? Łatwo jest odejść od Kościoła tłumacząc to obłudą części (bo przecież nie wszystkich) Katolików.

      Nie odniosłaś się do pytania na temat Eucharystii.

      • BB said

        To napisał sam Św. Piotr o skale zgorszenia = kamieniu węgielnym = Jezusie Chrystusie:

        (1) Odrzuciwszy więc wszelką złość i wszelką zdradę, i obłudę, i zazdrość, i wszelką obmowę (2) jako nowonarodzone niemowlęta, zapragnijcie nie sfałszowanego duchowego mleka, abyście przez nie wzrastali ku zbawieniu,
        (3) gdyżeście zakosztowali, iż dobrotliwy jest Pan. (4) Przystąpcie do niego, do kamienia żywego, przez ludzi wprawdzie odrzuconego, lecz przez Boga wybranego jako kosztowny. (5) I wy sami jako kamienie żywe budujcie się w dom duchowy, w kapłaństwo święte, aby składać duchowe ofiary przyjemne Bogu przez Jezusa Chrystusa. (6) Dlatego to powiedziane jest w Piśmie: Oto kładę na Syjonie kamień węgielny, wybrany, kosztowny, A kto weń wierzy, nie zawiedzie się. (7) Dla was, którzy wierzycie, jest on rzeczą cenną; dla niewierzących zaś kamień ten, którym wzgardzili budowniczowie, pozostał kamieniem węgielnym, (8) ale też kamieniem, o który się potkną, i skałą zgorszenia; ci, którzy nie wierzą Słowu, potykają się oń, na co zresztą są przeznaczeni. (9) Ale wy jesteście rodem wybranym, królewskim kapłaństwem, narodem świętym, ludem nabytym, abyście rozgłaszali cnoty tego, który was powołał z ciemności do cudownej swojej światłości;
        (1 Piotra 2)

        • lechstanislaw said

          Omijasz moje pytania dotyczące Eucharystii ponadto interpretujesz Ewangelię w taki sposób aby nie postawić znaku równości pomiędzy Kościół Chrystusowy = Kościół Katolicki natomiast stawiasz znak równości pomiędzy skałą zgorszenia a Chrystusem kiedy ja piszę o podstawowej Ewangelicznej prawdzie dotyczącej powstania Kościoła – jedynego Chrystusowego Kościoła którego skałą jest Św. Piotr – pierwszy papież. Ale owszem w tym kontekście rzeczywiście Chrystus Jest zgorszeniem tak jak i krzyż przez który odkupił człowieka jest zgorszeniem dla Żydów i głupstwem dla pogan.

          Jest coś w tym tekście co źle tłumaczysz. Różnica między „skałą” a kamieniem węgielnym jest taka że skała znajduje się jako umocowanie spodu budowli, a kamień węgielny (zwany gdzie indziej „głowicą węgła” to centralny kamień podtrzymujący pozostałe kamienie służące do budowy kamiennych łuków, sklepień.

          Głowica, czyli głowa – Chrystus, skała czyli podstawa – Piotr – pierwszy papież z Jego woli.. Ja to wiem dzięki Apostołom w Kościele Katolickim którzy latami studiują Języki – hebrajski, grekę i łacinę po to aby zrozumieć dokładnie cały przekaz Ewangelii do najdrobniejszej myśli Jezusa uwzględniając różnice w rozumieniu słów z perspektywy czasu.

        • BB said

          A gdzie w Biblii masz znak równości pomiędzy Kościół Chrystusowy a KK. Nazwy KK w ogóle nie ma wymienionej.

          Z tekstu (1 List Św. Piotra), który zacytowałam nie wyciągam nic, oprócz tego co z niego jasno wynika.

          Jeszcze znalazłam:
          (30) Cóż tedy powiemy? To, że poganie, którzy nie dążyli do sprawiedliwości, sprawiedliwości dostąpili, sprawiedliwości, która jest z wiary; (31) a Izrael, który dążył do sprawiedliwości z zakonu, do sprawiedliwości z zakonu nie doszedł. (32) Dlaczego? Dlatego, że było to nie z wiary, lecz jakby z uczynków; potknęli się oni o kamień obrazy, (33) jak napisano: Oto kładę na Syjonie Kamień obrazy i skałę zgorszenia, a kto w niego uwierzy, nie będzie zawstydzony.
          (Rzymian 9)

          Kamień obrazy = skała zgorszenia = Jezus Chrystus

        • lechstanislaw said

          Katolicki znaczy powszechny. Zależy co chcesz powiedzieć przez ten fragment. Ja chciałem Ci powiedzieć że Piotr i jego następcy zostali powołani jako „skały” i przywódcy apostołów, mający „klucze” i władzę odpuszczania i zatrzymywania grzechów na ziemi w imię Tego który ich posłał. To wyjaśnia istnienie Kościoła w takiej postaci jak obecnie (sakramenty), pytałem też od którego momentu w historii Kościoła tej Piotrowej władzy nie uznajesz.

          Mam do Ciebie prośbę bo możemy argumentować tak do końca świata – zapoznaj się z dziełem „Poemat Boga-Człowieka” który Ci już cytowała Bożena to piękne dzieło trafiające do serca. I proszę abyś pisząc na blogu nie sugerowała fałszu Kościołowi Katolickiemu w którym wierni oczekują Zbawienia wypełniając przykazania i żyjąc Ewangelią i Eucharystią.
          Dziękuję za rozmowę i niech Bóg sprawi abyś dostała się po śmierci do Jego Królestwa i obyśmy się tam wszyscy kiedyś spotkali.

        • BB said

          Amen

        • BB said

          (20) Zapytany zaś przez faryzeuszów, kiedy przyjdzie Królestwo Boże, odpowiedział im i rzekł: Królestwo Boże nie przychodzi dostrzegalnie, (21) ani nie będą mówić: Oto tutaj jest, albo: Tam; oto bowiem Królestwo Boże jest pośród was.
          (Łukasz 17)

        • Patriota said

          A co sądzisz o Matce Bożej?

      • BB said

        Takich negatywnych przykładów zgorszeń KK znam kilka naprawdę bardzo drastycznych.
        To niebezpieczeństwo istnieje zawsze i wszędzie, gdy tylko ktoś nie odróżnia Boga od ludzi i organizacji.

        Gdy ktoś krzyczy: „Bóg jest ze mną!”, to znaczy, że Bóg wypełnia wolę tego człowieka czy organizacji?
        NIE!!!
        Niemcy mieli też to na pasach wypisane.

        To my mamy pełnić wolę Boga, a nie odwrotnie.
        Słowa Jezusa:
        (29) A Ten, który mnie posłał, jest ze mną; nie zostawił mnie samego, bo Ja zawsze czynię to, co się jemu podoba.
        (Ew. Jana 8)

        • lechstanislaw said

          „Got mit uns” to nie był właśnie był efekt „sola criptura”? Owszem, były „czarne plamy” w historii Kościoła (antypapieże, symonia, krucjaty etc.) lecz to nie przykład na to że Kościół jest fałszywą organizacją, lecz dowód na Jego prawdziwość że mimo prób bramy piekielne go nie przemogły.

        • BB said

          Lechstanislaw
          Dziękuję Panu za możliwość dyskusji z Panem dzisiaj. Jest już późno i muszę się wycofać.
          Mam nadzieję, że będziemy nadal w kontakcie.
          Błogosławię Panu serdecznie w imieniu Jezusa Chrystusa.

          Kiedyś pisałam o tym, co to jest Kościół Chrystusowy. Nie według swojej filozofii , ale wg Słowa Bożego. Teraz znalazłam trochę fragmentów:
          Efezjan 5:25-27 ; Rzymian 12:4-8 ; 1 Koryntian 12:12-31 ; Efezjan 1:19-23 ; Efezjan 4:11-16
          Pozdrawiam
          Z Panem Bogiem

        • cox said

          Raz już o tym napisałem, ale powtórzę jeszcze raz. Hitler uroił sobie, że ,,Opaczność” (cokolwiek to dla niego znaczyło) zleciła mu misję do wykonania, dlatego też kazał umieścić ten napis na klamrach pasów żołnierzy wechrmachtu. To było delikatnie mówiąc nadużycie. W żadnym wypadku nie wolno utożsamiać tego z KRK. Niemieccy katolicy też wiele wycierpieli od III Rzeszy!

    • lucek said

      @BB
      Te wszystkie pytania to jest takie male biczowanie na ktore Pan pozwolil.
      Pamietajac ze nic bez Woli Bozej sie nie dzieje, – swietnie sobie radzisz.
      Dla jasnosci . Jestem wyznanie RZYMSKO – Katolickiego.
      Kroluj nam Chryste !!!

    • cox said

      Pojęcie ,,Katolik ortodoksyjny” zostało wymyślone przez przeciwników Kościoła Rzymsko Katolickiego. Mam nadzieję, że ty się do nich nie zaliczasz.

      • BB said

        Przyznam się,
        ja sama dzisiaj to wymyśliłam dla określenia pewnej grupy ludzi. Jakoś ten światopogląd trzeba przecież nazwać.

        Jeżeli ktoś wcześniej tego pojęcia używał, to jest to zbieg okoliczności.

        • cox said

          Ja też się do czegoś przyznam. Cieszę się w duchu kiedy ktoś mnie tak nazywa.

        • Patriota said

          Wiesz Kościół Rzymsko – Katolicki nie jest instytucją a Kościołem i ustanowionych przez samego Chrystusa aby pomagać wiernym w zachowywaniu Bożych przykazań i aby prowadzić ich drogą do Zbawienia. Widzisz KRK nie może się mylić w sprawach wiary bo jest prowadzony przez Ducha Świętego. Co nie znaczy, że ludzie należący do Niego się nigdy nie mylą i nie grzeszą.

          Widzisz spowiedź święta nie została wymyślona przez ludzi lecz powstała z natchnienia Ducha Świętego aby człowiek klęcząc w kratkach konfesjonału i wypowiadając swoje grzechy przed kapłanem mógł poczuć wstyd, odrazę i swoją małość a przez to wzrastać w pokorze i w świętości. Popatrz kto krzyczy najgłośniej, że spowiedź jest przestarzała – ci, którzy nie chcą uklęknąć przed jakimś tam klechą – czyli ci, którzy swoją dumę i pychę cenią sobie bardziej.

          Któż według Ciebie jest katolikiem ortodoksyjnym? Ten co wierzy, ze należąc do KRK i wypełniając wszystko co on nakazuje będzie wzrastał w miłości do Boga i do ludzi i zostanie Zbawionym, że NIGDY nie zbłądzi? Nakazy Kościoła są nakazami samego Chrystusa bo Chrystus działa w Kościele, poprzez Kościół i z Kościołem. Szkoda, ze nie widzisz różnicy. Nikt z nas nie twierdzi, że poza KRK nie ma zbawienia ale twierdzimy, że najpewniejszą drogą i najlepszym drogowskazem jest Chrystus, który działa właśnie w KRK. Czy działa również gdzie indziej? Możliwe ale ja wierzę, że jeśli Ostrzeżenie będzie miało miejsce to właśnie do KRK będą podążać ci, którzy przyjmą Boże Miłosierdzie. Bo on jest prawdziwym Kościołem i nie zmienił się lecz wciąż się udoskonala.

          A cerkiew? Cerkiew przyjmie zwierzchnictwo Piotra – czyli Ojca Świętego.

          Wszyscy, którzy są poza KRK zwyczajnie pozbawiają sami siebie i swoich bliskich łask płynących z przyjmowania Eucharystii, uczestniczenia we Mszy Świętej, błogosławieństw z rąk wybranych przez Chrystusa kapłanów i wielu, wielu innych łask płynących z rąk Chrystusa poprzez swoich wybranych synów.

          Pomodlę się dziś za Ciebie abyś dojrzała różnicę między instytucją a Kościołem Rzymsko – Katolickim:)
          Z Panem Bogiem

        • BB said

          Patriota powiedział:

          „Widzisz KRK nie może się mylić w sprawach wiary bo jest prowadzony przez Ducha Świętego. Co nie znaczy, że ludzie należący do Niego się nigdy nie mylą i nie grzeszą.” – Sam sobie zaprzeczasz w tym zdaniu.

          KRK nie może się mylić # co nie znaczy, że ludzie należący do Niego się nigdy nie mylą

          Ja mam po kolei w głowie, a Ty?

        • Patriota said

          A czemu mnie obrażasz? Cóż Cie tak ubodło w tym co napisałam?

          Mogłabym się obrazić i nawet nie wyjaśniać ci tego co miałam na myśli. Ale wiesz przełknę swoją dumę a może i ty przełkniesz swoją.

          KRK nie myli się s wprawach wiary. Zawsze ma rację bo działa w nim Duch Święty. Natomiast ludzi są niedoskonali, grzeszą więc nakazy Chrystusa mogą nie wypełniać tak jakby Chrystus chciał np. mogą grzeszyć tak po ludzku – kłamać, być leniwi i nie wypełniać swoich kapłańskich czy świeckich obowiązków z należytą starannością, mogą też grzeszyć ciężko – cudzołożyć, niszczyć KRK od środka, palić ludzi na stosie w imię Boga i wiele wiele innych rzeczy. Ale zawsze KRK przetrwa bo jego głową jest Chrystus.

          Utożsamiasz KRK z instytucją a to są dwie różne rzeczy.

  5. Paweł said

    Tak sobie czytam wywody czytelników bloga i kontr wywody BB i jestem pewien że wszyscy tutaj macie małą wiedzę , ot i tyle .
    BB napisała że atak na Koreankę na filmiku jest fałszywy, całkiem możliwe , lecz umotywowała to tym ze nikt kto jest z Bogiem nie może być cieleśnie zaatakowany przez demona . Wy zaczeliście swoje wywody , ona swoje ….

    A wystarczyło mieć wiedzę aby dać dowód : Jest nim życie Św. Ojca Pio, który był cieleśnie atakowany przez diabła .
    Cytuję z wikipedii :
    W jednym ze swych listów Ojciec Pio pisze do ojca Augustyna:

    „Minęły dwadzieścia dwa dni odkąd Jezus pozwolił diabłu wyładowywać jego złość na mnie. Mój ojcze, całe moje ciało jest posiniaczone od bicia, które do czasu obecnego otrzymałem od naszych wrogów. Kilka razy zerwali nawet ze mnie koszulę, tak by bić mnie po nagim ciele”[11].

    Kościół katolicki uznał Ojca Pio najpierw błogosławionym a później świętym.

    Ja o tym wiedziałem ponieważ kilka razy przeczytałem życiorys Ojca Pio.

    • Paweł said

      Tak więc widać : że zgodnie z nauką kościoła Katolickiego można wierzyć że nawet osoba wyjątkowo pobożna może być cieleśnie atakowana przez demona.

      Nie zgadzam się jednak z twierdzeniami że tylko osoby będące w Kościele katolickim mają szansę na zbawienie , bo co zawinił ktoś że urodził się u prawosławnych ? Czy ma być potępiony ? zwłaszcza jeżeli jest uczciwym człowiekiem ?

    • Paweł said

      co do BB, bo nie chce ona podać swojego dokładnego wyznania. Zapewne dlatego aby nie rozpoczeły się ataki na blogu na to wyznanie .
      Można ją jednak poprosić aby określiła się jakie ma zdanie w kwestiach in vitro, oraz momentu rozpoczęcia życia poczętego , to wiele wyjaśni . Wg . dobrych ludzi życie rozpoczyna się od poczęcia fizycznego , dla innych wyznań nie jest to takie oczywiste.

      • Paweł said

        tak samo z in vitro , w czasie tej procedury dochodzi do zapłodnień i wytworzenia wielu embrionów ludzkich z których tylko jeden lud dwa są wszczepiane . Reszta do zamrażalki a po 10 latach jeżeli nie jest opłacony abonament to jest niszczona. Wiele wyznań podobno Chrześcijańskich uznaje in vitro za etyczne umotywowane . Zapytajcie BB co ona na to , i już będzie wiadomo kim jest we wnętrzu.

      • BB said

        Jestem przeciwko in vitro.
        Abraham i Sara nie mieli dzieci bardzo długo, aż Sara w sposób ludzki nie była już zdolna do zapłodnienia. Wtedy właśnie wg obietnicy urodził się Izaak. Podobnie Jan Chrzciciel urodził się ze starych rodziców.
        Jeżeli Bóg zamknie łono kobiety, to należy z tym się pogodzić, ewentualnie modlić.

      • BB said

        Paweł
        Ja nie podaję wyznania, bo nie jestem w stanie Ci go podać. Mam kochanych siostry i braci wśród baptystów, mam kochanych braci i siostry wśród katolików, wśród innych denominacji, a nawet powstają kościoły bez przynależności organizacyjnej już wcześniej istniejącej (szczególnie w Chinach i wśród państw arabskich).
        To co nas łączy to miłość do Jezusa i jesteśmy braćmi i siostrami w Chrystusie. Kochamy się i szanujemy bez względu na przynależność. Tam gdzie ktoś z nas chodzi/należy to tylko w celu by nieść Jezusa i nauczać Słowa Bożego innych.
        To jest żywy kościół Chrystusowy.

  6. serce333 said

    Proponuję Adminowi usuwać celowo lub niecelowo, zamieszczane kłótnie personalne. Możliwe że celowo jest to planowane by utrudnić czytanie wartościowych wątków i obniżyć poziom moralny tego wspaniałego Blogu.
    Na tabletach bardzo trudno wczytują się rozmydlony, tak rozciągnięte wątki. Miejmy wartościowe posty z informacjami a nie np. kłótnią dwóch osób jak to widzimy w bieżącym wątku
    Dla jasności. Jestem wyznania rzymsko-katolickiego.
    Z Bogiem.

    Przypominam iż w Wąwolnicy w każdą czwartą sobotę miesiąca a więc w maju 26-ego, jest wspaniałe nabożeństwo , obfitujące w morze Łask, , uwolnień, uzdrowienia o godz 18.00
    Szczegóły: http://www.sanktuarium-wawolnica.pl/index.php?m=nzdc

  7. anna said

    DLATEGO TAK ATAKUJA KS. DR. HAB. PIOTRA NATANEKA I TO CI O KTORYCH TU MOWA , UCZENI W PISMIE KTORZY INTRONIZOWALI SZATANA .

  8. Zbyszko said

    Polecam wysłuchanie ważnego kazania Ks Natanka (przynajmniej od 45 minuty)

  9. Bozena said

    10.05.2012, 15:45 – Maryja Panna: Płaczę łzami smutku za księży w Kościele katolickim, którzy w tym czasie straszliwie cierpią

    Moje dziecko, Mój Syn Jezus Chrystus przygotowuje się teraz, by uratować jak najwięcej dzieci Bożych przed Ostrzeżeniem. Ponieważ po Ostrzeżeniu, pozostanie niewiele czasu do Chwalebnego powrotu Mojego Syna.

    Płaczę łzami smutku za księży w Kościele katolickim, którzy w tym czasie straszliwie cierpią.

    Ci szczerzy, zagubieni i błądzący słudzy są uwięzieni w środku rozłamu, z którym nie potrafią sobie poradzić.

    Ze względu na grzechy innych cierpią udręki widząc wierność Mojemu ukochanemu Synowi, który został odrzucony.

    Te nikczemne podziały, wywołane przez grupy masońskie, są zamierzone. Grzechy tych, którzy odpowiadają za przestępstwa wyrządzone niewinnym duszom są wykorzystywane jako pretekst do zmiany przepisów dotyczących Kościoła.

    Wielu jest wprowadzanych w błąd poprzez fałszywe poczucie wierności wobec dzieci Bożych.

    Jak cierpię, gdy widzę mury Kościoła katolickiego rozbieranego cegła po cegle, by zrobić miejsce nowemu Kościołowi.

    Nowy Kościół, który wkrótce powstanie nie będzie możliwy do zaakceptowania przez Mojego Syna.

    Z tego powodu będzie zniesiona obecność Najświętszej Eucharystii i Mój Syn będzie cierpieć ból ukrzyżowania po raz kolejny.

    Ofiara, którą uczynił, aby przedstawić światu ten dar, zostanie wkrótce zignorowana i odrzucona.

    Zamiast tego nowy Kościół nie powie dzieciom Bożym, że w Eucharystii jest prawdziwa obecność Jezusa, Mojego Syna.

    Będą tworzyć nową interpretację Eucharystii, ale nie uda się ograniczyć obecności Mojego Syna. Pokarm życia umrze.

    Dzieci Boże nie będą karmione prawdziwym Ciałem i Krwią Mojego Syna.

    Ich dusze staną się jałowe, pozbawione obecności Mojego Syna i łask, którymi obdarza On tych, którzy Go przyjęli.

    Księża mają obowiązek obrony Świętej Eucharystii. Muszą być silni i nigdy nie mogą osłabiać tego cennego i Świętego Daru.

    Mój Syn kocha Kościół katolicki i wie, jak teraz cierpi. On odczuwa jego ból.

    Moje Niepokalane Serce jest rozdarte w bólu na pół widząc, jak ta Święta Świątynia jest z premedytacją niszczona.

    Módlcie się, módlcie się, módlcie się do Ojca w Imię Jego Umiłowanego Syna, aby okazać miłosierdzie tym w Stolicy Apostolskiej, którzy chcą pogrążyć Kościół i rozproszyć dzieci Boże w otchłani osamotnienia.

    Proszę, odmawiajcie tę Krucjatę Modlitwy (53), aby modlić się za Kościół Katolicki.

    Krucjata Modlitwy (53) Modlitwa Kościoła Katolickiego

    O, Boże Ojcze
    W imię umiłowanego Syna Twojego
    Błagamy Cię, daj siłę i potrzebne łaski
    By pomóc kapłanom przeciwstawić się prześladowaniom i aby wytrwali

    Pomóż im być wiernym prawdzie Nauczania
    Twojego Syna, Jezusa Chrystusa i by nigdy nie zrezygnowali, nie osłabli ani nie podawali
    nieprawdy o istnieniu Świętej Eucharystii. Amen

    Wasza kochająca Matka, Królowa Ziemi

    Matka Ocalenia

    http://www.geniusz.net/index.php/maj-2012/176-maryja-panna-placze-lzami-smutku-za-ksiezy-w-kosciele-katolickim-ktorzy-w-tym-czasie-straszliwie-cierpia

  10. Patriota said

    Słowo Boże z Wielkiej Nowenny na dzień 13 maja
    „ Przecież z obfitości serca usta mówią. Dobry człowiek z dobrego skarbca wydobywa dobre rzeczy, zły człowiek ze złego skarbca wydobywa złe rzeczy. A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu.” ( Mt 12, 34b-36)
    Rozważanie:
    – Dzisiaj jak w każdym miesiącu, obchodzimy w całym Kościele Dzień Fatimy. Gdy rozważamy postawę Maryi w Ewangelii, to z pewności zdumiewa nas, że potrafiła w tak niewielu słowach przekazać tak wiele! – Maryja okazuje się przy tym naprawdę mądrą, rozważną i zawsze świadomie działającą kobietą, która wypowiada tak mało słów a jednak mówi nam TAK WIELE. Rozpoznajemy w tym szczególnie działanie Ducha Świętego, który przemawia przez Matkę Boską również i dzisiaj! Maryja wyczuwała, jak wielką odpowiedzialność człowiek ponosi za każde wypowiedziane , a nawet pomyślane SŁOWO!. To, czego żąda w Fatimie od wszystkich wierzących, nie jest niczym innym, jak tylko cudownym, może i najkrótszym, podsumowaniem Nauki Jezusa Chrystusa. Maryja przypomina nam o konieczności NAWRÓCENIA, POKUTY I MODLITWY, abyśmy zostali uratowani ze wszystkich niebezpieczeństw, jakie piekło stale gotuje człowiekowi.
    – W tym widzimy jak Maryja naśladuje Jezusa, którego pouczenia są krótkie i jednoznaczne! – Nie tak jak nasze konferencje, często ciągnące się i nudne, gdzie wiele się mówi, a mało kto uważnie słucha i jeszcze mniej wypełnia; czy jak niezliczone książki, którymi się mebluje pokoje, a mało kto je czyta. Słowa Jezusa są całkiem jasne i pouczają wszystkich, którzy w pokorze uginają swój rozum przed Światłem Ducha Świętego i wdzięcznie przyjmują Jego Kierownictwo.
    – Często wypowiadamy tak wiele niepotrzebnych słów, a ileż razy bez namysłu, bez zastanowienia, czyli bez odpowiedzialności. Nieraz żałujemy później tego, cośmy powiedzieli, szczególnie gdy nam to wyrządziło jakąś szkodę. Nie zapominajmy wtedy, skąd pochodzi tak wiele naszych myśli i słów!, i tego, jak Jezus upomniał kiedyś św. Piotra za jego ludzkie myślenie, choć ten przecież nie chciał nic złego, a jak się okazało był jednak pod wpływem szatana, który umie się ukryć w światło Anioła, i źle się dzieje wtedy, gdy człowiek tego nie zauważa. ( por. Mt 16,23 i Kor 11,14).
    – Przypomnijmy sobie też i to wielkie napomnienie Jezusa: „ A powiadam wam: Z każdego bezużytecznego słowa, które wypowiedzą ludzie, zdadzą sprawę w dzień sądu. Bo ( nawet) na podstawie słów twoich będziesz uniewinniony i na podstawie słów twoich będziesz potępiony.” ( Mt 12,36-37). – Komputer pomaga nam zrozumieć tę prawdę, że na Sądzie Ostatecznym Bóg nie będzie miał problemów z ilością naszych słów, myśli, czy uczynków.
    • Czy nie byłoby lepiej, zawsze najpierw dobrze się zastanowić, co i jak mam powiedzieć, szczególnie wtedy, gdy moja głowa jest pełna pozornie dobrych pomysłów?
    • Jakie dobre postanowienie uczynię teraz, w świetle dzisiejszego Słowa Bożego?

    Módlmy się: Boże, Ty przez łaskę przybrania uczyniłeś nas dziećmi światłości, nie dopuść, aby nas ogarnęły ciemności błędu, lecz spraw, abyśmy żyli w blasku Twojej prawdy. Przez naszego Pana, Jezusa Chrystusa, Twojego Syna, który z Tobą żyje i króluje w jedności Ducha Świętego, Bóg przez wszystkie wieki wieków. Amen.

  11. bogdan said

    Tak tak słuchałem -jak biskup wzywał kilkakrotnie Rycerzy do zdjecia płaszczy,w koncu transmisję przerwano po ok 40 minutach- z tej uroczystości w Parczewie przez Katolickie Radio Podlasia

    • cox said

      Aż tak biskupowi przeszkadzają te płaszcze?

      • passifloraa said

        no nie lubi ich. masz ci los:) w ogole ostatnio była rozróba i za o. Witko, ktory został tam zaproszony. Najpierw wydał pozwolenie, zeby pozniej zaprowadzac porządki. Nie jestem z Parczewa, mam tam rodzine stad wiem.

        Biskup siedlecki nie lubi i tradycjonalistów i modernistów, wszystkiego, co nie nazywa sie neokatechumenatem 🙂

        • cox said

          Chyba tak.

        • lechstanislaw said

          Czy nie jest tak że przez neokatechumenat przedostaje się również modernizm ?

        • passifloraa said

          oczywiscie, neokatechumenat to modernizm w agresywnym wydaniu, ze tak powiem 🙂

        • orate fratres said

          Przecie neokatechumenat jest takim judaistyczno-protestankim modernizmem depczącym Tradycję świętą Kościoła Rzymsko-Katolickiego…

  12. passifloraa said

    Komunikat z nieoficjalnego żródła. Jakaś rozróba, podczas uroczystości w Parczewie. Biskup nie chce odprawic Mszy Sw dopóki obecni w kosciele rycerze Chrystusa Króla nie zdejma płaszczy. Prosi sie o wsparcie modlitewne. Dzieje sie to teraz własnie.
    Jezeli cos przekrecilam to z góry przepraszam

    • Dzieckonmp said

      prześladowanie się nasila

    • Tak wiem, miała być uroczystość w Parczewie.
      Tam spoczywają doczesne szczątki ŚP Wandy Malczewskiej.
      http://www.prorocykatolik.pl/Wanda-Malczewska.php
      Ciekawe który to biskup, Adam Lepa, czy Władysła Ziólek nie chiał odprawić Mszy świetej ?

      • passifloraa said

        chyba bp Kiernikowski….ale on już zdążył sie rozsławic podobnymi zachowaniami np do klękających do komunii

        • cox said

          Na 100% bp. Kiernikowski.

        • Nie, nie, ten biskup nie jest z Łodzkiej Diecezji.
          W łodzkiej jest trzech, jest jeszcze bp Ireneusz Pekalski

        • passifloraa said

          Parczew, diecezja siedlecka

        • No dobrze, może ja pomyliłem z Parznem w Diecezji Łódzkiej.
          Wiem, że miała być pielgrzymka diecezjalna z Łodzi do PARZNA do Wandy Malczewskiej.

        • lechstanislaw said

          Zastanawia mnie jakiego uzasadnienia użył w obu przypadkach ? Smutne to.
          Myślę że jest kilka środków dla nas na zmianę takich postaw wśród biskupów – Msza Św. w danej intencji, modlitwa, post, ofiarowanie cierpień Bogu.

        • hjk said

          @Biskup nie chce odprawic Mszy Sw dopóki obecni w kosciele rycerze Chrystusa Króla nie zdejma płaszczy

          no to już przekręt – nastepnym razem powinni je ubrac chyba na gole ciało i gdy ten zażąda zdjęcia, powinni posłuchać 🙂
          hahahha
          to juz są kurioza (albo psychoza)- chyba jest tylko taki wymóg, by w kościele obowiązywał godny strój, płaszcz rycerza chyba nie jest niczym niegodnym?

  13. jamek said

    NWO atakuje: ludobójcza ustawa emerytalna przyjęta przez Sejm

    Jak można się było spodziewać, mariontektowy Sejm przyjął ludobójczą, zgodną z Agendą 21 ONZ (przyjętą w 1992 roku przez 192 państw), ustawę o przesunięciu wieku emerytalnego do 67 lat, która jest tylko wstępem do eutanazji – przymusowego mordowania ludzi „nieprzydatnych” i „niewygodnych” faszystowskim reżimom, które przejmują kontrolę nad wszystkimi krajami świata.

    Rządy państw, podporządkowane syjonistycznemu dyktatorskiemu rządowu światowemu, tzw. NWO (New World Order), którego organem wykonawczym jest ONZ, a zbrojnym ramieniem jest NATO, po kolei będą przyjmowały uchwały depopulacyjne. Wiek emerytalny został podniesiony już w: Austrii, Belgii, Kambodży, Danii, Francji, Niemczech, Grecji, Włoszech, Holandii, Norwegii, Hiszpanii, Szwecji, Szwajacrii, Tajlandii, Wlk. Brytanii i USA.
    Jak widać, nie jest to tylko wynikiem polityki polskiego rządu, ale „tendencji” światowych. Motywuje się to wzrostem długości życia oraz koniecznością spłaty długów międzynarodowych, co oczywiście jest sztucznie stworzonym problemem przez międzynarodowych gangsterów bankierskich. Faktem jest, że średnia długość życia w wielu krajach wyraźnie spada – przez zatruwanie społeczeństwa chemią i ludobójczą służbę medyczną wspmaganą toksynami zwanymi „lekarstwami”. Jest to oczywiście wszystko realizacja Agendy 21, której celem jest ograniczenie ilości ludności globu do kilkuset milionów – taką bowiem ilość da się kontrolować poprzez system implantów RFID i wszechobecne kamery.

    Komentarze polskich polityków świadczą o kompletnej nieznajomości tego co się naprawdę dzieje na świecie, lub o ich służalczej postawie wobec NWO, co oczywiście jest zdradą interesów naszego narodu. Żaden z polityków opozycji nie wspomniał nawet o międzynarodowych planach depopulacji i o tym, że podnoszenie wieku emerytalnego może być z punktów tego planu.

    Polski Sejm, rząd i Prezydent, o dawna nie reprezentują interesów naszego narodu – są, podobnie jak w innych krajach, instytucjami wykonującymi rozkazy międzynarodowego banksterstwa. Jest to zresztą zgodne z działanami masonerii, która skutecznie blokuje awans społeczny ludzi odważnych, a promuje tchórzy i zdrajców. Przypadki, w których odważnym patriotom udaje się dojść do władzy „naprawiane” są przez likwidację tych ludzi (jak m.in. ś.p. Lech Kaczyński).

    Podobnie opozycja, łącznie ze związkami zawodowymi, nie rozumie, lub nie chce rozumieć istoty problemu. Próba blokady Sejmu może się zakończyć tylko przegraną przez protestujących konfrontacją. Sam fakt, że „miasteczko” składa się tylko z kilkuset związkowców, świadczy o tym, że organizatorzy nie chcieli zwycięstwa. Inaczej bowie wyglądało by głosowanei gdyby związkowców było 80 tysięcy, jak podczas wielkiej demonstracji rok temu (zob. wideo).

    Podniesienie wieku emerytalnego jest jednym z wielu kroków w kierunku legalizacji ludobójczej eutanazji. NWO stosuje tzw. „inkrementalizm”, tj. stopniowe wprowadzanie tyranii – jest to dokładnie to samo co się dzialo w nazistowskich Niemczech, nie od razu bowiem powstały obozy koncentracyjne. Tendencje, które są dyktowane przez syjonistyczny NWO widać wyraźnie w karajach, gdzie jest on bardziej zaawansowany niż w Polsce – np. prawo w USA zezwala już na publiczne mordowanie obywateli czy też bezterminowe przetrzymywanie ich w obozach koncetracyjnych. W USA jest obecnie więcej więźniów niż w sowieckiej Rosji podczas wielkiego terroru – liczba przekroczyła 7 milionów! Pamiętajmy też o tym, że boszewicy i niemieccy nazisści pochodzą z tej samej grupy co obecni ludobójcy NWO – są to agenci międzynarodowej kliki bankierskiej.

    Jedyną formą walki z NWO jest w tym momencie rzetelna informacja o ludobójczym NWO i bojkot globalistycznych biznesów, banków, instytucji i mediów. Wystarczy spojrzeć na informacje prasowe w różnych mediach komercyjnych – są to kopie tego samego tekstu, ułożonego zapewne wcześniej do dystrybucji przez zleceniodawców z NWO. W Polsce media już nie istnieją – jest to tylko i wyłacznie zbrojne ramię medialne międzynarodowej sitwy gangsterów bankowych.

    Źródło: http://www.monitor-polski.pl

  14. jamek said

    Mi to wygląda na małego złośliwego demonka, a na poniższym filmie można zobaczyć do czego są zdolne demony-bestie: http://www.youtube.com/watch?v=A2-gO7xLyTo

    • BB said

      Zrobił sobie diabeł reklamę dla orędzi.
      Bo gdyby to było Boże dzieło, co robiła ta kobieta, to miałaby Bożą ochronę i nic by się jej takiego nie stało. Diabeł mógłby tylko postraszyć, ale na pewno nie tknąć. Wtedy wystarczy mu się w imieniu Jezusa przeciwstawić i ucieknie, bo musi. Łaski nie robi.

      (18) Wiemy, że żaden z tych, którzy się z Boga narodzili, nie grzeszy, ale że Ten, który z Boga został zrodzony, strzeże go i zły nie może go tknąć.
      (1 Jana 5)

      Bóg się pysznym przeciwstawia, a pokornym łaskę daje. (7) Przeto poddajcie się Bogu, przeciwstawcie się diabłu, a ucieknie od was. (8) Zbliżcie się do Boga, a zbliży się do was. Obmyjcie ręce, grzesznicy, i oczyśćcie serca, ludzie o rozdwojonej duszy. (9) Biadajcie i smućcie się, i płaczcie; śmiech wasz niech się w żałość obróci, a radość w przygnębienie. (10) Uniżcie się przed Panem, a wywyższy was.
      (Jakuba 4)

      Gdyby ta kobieta była pod wpływem Ducha Świętego w tym co robiła, to żaden demon nie mógłby się nawet zbliżyć do niej.
      Nigdy żaden prawdziwy Boży prorok nie był zaatakowany przez demony, bo był pełen Ducha Świętego. To są dwa różne, przeciwstawne Królestwa: Boże i diabelskie.

      Świat duchowy rzeczywiście istnieje, nawet jeżeli ludzie w to nie wierzą.
      Jednak niezrozumienie duchowej sfery i oczekiwanie na sensację, diabeł z powodzeniem wykorzystuje.

      Zauważcie, że szatan mówił tej kobiecie, że chce ją zabić. Więc dlaczego ją tylko podrapał?
      Aby uwiarygodnić to co przez nią robi.
      Bóg i Boże dzieło potwierdzane jest cudami takimi jak czynił Jezus i apostołowie i wyganianiem demonów !

      A tu jest historia pobicia przez demona:

      (13) A niektórzy z wędrownych zaklinaczy żydowskich próbowali wzywać imienia Pana Jezusa nad tymi, którzy mieli złe duchy, mówiąc: Zaklinam was przez Jezusa, którego głosi Paweł. (14) A było siedmiu synów niejakiego Scewy, arcykapłana żydowskiego, którzy to czynili. (15) A odpowiadając zły duch, rzekł im: Jezusa znam i wiem, kim jest Paweł, lecz wy coście za jedni? (16) I rzucił się na nich ów człowiek, w którym był zły duch, przemógł ich i pognębił, tak iż nadzy i poranieni uciekli z owego domu.
      (Dzieje Ap. 19)

      Zwróćcie uwagę, że demon wiedział, że ma prawo duchowe do tych ludzi (bo nie byli chrześcijanami- nie mieli Ducha Świętego)) i je wykorzystał.

      Znam relacje, że opętana osoba z niezwykłą siłą rzuciła się na wypędzającego demony chrześcijanina. Ale nic nie mogła mu uczynić. Jak za szybą.

      Bądźcie czujni, bo:
      (8) Bądźcie trzeźwi, czuwajcie! Przeciwnik wasz, diabeł, chodzi wokoło jak lew ryczący, szukając kogo by pochłonąć. (9) Przeciwstawcie mu się, mocni w wierze, wiedząc, że te same cierpienia są udziałem braci waszych w świecie.
      (1 Piotra 5)

      Jeżeli żyjemy z Bogiem, poddajemy się Jego woli, oczyściliśmy się z grzechów, to co może zrobić nam diabeł?
      PORYCZEĆ SOBIE !!!

      Nie dawajmy diabłu dostępu przez grzech i nieposłuszeństwo Bogu.

      • Annah. said

        Dziękujemy za opinię o kolejnych orędziach Świadkowi Jehowy. Na przyszłość proszę o zaznaczenie swojej przynależności religijnej – to istotne wobec słabiej zorientowanych w problematyce rozeznawania.

        • BB said

          Złośliwa, przebiegła kobieto, przedstawiałam Ci się już parę razy. Więc nie kłam, że jestem ŚJ, bo wiesz dobrze, że nie jestem. To jest oszczerstwo, aby zepsuć mi celowo opinię wśród takich, którzy są nowi na blogu.
          Ty sama nie wiesz kim jesteś, bo chrześcijanie tak jak Ty nie postępują. Przeczytaj sobie w Biblii gdzie skończą kłamcy i oszczercy.

        • Annah. said

          Zatem dlaczego nie przyznasz się z którego ugrupowania religijnego pochodzisz tylko mieszasz w głowach osobom które może jedyny kontakt z naszym Kościołem mają poprzez ten blog. Wstydzisz się grupy z której pochodzisz czy celowo robisz krecią robotę?

        • Dzieckonmp said

          BB pytam się Ciebie a myślę że jesteś odważna i powiesz nam jaką religię wyznajesz

        • BB said

          Odpowiadałam już kilka razy. Jestem chrześcijanką. To znaczy: uczniem Jezusa.
          Tak jak już kilka razy wcześniej pisałam, kościół Chrystusowy to kościół duchowy, a nie organizacja (tak mówi Słowo Boże, co też przytaczałam).
          Bóg ma swoje dzieci w różnych chrześcijańskich kościołach i je zna. Jeszcze raz polecam lekturę 2 i 3 rozdziału Apokalipsy.
          Jezus nie jest rozdzielony, co też przytaczałam (1 Koryntian 1:9-15 oraz 3:1-7).
          Znam ludzi z różnych denominacji i spoza nich też, którzy są chrześcijanami. Ale znam i takich, którzy się tylko nimi mienią.
          Pisałam już też, że chrześcijaństwo to nie religia, to osobista relacja z Bogiem-Ojcem, dzięki ofierze Jezusa Chrystusa.
          A Słowo Boże mówi, kto jest dzieckiem Bożym:
          (10) Na świecie był i świat przezeń powstał, lecz świat go nie poznał. (11) Do swej własności przyszedł, ale swoi go nie przyjęli. (12) Tym zaś, którzy go przyjęli, dał prawo stać się dziećmi Bożymi, tym, którzy wierzą w imię jego, (13) którzy narodzili się nie z krwi ani z cielesnej woli, ani z woli mężczyzny, lecz z Boga.
          (Ew. Jana 1)

        • lechstanislaw said

          Taką samą postawę prezentuje piszący tu od czasu do czasu „maranatha”. Powiedz mi kto jest Twoim pasterzem, kto dba o Ciebie jako o „owcę”, i powiedz mi jaki jest Twój stosunek do Eucharystii, to znaczy czy przystępujesz do Komunii Św. ?

        • BB said

          Jezus jest moim pasterzem, a ja Jego owcą.
          Szanuję „maranatha”, chociaż nie ze wszystkimi jego poglądami się zgadzam.
          Co do wieczerzy pańskiej, to jestem wierna temu co jest w Słowie Bożym, nie mam swoich pomysłów.

        • hjk said

          marana to zdemskowany tu sekciarz „jednoosobowy” jak twierdzi, interpretujący sobie Pismo św. „Po swojemu”…
          Podczas gdy powstało ono w okreslonym kręgu czy wspólnocie ludzi i jest, by tak rzec, jej „własnością”, i w jej kontekście powinno być interpretowane.

        • cox said

          Na pewno tą religią nie jest religia Katolicka.

        • Annah. said

          Na pewno, pozostaje jeszcze inna sprawa: prywatnie czy służbowo. Na poczytnych blogach i forach dyskusyjnych wciąż grupy wolnych, nie przyznających się do żadnego ugrupowania religijnego chrześcijan zalewa strony swymi wywodami i fragmentami często odmiennych od naszych tłumaczeń Pisma Świętego, podważając nasze prawdy wiary, tradycje religijne z kultem Matki Najświętszej, świętych,obcowanie, sakramentalia i wiele innych. Niszczą tym zaufanie do Kościoła i Ojca Świętego i osłabiają Jego autorytet i rozczłonkowują jeszcze bardziej Kościół Chrystusowy a także odbierają podstępnie wiarę tych, którzy czytają. Jak można nazwać takie postępowanie?

        • hjk said

          sekciarstwo albo agentura jak piszesz…

        • BB said

          Pani Annah, przynależność do żadnego ugrupowania religijnego Pani nie zbawi, bo zbawienie jest w Jezusie.
          Jeżeli się Pani nie upamięta, to żadna organizacja kościelna Pani nie pomoże, bo Jezus Panią odrzuci.

        • cox said

          Zbawienie jest tylko i wyłącznie w Kościele Katolickim.

        • lucek said

          Kosciol Rzymsko-katolicki.
          O tym sie zapomina – RZYMSKO -KATOLICKI
          KOSCIOL JEZUSA CHRYSTUSA JEST KOSCIOLEM RZYMSKO-KATOLICKIM.
          Na JEGO czele stoi OJCIEC SWIETY – NAMIESTNIK CHRYSTUSA – widzialna GLOWA – KRZEW WINNY – jesli latorosle nie postepuja tak jak krzew znaczy ze do niego nie naleza , Nie sa w NIEGO wszczepieni.
          Na zachodzie jest sa koscioly katolickie , ale nie maja NIC wspolnego z naszym KOSCIOLEM .
          Dlatego tak wazne jest to slowo RZYMSKI .
          Kroluj nam Chryste !!!

        • cox said

          Masz rację @Lucek!!!

        • BB said

          A skąd to wziąłeś?

          (11) A takie jest to świadectwo. że żywot wieczny dał nam Bóg, a żywot ten jest w Synu jego. (12) Kto ma Syna, ma żywot; kto nie ma Syna Bożego, nie ma żywota.
          (1 Jana 5)

          To co Ty piszesz to nie jest chrześcijaństwo.

          (5) Zwycięzca zostanie przyobleczony w szaty białe, i nie wymażę imienia jego z księgi żywota, i wyznam imię jego przed moim Ojcem i przed jego aniołami.
          (Apokalipsa 3)

          (15) I jeżeli ktoś nie był zapisany w księdze żywota, został wrzucony do jeziora ognistego.
          (Apokalipsa 20)

          (1) Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam, kto nie wchodzi przez drzwi do owczarni, lecz w inny sposób się tam dostaje, ten jest złodziejem i zbójcą. (2) Kto zaś wchodzi przez drzwi, jest pasterzem owiec. (3) Temu odźwierny otwiera i owce słuchają jego głosu, i po imieniu woła owce swoje, i wyprowadza je. (4) Gdy wszystkie swoje wypuści, idzie przed nimi, owce zaś idą za nim, gdyż znają jego głos. (5) Za obcym natomiast nie pójdą, lecz uciekną od niego, ponieważ nie znają głosu obcych
          (Jana 10)

          Tym pasterzem jest Jezus Chrystus. Nie kto inny, nie organizacja.

          Celem chrześcijaństwa jest zmartwychwstanie i życie wieczne. Tam doprowadzi Jezus każdego, kto idzie za Nim.

        • cox said

          Taka jest nauka Kościoła Rzymsko- Katolickiego.

        • Agnieszka said

          A jeżeli ktoś jest protestantem lub prawosławnym to nie zostanie zbawiony? Nie jestem zwolenniczką świadków jehowy, ale uważam za nadurzycie twierdzenie, że tylko Katolik może zostać zbawiony. Uważam, że ważna jest przynależność do chrześcijaństwa i przestrzeganie przykazań Bożych, również ateista, który w godzinie śmierci pojedna się z Panem Bogiem ma szansę na zbawienie. Prawosławni również twierdzą, że tylko poprzez prawosławną Cerkiew można otrzymać zbawienie.

        • Agnieszka said

          Za nadużycie uważam również twierdzenie przez świadka jehowy, że jest chrześcijaninem.

        • cox said

          Jeszcze raz powtarzam- Zbawienie jest tylko w Kościele Rzymsko- Katolickim! Jeśli zaś chodzi o ateistów to owszem mogą być zbawieni, ale tylko ci, którzy nigdy nie słyszeli nauczania Kościoła Rzymsko- Katolickiego, a w swoim życiu cały czas szukali prawdy, dobra, piękna itd. Wiem, że dla niektórych jest to trudne, ale tak uczy nas Święty Kościół Rzymsko- Katolicki na czele ze swoją widzialną Głową czyli Ojcem Św. i tego mamy się trzymać!

        • Agnieszka said

          Bez względu na naukę katolicką, prawosławną czy protestancką o zbawieniu czy potępieniu na szczęście decyduje Pan Bóg.

        • lechstanislaw said

          Wszystkim wam polecam poniższy tekst śp. Ks.dr. Franciszka Madeja (jako odpowiedź na zarzuty „hodurowców”) .

          Polecam szczególnie BB:

          „Kościół katolicki głosił i głosi zawsze, iż jest jedynie prawdziwym Kościołem, jaki założył P. Jezus i dlatego wszyscy muszą do niego należeć. P. Jezus bowiem mówił zawsze o jednym tylko Kościele, jednej swojej owczarni, która ma skupić wszystkie Jego owieczki, nazywał ten Kościół królestwem Bożym, królestwem niebieskim, swoim Kościołem, zbudował go na Piotrze, jako opoce niewzruszonej, a władzę w nim i wszystkie środki zbawienie, jakie wysłużył swoją męką i śmiercią, złożył w ręce apostołów i ich następców, biskupów. Do tego swojego Kościoła powołał wszystkich bez wyjątku. Posyłając bowiem apostołów na cały świat, kazał im przepowiadać ewangelię wszystkim narodom, kazał im nauczać wszystkiego cokolwiek sam głosił.”

          … jak i coxowi oraz Agnieszce (oboje macie rację):

          „Największe może oburzenie wywołuje wśród licznych przeciwników Kościoła katolickiego jego nauka, iż w tym jedynie Kościele można osiągnąć zbawienie wieczne. Oburzenie to podzielają i hodurowcy, piętnując przy każdej sposobności całą potworność i bezbożność podobnej nauki. Już w pierwszym zeszycie „Polski Odrodzonej” udowadnia nieznany bliżej autor, że przez taką naukę skazuje Kościół katolicki na wieczne potępienie wszystkich, którzy do niego nie należą, choćby prowadzili życie najidealniejsze i stosowali się we wszystkim do nauki Chrystusowej. W ten sposób odsądza Kościół kat. Od Boga i zbawienia wiecznego nie tylko setki milionów pogan, którzy nigdy nic nie słyszeli o Kościele, ale i wszystkich chrześcijan, którzy nie uznają papieża i nie chcą się poddać pod komendę kleru rzymskiego. Szczęśliwość wieczną obiecują księża katoliccy tylko tym, którzy słuchają potulnie władzy kościelnej, zachowuję skrupulatnie wszystkie przepisy Kościoła, choćby nie posiadali bynajmniej prawdziwej pobożności i ducha Chrystusowego. Ponieważ do Kościoła katolickiego należy około 300 milionów ludzi, a więc mniej więcej piąta część ludzkości, skazuje Kościół na wieczne potępienie przeszło cztery piąte biednych mieszkańców ziemi. Nauka taka jest naprawdę straszna, niezgodna nie tylko z pojęciem Bożej miłości i miłosierdzia, ale i Bożej sprawiedliwości, dlatego trudno przypuścić, ażeby Kościół, którzy głosi tak potworne hasła, mógł być prawdziwym Kościołem Chrystusowym. Jak też więc wygląda w tym względzie nauka Kościoła katolickiego i jak rozumieć to zdanie, że tylko w nim prawdziwa i pewna droga zbawienia?”

          http://swiety.krzyz.org/extra.htm

          Powiedz mi BB jeszcze, od którego momentu w historii nie uznajesz Kościoła Katolickiego?

        • BB said

          Lechstanislaw
          Odpowiem w nowym wpisie nr11, bo tu zrobiło się ciasno.

        • BB said

          Poszło w 13 akapit.

        • Radosław said

          Nie jest prawdą, że tylko katolik może być zbawiony. To Jezus zbawia, nikt inny. Kto dostępuje zbawienia to tylko przez Niego. Czy to będzie katolik, protestant, buddysta, hinduista, mason, ateista. Jezus nikogo nie potępia, umarł za wszystkich. Nikogo nie wyłącza. Każdy może dostąpić zbawienia, ale tylko dzięki Jezusowi.

          „Kościół nie twierdzi, że wszyscy niechrześcijanie zostaną potępieni dlatego tylko, że urodzili się poza chrześcijaństwem. Naucza jednak, że jeśli osiągają oni zbawienie, to nie poza Chrystusem, nie poza oddziaływaniem Ducha Świętego ani nie poza Kościołem. Istnieje bowiem jedyne dla wszystkich ludzi Źródło zbawczej łaski. Jest nim Jezus Chrystus, Syna Boży i prawdziwy człowiek, oraz Duch Święty.”

          „Tak więc niechrześcijanie – podobnie jak chrześcijanie – mogą dostąpić zbawienia tylko dzięki łasce wysłużonej przez Jezusa Chrystusa i udzielanej przez Ducha Świętego. Jezus Chrystus i Duch Święty oddziaływuje nie tylko na chrześcijan. Zbawcze ‚działanie, jakie Jezus Chrystus prowadzi ze swoim Duchem i przez Niego, rozciąga się na całą ludzkość ponad widzialnymi granicami Kościoła.’ (Deklaracja Dominus Iesus 12)”

          „Tak więc osiągający zbawienie niechrześcijanie zawsze dostępują go – choć o tym nie wiedzą – dzięki Chrystusowi, Duchowi Świętemu i Kościołowi.

          Nie osiągają nigdy zbawienia ‚poza Kościołem’. Osiągają je dzięki Kościołowi i dzięki pewnej nadprzyrodzonej łączności z nim. Nie ma zbawienia dla jednych w Kościele i dzięki zbawczemu oddziaływaniu Kościoła, a dla innych – poza Kościołem. Kościół nie przyjmuje teorii, że np. chrześcijanie zbawiają się w Kościele, a niechrześcijanie – poza Kościołem, na mocy działania samego tylko wiecznego Logosu, Słowa Bożego, lub samego tylko Ducha Świętego (zob.) Ustanowiona dla wszystkich przez Boga droga wiodąca do zbawienia jest jedna. Jest nią Jezus Chrystus, Duch Święty i Kościół, Mistyczne Ciało Chrystusa.”

          http://www.teologia.pl/m_k/zag05-03.htm#0

        • Radosław said

          Jeśli dla przykładu, umiera mason, a w chwili śmierci Pan da mu tę łaskę, żeby mógł żałować i ten żal okaże, dostąpi zbawienia i zostanie włączony do Kościoła Jezusa Chrystusa. Oczywiście będzie musiał przejść przez czyściec, spłacając długi Bożej sprawiedlowiści, ale nie można powiedzieć, że mason, poza Kościołem żyjący będzie zawsze potępiony, bo nie należy do Kościoła Katolickiego.

        • drom said

          @Radosław,na czym opierasz swoją pewność,że mason z Twojego przykładu „oczywiście będzie musiał przejść przez czyściec, spłacając długi Bożej sprawiedliwości”?
          W Biblii mamy przykład,że to nie jest takie oczywiste.:”Jezu, wspomnij na mnie, gdy przyjdziesz do swego królestwa.Jezus mu odpowiedział:
          Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju.”Łuk.23:42-43

          Jezus mu odpowiedział: Zaprawdę, powiadam ci: Dziś ze Mną będziesz w raju.

        • cox said

          Nie znaczy to, że Dobry Łotr nie przechodził przez czyściec. W jego przypadku mógł on trwać bardzo krótko.

        • BożeDziecko said

          Radosławie masz absolutna rację, jak zwykle zresztą 😉

        • atryda said

          Samo stwierdzenie, że w Kościele Katolickim jest Zbawienie jest szczerą prawdą, ponieważ w Nim jest osobowo obecny Chrystus, który to jest Zbawieniem, tak Naucza Kościół i w to wierzymy.
          I tak powinniśmy to rozumieć, protestanci nie wierzą w obecność Chrystusa, więc prawdą jest, że tylko w KK jest Zbawienie, a w zborach nie, a czym innym jest możliwość zbawienia, przecież sama przynależność do KK z automatu nie zbawia, co jest znane w miarę uformowanemu Katolikowi, temu Jezus ustanowił Sakrament Pojednanie, ale najzabawniejsze jest to, że protestanci, choć nie wierzą w obecność Chrystusa w ich zgromadzeniach to twierdzą, że wystarczy wierzyć w niego a będzie się zbawionym, przewrotne myślenie.

        • cox said

          To, że przynależność do KK nie zbawia z automatu jest jasne jak słońce, gdyby było inaczej to by było ,,super” wystarczyło by się ochrzcić w KK i jak to się mówi ,,po krzyku”.

        • Paweł said

          Atrydo a co z prawosławnymi ? Przypominam że wiele cudownych obrazów M. Boskiej w Polsce pochodzi z terenów prawosławnych.

        • atryda said

          Prawosławie jest Kościołem Apostolskim i sprawuje te same sakramenty, więc i tam jest Zbawienie ale ze względu na pewne problemy natury politycznej nie jestem pewny czy pasterze tego Kościoła od dłuższego czasu prawidłowo prowadzą swą trzodę, mam na myśli tą część, która uznaje zwierzchność Moskwy.
          Inne Cerkwie pewnie tak mocno nie są zależne od polityki.
          Krótko od strony teologicznej wiertni będący w Cerkwi też nie powinni się obawiać.

        • lucek said

          @Annah
          Czy my powinnismy sadzic innego czlowieka ?
          Czy to pochodzi od Pana Boga ?
          Bladzimy wszyscy i powinnismy upominac innych w Milosci do Boga.
          Jesli ja mysle troche inaczej niz moj sasiad czy to znaczy ze sasiad zle mysli ?
          A moze ja sie myle .?
          Dobrze byloby spytac jakiegos Kaplana co o tym mysli.
          I tu tez jest dylemat : ….- ktorego kaplana spytac ?

          Czasem bladzimy , czasem mylnie interpretujemy Pismo Swiete. Czasem majac dobre intencje robimy zle. Im blizej jestesmy Boga tym bardziej narazeni jestesmy na pokusy.
          Ale po to mamy Pasterzy aby rozwiewali nasze watpliwosci . Dlatego TAK WAZNA JEST MODLITWA ZA KAPLANOW> JESLI BRAKNIE NAM PASTERZY …. do KOGO pojdziemy.. ???
          Maly drobny przyklad … bez kaplana ani rusz…
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Annah. said

          Orędzia w Najo w Korei są dobrze znane osobom nieco wtajemniczonym w objawienia współczesne, napisano książki na ich temat dlatego Ci które nie znają cierpień mistyków i świętych do jakich należy Julia Ki powinny się najpierw zaznajomić z treścią przesłań a nie sądząc po razach i ranach jakie wizjoner nosi i interpretować je jako pochodzące z opętania. Ojciec Pio bardzo często był również w nocy masakrowany przez demony i musiał wyglądać dużo gorzej od Julii, i wielu innych świętych również,(jednak Bóg dopuszcza w jakim celu to cierpienie) ale jest to rzecz drugorzędna wobec przesłań jakie otrzymywali od Boga i tego się należy trzymać, Tutaj wycinek orędzi


          http://www.duchprawdy.com/julia_kim_naju.htm

      • atryda said

        Jesteś daleka od duchowości chrześcijańskiej, a tym bardziej katolickiej otóż my katolicy od zawsze wiemy, że święci jako specjalne sługi Boga są poddani większemu próbowaniu i cierpieniu i tak jak Jezus doświadczał ataków demona, tak i święci jak ich Bóg i Mistrz, tego dostępowali, dostępują i będą dostępować i tylko ignorant zaprzecza tej prawdzie.

        • BB said

          A kiedy Jezus doświadczył ataku demona?
          Może Go pobił i podrapał?

        • atryda said

          A co to było w czasie kuszenia jak nie atak demona czy też walka z grzechem całego świata i całego czasu w Ogrodzie Oliwnym w czasie modlitewnego konania, Jezus był tak atakowany aż się pocił krwawym potem, bo każde kuszenie jest atakiem, a demon może uczynić tyle ile mu Bóg na to pozwoli.
          Jeśli Jezus był taki jak my, znaczy się prawdziwie człowiekiem to tak jak i my był poddany tym samym uciskom;
          bólowi, głodowi, zmęczeniu, radości, smutkowi, tak też atakom demona, bo jaka wartość była by Jego dzieła gdyby coś Mu zostało oszczędzone, cały świat demoniczny w takim wypadku zarzucałby Bogu, że gra nie „fer”.
          Zdumiewa mnie te literalna znajomość Biblii przez protestantów, a za razem zasmuca ten analfabetyzm duchowy w odbierania tego, co jest ukryte między tekstem tejże.
          Proszę więcej czytać tekstów mistyków KK., naprawdę jest to lektura piękna i zarazem pouczająca.

        • BB said

          No cóż, każdy ma prawo do swoich pomysłów na życie i wiarę.
          Ja wybrałam walkę ze złem i wyganianie demonów, a nie pozwalanie na to aby raniły, niszczyły ciało.
          Wybrałam lekturę Biblii i świadectwa ludzi, którzy chwalą Boga za to co dobrego zrobił w ich życiu.
          Dziękują za nawrócenie, uwolnienie od nałogów, demonów, za uzdrowienie, za naprawienie relacji w rodzinie, za pomoc w rozwiązaniu problemów, które z ufnością Mu powierzyli.
          Mój Bóg jest dobry.

        • cox said

          Oczywiście, że każdy ma wybór, tylko czy warto tak ryzykować żyjąc poza Kościołem Katolickim?

        • BB said

          Bardzo podobnie myślą ŚJ, wskazując na siebie.

          Ja wg Słowa Bożego wybrałam Jezusa Chrystusa. I mogę być spokojna, bo w Nim jest zbawienie. Jego porowadzenie i uczniostwo jest dla mnie gwarantem.

        • cox said

          Tyle tylko, że u nich nie można przystąpić do sakramentu pokuty (jak również u protestantów), a co za tym idzie jest ,,problem” ze Zbawieniem!

        • BB said

          Pomysł wyznawania grzechów w konfesjonale powstał dużo później niż chrześcijaństwo. Wcześniej w KK było tak jak u protestantów teraz.

        • atryda said

          No wybacz ale w Piśmie stoi jak wół „Tym którym odpuścicie będzie odpuszczone, a tym którym zatrzymacie będzi9e zatrzymane.”, to co to jest Jezus mówił o majątku.
          Co do konfesjonału jest to tylko forma, spowiedź doskonale może też odbywać się bez niego.

        • cox said

          Poczytaj sobie dzieła bł. Katarzyny Emmerich, a będziesz wiedziała jak Pan Jezus był dręczony przez demona w Ogrójcu.

        • BB said

          W ogrodzie Getsemane do Jezusa przyszedł anioł z nieba, by Go umacniać, a nie demon.
          Jezus wiedział co Go czeka, niepokoił się i trwożył. Chciał aby Go to minęło, poddał się jednak woli Ojca mówiąc: „Nie moja, ale Twoja wola niech się stanie”.
          Tak pisze w Biblii (Łukasza 22:39-46). Ja wierzę, że ona mówi prawdę.

        • atryda said

          To, co Jezus potrzebował umocnienia z nieba tak z niczego i tak sobie Jezus gaworzył z Aniołem przez trzy godziny?
          Dziewczyno zastanów się, że czegoś w Piśmie nie ma to znaczy, że się nie wydarzyło, to w takim razie, co z dzieciństwem Jezusa i z Jego czasem dorastania, Jezus nie dorastał?
          Teraz jesteś w stanie takim, w jakim nie długo będą katolicy (patrz najnowsze orędzie), a chodzi o to, że zostaniemy pozbawieni siły, jaka płynie z Eucharystii i o czym tu rozmawiać widocznie tu tkwi źródło różnic, jakie są między nami, ty odrzucasz największą Łaskę Chrystusa i Jego Miłość, to jak masz uwierzyć w nadprzyrodzoność ty żyjesz tylko materią i tym światem i tym, co kto jakoś przetłumaczył, boisz się wyjść ponad innych, boisz się być prawdziwie z Bogiem, prawdziwie Mu zawierzyć.

        • BB said

          Nigdy żadnej Atrydzie nie mówiłam, że nie wierzę w nadprzyrodzoność. Moje dzisiejsze wpisy dobitnie potwierdzają, że jest przeciwnie.
          O swoich lękach wyjścia ponad innych też nie wspominałam. Moje wpisy raczej wskazują na to, że nie chodzę wytartymi drogami jak inni cieleśni ludzie i nie boję się przeciwstawiać kłamstwu i złu, przypodobując się ludziom. Chcę się podobać Bogu.
          Żyję z Bogiem i ufam Mu całkowicie.

          (14) Pan jest mocą i siłą moją, On stał się wybawicielem moim.
          Psalm 118

        • atryda said

          To czemu nie korzystasz z sakramentów, gdzie przez naszą wiarę, przez nauczanie Kościoła, przez świadectwa ludzi Jezus jest obecny i towarzyszy nam w naszym życiu?
          Przecież to nie logiczne, ale każdy pracuje sam nad tym to, co będzie potem pożywać.

        • cox said

          Myślisz, że dlaczego Pan Jezus pocił się krwawym potem? Aniołowie tam byli, był też i demon. Jak myślisz, dlaczego Pan Jezus trzykrotnie prosił Ojca, aby oddalił od niego kielich Męki? Czy dlatego, że się jej bał? Nie! Dlatego, że demon dręczył Go wizją tego, jak ofiara Jego Krzyżowej Męki będzie odrzucana przez tych, dla których jej dokona i dlatego też umacniał go Anioł.

      • lucek said

        @ BB
        Bez Woli Bozej nic zlego nam sie przydarzyc nie moze.
        Kobieta ta miala na szyi Szkaplerz karmelitanski – miala wiec i obrone Najswietszej Maryji Panny,
        Jesli Pan zezwolil na atak widocznie mial w tym jakis cel..
        Jedno jest pewne ; SZATAN ISTNIEJE NAPRAWDE>

        Kroluj nam Chryste !!!

        • aga singh said

          Idealna odpowiedź Lucek, Szczęść Boże

        • BB said

          Wiele złego nam się może przydarzyć, gdy damy diabłu dostęp.

          (27) nie dawajcie diabłu przystępu.
          (Efezjan 4)

          Jeżeli wyjdziesz w czasie deszczu spod parasola to zmokniesz. Ochronę masz tylko wtedy gdy jesteś pod nim.

      • aga singh said

        A Ojciec Pio też sobie wymyślał ataki diabelskie? Szatan atakowal wielokrotnie Ojca Pio i Ojciec miał wiele śladów na ciele. I co ma to znaczyć, że Bóg Go opuścił?

    • jamek said

      Do BB: Ja tylko o cudach u ŚJ nie słyszałem. Czemu?

      • BB said

        Z tego co wiem, to ŚJ uważają, że były one za czasów apostolskich i wraz ze śmiercią pierwszych apostołów się skończyły.
        Ja z Biblii wiem, że mają one zawsze towarzyszyć głoszeniu Ewangelii i być obecne w życiu chrześcijan.

        (15) I rzekł im: Idąc na cały świat, głoście ewangelię wszystkiemu stworzeniu. (16) Kto uwierzy i ochrzczony zostanie, będzie zbawiony, ale kto nie uwierzy, będzie potępiony. (17) A takie znaki będą towarzyszyły tym, którzy uwierzyli: w imieniu moim demony wyganiać będą, nowymi językami mówić będą, (18) węże brać będą, a choćby coś trującego wypili, nie zaszkodzi im. Na chorych ręce kłaść będą, a ci wyzdrowieją.
        (Marka 16)

        (12) Zaprawdę, zaprawdę, powiadam wam: Kto wierzy we mnie, ten także dokonywać będzie uczynków, które Ja czynię, i większe nad te czynić będzie; bo Ja idę do Ojca. (13) I o cokolwiek prosić będziecie w imieniu moim, to uczynię, aby Ojciec był uwielbiony w Synu. (14) Jeśli o co prosić będziecie w imieniu moim, spełnię to. (15) Jeśli mnie miłujecie, przykazań moich przestrzegać będziecie.
        (Jana 14)

        Jeżeli czegoś nie ma, co być powinno, to najlepiej wymyślić nową teorię – usprawiedliwienie. Taki „myk”.

        Prawidłowo powinno być tak:
        – Słowo Boże mówi, że mają być znaki i cuda, ale trzeba spełnić odpowiednie warunki: wiara w Jezusa, głoszenie ewangelii o Jezusie, wiara w Słowo Boże, że mówi na ten temat prawdę, święte życie. Wtedy należy oczekiwać na Boże działanie.
        – gdy, działania Bożego nadal nie ma, to powinno spowodować, że my zapytamy Boga: „Co jest ze mną nie tak Panie?”
        – powodem może być: wiara w innego Jezusa, inna ewangelia, niewiara, życie w grzechu.

        Ale ludzie niepokorni nie szukają winy po swojej stronie, ale po stronie Boga i wymyślają różne nowe teorie – usprawiedliwienia.

        Zdarza się też , że pragną tak bardzo cudów, iż wchodzi w to miejsce szatan i jego słudzy. Zamiast u Boga szukają mocy u diabła. Przykładem jest np. zapraszanie do kościoła Harrisa – uzdrowiciela, organizowanie rekolekcji z wahadełkiem. Byłam jedną z ofiar tego zwiedzenia. Pchnęło mnie to dalej w praktyki New Age, jogę, homeopatię, chodziłam do irydologa-księdza itd.
        Bóg mnie z tego wyciągnął i oczyścił. Chwała Mu za to.

        Duchowość jest Boża, ale też i diabelska. Dlatego bardzo ważne jest abyśmy nie biegali za sensacjami-objawieniami, tylko trzymali się Słowa Bożego i badali duchy czy są z Boga.

      • BB said

        Nie wszystko co nadprzyrodzone pochodzi od Boga.
        Jakie znaki i cuda mają towarzyszyć chrześcijanom pisze w Biblii. Teksty zamieściłam powyżej.

        • BB said

          Bardzo ważne jest odróżniać:
          anioła od demona,
          Boga od szatana
          i ludzkie wymysły od Słowa Bożego zawartego w Biblii.

          Szatan jest sprytny, oszukuje, imituje, podszywa się.

      • Imelda said

        BB

        Chciałabym Ci zadać parę pytań prywatnie…..
        Napisz czy mogę poprosić Admina o Twój mail ?

        Pozdrawiam:)

        • BB said

          Imeldo
          A czego miałyby dotyczyć te pytania?

        • Imelda said

          BB

          …mnie osobiście…..

        • BB said

          OK.
          Poproś Admina. Zgadzam się.
          Pozdrawiam

        • Patriota said

          Z chrześcijańskiego obowiązku ostrzegam Imeldę aby uważała i nie dała się zwieść zwodniczym nauką jakoby było zbawienie poza Kościołem Katolickim. Niech Cie Pan Bóg strzeże od złego.

        • Imelda said

          @ Patriota

          Dziękuję 🙂

  15. Paweł said

    Obejrzałem filmik na You tube, zamieścił go użytkownik WeirdFreaky’s z Wielkiej Brytanii . Na swojej stronie umieszcza filmiki ze zjawiskami paranormalnymi , np. ufo nad Londynem ( fotomontaż ) , duchy na cmentarzu
    samobójczy skok z wierzy Eifla fotomontaż ( nieudolny ) od 20 sek widać ludka który skacze a w 50 sek fontannę ze stawem przy wierzy z pływającą koszulą – typowy fak modny wsród młodzieży. do sprawdzenia ???http://www.youtube.com/watch?v=H1dRuP4G4g4&feature=autoplay&list=ULCxLL4t6jVMs&playnext=1
    Czy to jest wiarygodny materiał ?

  16. Steven17 said

    A jaki to problem wstawić taką „duchową” animację komputerowo i rozgłaszać potem jako cud?

    • Przemek said

      w sumie moze i masz racje faktycznie w momencie gdy kaplan podchodzi Duch ginie… ale zastanawiajacy film nie potrafie tego orzec nie ja jestem od tego tylko jacys technicy… Nie mniej super by bylo ghdyby Pan sie czasem nam w taki sposob obiawil… ale wszystko przed nami ostrzezenie tuz tuz:)

      • hjk said

        eee, no jak bez aureoli???
        na wszystkich obrazach jest chyba zawsze z aureolą…
        No i takie małe, a już nieźle stoi???

Sorry, the comment form is closed at this time.