Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Biskup wydaje orzeczenie – Objawienia Mario D Ignazio w Brindisi FAŁSZYWE

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 Marzec 2015

Arcybiskup Domenico Caliandro wydał decyzję o fałszywości objawień Mario D Ignazio.
Objawienia zaczęły się 5 sierpnia 2009 r. Według Mario od tego czasu Matka Boża każdego 5  dnia miesiąca ukazywała się i dawała orędzie. Od tego dnia życie chłopaka całkowicie się zmieniło. Ale dziś, po sześciu latach objawień i ekstaz w Brindisi jak również modlitw i spotkań z tysiącami wiernych, po decyzji arcybiskupa życie Mario zmieni się jeszcze bardziej.
Arcybiskup wydał decyzje w której pisze między innymi:
OŚWIADCZAM że objawienia  są fałszywe. Proszę wiernych o powrót do zwykłych praktyk życia chrześcijańskiego.
1. Zgodnie z kan. 1319 $ 1 CJC jest zabronione szerzyć  treści dotyczące rzekomych objawień, a także  orędzi lub tajemnic pod groźbą kary ekskomuniki i zakazu przyjmowania Sakramentów.
2, Najbliżsi współpracownicy duchowni Mario D Ignazio mają go opuścić w przeciwnym razie zostaną pozbawieni urzędów w Kościele.
3, Wszystkie akty kultu związane z objawieniami są zabronione. Zakazany jest też wszelki patronat kościelny.
4, Wszyscy wierni mają zabronione udzielać jakiekolwiek moralnego wsparcia dla jasnowidza pod groźbą ekskomuniki.

Apparizioni_Mario_Documento_Vescovo

 

Odpowiedzi: 34 to “Biskup wydaje orzeczenie – Objawienia Mario D Ignazio w Brindisi FAŁSZYWE”

  1. Dzieckonmp said

    Polecam dziś w Radio Maryja gości Jarosław Kaczyński. Bardzo ciekawe rozmowy. Kto jeszcze błądzi nie wiedząc na kogo głosowac powinien koniecznie dziś słuchać Radia Maryja . Ci zaś co zrównują PO z PIS lepiej niech wyjadą na Madagaskar. Tym osobom już nic nie pomoże a jedynie będą szkodzić naszemu ukochanemu krajowi .

    • atanazy99 said

      Masz wielką wiarę, Adminie, ale wierzyć należy Panu Bogu, a nie ludziom. Ludzie, a zwłaszcza politycy, a zwłaszcza politycy naszego kraju są osobami, wobec których należy zachować jak najdalej posuniętą ostrożność.

  2. Dzieckonmp said

    Rzad Kopaczki zabiega w Strasburgu o to zeby Trybunał Europejski nie wydał orzeczenia na podstawie ktorego polscy kredytobiorcy mogliby pozywac banki.

    „Polski rząd pod przewodnictwem Ewy Kopacz i Janusza Piechocińskiego jednak bierny nie jest. Aktywnie zabiega w Strasbourgu, by wpuszczeni w toksyczne kredyty Polacy… nie odzyskali swych pieniędzy zagarniętych przez im bankierów wbrew prawu i wyrokom polskich sądów. Rząd koalicji PO-PSL przyjął i przesłał do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości takie oto stanowisko:

    Rzeczpospolita Polska sygnalizuje, że stwierdzenie nieważności postanowień walutowych zawartych w umowach kredytów denominowanych a w konsekwencji orzeczenie obowiązku przewalutowania takich kredytów, mogłoby spowodować daleko idące negatywne konsekwencje dla rynku finansowego.
Przykładowo, w przypadku Polski, przewalutowanie kredytów walutowych według kursu z dnia ich udzielenia mogłoby się wiązać z obniżeniem wyceny większości takich kredytów o około 30%-40% i mogłaby wygenerować po stronie banków straty w wysokości nawet kilkudziesięciu miliardów złotych.

    • atanazy99 said

      Rozumiem, że mamy fatalną p. premier, ale po co ją znieważać, przyrównując do narzędzia ogrodniczego z minionego wieku?

      Jeśli na tym blogu nie może być atmosfery wzajemnego szacunku – nawet do wrogów – i miłości, to szatan śmieje się z uciechy. Człowiek nie ma gdzie się udać, aby choć przez chwilę nie było złości, nienawiści, obmowy, kpiny. Świat zaczyna w coraz większym stopniu przypominać piekło.

      • Dzieckonmp said

        Atanazy ja bede używał zniekształceń wszystkich polityków jak Komoruski czy kopaczka. To jest celowe i polecam to innym gdyż gdyby ktoś pociągał do sądów za treść to mam wymówkę że nie mówiłem o tym człowieku tylko o Komoruskim. To jest u mnie i będzie celowe zniekształcanie.

      • Anka said

        +
        Gratuluję @Atanazy. Wnioskuję, że „słoiki” to już przeszłość.🙂

        • atanazy99 said

          Pisałem kiedyś o słoikach? Być może, kiedy opisywałem zjawisko społeczne polegające na tym, że osoby z prowincji przybywają do miast i – po wyrwaniu się spod moralnej kurateli w swoich wsiach/miasteczkach – po zamieszkaniu w stolicy zaczynają grandzić, cudzołożyć, ćpać, próżnować. Do dużych miast ściągają m.in. aktywni homoseksualiści, którzy nie mogliby w mniejszych środowiskach prowadzić grzesznego trybu życia. Wielkomiejska anonimowość daje taką możliwość.

          Jeśli kogoś uraziłem, przepraszam, niemniej ww. zjawisko jest faktem. Ilekroć ktoś krytykuje styl życia w dużych miastach, a sam mieszka na prowincji, ma prawo wiedzieć, że to właśnie prowincja przyczynia się do takiego stanu rzeczy.

        • Anka said

          +
          Być może było też o „zjawisku”, chociaż bardziej utkwił mi w pamięci szczegółowy opis „słoików”. Wtedy po raz pierwszy spotkałam się z tym terminem i zrobiło mi się nieswojo, bo odkryłam, że za kogoś takiego mógł uchodzić ktoś z mojej rodziny. Ktoś, kogo po dzień dzisiejszy uważam za najszlachetniejszego z krewnych.
          Ale to tak na marginesie. Przeprosiłeś, nie ma sprawy.

  3. Tadzio said

    Ktos wie jakie byly te Objawienia i jakie byly podstawy do zakwestinowania?

    • atanazy99 said

      Orędzia św. s. Faustyny też przez pewien czas były zakazane. Pytanie jak jest w tym przypadku. Ktoś może zna lepiej te orędzia i może się wypowiedzieć o nich?

    • EWA DM said

      Do tej pory nie znaliście tych przekazów i było dobrze. A teraz, kiedy są objęte ekskomuniką, koniecznie chcecie poznać? To takie jakby bieganie do wróżki.
      Panowie, a czy zapoznaliście się już dostatecznie dobrze z Pismem Świętym? Przeczytaliście, tak od deski do deski? Tam na wszystko znajdziecie odpowiedź. Na to, co nas czeka, także.

      • JakubIII said

        Ewo!
        Nie martw się o panów bo nasza przestrzeń rozumowania otaczającej nas rzeczywistości jest niewyobrażalnie dla Was kobiet, po prostu inna.
        Dlatego uśmiech pojawia sie na ustach jak czyta się o Waszych frustracjach. Połowa z Was nie jest przygotowana do życia z mężczyzną. Publikujecie tu masę swoich problemów oscylujących w granicach zaburzeń osobowości. Nie twierdzę, że wszystkie, ale wiele z Was tu zaglądających. I więcej nie prowokuj.
        Jeśli chodzi o znajomość Pisma Św. to ja czytałem około 7 razy i myślę kolejny raz. Natomiast orędzia dobrze jest rozważać bo one dotyczą często naszego pokolenia.

        • Lucjusz said

          no nazwij po imieniu to po prostu paranoicy…

        • EWA DM said

          Ja się uśmiecham, kiedy spotykam ludzi o nadmiernym mniemaniu o sobie. I rodzina na mnie raczej nie narzeka.
          Na prowokacji mi nie zależy, ale – jeśli pisze czarno na białym, że jesteś ekskomunikowany za nadmierną ciekawość, a tego nie rozumiesz – to staram się tłustym drukiem zwrócić uwagę na zagrożenie. Niewyobrażalnym brakiem rozumowania byłoby ignorowanie takiego zagrożenia.
          Oczywiście, co do kobiet i mężczyzn, każdy ma swoje preferencje. Na takim blogu nie chodzi, chyba jednak, o zaspakajanie cudzych gustów, ale o przekazywanie myśli, tym bardziej, jeśli nakazuje to sumienie. Przemyślane wypowiedzi powinny obowiązywać wszystkich: EWĘ i każdego Adama.
          Żeby choć trochę poszerzyć swoją przestrzeń – Pismo Święte warto przeczytać 77 razy.

        • Dana said

          Jakubie piszesz ,że jesteś wynalazcą ,ale kobiety też odkryły i zbudowały ciekawe wynalazki.Ponadto kobiety mają intuicję ,czego panowie nie posiadają.Czy jesteś tatą i martwisz się dzień i noc o swoje dziecko ? Aby nie zachorowało i nie umarło ,a potem aby nie zeszło na złą drogę .

        • Anka said

          +
          Ewa DM said: „Oczywiście, co do kobiet i mężczyzn, każdy ma swoje preferencje.”

          Ale model typu „słodka idiotka”, chyba, nadal jest na topie. Nieprawdaż panowie?

      • Tadzio said

        Zachowajcie milczenie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        http://ostrzezenie.net/wordpress/2012/10/28/nigdy-nie-wolno-wam-odrzucac-prywatnych-objawien-bez-niezbednych-kwalifikacji-lub-pokory/

        Nigdy nie wolno wam odrzucać prywatnych objawień bez niezbędnych kwalifikacji lub pokory

        Środa, 24.10.2012, 21:11

        Moja droga, umiłowana córko, jest ważne, abyś nie słuchała tych, którzy atakują Moje Święte Słowo.

        Zasłaniaj uszy wobec prób odrzucenia Moich Najświętszych Orędzi, które zostaną teraz dokonane, szczególnie przez tych, którzy twierdzą, że są Katolickimi teologami.

        Jak już ci mówiłem, największe ataki nastąpią od tych w Kościele Katolickim, którzy twierdzą, że Mnie znają, ale którzy nie rozumieją Księgi Objawienia, ani zawartych w niej tajemnic.

        Oni nie mogą ich znać, ponieważ Ja, Baranek Boży, jeszcze ich wszystkich nie ujawniłem.

        Jaką frustrację oni powodują u Mnie. Jak Mnie ranią. Ponieważ każdym okrutnym wzgardzeniem okazanym wobec Moich Orędzi zagłębiają kolejny gwóźdź w Moje Ciało.

        Ponieważ przez gwałtowne odrzucanie każdej wskazówki, którą Ja daję dla dobra wszystkich dusz, krzyżują Mnie ponownie.

        Mimo to nie ma znaczenia jak oni Mnie urażają, gdyż Ja umierałbym tysiące razy, gdyby tylko uratowało to inną duszę.

        Mogą odrzucać Moje Przekazy; wyszydzać ciebie Moja córko i odrzucać Mnie, ale nie zapobiegną, aby Wola Mojego Ojca została ostatecznie doprowadzona do końca.

        Te biedne dusze czasami uważają, że zachowują się odpowiedzialnie mówiąc ludziom, aby nie akceptowali Moich Orędzi.

        To, co robią, jest zapobieganiem, aby Słowo Boże zostało przedstawione Bożym dzieciom. Jeśliby nadal mieli tak czynić, zostaną uciszeni przez Rękę Mojego Ojca.

        Nikt nie powstrzyma Mnie w Mojej misji ratowania dusz.

        Ci wyświęceni słudzy, którzy obstają przy blokowaniu wysłuchiwania Mojego Słowa, niech wiedzą to.

        Wasze niezmienne słowa i wasze bluźniercze oskarżenia zabiorą wam łaski przyznane wam przy waszym powołaniu. Jeśli nie zawołacie do Mnie poprzez modlitwę o odpowiedzi, których potrzebujecie, Ja nie będę mógł wam pomóc.

        Nigdy nie wolno wam odrzucać prywatnych objawień bez niezbędnych kwalifikacji lub pokory. Ale nawet wtedy, nigdy nie wolno wam osądzać takich wydarzeń. Zachowajcie milczenie.

        Módlcie się zawsze o dar rozeznania. Inaczej winni będziecie najgorszego grzechu w Oczach Mojego Ojca – grzechu uniemożliwiania Mu zbawiania dusz poprzez Święte Słowo Jego Syna.

        Wasz Jezus

    • Dana said

      ZBYT WIELE OBJAWIEŃ POWODUJE MĘTLIK W GŁOWIE I PRÓŻNE DOCIEKANIA.ORĘDZIA Z MEDJUGORIE SĄ MYŚLĄ PRZEWODNIĄ TEGO BLOGA I NIECH TAK BĘDZIE DALEJ.

  4. KRYSTYNA said

    500 księży odważnie i głośno w obronie Tradycji!

    Prawie 500 angielskich i walijskich księży podpisało list, w którym wzywają kościelną hierarchię do potwierdzenia katolickiej Tradycji. Skrytykował ich za to kardynał, który popierał zmiany ws. rozwodników. …………………………

    za:http://www.fronda.pl/a/500-ksiezy-odwaznie-i-glosno-w-obronie-tradycji,49193.html

    CHRISTUS VINCIT, CHRISTUS REGNAT, CHRISTUS IMPERAT !!!
    ______________________________________________________

    • Wiesia said

      BRAWO!!! (((🙂 )))
      BOGU wierność przysięgali i BOGU należy się posłuszeństwo nade wszystko.

      10 Na świecie było [Słowo],
      a świat stał się przez Nie,
      lecz świat6 Go nie poznał6.
      11 Przyszło do swojej własności,
      a swoi Go nie przyjęli.
      12 Wszystkim tym jednak, którzy Je przyjęli,
      dało moc, aby się stali dziećmi Bożymi7,
      tym, którzy wierzą w imię Jego –
      13 którzy ani z krwi,
      ani z żądzy ciała,
      ani z woli męża,
      ale z Boga się narodzili8.
      http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=340

    • halina said

      Było powiedziane w orędziach ,
      że Anglia zapisze ładne karty
      jako wojownicy Chrystusa .
      Czyżby to była pierwsza karta
      i zryw na pierwszej linii
      w obronie tradycji koscioła Chrystusowego

      Mateńko Współodkupicielko
      proszę rozpalaj ich serca miłościa do Jezusa
      Twoim Płomieniem Miłości .
      By nie ustali w zwalczaniu przeciwnosci
      jakie szatan im bedzie pietrzył
      by ich zatrzymać .

      • Margaretka said

        W poprzednim temacie opisałam jak nauczanie religii wygląda w katolickich szkołach podstawowych, dodam jeszcze że orędzia z Irlandii mówiły o tym, że po ostrzeżeniu protestanci się nawrócą i Anglia będzie wiernie służyć Bogu. Zdziwiła mnie też sytuacja koleżanki z pracy, która ma męża hindusa. Ona nie jest praktykująca i jej nie zależało, tym bardziej że mają daleko do szkoły, ale jej mąż zdecydował posłać ich dziecko właśnie do katolickiej podstawówki, bo wartości jakie te szkoły reprezentują bardzo mu odpowiadają. Myślę że wielu ludzi wychowanych w innych kulturach też nawrócą się. Zresztą hindusi są bardzo pozytywnie nastawieni do świąt chrześcijańskich, przesyłają serdeczne życzenia. Bóg z pewnością pociągnie ich serca do siebie.

  5. bricksky said

  6. Piotr2 said

    http://www.paruzja.info/oredzia-przeglad/79-listopad-2014/1715-24-11-2014-15-30-ziemia-skazona-przez-ich-nikczemne-postepowanie-bedzie-jeczala-z-bolu

    Moja szczerze umiłowana córko, jak wiele pocieszenia potrzebuję w tym czasie, gdy tak wielu odpadło ode Mnie. Moje Łzy płyną wielkimi strumieniami, gdy armia szatana skażona jednym z najbardziej podłych jego demonów, Jezebel, skusiła wielu spośród tych, którzy twierdzą, że Mnie reprezentują. Ileż oni zapomnieli i jak słabo pamiętają o Mojej Obietnicy ponownego przyjścia.Czas Mojego Powtórnego Przyjścia jest już bardzo bliski i armia szatana zebrała się już w ogromnych ilościach, gotowa do walki z tymi, których nazywam Moją Własnością. Ta nikczemna armia będzie prowadzona przez Moich wrogów i nie ma takiej rzeczy, której by nie uczynili, usiłując zmylić świat tak, by uwierzył w ich kłamstwa. Przemawiając w Moje Imię, pozyskają świętych mężczyzn i kobiety i staną się siłą, z którą trzeba będzie się liczyć. Przyjmowani z wielkim entuzjazmem przez świecki świat, zmienią oni oblicze ziemi pozostawiając za sobą spustoszenie.Ziemia skażona przez ich nikczemne postępowanie, będzie jęczała z bólu i doświadczy wielkiego wstrząsu. Każdy nikczemny akt profanacji, który będą zadawać Mojemu Ciału, będzie przejawiał się zmianami klimatu, uszkodzeniem upraw, zmianami w atmosferze i powodzią na taką skalę, że pozostanie kilka narodów na ziemi, które nie zostaną dotknięte ich działaniami. Mój Ojciec zada im wielkie cierpienie.Każdy bowiem, kto potępia w Moje Imię, też będzie potępiony. Za każdy akt bólu, zadany dzieciom Bożym, oni też będą cierpieli ten sam ból. Piekło, które przyniosą milionom, pociągnie za sobą karę, porównywalną do ognia, który codziennie płonie w wiecznej otchłani.Bramy Niebios zostaną zatrzaśnięte przed nimi i będą krzyczeli z bólu, gdy w Dzień Ostateczny zostaną oślepieni Moim Światłem. Będą uciekali jak tchórze, którymi są, próbując znaleźć schronienie przed Moją Sprawiedliwością, ale nie będą mogli znaleźć miejsca ukojenia. Oślepieni będą biegli, upadali i nie będą mieli gdzie się udać. Pozostaną z tyłu, bo żaden z nich nie będzie miał siły ani woli, by prosić Mnie o pomoc, bowiem całkowicie odcięli się od Życia, które mogli mieć, ale z którego już nie będą mogli korzystać.Słuchajcie Mnie teraz, gdy uroczyście oświadczam, że człowiek, który żyje Moim Słowem i który pozostaje Mi wierny, nie ma się czego obawiać. Człowiek, który Mnie przeklina i zdecydowanie zamyka za sobą drzwi do Mojego Królestwa, zostanie odrzucony.

    Wasz Jezus

    Króluj nam Chryste.

  7. Dana said

    Nikt tu nie pisze o Niemieckim samolocie i 150 ofiarach.Ostatnio wiele państw w Europie poznało ból utraty obywateli i katastrofy samolotu w niewyjaśnionych i szokujących okolicznościach.

  8. Dana said

    „Nasz Dziennik”: Senyszyn znieważyła żołnierzy?

    Pro­ku­ra­tu­ra zbada spra­wę znie­wa­że­nia żoł­nie­rzy an­ty­ko­mu­ni­stycz­nej par­ty­zant­ki. Za­wia­do­mie­nia w spra­wie Jo­an­ny Se­ny­szyn za jej wy­po­wie­dzi o Żoł­nier­zach Wy­klę­tych tra­fią do pro­ku­ra­tu­ry – pisze „Nasz Dzien­nik”.

    „Nasz Dziennik” przypomina, że wiceprzewodnicząca SLD podczas dyskusji w studiu TVN24 powiedziała, że Żołnierze Wyklęci „zabili nie tylko radzieckich żołnierzy, a 30 tysięcy Polaków, w tym kobiety i dzieci, że je gwałcili, mordowali i rabowali”.

    • Dana said

      Senyszyn się w końcu wywnętrzyła i widok jest obrzydliwy.

    • Dana said

      Ciekawe jak Ogórek to przełknie,chwaliła się że może zadzwonić do Putina w każdej chwili kiedy zechce.

  9. Mariusz said

    Sobota, 28 marca 2015

    (Ez 37,21-28)
    Tak mówi Pan Bóg: Oto wybieram Izraelitów spośród ludów, do których pociągnęli, i zbieram ich ze wszystkich stron, i prowadzę ich do ich kraju. I uczynię ich jednym ludem w kraju, na górach Izraela, i jeden król będzie nimi wszystkimi rządził, i już nie będą tworzyć dwóch narodów, i już nie będą podzieleni na dwa królestwa. I już nie będą się kalać swymi bożkami i wstrętnymi kultami, i wszelkimi odstępstwami. Uwolnię ich od wszystkich ich wiarołomstw, którymi zgrzeszyli, oczyszczę ich i będą moim ludem, Ja zaś będę ich Bogiem. Sługa mój, Dawid, będzie królem nad nimi i wszyscy oni będą mieć jedynego Pasterza, i żyć będą według moich praw, i moje przykazania zachowywać będą i wypełniać. Będą mieszkali w kraju, który dałem słudze mojemu, Jakubowi, w którym mieszkali wasi przodkowie. Mieszkać w nim będą, oni i synowie, i wnuki ich na zawsze, a mój sługa, Dawid, będzie na zawsze ich władcą. I zawrę z nimi przymierze pokoju: będzie to wiekuiste przymierze z nimi. Założę ich i rozmnożę, a mój przybytek pośród nich umieszczę na stałe. Mieszkanie moje będzie pośród nich, a Ja będę ich Bogiem, oni zaś będą moim ludem. Ludy zaś pogańskie poznają, że Ja jestem Pan, który uświęca Izraela, gdy mój przybytek będzie wśród nich na zawsze.

    (Jr 31,10-13)
    REFREN: Pan nas obroni, tak jak pasterz owce

    Słuchajcie, narody, słowa Pana,
    głoście na dalekich wyspach i mówcie:
    „Ten, co rozproszył, zgromadzi Izraela
    i będzie czuwał nad nim jak pasterz nad swą trzodą”.

    Pan bowiem uwolni Jakuba,
    wybawi go z ręki silniejszego od niego.
    Przyjdą i będą wykrzykiwać radośnie na wyżynie Syjonu
    i rozradują się błogosławieństwem Pana.

    Wtedy ogarnie dziewicę radość wśród tańca
    i młodzieńcy cieszyć się będą ze starcami.
    Zamienię bowiem ich smutek w radość,
    pocieszę ich i rozweselę po ich troskach.

    (Ez 18,31)
    Odrzućcie od siebie wszystkie grzechy i utwórzcie sobie nowe serce i nowego ducha.

    (J 11,45-57)
    Wielu spośród Żydów przybyłych do Marii ujrzawszy to, czego Jezus dokonał, uwierzyło w Niego. Niektórzy z nich udali się do faryzeuszów i donieśli im, co Jezus uczynił. Wobec tego arcykapłani i faryzeusze zwołali Wysoką Radę i rzekli: Cóż my robimy wobec tego, że ten człowiek czyni wiele znaków? Jeżeli Go tak pozostawimy, to wszyscy uwierzą w Niego, i przyjdą Rzymianie, i zniszczą nasze miejsce święte i nasz naród. Wówczas jeden z nich, Kajfasz, który w owym roku był najwyższym kapłanem, rzekł do nich: Wy nic nie rozumiecie i nie bierzecie tego pod uwagę, że lepiej jest dla was, gdy jeden człowiek umrze za lud, niż miałby zginąć cały naród. Tego jednak nie powiedział sam od siebie, ale jako najwyższy kapłan w owym roku wypowiedział proroctwo, że Jezus miał umrzeć za naród, a nie tylko za naród, ale także, by rozproszone dzieci Boże zgromadzić w jedno. Tego więc dnia postanowili Go zabić. Odtąd Jezus już nie występował wśród Żydów publicznie, tylko odszedł stamtąd do krainy w pobliżu pustyni, do miasteczka, zwanego Efraim, i tam przebywał ze swymi uczniami. A była blisko Pascha żydowska. Wielu przed Paschą udawało się z tej okolicy do Jerozolimy, aby się oczyścić. Oni więc szukali Jezusa i gdy stanęli w świątyni, mówili jeden do drugiego: Cóż wam się zdaje? Czyżby nie miał przyjść na święto? Arcykapłani zaś i faryzeusze wydali polecenie, aby każdy, ktokolwiek będzie wiedział o miejscu Jego pobytu, doniósł o tym, aby Go można było pojmać.

    źródło: http://www.mateusz.pl/czytania/2015/

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
