Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

Od marca 2016 r chrzest dzieci będzie przestępstwem

Posted by Dzieckonmp w dniu 25 Styczeń 2016

W UE TRWA TOTALNA WOJNA Z CHRZEŚCIJAŃSTWEM.
Trybunał Sprawiedliwości Unii Europejskiej zamierza zakazać chrztu niemowląt, uznając, że chrzest stanowi naruszenie art. 12, 14 i 16 Konwencji Praw Dziecka (przyjętej przez Zgromadzenie Ogólne Narodów Zjednoczonych dnia 20 listopada 1989 r.)

chrzest

Przyczyny zakazania prawa do chrztu: „Chrzest narusza art 16 Europejskiej Konwencji. Niemowlęta nie są jeszcze w stanie zrozumieć co to jest chrzest, co jest przymuszeniem przyjęcia wiary, nie wiedząc o tym. Chrzest jest aktem, który powinien być wybrany świadomie i nie może być narzucony z góry przez organizację religijną (w tym przypadku chrześcijańsko-katolicką), zwłaszcza w takim momencie, w którym Europa znalazła się w istnym tyglem ras, kultur i religii. Praktyka tego sakramentu chrztu jest niezgodna z najlepszymi interesami dziecka, zgodnie z art. 3 Konwencji o prawach dziecka, ratyfikowanej 25 maja 1992 przez ponad 180 państw, a dzieci  muszą być chronione w uczciwości i wolności osobistej. Decyzja ta będzie krokiem naprzód dla cywilizacji zachodniej, w odniesieniu do wszystkiego i wszystkich. „

Słowa Trybunału Praw Człowieka są bardzo jasne i już wywołały niekończące się dyskusje. Dziennikarz Times Andrew McFarrell mówi że jest to mądra decyzja: „Dla Europy wolnej, demokratycznej, świeckiej, sędziowie w Strasburgu odegrali kluczową rolę. Dziś jest wielki dzień, nie będziemy już można dokonać  obrzędu chrztu istot nieświadomych. Każdy więc będzie mógł po osiągnięciu  pewnego wieku,  wybrać sobie religię lub przekonania, które najbardziej mu się podobają. Nadal nie ma oświadczenia Watykanu.  Zobaczymy czy pojawi się w tej sprawie jakiś głos.

Źródło:ilgiomale.it

Edit: mój komentarz: zapewne do czegoś takiego nie dojdzie ale sam fakt, że taka dyskusja ma miejsce jest dla nas oburzający! Europa wypiera się swoich chrześcijańskich korzeni, przyjmuje miliony islamskich imigrantów a katolicką Polskę dyskryminuje na każdym kroku. Nie damy się.

—————–

01.01.2013, 19:20 Nie będzie można udzielać chrztów i Komunii, Sakrament małżeństwa zostanie zmieniony. Jedynie w Kościele Reszty będą Sakramenty

Z czasem niektóre praktyki chrześcijańskie odbywające się publicznie nie będą akceptowane. Należeć do nich będą również sakramenty Chrztu i Komunii Świętej. Będą uważane za nie do przyjęcia we współczesnym i świeckim świecie i jako takie niemożliwe do otrzymania. Sakrament Małżeństwa zostanie zmieniony, a zawieranie małżeństw będzie dokonywane w innej formie. Na tym etapie jedynym sposobem otrzymania Prawdziwych Sakramentów będzie poprzez Kościół Reszty. 01.01.2013, 19:20

20.01.2013, 17:50 – Ci ludzie będą niszczyć Moje Kościoły i niewielu będzie mogło składać codzienne Ofiary

Będą starali się znieść Sakramenty Chrztu, Komunii Świętej i Spowiedzi, ale jednak ci wierni i odważni wyświęceni słudzy będą nadal Mi służyli.

Pamiętajcie, że wasze modlitwy osłabią oddziaływanie i nasilenie tych prób. Kiedy Moje wybrane dusze będą modliły się o te akty Miłosierdzia, szczególnie będę odpowiadał na ich wołanie.

Wasz Jezus

05.08.2013, 04:05 – Kiedy zmienią Sakrament Chrztu, usuną wszystkie przyrzeczenia wyrzeczenia się szatana, gdyż stwierdzą, że te nawiązania są staroświeckie

Ileż argumentów zostanie podanych w każdym narodzie, aby splugawić Sakrament Małżeństwa. Wrogowie Boga chcą, by chrześcijanie przyjęli małżeństwa par tej samej płci, ale nigdy nie wolno wam tego zaakceptować, gdyż to obraża Mojego Ojca. To jest nie do przyjęcia w Jego Oczach. Kiedy zmienią Sakrament Chrztu, usuną wszystkie przyrzeczenia wyrzeczenia się szatana, gdyż stwierdzą, że te nawiązania są staroświeckie i zbyt przerażające. Powiedzą, że to jest nieistotne.

Następnie, krok po kroku będą wprowadzali nowe wersje Mojego Nauczania. Wy wszyscy, którzy wierzycie w Mój Kościół, nigdy nie możecie Mnie zdradzić. Nigdy nie wolno wam przyjąć żadnych zamienników Sakramentów, które wam dałem. Ja Jestem Prawdą. Mój Kościół reprezentuje Prawdę. Jednak możecie tylko wtedy twierdzić, że jesteście częścią Mojego Kościoła, gdy zachowujecie wszystkie Moje Nauki, Moje Sakramenty i przyjmujecie, że Moja Śmierć na Krzyżu była największą Ofiarą, która zapewnia wam zbawienie.

Odpowiedzi: 1 247 to “Od marca 2016 r chrzest dzieci będzie przestępstwem”

  1. Unia Jewropejska said

    teraz wyobraźcie sobie tą kontrowersje propagowaną przez żydowskie media, gdyby unia zakazała obrzezania xD

  2. Prawdziciel said

    Chrzest dzieci? A co to jest?! Przecież to wymysł ludzki, paranoja.

    • Aga said

      Obrzezanie u Żydów to tez wymysl ludzki? Poczytaj Biblię. Wiele się dowiesz. Będziesz wiedział o czym piszesz.

      • Monika said

        Obrzezanie u Żydów miało dwa cele, oddzielenie od pogan w sposób namacalny, po drugie w celach higienicznych i zdrowotnych. To samo Bóg nakazywał Żydom wzmożoną higienę osobistą, np częstsze mycie rąk. W śród Żydów była najmniejsza umieralność noworodków, ze względu na restrykcyjne przestrzeganie prawa Mojżeszowego, bo utrzymywanie ciała w czystości w rejonach gdzie były braki wody było trudne. Innym pomysłem prawa Mojżeszowego było koszerne jedzenie.
        A co do chrztu, to Prawdziciel ma po części racje, bo chrzest u niemowląt i małych dzieci jest wymysłem ludzi (Kościoła), bo Jan chrzciciel nie chrzcił dzieci a osoby dorosłe, które były świadome swoje decyzji i tak samo było z Jezusem, który został ochrzczony jako dorosły mężczyzna a nie niemowlę.
        Każdy powinien samodzielnie i świadomie podejmować decyzje o wyborze swojej religii.

        • DAREK said

          Poczytaj Pismo Św a zobaczysz , że Jezus został przyniesiony do Świątyni do Synagogi na obrzezanie jak był dzieckiem małym ,a jak nie wiesz dlaczego i nie wiesz gdzie to jest to Ci powiem. Chrzest JANA NIE JEST CHRZTEM JEZUSA JAN NIE CHRZCIŁ W IMIĘ TRÓJCY ŚW , ZOBACZ NA KOŃCU EWANGELII MATEUSZA JEZUS MÓWI CHRZCIJCIE W IMIĘ OJCA SYNA I DUCHA ŚW . JAN TEGO NIE ROBIŁ.DZIEJE APOSTOLSKIE PODAJĄ ŻE APOSTOŁOWIE RÓWNIEŻ CHRZCILI CAŁE DOMY I JAK BYŁY DZIECI W DOMU TO TEZ PRZYJMOWALI CHRZEST A JEZUS MÓWIŁ POZWÓLCIE DZIECIOM PRZYJŚĆ DO MNIE.

      • pio said

        Kto napisal Biblie?, Dlaczego mam w to wierzyc?

        • EWA DM said

          Weź do ręki Biblię Tysiąclecia. Przed każdym tekstem natchnionym (Księgą, Ewangelią, Listem, Dziejami …, Apokalipsą) przeczytaj wstęp. Jest to komentarz, który ci przybliży źródła i okoliczności powstania, wzajemne korelacje. Jednym słowem – będziesz trochę więcej rozumiał, co czytasz.
          A, czy uwierzysz? To już zależy, jaką glebę masz przygotowaną pod zasiew: żyzną czy skalistą. Słowa Biblii są perłami, jeden je przyjmie z radością, a drugi podepcze.

        • Prawda said

          Biblie pisali ludzie uniesieni duchem Bozym.
          Dlatego jest najmadrzejsza ksiega

    • Widzę nowych „czytelników”.
      Więc szybki kurs.
      Żyjemy w Czasach Ostatecznych (Czasach Apokalipsy)
      Ap 16:4
      4 A trzeci wylał swą czaszę na rzeki i źródła wód: i stały się krwią.

      Odgłosy Trąb Apokaliptycznych

      W niedługim czasie będzie miało miejsce Ostrzeżenie (oświecenie sumień). Wielki dar Bożego Miłosierdzia. Każdy w wieku powyżej 7 lat zobaczy siebie w PRAWDZIE, to jak obrażał Boga oraz miejsce, gdzie by trafił gdyby wówczas umarł.
      Trzeba ukorzyć się i błagać o przebaczenie. Po ostrzeżeniu będzie krótki czas na nawrócenie przed Powtórnym Przyjściem Chrystusa na SĄD (PARUZJA).

  3. krystynka said

    http://expresselblag.pl/2016/01/unia-europejska-i-zakaz-chrztu-wszystko-wyjasniamy/

    proszę sprawdzić powyzszy link

    Znalazłam informację w expresie elbląskim , że :
    Unia Europejska i zakaz chrztu. Nasz nius był testem, a Czytelnicy zareagowali perfekcyjnie, sami przeczytajcie, więc Admin was podkręcił i wkręcił w ten burzliwy temat.
    Wszystko jest fikcją, ale strasznie emocjonalnie sporo osób sie zaangazowało w ten kontrowersyjny jak widać temat, a dzięki Panu Bogu, że wszystko jest tylko dziennikarską KACZKĄ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    • Adam said

      [Admin…. nie wyśmiewamy innych]

      • ON said

        Każda religia jest taka sama – widzi u innej religii źdźbło w oku, a we własnym nie widzi belki…
        Chrześcijanie krytykują islamistów, a nie widzą ze w średniowieczu mieli takie same zapatrywanie na innowierców i mordowali ich. Teraz, zresztą też, gdyby nie powstrzymywało ich prawo to palili by na stosach każdego kto nie chce przyjmować i wyznawać ich przekonań i założeń, zwłaszcza członków własnej rodziny. Każda religia jest jedyna i słuszna… w oczach jej wyznawców. I teraz każdy wykrzyknie: „Przecież to moja jest prawdziwa, co ty wypisujesz, że ich jest prawdziwa”.
        A gdyby okazało się że żadna religia nie jest prawdziwa?
        Prędzej czy później dojdzie do zakazania chrztu…

        • Dhal said

          Ale średniowiecze minęło , a te islamskie zacofane bestie dalej żyją w średniowieczu

        • Tadeusz said

          Totalny bullshit z tym paleniem na stosie, proszę zauważyć, że czasy się trochę zmieniły i mówiąc kolokwialnie chrześcijanie prowadzą „politykę” miłości do drugiego człowieka. A po drugie, tak jak ja, chrześcijanin, wierzę w tego samego Boga w którego wierzy muzułmanin, tylko jest on trochę w innej formie, znacie Państwo zapewnie różnicę🙂 i przyznam szczerze, że nigdy nie skrytykowałem na poważnie wiary jakiegokolwiek człowieka, bo ma do tego prawo. I wiele jest takich głosów z mojej wspólnoty. Dziękuje🙂

    • Gosia 3 said

      Ja jeszcze odniosę się do tego zaserwowanego nam niusa. Może nie wszyscy tam zajrzeli to ja przytoczę prawdę jaką on miał wywołać. Oto najważniejszy fragment:
      „Główny powód publikacji tego zmyślonego niusa był inny. Chcemy zbudować drugi portal w Elblągu, ale wydarzenia w nim opisywane nie będą miały nic wspólnego z rzeczywistością. Będzie wesoło, śmiesznie i na odwrót. Będzie to serwis elbląski, a zmyślone niusy publikować będziemy z ogromną dawką humoru. Wkrótce więcej opowiemy o projekcie. Dziękujemy Wam, że perfekcyjnie zareagowaliście na artykuł o zakazie chrztu. Dziękujemy za komentarze, w których odnosiliście się do naszych chrześcijańskich wartości. Takie wpisy dodają otuchy i nadziei. ”
      Powiedzcie mi czemu ma służyć taki portal bo wg mnie samemu szatanowi. Chodzi o to by prawdę pomieszać z kłamstwem , okrasić humorem abyśmy tej prawdy nigdy nie zauważyli. Za kogo oni nas uważają , chyba za jakiś idiotów. Wg mnie jest to celowe działanie na ogłupianie ludzi. Jak czują się teraz ludzie oszukani. To jest coś okropnego żeby drakę robić sobie z Sakramentu Chrztu i nazwać to niusem. I jeszcze nas testować. Boże miej litość dla pomysłodawców.

      • krystynka said

        Dziwię sie Adminowi, że pozwolił na taka jatkę na szanujacym się blogu, oni mogli sobie pozwolic na robienie jaj ,ale Admin mógł uprzedzić ludzi, że ktos podpuszcza nic nie świadomych ludzi. Tylko szatan mógł wpaść na taki plan, w piekle mieli ubaw po same pachy. Zobaczcie po wpisach jaki stosunek ludzie maja do KK, nic tylko płakać i prosic Boga o zmiłowanie dla tych prochów. Tak kosciół musi zejść do podziemia,ale ten prawdziwy kościół bo to co się dzieje nad ziemią, to tylko prosi sie o kare Bożą tu i teraz. Panie miej nas w Swojej opiece.

      • Gosia 3 said

        Ja Krystynko! uważam że Admin nie zrobił tego świadomie, ja po prostu może jestem naiwniaczką ale także prawie w to uwierzyłam. Czekałam na jakieś potwierdzenie ale w końcu Ty to zdementowałaś. To jest bardzo prawdopodobne , bo wytestowali ,że i w Polsce jest wiele osób za usunięciem Sakramentu. No pomyśleli , nie będzie tak trudno z Polską jak nam się wydawało. To chcieli usłyszeć i my mamy zrobić to aby przekonać ludzi że to jest złe i bez Sakramentów Kościół umrze ale Reszta zostanie ocalona i to jest jedynie naszą nadzieją.

        • Gosia 3 said

          Tak wiele tych piszących dzieci przeciwnych Sakramentowi Chrztu nie rozumieją że działają przeciwko sobie i przeciwko swoim nie ochrzczonym dzieciom. Dla nich najważniejsze iść za trendy – głosem UE a nie za głosem Pana Boga. Jakże modne jest naśladować zgniłą UE a nie doceniać własnych wartości w Ojczyżnie. Biedne dzieci nie doceniają swojego pięknego miejsca na Ziemi, które podarował im Bóg i dążą do wolności jaką daje im szatan. Żałość nad tymi dziećmi z marnością nad rozeznaniem to co prawdziwe i pochodzące od Ducha Świętego.

    • Michał z Radomia said

      Może nie „wszystko jest fikcją”. Czy nikt nie sprawdził źródła? http://www.ilgiomale.it/wordpress/corte-europea-da-marzo-2016-battezzare-i-neonati-e-reato/

      • gr3 said

        Ta strona to coś w rodzaju naszego „Aszdzennika”. Proszę zajrzeć do stopki:
        © 2015 Il Giomale. All Rights Reserved. E’ possibile utilizzare gli articoli contenuti in questo sito solo se esplicitamente citata la fonte tramite link di collegamento.Il Giomale non è a tutti gli effetti una testata giornalistica, e come magazine satirico alcuni articoli contenuti in esso potrebberò non corrispondere alla veridicità dei fatti. ATTENZIONE, questo è un magazine online non riconducibile in nessun modo al giornale „Il Giornale”

  4. Jag said

    Europa nie ma chrześcijańskich korzeni … Sięgnij trochę dalek

  5. sdfgf said

    wreszcie cos sensownego….
    czemu ktokolwiek ma mieć przypisaną religię „na starcie”

  6. juby71 said

    Z jednej strony widzę zagrożenie autentyczne, z drugiej jednak również przyznaje racje UE. Chodzi mi o to, że wydaje mi się iż Świadome Chrześcijaństwo mogłoby bardziej być przydatne Nam samym Katolikom, niż poprzez Chrzest od niemowlaka. Choć z drugiej strony, jeśli poprzez Chrzest od dzieciaka uratuje się choćby jedną duszę.Ech. Trzeba by Boga zapytać o zdanie…

    • Wiesia said

      I/C. Kanony o sakramencie chrztu

      1. Gdyby ktoś mówił, że chrzest Jana [Chrzciciela] miał taką samą moc, jak chrzest Chrystusa – niech będzie wyklęty.

      2. Gdyby ktoś mówił, że prawdziwa i naturalna woda nie jest konieczna do udzielania chrztu, a więc że słowa Pana naszego, Jezusa Chrystusa: „Gdy się kto nie odrodzi z wody i z Ducha Świętego” dotyczą pewnej przenośni – niech będzie wyklęty.

      3. Gdyby ktoś mówił, że w Kościele rzymskim (który jest Matką i Nauczycielką wszystkich kościołów), nie ma prawdziwej nauki o sakramencie chrztu – niech będzie wyklęty.

      4. Gdyby ktoś mówił, że chrzest udzielany nawet przez heretyków w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego, z intencją czynienia tego, co czyni Kościół, nie jest prawdziwym chrztem – niech będzie wyklęty.

      5. Gdyby ktoś mówił, że chrzest jest dowolny, a więc nie jest konieczny do zbawienia – niech będzie wyklęty.

      6. Gdyby ktoś mówił, że ochrzczony nie może, nawet gdyby chciał, stracić łaski, ilekolwiek by grzeszył, chyba że nie chciałby wierzyć – niech będzie wyklęty.

      7. Gdyby ktoś mówił, że ochrzczeni zobowiązani są przez chrzest tylko do samej wiary, a nie do zachowania całego prawa Chrystusa – niech będzie wyklęły.

      8. Gdyby ktoś mówił, że ochrzczeni są wolni od wszelkich przykazań Kościoła świętego, spisanych lub przekazanych [ustnie], tak że nie są zobowiązani do ich zachowywania, chyba że dobrowolnie chcą się im poddać – niech będzie wyklęty.

      9. Gdyby ktoś mówił, że ludziom należy w taki sposób przypominać o przyjętym chrzcie, aby traktowali jako nieważne wszystkie śluby złożone po chrzcie, na mocy obietnic chrzcielnych, jakby poniżały wyznaną przez nich wiarę i sam chrzest – niech będzie wyklęty.

      10. Gdyby ktoś mówił, że wszelkie grzechy popełnione po chrzcie, przez samo wspomnienie i wiarę przyjętego chrztu są odpuszczone albo stają się lekkie – niech będzie wyklęty.

      11. Gdyby ktoś mówił, że prawdziwie i ważnie udzielony chrzest u tego, kto wśród niewiernych wyparł się wiary w Chrystusa, należy powtórzyć, gdy nawraca się do [czynienia] pokuty – niech będzie wyklęty.

      12. Gdyby ktoś mówił, że nikogo nie można chrzcić, jak tylko w wieku, w którym Chrystus został ochrzczony, albo w niebezpieczeństwie śmierci – niech będzie wyklęty.

      13. Gdyby ktoś mówił, że małe dzieci, ponieważ nie wzbudzają aktu wiary, po przyjęciu chrztu nie należy zaliczać do wiernych, i dlatego gdy dorosną, należy je powtórnie ochrzcić, albo że lepiej zaniechać ich chrztu, niż chrzcić je bez własnego aktu wiary w samej wierze Kościoła – niech będzie wyklęty.

      14. Gdyby ktoś mówił, że ochrzczone małe dzieci, gdy dorosną, należy zapytać, czy chcą uznać obietnice złożone w ich imieniu przez rodziców chrzestnych przy chrzcie, a gdyby odpowiedziały, że nie chcą, należy pozostawić je ich własnej woli i nie zmuszać do chrześcijańskiego życia inną karą niż zakazem przyjmowania Eucharystii oraz innych sakramentów, dopóki się nie opamiętają – niech będzie wyklęty.
      AMEN.AMEN.AMEN.


      Boże w Trójcy Świętej Jedyny, błagam Cie i proszę za wstawiennictwem Bogurodzicy Dziewicy Maryi, Świętego Michała Archanioła, wszystkich Aniołów i Świętych o tę wielką łaskę pokonania sił ciemności na polskiej ziemi i całym świecie. Odwołujemy się do zasług Męki Pana Naszego Jezusa Chrystusa, Jego Przenajdroższej Krwi przelanej za nas i Jego Świętych Ran, Agonii na Krzyżu i wszystkich cierpień poniesionych podczas Męki i przez całe Życie Pana Naszego i Zbawcy. Prosimy Cię Jezu Chryste, wyślij Swoich Aniołów, aby strąciły złe moce do czeluści piekielnych, aby na polskiej ziemi i na całym świecie nastało Boże Królestwo. Aby łaska Boża mogła się rozlać na każde ludzkie serce, aby nasz Naród i wszystkie narody całego świata mogły doświadczyć Bożego pokoju. Nasza Pani i Królowo, błagamy Cię gorąco poślij swoich Aniołów, aby strąciły do czeluści piekielnych, wszystkie te złe duchy, które mają być strącone. A Ty Wodzu Niebieskich Zastępów dokonaj tego dzieła, aby łaska Boża mogła nam nieustannie towarzyszyć. Poprowadź wszystkie Zastępy Niebieskie, aby złe moce zostały strącone do czeluści piekielnych. Użyj całej Swej mocy, aby pokonać lucyfera i jego aniołów, którzy się sprzeciwili Woli Bożej i teraz chcą niszczyć dusze ludzkie. Pokonaj ich, albowiem masz taką władzę, a nam wyproś łaskę pokoju i Bożej Miłości abyśmy podążali za Chrystusem do Królestwa Niebieskiego. AMEN.

      • ON said

        No i mamy prawdziwy przykład tej „miłującej” religii: -niech będzie wyklęty, – niech będzie wyklęty, – niech będzie wyklęty…
        Nic dodać nic ująć.

        • Wiesia said

          Wychowanie bezstresowe przyniosło efekty.Nawet BOGA się nie boicie.Prawo ludzkie chce zastąpić Prawa Boskie,a Ty się dziwisz,że my stajemy po stronie Boga??Hmmmm.
          TYLKO BÓG ZECHCIAŁ BYĆ CZŁOWIEKIEM,człowiek za to chce być bogiem.
          Niech Ci Bóg wybaczy Twoje rozgoryczenie wywołane tym,że nie wiesz co mówisz.Poczytaj Ewangelie,a dowiesz się,że bez Boga nie mógłbyś palcem nawet kiwnąć,w Ostrzeżenie się przekonasz,bo zobaczysz jak to jest,kiedy ktoś oczy zamyka na zawsze,zobaczysz że masz oprócz ciała duszę,która będąc oddalona od Boga doznaje czegoś bardzo,bardzo nieprzyjemnego.Cierpliwości to już za moment.Masz czas teraz,aby się nawrócić,nie trać go więc bez sensu.
          NIECH BÓG TRÓJJEDYNY UDZIELI WAM ŚWIATŁA.AMEN.

      • Mariusz said

        Po co Pani klątwy rzuca powtarzając słowo kilkukrotnie oznaczało rzucanie klątwy tak jak w Pani przypadku „niech będzie wyklęty” za takie rzeczy palono na stosach w średniowieczu🙂 I na końcu niech będzie wyklęty a potem 3x Amen czyli niech się stanie, no no nie ładnie.

        • Wiesia said

          Powiem Ci tak,że dziękuję Panu Bogu,że Istnieje🙂 ,bo lepiej zna moje serce,moje myśli,…. NAWET W TYM PRZYPADKU w sprawie mojego trzykrotnego AMEN. Na tym zakończę ten temat.

          A co do Inkwizycji,to lepiej się zapoznaj z tym linkiem,co Ci zaraz wkleję,a potem możesz poszukać także (jak chcesz poznać prawdę oczywiście),jest na youtube ten temat omówiony przez Księdza Kneblewskiego.
          Nie powtarzaj zatem słów osób niepewnych, zanim nie poznasz faktów historycznych,choć jak widać mało jest odkłamania dzisiaj tego nad czym najmocniej skupili się już dawno temu przedstawiciele ,których nie sposób inaczej nazwać,jak wrogami Kościoła Katolickiego.Oni nie chcą tego odkłamać,bo sztuką jest umieć przyznać się do winy.Poczytaj,posłuchaj,a zobaczysz kto za tym stał,no i jak widzę stoi,bo tamto środowisko nie ma zamiaru odkręcić tego,co sfałszowali ich poprzednicy.Rozpowiadanie,powielanie nieprawdy nikomu jeszcze chluby nie przyniosło,ale zdaję sobie sprawę,że Ty możesz tego akurat nie wiedzieć.
          http://mateusz.pl/czytelnia/rz-stosy.htm

          o już nie szukaj,znalazłam :

          i pozdrawiam🙂
          Któż,jak BÓG!

        • Mariusz said

          Niestety muszę się z Panią nie zgodzić, nie jest mi obca historia, nigdy nie określam czegoś faktem jeżeli mam tylko jeden dowód na jakiś temat, wiele ale to bardzo wiele kultur zostało zniszczonych przez napływy białych zza oceanu, próbujących nawrócić rdzenne kultury, mógłbym w tym momencie dać link za link i przesłać bardzo wiele artykułów z różnych stron świata ale nie ma to sensu wiem że jak ktoś chce w coś uwierzyć wystarczy mu coś co chce usłyszeć. Nawet prosto rozumując, wyobraża sobie Pani że przychodzi ktoś do osady mówi o jakimś tam bogu i wszyscy idą za nim, oczywiście że nie bo ktoś wychowany w swojej kulturze i wierze jest jej oddany. Niestety taka jest natura człowieka. Nawet średniowieczne zapiski mówiły o tym co robił kościół dziwne by było gdyby wszystkie nacje i cywilizacje zmówiły się co do wersji wydarzeń na nie korzyść kościoła. Dlaczego tak bardzo zatajona jest nasza historia z przed chrztu polski, ponieważ nasz kraj jest mocno chrześcijański i zamazał naszą przeszłość tak jak i przeszłość innych kultur. Kościół odwraca się plecami do innych religii jako że są złe i należy je tępić bo to dzieło szatana mówimy wokół o złu jakim jest muzułmanin a tak naprawdę powinniśmy potępiać fanatyzm w stanach zjednoczonych powstała bojówka chrześcijańska typowy fanatyzm jak w przypadku tych okrutnych muzułmanów, bojówka o której wspomniałem szkoli w walce i zabijaniu ale nikt o tym nic złego nie powie. Indianie, Słowianie, Lechici co o nich wiemy i dlaczego tak mało. Może ktoś powie że ludzie uwierzyli po przez cuda boskie, w każdej religii mówi się o cudach.

        • Wiesia said

          Ten drugi film jest w telegraficzny skrócie,trwa tylko 4 minutki,a wszystko wyjaśnia.Potrzeba tylko chęci,aby wysłuchać.Polska nie była protestancka,Anglia tak.To właśnie dzięki Świętej Inkwizycji wielu z takich zostało uratowanych.Protestanci palili,a nie chrześcijanie.Tak nakazy,zakazy związane są z tym,że protestanci .z ramienia Marcina Lutra chcieli kiedyś i teraz widzę,że też chcą(dlatego parę dni temu wkleiłam film z Franciszkiem związanym z konferencją z protestantami),tego też należałoby wysłuchać,wystarczy tylko odrobina DOBREJ WOLI,nic więcej nie potrzeba,aby dowiedzieć się co się obecnie dzieje na świecie,a także w Watykanie.Staram się słuchać uważnie,czytać też i to mi bardzo pomaga.Wiesz?,to co wyżej wkleiłam,a nie podałam wszystkiego ,bo tam jest jasno napisane,dlaczego powstały te nakazy.Otóż właśnie w tamtym czasie chciano przemycić Tezy Lutra(protestanta) do mojego Kościoła Katolickiego.Teraz widać że może lada moment być powtórka z rozrywki.Proszę wysłuchaj tego nagrania drugiego,a otworzą Ci się oczy.Mówisz o bojówkach wśród białych w Anglii.Jest mi trudno powiedzieć na ten temat.Ale zdaję sobie sprawę,że oni sie bronią przed tym,co sie wyprawia tam,wiesz o czym mówię.Ja jestem zdania,że jeżeli ktoś korzysta czyjejś gościnności,to powinien uszanować kulturę do której przybył,a jeżeli jej nie szanuje,gwałtem chce zmienić,to sytuacja wymyka się potem spod kontroli.Zastanawiałam sie jakiś czas temu,do czego to może doprowadzić.wtedy każdy muzułmanin dla białych(jestem biała) jest zagrożeniem,a dla muzułmanów biały.Tylko warto się zastanowić GDZIE JEST PROBLEM I KRO GO STWARZA,W JAKIM CELU I DO CZEGO NA KONIEC DOPROWADZI.Muszę już kończyć bo wychodzę z domu.Życzę Ci wielu Łask Bożych,niech Cię Pan Bóg Błogosławi i da rozeznanie.

          Ps.Mam nadzieję,że Cię nie uraziłam swoim per Ty,tak sie tutaj do siebie zwracamy jako bracia i siostry.

    • krystynka said

      Juby Pan Bóg dał juz odpowiedz, Trójca Przenajświętsza jest nierozerwalna w mysli , w działaniu , aczkolwiek składająca sie z trzech duchów :Bóg Ojciec, Syn Boży i Duch Święty. Pan Jezus przychodząc na świat urodził się jako człowiek z ciałem ,ale duchem był Synem Bozym i wstępując do nieba powiedział, że da ludziom ,,pocieszyciela , własnie Ducha Swiętego. Duch Święty działa na ziemi, mało tego Duch Święty kieruje kościołem i jest prawą ręką Papieża, z kolei jest on począwszy od Sw. Piotra -pierwszego namiestnika ustanowionego od samego Pana Jezusa zarządcą i to najwyzszym Kościoła Bozego na ziemi. Co ustanowi Papiez ale z kardynałami !!!!!, to jest z zamysłu ,z dopustu Trójcy Świętej i obowiązuje na ten czas we wszystkich kościolach podległych Watykanowi. Jesli Papiez wprowadził chrzest dzieci, to nie było to fanaberią Papieską, i można sobie tak dowolnie interpretować jak kto chce. Jesli na Synodzie wprowadzą zmiany odnośnie chrztu dzieci to tak bedzie, ale nie decyzja instytucji swieckiej, ludzie myslcie co piszecie !!!. Poza tym kosciół zyje i może sie zmieniac prawo kościelne, bo to jest zywy kosciół w którym moga zachodzic zmiany ,można powiedziec codziennie. Tylko teraz pytanie czy Papież Franciszek jest naprawdę prawdziwym Papieżem, dziwnie to zabrzmiało , ale pisze w kontekscie Apokalipsy Św.Jana, bo zachodza przesłanki ku temu, że jest, no właśnie kim jest obecny Papież ?

      Przypomnijcie sobie co działo sie z obrzezaniem pogan, którzy przyjeli chrzest a nie byli obrzezani, bo Sw.Paweł uważał, że nie powinni, natomiast Sw.Piotr miał odmienne zdanie. Jak to się zakończyło sami widzimy do czasów obecnych poganie przyjmujacy chrzest nie muszą byc obrzezywani, to też rytuał tak jak chrzest, a dlaczego nie jest on wykonywany,a nawet zalecany przez kosciół , skoro Pan Jezus był obrzezany ?.To co 2 tysiące lat kościół łamie nakazy Boże ? panowie Polacy przeciez zaden z Was nie został poddany temu przykremu zabiegowi,a wszak pochodzimy od nawróconych pogan !!! Do zbawienia był potrzebny chrzest, ale nie obrzezanie, wiec nie pieńcie się na temat chrztu , zasłaniając temat obrzezania jak jest u muzułmanów.

      I na koniec, nie próbujcie byc madrzejsi od samego Pana Boga, bo jestesmy tylko prochem !!!!!!! należymy do KK, to musimy się podporzadkować regułom , które tam obowiązują. Protestanci, S.J nie należycie do KK, to dlaczego oczerniacie nie swój kościół ? to tak was ucza pastorzy wasi, taki przykład wam daja aby wylewac pomyje na KK ? o ateistach nie wspominam, bo to ludzie zawieszeni w próżni, im jest dobrze tylko jak maja co pić, jest, zaspokoić swoja prokreację, wasza sprawa, wasz wybór.
      Człowiek ma wolna wolę, która jak Pan Bóg dał ludziom , to juz jej nie odbierze, róbcie co chcecie chciałoby sie napisać, ale przyjdzie kiedys piękny dzien, że każdy zda sprawę przed Bogiem czy mu sie to podoba czy nie i naprawdę błagam Boga aby przyszło juz Ostrzeżenie, aby ludziom Bóg pokazał siebie.
      Zobaczymy co bedzie tutaj pisać własnie po ostrzeżeniu.

  7. Dzieckonmp said

    Ślub z muzułmaninem

  8. Świadomy człowiek said

    [Admin…. nie świadczy ten twój wpis że jestes świadomy]

    • krystynka said

      Świadomy mylisz się, rozliczenie przyjdzie na księzy łamiących przepisy, zakazy, nakazy.ja nie maczam w tym palców, niech Pan Bóg ich sądzi, wszak są też sądy karne i też księża odpowiadają przed Temida. Ksiądz tez człowiek jak każdy inny,raczej nie są święci za zycia, może niejeden faktycznie jest bardziej grzeszny od ludzi świeckich,pamiętaj jest napisane co człowiek sieje , to i zbierać będzie.Faktycznie wzorowych księzy, sprawiedliwych bogobojnych jest nie wielu, ale jak napisałam wyżej nie mam prawa ich osądzać, modlę się tylko aby dobry Bóg ich nawrócił.

    • wierny said

      Jak narazie @swiadomy czlowieku to katolicy i chrzescjanie sa przesladowani i wysmiewani za wiare.

  9. Podoba mi się to! :D said

    Zgadzam się jak najbardziej🙂

  10. romwiat said

    Nie od dziś przecież wiadomo, że chrzest i inne duperele są potrzebne wyłącznie dla papierka dającego święty spokój w razie upierdliwych pytań różnego rodzaju „głęboko wierzących”(ze mną nie jest inaczej). Na dzień dobry człowiek jest udupiany jako katolik „bo tak wypada” zanim będzie w stanie zrozumieć co się dzieje – to właśnie jest chore.

    • gwiazdka said

      Romwiat ….jak jesteś chory to się lecz – bo ja w przeciwieństwie do ciebie jestem szczęśliwą Katoliczka.

    • Ren5 said

      Żal mi Ciebie! Już niedługo przyjdzie Nasz Ukochany JEZUS w Oświetleniu Sumień i zobaczymy na własne oczy co jest PRAWDĄ!!!

    • bozena2 said

      Romwiat niech Cię Duch Święty oświeci, abyś widział, słyszał i czuł i pozbył się hipnozy, którą na ciebie rzucił szatan.
      Słowa Moje będą jak nauka w szkole – od najprostszych do coraz trudniejszych, aż po wskazówki potrzebne każdemu już do samodzielnej nauki pod Moim kierownictwem. Wiesz przecież, że każdy z was jest inny i dobry nauczyciel opiera się na umiejętnościach ucznia, aby nauczyć go jak najwięcej. Jednak droga do Mnie jest jedna.

      O każdego z was zabiegam, każdemu osobiście pomagam, każdego po stokroć ze złej drogi zawracam. I zależy Mi na każdym jednakowo. Wskazówki Moje będą jasne i proste, bo przecież nie dla teologów je dać pragnę, a dla tych, którzy szukają Mnie w trudzie szarego dnia, żyjąc i pracując w świecie, zmęczeni i przygnieceni ciężarami, które na ich barki składa nieprawość, niesprawiedliwość i złość świata.

      Tak bardzo żal Mi was. Tak pragnę wam ulżyć. Zdejmę z was ciężary i pozostawię to tylko, co niezbędne. Chcę, aby droga ku Mnie była drogą radości, a nie smutku.

      Mój Krzyż jest na jej początku – nie wasz.

      Moja Miłość otwiera wam bramy Królestwa Niebieskiego.

      Moja ofiara ofiarowuje wam Synostwo Boże.

      Ja i zawsze tylko Ja, Bóg–Człowiek, Syn Boży i Syn Człowieczy, jestem waszym Odkupicielem, Zbawcą, Pośrednikiem i Nauczycielem.

      Jestem Bramą i Drogą, Światłem, które was oświeca, i Miłością, która wam się oddaje, abyście żyli.

      – Ja – zawsze darzę. Wy – zaledwie przyjmujecie.

      – Moje jest – działanie w was. Wasze – przyjmowanie.

      – Możecie przyjąć Mnie, a we Mnie – wszystko, co istnieje, i ze mną żyć.

      – Możecie odrzucić Miłość Moją, Ofiarę Moją – za was, która was nieustannie i zawsze oczyszcza przed Ojcem i przywraca życiu – i odejść ku własnym bożkom.

      – Wolność waszego wyboru jest prawem waszym danym wam u zarania świata i nigdy cofnięta wam nie będzie.

      – Spotkanie wasze ze Mną, stworzenia ze Stwórcą, dzieci odzyskanych, a wciąż marnotrawnych z Ojcem Miłosiernym; spotkanie człowieka z Bogiem odbywa się w warunkach wolności i nigdy inaczej.

      – Ja jestem Wolnością. Kto do Mnie przychodzi – staje się wolny prawdziwie.

      – Wyzwalam was ze wszystkich uwarunkowań świata.

      – We wszystkich wydarzeniach życia stajecie się – ze Mną – wolni w wyborach waszych, bo Ja jestem waszym ŚWIATŁEM, PRAWDĄ i DROGĄ. Ja Was umacniam w wyborach waszego rozumu i woli, obdarzam was wytrwałością i męstwem.

      – Żyję w was i walczę za was. Głos Mój słyszycie wyraźnie w sumieniu swoim i wtedy nie ma na świecie nic mocniejszego od was, co by was zwyciężyć mogło.

      – We Mnie jest wolność wasza, niezawisłość wasza. http://www.objawienia.pl/anna/anna/poz1.html

  11. Lukasz said

    Chrztu może udzielić każdy wierzący chrześcijanin🙂 problem z głowy. Poza tym żaden ksiądz nie odmówi jeśli ktoś go poprosi o chrzest🙂

  12. ON said

    Wiesia.. a jeśli się nie „nawrócę” na Twoją wiarę to mnie siłą nawrócisz, albo zabijesz „w imię boga” mnie albo parę osób z mojej rodziny żeby nawrócić mnie ?
    Jezus mówił: „miłujcie nieprzyjaciół swoich”. Tak mówił, więc dlaczego ktoś wyklina niewierzących lub innowierców pisząc/mówiąc „niech będzie wyklęty”? I to chyba nie jest żaden protestant/-ka? Zobacz, że wasze przekonania budują wasze czyny. Widzicie zagrożenie w innowiercach lub „niewierzących” i żeby obronić się przed rzekomym niebezpieczeństwem atakujecie ich i zmuszacie do przyjęcia swojej wiary i swoich przekonań. I nie mów mi że nikogo nie zmuszacie bo wypowiadanie słów przekleństw skierowanych w czyjąś stronę jest agresją wobec tej osoby i próbą zastraszenia.
    Zastraszanie jest w naszym prawie karalne, a wolność wyznania jest prawem każdej jednostki ludzkiej, w tym również dzieci, jakiekolwiek by nie było wyznanie ich rodziców. To jest właśnie Miłość-dać wolność bliźniemu swemu.. i sobie samemu.
    Czy jesteś w stanie myśleć oraz czuć w pełni samodzielnie?
    Czy jesteś tak zastraszona przez kościół k. że nie potrafisz już tego?
    JAKO DZIECKO UMIAŁAŚ, PRZYPOMNIJ SOBIE..
    „Musicie stać się na powrót jak dzieci żeby wejść do królestwa Bożego”. To słowa Jezusa. Jak myślisz, czym jest to królestwo Boże? W zaświatach jakieś miejsce? Czy może czucie Twoje tego królestwa w sobie i przejawianie go poprzez siebie? Odkrycie Chrystusa w sobie?
    „Nigdy nie wierzcie w to co mówią do was inni,
    nawet jeśli ja to do was mówię.” -Tak mówił Budda. On i Jezus znali prawdę.
    Zaraz powiesz: Jezus był bogiem, lub synem bożym, a Budda był jakimś szarlatanem… i zaraz na mnie powyklinasz i to wszystko w imię „boga”… Kim jest TAKI „bóg”?

    • EWA DM said

      ON, twoje rozważania nie są trafne, ponieważ mylisz pojęcia przekleństwa z wyklęciem.
      Otóż, Wiesia cię siłą nawracać nie będzie, nie będzie cię przeklinać ani rzucać uroków.
      Formuła „niech będzie wyklęty” oznacza, ni mniej ni więcej, tylko wyłączenie kogoś z Kościoła za popełnienie ciężkich przestępstw (bluźnierstwo, herezja, świętokradztwo), za najcięższe przestępstwa przeciw prawu Bożemu, kościelnemu. Jako formę wykluczenia rozróżniano anatemę i ekskomunikę. Człowiek, który się takich przestępstw dopuszcza, jest wyłączony ze społeczności wiernych. Przecież to logiczne.
      Chyba rozumiesz, że nie przyjmując prawd wiary, tradycji i nauki Kościoła, a nawet mu szkodząc – sam decydujesz o swoim wyłączeniu.
      Jeśli kochasz Jezusa i zgłębiasz Jego Ewangelię, to można mieć nadzieję, że z czasem właściwie ocenisz pracę Kościoła, który od 2000 lat przechowuje depozyt wiary.
      Ku przestrodze: „Jeżeli ktoś nie kocha Pana, niech będzie wyklęty.” – są to słowa św. Pawła w 1 Liście do Koryntian. Św. Paweł przedstawiał sprawy konkretnie.

      • ON said

        EWA… Prawo Boże i prawo kościelne to co innego. Tylko wy je zrównujecie. Bóg w rzeczywistości nigdy nikogo jeszcze nie wyklął.
        Mówisz o wykluczeniu z kościoła? To była by dla mnie nagroda. Kwalifikuję się bodaj do wykluczenia z niego, a jakoś ciągle kler chce mnie nawrócić i puścić nie chce wolno. To nie logiczne.
        Ja kocham Boga.
        „„Jeżeli ktoś nie kocha Pana, niech będzie wyklęty.”” Jeśli dziecko nie kocha swojej matki lub ojca to czy kochający rodzic wyklnie swoje dziecko? Jeśli to jest to zwyrodniały rodzic. To jest w waszych głowach obraz takiego „pana”m a nie rzeczywisty obraz Boga.
        cytuję „ku przestrodze” – a ktoś mówił wcześniej że nikt nie będzie mnie przeklinał. Przekleństwo to każde złe życzenie.

        • EWA DM said

          To bardzo dobrze, że kochasz Boga. Trzeba jeszcze, żebyś wykonywał to, do czego cię ta miłość zobowiązuje. Jeśli wierzysz, że Jezus jest Synem Bożym i czujesz się Jego uczniem, to przyjmij Jego wolę: „Nawracajcie się i wierzcie w Ewangelię”, „Idźcie więc i nauczajcie wszystkie narody, udzielając im chrztu w imię Ojca i Syna, i Ducha Świętego”, „w imię Jego głoszone będzie nawrócenie i odpuszczenie grzechów wszystkim narodom,…”
          Nawrócenie, wiara, odpuszczenie grzechów, chrzest, Ciało i Krew Pańska na pamiątkę Ostatniej Wieczerzy. To wszystko znajdziesz w Kościele, o którym Pan Jezus powiedział do świętego Piotra: ty jesteś Skałą i na tej Skale zbuduję Kościół mój. Pan Jezus powiedział: zbuduję Kościół mój. I zbudował go począwszy od apostołów i pierwszych uczniów.

          Kler chce cię nawrócić, a ty masz mu to za złe? To przecież słowa Jezusa. Nawracajcie się, wierzcie, nauczajcie innych. To nie jest zadanie tylko kleru, ale i twoje. Jak sobie z tym poradzisz sam, bez Kościoła? Nauka Jezusa to nie słodkie słówka, miłe dla ucha. W zależności od zachowania i wypełniania słów Bożych możesz otrzymać obietnicę wiecznego zbawienia, ale też znajdziesz przestrogi, czyli ostrzeżenia „biada wam”, czy też „czeka go kara ognia piekielnego”.
          Jesteś ukochanym dzieckiem Boga, więc czyń wszystko, aby zdobyć niebo i bądź wdzięczny, jeśli ktoś chce ci w tym pomóc.

        • ON said

          Ewa. Nie czytasz tego co ja piszę tylko masz swoją wizje w głowie. Nie wciskaj mi w moje usta swoich słów.
          Wierzę że Jezus to syn Boży tak samo jak wszyscy jesteśmy dziećmi bożymi.
          Nie wierzę w to co głosi kościół dlatego jest to dla mnie nagroda jak ktoś mnie wyekskomunikuje, ale jak zauważyłem, nie mam co na to liczyć, więc sam się z niego uwolniłem.

          Jeśli chcesz poznać moje zdanie o kościele i religii to przeczytaj jeszcze jeden mój wpis trochę niżej, może zacytuję go tutaj. I dodam jeszcze że papier na którym drukuje sie biblię ma do siebie to, że przyjmie wszystko co się na nim nadrukuje… Zmiany w biblii w stosunku do pierwowzoru są oczywistą oczywistością, o której słyszałem od księży, którzy mówili że się uczą o nich na seminarium, o tym co było i kiedy zmienione, uszczuplone, dodane… Uważam, że prawdą jest, ze trzeba szerzyć nauki Jezusa, lecz pozostaje pytanie o interpretację i o to czyje nauki są jego naukami.
          Gadanie że człowiek bez kościoła sobie nie poradzi jest głupie, to jest kolejna próba zastraszenia i uzależnienia od siebie ludu. Jezus mówił żeby w sobie szukać odpowiedzi, i tego nakazywał uczyć, reszta to fikcja literacka.
          Jak widzę nasza dyskusja mija się z celem bo mamy skrajnie inne przekonania. Ja już byłem katolikiem i sprawdziłem te przekonania, ty jeszcze moich nie poznałaś nawet, nie pisza nawet o sprawdzaniu ich. Ta dyskusja w związku z tym będzie jałowa. Ty znasz tylko swoją wizję i jestś przekonana że jest jedyna słuszna i to tylko dlatego że kościół nakazał Ci tak wierzyć, a nie z własnych doświadczeń…

          cytat: „ON said

          31 Styczeń 2016 @ 12:42

          Ku sprostowaniu: Europa ma Słowiańskie korzenie, nie chrześcijańskie.
          To że Jezus czegoś nauczał, to nie znaczy jeszcze, że powołał do życia religię.
          Jest taka przypowieść…:
          Co dziennie w świątyni zbierała się grupa mnichów by się modlić w ciszy. Pewnego razu przyszedł tam kot i chodził po świątyni, co mnichom przeszkadzało. Któregoś dnia z kolei, gdy kolejny raz przyszedł ten kot, najwyższy rangą mnich nakazał związać kota na czas modlitwy i położyć na ołtarzu, by im nie przeszkadzał. Czyniono tak za każdym razem kiedy kot przychodził.
          Później, po wiekach rozprawiano i pisano w mądrych księgach o szczególnym znaczeniu związywania kota na czas modlitwy. Mówiono, że, to tradycja i należy ją szanować, a obrządki modlitewne bez związanego kota na ołtarzu to bluźnierstwo…

          Tak właśnie w moich oczach wyglądają religie. Ktoś przyniósł jakieś mądre przesłanie i naukę (jak Jezus), a z wiekami zostaje z tego zamęt i pokręcenie.

          W Biblii uchowało się trochę nauk Jezusa w oryginale, jednak wiele to takie właśnie „związane koty”.

          Zgadzam się z tym, że droga do Boga jest jedna.
          Uważam, że wybór należy do każdego z nas czy idzie tą drogą na własnych nogach, prowadzony przez Boga w swoim sercu, czy wsiada w jakiś autobus, z kierowcą i przewodnikiem i ze sprzedażą sprzętów agd. To jak będzie wyglądała nasza podróż i dokąd zajedziemy zależy od kierowcy i przewodnika. Chociaż wybraliśmy się żeby jechać na wycieczkę do konkretnego celu, to będziemy zmuszeni żeby coś kupić, co niekoniecznie chcemy mieć i jest nam potrzebne Pytanie z czym wysiądziemy na końcu tej drogi?
          Sama droga pozostanie przez podróżnego nawet niedostrzeżona – będzie tak zajęty innymi sprawami w autokarze, że nawet nie spojrzy na drogę za szybę autokaru, a nie mówiąc już o tym by doświadczyć przejścia nią. Najważniejsze pytanie: dokąd ten autobus nas zawiezie i czy na końcu tej drogi będziemy wiedzieli, że to jest ten właściwy cel czy może istniej coś innego, gdzie mieliśmy dojechać, a zawieziono nas w inne miejsce? Nie będziemy w stanie tego sprawdzić.

          Takie jest moje widzenie religii. Ktoś może mieć inne. Nie zamierzam wdawać się w spory.
          Wystarczy, że nie będziesz chciał mnie na siłę lub podstępem wsadzić do takiego/tego autobusu.
          Jeśli tak, to się spotkasz z oporem i obroną z mojej strony.
          Ta wypowiedź nie jest aktem agresji, a jedynie mojej własnej obrony siebie i swojej wolności, wynikającym z tego , że nagminnie ktoś straszy mnie, ze swojej wiary, jakimś „sądem ostatecznym” i tym jak będę żałował w czasie tego sądu, że nie należą do jego religii, jakąś „kara bożą” (za to samo), tudzież nagabuje do „nawrócenia się” „póki jest czas”.
          Nie macie prawa tego robić gdyż jestem osobą dorosłą i pełnoletnią w związku z tym, nie tylko z natury jako człowiek, ale prawnie ma wolną wolę, a wszelki akty przemocy psychicznej lub innego szantażu mogą być karalne prawnie.
          Masz swoją wiarę i chcesz się uchronić przed sądem i karą, w jakie wierzysz – twoja wolna wola. Jednak mnie nie wkur…j narzucaniem mi swojej wiary.
          Z religią jest jak z seksem: możesz chcieć ze mną, ale jak ja nie chcę z tobą, to jest to gwałt i mamy w ten czas problem..”

    • Jan said

      Bog jest miloscia, a kim Ty jestes, ze nas atakujesz?

  13. Polka said

    Skoro chrzest ma być świadomym wyborem, niech i życie będzie świadomym wyborem. Każdy ochrzczony ma przecież prawo wyrzec się wiary, podpisać akt wystąpienia z Kościoła katolickiego, gdy tylko świadomie poczuje tę powinność. Nie jest jednak zrozumiałe dla mnie zakazywanie chrztu niemowlęcia w rzeczywistości, w której życie prawnie odbiera się nienarodzonemu. Skoro tak, to niech również człowiek świadomie ma prawo wybrać czy chce żyć czy nie. Aborcja nieswiadomego niczego dziecka tak, ale chrzest nie. Coś tu się przewraca do góry nogami… Człowiek chyba jest dziś NICZYM dla wspólnoty takiej ja UE. Wszystko co osiągnęliśmy w ciągu wieków zostaje zrównane z pomyjami w ciągu zaledwie kilku lat.

  14. corpus delicti said

    Hola hola!
    A czy to łamanie konwencji o prawach dziecka dotyczy wszystkich religii i wyznań? z pewnością gdyż podpisało go 180 państw. Bo wygląda mi to na fakt, że każdy kto wpaja dziecku jakiekolwiek przekonanie religijno-ideologiczne (i niestety) aż do jego pełnoletności, będzie łamał prawo! A więc i arab który wpaja swojemu dziecku pierwsze wersety koranu będzie winny? – czy nie! A co z resztą wyznań? Albo stosują to prawo dla wszystkich, albo niech milczą!

  15. ON said

    🙂

  16. ON said

    Ku sprostowaniu: Europa ma Słowiańskie korzenie, nie chrześcijańskie.
    To że Jezus czegoś nauczał, to nie znaczy jeszcze, że powołał do życia religię.
    Jest taka przypowieść…:
    Co dziennie w świątyni zbierała się grupa mnichów by się modlić w ciszy. Pewnego razu przyszedł tam kot i chodził po świątyni, co mnichom przeszkadzało. Któregoś dnia z kolei, gdy kolejny raz przyszedł ten kot, najwyższy rangą mnich nakazał związać kota na czas modlitwy i położyć na ołtarzu, by im nie przeszkadzał. Czyniono tak za każdym razem kiedy kot przychodził.
    Później, po wiekach rozprawiano i pisano w mądrych księgach o szczególnym znaczeniu związywania kota na czas modlitwy. Mówiono, że, to tradycja i należy ją szanować, a obrządki modlitewne bez związanego kota na ołtarzu to bluźnierstwo…

    Tak właśnie w moich oczach wyglądają religie. Ktoś przyniósł jakieś mądre przesłanie i naukę (jak Jezus), a z wiekami zostaje z tego zamęt i pokręcenie.

    W Biblii uchowało się trochę nauk Jezusa w oryginale, jednak wiele to takie właśnie „związane koty”.

    Zgadzam się z tym, że droga do Boga jest jedna.
    Uważam, że wybór należy do każdego z nas czy idzie tą drogą na własnych nogach, prowadzony przez Boga w swoim sercu, czy wsiada w jakiś autobus, z kierowcą i przewodnikiem i ze sprzedażą sprzętów agd. To jak będzie wyglądała nasza podróż i dokąd zajedziemy zależy od kierowcy i przewodnika. Chociaż wybraliśmy się żeby jechać na wycieczkę do konkretnego celu, to będziemy zmuszeni żeby coś kupić, co niekoniecznie chcemy mieć i jest nam potrzebne Pytanie z czym wysiądziemy na końcu tej drogi?
    Sama droga pozostanie przez podróżnego nawet niedostrzeżona – będzie tak zajęty innymi sprawami w autokarze, że nawet nie spojrzy na drogę za szybę autokaru, a nie mówiąc już o tym by doświadczyć przejścia nią. Najważniejsze pytanie: dokąd ten autobus nas zawiezie i czy na końcu tej drogi będziemy wiedzieli, że to jest ten właściwy cel czy może istniej coś innego, gdzie mieliśmy dojechać, a zawieziono nas w inne miejsce? Nie będziemy w stanie tego sprawdzić.

    Takie jest moje widzenie religii. Ktoś może mieć inne. Nie zamierzam wdawać się w spory.
    Wystarczy, że nie będziesz chciał mnie na siłę lub podstępem wsadzić do takiego/tego autobusu.
    Jeśli tak, to się spotkasz z oporem i obroną z mojej strony.
    Ta wypowiedź nie jest aktem agresji, a jedynie mojej własnej obrony siebie i swojej wolności, wynikającym z tego , że nagminnie ktoś straszy mnie, ze swojej wiary, jakimś „sądem ostatecznym” i tym jak będę żałował w czasie tego sądu, że nie należą do jego religii, jakąś „kara bożą” (za to samo), tudzież nagabuje do „nawrócenia się” „póki jest czas”.
    Nie macie prawa tego robić gdyż jestem osobą dorosłą i pełnoletnią w związku z tym, nie tylko z natury jako człowiek, ale prawnie ma wolną wolę, a wszelki akty przemocy psychicznej lub innego szantażu mogą być karalne prawnie.
    Masz swoją wiarę i chcesz się uchronić przed sądem i karą, w jakie wierzysz – twoja wolna wola. Jednak mnie nie wkur…j narzucaniem mi swojej wiary.
    Z religią jest jak z seksem: możesz chcieć ze mną, ale jak ja nie chcę z tobą, to jest to gwałt i mamy w ten czas problem..

  17. magafaka said

    [Admin… nic sensownego nie napisałaś]

  18. chrześcijańska said

    Noo maskra!!! Dajecie spokój! Jest wiele wiar , ok niech sobie beda…ale co chrzest w tym przeszkadza!!! No kurcze. Wyznawcy beda chrzcili swoje dzieci i ja nie widze w tym nic złego! A WY ‚kociaki’ za przeproszeniem rob sobie co chcecie! Ale od reszty sie odwalcie!

    • Jan said

      I brawo, katolicy beda chrzcili swoje nowonarodzone dzieci i tak ma byc, a to, ze niepodoba sie to „wladca Europy czy nawet calego swiata” jest to ich problem nie nasz. Chca zyc w swiecie ateistycznym niech zyja, ale nam niech daja spokoj.
      My nie uznajemy, ze slimak to ryba, czy tez ogorek nie tak zakrzywiony jak chce tego UE nie jest ogorkiem. Zlo na tym swiecie istnieje i panoszy sie, ale tak jak mowil Blogoslawiony Ks Jerzy „Zlo Dobrem Zwyciezaj”, dobro zwyciezy, a ludzie beda zyli w Bogu i dla Boga.

Sorry, the comment form is closed at this time.

 
%d bloggers like this: