Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Moi wysłannicy są teraz z wami, aby przygotować wasze dusze

Posted by Dzieckonmp w dniu 6 listopada 2011


Przypominam że są to proroctwa dotyczące zbliżającego się wydarzenia które zostało nazwane „Ostrzeżeniem” . Proroctwa te otrzymała wizjonerka z Europy, który  otrzymuje przesłania  od 9 listopada 2010 do teraz. Proroctwa dotyczą globalnych wydarzeń,miedzy innymi  zmian klimatycznych, przewrotów politycznych, kryzysu bankowego i wzrostu władzy antychrysta. Jedna z pilnych wiadomości  odnosi się do zdarzenia mistycznego, które odbędzie się w świecie wkrótce. Wydarzenie opisane przez Jezusa Chrystusa jako ostrzeżenie, oświetlenie sumienia  jako akt miłosierdzia. Wydarzenie to będzie doświadczane przez każdego człowieka na świecie w wieku powyżej 7 lat.  To będzie bardzo silny akt, i nikt nie będzie mógł go zignorować.  Każdy uświadomi sobie że Bóg istnieje i każdy pozna swoje grzechy, które ukażą się w oczach Boga.  Ludzie, w tym ateiści wreszcie zrozumieją, że Bóg istnieje.Ten dar będzie zachęcać ludzi do ponownej oceny swojego życia i prosić Boga o przebaczenie. Osobiście nie ponoszę odpowiedzialności za treść przekazów i oczekuje że w odpowiednim czasie Kościół wypowie się co do ich prawdziwości.

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.240 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymano czwartek, 3 listopad 2011, godz.21.00

Moja umiłowana Córko, przepowiedziane proroctwa zaczynają być znane i doświadczane na całym świecie tak, że nikt nie będzie mógł ich zignorować.

Tak wiele z Moich dzieci jest nieświadomych treści zawartych w Księdze Mojego Ojca, Najświętszej Biblii. Mało uwagi poświęca się Księdze Jana, gdzie wszystkim na świecie podane zostały szczegóły końca czasów. Czas ten nadszedł teraz. Przygotowujcie się wszyscy.

Prawda zawarta w Księdze Objawienia jest właśnie tym – Prawdą. Czy potraficie rozpoznawać znaki? Zamieszanie na świecie nadal będzie eskalować w ostrym tempie. Waszemu systemowi walutowemu zagraża globalna grupa, która chce nie tylko waszych pieniędzy, ale która chce ukraść wasze dusze.

Nikczemność człowieka jest oczywista, ale jej znaczna część pozostaje ukryta. Moi wysłannicy są teraz z wami dzieci, aby pomóc przygotować wasze dusze. Czy rozpoznacie ich kim są, czy nie, Duch Święty, który panuje w ich duszach będzie rozprzestrzeniać nawrócenie.

Ci, którzy potępiają Moje próby komunikowania się z wami, już wkrótce zrozumieją Prawdę. Wówczas Moje dzieci zjednoczą się przeciwko tym nikczemnym siłom prowadzonym przez szatana. One nie wygrają. Ręką Mojego Przedwiecznego Ojca postawiona im jest każda możliwa przeszkoda. Jego Miłosierdzie jest tak wielkie, że użyje Swej Mocy, aby obronić Swoje dzieci i zniszczy tych, którzy upierają się, aby podążać drogą oszusta.

Niezależnie od waszych różnych poglądów, czy teraz to Ja rozmawiam z wami, czy nie, nie będzie to miało znaczenia. To wasza wiara we Mnie i Mojego umiłowanego Ojca, Najwyższego Boga jest tym, co ostatecznie będzie się liczyć.

Dzieci, najpilniejsza jest modlitwa, gdziekolwiek jesteście, niezależnie od waszej religii, niezależnie od waszych poglądów. Połączcie się i wspólnie módlcie się do Ducha Świętego o oświecenie w tym czasie. Szatan próbuje odwrócić was ode Mnie, waszego ukochanego Zbawiciela. Nie słuchajcie wątpliwości i strachu, który on umieszcza w waszych sercach. On użyje kłamstw, by przeszkodzić Mi w napełnieniu waszych dusz Moim Boskim Światłem. Dzieci, Moja miłość do was jest tak silna, że bez względu na to, jak Mnie ignorujecie lub odwracacie się ode Mnie, nadal będę was wołał. Uczynię to przez moc Ducha Świętego. Musicie modlić się o ten Dar, mówiąc:

 „O Jezu, okryj mnie Swoją Drogocenną Krwią i napełnij mnie Duchem Świętym, abym mógł rozpoznać, czy te słowa pochodzą od Ciebie. Uczyń mnie pokornym w duchu. Przyjmij miłosiernie moje błaganie i otwórz moje serce na Prawdę”

Odpowiem najbardziej zatwardziałym duszom, kiedy będą odmawiać tą modlitwę.

Dajcie Mi szansę przyprowadzenia was do Mnie tak, abym mógł zjednoczyć jak najwięcej Moich dzieci przed Wielkim Ostrzeżeniem.

Pamiętajcie, Moja miłość do was nie zgaśnie nigdy, nieważne jak bardzo puszczacie mimo uszu Moje naglące apele o Jedność.

Wasz Ukochany Zbawiciel

Jezus Chrystus

Tłumaczył: Chrisgi

Komentarzy 89 to “Moi wysłannicy są teraz z wami, aby przygotować wasze dusze”

  1. Eva zchicago said

    czy Ktos z Was wie gzie w okolicy Chicago mozna dostac wode ,olej i sol egzorcyzmowana. Wiem .ze sa jakies przepowiednie dotyczace Chicago czy ktos cos wie na ten temat?

  2. Pokręć said

    O, i to jest właśnie to. Teraz jestem w stanie uwierzyć, że te orędzia są co namniej inspirowane przez Boga.
    Bo znalazłem w nich to, czego szukałem: nie jest ważne, czy wierzymy w te orędzia, czy nie, w ostateczności liczyć się będzie tylko miłość do Boga i wiara w Trójcę Przenajświętszą. Czyli trwajmy w nauce Pana przekazanej w Ewangelii i Tradycji Kościoła, módlmy się za grzeszników, przyjmujmy Sakramenty Św. i spokojnie dalej żyjmy. Poczytanie orędzi nie zaszkodzi, jesli się je przyjmuje z rozsądkiem.
    Najwazniejsze jest to, że Pan w tych orędziach nie czyni warunku „albo uwierzycie w te orędzia, albo biada wam”. I taki spokój i otucha z nich płynie…
    Pan Bóg jest wspaniały! Nigdy nie straszy, nie grozi, zawsze wspiera i pociesza, cierpliwie poucza i kocha nas!
    Niech będzie Bóg uwielbiony!

  3. Alaude arvensis said

    Bardzo proszę o silne wsparcie modlitewne abym mogła wypełnić Wolę Bożą i podołać zadaniu, którego oczekuje ode mnie Sama Niepokalana, abym pozyskała ludzi do współpracy w Jej dziele. Po ludzku widzę same przeszkody,tu potrzebny jest cud Bożej łaski do działania, potrzebuję waszej modlitwy, by w pokorze służyć Niepokalanej. Z serca Bóg zapłać!
    Takiego znużenia, jak mnie ogarnia nie miałam już dawno, jak Anioł Stróż usuwa przeszkody, to mi siły i chęci wróg zabiera, to nie do opisania, to walka jakich wiele.

    Benko, ciesze się, że KRM jest Ci z serca bliski, ja rozumiem ten wewnętrzny poryw,może da Bóg, że szybko pojawią się w internecie ważne informacje, że będziemy mogli ogłaszać całemu światu przez własną stronę, że Ruch ten Żyje i zaśpiewamy Zwyciężyłaś, zwyciężaj:) Ufam Maryi, że Ona poprowadzi do Zwycięstwa.

    Sara 10 napisała w sprawie Krucjaty Różańcowej
    „Ludzie boją się ujawniania danych w Internecie. To jest, moim zdaniem, główna przyczyna niskiej frekwencji w Krucjacie Różańcowej”.
    Możemy na to zaradzić, zbieramy ileś osób i zgłaszamy np adminowi tego bloga lub bezpośrednio do Jasnogórskiej Rodziny Różańcowej,że mamy wspólnotę np 10, 20 czy 30 osób.Wiem,że tak zgłaszano z mojego miasta z innej parafii, ja zgłaszałam swój akces przez stronę Moc modlitwy, osoby, które do tej pory pozyskałam również, teraz , jak uda mi się z pomocą Boża pozyskać nowych członków Krucjaty zgłoszę wg ich uznania 🙂 na wszystko można zaradzić.

    Puszka zastanawia się, gdzie się udać na święto Chrystusa Króla, zawierz Puszeczko to Samej Królowej, niech Ona zaprowadzi Cie do Swego Syna, poproś Anioła Stróża, nie zawiedzie, poddaj to wszytko Woli Bożej.
    Ja również rok temu byłam w Świebodzinie,nie myślałam nawet, że tam będę, Pan poprowadził swoimi drogami.

    Co do nazwy naszej wspólnoty, myślę, że najlepiej będzie jak Admin zadecyduje, może przez ankietę, jak nazwać naszą Wspólnotę Modlitewną,a może sam Ks. Nemo pod natchnieniem Ducha Świętego podpowie, i dogmat jest ważny ale i blog z nazwy skupia nas przy Królowej Pokoju, niech Niebo udzieli łaski natchnienia, zgadzam się z Wolą Samego Nieba.

    Kapłan dziś w naszej parafii ogłaszał,że Ks Bp udzielił na piątek z racji święta dyspensy na spożywanie pokarmów mięsnych.
    Świetny argument dla wszystkich, którzy spotykają się z oporem mających piątkową wstrzemięźliwość za nic.
    Skoro ks Biskup udziela dyspensy to znaczy, że gdyby nie święto, to taki post obowiązuje! a więc we wszystkie piątki, inaczej z czego by zwalniał?

    Wszystkim życzę wszelkiej opieki Matki Bożej i Samego Chrystusa Króla.

    • Magda said

      Ja też zgłosiłam się przez tę stronę-mocmodlitwy.
      Czy te osoby są uwzględniane w danych oficjalnych KR?

      W odpowiedzi na Twój apel o pozyskiwaniu nowych chętnych do KR – pracuję nad tym,ale nie jest to łatwe.

      • Alaude arvensis said

        Magdo, dzięki Tobie lub Babci wielu z nas zgłosiło się prze te stronę do Krucjaty, Bóg wam zapłać!
        Pan Wojtek, właściciel strony Moc modlitwy zgłosił nas, widziałam nawet w zgłoszeniach te wspólnotę a na moje pytanie, czy nas zgłosi, czy mamy tego sami dopilnować, zanim się pojawiła ta wspólnota w rejestrze odpowiedział w mailu, że owszem zgłosi i jak widać dokonał tego, solidna firma, jak to mówią.

    • Kasia said

      Na stronie http://www.apokalipsa.info.pl/index3.htm jest zapisanych do krucjaty rozancowej za Ojczyzne 351 osob . Modlimy sie od 1 Lipca do konca roku 2011 w godz. od 19,30 do 20.00
      trzeba tez wziasc pod uwage rozaniec Radia Maryja i Tv Trwam z telewizja http://www.christusvincit-tv.pl/ tam tez modla sie ludzie i jest ich duzo wiecej bo z kraju i z zagranicy. W Bogu i Maryji nadzieja ze ta grupa nie jest mala . Kroluj Nam Chryste

  4. Promyczek Nadziei said

    Najnowsze orędzie:

    Światowa grupa, która zniszczyła wasz system bankowy, rozpadnie się

    Światowa grupa, która zniszczyła wasz system bankowy, rozpadnie się
    Orędzie nr 241 z serii Ostrzeżenie

    Otrzymano piątek, 4 listopad 2011, godz.19.00

    Moja najdroższa Córko, ode Mnie pochodzi Prawdziwe Życie, jedyne życie, którego człowiek będzie kiedykolwiek potrzebować, stąd do wieczności.

    Dzieci, musicie wiedzieć, że to straszne zamieszanie, które widzicie wokół siebie, nie potrwa długo.

    Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec, nie pozwoli, aby Jego drogie dzieci cierpiały jeszcze bardziej. Wy, Moje dzieci, jesteście ofiarami dzieła oszusta. On, który kontroluje światową grupę, słabnie. Jego siły niweczone są przez moc Mojego Ojca. Ta grupa, która celowo zniszczyła wasze systemy bankowe, aby uczynić was żebrakami, rozpadnie się. Nie musicie się martwić, ponieważ Ręka Mojego Ojca opadnie na ich nikczemne metody.

    Módlcie się, żeby te wszystkie zwiedzione dusze, niewolniczo trwające przy nikczemności, która jest w samym sercu tej grupy, nawróciły się podczas Ostrzeżenia.

    Dzieci, nie wolno wam nigdy porzucić nadziei. To dzięki waszej miłości do Boga Najwyższego, wrócicie na łono waszej rodziny. Święta Trójca jest waszym domem, dzieci. Ci z was, którzy zaakceptują ten fakt, co nastąpi przez nawrócenie, dostąpią dziedzictwa chwalebnej ery Raju na ziemi.

    Ufajcie Mi zawsze. Ofiarujcie Mi wasze zmartwienia, kłopoty i obawy. Pozwólcie Mi łagodzić wasz ból i cierpienie. To nie będzie teraz trwało zbyt długo, gdy świat znajdzie ulgę w bolesnych cierpieniach znoszonych przez was w tych czasach.

    Nigdy nie traćcie nadziei. Zaufajcie Mi. Módlcie się o łaski dla uczynienia was silniejszymi. Połóżcie głowy na Moich Ramionach i pozwólcie Mojemu Pokojowi okryć wasze dusze. Tylko wtedy możecie zrozumieć Prawdę Mojej chwalebnej obietnicy Życia Wiecznego.

    Wasz Jezus

    Zbawiciel ludzkości

  5. edekw said

    Pamiętam jakieś 2-3 miesiące temu było orędzie o tygodniu czy dłużej nienormalnie wysokiej temperatury po której miało coś nastąpić. Niestety nie pamiętam z jakiej serii orędzi to pochodziło ani czy to miało być Ostrzeżenie czy co innego. Może ktoś pamięta?
    Od paru dni mam zimny lipiec w listopadzie i nic nie wskazuje żeby miało się to szybko zmienić.

  6. ks. Jerzy Nemo said

    Ja również zapisuję się do Internetowej Armii Modlitewnej
    z moją NAJWAŻNIEJSZĄ INTENCJĄ:
    o nawrócenie tych, którzy wkrótce będą przeżywać Ostrzeżenie (Mały Sąd).

    • serafin said

      Ja również od dłuższego czasu modlę się w tej intencji codziennie i towarzyszy mi w modlitwie moja 9-letnia córa. Dwie pozostałe są jeszcze za małe:>. Proszę pokornie Księdza o błogosławieństwo dla tej grupy, oraz dla mojej rodziny. Będę pamiętała w modlitwie o Księdzu. Z góry Bóg zapłac

      • serafin said

        Mam jeszcze pytanie do Księdza, jak przygotowac na Ostrzeżenie córkę, i co Ksiądz sądzi o gromadzeniu zapasów? Ja myślę, że Pan Jezus chce tym nakazem sprawdzic nasze posłuszeńswto, a nawet niewielkie zapasy pomnoży nam gdy się nimi podzielimy bliźnimi, gdy po Ostrzeżeniu będzie brakowało dostaw żywności, wody, energii itp. Nie wiem czy dobrze rozumuję i proszę o Księdza zdanie.

    • Ks. Jerzy Nemo said

      Błogosławię WSZYSTKICH o godz. 15-tej, przy Apelu Jasnogórskim oraz w każdej Mszy świętej.
      Trwałą żywność w jakiejś ilości zawsze warto mieć – niech to będzie owoc przykazania miłości bliźniego, a nie egoizmu.

      • lk said

        Bog Zaplac Ojcze za slowa otuchy. i za BLOGOSLAWIENSTWO . Obiecuje modlitwe za wszystkich Kaplanow aby byli SOLA ZIEMI .
        Kroluj Nam Chryste !!!

      • serafin said

        Bóg zapłac za odpowiedź. Niech Duch sw. zawsze Księdza prowadzi.

  7. serafin said

    Witam. Zachęcam gorąco wszystkich do zapisania się do grupy modlitewnej , o o której wyżej informuje Jowram. Narazie jest tylko 11 osób z Polski, a Świetymi, którzy patronują tej grupie są: Królowa Nieba NMP, św Józef, św Archanioł Michał, św Józef Freinademetz, bł Jan Paweł II, św Maksymilian Kolbe, św siosrta Faustyna. Aż troje z Polski, to nas tym bardziej zobowiązuje do przystąpienia do tej grupy. link http://www.internetgebetskreis.com/pl/poslania/pos%C5%82ania%20dla%20marii%20bo%C5%BCego%20mi%C5%82osierdzia. Pokój z wami.

    • puszka said

      ja już sie zapisałam

      • Promyczek Nadziei said

        A ja proponuję, żeby admon zapisał nas grupowo!

        IKM z Polski – tyle a tyle osób + kapłan!

        • puszka said

          promyczku doradż gdzie jechac na Święto Chrystusa Króla ?
          do Grzechynii,czy Czestochowy?

        • Promyczek Nadziei said

          Do Świebodzina??? 🙂

          Ja równo rok temu w Świebodzinie o w Licheniu byłam. U Królowej Bolesnej i u Króla!

          Ale nie powie Ci -bo co nie powiem to każdy odczyta przeciw.
          Powiem jedź do Częstochowy – ohoooooooo, ona przecie ksiedzu Piotrowi
          Powiem, jedż do Grzechyni – ona nie chce do stolicy duchowej do Królowej Matki…

          Jakbym mogła to bym pojechała na Jasną Górę a wieczorem w góry.
          W ogóle marzę kiedyś tak pojechać, ale przez rok tak wiele się zmieniło… pomodlę się lepiej.
          A nuż to co niemożliwe możliwym się stanie.

        • Kazimierz said

          Dobry pomysł, ja jestem jak najbardziej za 🙂

    • Viki said

      Ja rowniez zapisalam sie do naszej Grupy Modlitewnej, chociaz bardzo malo sie udzielam. I teraz nie wiem czy powinnam osobno zapisac sie do tej miedzynarodowej grupy czy Admin zapisze nas sam jako grupe, bo nie chce wpisywac sie 2 razy.

  8. jowram said

    Wednesday, September 21, 2011: (St. Matthew)
    Jesus said: “My people, you are seeing in this vision a very thin wire that represents the delicate thread of life. I have given you a very complex body that has been created to give you the functions of life that you are familiar with. Your body is vulnerable to many accidents that could stop your heart or ruin your brain. Even
    many diseases, snake bites, or a number of problems could cause your death. You need to be prudent in protecting your body, and not abuse it with smoking, drugs, or overeating. By protecting your body and eating the proper foods, you can avoid cancer, and other diseases of the heart. In the first reading St. Paul mentioned many different gifts that are granted to My faithful. (Ephesians 4:11) ‘And He Himself gave some men as apostles, and some as prophets, others again as evangelists, and others as pastors and teachers, in order to perfect the saints for a work of ministry, for building up the Body of Christ.’ You, My son, have been given a mission to bring to My faithful My Word to warn people to prepare for the coming tribulation which is now at the door. You have worked many years, and you have been obedient to My mission. Even so, your work will get even more difficult as the evil ones will try to stifle your message against the Antichrist’s new world order. My ways are not man’s ways, and you are all dependent on Me. In these end days I will provide My faithful with protection from the evil ones at My refuges. This is why you still need to proclaim My message of hope and love from the rooftops for all to see and follow My words.”

    Jesus said: “My people, this vision of seeing a gear going around is in reference to the Warning, and the ticking means that the time of the Warning is getting close even in your time. All the events of the weather, earthquakes, and near bankrupt governments are showing you that things are coming to a head when the Antichrist will take over. I have told you that the Warning would come before the Antichrist takes over. The Warning will frighten many people, and some may die in seeing things in the sky and their sinfulness. This experience will bring your soul body out of your physical body right before Me, and you will be outside of time. You will have an illumination of your conscience when I will show you your whole life with an emphasis on your unforgiven sins. You will see heaven, hell, or purgatory wherever you are judged. Then you will be returned to your body, and you will have a strong desire for Confession. My faithful will be evangelizing many souls at that time. This Warning is to prepare souls for the coming tribulation. So be prepared in your souls with frequent Confession.”

    Jesus said: “My people, space on a refuge farm will be difficult because some land will be needed for dormitories, and other land will be needed for crops and feed for cows and cattle. If the land is limited with less land to grow feed, then only a few large animals could be fed. If you call on My help I could multiply the animal feed as well as the food for the people at the refuge. You will also have deer come into your refuges for meat as well. Depending on how many people come to these refuges, there will be a need for some good planning on how to provide food, prepare the food, washing of clothes, sewing, bathing, fuel for the winter, providing water, and attending round the clock Adoration. Everyone will have a job to help fill the needs of the people. You will have your own shelters, but probably large cafeterias for eating. You will be protected by My angels as you will be living in your refuge communities for less than 3 ½ years. Be patient with this new lifestyle and I will bring all of you into My Era of Peace, and then into heaven.”

    John Leary

  9. Radosław said

    Obama informuje aliantów USA, że zaatakuje Iran przed jesienią 2012.

    http://www.prisonplanet.pl/polityka/obama_informuje_aliantow,p1959933145

    • atryda said

      Pamiętam jak w czasie pierwszej wojny z Irakiem, USA dowodzone przez Showrckopa krzyczał przez media o ataku z morza na Sadama by ominąć pola minowe i systemy obronne, a zaatakowali frontalnie z dużym manewrem desantowym i manewrem oskrzydlającym.
      Więc co jest na świeczniku nie koniecznie musi być prawdą, dzieci ciemności posługują się kłamstwem i oszustwem i to na taką skalę o której my nawet sobie nie wyobrażamy.
      Więc i w tym wypadku może być podobnie, wielu myśli, że coś wie, a może okazać, że sprawy mają się zupełnie inaczej i tylko ci przestępcy w swych planach i swym życiu nie biorą pod uwagę Boga, gdyż uwierzyli oszustowi.
      Potrzebna jest modlitwa by wielu zostało przemienionych podczas ostrzeżenia, to i nam będzie łatwiej w przyszłości, w czasie wielkiego ucisku.

  10. Magda said

    W RM o 21:40 będzie J.R.Nowak.

  11. Radosław said

    14 kataklizmów w USA w 2011 roku

    http://losyziemi.pl/usa-14-kataklizmow-w-2011-roku-takiego-wzrostu-jeszcze-nie-bylo/

  12. KRYSTYNA said

    POLSKA POTRZEBUJE ŻERTW OFIARNYCH

    DZISIEJSZE KAZANIE KS. PIOTRA NATANKA Link do VIDEO: http://www.tv-pustelnia.pl/av/2011-11-06_polska_potrzebuje_zertw_ofiarnych.wmv

    Link do AUDIO: http://www.tv-pustelnia.pl/av/2011-11-06_polska_potrzebuje_zertw_ofiarnych.mp3

    Link do tej STRONY: http://www.tv-pustelnia.pl/2011-11-06_polska_potrzebuje_zertw_ofiarnych.htm

    • Promyczek Nadziei said

      Bardzo Ci Krystyno dziękuję, na zakończenie Bożego wieczoru wysłucham dwóch kazań, zaległe z 5-tego i z 6-tego.
      Bóg zapłać za zamieszczenie linków 🙂

      Tu każdy zaczyna mieć na blogu „swoje zadania”

      Są osoby od losów ziemi, od zmian, od kazań,od artykułów, od porad, wsparcia, modlitwy. Dlatego ten blog żyje.
      Adminie – Bóg Ci zapłać za ten blog 🙂

  13. Dzieckonmp said

    Poprawiłem link w odnosniku Ważne dla ateistów filmy- Europa w 2029 roku . Były tam reklamy sexowne a teraz nie ma

  14. Basia said

    http://gloria.tv/?media=212438 Bardzo ważne posłuchajcie! http://krucjatarozancowazaojczyzne.pl/deklaracja/ zapisz się by uratować Ojczyznę wystarczy jedna dziesiatka Różańca dziennie…to tak malutko, a tyle może

  15. Kayo said

    Przesłanie z Ontario
    Niedziela, 06 listopad 2011

    NIE NARAŻAJCIE SWOICH MORALNYCH ZASAD

    Dzieci Mojego Boskiego Serca,
    JA JESTEM. JESTEM Alfa i Omega.
    JESTEM Autorem Życia.
    Otwórzcie, dla Mnie swoje serca. Poddajcie się Moje Boskiej Woli.
    Pozwólcie Mi, z mocą działać w waszym życiu.

    Zapomnijcie, o swoich przywiązaniach do spraw tego świata.
    Zapomnijcie, o waszej potrzebie bezpieczeństwa i o potrzebie władzy.
    Spójrzcie na Mnie. Nastawcie się na duchowy wzrost.
    Proście o cnoty. Proście o łaski i sprowadzajcie Moje Błogosławieństwa dla siebie i tych, których kochacie.
    Planujcie każdy dzień, pamiętając o Mnie.
    Szukajcie sposobów, aby Uczcić i oddać Cześć Mojemu Najświętszemu Imieniu.
    Zapamiętajcie na zawsze, że celem waszego życia jest, wstąpienie do Chwały.
    Pamiętajcie, że tak naprawdę, to nic innego się nie liczy.

    Porzućcie zajęcia/działania, które, zachęcają do zejścia z drogi świętości.
    Przetnijcie więzy przyjaźni i znajomości, które namawiają was do łamania Moich Przykazań.
    Nie pozwólcie sobie na to, aby was zastraszono i abyście przyjęli grzech/grzeszne zachowania.
    Niektórzy z was boją się, by kogokolwiek nie urazić. Musicie zmienić swój sposób myślenia.
    Musicie wiedzieć, że nigdy nie możecie pójść na kompromis wobec Prawdy, Pokoju, czy Miłości. Każde naruszenie Prawdy, Pokoju i Miłości, przywoła na was Mój Sąd.
    Dobrze byłoby, gdybyście to zapamiętali.
    Czyńcie prawość. Działajcie w pokoju. Działajcie w miłości.
    Pod żadnym pretekstem, nie narażajcie swoich moralnych zasad.
    Zostawiam wam Mój Pocałunek Pokoju.
    Shalom

    http://jabezinaction.blogspot.com/

  16. jowram said

    Pomysły na tanią energię są ukrywane?

    Komu zależy na ukrywaniu nowych pomysłów na tanią energię? Czy istnieje tajna organizacja likwidująca wynalazców i ich pomysły na alternatywny rodzaj energii? Czy międzynarodowy spisek istnieje?

    Jan Kowalski z Suwałk był wynalazcą. Od dłuższego czasu pracował nad nowym pomysłem pozyskiwania energii. Jego wynalazek owiany był tajemnicą. Wiadomo jednak, że miał być rewolucyjny. Opierał się na pozyskiwaniu energii praktycznie bez żadnych kosztów wprost z powietrza. Niestety nigdy nie poznamy szczegółów projektu.

    W zeszłym miesiącu nieznani sprawcy zamordowali Kowalskiego. Został uduszony struną fortepianową. Jego pracownia została spalona wraz ze wszystkimi komputerami i prototypami urządzenia.

    Śledztwo rozpoczęła miejscowa policja. Szybko okazało się, że nie są w stanie sami wykryć sprawców. Sprawę przekazano Agencji Bezpieczeństwa Wewnętrznego. Nasz informator w ABW przekazał:
    – Sprawa jest nietypowa, sposób morderstwa świadczy o udziale agentów służb specjalnych. Całe morderstwo, zacieranie śladów, jest tak perfekcyjne, że nie mamy nawet punktu zaczepienia. Jedynym śladem jest pobyt obywatela Wenezueli w hotelu w Suwałkach w noc morderstwa. Sądzimy, że to mogło mieć jakiś związek – mówi nasz informator.

    ABW przeanalizowało inne tego typu sprawy i okazało się, że w ciągu ostatnich lat w Polsce zginął jeszcze inny wynalazca pracujący nad podobnymi wynalazkami. Ale najciekawsze jest to, że na świecie podobnych morderstw w ciągu pięciu lat było już kilkadziesiąt. Za każdym razem były morderstwa niemal doskonałe. Nigdy nie wykryto sprawców. Celem zabójców były też efekty pracy wynalazców: prototypy, projekty, ich komputery itp. Wszyscy oni zajmowali się tanim pozyskiwaniem energii!

    Politolog Leszek Zagaj wyjaśni to w ten sposób:
    – Trzeba postawić sobie pytanie, komu zależy na tym, żeby nowe i tanie pomysły pozyskiwania energii nie ujrzały światła dziennego? Są państwa żyjące z wydobycia ropy naftowej i gazu. Jest to podstawa ich egzystencji. Gdy ktoś wymyśli sposób pozyskiwania taniej energii, państwa te praktycznie zbankrutują.
    Dlatego wcale nie jest dziwne powstanie jakiejś tajnej, wspólnej organizacji niszczącej w zarodku wszelkie takie próby. W tej grupie ( komando śmierci) „pracują” najlepsi z najlepszych, dlatego wykrycie sprawców będzie bardzo trudno, a nawet wręcz niemożliwe. Wykrycie sprawców i ich ukaranie będzie blokowane przez państwa, które uczestniczą w tym procederze. Być może Polska też uczestniczy w tym spisku państw. Proszę sobie wyobrazić łatwy sposób zastąpienia węgla w Polsce. Przecież tacy górnicy wyszliby na ulicę. Kto się na to odważy?- pyta retorycznie Zagaj.

    Źródło: http://www.humbug.pl/texts/view?art=pomysly_na_tania_energie_sa_ukrywane_

  17. jowram said

    Amerykanie po starcie wiedzieli że LOT ma problem z systemem hydraulicznym. Załoga lotu próbowała przez całą podróż uruchomić nadwozie . Okęcie skierowało samolot do Polski. Gdyby samolot wylądował w NY LOT byłby bankrutem. Nie ważne jest życie Polaków, ważny jest interes LOTU.

    Dlaczego wylądowali na Okęciu?

    Krucjata Modlitwy (14) – Modlitwa do Boga Ojca o ochronę przed wojną atomową

    • lk said

      mysle ze jesli ja bylabym w tym samolocie … to wolalabym zginac na polskiej Ziemi .
      8-godz. lotu – byl wiec czas na przygotowanie wszystkiego aby ratowac pasazerow i zaloge samolotu.
      Gdyby byla awaria silnikow to nie bylo by watpliwosci ze lot do Polski byl narazaniem zycia pasazerow. Ale w takim przypadku …madra decyzja.
      Amerykanom uciekla duza …kasa …
      Dzieki wspanialemu Kapitanowi .

      • Beata said

        raczej dzięki Panu Bogu……………kapitan był narzędziem…..który notabene kapitalnie się nadał 🙂

  18. Dzieckonmp said

    Działo się to w styczniu tego roku a filmik zobaczyło ponad 7 mln widzów

  19. Elzu said

    Maria pochodzi z Irlandii, jakis czas temu sluchalam w internecie wywiadu z nia (w jezysku angielskim), ktory zostal nagrany w amerykaskim radiu i tam wlasnie mowi ze pochodzi z Irlandi (mozna zreszta poznac po akcencie).

  20. jowram said

    Od tłumacza: Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus!

    7 października 2011, w dniu Święta Matki Bożej Różańcowej, powstał zamysł utworzenia na Internecie grupy modlitewnej, która spełniałaby prośby o modlitwę składane przez Naszą Matkę i Pana Jezusa, zawarte w posłaniach dla wizjonerki, Marii Bożego Miłosierdzia. Maria jest żoną i matką kilkorga dzieci, mieszka prawdopodobnie w Anglii, otrzymuje posłania w j. angielskim począwszy od 9 listopada 2010. Posiada kierownika duchowego, który zatwierdza posłania do publikacji. Są one umieszczane na stronie Marii: http://www.thewarningsecondcoming.com/.

    Równolegle z publikacją na Internecie posłań dla Marii, pojawiły się strony internetowe zamieszczające tłumaczenia tych posłań na inne języki. I tak jest strona, gdzie zamieszczane są posłania dla Marii w tłumaczeniu na j. polski, jako: „Orędzia ostrzeżenia na czasy ostateczne”: http://aktualneoredziaostrzezenia.bloog.pl/, są też strony w innych językach. Z początkiem października na stronie tłumaczeń na j. niemiecki: http://www.diewarnung.net/start_g.htm zaczęła się spontanicznie tworzyć grupa modlitewna i w ciągu 9 dni było już 300 zgłoszeń z 16 krajów, jak piszą, „ustanawiając razem z nami Wspólnotę Modlitwy na całym świecie, aby modlić się o nawrócenie grzeszników, o uwolnienie dusz od szatana, za wizjonerkę, kapłanów oraz w intencjach nas samych i naszych rodzin.”

    W dn. 18 października została już zamieszczona na stronie internetowej Marii informacja o powołaniu do życia nowo utworzonej grupy modlitewnej na Internecie. http://www.thewarningsecondcoming.com/newly-formed-internet-prayer-group/, przy czym, jak sam adres wskazuje, została ona zintegrowana z działalnością wizjonerki, włączona w zakres jej odpowiedzialności.

    Początkowo grupa modlitewna, której adres brzmi: http://www.internetgebetskreis.com/. operowała w dwóch językach, niemieckim i angielskim, przy czym zaczęto tworzyć oddzielne sekcje językowe w ramach tej samej strony. Utworzona została sekcja holenderska a jako następna, sekcja polska. Piąta sekcja jest hiszpańskojęzyczna. Jest je łatwo znaleźć i rozróżnić po flagach narodowościowych na w/w stronie: http://www.internetgebetskreis.com/.

    Wszystkie sekcje starają się utrzymać tą samą winietę swojej strony głównej, są jednak pewne odstępstwa, i tak na stronie internetowej sekcji polskiej zamieszczane są tłumaczenia posłań dla Marii Bożego Miłosierdzia.

    Według skrupulatnych, codziennych obliczeń ilości zgłaszających się członków, na dzień 2 listopada było 1092 zgłoszeń z całego świata, w tym 16 kapłanów. Jak piszą założyciele: „Uważamy, że bardzo ważnym jest abyście wszyscy wiedzieli o możliwości zarejestrowania się, i o tym, że jesteście wspierani przez nasze modlitwy. Chcemy zbudować sieć wspomagania modlitwą rozpostartą na cały świat, aby ogarnąć dusze, które inaczej byłyby zgubione.”

    Jest więc możliwość zgłoszenia swojego udziału, wszelka korespondencja prowadzona jest w j. polskim. Z czasem, zostanie utworzony adres internetowy w j. polskim, teraz w celu skontaktowania się, lub zarejestrowania, można:

    – skopiować ten adres: http://www.internetgebetskreis.com/,

    – lub też kliknąć na niego w tym tekście, z jednoczesnym użyciem klawisza CTRL (na mojej klawiaturze), który jest ostatnim na dole, w rogu, po lewej stronie.

    – skopiować lub kliknąć na: http://www.thewarningsecondcoming.com/newly-formed-internet-prayer-group

    – skopiować lub kliknąć na adres strony głównej wizjonerki Marii: http://www.thewarningsecondcoming.com/ a tam, po prawej stronie, w ramce, podawane są najnowsze informacje [Latest News:], m.in.: Nowo utworzona Internetowa grupa modlitewna [ Newly formed Internet prayer group ]

    Ku niesłychanej radości wszystkich, w dn. 23 października 2011, Maria otrzymała posłanie od Pana Jezusa, jakby zatwierdzające tą akcję powołania do życia wielojęzycznej internetowej grupy modlitewnej. Przytaczam tutaj to posłanie, wyrywając je z chronologicznego układu posłań dla Marii pomiędzy 21 i 24 października 2011.

    Posłanie od Pana Jezusa dla Marii Bożego Miłosierdzia, niedziela, 23 października 2011, godz. 19:15

    Moim życzeniem jest, aby utworzona została armia grup modlitewnych

    Moja gorąco umiłowana córko, musi zostać podane do wiadomości, że chciałbym stworzyć armię grup modlitewnych na całym świecie. Ja wam dam, Moja armio, modlitwy, które powinny być odmawiane, aby zbawiać dusze. Te grupy modlitewne będą się powiększały i z ich szeregów wzrośnie prawdziwa armia oddanych uczniów, aby przynieść prawdę o Mojej Bożej obietnicy zbawienia dla wszystkich.

    Grupy te będą tworzyły armię pod dyktando Mojego umiłowanego Ojca, Który zaatakuje ciemności zła spowodowane przez szatana oraz jego wyznawców i zwolenników.

    Tak, Moja córko, chociaż to ciężko zrozumieć, ale jest wiele osób, które nie tylko uznają szatana, ale które oddają mu hołd wierności. Wiele dusz znajduje się w ciemności, które składają hołd i uznają jako bóstwo Króla Ciemności. Jest wiele kościołów, ukrytych przed oczami Moich dzieci światła, które zostały zbudowane na cześć szatana. Kłaniają się przed nim, odprawiają czarne msze i obrażają Mnie każdym rodzajem bluźnierstwa i zniewagi, które były by dla was szokiem i obrzydliwością. Ich szeregi rosną i wielu oddanych szatanowi i jego zwolenników pracuje na wysoce respektowanych wysokich stanowiskach w biznesie, bankowości i środowiskach politycznych. Łączą się oni jako jedność w buncie przeciwko Bogu, Mojemu Ojcu Przedwiecznemu, w pełni zdając sobie sprawę z tego, co robią.

    Tak jak szatan nienawidzi rodzaju ludzkiego, ponieważ został stworzony przez Boga Ojca, Stworzyciela wszystkich rzeczy, ci satanistyczni wielbiciele nienawidzą ludzkości. Nienawiść, jaką czują, jest tak głęboka, że ​​będą się oni starać, aby stworzyć elitarną armię dla pozbawienia życia milionów ludzi na ziemi. W swym dążeniu do władzy i bogactwa ich celem będzie oczyszczenie drogi dla swoich własnych potrzeb i pragnień kontrolowania ludzkości.

    Znajdują się oni pośród najbardziej zatwardziałych grzeszników, dla których szukam waszej pomocy, dzieci. Ja potrzebuję waszych modlitw, aby otworzyć ich serca na kłamstwa, w które uwierzyli, nakłonieni ku temu przez oszusta. W pozycji wobec Mnie są zgubieni, o ile nie będą błagać o Moje Miłosierdzie. To dlatego modlitwa może być ich jedyną łaską zbawienia.

    Ta potężna armia dowodzona przez oszusta będzie próbowała spowodować poważne zniszczenia. Oni już próbują truć Moje dzieci w najbardziej przebiegły sposób za pośrednictwem wody, leków i żywności. Proszę zachowajcie czujność o każdym czasie.

    Wkrótce po Ostrzeżeniu, Ręka Mojego Ojca spadnie na te nikczemne dusze, jeśli nadal będą odrzucały Moje miłosierdzie. Ale tymczasem, dzieci, wy musicie powstać i nie pozwolić, aby wasze narody zostały zastraszone. Módlcie się o Moją ochronę i zachowajcie swoje proste życie. Módlcie się i przyjmujcie Sakramenty. W wypadku każdej rzeczy proście Mnie o pomoc a Ja będę reagował na wasze prośby zgodnie z Moją Najświętszą Wolą.

    Módlcie się, módlcie się, módlcie się, aby uśmierzyć plany zła dla kontrolowania światem, które ta nikczemna grupa przygotowuje. Wzrastają oni w siłę na Bliskim Wschodzie i czynią próby kontrolowania Europy, zanim wezmą na cel inne części świata. Wrogowie, jakich oni wam ujawniają w mediach nie są prawdziwymi wrogami. Oni stwarzają wrogów, aby uzasadnić akcje odwetowe, które zawsze będą miały te same cele. Aby kontrolować. Aby posiadać. Aby budować bogactwo.

    Módlcie się za nich, aby się nawrócili, bo bez nawrócenia, ich nikczemne uczynki spowodują wiele bólu i cierpienia. Jakkolwiek Mój Ojciec Przedwieczny ześle na dół Swoją karę, ale oni stale jeszcze mogą wyrządzić szkody, które spowodują niewyobrażalne cierpienia pośród Moich dzieci.

    Wasz Ukochany Zbawiciel
    Jezus Chrystus

    • Dzieckonmp said

      No i niedowiarki mają odpowiedź. Maria ma kierownika duchownego, do Internetowej wspólnoty modlitewnej włączyło się w ciągu kilku dni 17 księży katolickich. Jedyne co mniej radosne to że zaledwie 1200 osób się włączyło do modlitwy jak na cały świat niewiele. U nas mały blog i jest 500 osób.

      http://tnij.org/n37r

      • Paweł said

        500 osób ? No nie wiem . Raczej 50 . Ale to i tak dobrze . Sądząc po ilości komentarzy jest dobrze. średnio 100 dziennie . A na takich portalach jak Katolik i Apostoł ( sztandarowych portalach młodzieży JP II jeszcze kilka lat temu ) 10- 20 komentarzy na dzień pisanych przez 5-10 osób.
        Jeśli to porównamy z 2 tysiącami młodzieży która bawiła się tylko w jednej kamienicy Krakowa w nocy z soboty na niedzielę . To kiepsko z tą złotą młodzieżą JP II.

        • Dzieckonmp said

          Paweł tą młodzieżą lub pokoleniem Jana Pawła II to przecież my jesteśmy 30-50 latki. A co do niewiary w liczbę 500 to zobacz na ankiete na której właśnie tyle osób się zadeklarowało modlic w Internetowym Kole Modlitewnym

          https://dzieckonmp.wordpress.com/internetowe-kolo-modlitewne/

        • Paweł said

          Pokolenie JP II w sensie dosłownym to ci urodzeni w czasie pontyfikatu JP II czyli od 1978 roku.

        • Dzieckonmp said

          Ja jestem urodzony trochę wcześniej i zawsze sie czułem pokoleniem Jana Pawła II. Myślę że nie data urodzin tylko to że było się już młodzieżą jak On został papieżem decyduje.

        • Paweł said

          No tak , ale mi chodziło o tgz. fenomen polskiej młodzieży o którym mówiło się wiele 5-6 lat temu po śmierci w telewizji , pisało w internecie .
          POKOLENIE JP II.

        • Jarek said

          Dużo osób czyta, chociaż (jeszcze) nie pisze. Ja śledziłem ten blog długo, aby lepiej poznać tematykę i ludzi tutaj przebuwających, zanim zdecydowałem się po raz pierwszy zabrać głos.

        • Beata said

          ja tak samo, Jarku…………..trochę znałam blog, od sierpnia czytam regularnie, wpisuję się rzadko.
          A orędzia z wyżej wymienionych przeczytałam wszystkie na hura, jak tylko na nie trafiłam. Czytanie zajęło mi 3 dni…

      • Paweł said

        a jak jest gorący temat , to i ponad 150 komentarzy do jednego artykułu.

        • MamOczy said

          Ja jestem z pokolenia JP II i miałem ten zaszczyt widzieć Naszego Wielkiego Polaka 🙂

          Widać było jaka radość z niego biła i nie zapomnę tego do końca życia mimo, że widziałem go kilka sekund jakże cennych sekund .

        • Paweł said

          Nie zamierzam zaprzeczać , tak samo wielu jest ministrantami, wielu jest w jakiś grupach modlitewnych , lecz ile ich jest w % w swojej grupie wiekowej ? . Im są starsi tym więcej odchodzi od prawdziwej wiary.

        • Patriota said

          Ja też widziałam Ojca Świętego choć tylko przez chwilkę było to jedno z najważniejszych spotkań i do końca życia tego nie zapomnę. Miałam wtedy 12 lat. A potem….. wpadłam w wir życia….. Dzień śmierci chyba wszyscy przeżyli później wybór nowego papieża i wir życia dalej. Dopiero stosunkowo niedawno wszystko się zmieniło i mam wrażenie, że jeszcze bardzo wiele ciężkich zmian przede mną ale powrotu już nie ma do tego co było choć wiem, że droga będzie stroma i wyboista, pokryta cierniami.
          Swoją drogą sam papież przyśnił mi się dwa razy. Raz w nocy kiedy mój kolega popełnił samobójstwo. Drugi raz z moimi zmarłymi bliskimi przekazując mi coś w co nie chciałam wierzyć i odrzuciłam jako coś niemożliwego pod absurdalnym pretekstem, że we śnie ich postacie były rozmazane… 🙂 Nie muszę chyba mówić, że sprawdziło się wszystko co wtedy usłyszałam.
          Czasem mam wrażenie jakbym żyła w innym świecie. Nawet,może to szaleństwo albo moja wyobraźnia, w dniu Wszystkich Świętych gdy przez cmentarz szła procesja i wszyscy modlili się na różańcu popatrzyłam w zachmurzone niebo i pomyślałam: ach nasi święci teraz sobie siedzą na chmurkach i na nas patrzą. A potem popatrzyłam na te groby i pomyślałam: a teraz dzięki tej modlitwie różańcowej część zmarłych wznosi się do nieba i wita się ze świętymi.
          Czyste wariactwo…. a jeszcze większym szaleństwem jest to, że chciałabym już tam być z nimi wszystkimi i się więcej nie męczyć na ziemi choć niby nie mogę narzekać na to co mam i za wszystko jestem Panu Bogu niezmiernie wdzięczna.

          Troszkę się rozpisałam ale chyba musiałam się wyżalić. A jutro pewnie wstanę popatrzę przez okno i pomyślę, że jednak szkoda by było jeszcze ten świat opuszczać. W końcu jeszcze tak wiele dobrego można uczynić i za tak wiele Pana Boga trzeba przeprosić.

  21. Radosław said

    Niemiecki ekspert w dziedzinie syntezy jądrowej ostrzega przed możliwością wybuchu w elektrowni Fukushima w Japonii. Elektrownia ta została uszkodzona po marcowym trzęsieniu ziemi. Profesor Edmund Lengfelder poinformował o tym po otrzymaniu informacji o zachodzącym obecnie w elektrowni procesie niekontrolowanego rozpadu jądrowego

    http://zmianynaziemi.pl/wiadomosc/czy-w-fukushimie-istnieje-grozba-wybuchu-jadrowy

    • Paweł said

      Nie sądzę , bo im głębiej wciska się do ziemi to jeziorko , tym bardziej ulega zanieczyszczeniu innymi pierwiastkami i rozrzedzeniu . Groźba wybuchu to była na początku gdy paliwo było nie zanieczyszczone.

      • Radosław said

        Rozumiem, że jesteś ekspertem w dziedzinie syntezy jądrowej 🙂

        • mer said

          Pozwolicie ,że sie wtracę. Matka Boza w dzisiejszym Oredziu przecież mowi : modlcie sie za Japonie ,za Danię. Musimy patrzeć – o co chodzi. Jeśli – kulą w plot – to przepraszam.

  22. Dzieckonmp said

    Papież zaprosił Jadwigę Gosiewską do Watykanu

    Papież Benedykt XVI zaprosił Jadwigę Gosiewską na rozmowę do Watykanu. Papież zareagował w ten sposób na list jaki kilka miesięcy temu matka Przemysława Gosiewskiego napisała do Ojca Świętego. – podaje „Super Express”.

    – Chciałabym podzielić się swoimi osobistymi refleksjami matki, która straciła jedyne dziecko, oraz prosić o wsparcie naszych starań w wyjaśnieniu przyczyn rozbicia się prezydenckiego samolotu – powiedziała dziennikarzom Gosiewska.

    Audiencja u papieża Benedykta XVI zaplanowana jest na środę, 9 listopada.

    Wśród uczestników pielgrzymki części rodzin smoleńskich do Watykanu będzie Dariusz Fedorowicz, brat zmarłego w katastrofie prezydenckiego tłumacza Aleksandra Fedorowicza (+39 l.).

    – Jedziemy prosić Ojca Świętego o modlitwę i wsparcie w wyjaśnieniu przyczyn katastrofy smoleńskiej. Bo naszym zdaniem do tej pory nie udało się ich wyjaśnić – powiedział w rozmowie z „Super Expressem”.

    http://niezalezna.pl/18575-papiez-zaprosil-jadwige-gosiewska-do-watykanu

    • Paweł said

      mam pytanie z innej tematyki : czy Adam Człowiek się odezwał , coś potwierdził lub zaprzeczył, miał się podobno odezwać na blogu i nic.

      • Dzieckonmp said

        z promyczkiem rozmawiał i wszystko wyjaśnione.

        • Paweł said

          ona napisała że Adam się odezwie i nic , nie odezwał się .

        • Paweł said

          Sądzę że to jednak była Adam Człowiek . ( ten Bura ).
          Jakby ktoś miał się poszywać to nie zmieniałby nicka.
          Ktoś podszywający się do samego końca dnia -wieczoru byłby Adamem Człowiekiem aby zrobić jakiś kawał.

        • Dzieckonmp said

          Gdyby nawet to on przecież też człowiekiem jest więc chyba lepiej nie pamiętać tego i zapomnieć.

        • Promyczek Nadziei said

          Widzisz jest coś takiego „Nie sądź a nie będziesz sądzony”
          Kiedyś ktoś pisał za admina wpisując jego adres mailowy (znany) ale mylił się i przestawiał literki „dzieckomnp”

          Jak ktoś chce, to kij znajdzie…. kij podejrzliwości. A Adam do dziś ma problemy i nie korzysta z kompa, dopóki informatyk nie zrobi co trzeba. Chciał coś napisać na facebooku, pisał Adam Człowiek a pojawiało się „Bura”. Ciekawe, nawet bardzo. Już wiadomo gdize mogło nastąpić włamanie i jazda na całego. Adam Człowiek ma problemy nie tylko na tym forum
          Nieładnie posądzać jak się wszystkiego nie wie i wszystko czytać na „nie”

        • Paweł said

          Ale jest jeszcze jeden szkopuł . Adres hosta . Admin pytał się gdzie mieszka Adam człowiek . Jak sądzisz po co ? Odpowiem : porównał to z adresem hosta skąd wyszła wiadomość. A więc potencjalny oszust pochodzi z miejscowości Adama. To ktoś z kręgu jego znajomych. Dlaczego więc Matka Boża nie powie mu ( Adamowi ) kto jest Burym Brutusem z jego otoczenia ?.

        • Paweł said

          W ten sposób jeżeli Adam człowiek skłamał to się zapętlił na całego i tu na forum już się nie pojawi. Jeżeli się pojawi to Admin. odczyta numer serwera z jego miejscowości ( taki jakby kod pocztowy miejscowosci ) i porówna z tymi poprzednimi.

        • Promyczek Nadziei said

          Pomodlę się za ciebie, przupominasz mi Stevena, który myśli, że pisze z kompa wujka z innego miasta i „rżnie greka” bo myśli, że MB to tak jak zły duch – co zapytasz to masz i odpowiedź na zawołanie.. Prawdziwość orędzi można poznać po tym, że słuchamy co Matka Boża mówi a nie co my chcemy sami usłyszeć!!!

          Jasne jak słońce ?

          To moja ostatnia odpowiedź dla ciebie, bo albo grasz naiwniaka albo towarzyszy ci zły duch. Z ani jednym ani z drugim nie mam ochoty kontynuować dyskursów!

        • Mieczysław Ch. said

          Daj spokój Kolego. Jeśli nawet ktoś zamieszał to sprawa Adama a nie Admina. Jeśli Promyczek mu wyjaśnił że coś takiego miało miejsce to na pewno Adam sobie we własnym zakresie z tym poradzi. To nie Super Express żeby się karmić sensacyjkami.

  23. jowram said

    Ten,kto żebrze o pokój u ludzi,nigdy go nie zazna.Ilekroć Żydzi zwracali się o pomoc do Boga,natychmiast ją otrzymywali.Gdy zaś dla uzyskania pokoju prosili o wsparcie Egipcjan,Pan Zastępów ich opuszczał.Tak też nikt nie zazna niebieskiego pokoju,kto szuka pokoju ziemskiego i po pokój zwraca się do stworzeń,a nie do Stwórcy,A zatem znajduj swój pokój u Dawcy pokoju,u „Salomona” Jezusa Chrystusa”.A kiedy nie masz pokoju,szybko wejdż w siebie,by zbadać swe sumienie,a w ten sposób niezwłocznie zstąpi na ciebie słodkie uciszenie serca.

  24. benka said

    Czy sa jakieś nowe wiadomości odnośnie Kapłańskiego Ruchu Maryjnego.?
    Czy jest juz „oficjalne pozwolenie” na to dzieło?
    Jak można do niego przynależeć?

    • Promyczek Nadziei said

      Pytanie o czasie. Alaude odpowie ci wyczerpująco. Jesteśmy po Mszy Sw. Trydenckiej i po wieczrniku

      To działka Alaude, ja tylko informuję a przy okazji dziękuję za modlitwy. Od 16-00 do tej pory i zero problemów a wczoraj….
      Do tego zamówiłam dwie Msze św., w tym za śp. bpa Życińskiego, bo mi się przyśnił, mam egzorcyzmowaną sól, wodę i olej oraz pobłogoławione leki.
      Boże, bądź wola Twoja!

    • Alaude arvensis said

      Benko, potrzebujemy wielkiego wsparcia, by z pomocą Boża powstała strona internetowa, do której się przymierzamy, strona tegoż Ruchu,, wszystko jest na bardzo dobrej drodze, jest już reaktywowany, cierpliwości a powstanie strona, będą tam aktualizowane informacje, teraz prosimy o wsparcie modlitewne, by służyć Niepokalanej promując Jej Ruch.Na razie czerpmy informacje ze strony Vox Domini, przynależność jest duchowa.
      Matka Boża wyraźnie sobie życzyła, aby ten Ruch nie miął żądnych struktur.
      Da Bóg, strona Ruchu w internecie może nawet na dniach się narodzi i wszystko będzie kwitło mocą samej Niepokalanej.
      Gdy tylko wystartuje, nie omieszkam dać znać.Dziś było mi dane poznać Wolę Samej Niepokalanej w tej kwestii.
      Ave Maria.

      • benka said

        @Alaude
        Ja pytam ,bo w jakiś bardzo dziwny , mocny ,ale dla mnie niezrozumiały sposób chodzi za mną ten problem od
        dłuższego czasu. Odsuwam to od siebie ,i mówię sobie ,że to jest ruch kapłański ,więc jak ” żaba , nogi nie nastawiaj kiedy konia kują „. Ale jakoś nie mogę skutecznie tej myśli się pozbyć
        Musiałam zapytac i serdecznie dziekuję za odpowiedź..

        @ Promyczek

        Tobie ,tez z serca dziekuję .

  25. Optymista said

    1. Drodzy blogowicze. Chcę podarować trochę pokarmu dla miłujących Boga oraz zachętę dla wątpiących.
    1.Podczas adoracji Najświętszego Sakramentu klęczymy i nie ma tu żadnych wątpliwości bo jest „wystawiony” Jezus Eucharystyczny pod postacią chleba.
    2. Podczas Mszy Św. od momentu Podniesienia, jest obecny na Ołtarzu Jezus Chrystus pod dwiema postaciami chleba i wina czyli z Ciałem, Krwią, Duszą i Bóstwem a więc żywy i będzie tak obecny aż do Komunii Św., kiedy to Kapłan spożyje te 2 Boskie postacie. Okres ten tj, od Podniesienia do Komunii Św. jest jednym wielkim „wystawieniem” żywego Jezusa Chrystusa, który ofiarowuje się Bogu Ojcu. Dlaczego więc w tym okresie stoimy? Czyż nie powinniśmy klęczeć?
    Wnioski wyciągnijcie sami i przemyślcie to na modlitwie i w sercu
    Króluj nam Chryste, Duchu Święty oświeć nas.

    • maria said

      Pietrelcina 1910 rok ;
      Ojciec Pio jest juz po swieceniach kaplanskich.
      Stary proboszcz Giovanni Caporaso
      nie zyl juz od kilku lat …
      i zastepowal go ksiadz Salwatore Pannullo …

      Z BIJACYM SERCEM WYBIEGŁA Z KOSCIOŁA ;
      Skierowala swe kroki do parafialnego kosciola , gdzie jej maz przygotowywal wszystko do Mszy swietej.
      Kiedy ja zobaczyl, domyslil sie, ze spotkalo ja cos strasznego.
      “Nie pojde tam wiecej, powiedziala , z trudem oddychajac.
      Wiecej nie pojde, by dzwonic w kosciolku. Ty idz, jesli chcesz…”
      “Dlaczego?”- zapytal.
      “Poniewaz widzialam zmarlego proboszcza przed oltarzem i panicznie sie przestraszylam…”
      Ojciec Pio rowniez widzial ksiedza kleczacego na modlitwie, lecz nie zdawal sobie sprawy , kim jest.

      Zmarly ksiadz ukazywal sie w parafialnym kosciele prawie przez miesiac ;
      w czasie ostatniego widzenia zmarly ksiadz powiedzial do ksiedza Panullo ,
      tak jak to czynil, gdy spotykal go za zycia

      “Salvatore!
      Odchodze i nie przyjde wiecej .
      Jakze okropne to bylo
      i jak drogo to mnie kosztuje,
      ze uczestniczylem w tej procesjii po Mszy swietej ,
      nie uczyniwszy najpierw dziekczynienia”.

      Znaczenie tych slow zostalo wyjasnione przez ksiedza Salvatore .
      Zmarly proboszc z byl uczciwym i prawym czlowiekiem,
      lecz nie czyniac koniecznego dziekczynienia po Mszy swietej ,
      szedl do karczmy obok kosciola i tam rozpoczynal dzien od pogawedki z przyjaciolmi.

      Dla zmarlego proboszc za Caporaso modlitwy Ojca Pio byly niezwykle pozyteczne ,
      jak rowniez Msza swieta , ktora odprawial,
      aby uwolnic go z czyscca.”

      (Alessio Parente OFM.Cap- Ojciec Pio I dusze czysccowe)
      Wieczne odpoczywanie racz mu dac Panie, a swiatlosc wiekuista niechaj mu swieci!

      Oddajmy glos Ksiedzu Michalowi Sopocko, dzis Blogoslawionemu:

      Zaraz po Komunii Świętej nie mówmy nic, a w skupieniu słuchajmy,
      co Jezus Chrystus mówić będzie do nas w chwili tak drogiej,
      i idźmy za pociągiem łaski.
      Następnie wzbudzajmy akty uwielbienia, podziwu i miłości.
      Uniżajmy się przed nieskończoną wielkością Zbawiciela,
      Ofiarujmy uwielbienie aniołów i świętych na dopełnienie swoich niegodnych hołdów. Podziwiajmy Miłosierdzie Boga zstępującego do nędznego stworzenia.
      Pragnijmy tylko do Jezusa należeć, wyrzekając się wszystkiego, co jest na świecie.
      Następnie wzbudzajmy akty dziękczynienia za to niewypowiedziane Miłosierdzie
      i prośmy, by sam Zbawiciel podziękował od nas niegodnych Ojcu Niebieskiemu.
      Prośmy zatem z prostotą i ufnością, przedstawiając Mu szczerze nasze nędze i braki rozmaite, potrzeby naszych bliźnich, rodaków rozrzuconych dziś po świecie i cierpiących;
      potrzeby nawet wrogów naszych i świata całego.
      Jest to chwila, w której można o wszystko prosić i wszystko otrzymać.
      Potem możemy ofiarować siebie samych, poświęcając Mu wszystko, co mamy i czym jesteśmy, aby nami kierował według woli swojej.
      Wreszcie czyńmy postanowienia odpowiednie, które powinny być owocem Komunii Świętej. (…)
      Skracać ten czas można by tylko w razie konieczności,
      ale i wówczas akty wymienione można i trzeba kontynuować w drodze powrotnej z kościoła
      czy nawet przy pracy
      lub w koniecznej rozmowie z innymi.
      Do takiego dziękczynienia po Komunii Świętej przywiązujemy wielką wagę,
      gdyż tego wymaga
      religia,
      wdzięczność
      i własny interes,

      gdyż w tych chwilach dusza czuje największą słodycz w obcowaniu z Panem Jezusem.

      Wtedy On najchętniej gotów jest oświecić ją,
      rozgrzać,
      poruszyć,
      wtedy głównie ten sakrament sprawia skutek.

      Kto zaniedbuje dziękczynienie, ten stawia przeszkody łasce,
      ten naśladuje ubogiego, który nie chce czekać na jałmużnę, jaką mu bogaty ma zamiar podać.
      Komunia bez przygotowania i dziękczynienia należytego nie tylko jest bezskuteczna,
      ale czasami szkodliwa, powodująca zawinioną oziębłość duszy.
      Wówczas przyjmujący
      nie poprawia się z wad,
      nie czyni postępów w cnocie,
      nadużywa łask Bożych, za które czeka odpowiedzialność.
      Dla takiej duszy religia nie ma już nic, co by ją poruszyć mogło,
      staje się zimna jak marmur,
      nieczuła jak kamień,
      twarda jak skała.
      Taki człowiek nie umartwia się w niczym,
      szuka pociechy w stworzeniach,
      nie myśli o swoim uświątobliwieniu
      i skłonny jest do upadku.

      „Obyś był zimny albo gorący! A tak, skoro jesteś letni i ani gorący, ani zimny, chcę cię wyrzucić z mych ust” (Ap 3, 15-16)
      – mówi Duch Święty w Apokalipsie. ( Z Listu napisanego w Czarnym Borze.)

      Wiedz o tym, córko Moja, kiedy przychodzę w Komunii Św. do serca ludzkiego,
      mam ręce pełne łask wszelkich, pragnę je oddać duszy, ale dusze nawet nie zwracają uwagi na Mnie pozostawiają Mnie samego, a zajmują się czym innym. O jak mi smutno, że dusze nie poznały Miłości. Obchodzą się ze mną jak z czymś martwym. (Dz. S.Faustyny str 1385)
      Ach, jak mnie to boli, że dusze tak mało się łączą ze mną w Komunii św. Czekam na dusze, a one są dla mnie obojętne. Kocham je tak czule i szczerze, a one mi nie dowierzają. Chcę je obsypać łaskami – one przyjąć ich nie chcą. Obchodzą się ze mną, jak z czymś martwym, a przecież mam serce pełne miłości i miłosierdzia. – (Dz.S.Faustyny str 1447)
      O Jezu, Boże utajony,
      Serce moje Cię czuje,
      Choć kryją Cię zasłony,
      Ty wiesz, że Cię miłuję… Dz. S. Faustyny 524

      … dla nas dziękczynienie po Komunii św. winno być chwila najcenniejszą.
      W tym momencie winno być zetknięcie świętej duszy Jezusa z naszą duszą,
      jego umysłu z naszym umysłem
      oraz zjednoczenie woli naszej z Jego wolą.

      (Dziennik, z. 4, s. 14) dodaje w swoim Dzienniku Ksiadz Sopocko

  26. Trele said

    moze admin sprobowalby umiescic tutaj jakie spodsumowanie do tych oredzi tzn np wypunktowanie najwazniejszych zapowiedzianych wydarzen, najwazniejszych przeslan – dla ludzi ktorzy np po raz pierwszy wejda na blog i nie oszukujmy sie nie beda wiedziec o co chodzi, a i tez nie przeczytaja wszystkich bo jest ich b. duzo??

Sorry, the comment form is closed at this time.