Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Czat działa już 1 dzień

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 października 2012


Po lewej stronie naszej strony jest obrazek “Czateria”. Klikamy w niego i otwiera się nam  strona na której warto się zarejestrować z nickiem takim jak na blogu lub gdy jest zajęty z dodatkiem np. 2 cyfr.

Po zalogowaniu się wpisując nick i utworzone przez nas hasło, otworzy się okienko z zapytaniem o hasło do naszego pokoju. Nazwa naszego pokoju” Pokój Wam”. Hasło do tego pokoju – “Jezus “.

Wczoraj był pierwszy dzień funkcjonowania tego czatu i chcę powiedzieć że sam uczestniczyłem w  3 momentach gdzie  podczas dyskusji można było bardzo wiele skorzystać. Najpiękniejszym momentem był czas między godz. 22 a 24 gdzie dzieliliśmy się i opowiadali o Medjugorje o 10 tajemnicach. Były chwile tak wzruszające przypominające pielgrzymkę i atmosferę w autobusie. Naprawdę można wiele usłyszeć nie tylko czytając słowa pisane , ale także usłyszeć głos poszczególnych czytelników i ich wypowiedzi , jak również samemu coś powiedzieć. czat jest tak ustawiony że można zabrać głos mając na to czas 90 sekund aby wszyscy mogli się wypowiedzieć w czasie dyskusji. Wszystkich zapraszam zwłaszcza wieczorami do wchodzenia na czat bo warto aby o ciekawych sprawach mówić do wielu słuchaczy , aby nie musieć się powtarzać. Od czasu do czasu będziemy robić wpis mówiący jaki temat będziemy poruszać na czacie i o której godzinie.  Dziś proponuję temat 10 tajemnic Medjugorje o godz. 21:30. Niech każdy kto będzie miał coś do powiedzenia , przygotuje sobie materiał na ten temat.

Komentarze 24 to “Czat działa już 1 dzień”

  1. Adrian said

    Światło Boga obecne jest w każdym z was

    Sobota, 06.10.2012, 23.05

    Moja droga, umiłowana córko, aby kochać Mnie prawdziwie, musicie widzieć innych poprzez Moje Oczy.

    Kiedy patrzycie na inną osobę, patrzcie uważnie i spróbujcie zobaczyć Moją Obecność, gdyż Ja jestem obecny we wszystkich duszach, nawet tych poczerniałych.

    Ja Jestem tam. Spójrzcie, a zobaczycie Mnie. Jest to jedna z najbardziej niezwykłych łask udzielonych przez Mojego Przedwiecznego Ojca dla każdego z Jego dzieci

    Światło Boga obecne jest w każdym z was.

    Jest to miłość i każda dusza posiada zdolność do miłości.

    Kiedy zobaczycie innych, poprzez Moje Oczy, poczujecie miłość i to poruszy waszą duszę w sposób, którego nie da się odrzucić. Ta miłość jest prawdziwa, mimo że nie możecie jej ujrzeć lub dotknąć. Będzie wam również trudno wytłumaczyć ją innym. A jednak tam jest.

    Gdyby wszystkie dzieci Boże mogły uhonorować Boską Obecność Mojego Ojca na świecie, w Jego dzieciach, to na ziemi zapanowałby pokój. Szukajcie miłości, a odnajdziecie ją.

    Poświęćcie czas na rozmyślanie o tym, co wam teraz mówię. Światło Bożej Miłości jest jak świecąca gwiazda, obecne w każdej duszy. W niektórych świeci jaśniej i możecie poczuć jak miłość tej osoby obejmuje was. W innych istnieje, ale jak przyćmiony przebłysk, trudna do znalezienia, ale jednak tam jest.

    Kiedy patrzycie na siebie nawzajem, pomyślcie o tym. Bóg stworzył każdego z was. W Jego Oczach jesteście braćmi i siostrami. Daje Mu to tak wiele radości, gdy widzi Swoje dzieci okazujące sobie nawzajem miłość i szacunek.

    Kiedy walczą między sobą, powodują u innych trudności i cierpienia, On czuje straszny ból. Jak każdego rodzica, rani Go to, gdy Jego dzieci nie dzielą się Jego Miłością, Miłością, przez którą On ich stworzył.

    Pamiętajcie również, że gdy ranicie się nawzajem, ranicie Mojego Ojca. On czuje ból, który zadajecie Jego dzieciom.

    Następnym razem pomyślcie dwa razy, gdy ostro osądzacie innego lub okazujecie wobec innych nienawiść. Kiedy robicie takie rzeczy, są one niemiłe dla Mojego Ojca.

    Jeśli ktoś was rani, módlcie się za niego. Ponieważ, gdy istnieje napięcie i brak jest miłości między dwojgiem ludzi, jest to spowodowane przez złe duchy.

    Wznieście się ponad tę pokusę. Kochajcie innych. Traktujcie ich z szacunkiem. Spójrzcie na nich, jak poprzez Oczy Boga. Jeśli tak zrobicie, odnajdziecie miłość. Będzie wam łatwiej żyć ze sobą nawzajem i akceptować wzajemne wady.

    Wasz Jezus

    http://ostrzezenie.wordpress.com/

    • Bozena said

      „Jeśli ktoś was rani, módlcie się za niego. Ponieważ, gdy istnieje napięcie i brak jest miłości między dwojgiem ludzi, jest to spowodowane przez złe duchy.

      Wznieście się ponad tę pokusę. Kochajcie innych. Traktujcie ich z szacunkiem. Spójrzcie na nich, jak poprzez Oczy Boga. Jeśli tak zrobicie, odnajdziecie miłość. Będzie wam łatwiej żyć ze sobą nawzajem i akceptować wzajemne wady.”

      To Oredzie jest PRZEPIEKNE! Uczy nas jak „zyc w Krolestwie Bozym” juz tu na ziemi.
      Mnie osobiscie jest latwo patrzec na wszystkich nowych ludzi, ktorych codziennie poznaje „oczami Boga”. Gorzej jest z tymi, ktorych juz znam, bo wtedy zawsze na poczatek widze ich wady i to czesto przeszkadza by traktowac ich jako „dzieci Boga” – dlatego ten przekaz jest dla mnie taki piekny bo podaje wskazowke jak tak naprawde mam widziec „swojego brata”. A dzieki takim relacjom (ciaglej swiadomosci), ze „on” tez jest Dzieckiem Boga na pewno bedzie mi latwiej w codziennych relacjach z tymi ktorych tak dobrze znam! Mam zamiar miec dzisiaj WSPANIALY DZIEN! Czego zycze i Wam wszystkim!

  2. Tadeusz said

    Politycy mówią już oficjalnie: „Jesteśmy zatruwani z powietrza” !!

    http://niewiarygodne.pl/kat,1031991,title,Politycy-mowia-juz-oficjalnie-Jestesmy-zatruwani-z-powietrza,wid,14994081,wiadomosc.html?smgajticaid=6f517

  3. apostolat said

    Obietnice Matki Bożej dla odmawiających Różaniec Święty

    Obietnice Matki Bożej dla odmawiających Różaniec święty, dane błogosławionemu Alanowi de la Roche.
    Znany w historii apostoł różańca świętego i założyciel bractw różańcowych – bł. Alan, miał otrzymać od Matki Bożej następujące obietnice, przekazywane w tradycji zakonu dominikańskiego:

    1. Wszyscy, którzy wiernie mi służyć będą odmawiając Różaniec święty otrzymają pewną szczególną łaskę.

    2. Wszystkim odmawiającym pobożnie mój Różaniec przyrzekam moją szczególniejszą opiekę i wielkie łaski.

    3. Różaniec będzie najpotężniejszą bronią przeciw piekłu, wyniszczy pożądliwości, usunie grzechy, wytępi herezje.

    4. Cnoty i święte czyny zakwitną – najobfitsze zmiłowanie uzyska dla dusz od Boga; serca ludzkie odwróci od próżnej miłości świata, a pociągnie do miłości Boga i podniesie je do pragnienia rzeczy wiecznych; o, ileż dusz uświęci ta modlitwa.

    5. Dusza, która poleca mi się przez Różaniec – nie zginie.

    6. Ktokolwiek odmawiać będzie pobożnie Różaniec święty, rozważając równocześnie tajemnice święte nie dozna nieszczęść, nie doświadczy gniewu Bożego, nie umrze nagłą śmiercią; nawróci się, jeśli jest grzesznikiem, jeśli zaś sprawiedliwym – wytrwa w łasce i osiągnie życie wieczne.

    7. Prawdziwi czciciele mego Różańca nie umrą bez sakramentów świętych.

    8. Chcę, aby odmawiający mój Różaniec, mieli w życiu i przy śmierci światło i pełnię łask, aby w życiu i przy śmierci uczestniczyli w zasługach świętych.

    9. Codziennie uwalniam z czyśćca dusze, które mnie czciły modlitwą różańcową.

    10. Prawdziwi synowie mego Różańca osiągną wielką chwałę w niebie.

    11. O cokolwiek przez Różaniec prosić będziesz – otrzymasz.

    12. Rozszerzającym mój Różaniec przybędę z pomocą w każdej potrzebie.

    13. Uzyskałam u syna mojego, aby wpisani do bractwa mojego Różańca – mieli w życiu i przy śmierci za braci wszystkich mieszkańców nieba.

    14. Odmawiający mój Różaniec są moimi dziećmi, a braćmi Jezusa Chrystusa, Syna mojego jednorodzonego.

    15. Nabożeństwo do mego Różańca jest wielkim znakiem przeznaczenia do nieba.
    Łucja z poznajmy-prawde.blog.one (13:45)

    • serce333 said

      Mało znane obietnice a wspaniałe. Zamieszczam na DDN. Warto je rozpowszechniać w sieci. Czym więcej Polaków będzie systematycznie odmawiać Różaniec , choćby 1 dziesiątkę dziennie tym szybciej nasza Ojczyzna będzie prawdziwie w rękach Maryi i wolna od wszelkiego prześladowania.
      Wielkie dzięki. Szczęść Boże.

  4. Justyna said

    Witajcie kochani. Chcialam sie z wami podzielic ,,,,bylam latem w Polsce i w Ustroniu trafilam tak bedac na spacerze (przypadkow nie ma) do kosciola Chrystusa Krola -przyszlam gdy akurat rozpoczynala sie koronka i nabozenstwo za ojczyzne -pamietam ze juz ktos pisal o tym i ja tez polecam . No i w niedziele w Polsce urodzila sie moja siostrzenica Hania.Mam do Was wielka prosbe o modlitwe za ksiedza -Fr Dan jest bardzo chory nie wiem czy nawet nie umierajacy.polecam Go Waszej modlitwie. Bog zaplac .
    Chrystus Krolem.

  5. Tomasz said

    http://www.ipla.tv/2012-10-09-uliczne-credo/vod-5596196

  6. katerosa said

    mi od wczoraj nie udaje się zalogować na czacie 😦 nie pamiętam hasła ! :/

  7. Jestem dzieckiem Boga said

    .Próbowałam wczoraj wejść na czat,ale brak poczty okazał się przeszkodą.Muszę w końcu założyć sobie nową pocztę.

  8. Dzieckonmp said

    Proszę o modlitwę za moją babcię Leokadię, która dostała dziś udaru, oraz za mamę Basię, która walczy z rakiem i przeszła już jedną operację.
    Bóg zapłać. Angelika

  9. Tadeusz said

    Wczoraj trochę wspomnieliśmy o kredytach i długach.
    Wkleję parę wskazówek – może to komuś trochę pomoże.
    Wyjście z długów

    „Przezorny, widząc niebezpieczeństwo, ukrywa się, lecz prostaczkowie idą naprzód i ponoszą szkodę” (Przypowieści 22:3)

    Najpierw oddaj Bogu. Twoim pierwszym zobowiązaniem powinna być dziesięcina z dochodu netto.
    Przestań pożyczać. To odnosi się do kart kredytowych, debetów na kontach, pożyczek od rodziny – wszelkich kredytów konsumpcyjnych. Aby zamknąć rachunek karty kredytowej nie może być zaległości w spłatach. Należy wysłać list do banku – wystawcy karty i zażądać zamknięcia rachunku. Karty kredytowe należą do banku wystawcy, dlatego należy je w połowie przeciąć i zwrócić wraz z listem przewodnim.
    Sporządź plan zrównoważonego budżetu. Zrównoważony budżet to podstawowe narzędzie zarządzania finansami w rodzinie.
    Przygotuj plan spłaty w porozumieniu z wierzycielami. Większość z nich będzie współpracowała z dłużnikami, którzy chcą ich spłacić.
    Naucz się pokładać zaufanie w Bogu. Bóg wie, czego potrzebujesz, zacznij Mu ufać – czekaj na Jego wskazówki.
    Trenuj samodyscyplinę. Pohamuj się od impulsywnego kupowania. Jeżeli coś nie zostało ujęte w budżecie – nie kupuj tego.
    Poszukaj mądrego doradcy. Możesz potrzebować pomocy, aby sporządzić i zarządzać budżetem oraz współpracować z kredytodawcami.
    Polegaj na Bożym Słowie. Podejmuj decyzje finansowe w oparciu o wytyczne z Bożego Słowa a nie rad pochodzących ze świata.

    Jeżeli jesteś zadłużony, to masz zobowiązania wobec wierzycieli i nie jesteś wolny, aby w pełni oddać się Bogu. Podejmij teraz decyzję wyjścia z długów i trzymaj się tego. Z Bożą pomocą i dzięki własnej dyscyplinie możesz się stać człowiekiem wolnym od finansowych zobowiązań i kontynuować tę drogę.

    więcej na stronie http://www.crown.org.pl/
    trzeba tam mocno poszperać są dobre art.

    • Szejk said

      największy dochód bank ma nie z kredytów got czy hipotecznych ale właśnie z kart kredyt. czy tez z limitów w koncie osobistym ,jeśli musicie miec to z maxymalną kwota zadłużenia do 2000 zeta.Bo to działa tak , bank wam daje karte z lim. na początek 1000 potem za dobre sprawowanie podwyzsza do 5000 i jesli sie zadluzycie do tej kwoty to będzie wam cięzko spłacac i bank zaproponuje kredycik ale z odpowiednią prowizją i oprecntowaniem i ubezpieczeniem.

    • kooool said

      W pułapki długów wpadają Ci, co chcą mieć więcej, a nie mają. Nie wystarcza dzisiejszy poziom życia, uznają, że zasługują na więcej. Jeśli nie mam więcej dziś, to niby z czego mam mieć więcej jutro?
      Jezus ostrzega przed lichwą.
      Czy kochający Boga, może mieć problem z zadłużeniem w banku?
      Jezus zapewnia, że im więcej jesteśmy wspaniałomyśli i miłosierni, im więcej dajemy, tym więcej otrzymamy, bo Dobry Bóg da nie tylko to co daliśmy, ale i więcej, dużo więcej. (byle intencja była w nas czysta)
      To lichwa powoduje, że jedni się bogacą kosztem drugiego.

  10. Slawek said

    Witam! Chciałbym otrzymać duży obrazek Matki Bożej z Medugorie (z oostatniej pielgrzymki) od Pana Bronisława .Proszę o kontakt mailowy.

Sorry, the comment form is closed at this time.