Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Trzeba zawierzyć Maryi

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 października 2013


To jeden z najtrudniejszych filmów, bo musieliśmy się przebić przez wiele stereotypów dotyczących Matki Bożej. Moim wielkim odkryciem było to, że Matka Boża jest nieprawdopodobnie delikatna. Tak delikatna, że boi się ludzkiego grzechu – mówi Maciej Bodasiński, współreżyser filmu o Matce Bożej pt. „Ostatnie wezwanie”, w rozmowie z „Gazetą Polską Codziennie”.

MirjaSkąd inspiracja, żeby bohaterką kolejnego filmu Twojego i Leszka Dokowicza była Maryja?
Tydzień po premierze naszego wspólnie zrealizowanego filmu o Eucharystii zadzwonił do mnie Leszek i mówi: „Przeczytałem coś wstrząsającego”. Odpowiedziałem: „Ja też”. Okazało się, że tego samego dnia, o tej samej godzinie przeczytaliśmy ten sam fragment tej samej książki. Jest to wizja św. Jana Bosko, dotycząca czasów ostatecznych, opisana w książce „Czwarta tajemnica fatimska”. Kościół – łódź, arka – płynie po wzburzonym oceanie i jest atakowany ze wszystkich stron. I gdy już prawie tonie, papież, który kieruje łodzią, widzi na horyzoncie dwa filary: na jednym jest Eucharystia, na drugim Matka Najświętsza. Łódź-Kościół dopływa, cumuje do tych dwóch filarów i natychmiast wszyscy, którzy go atakowali, zaczynają się kłócić i walczyć między sobą, toną i nastaje cisza. Kościół jest uratowany. Byliśmy wstrząśnięci. Mówię: „Leszek, zrobiliśmy film o Eucharystii, teraz musimy zrobić film o Matce Bożej”. Potem przez tydzień codziennie do mnie i do niego podchodziły różne osoby. Jedna z nich spojrzała mi w oczy i powiedziała: „Musicie zrobić film o Maryi”.

To brzmi zupełnie nieprawdopodobnie.
Ja też tak to przeżywałem. To było wstrząsające. Dostaliśmy konkretne wezwanie. Zadaliśmy sobie pytanie, gdzie Maryja się objawia? Myśleliśmy o sanktuariach w Lourdes czy Fatimie, ale dziś tam nie ma już objawień. A gdzie są? W Medjugorje. Na miejscu zastaliśmy chaos, harmider, stragany z różańcami, masę ludzi. Nikt nas nie chciał słuchać, nikt nie chciał przyjąć. Stykaliśmy się z nieufnością wobec nas – ludzi z kamerą. Nie było to dziwne, przez 30 lat w mediach atakowano osoby związane z objawieniami. Po tygodniu daremnych prób postanowiliśmy wracać do Polski. W hotelu, gdy zacząłem się pakować, wziąłem telefon, a tam SMS sprzed pół roku o treści: „Módl się więcej, Matka Boża wszystko widzi, pozdrawiam Asia”. Leszek włączył komputer i na Facebooku, na jego koncie, wiadomość od obcej osoby: „Matka Boża objawiła mi wszystkie wasze trudności. Ofiarowuję post o chlebie i wodzie w środy i piątki do końca produkcji waszego filmu”. Popłakałem się wtedy.
Postanowiliśmy zatem rzucić rękawicę Panu Bogu i pojechaliśmy do jednego z wizjonerów, który raz już nam odmówił wywiadu. Zresztą on od dawna unikał publicznych wystąpień. Nazywa się Jakov, jest jednym z sześciu wizjonerów, którym od 32 lat objawia się Maryja. Pojechaliśmy, Jakov otwiera, mówimy: „Chcemy zrobić film o Maryi”, a on uśmiecha się szeroko i odpowiada: „Nie ma sprawy. Kiedy chcecie, może być jutro”. Od tego momentu wszystko się odmieniło. Potem zgodziła się druga z wizjonerek – Marija, ta, której Matka Najświętsza objawia się codziennie o 17.45. Z nią zrobiliśmy sporo zdjęć i bardzo się zaprzyjaźniliśmy. Kolejną osobą była Vicka. Ona ma dar modlitwy wstawienniczej za chorych; sama bardzo cierpi, jakby te choroby brała na siebie. Ma kłopoty z kręgosłupem, ale gdy czuje się lepiej, prowadzi publiczne spotkania. Pojechaliśmy na jedno z tych spotkań. Na miejscu potężny tłum, nie możemy się dopchać z kamerą. Ludzie nas wyrzucają, prawie biją. Zrezygnowany próbuję wejść na kolejne zamknięte spotkanie dla niewielkiej grupki, strażnik chce mnie wyrzucić, ale nagle Vicka odwraca się do mnie, kładzie ręce na moją głowę, modli się chwilę i mówi, że pozwala filmować: „Możesz robić, co chcesz”. Włączam kamerę i towarzyszymy jej cały dzień.
Byliśmy też świadkami wyjątkowego wydarzenia, gdy jeden jedyny raz w ciągu ponad 30 lat przemówił Pan Jezus. To było w Boże Narodzenie. Wizjonerka Marija pozwoliła nam filmować.

Macie już tytuł?
Tak, „Ostatnie wezwanie”, bo Maryja powiedziała, że to są ostatnie objawienia w formie, którą znamy.
Pragniemy zorganizować cykl pokazów w dużych miastach w Polsce, w największych kościołach, żeby mogły przyjść tysiące ludzi. A po filmie będziemy modlić się wspólnie i zawierzać siebie i swoje życie Matce Bożej.
Kiedyś zostałem zaproszony, by oddać się w niewolę miłości Maryi, w myśl idei traktatu o doskonałym nabożeństwie do Maryi świętego Ludwika Marii Grignion de Montfort. Oddajesz całą swoją wolę, swoje życie, swoje ciało w niewolę miłości Maryi. Ona może robić z tobą, co chce.

Czyli coś podobnego, czego dokonał prymas Wyszyński?
Tak. On zawierzył naród, ale każdy z nas może zrobić to ze swoim życiem. Ja przez pół roku walczyłem, bo uważałem, że oddanie się komukolwiek w niewolę to nie najlepszy pomysł. Bałem się, że moje życie legnie w gruzach, że będę musiał robić jakieś straszne rzeczy. Ale gdy w końcu zdecydowałem się i dokonaliśmy takiego oddania wraz z moją żoną, to od tego momentu poczułem, jakby ktoś zaczął robić operację mojej duszy, mojego mózgu. Zacząłem być bardziej skupiony, wstawałem rano z uśmiechem, nawet zacząłem lepiej widzieć. Potrafię zrobić w ciągu dnia więcej rzeczy, jestem spokojniejszy, mam czystsze myśli. Czuję, że to nie ode mnie, że to zupełnie z zewnątrz. Ktoś wziął moją duszę w ręce i zaczął ją leczyć. Zrozumiałem, że Maryja jest! Zrozumiałem, jak bardzo kocha człowieka.

Źródło: niezalezna.pl

Komentarze 142 to “Trzeba zawierzyć Maryi”

  1. wiesia said

    http://fr.gloria.tv/?media=510331

  2. AntyNWO said

    http://www.pch24.pl/sedzia-sadu-najwyzszego–diabel-istnieje–kto-twierdzi-inaczej-jest-oderwany-od-rzeczywistosci,18429,i.html

  3. AntyNWO said

    http://www.pch24.pl/wyplacalny-jak-usa-,18459,i.html
    http://www.pch24.pl/genewskie-negocjacje-z-iranem-moga-byc-przelomowe,18437,i.html

  4. AntyNWO said

  5. Radosław said

    http://www.tvn24.pl/usa-koniec-kryzysu-budzetowego-porozumienie-w-ostatniej-chwili,363524,s.html

    Porozumieli się w ostatniej chwili. W orędziach locutions.org Maryja mówiła 1 października, że porozumeinie przyjdzie w ostatniej chwili.

    • Radosław said

      Fragment orędzia z 2 października.

      „Obecny kryzys będzie rozwiązany. Porozumienie zostanie osiągnięte. Rząd ponownie zostanie otwarty, ale dwie góry waszego długu i waszych aborcji będą nadal rosły.”

    • Radosław said

      Z 8 października.

      „Ameryka ma problem długu, który nie odejdzie i za kilka lat, będzie prawdziwy kryzys długu. Wtedy przyszłość Ameryki będzie w rękach jej wierzycieli. Teraz przyszłość Ameryki leży w rękach jej własnych przywódców.”

  6. pio0 said

    16 października- wspomnienie Świętej Jadwigi Śląskiej – patronka uchodźców oraz pojednania i pokoju.

    Więcej o Świętej: http://www.brewiarz.pl/czytelnia/swieci/10-16a.php3

    Modlitwa do św. Jadwigi Śląskiej

    Jadwigo święta, z cnót swoich przesławna,
    Ciebie ma we czci cały naród z dawna,
    I za Patronkę przed Bogiem uznaje,
    Opiece Twojej poleca swe kraje.
    Fundujesz klasztor, zbierasz dziewic grono,
    Mieścisz w nim córkę Bogu poświęconą.
    I sama biorąc sukienkę zakonną,
    Dajesz się Bogu na służbę dozgonną.
    W modlitwach, postach byłaś ustawicznych,
    Ubogim służąc w potrzebach ich licznych.
    Słynęłaś darem proroczym, cudami,
    Wstawiaj się, prosim, do Boga za nami.
    Boże, co w świętych przedstawiasz nam wzory
    Pogardy świata, głębokiej pokory;
    Spraw to, abyśmy ich przykładem żyli,
    Ciebie kochali, a światem gardzili.Amen.

  7. pio0 said

    Ten tylko ani jednego dnia nie utraci, kto w każdym coś dobrego zrobi dla swych braci. – Ignacy Krasicki

  8. Weronika said

    Maryja jest wlasnie taka piekna niebiansko i delikatna….tak objawila sie mojej Mamie przed smiercia Taty…

  9. miriam said

    Dziecko, które zna Pismo Święte lepiej niż przeciętny chrześcijanin
    http://www.gloria.tv/?media=509838
    http://www.gloria.tv/?media=509836

  10. AntyNWO said

    W niedzielę inspektorzy Organizacji do spraw Zakazu Broni Chemicznej (OPCW) i ONZ rozpoczęli niszczenie syryjskiej borni chemicznej. Tymczasem armia rządowa odblokowała Aleppo co może być kolejnym przełomem dla sytuacji militarnej w ogarniętej konfliktem Syrii.

    http://www.prawy.pl/z-zagranicy2/3944-syria-armia-asada-ma-inicjatywe

    http://www.fronda.pl/a/franciszek-jeszcze-raz-zadajmy-sobie-pytanie-czy-jestesmy-misjonarzami-naszym-slowem-ale-zwlaszcza-naszym-zyciem-chrzescijanskim,31332.html

    http://www.pch24.pl/usa–porozumienie-w-sprawie-podniesienia-limitu-zadluzenia,18453,i.html

  11. bozena2 said

    OBRAZ POLSKI ks. Natanek

  12. AntyNWO said

    http://www.polskieradio.pl/5/259/Artykul/957457,USA-jest-porozumienie-budzetowe-Ameryka-nie-zbankrutuje

    Jest porozumienie budżetowe w USA. Amerykańscy senatorowie zgodzili się na wznowienie funkcjonowania administracji i podniesienie limitu długu publicznego. Ameryka czeka teraz na decyzję Izby Reprezentantów.

    W co oni grają…

  13. AntyNWO said

    http://wyborcza.pl/1,75248,14789991,Samolot_wpadl_do_rzeki_Mekong__Wszyscy_pasazerowie.html

  14. Józef Piotr said

    Nie można podać kierunku na myślenie o „AFERACH’ dnie ostatnich. To jest wczoraj i dzisiaj.
    Wczoraj podano w TV – ach „drakę obrońców zwierząt pn ANIMALS z Gminą wyznaniową Muzułmanów Polskich gdzieś w okolicy Białegostoku.
    Z jednej Muzułmanbie a z drugiejk swołocz występująca pod szyldem ANIMALS. Prym wiodła korpulentna bloindyna w storju organizacyjnym i pysko0wała na muzułmanów zaa krzywdzenie zwierząt próbując wedrzeć się na ich teren prywatny.

    ALE kobieta ta przedstwiona była przez TV jako inspektor organizacji ANIMALS i nosiła nazwisko (uwaga) GEBERT !!!
    Z informacji pochodnych wydarzeniu dowiedziałem sie że siedzi9bą tej organizacji jest GDAŃSK a prezesem jest pan o nazwisku (uwaga) GEBERT !!

    Wiedząc to że glownym Polakożercą pracującym w GieWu jest DAWID WARSZAWSKI (d. Konstanty Gebert) którego ród od pokoleń występowal p/ POLSC( i jakoś żaden hitler ich nie wyłapał )
    Tewnże Konstanty Gebert był głownym konsultantem i komentatorem film nakręconego p Kanadę i NATIONAL GEOGRAFIC , na zlecenie Putina i jego kamaryli a dotyczącym śmierci 96 osób nazwanych katastrofą smoleńską./

  15. bozena2 said

    A.Z.: Pan też przewidział w „Poli Lasce” Smoleńsk…
    Alef Stern: Pola Laska ukazała się dziewięć miesięcy przed katastrofą. Przed tą książką był serial wyprodukowany, m.in. przez Polsat i dodawany na DVD do „Gazety Wyborczej”, w którego ostatnim odcinku prezydent ginął w katastrofie śmigłowca chyba w Afganistanie. A prawie przed samą katastrofą pojawił się film wyemitowany przez telewizję gruzińską, w którym Lech Kaczyński ginął zestrzelony. Moja książka nie pokazuje tylko katastrofy samolotu, ale całą patologię systemu, istnienie układu – mutacji KGB i WSI, którego członkowie tak naprawdę rozgrywają wszystko. Katastrofa w niej opisana miała właśnie pokazać, do czego jest zdolny ten układ i jakie są mechanizmy jego działania. Synteza tego wszechogarniającego upadku Państwa na każdym szczeblu musiała doprowadzić do wielkiej katastrofy, nawet jeśli był nią zamach. I dlatego nie była fantazją, chociaż nie miała też być prorocza. Ja ją napisałem analizując sytuację i wyciągając wnioski z ogólnodostępnych informacji. Tym bardziej wnioski powinny wyciągać nasze służby. Wydaje mi się, że część osób to widziała, wie, kto i jak przeprowadził zamach i co się naprawdę stało. http://wzzw.wordpress.com/2013/10/13/✈-zamach-w-smolensku-to-robota-nie-tylko-rosji

    • Rysiek said

      Ja pamiętam jak przed katastrofą w radio było głośno, że MSz nic nie wie o obecności prezydenta na uroczystościach w Katyniu, potem Ambasada Rosji twierdziła, że też nic nie wie. Pamiętam wtedy, jak mówiłem do małżonki że będzie cud jak coś się nie wydarzy, a w dniu 10 kwietnia około 10 rano, gdy usłyszałem, że rozbił się samolot, powiedziałem do niej, no żono idę w kamaszy, bo jeszcze mnie obejmowała rezerwa, i tu zdziwienie, nic takiego się nie stało. Sami wyciągnijcie wnioski, dokładnie śledzą wydarzenia w marcu 2010 roku.

  16. Rysiek said

    Bożeno2. dziękuję, nie bujmy się Prawdy, nawet jak nie jest po naszej myśli, bo ścieżki można wyprostować a wierzyć w Ewangelię jest naszym obowiązkiem. Pozdrawiam wszystkich.

  17. bozena2 said

    Legenda zbudowana na teczce – wstrząsające ustalenia Sławomira Cenckiewicza
    http://niezalezna.pl/47241-legenda-zbudowana-na-teczce-wstrzasajace-ustalenia-slawomira-cenckiewicza#comment-1740446
    Jak Wałęsa sprzedał Polskę!!!

    TRZEJ NIEZALEŻNI PROROCY O KATASTROFIE SMOLEŃSKIEJ
    http://www.duchprawdy.com/prorocy_o_katastrofie_smolenskiej.htm

    • Józef Piotr said

      http:/www. duchprawdy.com/prorocy…..

      No i jeszcze jest czterowiersz wg Nostradamusa mówiący dobitnie o zgonie 96 osób . Nazwane to zostało Smoleńskiem..
      Czterowiersz pokrywa się z dociekaniami Inż. Cierpisza.
      W swoim czasie wstawiałem treść tego czterowiersza. Czyniłem to dwukrotnie na niniejszym jakiś czas temu.

      • Rysiek said

        Dzisiaj była transmisja z prac komisji Macierewicza w Tv regionalnej, i gdy przyszło do pokazywania zdjęć odnosnie różnic to wstawiono w tym czasie sprawy sportowe odnośnie drużyny narodowej i konferencji Bońka. Ale przekręt.

    • Dzieckonmp said

      ten drugi link to do fałszywego wizjonera. Po co takie linki do fałszerstw?? że duch prawdy umieścił na swojej stronie?? szok!!

      • Rysiek said

        Drogi Adminie, nie pisz tak, bo dziś nie wiadomo co jest Prawdą, a tak na marginesie prosiłbym Cię pokornie o jakiś temat na temat wiary, miłosierdzia i na temat Wszystkich Swiętych, bo to co jest na cmentarzach, to bałwochwalstwo.Pozdrawiam i pamiętam w modlitwie.

Sorry, the comment form is closed at this time.