Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

KOŚCIÓŁ MOJEGO SYNA JEST BICZOWANY BICZEM WIELU KTORZY WCZORAJ TWIERDZILI ZE SA MOIMI ULUBIONYMI A DZISIAJ JAK JUDASZE ODDAJA GO MOCY CIEMNOSCI

Posted by Dzieckonmp w dniu 16 lutego 2013


26 czerwca 2012 – 13:25

Małe Dzieci Mojego Serca, dołączcie się do Mnie w drodze na Kalwarie.

Ludu Boży, bądź gotowy, gdyż wydarzenia niedługo się rozpętają. Kościół Mojego Syna rozpoczął swoją Kalwarie, nasz Benedykt jest pod dużym naciskiem; módlcie się za niego i za moich ulubionych, którzy oddadzą życie w obronie wiary i doktryny Kościoła. To krew męczenników która oczyści Dom Ojca. Dziatki ta krew która zostanie wkrótce wylana jest również krwią Mojego Syna, wzmocni ona wiarę ludu Bożego, który zdaje się tracić nadzieję jeszcze zanim, przyjdzie test dla Kościoła.

Kościół mojego Syna jest dotknięty batem wielu, którzy wczoraj twierdzili, że byli Moimi ulubionymi, a którzy dzisiaj jak Judasz oddają go mocy ciemności. Oh, pasterze niewierni, którzy ponownie oddajecie Mojego Syna reprezentując w Jego Kościele ręce Mojego przeciwnika, mówię jako Matka Syna Bożego i Matka ludzkości i Kościoła, wasze cierpienie będzie gorsze niż Judasza w głębokościach otchłani! Arcykapłani i hierarchowie, dlaczego jeszcze raz potępiacie Mojego Syna? Kościół, który oddajecie Mojemu przeciwnikowi jest Mistycznym Ciałem Mojego Syna Jezusa, który dzisiaj znowu biczujecie biczem waszej niewdzięczności, egoizmu i żądzy władzy. Wasze biczowanie spowoduje więcej bólu Ciału Mojego Syna. Nie wiecie, jak wielki jest ten ból, który ja czuje widząc zdradę jaką Mój Jezus będzie cierpiał od swojej własnej rodziny.

Niebo płacze razem ze Mną widząc, że sprzedacie Mojego Syna, nie dla trzydziestu monet, jak zrobił to Judasz, ale dla pychy i żądzy władzy, która będzie waszą wieczną śmiercią. Dobrze wiecie, kim jest Mój Syn, dlatego wasza zdrada jest tyle bardziej bolesna; moje łzy Matki obejmują cale stworzenie i Moje Serce ponownie zostanie przebite mieczem waszej niewdzięczności. Co złego uczynił Mój Syn, że wracacie, aby Go jeszcze raz ukrzyżować? Dlaczego, dlaczego, zachowujecie się tak z Nim, Którego esencją jest miłość?. Oh, kapłani i hierarchowie niewierni, dążycie do powtórzenia się historii. Moje serce jest rozdarte; jestem Matką Bolesną , która raz jeszcze idzie na Kalwarie; mowie wam niewierni pasterze, że krew, która poleje się jutro będzie was sądzić. Oh! Judasze czasów ostatecznych, dzisiaj także w imieniu Mojego Syna Jezusa, powiadam wam:TO CO MUSICIE ZROBIĆ, RÓBCIE SZYBKO. WASZ CZAS NADSZEDŁ.

Matki z Jerozolimy, bądzcie Mi towarzyszkami drogi na Kalwarię, gdyż wielki jest Mój ból Matki, która wiedząc, że Mój  Jezus zostanie ponownie skazany na śmierć przez tych, którzy kiedyś przysięgali Mu być rodziną! Dzień się ma ku zachodowi, a noc jest nocą Getsemani, i znowu męka Mojego Syna jest ożywiana. Moje małe dzieci, pocieszajcie tą Matkę Bolesną, módlcie sie tajemnicami bolesnymi ze Mną, nie zostawiajcie Mnie samej. Jestem bardzo smutna. Wasza Matka, Matka Boska Bolesna.

Dajcie poznać to przesłanie całemu światu katolickiemu.

Tłumaczyła: Bożena

Komentarzy 7 to “KOŚCIÓŁ MOJEGO SYNA JEST BICZOWANY BICZEM WIELU KTORZY WCZORAJ TWIERDZILI ZE SA MOIMI ULUBIONYMI A DZISIAJ JAK JUDASZE ODDAJA GO MOCY CIEMNOSCI”

  1. nina said

    08.02.2013, 23:45 – JA JESTEM WASZYM NAUCZYCIELEM I PRZEZE MNIE ZROZUMIECIE TAJEMNICE MOJEGO OSTATECZNEGO BOŻEGO PLANU

    Moja szczerze umiłowana córko, gdyby ludzie zdawali sobie z tego sprawę z Daru, jakim Ja mam obdarzyć ludzkość i dzięki niemu przywrócić do życia zmarłych i świętych, by dołączyli do tych z was, którym przyznano Dar Życia Wiecznego w Moim Królestwie, to wówczas prawdziwie zrozumieliby jak bardzo szczególne jest to błogosławieństwo.
    Strata ukochanej osoby przez śmierć na ziemi może być bardzo bolesna i sprawiać rozpaczliwy ból. Ale Moja Obietnica zjednoczenia was w jedno z tymi, którzy umarli w stanie Łaski zjednoczy wszystkie dzieci Boże w prawdziwy chwalebny sposób.
    Rodziny się zjednoczą. Najbliżsi zbiorą się razem i nastąpi wielkie świętowanie. Wszyscy ci błogosławieni, którzy mają być wzięci do Mojego Nowego Raju ofiarującego życie wieczne, będą zaskoczeni Mojego Wspaniałego Daru.
    Przygotujcie się na śmierć. Nie bójcie się jej. Ale pamiętajcie, że niełatwo jest wejść do Nieba. Potrzebne jest znacznie przygotowanie duchowe. Kiedy jasno zrozumiecie to wspaniałe życie, które czeka na was wraz z Moim Powtórnym Przyjściem, wtedy zrozumiecie czego od was oczekuję.
    Nie tylko musicie w tym czasie wykonywać Moje polecenia, musicie wziąć na siebie odpowiedzialność za pomaganie Mi ratowania dusz tych, którzy nie interesują się Mną i którzy nie pragną ocalenia swoich dusz poprzez odkupienie się przede Mną czy przyjmowanie Sakramentów. To dlatego, że podjęli świadomą decyzję, aby oddzielić Moje Istnienie od swojego życia dzień po dniu. Ja Jestem czymś, czego oni mogą nie być w pełni świadomi – jakimś duchowym pojęciem, którego nie potrafią zrozumieć. Przyczyną tego jest ich brak zainteresowania wprowadzaniem zmian, które są konieczne, aby mogli stać się godnym Mojego Królestwa.
    Te oziębłe, zagubione dusze stanowią Moją największą troskę, ponieważ ich liczba jest olbrzymia i powoli dryfują coraz dalej ode Mnie. Tęsknię za ich duszami. Pozostaje mi już tylko zachęcenie ich przez użycie nowoczesnych środków przekazu, by przyciągnąć ich uwagę. Wszystko zostanie poruszone, aby ich odzyskać. Zrobię wszystko, co w Mojej Mocy, aby przyprowadzić ich do Mnie.
    W końcu są też i takie dusze – które nie z własnej winy – nigdy o Mnie nie słyszały. Które nigdy nie dowiedziały się o Mojej śmierci na Krzyżu ani o skutkach jakie wywiera na ich przyszłą egzystencję. Muszę lub chcę pokazać im Prawdę. Chcę ich uczyć. Chcę uczynić Moje Orędzia prostymi. Chcę przedstawić im dowód na istnienie duszy, a ty, Moja Armio pomożesz Mi to zrobić.
    Będzie potrzeba wykonania przez was wielu zadań dla zbawienia wszystkich dusz, a Ja, wasz Jezus, pokażę wam jak to osiągnąć. Będę was szczegółowo pouczał i mam nadzieję, że odpowiecie na Moje Wezwanie, nawet jeśli zadanie będzie się wydawało niemożliwe do wykonania.
    Kochajcie Mnie i ufajcie Mi, ponieważ Ja Jestem waszym Nauczycielem i przeze Mnie zrozumiecie tajemnice Mojego Ostatecznego Bożego Planu. Wtedy wszystko będzie wykonane, a świat będzie gotowy na Mój Chwalebny Powrót.
    Wasz ukochany Nauczyciel
    Jezus Chrystus

  2. Józef Piotr said

    Jeśli to co w Orędziu PRAWDZIWE , to cały czas jesteśmy okłamywaniu przez wszystkich którzy na co dzień do nas przemawiają w róznoraki sposob., łącznie z prasą nazywającą się POLSKĄ w tym z ND włącznie.
    Przykre to stwierdzenie ale czy nie prawdziwe ?
    Na kazdym kroku muszę uważać i czytać miedzy wierszami zastanawiając się o tym co pominięto.

  3. Halina said

    czy to papiez jest winny tego ze przyjdzie przesladowanie …….toczy sie walka między Bogiem a szatanem o to do kogo bedzie należał człowiek i świat ,a tam gdzie jest walka tam jest cierpienie ……możemy miec tylko żal do siebie że nie włączyliśmy sie wystarczająco bo to od naszego zaangażowania dużo zależy …..gdyby każdy wziął sobie do serca slowa orędzi to dobrze bysmy sie do tego przygotowali …….ale mimo wszystko zawsze jest jeszcze cień nadzieji i tego sie trzeba trzymac bo są tacy ktorzy z szczerosci serca włączają sie w taą walke i przeszkadzają szatanowi realizować plany ,,,,,,,,a najwazniejsze jest to ze jest coraz wiecej tych którzy budza sie z letargu i przjdą z pomoca tym którzy sie obudzili i swiadomie uczestniczą w tej walce.. ………gdyby serce człowieka było w wierze i ufnosci to nie podejmowałoby sie realizacji tego co podsuwa szatan bo umiałoby powiedziec mu nie …..a tak to marionetki przepełnione pychą egoizmem ządząwładzy władzy budują piekło na ziemi i wydaje im sie ze znajdą szczęście ………a przecież prowadzą wszystko na zatracenie………………jedynie nadzieja w tych maluczkich którzy uratują świat i przyczynią sie do tego ze nastanie nowy człowiek i nowy swiat prawidłowo współpracujący z Bogiem ………co ma przyjsc niechaj przychodz a my trwajac przy CHRYSTUSIE KROLU mamy gwarancje że będziemy z Nim współpracować czy tu na ziemi czy tam gdy smierc nas dopadnie ……..jedno jest pewne że przebywanie przy Chrystusie to radosc i my mamy moznosc z tego skorzystac …..wiec czyńmy to o co proszą w orędziach i niech sie pełni wola Nieba z nią sie zawsze zgadzac trzeba

    • Piotr said

      Tak Pani Halino, niech sie dzieje wola Nieba, z nią się zawsze zgadzać trzeba. I ufność w Boże Młosierdzie ponad wszystko.

  4. Marti said

    Zatem trzeba szykować się do męczeństwa, VIVA Benedykt!

  5. marcysia said

    Abdykacja papieża Benedykta XVI, uderzenia meteorytów w ziemię. Teraz chyba pojawi się zapowiadany w wielu przepowiedniach krzyż na niebie. Co nas jeszcze może czekać.

  6. http://ziolalekarstwem.wordpress.com/2013/02/16/niezwykla-pamiec-wody/
    http://ziolalekarstwem.wordpress.com/2012/09/17/cztery-kroki-do-zdrowia-drogowskazy-zdrowia-porady-odc-17-sezon-i/
    zdrowie=życie a życie=zdrowie

Sorry, the comment form is closed at this time.