Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 21 lutego, 2013

MOJ BENEDYKT POZOSTANIE WIKARIUSZEM MOJEGO KOŚCIOŁA AŻ DO POWOŁANIA PIOTRA RZYMIANINA!

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 lutego 2013

Orędzie Dobrego Pasterza 20 luty 2013 – 07:55

Ostrzeżenie

Pilny apel Jezusa Przenajświętszego Sakramentu do świata katolickiego

Tak mówi Pan:

Wraz z  rezygnacją Mojego wikariusza rozpoczną się dni oczyszczania Mojego Kościoła. Katedra Piotra pozostanie pusta aby mogło rozpocząć się to, co jest napisane o Moim Kościele czasów ostatecznych. Czas mojego przeciwnika i jego wysłanników zła już się zaczyna, gdzie jest padlina, tam zgromadzą się sępy.

Mój Kościół rozpocznie swoją bolesną kalwarię, kalwarię potrzebną by odrodził się nowy Kościół, wzmocniony w wierze, pełen darów Ducha Świętego i całkowicie poświęcony służbie Mojego Ludu. Pokora, miłość, ubóstwo, a przede wszystkim miłość będą  mottem Mojego nowego Kościoła.

Przygotuj się więc stado Moje, ludu Mój, gdyż zbliża się duchowy holokaust, który wstrząśnie fundamentem Mojego Kościoła, ale Go nie zburzy, gdyż tam będę Ja by ją wspierać. Wielu z Moich ministrów, lojalnych wobec Mojej Ewangelii i doktryny przeleje krew w obronie Mojego Kościoła; inni uciekną a reszta da się uwieść rebeliantom. Ludu Mój, módl się i obserwuj, gdyż Getsemani Mojego Kościoła właśnie się zaczyna. Fałszywy papież jest gotów sprzymierzyć się z fałszywym mesjaszem i rozpocząć profanację Mojej świętej świątyni; wszyscy zdrajcy już czekają na fałszywego boga, show ma się ku rozpoczęciu, godzina ciemności jest blisko. Syn Człowieczy zostanie ponownie skazany na śmierć przez swoją własną rodzinę.

Krzyż, który poniesie Mój Lud już jest gotowy: nie bój się Ludu Mój: Pójdź za mną, gdyż idę przed wami niosąc Mój [krzyż]. Już nie ma odwrotu, wszystko się wypełni; niebo i ziemia przeminą, ale Moje słowa nie przeminą. W środku ucisku pośle Moje Ostrzeżenie i Mój lud będzie oczyszczony i wzmocniony na duchu, tak aby mógł sprostać dniom wielkiej próby.

Kiedy Mój codzienny kult zostanie zawieszony rozpocznie się czas wielkiej obrzydliwości i prześladowań; tak wiec będziecie wiedzieli, że już nie będzie Mnie w ciszy Moich świątyń i że wy wszyscy będziecie musieli uciekać do schronisk, które Moja Matka wam wskaże; tam będziecie chronieni a Moja Matka pozostanie tabernakulum w którym będę przebywał w te dni. Szukajcie Jej, a Moja Matka pokaże wam pozostałości Kościołów gdzie znajdziecie Moich kapłanów wiernych Mojej Ewangelii i doktrynie, którzy dadzą wam spożywać Moje Ciało i pić Moją Krew.

Pozostańcie więc złączeni ze Mną, z Moją Matką i z Armią Niebiańską, tak aby nic i nikt nie mógł wam zrobić szkody. Módlcie się o odnowienie Mojego Kościoła i nie porzucajcie Mojego Benedykta. Mój Benedykt pozostanie Wikariuszem Mojego Kościoła az do czasu mianowania Piotra Rzymianina.

Pokój Mój zostawiam wam, Pokój Mój daję wam. Nie lękajcie się, Ja jestem z wami aż do końca czasów. Wasz Umiłowany Jezus Przenajświętszego Sakramentu.

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzia Dobrego Pasterza Enocha | Otagowane: , | 150 Komentarzy »

Czy diabeł kocha modlitwę Różańcową ??

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 lutego 2013

Przyjaciele mi mówią nie pisz o tych modernistach bo środowisko to posiada bardzo mocne negatywne siły. Mówią mi nie ruszaj bo przegrasz z tym złem. Wiadomo że to środowisko ma wykształcenie teologiczne i umie sprytnie ubierać tematy aby ogłupić prostych ludzi. Ja nie jestem wykształcony, jestem prostym człowiekiem nauczonym prostej wiary gdzie mówi się TAK TAK lub NIE NIE. Patrząc oczyma prostej wiary boli mnie jak sprytnie mędrcy świata oszukują  prostych ludzi. Dlatego wziąłem  Krzyżyk Benedykta i swoimi słowami  prosiłem Jezusa czy demaskować to kłamstwo, to przeinaczenie nauki dotyczącej Różańca jakie ta hermetyczna grupa stosuje rozpowszechniając te błędy w necie. Odpowiedzią jaką otrzymałem to brońcie mojej nauki, nie pozwólcie na nowoczesną interpretację , ona już tyle złego w Kościele zrobiła. A więc napisałem to co proste serce myśli wobec fałszowania nauki przez ogromnie mocno usytuowane , obstawione prawnikami, środowisko które chce osiągnąć pewien cel środkami politycznymi poprzez startowanie do wyborów aby byc na stanowisku wysokim, kościelnymi poprzez wciągnięcie w tą grupę niektórych księży  oraz wyznawców świeckich którzy fanatycznie uwierzyli pewnym sprytnie ułożonym niby objawionym słowom od Boga. Nikt dotychczas nie odważył się próbie zdemaskowania tego środowiska. Ja na razie nie demaskuję ale chcę ukazać jak przeinaczają naukę Kościoła o Różańcu.  

fragment Konstytucji Cum ex apostolatus z 15 lutego 1559 r.

Papież Paweł IV pisal: § 1. Zdajemy sobie sprawę, że sytuacja jest do tego stopnia poważna i niebezpieczna, iż w razie odstępstwa od wiary można się sprzeciwić nawet papieżowi, który pełni władzę BOGA i Pana naszego JEZUSA CHRYSTUSA na ziemi, a nad narodami i królestwami posiada pełnię mocy i wszystko podpada pod jego osąd, on sam zaś na tym świecie przez nikogo nie może być osądzony. Pamiętamy ponadto, że gdy zagrożenie jest poważniejsze, to należy mu się pełniej i usilniej sprzeciwić, aby fałszywi prorocy, albo tacy, którzy posiadają również władzę świecką nie mogli zgubnie usidlić prostych dusz, a niezliczonych ludów poddanych ich trosce duchowej bądź władzy doczesnej iżby nie mogli wraz z sobą zwieść ku zatracie i potępieniu, aby nigdy nie dała się ujrzeć ohyda spustoszenia na miejscu świętym, o której jest mowa od Daniela proroka. Chcemy więc wypełnić nasz pasterski obowiązek i wyłapać (o ile z Bożą pomocą będziemy mogli) lisy rujnujące winnicę Pańską, a wilki powstrzymać poza owczarnią, abyśmy się nie okazali niemymi psami, które nie szczekają, abyśmy nie zginęli wraz ze złymi gospodarzami i nie byli porównani do najemników.

masoniModernistyczni teologowie oraz niektóre heretyckie grupy w kościele wprowadziły nową naukę zmieniającą dotychczasowe nauczanie kościoła. Chodzi o naukę dotyczącą odpowiedzi na pytanie ” czy szatan może namawiać do odmawiania różańca” . Dotychczas nauka Kościoła mówiła że Różaniec to najpotężniejsza broń przeciw szatanowi, że diabeł nie może znieść gdy ktoś odmawia Różaniec. Przez 2 tysiące lat Kościół nauczał o przeogromnej sile różańca. Nauczał że Różaniec działa jak silny egzorcyzm, czyli modlitwa wypędzająca złe duchy, a niestety te duchy istnieją i ciągle nam przeszkadzają. W encyklikach Kościół nauczał że modlitwa różańcowa została ustanowiona, aby upraszać opiekę Matki Bożej, przeciw wrogom Kościoła i w związku z tym często była ona niezwykle skuteczna w ratowaniu go od różnorakich plag." (List apostolski "Saluturis ille"). Papież Pius XII pisze w Encyklice Ingruentium malorum: "Nie wahamy się jeszcze raz publicznie potwierdzić, że pokładamy wielką ufność w świętym różańcu, jako środku na uzdrowienie zła, które trapi nasze czasy.Uciekajcie się z większą ufnością do Matki Bożej. Ona zawsze była pierwszą ucieczką chrześcijan w godzinie niebezpieczeństwa. Świeci żyjący na przestrzeni tych lat tak nauczali o różańcu.

św. o. Pio tak nauczał
„Kochajcie Maryję i starajcie się, by Ją kochano.
Odmawiajcie zawsze Jej różaniec i czyńcie dobro. Dzięki tej modlitwie szatan spudłuje swe ataki i będzie pokonany, i to zawsze. Jest to modlitwa do Tej, która odnosi triumf nad wszystkim i nad wszystkimi”.

Podajcie mi moją broń – mówił Ojciec Pio, gdy czuł, że traci siły w walce ze złem. – Tym się zwycięża szatana – wyjaśniał, biorąc do ręki różaniec.

„Kiedy przy końcu życia, on już z nami nie mógł rozmawiać, po przekazaniu mu naszych myśli, jego jedyną odpowiedzią było pokazanie różańca i słowa: Zawsze, zawsze…”

św. Jan Maria Vianney (1786 – 1859)

„Jedno tylko Zdrowaś Maryjo dobrze powiedziane
wstrząsa całym piekłem”

św. Josemaría Escrivá (1902 – 1975)

Różaniec Święty to potężna broń. Używaj jej z ufnością, a skutek wprawi cię w zadziwienie

św. Józef Sebastian Pelczar (1842 – 1924)

„Dworzanie noszą u boku miecz, aby bronić swej królowej. Podobnie dworzanie Maryi winni przypasać miecz, aby bronić czci swojej Królowej, a tym mieczem jest różaniec.[…] Różaniec jest wędką, którą Maryja łowi grzeszników i z morza nieprawości wyciąga na brzeg miłosierdzia. Różaniec jest kotwicą, którą Maryja chwyta kuszonych i trzyma przy sobie, by ich nie uniosła fala.”

św. Ludwik Maria Grignion de Montfort (1673 – 1716)

„Wiedzcie, że Zdrowaś Maryjo to modlitwa najpiękniejsza ze wszystkich po Ojcze nasz, to najpiękniejsze gratulacje, jakie możemy złożyć Maryi, te bowiem gratulacje Najwyższy kazał archaniołowi złożyć Jej, aby pozyskać Jej serce. […] Zdrowaś Maryjo odmówione dobrze, to jest z uwagą, nabożeństwem i skromnością, według świętych jest wrogiem szatana, bo zmusza go do ucieczki, młotem, który go miażdży, uświęceniem duszy, radością aniołów, melodią predestynowanych, pieśnią Nowego Testamentu, przyjemnością Maryi i chwałą Trójcy Przenajświętszej”.
św. Jan Bosko (1815 -1888)

„Niezliczone są łaski z nieba, które otrzymano wskutek tej modlitwy. Za pomocą Różańca św. zwyciężone zostały herezje, naprawione obyczaje, oddalone zarazy, zakończone wojny, odzyskane oraz zachowane cnoty czystości, a ponadto obronione dusze przed wszelkim zasadzkom szatana.”

bł. Elżbieta od Trójcy Przenajświętszej († 1906)

„Różaniec to łańcuch, który nas łączy z Maryją. Poprzez praktykę pobożnego odmawiania różańca zyskujemy wiele łask, a Maryja podaje nam rękę i prowadzi nasze chybotliwe czółno po wzburzonych falach. Z Nią jako Pośredniczką jesteśmy pewni naszego wiecznego zbawienia.” Dzienniczek 23. III. 1899
Bł. Jan Paweł II (1920 – 2005)

 
Różaniec jest „drogą” kontemplacji oblicza Chrystusa, dokonywanej — by tak powiedzieć — oczami Maryi. Dlatego jest też modlitwą zakorzenioną w samym sercu Ewangelii
Bł. Honorat Koźmiński (+ 1916)

Różaniec nie tylko jest skutecznym ratunkiem we wszystkich utrapieniach Kościoła i wiernych

Benedykt XVI

 

„Różaniec jest duchową „bronią” w walce ze złem, z wszelką przemocą, w zmaganiach o pokój w sercach, rodzinach, społeczeństwie i na świecie.”

 

Świadectwo ks. egzorcysty na temat znaczenia różańca w walce duchowej:

„Bardzo często odmawiam Różaniec w czasie egzorcyzmów. Choć rytuał nie przewiduje konieczności odmówienia tej modlitwy, egzorcysta może modlić się nią wedle swego uznania. Wybieram Różaniec, bo to bardzo skuteczna modlitwa. Kiedyś modliłem się długo nad zniewoloną kobietą. W pewnej chwili wyciągnąłem zwykły, drewniany różaniec i założyłem go na jej szyję. Tak jak korale. Reakcja złego ducha była natychmiastowa: – Ściągnij ten łańcuch – zaczął wrzeszczeć. – Parzy mnie, dusi! Błagał mnie o to przez kwadrans. Prawie wszystkie osoby zniewolone, które spotkałem, opowiadają, że mają ogromne problemy z modlitwą różańcową. Nie są w stanie jej odmawiać. Zaczynają kaszleć, odczuwać duszności. W pewnym małżeństwie, w którym zniewolona jest żona, można zaobserwować ciekawą sytuację. Siedzący w innym niż ona pokoju mąż dyskretnie zaczyna odmawiać Różaniec, a po chwili przybiega do niego żona z krzykiem: Co robisz? Zwariowałeś?

Dlaczego Pan Bóg posługuje się kawałkiem sznurka i zbieraniną drewnianych kuleczek? – To wielka tajemnica, którą opisuje Jan w 12 rozdziale swej Apokalipsy – opowiada ks. Międzybrodzki. – To opis potężnej duchowej walki między potomstwem Niewiasty a szatanem. Miałem kiedyś w czasie egzorcyzmów ciekawą sytuację. Zły duch przez osobę zniewoloną zaczął krzyczeć urywanymi zdaniami. Wrzeszczał, że sam nie wie, dlaczego boi się Maryi. Nie rozumie Jej. Nie jest w stanie pojąć tajemnicy Jej pokory. Myślę, że Pan Bóg ma prawo wywyższać, kogo chce i jak chce. Wybrał Miriam z Nazaretu, a równie dobrze mógł wybrać Rebekę z Jeruzalem. Obdarzył Ją nieprawdopodobną łaską i mocą. Na co dzień obserwuję, jak bardzo boi się Jej szatan. Ostatnio w czasie egzorcyzmów modliliśmy się z grupą modlitewną. Każdy trzymał w ręku różaniec. Osoba zniewolona zaczęła nagle krzyczeć: za dużo tych różańców! Duszę się! To ciekawe, że Zły zareagował nawet na różaniec jako przedmiot. Na poświęcony sznurek z paciorkami.”

Moje słowo

Przedstawiłem czym jest Różaniec w oczach Kościoła jak i świętych , jak potężna to broń w walce z szatanem. Dla szatana to przekleństwo usłyszeć samo słowo Różaniec. Przeglądając nauczanie Kościoła , zapytując księży jak i specjalistów od teologii nigdzie nie znalazłem w wypowiedziach czy nauczaniu tezy że  „szatan może namawiać do odmawiania Różańca”.  W języku polskim w necie nikt się nie odważył głosić herezji poza jedną stałą grupą skupioną wokół świeckiego teologa , wizjonera , grupa ta jest właścicielem 3 stron internetowych w tym jedna z nich to obrońcy świeccy modernistyczni heretycy siejący zamęt w głowach ludzkich.   Od kilku miesięcy herezja ta dzięki tej grupie wizjonersko  i apokaliptycznie nastawionej , grupie która wszystkimi siłami  stara się blokować powrót tysięcy młodych do Jezusa zasiewając w ich sercach zamieszanie, dzięki tej grupie heretyckiej mamy modernistyczną naukę na stronach internetowych dostępną prowadzącą do mętliku w głowach zwykłych ludzi.  Tak właśnie działa diabeł rękami tych którzy mu służą posługując się masonami.   Do teraz była komunia na klęcząco od teraz już na stojąco. Podobnie jest z nauką o Różańcu. do gdzieś okolice listopada 2012 r. Różaniec był największa bronią  który praktycznie dusi na śmierć szatana , a od około listopada 2012 r czytelnicy mają już dostęp do herezji że różaniec to takie coś do czego i diabeł może zachęcić. namawiać usilnie itp.

Orędzia Marii się sprawdzają choćby patrząc na zmianę tej nauki o Różańcu rozprowadzanej sprytnie bez zezwolenia władzy kościelnej. Brak posłuszeństwa ewidentny.

I trochę przewrotnie : Do tej nowej nauki masońskiej diabeł   sie dostosował i co kilka dni apeluje o modlitwę Różańcem , apeluje regularnie od ponad 2 lat średnio co 2 tygodnie, bo jest mu miło jak się dusi, jak jest niszczony najsilniejsza bronią o czym mówił o.Pio. Co więcej diabeł ma mało i domaga się więcej. Prosi wszystkich ludzi aby odmawiali Koronkę do Bożego Miłosierdzia i to z podobną częstotliwością jak Różaniec. Dziwny jest ten świat , diabeł prosi o modlitwę i wzywa do nawrócenia, do pokuty i do postu. Diabełku , diabełku ale zrobili z ciebie ci heretycy miłe stworzonko. jakiś ty przytulny , taki normalny , swojski, taki kumpel według nauk grona wizjonersko apokaliptycznego zapowiadającego zalanie Polski prawie całej wodą wysoką na 300 m.  Bawcie się dalej obrońcy diabełkiem , dalej go upiększajcie , umilajcie. Jedno wiem Bóg  bluźnierstwa przeciw Duchowi Świętemu nie odpuszcza.

Kliknij i przeczytaj jak Jezus prosi o modlitwę Różańcową i koronkę do Bożego Miłosierdzia w orędziach ostrzeżenie

Posted in Prześladowanie Chrześcijan, Różaniec, Szatan, Warto wiedzieć, Znaki czasu | Otagowane: , , , , | 23 Komentarze »

Nowy plan pokojowy dla Bliskiego Wschodu – spełnienie Księgi Daniela?

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 lutego 2013

Antychryst niedługo się ujawni? Antychryst który zawrze pokój z Izraelem (Daniel 9:27). Być może już wkrótce wyjdzie na scenę świata. Wiele już jest podjętych przygotowań między innymi wprowadzenie EPS (Europejska Polityka Sąsiedzka). Może nie objawi się jeszcze w tym momencie, ale wszystko wskazuje że ta chwila jest już blisko. Dowiemy się  więcej w marcu 2013 r., gdyż w tym miesiącu   ma być ogłoszone ujawnienie planu pokojowego, tak więc najbliższe miesiące mogą okazać się spełniającymi proroctwa.

UE przygotowuje nowy plan pokojowy dzięki któremu ma dojść do zawarcia pokoju na Bliskim Wschodzie. Plan ten zostanie przedstawiony w marcu. Ten nowy plan tym razem nie jest organizowany pod przewodnictwem Stanów Zjednoczonych, ale UE. Proces pokojowy rozpoczęty w 1991 roku na konferencji w Madrycie, prowadziły Stany Zjednoczone i one odgrywały wiodącą rolę ale były momenty, w których UE poprzez byłego ministra spraw zagranicznych UE oraz wysokiego przedstawiciela UE Javiera Solany odegrała ważną rolę, ale nie główną rolę . Tym razem jest inaczej, a propozycje pokojowe UE są bardzo niepokojące  dla Izraela  i izraelskich urzędników którzy już wszczęli alarm. Unia Europejska pracuje nad szczegółowym planem przeznaczonym do izraelsko-palestyńskich negocjacji zakładającym restart stosunków  i niepodległego państwa palestyńskiego na podstawie granic z 1967 roku  ze stolicą we wschodniej Jerozolimie.

Plan podobno ma jasny harmonogram negocjacji na temat głównych punktów w ciągu 2013 roku. Prawdopodobnie będzie przedstawiony w marcu po zaprzysiężeniu nowego rządu Izraela.

aa

Zgodnie z planem, Izrael i Palestyńczycy mają prowadzić negocjacje pokojowe. Plan będzie prawdopodobnie zawierać wymóg, aby zamrozić budowę osiedli. Ma powstać Komisja regionalna z udziałem Egiptu, Jordanii i państw Zatoki Perskiej. Izrael obawia się że ta Komisja będzie marginalizowała Izrael, a odmowa udziału w negocjacjach będzie interpretowane jako  odrzucenie procesu pokojowego. Palestyńczycy twierdzą, że akceptują plan negocjacji, jeśli zostanie przedstawiony.

„Jest wielki ruch za kulisami”, powiedział starszy izraelski urzędnik. „Europejczycy nie mogą zmusić Izrael  do zawarcia umowy, ale mogą z pewnością postawić Izrael w niezręcznej sytuacji.

Bardzo ciekawy moment historii. Proces pokojowy może prowadzić do wypełniania się bardzo proroczych słów w najbliższej przyszłości. Czas pokaże, ale zmiana kierującego procesem  USA na UE wydaje się jest już prorocza. Zapewne dowiemy się więcej w nadchodzących dniach.

Niby trudno rozpoznać postać Antychrysta w tym momencie w Europie czy Bliskim Wschodzie, który miałby udział w opracowaniu planu, ale nie wiemy, co się dzieje za kulisami. Pamiętajmy, że Javier Solana sprawił  że już kilka proroctw się spełniło a on jest nadal aktywny. Antychryst pozostaje ukryty, dopóki nie nadszedł jeszcze czas, aby się objawić. Dlatego wielu domniema że prawdopodobnie  tym kandydatem jest Solana. Antychrystem nie będzie przywódca jednego z krajów europejskich, ale jednym z zaufanych  tej dziesiątki z EWG, i ma dojść do władzy przez działanie trzech z tej dziesiątki. Dziesięć jest częścią starej Unii Zachodnioeuropejskiej (EWG), której całą swoją moc bestia dała. Z biegiem czasu, bestia miała otrzymać moc Antychrysta, a on ma zawrzeć pokój z Izraelem (Daniel 9:27). Wiele jest  już zrobione przez podpisanie EPS. Może jeszcze nie jesteśmy w tym momencie historycznym, ale możemy być bardzo blisko tej chwili. Będziemy wiedzieć więcej w marcu 2013 r., gdy ujawniony zostanie plan pokojowy. Pamiętaj, że Europejska Polityka Sąsiedztwa (EPS) powinna być uregulowana  przed końcem roku 2013, tak, że z dniem 1 stycznia 2014 r mamy żyć w przyjaznych stosunkach.  Czas pokaże, czy tym razem, sprawy się potwierdzą.

Czy zauważyliście, że jest powiedziane, że moc dziesięciu królów zostanie przekazana do Bestii? Wydaje się że widzieliśmy jak spełniło się proroctwo, gdy EWG została zlikwidowana, a jej moc otrzymała Bestia czyli siła niewidoczna która za kulisami rządzi tym molochem, siła niewybieralna. Może się mylę, ale chyba nie. Jednak według Pism Bożych, kiedy Antychryst nastanie, trzech z dziesięciu będzie za nim mocno stało, i będą jemu służyć. UE i jej smród ciągnie się i rozprzestrzenia po całym świecie, a Stany Zjednoczone w tym  pomagają.

Nasz świat jest chory duchowo i moralnie, a wielu z nas jest zarażonych tą chorobą, która rozprzestrzenia się na tym świecie: przemoc i żądza. Wpływy i potęga Stanów Zjednoczonych spada, natomiast wzrasta wpływ UE. Wraz z rozszerzającym się kryzysem finansowym i gospodarczym ten świat, który z czasem wpadnie w  hiperinflację, wprowadzi  znak bestii. Wiemy od tych co ujawniają plany masonerii iż Antychryst będzie naprawiać ekonomię całego świata. Nasz świat przybliżył się do drugiego przyjścia Chrystusa. Zobaczymy, czy obecna sytuacja sprawi że potwierdzą się kolejne ważne proroctwa w nadchodzących miesiącach. Wszystko, co chce się  powiedzieć, to: Przyjdź Panie Jezu!

On, Moje dzieci, ukryty jest za kulisami, ale wkrótce ukaże się przed światem.

On nie ma wstydu i chce pochwalić się swoimi humanitarnymi wysiłkami. Wielu da się nabrać jego urokowi, gdy zaapeluje do dobroci ich serc.

Artykuł napisany na podstawie tego wpisu – http://tnij.org/upqp oraz innej wiedzy

Będą twierdzić, że fałszywy prorok jest prawdziwym Papieżem.

Będą głosić, z początku subtelnie, że antychryst będzie Chrystusem Królem.

Muszę ostrzec wszystkie dzieci Boże. Drugim razem nie przyjdę w ciele.

Antychryst będzie twierdził, że jest Mną. Jezusem Chrystusem.

Dzieckonmp

Posted in Alert, Apokalipsa, Ciekawe, Nasz smutny czas, Proroctwa, Szatan, Warto wiedzieć, Wielki Ucisk, Zmiany na Ziemi | Otagowane: , , , , | 32 Komentarze »

Moje Obietnice Zostaną Spełnione

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Poniedziałek, 18 lutego 2013

Dzieci Stworzone Dla Mojej Chwały,
Radujcie się! Pragnę błogosławić was ponad waszą wyobraźnię. Ja Jestem. Ja Jestem Wielki Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Poddajcie się. Dajcie mi zgodę na to, by was przemienić. Potrzebuję wielu wojowników modlitwy. Potrzebuję wielu świętych by zaangażowali się do walki i walczyli o Prawdę, o Zycie, o Miłość. Czy przyjmiecie Moje zaproszenie by służyć? Czy w końcu dołączycie do Moich szeregów i poprowadzicie swoje rodziny z powrotem do Mnie? Czy będziecie wzorem świętości dla swoich dzieci i poprowadzicie je z powrotem do życia modlitwą i umartwieniem? Czy będziecie oddawać Mi cześć i słuchać Mnie przez całą wieczność? O Moje Maleństwa, Moje serce łamie się kiedy widzę tak wielu angażuje się w porażkę. Tak wiele dusz jest zgubionych w tym czasie historii świata. Tak wielu zostało oszukanych przez szatana, i nadal odmawiają słuchania Mojego głosu. Dzieci, obudźcie się. Wasz czas się kończy. Żyjcie dla Mnie. Bądźcie wierni Moim przykazaniom i zachowujcie czujność. Ja zrobię resztę. Nie relaksujcie sie pozwalając na uśpienie swojej czujności. Szatan zwodzi teraz tych wybranych. Proście anioły o ochronę. Módlcie się do Matki Bożej i do wszystkich Świętych by wstawiali sie za wami przed Moim tronem. Módlcie się nieustannie. Bądźcie pełni wiary. Pamiętajcie, że zwycięstwo będzie Moje. Pokładajcie we Mnie nadzieję. Przylgnijcie do Mnie i ufajcie w to, że wszystko działa dla dobra Moich wszystkich dzieci. Moja łaska jest darem dla tych, którzy są posłuszni, i którzy czekają na Mnie. Moje obietnice zostaną spełnione. Wasze życie musi być testamentem Mojej chwały. Kocham was tak bardzo. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 3 Komentarze »

Prawdziwa Miłość Jest Poświeceniem

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Niedziela, 17 lutego 2013

Dzieci Miłości,
Ja Jestem. Ja Jestem Wielki Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Pragnę doprowadzić was do chwały. Otwórzcie wasze serca na miłość. Teraz się oddajcie. Nie pozwólcie by trwożyły się serce wasze. Dajcie Mi pozwolenie by wam służyć. Wielu z was zamknęło swoje serca na miłość. Cierpieliście latami. Odmówiliście Mojemu błogosławieństwu i Mojej łasce. Odwróciliście się do Mnie plecami, i szukaliście przyjemności ziemskich jako pocieszenia dla swojego cierpienia i bólu. O Mali Moi, wiedzcie, że Ja Jestem Źródło Miłości. Ja Jestem Źródło życia. Ja Jestem Źródło Miłosierdzia. We Mnie wszystko jest idealne. Jeśli szukacie Prawdziwej Miłości, to Jestem Ja, Którego pragniecie. Otwórzcie swoje serca na Mnie. Radujcie się gdyż żarliwie pragnę błogosławić was w miłości. Otwórzcie swoje serca i zapomnijcie o drogach świata. Prawdziwa miłość jest oddaniem się. Prawdziwa miłość jest ofiarą. Prawdziwa miłość to umieranie dla siebie i prowadzenie innych do Mnie. Zrobicie dobrze jak to zapamiętacie. Kocham was odwieczną miłością. Kocham was tak, jak nikt nigdy nie jest w stanie was kochać. Chodźcie w pokorze. Niech Moja radość będzie świadkiem waszej miłości do Mnie. Nie płaczcie. Znieście wszystko w miłości, a wszystko będzie dobrze. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła : Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 4 Komentarze »