Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 26 lutego, 2013

Duża kometa uderzy w Marsa w 2014

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

marsAstronomowie przewidują na wielką skalę katastrofę na Czerwonej Planecie w październiku 2014, kiedy kometa uderzy w planetę Mars, tworząc 500-kilometrowy krater,. Napisała o tym odkryciu naukowców australijskich strona internetowa rosyjskiego obserwatorium astronomicznego Ison.

Według naukowców, katastrofa o skali globalnej  wystąpi na Marsie. Trajektoria komety C/2013 A1, którą australijscy astronomowie odkryli na początku 2013 roku, przypuszczalnie zderzy  się z Marsem. Jeśli do tego zderzenia dojdzie, to powstanie bardzo silny  wybuch, o sile równoważnej  20 miliardów megaton trotylu.

Prognoza oparta jest na bieżących pomiarach i będzie aktualizowana o nowe otrzymane dane. Mówi się, że kometa porusza się w kierunku przeciwnym do planet układu słonecznego. Dlatego prędkość jaka zaistnieje będzie bardzo wysoka – około 56 kilometrów na sekundę. Średnica komety wynosi aż 50 km. Oblicza się że powstanie Krater o średnicy 500 km w  miejscu upadku komety.

Źródło: http://english.pravda.ru

kosmos

Po okresie wielkiego „ucisku” wzmożonym nieszczęściami, nastąpi paruzja: „Zaraz też po ucisku owych dni słońce się zaćmi i księżyc nie da swego blasku; gwiazdy zaczną padać i moce niebios zostaną wstrząśnięte. Wówczas ukaże się na niebie znak Syna Człowieczego i wtedy będą narzekać wszystkie narody ziemi i ujrzą Syna Człowieczego przychodzącego na obłokach niebieskich z wielką mocą i chwałą.” (Mt 24,29-30)

Posted in Apokalipsa, Zmiany na Ziemi, Znaki czasu | Otagowane: , , | 106 Komentarzy »

Nie smuć się Mała Trzódko – moja Reszto Kościoła

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

We środę, 20 lutego 2013 r., Wileński Okręgowy Sąd Administracyjny (Vilniaus miesto apylinkės teismas) rozpatrywał tzw. sprawę księdza Stańczyka. Warto przypomnieć, że ksiądz Dariusz Stańczyk, jednocześnie komendant Wileńskiego Hufca Maryi im. Pani Ostrobramskiej, 22 stycznia br. poprowadził w Wilnie Marsz Wolności z okazji 150. rocznicy powstania styczniowego. Harcerze, a także sympatycy księdza i fani powstania styczniowego, swój przemarsz ulicami Wilna zakończyli mszą świętą na Górze Trzykrzyskiej. W trakcie organizator, czyli ks. D. Stańczyk został poproszony przez policję o okazanie zezwolenia na zorganizowanie imprezy masowej, a z powodu braku wymaganego dokumentu został zatrzymany i odwieziony na komisariat, gdzie spisano protokół naruszenia porządku publicznego. W środę, 20 lutego, sąd rozpatrywał sprawę „naruszyciela”.

Na znak poparcia księdza Stańczyka w sądzie zgromadziło się kilkadziesiąt osób, głównie harcerze. Duży aplauz towarzyszył powitaniu księdza Oskarasa Petrasa Volskisa, proboszcza parafii w Wędziagole i Łabunowie na Kowieńszczyźnie. Ksiądz – jak przyznał – przyjechał do Wilna, by osobiście poprzeć księdza Dariusza i okazać sprzeciw bezdusznym przepisom. Zdaniem księdza Petrasa źle się dzieje, że „prawo i wartości coraz częściej popadają w sprzeczność…”.

Nie obeszło się bez niespodzianek. Rozprawę wyznaczono na 8.30, ale się nawet nie rozpoczęła z powodu braku …tłumacza przysięgłego. Ksiądz Dariusz Stańczyk jest obywatelem Polski, jeśli rozumie język litewski, to biegle nim nie włada.

Decyzją sędziny Virginiji Liudvinavičienė sprawa miała zostać odroczona na piątek, ale oznajmiono, że jeśli ksiądz sam załatwi tłumacza przysięgłego, sąd jest gotów zająć się sprawą jeszcze tego samego dnia, czyli we środę po południu. Tak się stało. Znaleziono tłumacza i o 16.00 sąd przystąpił do rozpatrywania sprawy.

Podczas rozprawy ks. D. Stańczyk podkreślił, że po raz pierwszy na przemarsz, który sam organizował, nie ubiegał się o zezwolenie Samorządu Miasta Wilna. Dotychczasowe, znacznie liczniejsze Biegi Niepodległości (organizowane corocznie 11 listopada) odbywały się zgodnie ze stosownymi procedurami. Jednakże – jak dodał ksiądz – procedury są coraz trudniejsze, a spełnienie biurokratycznych wymogów przerasta czasem możliwości jednego człowieka, i finansowe, i organizacyjne.

Tym razem – zdaniem księdza – na jego decyzję o zaniechaniu zezwoleń złożyły się trzy powody.

Pierwszy to niezwykle wysoki koszt pozwolenia – od kilkuset do ponad paru tysięcy litów. Przemarsz był dość spokojny, nie stwarzał problemów w ruchu drogowym ani nie zakłócał spokoju mieszkańców miasta (poza spokojem osób przeczulonych na mundury harcerskie i polski charakter imprezy – przyp. red.). Impreza była też dość spontaniczna, nie wiadomo było bowiem, ile ostatecznie osób zechce wziąć w niej udział.

Drugim, a może nawet decydującym powodem decyzji księdza był fakt, iż kilka dni wcześniej samorząd wydał zezwolenie na zorganizowanie w Wilnie parady równości „Za równość” („Už lygybę“). Koszty obsługi i ochrony parady to ponad 200 tysięcy litów z kieszeni podatnika. Ksiądz Stańczyk, dostrzegając w tym ogromną niesprawiedliwość (również wobec młodzieży i wartości chrześcijańskich), uznał, że tym razem przeciwstawi się literze prawa.

Kolejnym powodem decyzji księdza była sprzeczność przekazu władz, które głośno zachęcały do uczczenia 150. rocznicy powstania styczniowego, jednak w żaden sposób zainteresowanym środowiskom nie okazały wsparcia. „Powstanie styczniowe – to bohaterski zryw Polaków, Litwinów, Białorusinów, obywateli całej Rzeczpospolitej i Wielkiego Księstwa Litewskiego. Spadkobiercami tych tradycji i wartości są dzisiaj wszyscy mieszkańcy Wilna i Litwy” – konkludował ks. D. Stańczyk.

Ksiądz Stańczyk zapewnia, że przyjmie każdą karę, ureguluje ją lub wykona, gdyż „chce mieć czyste sumienie również względem prawa”.

Ostateczny werdykt w sprawie kary zapadnie 4 marca.

Nie tylko ksiądz Dariusz Stańczyk został ukarany za udział w obchodach 150. rocznicy powstania styczniowego. Podobny los spotkał pasjonata powstania styczniowego na Białorusi, gdzie, jak wiadomo, sytuacja polityczna jest zgoła odmienna. Również w środę, 20 lutego, na 2,5 mln białoruskich rubli (około 1000 litów) sąd w Lidzie skazał szefa Towarzystwa Kultury Polskiej Ziemi Lidzkiej, Aleksandra Kołyszkę, za próbę oddania hołdu 22 stycznia uczestnikowi powstania styczniowego księdzu Adamowi Falkowskiemu.

22 stycznia wieczorem kilkanaście osób – w tym działacze Towarzystwa Kultury Polskiej Ziemi Lidzkiej i ucząca się języka polskiego młodzież z Lidy – zapaliło znicze na grobie ks. Falkowskiego. Ksiądz Adam Falkowski został rozstrzelany za poparcie powstania styczniowego.

Gdy tylko Aleksander Kołyszko zaczął przemawiać nad grobem powstańca, podeszli milicjanci, zakazali dalszych modlitw, uznając obecność osób za nielegalne zgromadzenie, i spisali nazwiska uczestniczących w uroczystości.

Zgodnie z zaostrzoną w 2011 roku białoruską ustawą o zgromadzeniach na każde zgromadzenie trzeba uzyskać zgodę władz lokalnych. Zarówno organizatorom, jak i uczestnikom zgromadzeń odbywających się bez zezwolenia grozi odpowiedzialność administracyjna i karna. Kołyszko powiedział, że nie zwracał się z wnioskiem o zgodę na zgromadzenie. „Ja wciąż uważam, że w takim miejscu zgoda nie jest potrzebna. Na grobie z natury rzeczy jest miejsce dla modlitwy” – podkreślił.

Zdjęcia: Jan Wierbiel
Montaż: Artur Kalczewski
Współpraca: Małgorzata Aleksandrowicz

Źródło: http://www.wilnoteka.lt/pl/tresc/rozprawa-ksiedza-d-stanczyka

Posted in Ciekawe, Film, Patriotyzm | Otagowane: , , , | 57 Komentarzy »

Proście O Kierownictwo

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Niedziela, 24 lutego 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Ja Jestem. Radujcie się we Mnie. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Król Świętych. Pragnę was pouczyć. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Poddajcie się. Dajcie Mi zgodę by was przemienić. Potrzebuję waszych próśb modlitewnych. Potrzebuję waszej pomocy. Pragnę przyprowadzić wiele dusz z powrotem do owczarni. Tak wielu jest głuchych na Moje usilne prośby. Pomóżcie Mi, kiedy jest jeszcze czas. Wielu zostanie utraconych jeśli Mi odmówicie. Umiłowani, dzisiaj zapraszam was, byście Mi ufali. Umieśćcie wszystkie swoje brzemienia u Moich stop i zwróćcie swój wzrok na Mnie. Wiedzcie, że przywrócę wam wszystko, co zostało wam zabrane. Przywrócę wam wszystko co szatan wam ukradł, i ukoronuję was po śmierci. Pozostańcie wypełnieni wiarą. Nie wątpcie. Miliony nie chcą uwierzyć, że szatan istnieje. Z tego powodu, wiele dusz zostanie wrzuconych do ognia piekielnego. Kochani, jest waszym obowiązkiem by szukać prawdy. Nie bądźcie zadowoleni z przeciętności. Nie pozwólcie sobie na ślepe podążanie za innymi. Nie róbcie hazardu z waszego wiecznego przeznaczenia. Jeśli tak postąpicie pożałujecie tej decyzji. Módlcie się. Proście o wskazówki a będę kierować waszym każdym krokiem. Proście o kierownictwo, a wasze anioły będą służyć wam w szczególny sposób. Proście o kierownictwo a będę was nosić kiedy będzie to konieczne. Ale przede wszystkim, ufajcie Mi. Nigdy was nie zawiodę. Obiecuję szanować Moje przymierze z wami. Obiecuję błogosławić ponad waszą wyobraźnię kiedy staniecie się posłusznymi, pokornymi i kiedy będziecie chodzić w wierze. Nabierzcie otuchy. Walczcie wszystkimi rodzajami broni jaką złożyłem wam do dyspozycji. Módlcie się bez przerwy a razem odtworzymy oblicze Ziemi. Liczę na was, że będziecie służyć pełni pokory. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 3 Komentarze »

Czekajcie Na łaskę By Została Intronizowana W Waszych Sercach

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Sobota, 23 lutego 2013

Dzieci Miłości,
Radujcie się. Stoję przed wami w chwale. Ja Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Otwórzcie wasze serca na Miłość. Poddajcie się z radością. Poddajcie się Mnie. Dajcie Mi zgodę by przekształcić was teraz. Nigdy was nie pogwałcę. Czekam na wasze pozwolenie pukając do drzwi waszych serc. Umiłowani, wejdźcie Mi na kolana. Pozostańcie spokojni. Będę mówić do waszych serc i uczyć was Moich dróg. Słuchajcie uważnie Moich instrukcji i nie kwestionujcie Moich motywów. Pragnę tego, co jest najlepsze dla każdego z was. Zaufajcie Mi. Ufajcie w Moj mistrzowski plan i radujcie się gdyż teraz wydarzenia potęgują się na całej Ziemi.  Dusze zmieniają się. Poczyniono postępy i niektórzy wracają do Mnie dzięki waszym modlitwom i wytrwałości. Umiłowani, kontynuujcie modlić się. Módlcie się nieustannie. Potrzebuję waszych próśb modlitewnych. Wasze anioły stoją na straży i szepczą wam do ucha. Wielu wciąż nie jest w stanie ich słyszeć, już nie mówiąc o tym by ich widzieć. O Moi Mali, wierzcie, że wasze anioły stróże są przy was. Są świadkami wszystkiego co robicie i zdają Mi sprawozdanie ze wszystkiego. Wasze anioły są często przytłoczone waszymi decyzjami i nędznymi wyborami. Pragną doprowadzić was do Bram Nieba i często są zniechęcani. Ci, którzy przybliżą sie do swoich Aniołów Stróżów będą czerpać wiele radości w chwili swojej śmierci. Zrozumieją wtedy wszystko to, co zrobili ich aniołowie by doprowadzić ich do nawrócenia i przyprowadzić do chwały. Dusze, które odmawiają im pomocy wypłaczą ocean łez kiedy będą świadomi swojego błędu, kosztu swojego nieposłuszeństwa i obojętności. Będą lamentować przez całą wieczność. Dzieci, ufajcie, że Moja łaska spoczywa na was, nawet wtedy, kiedy wszystko wydaje się stracone. Nie załamujcie się w wierze. Pozostańcie wypełnieni wiarą. Chodźcie w świętości i czekajcie na Mnie. Czekajcie na łaskę, by została intronizowana  w waszych sercach, i na Moje dary by się spełniły. Rozważcie tę naukę. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła : Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 2 Komentarze »

Twoj Czas Dobiega Konca

Posted by Dzieckonmp w dniu 26 lutego 2013

Orędzie z Ontario – Piątek, 22 lutego 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Król Miłosierdzia. Pragnę pouczyć was teraz. Otwórzcie wasze serca na Mnie. Poddajcie się. Dajcie Mi pozwolenie na wejście do wnętrza. Mam plany dla was. Mój mistrzowski plan odsłania się teraz na oczach ludzi, a miliony odmawiają klękać przede Mną. Szatan zdeprawował młodych, oszukał masy i utorował sobie drogę do Mojego Kościoła. Uważajcie Moi Mali. Nie dajcie się zwieść tym pozorom pokoju. Jesteśmy w stanie wojny. Módlcie się. Weźcie swoje Różańce i módlcie się. Proście o błogosławieństwa dla waszych rodzin i przyjaciół. Módlcie się nieustannie. Nie wpadnijcie w pułapki szatana. Bądźcie zawsze czujni i pozostawajcie Mnie posłuszni. Czas jest istotny. Służcie w tym, co wydaje się być najmniejszą rzeczą. Wnoście wkład w Moje trudy miłości. Wydajcie wojnę nienawiści. Bądźcie cierpliwi dla tych, którzy was prześladują. Bądźcie otwarci na Prawdę. Nie udawajcie, że wiecie co jest dla was najlepsze. Tylko Ja mogę prowadzić was na waszej drodze duchowej. Nieposłuszeństwo Mnie sprowadzi oczyszczenia i kary. Nie odwracajcie się już dłużej ode Mnie. Nie odkładajcie waszego nawrócenia, gdyż czas wasz ucieka. Wielu zostanie przywołanych [do Mnie]. Miliony zostanie wrzuconych do ognia piekielnego i utraconych dla Mnie na wieczność z powodu ich obojętności, ich chęci kontroli i ich potrzeby bycia wyróżnionym. Dzieci Moje już nie kroczą w pokorze. Stali się oni pełni dumy. Grzeszą. O maleństwa, słuchajcie Mnie. Pozbądźcie sie nauk tego świata. Szatan kontroluje media. Pozbądźcie się swojej żądzy bogactw, zaszczytów i statusu. Chodźcie w pokorze, i słuchajcie Mnie. Ofiarujcie dziękczynienie za tyle przejawów Mojej Miłości do was. Ofiarujcie dziękczynienie i radujcie się, gdyż Moja łaska pozostaje z wami kiedy słuchacie Mojego głosu. Dobrze zrobicie, jak sobie to zapamiętacie. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła : Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: , | 5 Komentarzy »