Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    4,9 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

DYREKTYWY WIELKIEGO MISTRZA MASONÓW

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 lutego 2013


z marca 1962 roku, ponownie opracowane w październiku 1993 roku
(tłumaczenie z „KL Katholisch Glauben und Leben”, nr 4, April 2001
)

         DYREKTYWA 1: Usuńcie raz na zawsze św. Michała Archanioła, obrońcę Kościoła katolickiego, ze wszystkich modlitw wewnątrz Mszy świętej i poza nią. Usuńcie jego figury. Powiedzcie, że to odwraca uwagę od Chrystusa.
           NASZA ODPOWIEDŹ:  odmawiajmy jak najczęściej modlitwę:

  Św. Michale Archaniele! Wspomagaj nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a ty, wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.”
Tam, gdzie jest figura lub obraz św. Michała Archanioła organizujmy nabożeństwa w intencji o zwycięstwo nad złem i szatanem,

 szczególnie 29 września, w dniu święta Świętych Michała, Gabriela i Rafała.
DYREKTYWA 2: Pozbądźcie sie uczynków pokutnych w czasie Wielkiego Postu, takich jak rezygnacja z mięsa w piątek lub post.Udaremniajcie każdy akt wyrzeczenia. Mówcie: „Chrystus wysłużył już dla nas niebo”.
           NASZA ODPOWIEDŹ: Rozwijajmy ducha pokuty i wyrzeczenia, zwłaszcza przez modlitwę i post („Ten rodzaj złych duchów mozna wyrzucić tylko modlitwą i postem” – Mt 17,21).
          DYREKTYWA 3: Mówcie, że znak pokoju musi być przekazywany. Zachęcajcie ludzi do chodzenia po kościele, aby zakłócać skupienie i modlitwę. Zamiast znaku krzyża przekazujcie jakiś znak pokoju. Mówcie, że Chrystus także wychodził, aby pozdrawiać swoich uczniów. Nie zezwalajcie na skupienie w tym czasie. Księża winni się odwrócić plecami do Eucharystii, a oddać cześć ludowi.
NASZA ODPOWIEDŹ:
Przeżywajmy Eucharystię w coraz większym skupieniu i skoncentrowaniu uwagi na Najświętszym Sakramencie.
           DYREKTYWA 4:  Uczęszczający do Kościoła winni nosić niedbałą odzież. Mówcie, że każdy powinien w kościele czuć się dobrze. To obniży doniosłość Mszy Świętej.
          NASZA ODPOWIEDŹ: Miejmy na Mszę Świętą przygotowane najładniejsze ubranie, a zarazem skromne. Zachecajmy innych, aby przyłączyli się do naszej akcji i także stosownie byli ubrani w kościele.
           DYREKTYWA 5:  Powstrzymajcie przyjmujących Komunię świętą od przyjmowania Hostii na klęcząco. Mówcie rodzicom i nauczycielom, żeby powstrzymywali dzieci przed składaniem rąk przed i po przyjęciu Komunii świętej. Mówcie im, że Pan Bóg kocha ich takimi, jakimi są, i życzy sobie, aby się czuli całkowicie rozluźnieni. Pozbądźcie się wszelkiego klęczenia i przyklękiwania w kościele. Usuńcie klęczniki z ławek w kościele. Mówcie ludziom, że powinni na stojąco dać świadectwo podczas Mszy świętej.
           NASZA ODPOWIEDŹ: Zwróćmy uwagę na naszą postawę podczas Mszy świętej i Komunii świętej, aby wyrażała modlitewne skupienie i uwielbienie prawdziwego Boga w Hostii. Przed Panem Bogiem ZAWSZE i TYLKO NA KOLANACH
            DYREKTYWA 6: Skończcie z organową muzyką sakralną. Wnieście do kościołów gitary, żydowskie harfy, bębny, „tupanie nogami” i „święty śmiech”. To powstrzyma ludzi od osobistych modlitw oraz od rozmów z Panem Jezusem. Nie dajcie Jezusowi czasu na powołanie dzieci do życia religijnego. Wystawiajcie tańce liturgiczne w podniecającej odzieży, sztukę i koncerty na ołtarzu.
            NASZA ODPOWIEDŹ: Organizujmy adorację Najświętszego Sakramentu, zwłaszcza po Eucharystii, w której pozostawimy znaczną część czasu na osobistą modlitwę. Przeciwstawiajmy się przedstawieniom teatralnym w Kościele.
DYREKTYWA 7: Pieśniom do Matki Bożej i do św. Józefa zabierzcie charakter sakralny. Określajcie kult do Nich jako bałwochwalstwo. Ośmieszajcie tych, którzy w tym wytrwają.
           NASZA ODPOWIEDŹ: Rozwijajmy nabożeństwo Maryjne, zwłaszcza pierwszo sobotnie. Odmawiajmy jak najczęściej różaniec, litanie do Matki Bożej, Anioł Pański o godzinie 12:00, Apel Jasnogórski o godzinie 21:00, Akt strzelisty: „O Maryjo bez grzechu pierworodnego poczęta módl się za nami, którzy się do Ciebie uciekamy i za wszystkimi , którzy się do  Ciebie nie uciekają, a zwłaszcza za MASONAMI i poleconymi Tobie” Nośmy na szyi Cudowny Medalik. Wstępujmy do Rycerstwa Niepokalanej aby tak jak św. Maksymilian szerzyć kult Niepokalanej. Jak mówił św. Maksymilian: „Zdobyć jak najwięcej dusz dla Chrystusa przez Maryję!” Módlmy się do św. Józefa patrona rodzin. Prośmy go by opiekował się nami i naszą rodziną.  (Wydawnictwo i Drukarnia Ojców Franciszkanów)

         Wszystkie przedstawione punkty są niezmiernie ważne, jednak chciałbym zwrócić uwagę na punkt nr 6, chodzi głównie o spektakle i koncerty organizowane w kościołach. Stało się to swoistą modą, tak jakby księża proboszczowie zapomnieli słów Pana Jezusa „I rzekł do nich: «Napisane jest: Mój dom ma być domem modlitwy, a wy czynicie z niego jaskinię zbójców»” Mk 21.13.

Można oczywiście powiedzieć, że nie czynimy nic złego, oddajemy Bogu cześć przez sztukę, ale z tych słów Pana Jezusa wynika jasno, że Boga nie interesuje  oddawanie czci przez sztukę, Bóg chce naszych modlitw, naszego zaangażowania w kontakt z Nim. Organizujmy w kościołach wspólne śpiewanie kolęd, a nie koncerty kolędowe. Wspólne śpiewanie jest formą nabożeństwa i oddaniem czci Bogu, koncert  jest zawsze formą uczczenia wykonawcy.                              KRÓTKA HISTORIA ZAŁOŻENIA RYCERSTWA NIEPOKALANEJ
W 1917 roku, podczas jubileuszowego kongresu masonów rzymskich, z okazji ich dwusetnej rocznicy powstania, zorganizowali oni demonstrację na Placu św. Piotra w Watykanie. Demonstranci z nienawiścią wykrzykiwali drwiące z Kościoła świętego hasła i pieśni. Nieśli także wtedy obraz, na którym św. Michał Archanioł był pod nogami Lucyfera, z widniejącym napisem: „Papieżu, zniszczymy cię”. W tym czasie w Rzymie studiował młody kleryk, Maksymilian Kolbe. Był on świadkiem tych pochodów. Czuł się głęboko dotknięty zuchwałym świętokradztwem masonów i czuł potrzebę uczynienia czegoś w obronie Kościoła. Podczas lata 1917 roku zorganizował grupkę siedmiu pierwszych członków stowarzyszenia do walki z masonerią i innymi sługami Lucyfera. Dnia 16 października 1917 roku na zebraniu, przed figurką Niepokalanej, oddali się oni całkowicie Niepokalanej i na znak oddania nosili Cudowne Medaliki, dając w ten sposób początek Rycerstwu Niepokalanej. Poniższy tekst stanowi dla nas, zwłaszcza rycerzy Niepokalanej, kontynuatorów misji św. Maksymiliana, wyzwanie do spotęgowania wysiłków i działań, zmierzających do zniszczenia planu masonerii i ocalenia tych, którzy ulegli jej wpływom.

                                                                     

Komentarze 72 to “DYREKTYWY WIELKIEGO MISTRZA MASONÓW”

  1. Małgosia said

    Kochani pragne Wam wszystkim i kazdemu z osobna-bardzo podziekowac za modlitwe za nasza rodzine!!!

  2. KRYSTYNA said

    Lista watykańskich masonów

    http://wiadomosci.monasterujkowice.pl/?p=9253

    KRÓLUJ NAM CHRYSTE ! ! !

  3. Halina said

    Miło zobaczyć jak swiadomie buduje sie kontra dla szatana …To właśnie o to chodzi by wolą nastawiać serce do akceptacij tego co jest miłe Bogu i wypływa z miłości do Niego.To jest ta droga którą ma podążać człowiek…….Niechaj w kazdym sercu rodzi sie bunt przeciwko temu co pochodzi od szatana …Bo kośćiół stracił wole walki i to jest największy jego problem ….Daje sie odciąc od założyciela a przez to daje sie wprowadzić na drogę zagłady ………Bo po co Chrystusowi kościół który Go odrzuca…..Czy to tak trudno pojąć tym na wyższych szczeblach hierarchi ……Myślą że znajdą szczęście uznanie zaszczyty ,,,jakże sie myla …Miłość w sercach człowieczka szaraczka do Boga i chęć pełnienia woli Jego będzie tym cozablokuje szatana i uratuje kośćiół a ile cierpienia bólu ofiar to poniesie by obudzili sie hierarchowie to czas pokaze………Można tylko prosić i błagać —–kaplani nie wpuszczajcie w kościół w nas tego co zabija miłość do BOga co spycha nas zBozej drogi..My chcemy osiągać Bozy cel i prosimy wspomagajcie nas ..Razem damy rade .Liczymy na was ….. My kochamy Chrystusa Krola a wy ……..Nie wystawiajcie nas na pozarcie szatanowi ……..Powołajcie Chrystusc Królem ….Tak wiele od tego zalezy Czy nie ma litosci w waszych sercach …….Pomocy …….Szczerze kochająca Chrystusa Krola……….

  4. sławomir said

    MODLITWA do Michała Archanioła już jest zmieniona przez wrogów Pana Boga i ludzi. Teraz jest ….”wspomagaj nas”…a papież ułożył ” broń nas”- jest to wielka różnica – brak ŁASK
    Niech go Bóg pogromi a nie oby go Bóg pogromił też zmienione
    Święty Michale Archaniele
    broń nas w walce.
    Przeciw niegodziwości
    i zasadzkom złego ducha
    bądź nam obroną.
    Niech go Bóg pogromi,
    pokornie prosimy.
    A Ty, Książe wojska niebieskiego,
    szatana i inne duchy złe,
    które na zgubę dusz krążą po świecie,
    mocą Bożą strąć do piekła. Amen

  5. Małgosia said

    Czasami Pan Bog zabiera nas na glebokie wody,ale nie po to aby nas wystraszyc-lecz po to aby nas oczyscic..Niebo sie cieszy z kazdego nawroconego grzesznika..bez Wiary niema milosci,bez milosci niema nadziei,bez Boga niema nas-kochajmy sie i przebaczajmy tak czesto jak to mozliwe.

  6. Krzysztof said

    QWO VADIS?

    BAH: 2013-02-17 kazanie ►ks.Piotr Natanek

    http://de.gloria.tv/?media=401352

  7. Piotr said

    Jezus:

    „Pokój niech będzie z tobą. Jam jest Alfa i Omega. Pozostań we Mnie, aby ogłaszać Moje Orędzie tak wyraźnie, jak powinnaś to uczynić. Niech rozszerza się Moje Słowo. Niech wszyscy usłyszą Moje Wezwanie i zrozumieją, jak ich kocham. Niech wiedzą, że Pięć Moich Ran jest szeroko otwartych. Ludzie mają nieograniczoną zdolność do zdrady i do uderzania Mnie…

    Z bólem i żalem w Moim Sercu muszę wam powiedzieć o wszystkim, co widzę w Moim własnym Domu: dziś Tyran depcze już Moje Ciało i chce całkowicie usunąć Moją Stałą Ofiarę. Zdradza Mnie jeden z tych, którzy żyją pod Moim dachem. Głosi pokój, lecz szuka jedynie zła. Pali kadzidło, ale po to, aby wezwać szatana i zdobyć więcej mocy.

    – O, Panie! Nie mogę w to uwierzyć, że to się właśnie dokonuje…

    – A jednak to się dzieje, lecz wy zdajecie się nie rozumieć… On i jego zwolennicy zdecydowani są zasiąść na Moim Tronie w szatach proroków, aby kierować światem i… Ach! Tylu Moich pasterzy zbłądziło z powodu ich fałszywych nauk i przez ich błędy! Zeszli z prawej drogi i błądzą, idąc za tradycją, która nie pochodzi ode Mnie. Porzucają święte zasady, które im dałem. Ostrzegłem was przed tymi fałszywymi nauczycielami i fałszywymi prorokami. Ostrzegłem was, że w ostatnich dniach Babilon zostanie wzniesiony w sercu Mojego Sanktuarium, zamieniając Moje Święte Miejsce w kryjówkę złodziei, siedlisko demonów! O, córko!… W schronienie, w którym mieszkają i królują wszelkie duchy nieczyste… Zajęci są kupczeniem w Moim własnym Domu. Handlarze wspierają się wzajemnie w Moim Domu, zastawiając pułapki na życie Mojego Ludu. Przeganiają Moich proroków, zabijają Moich rzeczników, cały czas ochraniając swych własnych fałszywych proroków, rozpowszechniających herezje i błędy! Zniesławiają Moich proroków przed światem; kłamią wobec świata, który uwielbia słuchanie oszczerstw i zniewag. Wyrywają Moje Tradycje, aby ustanowić wymysły i ludzkie doktryny. Wszystko to robią przed Moim Tronem… Handlarze ci zwodzą właśnie bardzo wielu podstępnymi argumentami. Umieszczają swoich na najlepszych miejscach, aby panować z berłem Kłamstwa.

    Przeznaczyłem cię, abyś była Moim Echem, zatem idź, ogłaszaj to, co usłyszałaś. Powiedz im, że wszyscy żyjecie w czasie Wielkiego, przepowiedzianego Odstępstwa. Powiedz Moim pasterzom, niech otworzą oczy i uszy na Moje zaniepokojone wezwania, bo wkrótce zostaną zmuszeni do spożywania i picia trucizny.

    Wezwijcie wasze wspólnoty i przygotujcie je do czuwania na modlitwie i poście. Szatan nadchodzi, aby każdego wystawić na próbę. Przychodzi zmusić was do ucieczki i podzielić. Zbliża się do Mojego Tronu, do Mojego Tabernakulum, aby sprzedać Moją Krew i usunąć Moją Nieustanną Ofiarę.

    Ludu Mój… Dziedzictwo Moje… do ciebie wołam: kapłani i słudzy Mojego Ołtarza, wy, którzy podnosicie Mnie każdego dnia, nigdy Mnie nie opuszczajcie, nigdy Mnie nie sprzedajcie…

    Już słychać jęki aniołów, a niebiosa drżą przed tym, co nadchodzi. Nawet demony są przerażone i bledną… Nieprzyjaciel, który wynosi się ponad wszystko, co odbiera cześć, sam posadzi się na tronie w Moim Sanktuarium. Przychodzi mając w rękach pętlę. Idzie w kierunku tego, który przeze Mnie został wyznaczony i który powstrzymuje bunt mający właśnie wybuchnąć. On jest skromny i odważny, a jego życie właśnie przemija w ofierze… Błogosławię go za to, że ściśle zachował niezmienne Przesłanie Tradycji, szatan jednak chce go doprowadzić do milczenia, aby móc przez usta tych, którzy sprzedają Moją Krew, rozszerzyć swe błędy i doprowadzić was wszystkich do zniszczenia. Oto godzina szatana planującego nikczemnie zniszczyć Moje stworzenia.

    Wołaj, córko, ponieważ ten dzień jest bliski, a on przygotowuje się, aby spustoszyć naród po narodzie.

    Moje Serce jest złamane…

    Miłość nie bała się śmierci. Zatem wy też, Moi przyjaciele i Moi pasterze, nie bójcie się, idźcie za Mną. Wasza rola polega na obronie aż do śmierci Mojego Słowa i Mojego Kościoła. Nie mówcie: «Pozwól Mi najpierw iść pożegnać się z moimi». Powiadam wam: «Kiedy już ręka trzyma laskę pasterską, żaden z tych, którzy patrzą za siebie, nie jest Mnie godzien ani nie nadaje się do Mojego Królestwa.» Podążajcie za Mną aż na Kalwarię po skąpanych we Krwi śladach Moich Kroków.

    Córko, Moja błogosławiona, twój Pocieszyciel jest zadowolony, że Go pocieszyłaś i że pozwoliłaś Mu posługiwać się twoją ręką. Ach… Vassiliki, te Krwawe Łzy, które wylewam każdego dnia, wywołane są nieprawością i złem.

    Epoko! O, epoko! Dlaczego opuściłaś swego Boga?

    Mój aniele uformowany przeze Mnie, nie rań Mnie ani nie puszczaj Mojej Ręki. Niektórzy będą cię kamienować, niektórzy będą cię wlec w błocie, niektórzy podniosą pięści i będą ci grozić. Mówisz, że gromadzą na twoją głowę zniewagę za zniewagą, oszczerstwo za oszczerstwem. Powiadam ci, że gromadzą jedynie nagrodę za nagrodą dla ciebie tu, w Niebie, i Moje błogosławieństwo za błogosławieństwem na twoim czole. Ogłaszaj więc bez lęku Moje Orędzie, dawaj świadectwo, Mój aniele. A z powodu otrzymywanych przez ciebie ran, wielu duszom zaoszczędzony będzie wyrok. Dam ci odpowiednią zapłatę za rany, które otrzymujesz w Domu Moich przyjaciół. Wybrałem cię, abyś była ofiarą Mojej Męki, ołtarzem, na którym złożę Jedność. Czy możesz więc prosić o coś więcej? Cóż więcej mogę ci dać, czego ci jeszcze nie udzieliłem? Została ci udzielona Mądrość i Mój Duch jest z tobą, aby ci pomóc znieść biczowanie przez świat. Ach!… Udzieliłem ci też daru bezcennego: daru pragnienia Mnie i tęsknoty za Mną. Idź więc ze Mną, pozwól Mi posługiwać się tobą i posyłać cię od narodu do narodu, aby im powiedzieć, że Bóg, o którym zapomnieli, nigdy o nich nie zapomniał.

    Przypomnij im, że Serce Pana jest Miłosierdziem. Tak, powiedz im, że jestem łagodny i pokorny sercem. Jezus jest Moje Imię. ic”
    „Prawdziwe Życie w Bogu” , Zeszyt 66, 27.05.93

  8. jadam said

    Chciałbym wkleić pewien link (strona po angielsku do przetłumaczenia translatorem)
    http://itccs.org/2013/02/13/pope-benedict-resigned-to-avoid-arrest-seizure-of-church-wealth-by-easter/
    i zapytać co o tym myślicie. Czy to zwykły straszak i happening czy raczej to coś poważnego.????

  9. Darek said

    http://fr.lourdes-france.org/tv-lourdes/?vid=11fevrier

    Podczas dzisiejszego kazania ks. Piotr poruszył min.pielgrzymkę do Lourdes i o wyróżnieniu jakie spotkało rycerzy Chrystusa Króla . Powyżej umieściłem link do całej mszy św. . Nasi są od 15;00 minuty . Faktycznie robi wrażenie.

    Polecam wszystkim odsłuchać dzisiejszego kazania , które będzie kontynuowane jutro

  10. Dawid said

    Inflacja i metale szlachetne.
    Bob Rinear, theinternationalforecaster.com
    USA
    2013-02-16 Ekonomia Podczas gdy cały świat dodrukowuje pieniądze i dewaluuje swoje waluty, Wenezuela wyszła przed szereg mówiąc: „Pokażę wam, jak się dewaluuje waluty”. Po jednym krótkim oświadczeniu ludzie zobaczyli spadek siły nabywczej ich waluty z 4,3 Bolivara do 6,2 Bolivara do dolara. Nie jest to pierwszy ani ostatni kraj, który to zrobił. Czy narody dewaluujące swoje waluty o 46%, mogą być przyczynkiem do wstrząsów w 2013 roku? Pewnie.

    Spójrz na to co dzieje się w Japonii. Ogłaszają, że są zmęczeni ponad 20 letnią deflacją, więc obrali za kierunek 2% inflację. Jednak aby tam dotrzeć będą musieli dodrukować biliony jenów, co obniży, podobnie jak w Wenezueli, wartość jenów w obiegu. Czy amerykańskie firmy produkujące samochody, zwłaszcza „Government Motors” będą stały spokojnie i patrzyły jak Japonia sprzedaje Toyoty z dużymi upustami w USA? Raczej nie. Mają swoich ludzi Obamy w biurze Bernanke krzyczących mu by uruchomił więcej komputerów, aby mogły drukować jeszcze szybciej i więcej cyfrowych dolarów. Nazwałbym to wstrząsem.

    […] W świecie złota widzimy, że sztaby bulionowego złota były deklarowane i redeklarowane jako zabezpieczenie setki razy. Te funkcje, są jak najbardziej częścią frakcyjnej bankowości, i działają ponieważ wszyscy nie spieszą aby odebrać swoje aktywa w tym samym czasie. Jednak gdyby do tego doszło odkryli by, że ich aktywa należą do setek osób, jeśli w ogóle tam są.

    Jak działa system bankowy:

    OGLĄDAJ DALEJ>>>

    Jak to wszystko będzie rozegrane? Niezbyt idealnie, takie jest moje przypuszczenie, co przywodzi na myśl Niemcy. Ostatnio postanowili „zabrać do domu” swoje złoto, jednak powiedziano im, że ten proces potrwa 7 lat zanim całe ich złoto dotrze do Niemiec. Dlaczego 7 lat? Dlaczego po prostu nie zadzwonią do Rezerwy Federalnej w Nowym Jorku i francuskiego depozytariusza i powiedzą „Tutaj, Niemcy… macie kilkaset ton naszego złota w skarbcach, wysyłamy kilka statków aby je odebrać?” Dlaczego 7 lat? Dlatego, że NY FED go nie ma. Zasadniczo Niemcy próbują być “miłe” pozwalając bankom centralnym zachować twarz. Wiedzą, że złoto było zastawiane, dzierżawione i sprzedawane. Dają bankom czas na rozwiązanie sprawy zamiast wprowadzać panikę na świecie.

    Mówiąc o Niemczech, jak i całej Europie… Mówi się, że w Grecji cięcia doprowadziły do biedy tak wiele ludzi, że nie są w stanie ogrzewać swoich domów. Nie mogą sobie pozwolić na olej opałowy. Tak więc w wielu domach „zamarzają” nosząc wiele warstw odzieży by po prostu przetrzymać zimę. Dalej oczywiście mamy Hiszpanię i Włochy w ich bankowe problemy względem oszustw i „złych derywatów”, które ukryto przez polityków „ze znajomościami”. Czy 2013 przyniesie jakieś wstrząsy w strefie Euro? Byłbym strasznie zdziwiony, gdyby do nich nie doszło!

    […] Wszystkie banki centralne drukują pieniądze. Stosują wszelkiego rodzaju systemy kupna tylnymi drzwiami próbując je „sterylizować”, czyli w zasadzie „umieścić pieniądze w systemie nie powodując zbyt wysokiej inflacji”. Jednak ze względu na to, że coraz więcej krajów (takich jak Chiny, Rosja i Wenezuela) jest zmęczonych polityką finansową USA, zostaną wznowione „wojny walutowe” a pierwsze strzały już zostały oddane. Jeśli pamiętasz naszą dyskusję na temat „prędkości” pieniędzy, zdajesz sobie sprawę, że w pewnym momencie ogromny procent tej gotówki będzie pędzić dalej i zaleje system. Będziemy mieli swoją wersję hiperinflacji. Pytanie tylko, kiedy? Czy może to mieć miejsce w roku 2013? Oczywiście, że może.

    […] Naturalnie będę mówił o metalach. Wielu ludzi jest wprowadzanych obecnie w „błąd” na rynku metali, w odniesieni do platyny i palladu. Tak, w ostatnim czasie oba metale odnotowały spektakularne wzrosty, ale czy są one odpowiednim medium inwestycji długoterminowej dla ochrony własnego majątku? Nie. Te dwa metale nie odnotowują zwyżek w sytuacji masowego drukowania pieniędzy. Nie zyskują na wartości, ponieważ są bezpieczną lokatą chroniącą przed obłędem działań Banków Centralnych. Ich ceny są wyższe ze względu na obecnie wysoki popyt na nowe samochody, wraz z tym jak system jest zalewany gotówką i każdy opowiada o tym, że fiskalny kryzys został zażegnany. Tak więc producenci potrzebują platyny i palladu by wykorzystać je w katalizatorach. Po drugie, w niektórych krajach wydobywczych niepokoje polityczne doprowadziły do zatrzymania produkcji. Więc tych surowców jest mniej, a popyt jest wysoki.

    Ich ceny spadną, gdy spadnie popyt. Innymi słowy, w przeciwieństwie do złota i srebra, które pozostaną silne i będą wzrastać gdy będą narastały globalne problemy lub hiperinflacja, platyna i pallad stracą na wartości. Nikt nie będzie ich potrzebował i nie będzie na nie popytu. W historii, choć obydwa metale miały wysoką wartość to ich cena odzwierciedlała ich rzadkość, nie są natomiast środkiem wymiany. Nikt nie przychodzi do lokalnego sklepu spożywczego, z kieszeniami pełnymi pallady by zakupić chleb. Natomiast srebro i złoto działają jak pieniądze. Pamiętaj o tym dobrze. Możesz handlować tymi metalami, ale nie przetrzymuj ich jak złoto i srebro jako zabezpieczenie majątku. Możesz się na tym sparzyć.

    • Pokręć said

      Ojtam, ojtam, złoto jako pieniądz wygląda de facto tak samo, jak ten pieniądz papierowy. Różni sie tylko tym że złota jest dużo mniej niz papieru i nie jest łatwo wydrukować złoty pieniądz „z niczego”. Róznica między uncją złota a złotą monetą uncjową jest małym ułamkiem ceny uncji złota (koszt bicia monety+ zysk mennicy). Gdyby to przełożyć na pieniądz papierowy, to jego wartość powinna być równa cenie papieru, na którym jest wydrukowany + koszt druku + zysk drukarni.
      Aby „wydrukować” pieniądz złoty trzeba mieć najpierw złoto. Żeby był (chwilowy) zysk dla emitenta, wartośc nabywcza pieniądza musi być większa niż koszt jego emisji. Tak naprawdę, to złoto jest mocno przewartościowane. Dlaczego? Dlatego, że na cały zapas akurat złota przeliczono wartość wszystkich towarów i usług na rynku. Złoto jest takim towarem wymiennym, jak kiedyś były nim muszelki, czy kamyki. Ulega stosunkowo małej inflacji (a nawet – podlega deflacji), bo jest go mało i podaż złota jest mniejsza niż podaż towarów i usług.
      Weźmy na ten przykład taki metal jak bizmut. Jest go na świecie mniej niż złota. A kosztuje… ok. 30 dolarów za KILOGRAM. Sam mam słoiczek bizmutu w szafce i nie trzymam go zakopanego w tajnym miejscu w ogrodzie. Platyna jest droga, bo jest poszukiwana w przemyśle. Złoto, gdyby było takim samym towarem, jak inne metale, byłoby śmiesznie tanie a srebrnym drutem nawijalibyśmy transformatory zamiast gorszą (elektrycznie) miedzią. Złoto jako takie nie ma praktycznie żadnych zastosowań w przemyśle, srebro już tak.
      Wartość złota wynika dokładnie z tego samego, co wartość pieniądza papierowego. Tak jak celebryci są znani z tego, że są znani, tak wartość złota bierze się z tego, że jest ono drogie. I taki jest mechanizm cen na rynku, chleb kosztuje tyle, ile kosztuje, bo najbiedniejszy nabywca za tyle decyduje się ten chleb kupić. Cena czegokolwiek – nawet pieniądza papierowego, czy złota wynika tylko i wyłącznie z tego, ile nabywca jest w stanie za uncję złota zapłacić (czy to w papierowych śmieciach, czy to we własnej pracy, czy towarach do sprzedania, jakie ma na stanie).

      • Dawid said

        Tu się mylisz bo złoty pieniądz ma zabezpieczenie w złocie ma parytet na niego kiedyś dolary miały go ale zniesiono i są tylko prawnym środkiem płatniczym tak jak nasza waluta która jest pustym pieniądzem nie opartym na zlocie tylko musimy pamiętać ze złota nie ma tyle zeby wydrukować masę kasy i o to chodzi bo można tez mniejsze nominały w srebrze robić a mowie dobrze bo przekrętów bankowych by nie było…

  11. Dawid said

    No u nas ksiądz powiedział na końcu mszy że to są pomysły szatana te dywagacje na temat roli kościoła i następnego papieża moim zdaniem oni już wpadli w sidła antychrysta i MBM na pewno nie uwierzą o ile nie słyszeli o niej a to było w Centrum JPII na pewno Admin wie…

  12. nina said

    „Gdy mason z Polski przeżył omdlenie z przerażenia wstrząsnąłem nim aby doszedł do siebie i nakazałem milczenie. . Ale wyglądał on jak trup. Nagle nawiedziły mnie pokusy i myśli, że tu na pewno skończymy życie, ale z drugiej strony przyszły mi myśli że skoro ?Bóg pokazał mi jak masoni są oszukiwani i zwodzeni przez moce piekielne, to chyba po to aby ta tajemnica została ujawniona światu ? Gdy tak rozmyślałem i bez przerwy sie modliłem pojawiło się cudowne światło, ale jakieś inne od światła demonicznego . Chwyciłem masona z Polski i podążałem z nim za tym niezwykłym światłem. Pękały ściany, skały, ziemia sie rozsuwała a myśmy szli. W końcu znaleźliśmy się w jakiejś jaskini ..Niebiańskie światło znikło i zobaczyłem światło dzienne w skale góry. Po wyjściu na zewnątrz padliśmy na Ziemie. Martwiłem się, gdyż mason z Polski dalej nie mógł nic przemówić i wyglądał jak trup. Zorientowałem się, że znajdujemy sie poza zasięgiem posiadłości masońskiej . Przebywaliśmy w tym tajemniczym miejscu ponad 15 godzin. Nie będę ujawniał treści rozmowy z masonem z Polski. Przed rozstaniem się prosił mnie o zachowanie absolutnej tajemnicy i ja mu to przyrzekłem. On mnie osobiście nie znał i nie ujawniłem mu swej tożsamości. Poznał rzeczywistą prawdę choć nie doświadczył wizji piekła gdyż był nieprzytomny. Ale zobaczył przemianę złych duchów i cudowne wyprowadzenie nas z tajemnego miejsca wbrew wszelkim prawom materii / ściany pękały, skały się rozsuwały, ziemia sie przesuwała!.
    Wskazałem mu trzech pewnych biskupów do jego wyboru, aby najpierw przedstawił tę sprawę wybranemu biskupowi na zasadzie spowiedzi a następnie z wybranym biskupem udał się do Rzymu i tam wobec całego świata ujawnił całe to zdarzenie. Powiedziałem mu, że stanie się najsławniejszym nawróconym masonem jaki kiedykolwiek żył wcześniej. Miał to uczynić do 30 grudnia 2008 r. Niestety zginął tragicznie parę miesięcy przed tą datą. Czy był to prawdziwy wypadek wie tylko Bóg. Czy miało to jakiś związek z tym niezwykłym zdarzeniem? Ja tego nie wiem. Tajemnice zabrał do grobu. “
    Ten mason z Polski to prawdopodobnie Geremek.
    Koniecznie przeczytajcie całość. Opętany masonerią doznał łaski poznania prawdy.

    http://www.iluminaci.pl/masoneria/najwieksze-tajemnice-masonerii-oczami-opetanego

    • zmajcek said

      To jest tylko fragment. W tamtym roku omawiana była całość tego zdarzenia. Jest gdzieś w archiwum strony.
      Wygląda na to że masonem tym mógł być Geremek ale to tylko takie „wróżenie z fusów”.
      Jak dla mnie jest to dość niewiarygodna historia.

      • Dzieckonmp said

        ale prawdziwa z Geremkiem

      • Józef Piotr said

        I ty masz wątpliwości ? Życie i dzialalność Geremka udawadniały naocznie to że był wrogiem Polski , Polakow i Polskiego Katolickiego Narodu! . Że był Masonem i to wysokiego stopnia to też nie ulega najmniejszej watpliwości. !!
        Poszukaj w sieci jego plugawej strony życia.

  13. nina said

    http://www.iluminaci.pl/masoneria/najwieksze-tajemnice-masonerii-oczami-opetanego

  14. Kasia said

    Wszystkich ktorzy nie sluchali dzisjejszego kazania Qvo Vadis do Papieza beda nastepne , bardzo polecam sluchajcie. W tym tygodniu modlitwa za Papieza, post o chlebie i wodzie w srode i piatek oraz codziennie odmawiana Litania do Wszystkich Swietych, i Nowenna do Chrystusa Krola a Aniolowie przekazywani Papiezowi.
    Od 7 lat Ks. Natanek chcial sie dostac do Papieza ale byl blokowany, jak Chrystus nie zszedl z krzyza tak Ty nie opuszczaj Kosciola. Kazania sa prosba aby nie odchodzil ale jezeli juz musi to przedluzyl o 6 miesiecy bo jest Rok Wiary
    Kroluj Nam Chryste

    • Pro Publico Bono said

      W jednym z komentarzy pod infromacją o trzęsieniu ziemi we Włoszech podano ten link. Gdyby nie fakt, że autor posiłkuje się wizjami Ap.Jana i Daniela byłoby to kolejną spekulacją kto, jakie imię będzie następcą O.Św. Benedykta XVI. Ze względów jednak psychologicznych tj. sposób postrzegania antychrysta, dojście do władzy, PODSTĘP, małpowanie faktów z Biblii warto uważnie przeczytać szczególnie fragment związany z jego pozorowaną śmiercią i rzekomym zmartwychwstaniem. Nie wiem, ale wydaje mi się, że będą to znaki szczególne, które pozwolą na rozpoznanie fałszywego proroka jako sługi antychrysta. Podana wczoraj na forum wiadomość, że początkowo wszystko będzie przebiegało powoli, następnie jak x=y(2) tj. jak po zjeżdzalni zmuszają do refleksji.
      http://prorocy.w.interia.pl/r_an_born.htm
      pozwolę sobie podać – powtórzyć również linki podane na tym forum na końcu wpisów, by nie pozostały niezauważone. Tym bardziej, że korelują z prośbą ks. Natanka w odniesieniu do prośby o przesunięcie ze względu na Rok Wiary abdykacji O. Św. Benedykta XVI. Musimy pamiętać, że Ojciec Święty był prefektem ds Wiary i nieobce były Jego osobie wszelkie rzeczy ezoteryczne.

      Kliknij, aby uzyskać dostęp 13.250_PO_PAPA_BENEDETTO_XVI_13_febbraio_2013_La_Verita’_sulle_dimissioni_del%20Papa_nel_giorno_delle_Ceneri.pdf

      Kliknij, aby uzyskać dostęp 12.231_PO_PAPA_BENEDETTO_XVI_21.03.12_I_Sosia_dei_Papi-Sobowtory_Papiezy.pdf

      Chrystus Królem
      pomóżmy modlitwą O.Św. w Jego walce z antychrystem i jego sektą,
      nie chciałabym być na miejscu Ojca Świętego

      • Ania said

        Lepiej nie czytac tych oredzi „conchiglia”. Spojrzcie, w modlitwie W imie Ojca, dodane jest rowniez „W imie Matki”. Od wiekow modlimy sie W imie Ojca i Syna i Ducha Swietego. A tu jakies dowolne interpretacje…

        • Weronika said

          Dokladnie Aniu!!!!!! Poza tym jest tam rowniez mowa o istotach pozaziemskich ..Pachnie jak new age..

    • ANN said

      Kasiu dzieki za info..nie miałam okazji słuchac kazani X Natanka…ale wnioskuje ze poleca i prosi nas o posty w intencji Papieza…

      • ANN said

        dlaczego tak minusujecie ten komentarz?

        • Weronika said

          ANN, nie przejmuj sie minusami. Kazania ksiedza Natanka sa swietne, to swiety kaplan…a posty sa jego bardzo mocna strona.Goraco polecam …to kaplan ktory kocha Boga i zaraza wiernych ta miloscia.

    • lucek said

      @ Kasia
      Przepraszam … Nowenna czy Litania do Chrystusa Krola ?

      • Kasia said

        Nowenna do Chrystusa Krola , jak jestes kazdego dnia na Mszy Sw. i przyjmujesz Pan Jezusa w Komuni Sw. to otrzymujesz Aniola na czasy ostateczne i masz go w tym tygodniu oddac Papiezowi Nowenna jest na stronie http://www.regnumchristi.com.pl/index.php?mod=nowa_nowenna.
        Kroluj Nam Chryste

        • lucek said

          Oddam Mu wszystkie . W drugim tygodniu rowniez. Do 28 lutego powinnismy wszystkie Komunie Swiete ofiarowac w intencji Ojca Swietego.
          Czy przynajmniej KILKA SLOW KTORE WYPOWIEDZIAL KS> PIOTR NIE POWINNY PASC Z UST HIERARCHII ???
          GDYBY BYLI W LACZNOSCI Z OJCEM SW> ROWNIEZ BY Z NIM ABDYKOWALI ABY GO ZATRZYMAC> Oni nawet do Niego nie pojechali aby Go powstrzymac i zapewnic Go o swojej milosci.
          Przepraszam , ale stwierdzenie ze Ojciec Sw podjal odwazna , meska decyzje zakrawa mi na ironie.
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Weronika said

          Swiete slowa Lucku. Papiez jest tak osamotniony i ponizony przez dostojnikow koscielnych. Lzy same cisna sie do oczu.Mysle, ze On ta abdykacja chce ratowac Kosciol. Mysle, ze gdyby wrogowie Kosciola zagrazali tylko Jego zyciu to Papiez by nie wypowiedzial tych slow o abdykacji , ktore od niego nie pochodza.

        • lucek said

          @ Weronika
          On jest taki biedny, samotny….)))
          Za malo naszej modlitwy.
          Na nas idzie jeden szatan ale na Ojca Sw. i Kaplanow – cale pieklo.
          Maryja i Ojciec Sw. sa najbardziej znienawidzeni przez szatana.
          Modlmy sie w intencjach Ojca Sw i w intencjach Maryji .

          MARYJO BEZ GRZECHU POCZETA MODL SIE ZA NAMI,ktorzy sie do Ciebie uciekamy i za wszystkimi ,ktorzy sie do Ciebie nie uciekaja a zwlaszcza za nieprzyjaciolmi Kosciola Swietego ( MASONAMI ) i poleconymi Tobie.

          Bardzo skuteczna modlitwa w trudnych sytuacjach jest MODLITWA SW. BERNARDA odmawiana 9 razy.
          Kroluj nam Chryste !!!

        • Weronika said

          Bede sie tak modlic Lucku. O Maryjo oraz Modlitwa Sw. Bernarda 9 razy. Dzieki.

          Kroluj nam Chryste !!!

        • lucek said

          @ Weronika
          😀 Bog Zaplac !!!
          Pan Jezus powiedzial : – (…) gdzie dwoch lub trzech w imie moje , Ja Jestem wsrod nich ”
          Kroluj nam Chryste !!!
          CHRYSTUS PANEM !!! 😀

  15. Dzieckonmp said

    Trzęsienie ziemi w Grecji o sile 5 stopni

    Dzisiaj rano niedaleko południowo-zachodniego wybrzeża Grecji doszło do 5-stopniowego trzęsienia ziemi – podają Służby Geologiczne Stanów Zjednoczonych.

    Epicentrum trzęsienia ziemi odnotowano w odległości około 15 km na południe od miasta Methoni, znajdującego się na wybrzeżu Morza Jońskiego. Ognisko znajdowało się na głębokości 37 kilometrów. Nie ma na razie informacji o ofiarach ani zniszczeniach.

    • Piotr said

      Również we Włoszech było trzęsienie ziemi o skali 4,8 stopni. W stolicy zatrzęsły się budynki.

    • Bozena said

      Bylo dwa, najpierw na Morzu Jonskim o 3.12 w skali 4.9 -5.1 (ponizej wyspy Zakyntos), potem w Pld-zach Grecji o 05.42 w skali 4.8-5.0
      Wczesniej takze na zachod od Chile – 4.9
      na Tajwanie 4.7 i na granicy Pakistan-Afganistan-Tadzykistan 4.7-5.0

  16. Kasia said

    Ks. Natanek mowil ze modlitwa do Michala Archaniola powinna brzmiec
    “Św. Michale Archaniele! Bron nas w walce, a przeciw niegodziwości i zasadzkom złego ducha bądź naszą obroną. Oby go Bóg pogromić raczył, pokornie o to prosimy, a ty, wodzu niebieskich zastępów, szatana i inne duchy złe, które na zgubę dusz ludzkich po tym świecie krążą, mocą Bożą strąć do piekła. Amen.”
    I tak sie na pustelni ja odmawia.
    U nas od roku jest w kosciele figurka Sw. Michala Archaniola i od tej pory nie ma wybijania szyb w Kosciele.
    Ks.pozwolil ja umiescic a pod nia jest modlitwa do Sw. Michala Archaniola ktora odmawiamy po kazdej Mszy Sw,
    To jest w RPA.
    Kroluj Nam Chryste

    • Margaretka said

      Sporadycznie słucham kazań ks. Natanka, ale będę bardzo ciekawa jego opinii, jak wybiorą następcę papieża Benedykta!

    • Piotr said

      Po każdej Mszy Świętej ta modlitwa powinna być odmawiana, we wszystkich kościołach.

      • Radosław said

        Kiedyś była, ale została zniesiona.

      • Ewa DM said

        Do tej pory sama odmawiałam tę modlitwę po Mszy Świętej. Tak się złożyło, że dziś byłam w innym kościele i miłe zaskoczenie: po kończącej się poprzedniej i po naszej Mszy Świętej ksiądz z wiernymi ją odmówił. Tę modlitwę ułożył i zalecił do odmawiania papież Leon XIII, po tym, kiedy w sposób mistyczny był świadkiem targowania się szatana z Panem Jezusem obecnym w tabernakulum o dusze ludzkie w nadchodzącym stuleciu.

    • Margaretka said

      Mam pytanie, czy ks. Natanek wypowiedział się na temat abdykacji papieża? czy ta Agnieszka, której wizjami się popiera, nadal jest pod jego opieką duchową?

      • ANN said

        Margaretka..ja tez jestem ciekawa..moze zadzwon do x Natanka..to sie dowiesz….
        A jak narazie to widze ze Wam juz niestarcza czytac [Admin….]

        • Krzysztof said

          Fałszywa jest twoja wypowiedzi, i niech ta twoja ocena do ciebie powróci.

        • ANN said

          Oj to nie ladnie kasowac wypowiedzi innych…Panie adminie…

        • Dzieckonmp said

          nie ładnie rzucać oszczerstwo. Gdzie skasowałem ?? nic nie skasowałem.OCZERNIASZ

        • Weronika said

          A moje kasowales i to jest fakt. Nie pozwoliles mi sie bronic przed oszczerstwami .Jak Margaretka mi ublizala to nie kasowales jej postow, a jak zacytowalam jej wlasne slowa w stosunku do niej to sie swiecie oburzyles.Czy Margaretka to twoja znajoma?

        • Dzieckonmp said

          Dziewczyno jeden koment skasowałem aby się nie kłócić. Margaretki nigdy nie widziałem, ale widze w niej kulturę osobistą.Ty zaś atakujesz mnie z nienawiścią a mimo to tylko jeden koment rozgrzewający do nienawiści.

        • Weronika said

          Margartka napisala;

          “Kobieto ja nie wchodze na te szatańskie strony które podajesz, więc nie mam żadnych schiz! ”

          “Bo różowy kotek siedzi w głowie i nie daje jej spokoju….słowa o paranoi to nie przypadek… 🙂

          Oto przyklad tej kultury osobistej o ktorej piszesz.
          Skasowales conajmniej dwa moje komenty i jak widac nigdy nie mowisz przepraszam. Ja ciebie nie atakuje z nienawiscia tylko pokazuje ze czasami mijasz sie z prawda.

      • Krzysztof said

        Posluchaj dzisiejszego kazania. Tak jest dalej pod opieka Ks. Piotra

        • ANN said

          Adminie…skasowales koncôwke mojego zdania gdzie pisalo..ze za bardzo sie interesujecie falszywymi oredziami „Marii od Milosierdzia..pozdrawiam

        • M said

          Twoja pewność jakie jest pochodzenie tych orędzi, nie przemawia do nas. Poprostu, więc pozwól byśmy się nimi interesowali, mniej lub więcej 🙂

        • ANN said

          M..twoja pewnosc co do prawdziwosci ” oredzi” tez nie przemawia do mnie….szkoda ze tylu ” nowych ” czytelnikôw moze zwiesc
          na manowce….

        • Margaretka said

          Między nami jest taka różnica, że ja nigdy nie pisałam i nie twierdziałam, że mam jakąkolwiek pewność. Mam swoje przekonanie i w takim tonie piszę swoje komentarze, wpływa na to kilka czynników. Przedewszystkim mam świadomość, że jestem osobą omylną i zawsze mogę się pomylić [nie tylko w sprawie dot. orędzi]
          Moje opinie nie zobowiązują nikogo, by je brali za pewnik, bądźmy poważni, każdy ma własne rozeznanie i jak ma odrobinę wiary, to szuka kontaktu z Bogiem i buduje swoją własną z Nim więź indywidualnie. Jestem osobą świecką i nie kreuję się na proroka. Rozumiem, że nie każdy się ze mną zgadza, z Tobą też nie musi i chyba nie uważasz się za osobą nieomylną? czy może tak uważasz?

        • Krzysztof said

          Aby innych pouczac potrzeba samemu cos wiedziec.
          Wnioskuje po sposobie argumentacji, ze nie dysponujesz zadna wiedza.
          To co Tobie sie wydaje nikogo nie obchodzi, bo sa to twoje nocne majaki.

          Poswiec czas na modlitwe i pros o dar rozumu, nie pustego gadulstwa.

        • Weronika said

          Mamy tylko jednego nauczyciela Krzysztofie i jest nim Jezus Chrystus. Ponizanie innych nie prowadzi do niczego dobrego. Kazdy posiada jakas wiedze, mniejsza, czy wieksza, formalna czy zyciowa.. Nie sadze, ze na tym swiecie znajdziesz kogolwiek kto nie dysponuje zadna wiedza. Nie musimy sie z kims zgadzac, ale ublizac nie powinnismy. Daru rozumu nigdy za wiele Krzysztofie, a wiec zycze go tobie, sobie i kazdemu z nas.

        • BożeDziecko said

          Weroniko zgadzam się w 100%. Dałem Ci plusa.
          ps. Fajnie by było jakbyście się pogodzili z Adminem i Margaretką. W tych ciężkich czasach musimy być jednością 🙂

        • Weronika said

          Milo Cie slyszec znowu Boze Dziecko. Aby sie z kims pogodzic to trzeba dobrych checi z dwoch stron. To nie nasza piaskownica i nie nasze zabawki tylko Bronislawa. Zawsze mozna przestac sie bawic jak ktos nas za duzo lopatka wali po glowie. Pozdrawiam cie serdecznie….

    • lucek said

      @ Kasia
      Bog zaplac za Twoj komentarz . Dla mnie rowniez nie jest wszystko jedno jakie wypowiadam slowa modlitwy.
      Bron mnie …. a wspomagaj … ogromna roznica … ))))
      My nie mozemy obronic sie przed samym soba … chcemy byc dobrzy , ale … nasza przewrotna natura … nasze przyzwyczajenia , … nasze nalogi …ciagna nas na ” skroty ” skrupulatnosc tez moze byc grzechem … )))
      Ja modle sie do Sw. Michala Archaniola zawsze rano … i kropie mieszkanie Woda Swiecona wypowiadam slowa : BRON MNIE … ))) Jest to istotna roznica.
      Wazne jest czeste zwracanie sie do swojego Aniola Stroza proszac o Jego opieke , oraz rozpoczynajac swoje zajecia znakiem Krzyza Swietego po ukonczeniu dziekujmy Dobremu Bogu za Blogoslawienstwo abysmy czynili wszystko na chwale Boza.
      Kroluj nam Chryste !!!

      • jarek said

        Czy możesz zastosować interpunkcję zgodną z zasadami języka polskiego? Bardzo ciężko czytać Twoje posty na blogu.

        • ANN said

          Jarek..prosze nie krytykuj kogos za braki w interpunkcji…bo w zagranicznych klawiaturach nie ma tej funkcji
          a przeciez i tak caly tekst zrozumiesz…………………..

        • lucek said

          dzieki ANN.
          @ Jarek – tam gdzie 3 kropki ,przerwa na oddech … podobnie jak myslnik (-).
          Przepraszam , jesli masz problem 😀
          Pozdrawiam serdecznie 😀

        • ANN said

          @Lucek..mam ten sam problem z moja klawiatura….dlatego Cie dobrze rozumiem..pozdrawiam

        • Weronika said

          Mysle, ze jak ludzie zaczynaja sie czepiac interpunkcji , albo nawet jakiegos bledu ortograficznego to chodzi im o personalne ponizenie kogos.

        • lucek said

          Interpunkcja nie jest moja mocna strona ( ;C )

        • Weronika said

          Lucku , nikt z nas tutaj nie jest idealem, ani nie pisze tutaj egzaminu z interpunkcji, albo ortografii. Piszemy , bo wymieniamy mysli na rozne tematy. Twoje slowa na temat modlitw sa cudowme i przeczytalam je z wielka przyjemnoscia, bo sa szczere i pelne wiary. Ty ta wiara zarazasz i to jest najcenniejsze.
          Kroluj nam Chryste !!!! Bogu dziekuje , ze tu jestes.

    • halina said

      Odmawiajmy tę modlitwę do Św.Michała Archanioła codziennie w naszych domach.

Sorry, the comment form is closed at this time.