Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 8 Maj, 2013

Prośba o modlitwę

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 Maj 2013

Bardzo proszę o wielką modlitwę w moich trudnych sprawach od jutra godz 9 przez tydzień a nawet dwa. Zło nie może być silniejsze. Może tyle. Obiecuje że pojadę do Medjugorje z intencją dziękczynną i tylko w waszych intencjach , intencjach czytelników .

Królowo Pokoju trzymam się Ciebie za rękę

Królowo Pokoju trzymam się Ciebie za rękę

 

Posted in Prośba o modlitwę | Otagowane: | 121 Komentarzy »

Nie akceptujcie tytułow i pochwał od ludzi

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 Maj 2013

Orędzie z Ontario Sobota, 04 maja 2013

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały,
Błogosławię was teraz. Uklęknijcie przede Mną w adoracji. Otwórzcie wasze serca. Poddajcie się. Dajcie Mi pozwolenie, by przekształcić was w naczynia Mojego miłosierdzia i łaski. Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Autor Wszystkich Rzeczy. Radujcie się w Mnie. Patrzę z Mojego tronu chwały i jestem świadkiem waszej obojętności. Widzę wszystko, co robicie. Jestem świadkiem każdego waszego grzechu, każdego waszego naruszania prawa miłości; wasze akty nieposłuszeństwa ogromnie ranią Moje serce. Czekam na was. Pozostaję pełen nadziei i pokładam w was Moje zaufanie. Zostaliście stworzeni dla Mojej chwały. Dobrze zrobicie jeśli o tym będziecie pamiętać. Wszystko o czym myślicie, co mówicie i co robicie musi oddawać Mi chwałę. Nie okradajcie Mnie. Nie akceptujcie tytułów i pochwał od ludzi, kiedy wiecie, że cała chwała należy do Mnie. Żadne wasze myśli, wasza mowa, czy wasze czyny nie zostałyby osiągnięte beze Mnie. Nic nie jest jedynie waszym osiągnięciem. Ofiarujcie dziękczynienie za łaski, którymi was obsypałem. Bądźcie przede Mną niewinni. Jeśli temu uchybicie Moja łaska zostanie wycofana z waszego życia. Bądźcie Mi wierni. Chodźcie w posłuszeństwie. Zachowujcie Moje przykazania. Liczę na was. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 63 Komentarze »

Pragnę Jednakowo Błogosławić Wszystkie Moje Dzieci

Posted by Dzieckonmp w dniu 8 Maj 2013

Orędzie z Ontario Piątek, 03 maj 2013

Dzieci Mojego Boskiego Serca,
Ja Jestem Wielki Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem Król Królów. Radujcie się we Mnie. Pragnę w was trwać. Otwórzcie wasze serca na Miłość. Poddajcie się. Słuchajcie Mojego głosu. Bądźcie posłuszni. Dajcie Mi pozwolenie, by przygotować was na to, co nas czeka. Wiele dusz jest obojętnych wobec Mnie. Mówią sobie, że tylko święci mogą słyszeć Mój głos. Wmawiają sobie, że są niegodni takiej manifestacji Mojej miłości. Kochani, czyż nie jesteście spadkobiercami Królestwa Miłości? Czyż nie jesteście Moimi adoptowanymi dziećmi, spadkobiercami wszystkiego, co posiadam? Kochani, mówię do waszych serc. Mówię do wszystkich Moich dzieci. Niektórzy z nich po prostu przyzwyczaili się do życia beze Mnie. Pragnę jednakowo błogosławić wszystkie Moje dzieci. W Niebie mam magazyny. Wiele łask pozostaje nieodebranych, pozostają w stanie uśpienia, niewykorzystane. Umiłowani, przyjmijcie do waszych serc Moje słowa mądrości. Wasze życie już nigdy nie będzie takie samo, kiedy pozwolicie Mi [w nie] wejść. Wzrastajcie w świętości. Bądźcie modelem świętości dla tych wszystkich, których umieszczam na waszej drodze. Pokładam w was Moją nadzieję. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 8 Komentarzy »