Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 29 Maj, 2013

Jesteś tutaj Boża Miłości

Posted by Dzieckonmp w dniu 29 Maj 2013

Ty jesteś Tu.. Jezu. Ja wierzę w Ciebie o mój Panie, ja wierzę w Ciebie Jezu… Ty żyjesz we mnie o mój Panie, Ty żyjesz we mnie Jezu. Ja kocham Cię o mój Panie , ja kocham Cię Jezu. Zostań ze mną o mój Panie, zostań ze mną Jezu. Ty jesteś tu, w moim sercu, Ty jesteś tu Jezu…. Ty jesteś tu w moim sercu Ty jesteś tu Jezu. – PIĘKNA JEST TA PIEŚŃ NA BOŻE CIAŁO! NIECH DZIŚ TE SŁOWA PŁYNĄ Z NASZYCH SERC PODCZAS PROCESJI JEZUSA WOKÓŁ NASZYCH DOMÓW!

Wszystkich pielgrzymów do Medjugorje proszę nauczyć się śpiewać tą pieśń. Będzie to nowa pieśń po polsku po raz pierwszy chyba śpiewana. Ułożyłem odpowiednio zwrotki i wstawiam je poniżej aby ułatwić wam naukę śpiewania tej pieśni.

Jesteś Tu, Jesteś Tu, Jesteś Tu – Jezu.  

Jesteś Tu, Jesteś Tu, Jesteś Tu – Jezu.  

Ja wierzę w Ciebie, o mój Panie,

ja wierzę w Ciebie Jezu.

Ja wierzę w Ciebie, o mój Panie,

ja wierzę w Ciebie Jezu.                    (1 zwrotka 2 razy)

 

Ty żyjesz we mnie, o mój Panie,

Ty żyjesz we mnie, Jezu.

Ja kocham Cię, o mój Panie,

ja kocham Cię, Jezu.

Zostań ze mną, o mój Panie,

zostań ze mną, Jezu.

 

Ty jesteś tu, w moim sercu,

Ty jesteś tu, Jezu.

Ty jesteś tu, w moim sercu

Ty jesteś tu, Jezu.

Posted in Film, Śpiew | Otagowane: , | 78 Komentarzy »