Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 9 Maj, 2013

Moje Tabernakula są źródłem życia, korzystajcie z tego, tam Mnie znajdziecie!

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Maj 2013

Orędzie Dobrego Pasterza 06 maja 2013 – 08:30

Wołanie Jezusa Przenajświętszego Sakramentu do ludzkości

Dzieci Moje, Pokój wam.

Ja jestem Chlebem Żywym, który zstąpił z nieba, który został z wami w ciszy każdego tabernakulum aż do końca czasów. Ciało Moje jest prawdziwym pokarmem, a Krew Moja jest prawdziwym napojem dla waszego ducha na życie wieczne. Przyjdźcie do Mnie i nie bójcie się, jestem waszym zbawieniem, waszym pożywieniem, waszą ucieczką, waszą siłą. Przyjdźcie do Mnie, schrońcie się we Mnie, odpocznijcie we Mnie; jestem tutaj, by słuchać i rozwiązywać wszystkie wasze problemy, jestem tutaj, by pomagać wam nieść wasz codzienny krzyż.

Dzieci Moje, nie szukajcie u człowieka rozwiązania swoich problemów ani nie pokładajcie swojego zaufania w rzeczach tego świata; pamiętajcie, że wszystko na tym świecie jest próżne i przemija. Szukajcie Latorośli Życia, którą jestem Ja, a dam wam radość życia wiecznego. Dlaczego boicie się zbliżyć? Wiedzcie [że] Ja jestem waszym Ojcem i znam was, jestem tutaj, aby wam wybaczać a nie karać. Moja miłość i miłosierdzie są większe niż grzech; miejcie do Mnie zaufanie, jestem waszym Przyjacielem, Bratem i Ojcem, powiedzcie Mi wszystko, nie bójcie się; odpocznijcie we Mnie a sprawię, że wasze brzemię będzie lżejsze; rozwiążę wszystkie wasze problemy i odpuszczę wszystkie wasze grzechy, jakkolwiek ciężkie by nie były. Nie szukajcie rozwiązania swoich problemów poza Mną, szukajcie życia, którym jestem  Ja a wszystko stanie się wam według waszej wiary.

Moje Tabernakula są źródłem życia, korzystajcie z tego, tu Mnie znajdziecie. Tak więc nie widząc Mnie, wiedzcie że jestem tu duchem i żyjący, widzący was i słuchający was. Jestem Bogiem wszech czasów, który nigdy nie porzuci biednego i bezradnego, ani wdowy, ani sieroty, ani smutnego, ani chorego a tym bardziej skruszonego grzesznika.

Przyjdźcie do Mnie z sercem skruszonym a obiecuję wam, że wam wybaczę i nie będę pamiętał waszych grzechów. Moją istotą jest Miłość, a Miłość, która ode Mnie pochodzi, jest niewyczerpanym źródłem przebaczenia i miłosierdzia.

Przyjdźcie do Mnie: prostytutki, homoseksualiści, narkomani, złodzieje, alkoholicy, cudzołożnicy, wszetecznicy, pożądliwi, matki dokonujące aborcji, czarownice i czarodzieje; chodźcie grzesznicy z każdej klasy, rasy, kultury i religii, a zapewniam was, że nie odejdziecie rozczarowani. Ja Jestem Drogą, którą szukaliście, Jestem Prawdą, która was wyzwoli, Jestem Życiem, które chcę wylać na was obficie. Nie bójcie się, podejdźcie jak syn marnotrawny a wydam ucztę na wasz powrót. Mam nadzieję, że nie będziecie się opóźniać. Wasz Ojciec, Jezus Przenajświętszego Sakramentu, kocha was. Przyjaciel, który nigdy nie zawodzi.

Dajcie poznać Moje przesłanie całej ludzkości.

Tłumaczyła : Bożena

Posted in Orędzia Dobrego Pasterza Enocha | Otagowane: , | 46 Komentarzy »