Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 3 Maj, 2013

Orędzie Matki Bożej z 2 maja 2013

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Maj 2013

„Drogie dzieci! Ponownie wzywam was, abyście miłowali, a nie sądzili. Mój Syn z woli Ojca Niebieskiego był pośród was, aby wskazać wam drogę zbawienia, aby was zbawić, a nie po to by was sądzić. Jeśli pragniecie naśladować mojego Syna, nie osądzajcie, lecz miłujcie, tak jak Ojciec Niebieski was miłuje. Kiedy jest wam najtrudniej, kiedy upadacie pod ciężarem krzyża, nie rozpaczajcie, nie osądzajcie, lecz miejcie na uwadze, że jesteście kochani i  wychwalajcie Ojca Niebieskiego za Jego miłość. Moje dzieci, nie zbaczajcie z drogi, którą was prowadzę, nie rzucajcie się na oślep w przepaść. Niech modlitwa i post umocnią was, abyście mogli żyć tak, jakby Ojciec Niebieski tego pragnął, abyście byli moimi apostołami wiary i miłości, aby wasze życie stało się błogosławieństwem dla tych, których spotykacie, abyście stanowili jedność z Ojcem Niebieskim i Moim Synem. Moje dzieci, to jest jedyna Prawda. Prawda, która prowadzi ku waszemu nawróceniu, a następnie ku nawróceniu wszystkich, których spotykacie, a którzy jeszcze nie poznali mojego Syna, tych wszystkich, którzy nie wiedzą co  znaczy kochać. Moje dzieci, mój Syn podarował wam pasterzy, chrońcie ich, módlcie się za nich! Dziękuję wam.”

Posted in Medziugorje, Orędzia | Otagowane: , | 20 Komentarzy »

Mówcie Od Serca

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe otrzymano Środa, 10 kwietnia 2013

Umiłowani,
Ja Jestem Wielki Jestem. Jestem Który Jestem. Ja Jestem. Radujcie się w Mnie. Kiedy wydarzenia eskalują się na powierzchni Ziemi, wielu wojowników modlitwy pozostaje Mi wiernych. Pragną Mnie ułagodzić. Przyzywają Mojego miłosierdzia na wiele części świata. Bądźcie im wdzięczni za ich poświęcenie i czuwania modlitewne. Łączcie się z nimi każdego wieczoru kiedy klękacie obok swoich łóżek do modlitwy. Liczcie na Moje błogosławieństwo i na Moją łaskę, by zwiększała się w was i w tych, których kochacie. Ufajcie Mi. Nie kwestionujcie Moich dróg. Pozostańcie posłuszni i wypełnieni wiarą. Bądźcie świadkami Mojej chwały. Bądźcie radośni [wolni od kłopotów, zmartwień, trosk]. Mówcie od serca i prowadźcie innych z powrotem do owczarni. Potrzebuję was byście służyli Mojemu Królestwu. Nakazałem wielu by powstali jako wojownicy. Miliony odmówiły temu powołaniu. Dzieci, każdy naród musi mieć co najmniej jedną żertwę ofiarną. Każdy kraj musi zwiększyć swoje prośby modlitewne przed Moim tronem. Bądźcie wytrwali w tej pracy miłości. Liczę na was, że będziecie chronić wielu poprzez waszą modlitwę. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 16 Komentarzy »

Nie obawiajcie się utraty swojego zycia

Posted by Dzieckonmp w dniu 3 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe otrzymane Czwartek, 11 kwietnia 2013

Dzieci Wiary
Stoję przed wami w całym Moim majestacie. Uklęknijcie przede Mną w uwielbieniu. Ja Jestem Wielki Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Ja Jestem. Adorujcie Mnie. Dajcie Mi swoje serca. Otwórzcie swoje serca na Mnie. Otwórzcie swoje życie na łaskę. Mam wam tak wiele do zaoferowania. Pragnę, aby was pouczyć. Poddajcie się teraz. Dajcie Mi pozwolenie by mówić do waszych serc. Pragnę byście pozbyli się waszych lęków. Wielu z was jest więźniami strachu. Obawiacie się utraty bogactw, utraty relacji, utraty życia. O Moje pociechy, musicie zaakceptować wszystkie rzeczy dla Mojej chwały. Wielu jest powołanych, by oddać swe życie w miłości. Nie martwcie się. Moja łaska obfituje i jest hojnie dawana każdemu z was. Módlcie się, Kochani. Módlcie się nieustannie i zaakceptujcie Moją Wolę Bożą dla siebie. Jeśli to ma być śmierć, radujcie się we Mnie. Śmierć jest, tylko drzwiami do duchowego istnienia. Nie bójcie się utraty waszego życia. Uważajcie Śmierć za jedyny sposób, by wejść do Mojej Najświętszej obecności. Przyjmijcie ideę bycia przekształconym w chwale, i miejcie nadzieję, że śmierć znajdzie was godnymi oglądania Mojej Najświętszej Twarzy. Niech będzie to waszym ostateczny celem życia. Czyńcie wszystko w miłości. Pozostańcie bez winy. Używajcie wszystkich sakramentów uzdrowienia, które są nadal do waszej dyspozycji. Nie odpowiadajcie na wezwania szatana gdyż skłoni on was do poddania się. Módlcie się codziennie o łaskę rozeznania. Bądźcie wypełnieni wiarą. Czytajcie Moje Pisma i ufajcie Mnie bardziej niż kiedykolwiek. Pozostawiam wam Moje błogosławieństwo. Moja laska schodzi na tych wybranych by dali swoje życie dla miłości. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 8 Komentarzy »