Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 1 Maj, 2013

Tylko W Tym Roku Szatan Planuje Zniszczenie Milionów Związków

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe z sobota, 13 kwietnia 2013

Moje dzieci,
Ja Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega. Jestem Autor wszystkich rzeczy, wasz Abba. Otwórzcie swoje serca na Mnie. Pozwólcie Mi, w tej chwili, wejść do waszych serc. Poddajcie się Mojej Boskiej Woli dla was. Oddajcie swoją wolę pod Moją kontrol. Pragnę królować w waszych sercach i być waszym Bogiem. Dajcie Mi swoje życie. Przyjmijcie Moje drogi. Podążajcie za Mną na drodze do świętości. Pozwólcie Mi kroczyć z wami. Szukam was. Trwajcie we Mnie. Pamiętajcie, by zwiększyć czas jaki spędzamy razem. Módlcie się. Módlcie się  nieustannie i ufajcie we Mnie. Czas jest najważniejszy. Chodźcie w pokorze i w posłuszeństwie. Wielu z moich wybranych dzieci wciąż Mi odmawia. Wielu ignoruje swoje powołanie do służby. Wielu stało się samolubnymi i doglądają tylko pragnień własnego serca. W tej chwili wzbudzam armię wojowników modlitwy, bo największa bitwa duchowa wszystkich czasów rozpoczęła się. Prowadźcie innych z powrotem do Mnie swoim przykładem. Wytrwajcie w miłości. Jesteście wezwani do świętości. Umartwiajcie swoje ciała. Niech abstynencja będzie waszym sposobem życia. Nie angażujcie się w relacje tylko po to by doświadczyć przyjemności ciała. Miliony zostanie potępionych z tego powodu. Uwolnijcie się od dróg świata. Błogosławcie często swoje domy. Uświęcajcie swoje małżeństwa. Strzeżcie swoich małżeństw, gdyż szatan ma plany zniszczenia miliónow związków jeszcze tylko w tym roku. Módlcie się ze współmałżonkiem. Nie dajcie się kusić do grzesznych nawyków. Chrońcie swoje umysły. Zamknijcie oczy na wszystko, co się Mnie nie podoba. Liczę na was, że wytrwacie. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | 37 Komentarzy »

Wielu pójdzie piekła bo nikt nigdy się za nich nie modli

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Maj 2013

Orędzie z Ontario zaległe z Niedziela, 14 kwietnia 2013

Dzieci stworzone dla Mojej Chwały,
Błogosławię was teraz. Ja Jestem. Jestem Który Jestem. Ja Jestem Alfa i Omega, wasz Bóg. Usłyszcie Mnie. Otwórzcie wasze serca. Oddajcie się Mnie. Dajcie Mi pozwolenie by was przemienić. Pragnę tylko tego, co jest dla was najlepsze. Nie wierzycie Mnie. Myślicie, że jest to niemożliwe, by Moja miłość obejmowała wszystkie rzeczy, wszystkie Moje stworzenia. Wielu z was tak naprawdę Mnie nie zna. Jeśli zdecydowalibyście się zbliżyć do Mnie, objawiłbym się wam w całym Moim Majestacie. Ujawniłbym wam dobrze strzeżone tajemnice, aby tylko zdobyć serca Moich załamanych dzieci. Nauczyłbym was jak się modlić w sposób bardziej podobający się Mnie. Kierowałbym każdym waszym krokiem. Umiłowani, nie odmawiajcie Mi. Liczę na was, że będziecie służyć i oddacie swoje życie dla rozwoju Mojego Królestwa. Szatan zdobył miliony dla swojego obozu. Wiele dusz jest teraz utraconych. Módlcie się, aby Moje dzieci powróciły do Mnie, kiedy jest jeszcze czas. Bądźcie hojni i rozciągnijcie swoje modlitwy by dotknęły one całą ludzkość. Wiele wpadnie do piekła, ponieważ nikt nigdy się za nich nie modli. Dobrze zrobilibyście, gdybyście o tym pamiętali. Módlcie się za wszystkich ludzi. Nie dyskryminujcie. Zostawiam wam Mój pocałunek pokoju. Shalom

Tłumaczyła: Bożena

Posted in Orędzie z Ontario | Otagowane: | 9 Komentarzy »

Seks w przedszkolu już we wrześniu

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Maj 2013

Chce tego Palikot i Tusk. Zapowiada się kolejna rewolucja w polskim szkolnictwie, a w zasadzie w nauczaniu przedszkolnym. Zanosi się na to, że już od września dzieci w wieku do 6 lat będą zmuszani do edukacji seksualnej. Lada dzień projektem ustawy zajmie się sejmowa Komisja Edukacji.

Projekt ustawy autorstwa Ruchu Palikota w Sejmie jest już od połowy lutego. Autorzy proponują aby raz w tygodniu dzieci w wieku do sześciu lat uczęszczały na przedmiot o nazwie „wiedza o seksualności człowieka”.

Ustawa ma być odpowiedzią na rzekome oczekiwania rodziców, bowiem z badań prowadzonych przez TNS ma wynikać, jakoby ok. 88 proc. pytanych chciało edukacji seksualnej. Poza tym autorzy ustawy powołują się na na międzynarodowe zobowiązania Polski, w tym zalecenia WHO.

„Przeniesienie regulacji związanych z edukacją seksualną z ustawy o planowaniu rodziny, ochronie płodu ludzkiego i warunkach dopuszczalności przerywania ciąży (art. 1 ust. 1 ustawy o edukacji seksualnej) do ustawy o systemie oświaty nie jest li tylko zabiegiem techniczno-legislacyjnym. Przeciwnie. Stanowi wyraźny akcent, by problematykę edukacji seksualnej uwolnić od kwestii polityczno-ideologicznych i oprzeć na rzetelnej, możliwie obiektywnej wiedzy naukowej – tak by wprowadzany przedmiot był postrzegany nie inaczej, jak pozostałe przedmioty szkolne np. matematyka czy biologia” – piszą posłowie w uzasadnieniu.

Pod projektem podpisuje się Wanda Nowicka, która ma być sprawozdawcą.

Warto przypomnieć, że niedawno w siedzibie Polskiej Akademii Nauk w Warszawie pod patronatem MEN oraz resortu zdrowia odbyła się konferencja, podczas której przedstawiono rekomendacje Światowej Organizacji zdrowia dotyczące edukacji seksualnej w Europie.

Na spotkaniu pojawiły się zalecenia, aby dzieciom w wieku 4-6 lat przekazywać treści o – „uczuciach seksualnych jako części ludzkich uczuć” oraz „stosownym języku seksualnym”, a także nakazano, by w ramach tematów obowiązkowych informować dzieci w wieku do 4 lat o „różnych rodzajach związków”, czy „prawie do badania tożsamości płciowych”.

Jednym z gości (występujący na konferencji w roli eksperta) był Lew Starowicz, stały gość porannych programów śniadaniowych w telewizji, seksuolog, znany z wielu kontrowersyjnych wypowiedzi.

Już słychać głosy oburzenia, bowiem program takiej swoistej ideologizacji seksualnej ma zostać na poważnie wprowadzony w polskich szkołach. Na razie nie znamy jeszcze szczegółów na temat tego, jak ministerstwo zamierza procedować ustawę, która – o ile zostanie szybko przyjęta – zacznie obowiązywać już 31 sierpnia tego roku. Wiadomo jednak, że nad założeniami resort Krystyny Szumilas pracuje już od trzech lat.

Pewne jest, że podobny program przyniósł już katastrofalne skutki w wielu państwach Europy. Podobne rozwiązania przyjęto Wielkiej Brytanii czy Szwecji i okazało się, że w ostatnich kilkunastu latach drastycznie wzrosła ilość niechcianych ciąż a co za tym idzie – aborcji wśród nastolatek. Powiększyła się także zapadalność na choroby weneryczne wśród nastolatków.

Jeszcze kilkanaście lat temu bardzo wiele niezadowolonych było z wprowadzenia do szkół edukacji seksualnej. Tyle, że wtedy nie wyznaczono żadnych etycznych norm, które miałby być przekazywane dzieciom ze starszych klas podstawówek i gimnazjów. Odezwali się także niektórzy producenci środków antykoncepcyjnych, którzy mieli sponsorować broszury, a niekiedy nawet całe zajęcia prowadzone z uczniami – z oczywistym przesłaniem.

Na szczęście problem został rozwiązany, i w  wielu szkołach zaczęła obowiązywać – nie edukacja seksualna, a „przygotowanie do życia w rodzinie”.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy specjalistę z tej dziedziny, ks. dr. Marka Dziewieckiego, autor wielu publikacji na temat wychowania. Jego zdaniem tak zwana edukacja seksualna nie zakłada w sobie żadnych celów wychowawczych, ani kształtowania odpowiedzialnych postaw. Jej celem jest wciąganie dzieci we wczesnym wieku w zainteresowanie się popędem seksualnym oraz wmówienie dzieciom, że w tej sferze nie powinny obowiązywać żadne zasady moralne.

„Edukatorzy” chcą, by młodzi ludzie uwierzyli w to, że seksualność jest po to, aby się nią dobrze bawić, nie ponosząc za to żadnych konsekwencji – przypomina ks. Dziewiecki.

Michał Polak

Źródło: rodzinakatolicka.pl

Posted in Alert, Nasz smutny czas | Otagowane: , , , , | 75 Komentarzy »

Dlaczego nienawidziłam księży

Posted by Dzieckonmp w dniu 1 Maj 2013

Mówiłam dużo złych rzeczy o Kościele, a tak naprawdę wcale go nie znałam – o powodach swojego dawnego antyklerykalizmu mówi była modelka Anna Golędzinowska

Z Anną Golędzinowską, byłą modelką, rozmawia Iwona Świerżewska

Z Anną Golędzinowską, byłą modelką, rozmawia Iwona Świerżewska

Czy to prawda, że dawniej nazywała Pani siostry zakonne „pingwinami” i najchętniej rozstrzelałaby Pani wszystkich księży? Skąd się brała ta niechęć do osób duchownych i konsekrowanych?

To prawda, tak właśnie wtedy czułam i myślałam. Prawda jest taka, że mówiłam dużo złych rzeczy o Kościele, a tak naprawdę wcale go nie znałam. Nikt mi nigdy nie powiedział, kim jest Bóg, kim są kapłani. Nie nauczyli mnie tego rodzice ani tym bardziej znajomi z Mediolanu. Powtarzałam strzępy informacji, które docierały do mnie z mediów. O tym, że księża opływają w luksusy, że molestują dzieci, mówią ludziom, jak mają żyć, a sami żyją inaczej. Nie było w tym głębszej refleksji. Dopiero teraz, z perspektywy czasu, odkrywam głębsze motywy nienawiści, którą czułam do Boga i wszystkiego, co z Nim związane. Od półtora roku jestem pod opieką egzorcysty. Prawda jest taka, że jeśli ktoś tak długo żyje w grzechu, jak to było w moim przypadku, szatan łatwo go sobie nie odpuści. Droga powrotu bywa długa i bolesna. Ja teraz dopiero zaczynam się oczyszczać z całej nienawiści do Kościoła, ludzi, rodziny i Pana Boga, która tkwiła w moim sercu z powodu popełnianych grzechów.

W jaki sposób narastała w Pani ta nienawiść?

Jej podłożem i pierwotną przyczyną był brak miłości w dzieciństwie oraz wydarzenia, które bardzo mnie skrzywdziły: molestowanie i gwałt. Po tych wydarzeniach zaczęłam nienawidzić wszystkich i wszystkiego. To były drzwi, które pozwoliły szatanowi wejść do mojego serca i zasiać tam spustoszenie. Prawda jest taka, że jeżeli ktoś żyje w grzechu ciężkim, zagłuszając głos własnego sumienia, sam widok osoby, która żyje inaczej, piękniej i lepiej, jest dla niego bardzo denerwujący. Spotkanie księdza czy zakonnicy, których widok przypominał o Bogu i zasadach moralnych, powodowało, że widziałam, iż jestem w jakiś sposób brudna. Choć przychodziły chwile opamiętania i refleksji. Pamiętam taką sytuację, kiedy wróciłam do domu i zastałam swojego ówczesnego narzeczonego z kolegami, którzy wciągali kreski kokainy z książki o Janie Pawle II. To było dwa tygodnie po śmierci papieża. Sama nie wiem, dlaczego tak mnie to wtedy zabolało. Przecież Kościół był mi wówczas obojętny. Ale ten człowiek był tak dobry i święty i dopiero co umarł! Spojrzałam na narzeczonego, którego przecież kochałam, i zobaczyłam śmiejącą się małpę. A później zrozumiałam, że jestem taka sama. Nie ma dla mnie żadnych świętości. Nie chciałam taka być. Coś mi mówiło, że gdzieś istnieje lepsze, bardziej wartościowe życie.

Więcej w wydaniu drukowanym „Idziemy” (nr 18/2013). Pełen artykuł ukaże się po 15 maja 2013 r

Anna Golędzinowska (1982) w 1999 r. wyjechała do Włoch, gdzie miała pracować jako modelka. Zamiast tego stała się jako „dziewczyna do towarzystwa” niewolnicą organizacji handlującej kobietami. Po ucieczce pomogła policji w ujęciu szefów organizacji i postawieniu ich przed sądem. W Mediolanie rozpoczęła karierę modelki. Od 2011 r. mieszka we wspólnocie Oaza Pokoju w Medjugorie. Autorka książki „Ocalona z piekła. Wyznania byłej modelki”. Laureatka tegorocznego Feniksa. Założycielka Ruchu Czystych Serc

Źródło: idziemy.com.pl

Posted in Medziugorje, Nawrócenia, Świadectwa | Otagowane: | 3 Komentarze »