Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 13 listopada, 2013

Pielgrzymka do Medjugorje na zakończenie Roku Wiary

Posted by Dzieckonmp w dniu 13 listopada 2013

Otrzymałem prośbę od przyjaciółki  Ewy Jurasz prowadzącej miesięcznik Echo Królowej Pokoju.

Bardzo polecam wszystkim wyjazd do Medjugorje z Ewą. To jest źródło pierwszych pielgrzymek do Medjugorje.

List Ewy

Mamy mniej czasu niż jeden miesiąc do wyjazdu, a wszystko to z powodu powrotu z Rzymu, że tak odczytałam wezwanie Gospy, aby ten wyjazd przygotować. Nie wiem o co Niebu w tym chodzi, dlatego jak masz blog Królowej Pokoju – to widocznie Gospa chce abyś to umieścił.

Kochani, 

przed chwila rozesłałam do Księży, których znam poniższego maila, Proszę was możecie to przesłać również do Waszych znajomych kapłanów, taka inicjatywę – dzięki ewa

Drogi Księże, 

Ostatnio przesyłałam maila z prośba o rozpowszechnienie pielgrzymki na zakończenie Roku Wiary do Medziugorja. Od niedzieli „prześladuje” mnie myśl, a mianowicie, to co kiedyś uczynił mój już śp. proboszcz, który ZAINWESTOWAŁ W NAS  MŁODZIEŻ  wysyłając nas na pierwszą Oazę – dzięki tej jego INWESTYCJI, dziś jesteśmy w Kościele i mam nadzieję, że przynosimy owoc. Obserwując to co się teraz dzieje, inwestuje się wiele w mury a mało w ludzi i za chwilę zostanę pięknie wyremontowane kościoły i puste ławki. 

Z tego powodu, że mamy jeszcze wolne miejsca na tę pielgrzymkę, myśl jest następująca: aby Parafia czyli ks. Proboszcz zainwestował w jakąś duszę i wysłał ją z nami – w sumie jest Rok Wiary i coraz mniej ludzi mamy w kościołach, a z pewnością taka inwestycja się wróci w sensie duchowym potrzebnym w parafii, bo inwestuje się prawie we wszystko, ale najmniej w dusze. 
Dla potwierdzenia tej myśli, już przez przykład mój własny, przypomniałam sobie, że przecież parafia Medziugorska właśnie z okazji Roku Wiary, zrobiła przyjęcie pielgrzymów z naszych krajów komunistycznych ZA DARMO utrzymując ich przez 3 dni. Na każdy kraj przeznaczyli po 10 autokarów gratis, a polaków oczywiście było 18. Może teraz kolej na nas aby pomóc Matce Bożej w tym Roku Wiary, aby wiara nie zginęła. Jeszcze nie robiłam wyjazdu, na który jest mniej niż jeden miesiąc do wyjazdu. 
Zostawiam to do przemyślenia, przekazania innym kapłanom i serdecznie pozdrawiam.   
Z Panem Bogiem
Ewa

Zgłoszenia na maila ewajurasz@ceti.pl

Posted in KOMUNIKATY, Medziugorje | Otagowane: , | 109 Komentarzy »