Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 9 listopada, 2013

Ks.Jarosław Cielecki

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 listopada 2013

ks. Jarosław Cielecki, dyrektor Watykańskiego Serwisu Informacyjnego reżyser filmu  ” Wikary. Ks.Wojtyła w Niegowici” . W 35. rocznicę wyboru Karola Wojtyły na Papieża ks. Cielecki odprawił Mszę św. przy grobie Jana Pawła II i modlił się przed kopią obrazu Matki Bożej Wniebowziętej, przed którym modlił się w Niegowici na początku swojej kapłańskiej drogi ks. Karol Wojtyła. Złożył także na ołtarzu płytę ze zrealizowanym przez siebie obrazem „Wikary. Ksiądz Wojtyła w Niegowici”, prosząc, by każdy, kto zobaczy ten film, odkrył w sobie nową siłę, by bł. Jan Paweł II wyprosił dla niego szczególne łaski.

W październiku i listopadzie jeździł po kraju głosząc rekolekcje.

charbel

Wczoraj dotarł do Diecezji Siedleckiej i spotkania modlitewne z udziałem ks.Jarosława Cieleckiego zostały odwołane.

Oświadczenie Wydziału Duszpasterskiego Kurii Diecezjalnej Siedleckiej.

Wydział Duszpasterski Kurii Diecezjalnej Siedleckiej oświadcza, że działalność ks. Jarosława Cieleckiego na terenie diecezji siedleckiej nie ma aprobaty Kurii Diecezjalnej Siedleckiej.

Wydział Duszpasterski prosi o odwołanie wszelkich ewentualnych spotkań z udziałem ks.  Jarosława Cieleckiego.

Spotkania modlitewne w katedrze siedleckiej 8 listopada i w parafii Wołyńce 9 listopada zostały odwołane.

Char

Niezwykle piękna historia, która wydarzyła się w Medziugorje. Bohaterem reportażu jest dyrektor Watykańskiego Serwisu Informacyjnego ks. kan. Jarosław Cielecki.

Cielecki

Posted in Kościół | Otagowane: | 197 Komentarzy »

Świadectwo Daniela

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 listopada 2013

Żyję, chociaż było blisko… Blisko utraty tego co najcenniejsze, utraty życia. Przypadek? Nie sądzę, nie ma w życiu przypadków. Matka Przenajświętsza mnie uratowała, jestem tego pewien!!!

Żyję, chociaż było blisko… Blisko utraty tego co najcenniejsze, utraty życia. Przypadek? Nie sądzę, nie ma w życiu przypadków. Zwykły dzień, chociaż dla kogoś bardzo ważny, jeden z najważniejszych w życiu: wybierałem się na ślub koleżanki z podstawówki.
Pracuję w delegacji jako inżynier budowy, wróciłem w piątek z Dąbrowy Górniczej. Pojechałem do brata po moje auto. Na tygodniu jeździł on, ja natomiast na weekendach. Spotkanie z bratem normalne, zresztą jak co tydzień jak wracam z delegacji. Rozmowa jednak inna, mówi że na tygodniu miał awarię auta, świeca się wykręca z silnika (gwint się wyrobił), znajomy mechanik zrobił to z uwagą że trzeba prze gwintować, założyć tulejkę i zakręcić. Umówiłem się na naprawę na poniedziałek. Myśli moje były skierowane Matki Bożej Rzeszowskiej, gdyż bardzo chciałem iść do spowiedzi na pierwszy piątek (06.09.2013r.), zostawić i zamknąć przeszłość, zjednoczyć się z Najwyższym oraz zawierzyć parę młodą na nowej drodze ich życia. Sakrament, oczyszczenie, Eucharystia u ojców Bernardynów. Pokój w sercu i jadę dalej, myję auto, tankuję i wracam po tygodniu pracy do domu. Rodzina standardowo wita, zajęta swoim rytmem życia. Rozpakowywanie i sen.
Oczywiście mój zegar biologiczny budzi mnie o 6:00 (07.09.2013r.). Wstaję, rozmowa z matką. Przed wyjazdem chciałem jeszcze odkurzyć wnętrze mojego pundzowozu. Odkurzam, czyszczę boczne kieszenie, znajduję różaniec oraz pudełeczko na niego. Zgubiłem go jakiś rok temu w aucie, po prostu się zawieruszył. Pocałowałem krzyż i wsadziłem różaniec do pudełeczka (pudełeczko na różaniec z mojej Komunii Świętej na nim wizerunek Matki Bożej Częstochowskiej). Położyłem pudełeczko przed siebie w dece rozdzielczej. Przygotowany, ubrany w strój weselny wyruszam po moją dziewczynę, którą miałem zawieźć na 11.15 do fryzjera. Opóźniony- nadrabiam czas prędkością, szybko dojeżdżam do Leżajska.
W Leżajsku poczułem dym jakiegoś plastiku, myślałem że  przypaliłem sprzęgło szybką zmianą biegów. Poczułem niepokój i głos jakby z wnętrza, który mówił mi że coś jest nie tak, a ja dalej swoje, jadę gdyż się śpieszę. Zachowując jednak zdrowy rozsądek, otwieram okna, wyłączam nawiew i muzykę, jadę już przepisowo w nadziei osiągnięcia celu. W napięciu dojeżdżam do miejscowości docelowej, mijam tabliczkę z napisem Dębno. Tu zaczyna się horror. Czuję intensywnie palący się plastik, postanawiam się zatrzymać. Otwieram pas bezpieczeństwa i spostrzegam dym z wywietrzników, zdążyłem tylko spojrzeć w lusterka czy ktoś za mną nie jedzie. Od razu hamulec nożny i ręczny. Dym intensywnie wydobywał się z wywietrzników do środka, coś mi mówi: Daniel uciekaj jak najszybciej. Otwieram drzwi i dostrzegam ogień na masce, uciekam jak najdalej od samochodu. Auto staje w płomieniach, ruch na drodze zostaje zatrzymany, wzywam straż pożarną. Dzwoni moja dziewczyna, mówię jej o zdarzeniu, lada chwila przyjeżdża rowerem i mnie przytula. Auto płonie doszczętnie, strzelają szyby, ogień na 3m. Straż pożarna dojeżdża po 15 minutach, gaszą dopalający się wrak samochodu, zabezpieczają teren zdarzenia.
Żyję, to najważniejsze. Żyję bo tak chciała opatrzność, żyję gdyż zacząłem się modlić modlitwą Zdrowaś Mario w tych ostatnich chwilach przed zatrzymaniem. Skąd wiedziałem co robić? Dlaczego nie spanikowałem? W Leżajsku słyszałem wewnętrzny głos, otwórz okna, wyłącz nawiew i muzykę, w Dębnie: otwórz pas, zatrzymaj się i uciekaj. Pragnienie spowiedzi dzień wcześniej, znaleziony różaniec przed wyjazdem, modlitwa w decydującej chwili. Przypadek? Nie! Matka Przenajświętsza mnie uratowała, jestem tego pewien. W duchu wdzięczności za ocalenie, spóźnieni ale dotarliśmy na Eucharystię ślubną Bogusi w kościele Opatrzności Bożej w Trzebosi. Modliłem się i zawierzyłem siebie, swoją dziewczynę i parę młodą Matce Bożej.
Chwała Tobie Matko Boża, Królowo, Matko Nieustającej Pomocy. Chwała Jezusowi. Amen

Daniel

dan1

 

dan2

Posted in Świadectwa | Otagowane: , | 21 Komentarzy »

Ostrzeżenie wkrótce – przetłumaczone

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 listopada 2013

Kiedy piszę te słowa, osoba, która wydaje się być mistyczką, a którą znam osobiście, jest śmiertelnie chora. Jest przykuta do łóżka i straciła na wadze tak dużo, że obecnie waży niestety jedynie około 23 kilogramów (wcześniej ważyła około 78 kilogramów). Jest całkowicie przykuta do łóżka od 5 maja 2010 , to znaczy od 3,5 roku. Przez lata Bóg objawiał jej wiele istotnych faktów dotyczących przyszłości Kościoła i świata – proroctwa te są określane jako „Czasy ostateczne” albo „wielkie Ostrzeżenie”. Bóg polecił jej ujawnić te apokaliptyczne wydarzenia, mające nadejść w przyszłości, a zachęcona i prowadzona przez księdza – jej kierownika duchowego, uczyniła to, co jej polecił. Większość z tych, którzy znali ją i jej życie, uwierzyli, lecz inni wzgardzili i zignorowali ją wraz z jej proroctwami. Zanim przejdę do dalszej części, muszę powiedzieć, że nie ujawnię tutaj jej tożsamości, gdyż wiem, że nie jest to moim zadaniem. Rzecz jasna, towarzyszyło jej wiele niezwykłych wydarzeń, lecz autor tej informacji stara się być ostrożny, rozważny, wymagający i zawsze w komunii z kościołem katolickim. Ale wiem, że można patrzeć komuś w oczy i „zobaczyć” prawdę, szczerość, miłość Boga. Stało się tak, że dosłownie cały rok poświęciłem na studiowanie w duchu modlitwy wydarzeń z jej życia oraz proroctw, które zostały jej przekazane, oraz poddawanie tych informacji refleksji, abym, uczyniwszy to doszedł do następującego wniosku: IF to bardzo duży „IF”, który wkrótce stanie się prawdą, a mianowicie wszystkie narody tej ziemi WKRÓTCE przejdą boskie oczyszczanie za sprawa Bożej woli, co dotychczas nie miało nigdy miejsca na ziemi. To będzie niewyobrażalne cierpienie na skalę światową , a jednak czasami to będzie niewyobrażalna łaska i miłosierdzie : albowiem Bóg karze i uzdrawia – w celu wielkiego oczyszczenia, która będzie miało miejsce w celu zbawienia dusz. Skala duchowa tego zjawiska będzie niespotykana. Nie przedstawiam tej informacji w oparciu o jednego z mistyków, mającego prywatne objawienia. Moje wieloletnie badania nad duchowością, doprowadziły mnie do wielu innych mistyków (choć dane mi było rozmawiać bezpośrednio z trojgiem z nich) i ta informacja jest „owocem” niektórych z tych badań. W zasadzie to, co odkryłem i co zapewne nie jest tajemnicą, że wszyscy współcześni mistycy, czyli ci z ostatnich 100 lat przekazywali proroctwa, wskazujące na oczyszczenie w czasach ostatecznych, które wkrótce będzie miało miejsce. Pytanie tylko, co oznacza słowo „wkrótce”? Tylko Bóg to wie, ale wiele osób, w tym ja, uważa, że „wkrótce” oznacza „bardzo szybko”. Jak już pisałem, czas Miłosierdzia został przedłużony, ale mogę tylko powiedzieć, że w tym momencie, że mistyczka o której wspominałem powyżej jest pewna, że wielkie oczyszczenie ma nastąpić w bardzo niedalekiej przyszłości, DOSŁOWNIE W KAŻDEJ CHWILI. Ale to nie jedyne doniesienie, Ostatni sondaż opublikowany przez Reuters poinformował, że kiedy ludziom na całym świecie, czy czuja iż nadchodzi koniec świata, 15% odpowiedziało tak, a przynajmniej odpowiedziało, że nadchodzi koniec epoki. Dlaczego tak dużo ludzi odpowiedziało w ten sposób? Czy ci ludzie zostali jakoś specjalnie oświeceni? Czas pokaże, jak mówi popularne powiedzenie. A dla osób zainteresowanych tym tematem chciałbym zaproponować nową książkę, która właśnie przeczytałem zatytułowany “Znaki czasów. Nowa Arka i Królestwo Bożej Woli” autorstwa Kelly Bowring (Two Hearts Press, 2013), mające imprimatur KK. Autor książki przygotował doskonałą rozprawę o proroctwach i wydarzeniach dotyczących czasów ostatecznych, wraz z wyjaśnieniem, co one oznaczają dla nas wszystkich oraz jakie powinno być nasze duchowe przygotowanie, rozumienie i sposób myślenia o tych nadchodzących wydarzeniach. Jedno jest pewne: jeśli to, co jest przepowiedziane odnośnie Ostrzeżenia lub Wielkiego Oczyszczania przez wielu mistyków ostatnich lat, wydarzy się w najbliższych dniach, to wszystkich nas czekają niewyobrażalne cierpienia, ale także i niewyobrażalne łask.

Tłumaczyła: Marti

Źródło: http://www.mysticsofthechurch.com/2013/11/are-end-times-coming-upon-us.html

Posted in Ciekawe, Inne Orędzia, Warto wiedzieć | Otagowane: | 31 Komentarzy »