Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Ostrzeżenie

    13 kwietnia 2029
    5 rok pozostał.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Droga do duchowej doskonałości

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 Maj 2011


Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.19 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane w Środę 24 Listopada 2010, godz 2.30 rano

Napisz to, Moja kochana córko. Czasami nawet najgorliwsi Moi wyznawcy tracą wiarę. Taki czas jest istotny dla nich ,bo testuje ich wierność i mogą powrócić do Mnie jeszcze silniejsi. Nie bój się, bo jest to próba, jaką dopuszczam na Moje dzieci, aby przez nią przechodziły i rosły w siłę.

Nie jest łatwo utrzymywać waszą wiarę we Mnie, Moje dzieci ponieważ jest tyle różnych przeszkód, które blokują wasz rozwój duchowy. Czasami będziecie czuć zupełną pustkę w duszy. To może sprawiać w was poruszenie i niepokój, bo czujecie się samotni bez Mojego wsparcia.

Moi wierni czciciele muszą to zrozumieć, że pomimo samotności jaką wtedy odczuwają, Ja nigdy nie jestem daleko od nich. Wszystkie takie stany waszej duszy mają jeden cel-umocnienie waszej wiary tak, abyście upewnili się, że pokonaliście kolejny stopień na drodze do duchowej doskonałości. Jest to długa droga i może zabierać dużo czasu, aby wchodzić na kolejne stopnie doskonałości. Każdy kolejny stopień wprowadza was w nowe doświadczenia, dzięki którym możecie otrzymywać łaski, aby doskonalić swoje dusze, tak aby móc kiedyś wejść do Królestwa Mojego Ojca. 

Zdobywając kolejne szczyty zyskujecie nową świadomość, jakiej od was wymagam. Czasami wydaje się wam to trudne i niesprawiedliwe, ale każdy kolejny krok na drodze ku Mnie, sprawia, że stajecie się bardziej biegli w rozumieniu prawd płynących z Moich nauk.

Jedni pokonują tę drogę szybko, innym zajmuje to więcej czasu. Niektórzy z moich wiernych naśladowców mogą tracić odwagę i cofać się w tył-jeden, dwa, nawet trzy kroki. To jest naturalne. Niektórzy z tych, co szybko pokonują kolejne stopnie na duchowej drodze mogą wpaść w przekonanie, że pojęli  już wszystkie duchowe sprawy, ale jest to pokusa Złego, aby tkwili w takim fałszywym przekonaniu. Wszystkie dary, jakie nosicie w sobie pochodza ode Mnie. Zostały wam dane, moi wierni uczniowie, z bezgranicznej miłości do was. Nie możecie nigdy zakładać, że to iż wasza wiara jest mocna to wasza zasługa. Tak, może być ona silna dzięki waszej pokorze serca. Ale także to jest Moim darem. Aby osiagnać najwyższe stopnie doskonałości musicie zachowywać pokorę w waszej miłości ku Mnie. Zawsze bądźcie cnotliwi.

Bądźcie pewni w swojej wierze, bo to Mi się podoba. Ale nie wpadajcie w taką pułapkę, że poznaliście już wszystkie tajemnice Królestwa Bożego. Ponieważ jako ludzie, rodzicie się z grzechem pierworodnym, dopiero z czasem poznacie te rzeczy, Moje dzieci.

Starajcie się akceptować nawet próby, jakie na was zsyłam, traktując je jako dar ode Mnie. Wszystkie moje dary wylewam na was, aby umocnić was w miłości ku Mnie.

Jestem bardzo dumny z tych wszystkich Moich dzieci, które wierzą we Mnie i okazują Mi szacunek. Mogę je wtedy umacniać, tak aby osiągnęły pełnię chwały w Królestwie Mojego Ojca. Musicie dążyć do tego, aby osiagnąć tę chwałę,  chwałę w idealnym połączeniu ze Mną.

Aby to osiągnąć, Moje dzieci, trzeba odrobiny czasu i cierpliwości, zanim zostaniecie poprowadzeni do zupełnego oddania Mi swoich dusz. Kiedy to nastąpi, staniecie się częścią Mojego mistycznego ciała na wieczność. Poddajcie się, Moje dzieci Mojej czystej miłości, a nie będziecie się musieli lękać ani  patrzeć w tył, bo będziecie bezpieczni w Moich ramionach.

Bądźcie mocni Moje wierne dzieci, nawet w obliczu zagrożeń, bo Ja nigdy nie opuszczę Moich oddanych czcicieli. Nigdy.

Wasz Kochający Zbawiciel Jezus Chrystus 

Tłumaczył: Krzysiek


Komentarzy 6 to “Droga do duchowej doskonałości”

  1. cox said

    Znowu coś mi komp szwankuje i nie mogę otworzyć tego co chcę.
    Ad pan/i @Pokój- Ten żart z Duchem Św. był wg. mnie niesmaczny, a mówiąc dosadniej poprostu głupi. No cóż widać mamy inne poczucie humoru. Co do ks. Natanka to dosyć często oglądam transmisje z Pustelni i zwróciłem uwagę na to, że od jakiegoś czasu zaprzestał używania gitary podczas Mszy św.

  2. Silo said

    Ap 22:14 Bb „Błogosławieni, którzy zachowywają (Przestrzegają) przykazania jego, aby prawo mieli w drzewie żywota i weszli bramami do miasta.”

  3. Annah. said

    Nie wiem jak wy, ale ja nie nadążam już z czytaniem tych wszystkich ważnych tekstów, które przesyłacie w linkach a także tematów głównych i dłuższych komentów, dlatego zainstalowałam sobie czytający automat IVONA. Pierwszy, próbny miesiąc nie trzeba płacić, ale jeśli stwierdzę że zaoszczędzam więcej czasu podczas słuchania, to przedłużę umowę, póki co – dwa tygodnie – Głos MAJA sprawdza się.

  4. 3pm said

    Pozwalam sobie wkleić tutaj, gdyż warto aby jak najwięcej Polaków i Katolików o tym wiedziało…

    Dlaczego taki los spotykał i spotyka czcicieli CHRYSTUSA KRÓLA, dlaczego cierpią za PRAWDĘ… Ks. Małkowski, Ks. Kiersztyn, Ks. Natanek, Ks……

    Jak szatan nienawidzi Chrystusa Króla i WSZYSTKICH (I WSZYSTKIEGO), którzy o Jego Królowaniu mówią i przypominają!!!

    Tutaj opis walki (fragmenty) o Królowanie Chrystusa:
    http://www.rozalia.krakow.pl/wiadomosci/-news,12.htm
    http://www.rozalia.krakow.pl/proces/-korona.htm
    http://www.rozalia.krakow.pl/proces/-czas_walki.htm

    Diabeł nienawidzi Rozalii Celakówny

    Przytoczone fragmenty i znane inne fakty, jednoznacznie pokazują jakich szatan musi mieć wysoko postawionych służących…

    A PISZĘ TO PO TO, BY POMIMO SMUTNYCH I PRZERAŻAJĄCYCH FAKTÓW, NIE TRACIĆ WIARY, NIE TRACIĆ WIARY, NIE TRACIĆ WIARY (PO TRZYKROĆ)!!! TYM BARDZIEJ MUSIMY WALCZYĆ O NASZEGO KRÓLA, Z RÓŻAŃCEM W RĘKU!!! I UJAWNIAĆ PRAWDĘ O sŁUŻĄCYCH sZATANA… ABY PRZESTALI SIĘ CZUĆ BEZKARNI I BY BALI SIĘ, ŻE NIE SĄ JUŻ ANONIMOWI!!!

    Króluj Nam Chryste!

    • GEORG said

      Nie tracic nadzieji,nie bac sie i mowic prawde,odmawiac Rozaniec Swiety, zaufac Najswietszemu Sercu Jezusa i Niepokalanemu Sercu Maryji.PAN BOG jest z nami,kto jest przeciwko nam?

  5. GEORG said

    My jestesmy tylko narzedziem w reku Pana naszego Jezusa Chrystusa.My od siebie samych nic nie mozemy i tylko nasz Mistrz i Zbawiciel wie najlepiej jakich narzedzi i jak dlugo uzywac, aby stworzyc doskonale dzielo. My musimy tylko zaufac i uzbroic sie w cierpliwosc i posluszenstwo.

Sorry, the comment form is closed at this time.