Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 20 Maj, 2011

Księga Prawdy

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.28 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane18 Grudnia 2010, godz 9.40

Teraz już wiesz, że to co obiecałem spełnia się. Posyłam Ci duchowego przewodnika, osobę którą wybrałem jeszcze na początku twojej drogi. Potrzeba czasu, aby kilku wybranych podjęło się tego Mojego dzieła. Moja córko, potrzebujesz duchowego kierownika, aby moje przesłania były całkowicie zrozumiałe przez Mojego sługę. Tą drogą słowo się rozprzestrzeni i ludzie zrozumieją prawdę. Będzie to droga wyboista i pełna różnych krótszych dróżek, która wkrótce poprowadzi cię do innego kierownika duchowego, ale nie lękaj się. Teraz jesteś prowadzona i poczujesz większą pewność co do swojej pracy.

Teraz napisz to. Księga Prawdy jest teraz objawiana ludzkości, aby pomóc jej być odkupioną w Moim Sercu. Ludzie dostają szansę aby głosić Moją chwałę zanim powrócę jako miłosierny zbawiciel i sprawiedliwy sędzia. Nigdy nie chcę karać Moich dzieci, ale w niektórych przypadkach muszę-kiedy ludzie otwarcie paktują z Kusicielem, kiedy mają go w poważaniu do tego stopnia, że składają mu hołd przed ołtarzem. Wiedzą kim są. Będzie im bardzo ciężko powrócić do Mnie. Módlcie się za nich.

Kogo atakuje Szatan 

Kusieciel ma mało czasu, aby wprowadzić na ziemi niepokój, więc intensyfkuje wszędzie swoje działania. Szczególnie celuje w Moje poświecone sługi w Kościele Mojego Ojca, w młodych i pięknych jak i w bardzo inteligentnych.

Ci którzy wciąż chełpią się, że nie wierzą we Mnie i w Mojego Przedwiecznego Ojca będą mieli jeszcze tylko jedną szansę, aby otworzyć swoje serca.

Boli mnie, kiedy na nich spoglądam. To jest jak patrzenie na samochód pełny ludzi, Moich drogich dzieci , jadący w gęstej mgle prosto na klif. Wybrali złą drogę i teraz wierzą, że kierują się do swoich pełnych wygód domów, a jadą prosto w przepaść-głęboką ciemność, bez żadnej nadziei [piekło-przyp. tł.]. 

Proroctwa przepowiadane teraz się spełnią

Nie będzie łatwo Moja kochana córko, aby Moje dzieci to usłyszały. Musisz wytrwać pomimo wszelkich trudności. Cierpilwość jest ważna. Te orędzia są nardzo cenne i pełne miłości, tak jak ostrzeżenia. Moje dzieci muszą się zatrzymać i zrozumieć, że proroctwa przepowiadane dawno temu będą się teraz wypełniać. Te zdarzenia wkrótce będą mieć miejsce na ziemi, a czas nadejścia ich jest bardzo krótki.

Nigdy nie objawię daty Mojego Drugiego Przyjścia

Nigdy nie ujawnię Ci daty Mojego powrotu, Moja kochana córko, bo to nie jest do twojej wiadomości. Ale zanim przyjdę, mówię teraz do całego swiata, że ukażę Moim dzieciom Moje Miłosierdzie i Sprawiedliwość .

Moja Matka działa w Moim imieniu

Moja ukochana Matka, pracuje w Moim imieniu i rozsyła orędzia poprzez wybranych wizjonerów. Inni  wybrani prorocy wybrali cierpienie w cichości dla zbawienia dusz. Pozwalam im odczuwać Mój ból, jest to wyraz wielkiej hojności tych moich wiernych wyznawców. Są odpowiedzialni za zbawienie wielu. Lecz nie cierpią tylko boleści, jakie Ja cierpiałem na krzyżu, ale także te bóle, które znoszę dzisiaj. Dodatkowo znoszą od czasu do czasu znieważanie i odrzucenie. Dzięki ich pokorze znoszą to w cichości, czasami też otwarcie tak, aby widzieli to inni. Inni, Moi poświęceni słudzy którzy decydują się na życie w samotności oddają Mi wielką przysługę. Ich poświęcenie i zapacie się samego siebie pomaga ocalać dusze.

Dary Boże są lekceważone 

Przekazywanie prawdy we wspóczesnym świecie, gdzie technologia osiągnęła taki poziom jest trudne. Mój głos jest jak cichy płacz na pustkowiu.

Moje dzieci nie rozumieją, że wszystkie dobro, które zostało wynalezione pochodzi z Nieba, jest darem  Przedwiecznego Ojca. Wszystkie lekarstwa, cały rozwój medycyny jest darem dla ludzi. Ale te dary są lekceważone, bo Moje dzieci myślą, że to wszystko zasługa człowieka., ale tak nie jest.

Dar Mądrości

Mądrość jest tak jak umiejętność śpiewania, darem Królestwa Bożego. I właśnie ten dar jest wykorzystywany przez Szatana. Poprzez jego wpływ technologie są tworzone do niszczenia i zabijania. Wyśmiewa się on, kiedy widzi wybuchy nowych wojen i kiedy nauka jest używana do szpiegowania czy zabijania. Jakże on się śmieje, kiedy postęp w medycynie jest wykorzystywany nie tyle nawet do zabijania co do usprawiedliwiania zabijania. Wszystkie te straszne przestępstwa przeciwko ludzkości, popełniane dzięki nowym technologiom, są ukryte za fasadą tak zwanej tolerancji.

Tolerancja to maska zła 

Tolerancja może być  najbardziej idealną maską zła. Ci którzy są uświadamiani poprzez Moje nauki łatwo zauważą te zbrodnie na ludzkości, kiedy będą popełniane. W imię tolerancji ludzie są zabijani, odmawia się im wolności i nade wszystko prawa do walki o moralną sprawiedliwość. O tak, dzieci, bądźcie czujni kiedy usłyszycie słowo „tolerancja”, bo jest to jedna z ulubionych gierek Szatana.

Ludzie nie stają w obronie Chrześcijaństwa

Moje dzieci pomimo możliwości, jakie daje dzisiejszy świat w kwesti komunikacji, nie walczą i nie przyznają się do swojego Chrześcijaństwa. Przeważnie dlatego, że wielu Chrześcijan żyje w świecie zachodnim. Obawiaja się, że zostaną wyśmiani i znękani. Mają rację. Będą, ale zrozumcie to. Moje dzieci zawsze cierpiały jakiś rodzaj pogardy kiedy niosły Mój krzyż. Mogą wtedy być pewni, że wykonują moje dzieła.

Ten, kto cierpi w Moim imieniu otrzyma wielkie błogosławieństwo i wiele łask. Ale Chrześcijanie którzy naprawdę walczą o prawo do głoszenia publicznie Mego Imienia będą cierpieć najbardziej. Muszą być mocni. Są moją nadzieją na tej ziemi. Bez moich oddanych wyznawców, Moje dzieci nie będą w stanie przekroczyć ostaniego progu na drodze do Królestwa Mojego Ojca.

Kocham wszystkich Moich naśladowców. Jestem w ich sercach i oni to wiedzą. Uznajcie moje słowa, jakie mówię przez tego proroka. Nie ignorujcie tych wezwań. Pomogą one ocalić miliony dusz na całym swiecie przed  Moim Powtórnym Przyjściem.

Idźcie  teraz w pokoju i miłości. Wasz oddany Zbawiciel Jezus Chrystus

Tłumaczył: Krzysiek


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , , | 49 Komentarzy »

XXX Rocznica objawień Matki Bożej w Medziugorju

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 Maj 2011

Kochani, 

Jak kazdy wie zbliza sie XXX Rocznica objawień Matki Bożej w Medziugorju, a co za tym idzie „deszcz a moze nawet lawina łask” i oczywiscie, aby temu zapobiec już „czujki” pracuja na całej linii (tym samym tylko potwierdzają dobro, które płynie z Medziugorja, bo przeciez do drzewa, które nie ma owoców, nierzuca się kamieni aby spadły – nigdy nie widziałam aby ktoś rzucał kamienie do samych liści), aby jezeli sie tylko da zamącić i zasiać wątpliwości niestablinym lub słabym. 

Już pojawiaja się  – szczególnie na stronach lefebrystów – odgrzewane wywiady z osobani, kapłanami czy biskupami, którzy nigdy nie byli w Medziugorju, taki odgrzany kotlet sprzed 3 czy 4 lat jest podawany jako aktualność z ostatnich miesięcy. Ostatnio pojawił sie taki na stronach Frondy – więc od tej chwili przechodze do bojkotu Frondy – i filmiki – antymedziugorskie – na Gloria Tv. 

Dla pokrzepienia przekazuję Wam otrzymane teraz zdjęcie i tekst od osoby, która go przesłała.

Niech będzie pochwalony Jezus Chrystus ! 

4 maja 2011 moi znajomi Polacy z Kanady Grażynka i Gienek wybrali się sami ok 5 ej rano na modlitwę na  Podbrdo. Przed 6ą rano zrobili zdjęcie figurki Gospy.Po powrocie do Kanady z zaskoczeniem znaleźli więcej niż fotografowali.

Ave Maryja !

 Wypowiedź don Amortha na temat Medziugorje

Ojciec Gabriel Amorth, znany egzorcysta rzymski, dystansuje się od tych, którzy nazywają Objawienia w Medziugorju szatańskimi. „W miejscu tym naprawdę działa Maryja. Wojtyła nie pojechał tam tylko dlatego, aby nie upokorzyć Biskupa Mostaru.

Rozmawia Gianluca Barile

 – Jest Ojciec pewien, że Medziugorje to autentycznie Maryjny fenomen, a nie ukryty podstęp szatański?

O. Amorth: Odpowiem na to pytanie krótko: w Medziugorju naprawdę objawia się Dziewica Maryja, a szatan boi się tego błogosławionego miejsca.

– Na jakiej podstawie opiera Ojciec tę pewność?

O. Amorth: Byłem w Medziugorju przynajmniej 30 razy i osobiście doświadczyłem tej bogatej duchowości, którą się tam oddycha i widzi na każdym kroku w obfitych darach spływających z Nieba.

 – O jakich darach Ojciec mówi?

O. Amorth: Niezliczone tysiące osób przybywają do Medziugorja z całego świata, spowiadają się i odzyskują pokój w Panu, podejmują życie modlitwy, nawracają się na katolicyzm, są uwalniani od opętań szatańskich. A zatem, skoro Ewangelia mówi, że drzewo poznaje się po owocach, jak można twierdzić, że Medziugorje jest dziełem Złego?

– Sceptycy wysuwają zarzut korzyści materialnych.

O. Amorth: Jest to niedorzeczność. Żaden z wizjonerów nie wzbogacił się nigdy materialnie dzięki objawieniom. Jeśli ktoś ma dowody na to, że jest inaczej, niech je przedstawi, w przeciwnym razie, niech zamilknie.

 – Między zwolennikami Medziugorje mówi się o milczącej akceptacji objawień przez Sługę Bożego Jana Pawła II…

O. Amorth: Wprost przeciwnie: nie była ona milcząca! Mogę jednoznacznie stwierdzić, i to bez obawy o wykazanie mi błędu, że Papież nie tylko wierzył w to, iż Maryja objawia się w Medziugorju, ale że chciał nawet udać się tam w pielgrzymce, podczas swojej podróży apostolskiej do byłej Jugosławii.

 – Czy wie Ojciec zatem, z jakiego powodu Papież nie zatrzymał się w Medziugorju?

O. Amorth: Jan Paweł II był wielkim człowiekiem i okazywał szacunek wszystkim ludziom. Z tego to właśnie powodu, jak mi to opowiedzieli wysocy urzędnicy watykańscy i biskupi będący z Nim w tych dniach w wielkiej zażyłości, zrezygnował z pielgrzymki do Medziugorja, gdzie chciał się pomodlić, aby nie „przeskakiwać” i nie obrażać Biskupa Mostaru, od zawsze wątpiącego w Objawienia.

 – Czy podczas egzorcyzmów wzywa Ojciec Madonnę z Medziugorje?

O. Amorth: Nie, nigdy, ale to niczego nie oznacza. Zawsze zwracałem się do Niej jako Niepokalanej; ale to tylko drobny szczegół: Dziewica Maryja jest zawsze ta sama, zmienia się jedynie tytuł, którego używamy zwracając się do Niej.

– Z całą pewnością nie wzywa Jej Monsinior Gemma?

O. Amorth: Kiedy spotkam mojego przyjaciela Gemma następnym razem, wyjaśnię mu dokładnie dlaczego powinien uwierzyć w te Objawienia. Jest on egzorcystą tak jak ja, może nawet lepszym ode mnie, ponieważ jest biskupem, i dlatego powinien dobrze wiedzieć, że tam, gdzie obfitują nawrócenia, uzdrowienia fizyczne, uwolnienia od demonów i spowiedź sakramentalna, tam nie może działać szatan, tylko sam Bóg. Powiem mu też, żeby pojechał do Medziugorja i zobaczył na własne oczy to, co ja widziałem w ciągu tych wszystkich lat. Jestem pewien, że wtedy Monsinior Gemma też uwierzy.

http://www.radiomaria.it

Tak więc głowa do góry – Gospa Majka moja 

Szczęść Boże 
Ewa

Posted in Medziugorje, Objawienia, Warto wiedzieć | Otagowane: | 57 Komentarzy »

Droga do duchowej doskonałości

Posted by Dzieckonmp w dniu 20 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.19 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane w Środę 24 Listopada 2010, godz 2.30 rano

Napisz to, Moja kochana córko. Czasami nawet najgorliwsi Moi wyznawcy tracą wiarę. Taki czas jest istotny dla nich ,bo testuje ich wierność i mogą powrócić do Mnie jeszcze silniejsi. Nie bój się, bo jest to próba, jaką dopuszczam na Moje dzieci, aby przez nią przechodziły i rosły w siłę.

Nie jest łatwo utrzymywać waszą wiarę we Mnie, Moje dzieci ponieważ jest tyle różnych przeszkód, które blokują wasz rozwój duchowy. Czasami będziecie czuć zupełną pustkę w duszy. To może sprawiać w was poruszenie i niepokój, bo czujecie się samotni bez Mojego wsparcia.

Moi wierni czciciele muszą to zrozumieć, że pomimo samotności jaką wtedy odczuwają, Ja nigdy nie jestem daleko od nich. Wszystkie takie stany waszej duszy mają jeden cel-umocnienie waszej wiary tak, abyście upewnili się, że pokonaliście kolejny stopień na drodze do duchowej doskonałości. Jest to długa droga i może zabierać dużo czasu, aby wchodzić na kolejne stopnie doskonałości. Każdy kolejny stopień wprowadza was w nowe doświadczenia, dzięki którym możecie otrzymywać łaski, aby doskonalić swoje dusze, tak aby móc kiedyś wejść do Królestwa Mojego Ojca. 

Zdobywając kolejne szczyty zyskujecie nową świadomość, jakiej od was wymagam. Czasami wydaje się wam to trudne i niesprawiedliwe, ale każdy kolejny krok na drodze ku Mnie, sprawia, że stajecie się bardziej biegli w rozumieniu prawd płynących z Moich nauk.

Jedni pokonują tę drogę szybko, innym zajmuje to więcej czasu. Niektórzy z moich wiernych naśladowców mogą tracić odwagę i cofać się w tył-jeden, dwa, nawet trzy kroki. To jest naturalne. Niektórzy z tych, co szybko pokonują kolejne stopnie na duchowej drodze mogą wpaść w przekonanie, że pojęli  już wszystkie duchowe sprawy, ale jest to pokusa Złego, aby tkwili w takim fałszywym przekonaniu. Wszystkie dary, jakie nosicie w sobie pochodza ode Mnie. Zostały wam dane, moi wierni uczniowie, z bezgranicznej miłości do was. Nie możecie nigdy zakładać, że to iż wasza wiara jest mocna to wasza zasługa. Tak, może być ona silna dzięki waszej pokorze serca. Ale także to jest Moim darem. Aby osiagnać najwyższe stopnie doskonałości musicie zachowywać pokorę w waszej miłości ku Mnie. Zawsze bądźcie cnotliwi.

Bądźcie pewni w swojej wierze, bo to Mi się podoba. Ale nie wpadajcie w taką pułapkę, że poznaliście już wszystkie tajemnice Królestwa Bożego. Ponieważ jako ludzie, rodzicie się z grzechem pierworodnym, dopiero z czasem poznacie te rzeczy, Moje dzieci.

Starajcie się akceptować nawet próby, jakie na was zsyłam, traktując je jako dar ode Mnie. Wszystkie moje dary wylewam na was, aby umocnić was w miłości ku Mnie.

Jestem bardzo dumny z tych wszystkich Moich dzieci, które wierzą we Mnie i okazują Mi szacunek. Mogę je wtedy umacniać, tak aby osiągnęły pełnię chwały w Królestwie Mojego Ojca. Musicie dążyć do tego, aby osiagnąć tę chwałę,  chwałę w idealnym połączeniu ze Mną.

Aby to osiągnąć, Moje dzieci, trzeba odrobiny czasu i cierpliwości, zanim zostaniecie poprowadzeni do zupełnego oddania Mi swoich dusz. Kiedy to nastąpi, staniecie się częścią Mojego mistycznego ciała na wieczność. Poddajcie się, Moje dzieci Mojej czystej miłości, a nie będziecie się musieli lękać ani  patrzeć w tył, bo będziecie bezpieczni w Moich ramionach.

Bądźcie mocni Moje wierne dzieci, nawet w obliczu zagrożeń, bo Ja nigdy nie opuszczę Moich oddanych czcicieli. Nigdy.

Wasz Kochający Zbawiciel Jezus Chrystus 

Tłumaczył: Krzysiek


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , | 6 Komentarzy »