Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 9 Maj, 2011

Ból, który Jezus cierpi dziś

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.31 z serii Ostrzeżenie.

Pozostałe orędzia tutaj

Otrzymane 21 grudnia 2010 o godz.2.40

Moja córko Cierpię strasznie za grzechy ludzkości i z powodu okrutnego odrzucania Mojego istnienia, które jest tak powszechne w świecie, że liczba wiernych, którzy odwracają się ode mnie wzrosła do niespotykanych rozmiarów.

Ból, cierpienie i umieranie są najbardziej dotkliwe, kiedy świat obchodzi Boże Narodzenie. 

The pain, suffering and agony is ever more pronounced as the world celebrates Christmas. I know in my heart, that while this is the most important Christian Feast that My teachings are now being proclaimed in the way they should..( to jedno zdanie nie przetłumaczone są z nim problemy)

Moja ukochana córko, musisz wytrwać w swoich cierpieniach, zarówno umysłu jak i duszy. Cierpienia te, przybliżają cię do Mojego Najświętszego Serca. Wytrwanie w tych próbach cierpienia pozwoli ci stać się jednym ze mną.

Moja córko módlcie się, módlcie się, módlcie się za pozostałe dusze, by ulżyły mi w tych strasznych cierpieniach, które znoszę. Oh, jeśli tylko mógłbym zbawiać dusze szybko i brać je czule w me ramiona, moje serce by się zagoiło. Ale wiele dusz nie chce przyjść do mnie. Trzeba ciężko pracować, aby ich przekonać o prawdzie, moja córko. Nigdy się nie poddawaj.

Jesteś pełna wątpliwości, ale wiem, że w głębi serca czujesz, że te orędzia Miłosierdzia, dla zbawienia dusz, naprawdę pochodzą ode mnie i od Mojego Przedwiecznego Ojca.

Wytrwaj, przyjmując cierpienie, bądź pokorna, cierpliwa i działaj z godnością, kiedy jesteś wystawiana na próbę dla imienia mojego.

Idź teraz z nowym zapałem, miłością i mocą, aby odzyskać dusze moich ukochanych dzieci.

Twój kochający cię Zbawiciel, Jezus Chrystus

Tłumaczył; 3pm

Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , | 37 Komentarzy »

Przyszłe Życie

Posted by Dzieckonmp w dniu 9 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.26 z serii Ostrzeżenie.

Pozostałe orędzia tutaj

Otrzymane sobota 11 grudnia 2010 09:15

 Teraz, moja najmilsza i najukochańsza córko, jesteś już gotowa iść do przodu by kontynuować zadanie polegające na wypełnieniu Mojej Świętej Księgi Prawdy. Ty, moja córko, sama przechodzisz teraz oczyszczenie, które jest niezbędne byś mogła czerpać siłę z tej pracy.
Moje dzieci, tak goniące za tym światem, złożonym z dwóch części, nie zdajecie sobie sprawy, że wkrótce wszystko będzie jednym. Obie te części to smutek i radość. Smutek powoduje prawdziwe zagubienie i rozpaczy. Ten rodzaj smutku, w przeciwieństwie do innych jego rodzajów, istnieje już od założenia świata.

Smutek, który jest teraz odczuwany, wynika z poczucia traconych rzeczy materialnych. Odczuwalna jest również tęsknota za pokojem umysłu, ciała i duszy. Pokój ten można osiągnąć jedynie poprzez pokorę, akceptację i miłości mojego Ojca Przedwiecznego. Następnie, jest również radość. Uśmiecham się z miłością, gdy moje dzieci radują się, uśmiechają i cieszą się sobą wzajemnie. Radość jest darem ode mnie. Śmiech i radość są ważnym darem dla ludzkości, gdy są czyste i nie są osiągane kosztem innych.

Moje dzieci małej wiary, wiem jak trudno zatrzymać się i powiedzieć, że wracam do Boga. Tak wielu z was wie, jest świadoma, kim jest Ojciec Przedwieczny. Zaledwie kliku rozumie, że ​​czuwa nad nimi każdego dnia ich życia, nad wszystkimi i nad każdym z nich. On uśmiecha się, raduje się i czuje się bardzo szczęśliwy, kiedy jego dzieci są szczęśliwe. Nie może jednak patrzeć przychylnie na tych, którzy radość, czy poczucie radości, osiągają bez miłości w sercu.

Ja, wasz Zbawiciel, Jezus Chrystus, też was kocham, wszystkie moje dzieci. Teraz Ja i Mój Ojciec Przedwieczny Jesteśmy Jedno. Uśmiecham się do was wszystkich i mam nadzieję, że wrócicie do Mnie.

Przyjdźcie do Mnie Moje dzieci jak jedno i przychodźcie do Mnie z otwartym sercem.

Dla wielu moich dzieci, przesłania, które zapowiadają Moje Powtórne Przyjście na Ziemię budzą lęk w ich sercach. Nie lękajcie się!. Będzie to moment absolutnego szczęścia, chwały i czystej radości. Ponieważ wszystkich, którzy zwracają swe serca z powrotem do mnie, przygarnę w swe ramiona i będę płakać z radości.

Wiernych, proszę módlcie się za tych, którzy nie wierzą lub którzy zgubili swoją drogę. Rolnik, który wypasa swoje stada zawsze szuka tych, które się zgubiły. Słodycz zwycięstwa, którą odczuwa po ich odnalezieniu, podobna jest do tej, którą odczuwam, gdy moje zaginione dzieci wracają do mnie.

Dzieci, nawet w chwilach radości i śmiechu na ziemi należy pamiętać o jednej rzeczy. Obecna radość i szczęście to zaledwie przebłysk czystego szczęścia i radości, które będą na nowej ziemi, gdy powróci Raj utracony. Kiedy to nastąpi, ludzie wybrani, którzy prowadzą dobre życie, wierzący w swojego Stwórcę, połączą się ze Zmartwychwstałym. Ci ludzie, przyjaciele i rodziny, razem ze mną przejdą z życia do wiecznej chwały. Pamiętajcie dzieci, ważne jest, aby nie traktować tej ziemi, jako ziemi obiecanej. Nie bądźcie również pewni, że wszystko tutaj macie pod kontrolą. Ponieważ tak nie jest. Ten świat absorbuje was swoimi obietnicami, rozczarowaniami, radościami i cudami, ale pamiętajcie, że jest tylko miejscem tymczasowym. Etapem przejściowym przed wejściem do Królestwa Mego Ojca – nowego Nieba i Ziemi, które staną się jednym.
W one ostateczne wezwanie, Moje dzieci, módlcie się do mnie swoimi słowami. Proście Mnie abym was prowadził. Proście mnie, abym wam pokazał miłość i prawdę i ich prawdziwy sens. Nie trzymajcie głów zakopanych w piasku, bo nie zobaczycie chwały nowej Ziemi.

Pusta droga do nicości.

Dzieci, ci, którzy szydzą i zaprzeczają mi, będą wam mówić, że nie ma życia poza tym jednym. Zapewniam was, że oni nie tylko pozbawiają się dostępu do Raju, ale kroczą po pustej drodze do nicości. W niektórych przypadkach są oni zwiedzieni przez kłamcę i złego, który niepostrzeżenie i z piekielnym sprytem, prowadzi ich zaślepionych za rękę, tych, którzy nie wierzą w jego istnienie, wprost do bram piekła.

Moje cierpienie w Ogrodzie Getsemani

Kiedy wierzący we Mnie zobaczą tych ludzi arogancko pyszniących się i chlubiących swoim ateizmem, poczują straszne cierpienie. Ci z was, którzy przyjęli mój krzyż, poczują również mękę agonii, którą, cierpiałem podczas pobytu w Ogrodzie Getsemani. Cierpiąc wtedy wiedziałem, że nawet, jeśli chętnie złożę najwyższą ofiarę, gdy zgodzę się umrzeć by Moje dzieci miały miejsce w Królestwie Ojca Mojego, czułem głęboko, że w gruncie dla niektórych z moich dzieci nie będzie to miało żadnego znaczenia. To był najstraszniejszy ból męki, który sprawił, że oblałem się krwawym potem. Czułem wtedy wielką trwogę o te zagubione dusze, która nadal istnieje we mnie dzisiaj.

Dla tych, którzy pytają: Jeżeli jesteś Bogiem, lub Skoro jesteś Jezusem Chrystusem, to z pewnością możesz zrobić wszystko? Moja odpowiedź brzmi: oczywiście. Z wyjątkiem jednej rzeczy. Ja nie mogę ograniczać wolnej woli danej człowiekowi. Do moich dzieci będzie należało dokonanie ostatecznego wyboru według ich własnej nieprzymuszonej woli.

Twój kochający cię Chrystus. Twój Zbawiciel.
Jezus Chrystus

Tłumaczył: 3pm

Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , , | 53 Komentarze »