Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 21 Maj, 2011

Nadchodzi cenzura mediów

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

BARDZO WAŻNE ORĘDZIE DANE W NOWY ROK 1 STYCZNIA 2011

Orędzie nr.37 z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane w Sobotę 1 Stycznia 2011, godz 2 rano

Moja kochana córko, zaczął się nowy rok, w którym Moje dzieci będą mogły dowiedzieć się więcej ode Mnie w sprawie dobrego przygotowania się na moment, kiedy przyjdę sądzić ludzkość.

Moje piękne dzieci, które trzymam blisko Mojego Najświętszego Serca, posłuchajcie Mnie teraz. Kiedy poznajecie Mnie i prawdę o nowym Raju-obietnicy jaką złożyłem wam, zanim umarłem na krzyżu za wasze grzechy, Ja od tej pory jestem już zawsze z wami. Czas jest już bliski, Moje kochane dzieci.  Nie bójcie się. Jeżeli Mnie kochacie i wierzycie we Mnie, to nie ma się czego lękać. Miłość nie jest lękliwa. Miłosć jest radością, szczęściem i dla wszystkich tych, którzy wierzą w życie wieczne w Niebie nie ma powodu do strachu. Kocham was wszystkich.

Rola Matki Bożej w Powtórnym Przyjściu Chrystusa

Moja ukochana Matka, która była odpowiedzialna za wypicie Kielicha zgody na Moje przyjście na świat i zwiastowała nowy początek dla ludzkości, ogłosi też Moje Powtórne Przyjście.

Odkupię wszystkich tych, którzy proszą Mnie o Miłosierdzie. Moja Matka, posłana przez Przedwiecznego Ojca aby przynieść odkupienie i zbawienie światu, stanie po raz kolejny przy Mnie.

Moja Ukochana Matka, Anioł światłości, odniesie zwycięstwo, przyniesie światu Moje Miłosierdzie i ogłosi Moje Powtórne Przyjście. Przygotowywała ludzkość od wielu wieków, ale zwłaszcza w ciągu ostatnich stu lat próbuje wpoić miłość w waszych sercach, często pogrążonych w stagnacji, aby zapłonął w nich ogień miłości do Mnie i do Ojca. 

Był czas kiedy skupiano uwagę na Mojej Matce i jej objawieniach. Niestety, od czasów Fatimy i Garabandal niewielu Mnie poświęconych sług [duchowieństwo-przyp. tł.] bierze na poważnie Jej objawienia. Tak samo lekceważeni są wizjonerzy. Teraz zaczyna się rok 2011 i wiele nowych rzeczy dokona się na świecie. To dlatego, Moje dzieci, że ten świat ma ulec zmianom.

Sekret fatimski a przyszłość

Wiele niewinnych i ufających dusz nie zostanie uchwyconych przez to zło, które nadchodzi. Moje dzieci i wy wszyscy którzy czytacie te przekazy pierwszy raz,  z ciekawości, którzy czujecie jakieś braki w swojej duchowości, słuchajcie Mnie.

Wy i wasi współbracia jesteście prowadzeni do życia w świecie, który będzie we władaniu grupy ludzi, jak to zostało przepowiedziane w ostatniej Tajemnicy fatimskiej, której nie poznaliście. Wkrótce ujrzycie następujące rzeczy:

  1. Wasze pieniądze będą bezwartościowe, jedynym sposobem aby kupować będzie posiadanie złota i srebra.
  2. Będziecie musieli modlić się w grupach i znaleźć duchownych, wystarczająco odważnych aby przeciwstawić się prześladowaniu.
  3. Musicie znaleźć odpowiednie miejsca na modlitwę, bo kościoły będą sprzedawane, aby uzyskać  środki do życia.
  4. Przechowujcie starannie Pismo Święte i inne pożyteczne lektury, bo nie będzie możliwe ich kupienie w przyszłości.
  5. Zakładajcie grupy modlitewne i módlcie się o zbawienie ludzkości. W ciągu trzech lat zrozumiecie dlaczego to tak ważne.

Cenzura Mediów

Dla mediów mam do powiedzenia to: wkrótce arogancja, z jaką odnosicie się do waszych odbiorców ustąpi miejsca waszemu przerażeniu, kiedy zobaczycie, że wasze słowa nie są już słyszane. Wkrótce zrozumiecie wagę modlitwy, kiedy ludzkość odwróci się od prawdy. Dzisiaj wasze słowo wciąż może być nośnikiem niezależnej prawdy. Ale ten dar zostanie wam zabrany. Prawda zostanie ukryta przed ludźmi, poprzez dyktaturę, której doświadczycie w czasie Wielkiego Ucisku. Wtedy wasze słowo zostanie odrzucone tak jaj teraz Moje słowo jest odrzucane.

‘Sekretny Kanał’ Komunikacji 

Nikt nie będzie was słuchać, bo jedyne słowa jakie będą przekazywane ludziom, będą dostarczane przez Sekretny Kanał[jakaś nowa technologia-przyp.tł.]. I poczujecie się jak na pustkowiu, próbując komunikować się ze światem, ale wasze słowo już nie będzie słyszane.  

Strzeżcie się dyktatorów

Nie lękajcie się wy, którzy podążacie za Bogiem, niezależnie jaką drogą, tylko mnie wysłuchajcie. Walczcie z tymi, którzy chcą wam narzucić dyktaturę słowa, bo oni pochodzą od złego. Nie dajcie się ogłupić bez względu na to ile by wam płacili za głoszenie kłamstw. Jeżeli  się nie nawrócą czeka ich wieczne potępienie. Czas nie jest po ich stronie. Walczcie o wolność słowa, mówcie o niesprawiedliwościach, jakich jesteście świadkami. Bez względu na to, czy we Mnie wierzycie, bo kiedy ujrzycie spełnianie się tych proroctw, wtedy uświadomicie sobie, że Moje nauki są prawdziwe.

Księga Objawienia 

Dzisiaj, kiedy świat wydaje się być pokiereszowany przez kryzys ekonomiczny, łatwo jest wierzyć, że wszystko pójdzie ku dobremu. Tak, Moje dzieci, w przeszłości to byłoby naturalne założenie, ale tak już nie będzie. Spisek wymyślony przez grupę światowych organizacji, wywodzących się od szatana wkrótce zacznie się realizować. Ci z was, którzy nie wierzą we Mnie, ostatecznie zrozumieją przepowiednie zawarte w Księdze Mojego Ojca i w Księdze Objawienia.

Nie lękajcie się, Moje dzieci. Zwróćcie się do mnie osobiście, waszymi własnymi słowami  a Ja dam wam siłę, nadzieję i moc, aby przejść przez ten mroczny okres w historii ludzkości.

Wy, którzy czytacie ten przekaz, pomyślcie. Jeżeli wątpicie w to, to rozglądnijcie się dookoła i zdecydujcie się, czy lekceważyć dalej wszystkie znaki. Czy nie widzicie, że ktoś próbuje wkraczać w waszą wolną wolę i narusza waszą wolność, daną wam jako dar przez Mojego Ojca? Ja ani Mój Przedwieczny Ojciec nigdy nie naruszymy tego tak cennego daru. Ale jeżeli człowiek decyduje się na pójście za szatanem, to wtedy tak się będzie działo.  

Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec nie może temu zapobiec. Szatan będzie próbował odebrać wam dar wolnej woli. Kiedy zauważycie, że wasza wolna wola jest wam zabierana poprzez potężne siły, nad którymi nie macie kontroli, to wiedźcie, że za tym wszystkim stoi zły.

Szatan nigdy nie zwycięży

Proszę, bądźcie w pogotowiu, Moje drogie dzieci. Nie poddawajcie się. Wasza modlitwa i przeciwstawianie się złu ocali wiele dusz. Szatan i jego armia nigdy nie wygrają. Nie mogą, to niemożliwe. Tylko Bóg ma moc, aby zakończyć ten straszny konflikt.

Ja, Wasz Zbawiciel i Sędzia ponaglam was, abyście powstali, byli odważni i walczyli o to, co jest prawdą w waszych sercach, nawet jeżeli czujecie strach. On jest wam podsuwany przez szatana. Lęk nigdy nie jest zsyłany przeze Mnie czy Mojego Przedwiecznego Ojca.

Stańcie na baczność i otwórzcie wasze serca na miłość, nie trwóżcie się. Miłość pochodzi od Boga. Powiedziałem waz, że nie poczujecie miłości, jeżeli nie otworzycie serc. Miłość i Bóg, Przedwieczny Ojciec, Stworzyciel tej ziemi idą ze sobą ‘ręka w rękę’. Nie mogą być oddzieleni. Kiedy są, to znak, że działa szatan.

Idźcie teraz Moje dzieci i podejmijcie decyzję. Czy chcecie, aby miłość otoczyła was w Moim Najświętszym Sercu, czy poddacie się lękowi? To wasza decyzja.

Wasz Boski Nauczyciel, Zbawiciel, Sprawiedliwy i Miłosierny Sędzia

Jezus Chrystus

Tłumaczył : Krzysiek


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , , , , , , , | 67 Komentarzy »

Dar Ducha Świętego rozlany został nad całym światem.

Posted by Dzieckonmp w dniu 21 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.82 z serii Ostrzeżenie.

Wtorek 10 maja 2011, godz.16:00

Moja córko, powiedz światu, że ważny akt Mojego Miłosierdzia odbył się dziś, gdy Duch Święty, jeden z Największych Darów dla Moich Dzieci, rozlany został na cały świat. Dar ten ma zasadnicze znaczenie dla pomocy ludzkości w przygotowaniu się do Ostrzeżenia. Moi wyświęceni słudzy i wierni, natchnieni mocą Ducha Świętego, zostaną znacznie umocnieni w swej miłości dla Mnie i Mojego Przedwiecznego Ojca.

Ten Dar Życia przyniesie nowy impuls do waszych wołających o oświecenie, zmęczonych, oziębłych dusz. Zostało to przepowiedziane i skorzystają na tym wszyscy, włącznie z najbardziej zatwardziałymi grzesznikami.

Moje Miłosierdzia, jak już powiedziałem, nie zna granic. Wszyscy Moi zwolennicy na całym świecie,  wypełnieni teraz Duchem Światła i Świętości, musicie być teraz odważni i głosić Moje Słowo wszystkim, z którymi możecie nawiązać kontakt. Odrzućcie pogardę, której być może doświadczycie, gdyż jest już zbyt ważne, by ignorować Moje błagania o nawrócenie.

Wysłuchajcie teraz Mojej modlitwy dającej wam zachętę, której potrzebujecie:

„Wypełnij mnie teraz, o Panie, darem Ducha Świętego, abym niósł Twoje Najświętsze Słowa do grzeszników, których muszę pomóc uratować w Twoim Imieniu. Pomóż mi okryć ich dzięki mojej modlitwie Twą Drogocenną Krwią, aby mogli zostać przyciągnięci do Twojego Najświętszego Serca. Daj mi dar Ducha Świętego, aby te biedne dusze mogły upajać się Twoim Nowym Rajem”.

Odmawiajcie tą modlitwę codziennie, po Koronce do Mojego Bożego Miłosierdzia, a poprzez swoją wierność do Mnie, pomożecie uratować Moje Dzieci.

Uchrońcie mnie od męki, jaką cierpię w Moim Sercu, gdy z wielkim smutkiem obserwuję sposób, w jaki Moje Święte Imię odbierane jest w dzisiejszym świecie. Wiele, wiele dusz, nieusatysfakcjonowanych odrzucaniem Mnie, reaguje ze złością, jeśli wy, Moi wierni wyznawcy, ośmielacie się zaledwie wspomnieć, co reprezentuję. Są one bardzo rozzłoszczone, gdyż oszust tak sprytnie zakręcił ich umysły, aby nie zauważały Prawdy. Wy wszyscy pomóżcie tym duszom. Módlcie się i proście Mnie teraz o siłę, którą potrzebujecie w tej pracy.

 Szczególne łaski dla tych, którzy szerzą Nawrócenie.

Wszystkim, którzy szerzą Nawrócenie, dane będą szczególne łaski i zarezerwowane będzie dla Was szczególne miejsce w Królestwie Mojego Ojca. Idźcie teraz i pozwólcie Duchowi Świętemu wypełnić wasze dusze, aby pomóc Mi ocalić ludzkość.

Kocham was wszystkich. Każdy z was posiada miejsce w Moim Najświętszym Sercu. Nikt z was, włącznie z grzesznikami, nie zostanie wykluczony z Mojej walki o ocalenie dusz.

Wasz Kochający Zbawiciel

Jezus Chrystus
Król Miłosierdzia

Uwaga: Końcowy komentarz naszego Pana Jezusa Chrystusa dla wizjonerki na końcu tej wiadomości.

 „Moja córko, to wydarzenie ma duże znaczenie. Pozwoli uratować wiele dusz zanim odbędzie się Ostrzeżenie i będzie nadal kontynuowane na świecie potem, aby pomóc uchronić grzeszników przed powrotem do zła.

To zostało przewidziane Moja Córko i stanowi wspaniałą wiadomość. Ale Moi uczniowie muszą teraz ciężko pracować, aby Mi pomóc prowadzić Walkę o Dusze”.

Tłumaczył: Chrisgi

 


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , , , , | 79 Komentarzy »