Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 17 Maj, 2011

SOWIECKA HISTORIA

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Maj 2011

cz.1

cz.2

cz.3

cz.4

cz.5

cz.6

cz.7

cz.8

cz.9

Posted in Film, Prześladowanie Chrześcijan, Warto wiedzieć | Otagowane: , , , , | 43 Komentarze »

Ona chce abyśmy żyli z miłością

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Maj 2011

3 maja 2011 widząca Mirjana Dragićević-Soldo w czasie spotkania z pielgrzymami opowiadała historię objawień Matki Bożej. Mówiła o swoim doświadczeniu blisko 30 lat spotkań z Królową Pokoju. Na zakończenie pielgrzymi zadawali pytania Mirjanie. Oto kilka z nich:

 Pytanie:  Jestem szczęśliwa, że mogłam Cię spotkać i modlę się za Ciebie codziennie, za wszystkich wizjonerów i chciałabym zapytać jak Ty, która zobaczyłaś Matkę Boską, która mieszka w niebie, jak żyjesz pomiędzy tymi  wydarzeniami – to musi być piękne być z Matką Boską – a potem przez cały miesiąc bez Niej. Jak to wytrzymujesz?

Mirjana: Właśnie z tego powodu proszę, żebyście się modlili za nas wszystkich wizjonerów. My modlimy się za Was codziennie. My prosimy Was o modlitwę i dzięki temu możemy dobrze wypełniać to o co nas prosi Matka Boska. Tak łatwo jest popełnić błąd. Więc jeśli Wy modlicie się za nas, a my za Was to dzięki temu będzie kontynuowane błogosławieństwo Matki Boskiej. Wczoraj (2 maja) na przykład, po tym jak Nasza Pani przyszła, miałam tylko siłę aby przekazać wiadomość od Matki Boskiej. Mój przyjaciel, był obok mnie i spisywał tą wiadomość. Nie jestem zdolna do pisania, ponieważ moje dłonie się trzęsą.  Wycofałam się do swojego pokoju i się modliłam, 1,2,3,4 godziny – przez jak długo, nie wiem. Potrzebowałam się modlić. Płakałam. To nie jest łatwe. To jest bardzo trudne. Żeby przybliżyć Ci bardziej co przeżywam, opowiem. Mam dwie córki. Jako matka, dałam życie moim córkom, ale kiedy jestem z Matką Boską, moje córki nie istnieją.  Istnieje tylko pragnienie, aby Matka Boska zabrała mnie ze sobą.  Więc możesz sobie wyobrazić jaki jest ból, kiedy Matka Boska odchodzi i zauważam, że jestem tutaj. Tylko Bóg, poprze modlitwę, pomaga mi wrócić, wrócić do tego życia, do rzeczywistości tego świata. To jest bardzo trudne. Bez Boga, nie byłoby możliwe.
Pytanie: Jestem księdzem przez 54 lata. Możesz sobie wyobrazić odpowiedzialność, która na mnie ciąży? Bycie księdzem przez 54 lata, wierni. Słowa, które wypowiadasz bardzo mnie poruszają, dotykają mego serca. Jestem bardzo wdzięczny za te modlitwy za księży. Proszę proś Boga za nas wszystkich księży, abyśmy mogli realizować z godnością to co otrzymaliśmy od Boga. Nie jesteśmy księżmi dla siebie, jesteśmy nimi dla Kościoła, dla Ciebie. Bóg daje powołanie. Proszę Cię o modlitwy.
Pytanie: Chciałbym prosić, znam chłopca, nazywa się Stephano, ma nowotwór i jego rodzice są niewierzący. Jeśli możesz, pomódl się za niego.
Mirjana: Oczywiście, będę się za niego modliła z całego serca, ale Ty jesteś aniołem. I znasz tego chłopca. Bóg powierzył Ci go i jego życie, i Ty musisz się za niego modlić i za jego rodziców. Dobrze?
Pytanie: Jestem księdzem, jestem religijny. Pochodzę z Ameryki Łacińskiej. W Ameryce Łacińskiej spotykamy się z rzeczywistością, w której kontynent ten jest w walce z Protestantami. Oni są przeciwko Matce Boskiej. Dlatego myślę o nich. Matka Boska mówiła coś o nich? Jest możliwym uzyskać taką odpowiedź?
Mirjana: Wszystko co mogę powiedzieć to powiem. Wielu z Was zaobserwowało, że gdy dostajemy wiadomości od Matki Boskiej, Ona nigdy nie mówi „Zrobię”, „Dam Ci”, „Mogę”. Nigdy nie mówi w ten sposób. Zawsze mówi, módl się, będę się modlić za Ciebie przed moim Synem. Ona nigdy nie jest na pierwszym miejscu. Kiedy mówi o księżach, stawia się nawet za nimi. Ona nie szuka chwały, sławy. Chce, abyśmy czcili Boga. Otrzymaliśmy Jezusa, przez Maryję.  Zobaczymy znowu Jego oblicze i Ona nam w tym pomoże. Nie możemy pomijać Maryi. To jest niemożliwe. Nie mamy (tu gdzie mieszka Mirjana) protestantów. Pamiętam, że kiedyś mieliśmy tu pielgrzymów z Ameryki i był w tej grupie jeden mężczyzna, który przed przyjazdem powiedział, „Jestem protestantem”. Ja odpowiedziałam „Dobrze, jestem katoliczką”. On odrzekł: „Wiesz co to oznacza być protestantem?” Ja odparłam: „Nie, w ogóle, w moim kraju nie ma protestantów, ale wiem, że zawsze protestujecie przeciwko czemuś”. Od tej pory on nic nie mówił przez kilka dni. Za każdym razem gdy podawałam mu zupę, pytałam czy nie ma nic przeciwko temu, ponieważ boję się, że zaprotestujesz. Dokuczałam mu cały czas. Po tygodniu, on przytulił mnie i powiedział: „Muszę dziękować Bogu, znalazłem matkę. Zrozumiałem tu co to znaczy, miłość matki. Zrozumiałem czego mi brakowało przez całe życie”. Jeżeli masz więc wokół siebie protestantów to tylko nasz przykład, przykład, przykład może pomóc. Tylko to, nie walki, nie dyskusja. Nasza Pani nie walczy, nie dyskutuje.  Ona chce abyśmy żyli z miłością, radością i dzięki naszemu przykładowi, może pokazać innym, jak dobrze jest mieć Ją za Matkę a Boga za Ojca.
Źródło: medziugorje.blogspot.com

Posted in Medziugorje, Z prasy | Otagowane: , , , | 10 Komentarzy »

Jak Ostrzeżenie jest Darem dla ludzkości.

Posted by Dzieckonmp w dniu 17 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie z 2 stycznia 2011 r.jakże na czasie m.in. w świetle dyskusji  na temat przekazów Ostrzeżenia, która toczyła się na Blogu. Jak łatwo ludzie poddają się, ulegają manipulacji innych lub szukają sensacji.   Przekazy Ostrzeżenia są dramatycznym wołaniem o Nawrócenie, Wiarę i Miłosć, o powrót do Boga i Ewangelii głoszonej przez naszego Zbawiciela Jezusa Chrystusa. Są także przypomnieniem  zapowiedzianych w Apokalipsie wydarzeń, które teraz sprawdzają się na naszych oczach. No cóż, w interpretacji tych znaków każdy ma wolną wolę. (Chrisgi)

Orędzie nr.38 z serii Ostrzeżenie.

Niedziela 2 stycznia 2011 r., godz.21:45

Dlaczego przesłania te wzbudzają trwogę?

Moja ukochana córko, gdy ludzie usłyszą te przesłania, będą je sprawdzać, kwestionować i roztrząsać. Więcej nawet – będą je traktować z pogardą i stawiać pytania, dlaczego orędzia te nie mówią już więcej o radości i szczęściu. Dlaczego są takie przerażające? Z pewnością takie podejście do komunikowania się ze światem nie pochodziłoby od Jezusa Chrystusa. Z pewnością Jezus Chrystus głosi miłość, a nie terror.

Moja odpowiedź na te zarzuty jest prosta.

To dlatego, że kocham was wszystkich, poprzez orędzia pokażę wam teraz Moje Miłosierdzie. Przyjdę przede wszystkim jako Zbawiciel dla wszystkich, aby was wyzwolić, tak, że każdy może ze Zbawienia skorzystać. Moja śmierć na krzyżu była po to, aby dać wam drugą szansę wstąpienia do Królestwa Mojego Ojca. Tym razem powrócę jako Sprawiedliwy Sędzia. Teraz wszystkim, poprzez Moją Miłość do was, pokazane będzie najpierw Miłosierdzie. Miłosierdzie to przybierze formę najwyższego Ostrzeżenia dla was, aby pomóc doprowadzić do porządku wasze życie, zanim powrócę w Dniu Sądu. Z Mojego współczucia dla każdego z was, dam wam teraz Ostatnią Szansę na otworzenie waszych serc i przeżycie waszego życia tak, jak powinniście.

Radość na Ziemi nie może być porównana do radości w niebie.

Odwróćcie się od grzechu, czyńcie pokutę i wprowadźcie z powrotem modlitwę do waszego życia.

Z Miłosierdzia ostrzegam was Prawdą. Brak radości, której jak uważacie nie ma w Moich przesłaniach, wynika z faktu, że to ludzkość odwróciła się od Prawdziwej Radości. Radość, jaka jest odczuwana w Niebie, nie może być porównana z tak zwaną radością, której doświadczacie na Ziemi. Radość na Ziemi, która wynika z prawdziwej miłości, będzie czysta. Radość pochodząca z dóbr tego świata jest bez znaczenia. Moje Dzieci, radość, którą powinienem odczuwać gdy patrzę na was, jest niestety krótkotrwała z powodu tego, co dzisiaj widzę na Ziemi. Wszystko co cenicie bierze swój początek w dobrach tego świata lub wypływa z uznania innych, którzy was chwalą. Mało czasu przeznaczacie, aby  przygotować się do następnego życia.

Ostrzeżenie jest Darem.

Moje Miłosierdzie dane wam będzie jak Dar. Weźcie Go. Rozkoszujcie się Nim. Zbliżcie się do Mnie wszyscy. Jestem waszą Tratwą Ratunkową w ognistym morzu, pełnym niespodziewanych prądów i wybuchów. Ratujcie się teraz sami lub stawiajcie opór, przez co wessani w nurt, dopiero w ostatniej minucie będziecie decydować, by wspiąć się na Tratwę Ratunkową. Wówczas nie będziecie już mieli na to sił.

Oczyszczanie na świecie trwa nadal.

Jestem zmęczony, Dzieci. Nie ważne jak bardzo staram się skontaktować, wielu z was pozostaje nadal głuchymi. Nawet Moi kapłani nie słuchają Mojego Wezwania, gdy chcę ujawnić Moje Miłosierdzie. Ponieważ Oczyszczanie na świecie trwa nadal i nabiera prędkości, teraz jest czas, by zawołać Moje Dzieci.

Trzęsienia ziemi i inne globalne katastrofy.

Nie obawiajcie się burz, trzęsień ziemi, tsunami, powodzi, wulkanów i fali upałów, które spadną na świat, aby pomóc zatrzymać Antychrysta i jego ramię. Moi wyznawcy będą bezpieczni z wiedzą o tym, co oczekuje ich w Nowym Raju, który nastąpi, gdy Niebo i Ziemia zespolą się w Jedność. Rzeczy te muszą się wydarzyć. Zostały przepowiedziane i nie mogą zostać zatrzymane. Wydarzenia te jednak, Moje Dzieci, będą krótkotrwałe.
Wy, Moi wierni, będziecie wynagrodzeni za waszą wiarę i waszą wytrwałość w obliczu masowej opozycji. Radość wówczas, Moje Dzieci, będzie trudna do zgłębienia. Ci ze Światła otuleni będą chwałą i miłością, które was oczekują. Ci z Ciemności nie będą w stanie znieść tego Światła. Być może chcieliby to zrobić, ale będzie to ich tak bardzo bolało, że zmuszeni będą się ukryć. Ale nie będą mieli gdzie się podziać z wyjątkiem otchłani ciemności, którą rządzi sam król ciemności – szatan. Czy to jest to, czego chcecie?

Jak Szatan działa poprzez ludzi.

Czy rozumiecie terror, który reprezentuje Oszust? Czy nie zdajecie sobie sprawy, że kryje się on za każdym aktem egoizmu, chciwości i samolubstwa? W czasie swojego życia, które uważacie za ekscytujące, zabawne i burzliwe, zajęte wydatkami, jedzeniem, próżnym ubieraniem się i ciągłym poszukiwaniem następnej rozrywki, nie macie pojęcia, co kryje się za waszymi działaniami.

Tajemniczy głos, którego nie możecie słyszeć, ale możecie czuć – gdy czujecie potrzebę działania, który przekonuje was, by szukać, szukać i szukać, więcej zabawy, wzruszeń i emocji  –  pochodzi od Złego. Bez względu na powód waszych działań, mają one wywołać uśmiechy, śmiech i entuzjastyczne oklaski. To ma jeszcze niewielkie znaczenie. Silne pragnienia mają spowodować, że stale będziecie poszukiwać samozadowolenia. Co ono daje? Czy czujecie się dobrze, kiedy się kończy? Oczywiście, że tak nie jest. Jeśli zatrzymacie się i zadacie sobie pytanie, co będzie, jeśli już nie będziecie mogli robić tych rzeczy dłużej – co wtedy? Czy byłoby to ważne?

Na początku tak. Może byłoby to frustrujące, ale tylko wtedy, gdybyście pozostali nie z tym, czego potrzebujecie, aby skupić się wyłącznie na utrzymaniu się przy życiu. Ważniejsza niż wypełnione zabawą dobra materialne będzie żywność; bo jeśli zabraknie żywności i będziecie głodni, zdacie sobie sprawę, że żadne z tych pierwszych atrakcji nie były ważne. Jest to oczyszczanie, które teraz szybko odbędzie się na świecie. Poprzez Oczyszczanie, tą formą oczyszczania, zostaniecie znowu uzdrowieni. Wtedy i tylko wtedy będziecie gotowi do przyjęcia Prawdy.

Jak szatan powoduje w was uczucie pustki.

Moje Dzieci, szatana nie widzicie w pracy. Nie możecie go widzieć, ale on spędza cały swój czas próbując ukraść Mi was. On jest dla was powodem strasznego bólu, Dzieci. Stawia przed wami wszystkie możliwe pokusy, używanie globalnej atrakcyjności pieniędzy, piękna, dóbr i talentów, z których skorzystacie z chciwości i pożądania. Wierzycie, że gdy zgromadzicie wszystkie te rzeczy, poczujecie spełnienie. Niestety, nie jest to prawdą. Jest to kłamstwo, które szatan wykorzystuje, aby was usidlić. Jeśli ci z was, którzy osiągnęli takie majątkowe wyżyny stwierdzą, że z jakiegoś powodu wszystko stracili, niech będą wdzięczni.

Bo tylko wtedy, gdy przychodzicie bez doczesnych dóbr, możecie naprawdę otworzyć dla Mnie wasze serca.

Wiadomość dla bogatych.

Tych z was, którzy posiadają bogactwo – Ja was nie potępiam. Ponieważ posiadacie materialny komfort, nie oznacza to, że nie jesteście na właściwej drodze. Ale macie obowiązek dzielić się i opiekować tymi, którzy są mniej zamożni niż wy sami. To jest waszym obowiązkiem. To nie bogactwo lub materialne udogodnienia są złe. To nie radość i śmiech, gdy cieszycie się życiem są złe. Złem są, jeśli staną się obsesją i kiedy wasze pragnienie luksusu zdobędzie pierwszeństwo przed waszą własną Wiarą i dobrem innych. To wzbudza zgorszenie w oczach Mojego Ojca.

Wasze bogactwo, domy, ubrania i dobra są jak chmury przepływające na niebie. Są tam jedną minutę i płyną dalej. Nie możecie ich zabrać ze sobą do następnego życia. To wasze dusze pójdą z wami. Dbajcie o swoje dusze, okazujcie sobie wzajemnie miłość oraz tym, którzy w tym życiu przysparzają wam zmartwień. Działajcie według Mojej Nauki. Módlcie się o Moje Miłosierdzie. Tylko wtedy możecie dołączyć do Mnie na nowej Ziemi, którą jest Raj. Nie zaprzepaśćcie swojego dziedzictwa i swojego miejsca w Królestwie Mojego Ojca.

Wasz ukochany Jezus Chrystus.

Tłumaczył: Chrisgi

Proszę wszystkich czytelników o chociaż krótką modlitwę w intencji naszych tłumaczy którzy się bardzo zaangażowali całym sercem w tą pracę aby słowa te przekazywane przez Jezusa były dostępne w naszym ojczystym języku.


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , | 103 Komentarze »