Dziecko Królowej Pokoju

Pokój musi zapanować pomiędzy człowiekiem i Bogiem, a także między ludźmi

  • Królowa Pokoju

    Królowa Pokoju
  • Uwaga

    Strona używa plików cookies które zapisują się w pamięci komputera. Zapisywanie plików cookies można zablokować w ustawieniach przeglądarki. Dowiedz się o tych plikach http://wszystkoociasteczkach.pl
  • Propozycja chronologiczna

    • Rok 2019 – Kryzys Rumunia
    • Rok 2020 – fałszywe traktaty pokojowe
    • Rok 2021 – Papież jedzie do Moskwy
    • Rok 2021 – Wojna
    • Rok 2022 – zwycięstwo komunistyczne
    • Rok 2023 – 10 królów
    • Rok 2024 – Antychryst
    • Rok 2025 – Sojusz z wieloma
    • Rok 2025 – Synod
    • Rok 2026 – Henoch i Eliasz
    • Rok 2028 – Ohyda spustoszenia
    • Rok 2029 – Ostrzeżenie
    • Rok 2030 – Cud
    • Rok 2031 – Nawrócenie Izraela
    • Rok 2032 – Kara
    • Rok 2032 – Odnowienie świata
    • Rok 2033 – Exodus
    • Rok 2034 – Zgromadzenie w Jerozolimie
    • Rok 3032 – Gog i Magog
    • Rok 3213 – Koniec świata
    • Nowe niebiańskie Jeruzalem.
  • Logowanie

  • Odwiedzają nas

    Map

  • Maryjo weź mnie za rękę

  • Jezu Maryjo Kocham Was

Archive for 23 Maj, 2011

Dlaczego Bóg, Przedwieczny Ojciec, posyła w świat nowych proroków.

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.85  z serii Ostrzeżenie.

Piątek 13 maja 2011 godz.22:45

Moja ukochana córko, niedowiarkom, a zwłaszcza Moim wyświęconym sługom, którzy odrzucają Moje Słowo przekazywane za pośrednictwem tych przekazów, chciałbym powiedzieć: Wzmocnijcie waszą wiarę we Mnie przez uznanie, że Moje Słowo dane było światu nie tylko podczas Mojego Czasu na ziemi, lecz także potem, dzięki mocy Ducha Świętego.

Od początku czasu, Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec, komunikował się z ludzkością przez proroków. W ten sposób dane było ludziom nauczanie Prawdy, aby ich wiara pozostała mocna. Inne objawienia i nauki w Prawdzie, dawane były ludzkości także przez Apostołów, innych pobożnych uczniów i przez proroka Jana Ewangelistę. Moje Słowo, Moje Nauki i wszystko, czego człowiek potrzebne, by doprowadzić go do zbawienia, zostały uporządkowane. Teraz, gdy świat stoi w obliczu największej zmiany w swojej historii, Bóg, Mój Przedwieczny Ojciec, posłał w świat nowych proroków. Prorocy ci, nie popełnijcie pomyłki, nie przynoszą wam nowych nauk, gdyż to nie jest konieczne. Zamiast tego są posyłani z trzech powodów.

Po pierwsze, aby przypomnieć ludzkości Prawdę zawartą w Księdze Objawienia.

Po drugie, aby zwrócić uwagę człowieka na czasy w jakich żyje, tak aby mógł odnowić swą wiarę.

Po trzecie, aby pomóc w szerzeniu się nawrócenia, tak by Moi uczniowie mogli utworzyć największą z wszystkich armii, w celu ratowania dusz.

Za pośrednictwem tej prorokini i przez innych proroków komunikuję się tak, że Moje Słowo słyszane jest w każdym zakątku świata.

 Pamiętajcie o Mojej Absolutnej Miłości i Współczuciu.

Słuchajcie uważnie wszystkich tych przekazów, które głoszą nie tylko znane wam Moje Słowo, ale ujawniają Moją Absolutną Miłość i Współczucie dla każdego z was. Pamiętajcie też o Moim Wielkim Miłosierdziu. Wszystkim grzesznikom będzie wybaczone, jeżeli tylko poproszą o odkupienie.

Znaczenie Różańca Świętego i Bożego Miłosierdzia.

Chociaż nastąpią ekologiczne katastrofy,  nie zapominajcie proszę, że modlitwy, w tym modlitwa Różańca Świętego i koronka do Bożego Miłosierdzia, mogą pomóc wielu z nich zapobiec. Zapamiętajcie umiłowane dzieci, że ci, którzy wierzą we Mnie i Mego Przedwiecznego Ojca

i przestrzegają Moich Słów, nie mają się czego obawiać. Chciałbym wam także przypomnieć, że dzięki dwóm aktom Wielkiego Miłosierdzia – darowi Ducha Świętego, który dany był światu kilka dni temu oraz Wielkiemu Ostrzeżeniu, miliony nawrócą się do Prawdy. To będzie wielki cud, który wielu przyniesie radość.

Prześladowanie przez czerwonego smoka i tych, którzy nie są od Boga.

Chociaż szatan podnosi się poprzez swoich biednych, wprowadzanych w błąd zwolenników, których odciąga ode Mnie – ich Jedynej Nadziei wiecznego zbawienia – będzie to tylko krótki okres. Będzie to, muszę was jednak ostrzec, przerażający okres prześladowań kierowanych przez czerwonego smoka i te polityczne jednostki, które nie są od Boga. Poprzez modlitwę i sakramenty znajdziecie siłę do wytrwania podczas tych rozpraw. Wszystkie te wydarzenia zostały przepowiedziane i muszą nadejść, aby zło mogło być ostatecznie zlikwidowane na świecie. To dlatego jest konieczne, aby odbyło się oczyszczanie i cykl kar; bo tylko wtedy świat będzie gotowy do Nowego Raju na ziemi.

Nie ignorujcie nigdy Mojego wołania. Kiedy tylko zobaczycie, że proroctwa objawione przez Moich posłańców zaczynają się spełniać, będziecie wiedzieć na pewno, że to Ja Jestem, który do was mówi.

Wasz Boski Zbawiciel

Jezus Chrystus

Tłumaczył: Chrisgi


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , | 32 Komentarze »

Trzecie Przesłanie od Matki Bożej

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.30  z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane 20 grudzień 2010

Posłuchaj mnie, moje dziecko. Musisz być mocna, dla mojego syna Jezusa Chrystusa. Jest dla ciebie zbyt ważny i wyjątkowy abyś miała powracać w myślach do swoich wątpliwości. Tak, jest łatwo popaść w zbłądzenie w tym dziele, ale musisz zaufać Mu całkowicie. Musisz oddać się Mu zupełnie i całkowicie zaufać.

Moje dziecko, nie jest ci łatwo, ale jak powiedziałam wcześniej: miłuj i trwaj do końca. Uda ci się dokończyć to dzieło. Ostrzegam cię przed popadaniem w rutynę na codziennej modlitwie. Będziesz chroniona przez odmawianie mojego Świętego Różańca. To dzieło jest święte, więc przez szacunek bądź posłuszna mojemu Synowi poprzez zaufanie Mu. Odsuń na bok swoje wątpliwości moje dziecko, bo otrzymujesz specjalne łaski od Ducha Świętego. Prawda leży w twoim sercu, duszy i umyśle. To dlatego jest ci łatwiej spisywać te przesłania, które daje ci mój ukochany Syn.

On cię kocha, moje dziecko i wybrał cię do wypełnienia jednego z najważniejszych zadań w tym stuleciu. Twoje dzieło jest porównywalne z tym, co realizowała Siostra Faustyna. Doświadczasz podobnych cierpień jak ona. Nie lękaj się ich, zwłaszcza braku zdolności modlitwy czy codziennych wątpliwości-to normalne. One przeminą. Wszyscy święci, wraz ze Świętą Faustyną są z tobą, moje dziecko i prowadzą cię każdego dnia.

Dzieło, które prowadzisz w imieniu moim i mojego ukochanego Syna było przepowiadane. T o jest jeden z najważniejszych sposobów w jaki możesz ocalić dusze innych. Nie zatrzymuj ani nie wahaj się. Zawsze proś swoją ukochaną Matkę o opiekę. Jestem tutaj dla ciebie. Proszę, módl się codziennie do mojego Syna, odmawiając Koronkę do Bożego Miłosierdzia. W ten sposób będziesz bliżej Niego i będziesz czuła Go, obecnego w twoim sercu.

Nabierz odwagi i idź do przodu. Spoglądaj z miłością krocząc tą cenną ścieżką, która prowadzi do Trójcy Świętej. Wszyscy Oni są z tobą. Będziesz cierpiała, ale wiedz, że to jest łaska, bo bez cierpienia nie możesz pozostać blisko Serca mojego Syna.

To tyle na teraz. Zwróć się i otwórz swoje serce na mojego ukochanego Syna, Najwyższego Jezusa.

Pokój i Dobro, Nasza Pani Różańcowa.

Tłumaczył : Krzysiek


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , | 31 Komentarzy »

To dzieło zostało przepowiedziane w Księdze z Kells

Posted by Dzieckonmp w dniu 23 Maj 2011

Ze względu na uchylenie kanonu 1399 i 2318 dawnego Kodeksu Prawa Kanonicznego przez Papieża Pawła VI w roku 1966 (AAS 58/16) nie ma już zakazu publikowania nowych objawień, wizji, proroctw, cudów itp. Nie obowiązuje już odtąd zakaz ich rozpowszechniania bez imprimatur Kościoła.

Orędzie nr.6  z serii Ostrzeżenie.

Otrzymane w Piątek 12 Listopada 2010, godz 15.00

Naprzód, czyń co jest potrzebne, aby ludzie ujrzeli i usłyszeli Moje Boskie orędzia. Ufam ci, droga córko, użyj wszelkich środków, które uważasz za dobre, aby ludzie czytali te orędzia. Muisz włożyć całą swoją energię aby napisac tę książkę. Książka o której mówię jest świętym pismem i jest częścią Planu, jak zostało objawione w Księdze z Kells[i]. Ta książka została przepowiedziana, zmieni życie i ocali dusze. Tak, książka jest tym, co zostało przepowiedziane. Ty jesteś skrybą, Ja jestem Autorem.

Nie czuj się zaskoczona czy onieśmielona, gdyż jest to święta rzecz, a ty zostałaś wybrana do tego dzieła. Zabierze ci to trzy miesiące. Chcę, abyś opublikowała to na całym świecie. Ma być to dzieło wielkie, pełne mocy i czytane przez miliony, tak jak Pismo Święte.

Moja córko, możesz to opublikować pod tytułem  ’ in conversation with the secret prophet’, może tak być. Czemu się lękasz, Moje dziecko. Jesteś prowadzona z Wysoka. Musisz być dzielna. Zaufaj Mi. Oddaj się Mi. Poprowadzę twoją dłoń i twoje kroki na tej drodze. Później skieruję jeszcze następne Moje słowa do ciebie.

Twój kochający Zbawiciel Jezus Chrystus 


[i] Księga z Kells-manuskrypt z dziewiątego wieku, spisany przez irlandzkich mnichów, zawierający tekst czterech Ewangelii oraz komentarze i przypisy. Bogato i miesternie zdobiony. Jedno z najwybitniejszych dzieł średniowiecznej sztuki chrześcijańskiej. [przyp tł.]

Tłumaczył: Krzysiek


Posted in Orędzia Ostrzeżenie | Otagowane: , , , | 22 Komentarze »